世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

米国電気布用シェーバー市場規模調査:製品タイプ別(有線、無線、手動)、用途別(家庭用、業務用)、販売チャネル別(ハイパーマーケット・スーパーマーケット、専門店、多ブランド店、オンラインストア、独立系小型店)2022-2032年予測


US Electric Fabric Shaver Market Size study, by Product Type (Wired, Wireless, Manual), by Application (Residential, Commercial), by Sales Channel (Hypermarkets/Supermarkets, Specialty Store, Multi Brand Stores, Online Stores, Independent Small Stores) Forecasts 2022-2032

米国の電気布用シェーバー市場は、2023年に約6億0442万米ドルと評価され、予測期間2024年から2032年にかけて5.04%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。電動ファブリックシェーバーまたは糸くず除去機... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2024年6月10日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

米国の電気布用シェーバー市場は、2023年に約6億0442万米ドルと評価され、予測期間2024年から2032年にかけて5.04%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。電動ファブリックシェーバーまたは糸くず除去機は、布地から毛羽、糸くず、毛玉を除去して元の外観を取り戻すように設計された小型の携帯機器である。これらの機器は、穴のあいたガードで保護された回転刃を使用することで、衣類、家具、その他の素材から余分な繊維を安全かつ効率的に除去する。彼らは便利で、家庭や衣服の生地の寿命を延ばす可能性があるため、電気ファブリックシェーバーは、顧客に好まれている。消費者の嗜好の広い範囲を満たすために、電気布用シェーバー市場は、充電式と電池式のバリエーションを含むいくつかのスタイルを提供しています。消費者の環境に対する関心の高まりは、電気布用シェーバー市場の環境に優しくエネルギー効率の高い製品に対する需要の高まりを促進している。

電気式布用シェーバーの市場は、衣服の品質維持と布地ケアの価値に対する消費者の意識の高まりが主な要因となっている。こうした知識が実用的なソリューションへの需要を高め、市場の拡大を後押ししている。有名ブランドから最先端商品まで幅広い品揃えが消費者の選択肢を増やし、市場の魅力を高めている。その効率性と利便性から、電気シェーバーは、多忙なスケジュールをこなす顧客のニーズに応え、米国でますます人気が高まっている。電気シェーバーへの容易なアクセスは、オンラインとオフラインの両方で運営されている強力な小売インフラによって確保されている。入手しやすくなったことで、より多くの消費者が高級なファブリックケア製品を購入できるようになり、それが市場成長の原動力となっている。しかし、電気式布用シェーバー市場では、より安価で低品質の製品との競争により、顧客の信頼が損なわれる可能性がある。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りである:
バトラー・ホーム・プロダクツLLC
サンビーム・プロダクツ社
1byone Products Inc.
Conair Corporation
ハイマン社
ペピン・マニュファクチャリング社
エマソン・エレクトリック・カンパニー
8社
9社
10社目


市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:

製品タイプ別
有線
ワイヤレス
手動

用途別
住宅用
商業用

販売チャネル別
ハイパーマーケット・スーパーマーケット
専門店
マルチブランドストア
オンラインストア
独立系小型店

調査対象年は以下の通り:
過去年-2022年
基準年 - 2023年
予測期間 - 2024年から2032年

主な要点
2022年から2032年までの10年間の市場推定と予測。
各市場セグメントの年換算収益と国レベル分析。
主要地域の国レベル分析による地理的状況の詳細分析。
市場の主要プレーヤーに関する情報を含む競争状況。
主要事業戦略の分析と今後の市場アプローチに関する提言。
市場の競争構造の分析
市場の需要側と供給側の分析

ページTOPに戻る


目次

第1章.米国電気シェーバー市場の定義と調査前提
1.1.調査目的
1.2.市場の定義
1.3.調査の前提
1.3.1.包含と除外
1.3.2.限界
1.3.3.供給サイドの分析
1.3.3.1.入手可能性
1.3.3.2.インフラ
1.3.3.3.規制環境
1.3.3.4.市場競争
1.3.3.5.経済性(消費者の視点)
1.3.4.需要サイド分析
1.3.4.1.規制の枠組み
1.3.4.2.技術の進歩
1.3.4.3.環境への配慮
1.3.4.4.消費者の意識と受容
1.4.推定方法
1.5.調査対象年
1.6.通貨換算レート

第2章.要旨
2.1.米国の電気布用シェーバー市場規模・予測(2022年~2032年)
2.2.セグメント別概要
2.2.1.製品タイプ別
2.2.2.用途別
2.2.3.販売チャネル別
2.3.主要動向
2.4.不況の影響
2.5.アナリストの推奨と結論
第3章.米国の電気シェーバー市場ダイナミクス
3.1.市場促進要因
3.2.市場の課題
3.3.市場機会
第4章.米国電気シェーバー市場産業分析
4.1.ポーターの5フォースモデル
4.1.1.サプライヤーの交渉力
4.1.2.買い手の交渉力
4.1.3.新規参入者の脅威
4.1.4.代替品の脅威
4.1.5.競合他社との競争
4.1.6.ポーターの5フォースモデルへの未来的アプローチ
4.1.7.ポーター5フォースの影響分析
4.2.PESTEL分析
4.2.1.政治的要因
4.2.2.経済的
4.2.3.社会
4.2.4.技術的
4.2.5.環境
4.2.6.法律
4.3.最高の投資機会
4.4.トップ勝ち組戦略
4.5.破壊的トレンド
4.6.業界専門家の視点
4.7.アナリストの推奨と結論
第5章 米国電気シェーバー市場電動布用シェーバーの米国市場規模・製品タイプ別予測 2022-2032
5.1.有線
5.2.ワイヤレス
5.3.手動
第6章.米国の電気布用シェーバー市場規模・用途別予測 2022-2032
6.1.家庭用
6.2.業務用
第7章.米国の電動布用シェーバー市場規模・予測:販売チャネル別 2022-2032
7.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
7.2.専門店
7.3.マルチブランドストア
7.4.オンラインストア
7.5.独立系小型店
第8章コンペティティブ・インテリジェンス
8.1.主要企業のSWOT分析
8.1.1.企業1
8.1.2.企業2
8.1.3.会社3
8.2.トップ市場戦略
8.3.企業プロフィール
8.3.1.バトラーホームプロダクツLLC
8.3.1.1.主要情報
8.3.1.2.概要
8.3.1.3.財務(データの入手可能性による)
8.3.1.4.製品概要
8.3.1.5.市場戦略
8.3.2.サンビームプロダクツ
8.3.3.1byone Products Inc.
8.3.4.コンエア株式会社
8.3.5.株式会社ハイマン
8.3.6.ペピン・マニュファクチャリング社
8.3.7.エマソン・エレクトリック・カンパニー
8.3.8.8社
8.3.9.9社
8.3.10.10社目
第9章.研究プロセス
9.1.研究プロセス
9.1.1.データマイニング
9.1.2.分析
9.1.3.市場推定
9.1.4.バリデーション
9.1.5.出版
9.2.研究属性

 

ページTOPに戻る


 

Summary

US Electric Fabric Shaver Market is valued at approximately USD 604.42 million in 2023 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 5.04% over the forecast period 2024-2032. Electric Fabric Shaver or Lint removers are small, portable devices designed to remove fuzz, lint, and pilling from fabrics to restore their original appearance. These devices work by use revolving blades protected by a perforated guard to remove extra fibers safely and efficiently from clothing, furniture, and other materials. Electric Fabric Shaver are preferred by customers because they are convenient and might extend the life of home and garment fabrics. To satisfy the wide range of consumer preferences, the electric fabric shaver market offers several styles, including rechargeable and battery-operated variants. Consumers' increased environmental concern is promoting the market for Electric Fabric Shavers' rising demand for eco-friendly and energy-efficient products.

The market for electric fabric shavers is mostly driven by consumers' increasing awareness of the value of maintaining garment quality and of fabric care. This knowledge increases demand for practical solutions and propels the market's expansion. A wide selection of well-known brands and cutting-edge goods increases consumer choice and increases market appeal. Because of their efficiency and convenience, these gadgets are becoming more and more popular in the US, where they meet the needs of customers with hectic schedules. Easy access to electric fabric shavers is ensured by the strong retail infrastructure, which operates both online and offline. Due to increased accessibility and discretionary money, more consumers are able to purchase premium fabric care products, which is driving market growth. However, the competition from less expensive, lower-quality choices in the electric fabric shaver market might undermine customer confidence.

Major market player included in this report are:
Butler Home Products, LLC
Sunbeam Products Inc.
1byone Products Inc.
Conair Corporation
Hyman Inc.
Pepin Manufacturing Inc.
Emerson Electric Company
Company 8
Company 9
Company 10


The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Product Type
Wired
Wireless
Manual

By Application
Residential
Commercial

By Sales Channel
Hypermarkets/Supermarkets
Specialty Store
Multi Brand Stores
Online Stores
Independent Small Stores

Years considered for the study are as follows:
Historical year – 2022
Base year – 2023
Forecast period – 2024 to 2032

Key Takeaways:
Market Estimates & Forecast for 10 years from 2022 to 2032.
Annualized revenues and Country level analysis for each market segment.
Detailed analysis of geographical landscape with Country level analysis of major regions.
Competitive landscape with information on major players in the market.
Analysis of key business strategies and recommendations on future market approach.
Analysis of competitive structure of the market.
Demand side and supply side analysis of the market



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. US Electric Fabric Shaver Market Definition and Research Assumptions
1.1. Research Objective
1.2. Market Definition
1.3. Research Assumptions
1.3.1. Inclusion & Exclusion
1.3.2. Limitations
1.3.3. Supply Side Analysis
1.3.3.1. Availability
1.3.3.2. Infrastructure
1.3.3.3. Regulatory Environment
1.3.3.4. Market Competition
1.3.3.5. Economic Viability (Consumer’s Perspective)
1.3.4. Demand Side Analysis
1.3.4.1. Regulatory frameworks
1.3.4.2. Technological Advancements
1.3.4.3. Environmental Considerations
1.3.4.4. Consumer Awareness & Acceptance
1.4. Estimation Methodology
1.5. Years Considered for the Study
1.6. Currency Conversion Rates

Chapter 2. Executive Summary
2.1. US Electric Fabric Shaver Market Size & Forecast (2022- 2032)
2.2. Segmental Summary
2.2.1. By Product Type
2.2.2. By Application
2.2.3. By Sales Channel
2.3. Key Trends
2.4. Recession Impact
2.5. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 3. US Electric Fabric Shaver Market Dynamics
3.1. Market Drivers
3.2. Market Challenges
3.3. Market Opportunities
Chapter 4. US Electric Fabric Shaver Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model
4.1.7. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.2. PESTEL Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.2.5. Environmental
4.2.6. Legal
4.3. Top investment opportunity
4.4. Top winning strategies
4.5. Disruptive Trends
4.6. Industry Expert Perspective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. US Electric Fabric Shavers Market Size & Forecasts by Product Type 2022-2032
5.1. Wired
5.2. Wireless
5.3. Manual
Chapter 6. US Electric Fabric Shavers Market Size & Forecasts by Application 2022-2032
6.1. Residential
6.2. Commercial
Chapter 7. US Electric Fabric Shavers Market Size & Forecasts by Sales Channel 2022-2032
7.1. Hypermarkets/Supermarkets
7.2. Specialty Stores
7.3. Multi Brand Stores
7.4. Online Stores
7.5. Independent Small Stores
Chapter 8. Competitive Intelligence
8.1. Key Company SWOT Analysis
8.1.1. Company 1
8.1.2. Company 2
8.1.3. Company 3
8.2. Top Market Strategies
8.3. Company Profiles
8.3.1. Butler Home Products, LLC
8.3.1.1. Key Information
8.3.1.2. Overview
8.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
8.3.1.4. Product Summary
8.3.1.5. Market Strategies
8.3.2. Sunbeam Products Inc.
8.3.3. 1byone Products Inc.
8.3.4. Conair Corporation
8.3.5. Hyman Inc.
8.3.6. Pepin Manufacturing Inc
8.3.7. Emerson Electric Company
8.3.8. Company 8
8.3.9. Company 9
8.3.10. Company 10
Chapter 9. Research Process
9.1. Research Process
9.1.1. Data Mining
9.1.2. Analysis
9.1.3. Market Estimation
9.1.4. Validation
9.1.5. Publishing
9.2. Research Attributes

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Bizwit Research & Consulting LLP社の消費者向けグッズ・サービス分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(independent small)の最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/21 10:26

156.13 円

165.08 円

200.38 円

ページTOPに戻る