ウエットスーツの世界市場規模調査、製品別(ウインドスポーツ、サーフィン、スキューバダイビング、トライアスロン)、地域別予測 2022-2028Global Wetsuits Market Size study, by Product (Wind sports, Surfing, Scuba Diving, Triathlon) and Regional Forecasts 2022-2028 世界のウェットスーツ市場は、2021年に約15億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には4.00%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。発泡ネオプレンで構成されるウェットスーツは、耐摩耗性、断熱性... もっと見る
サマリー世界のウェットスーツ市場は、2021年に約15億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には4.00%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。発泡ネオプレンで構成されるウェットスーツは、耐摩耗性、断熱性、浮力を備えているため、深海ダイバー、サーファー、カヌーイスト、ウィンドサーファーなど、水や風に関連するスポーツ活動に携わる人々に頻繁に着用されています。トライアスロンの普及と参加率の向上、水上スポーツへの参加者の増加により、予測期間中、ウェットスーツの採用が進んでいます。インスタンスの場合:インドファンタジースポーツ連盟(FIFS)とKPMGが発行した最新レポート「ファンタジースポーツのビジネス」によると、ファンタジースポーツ事業者の総収入は、19年度の~920クロー(1億3164万米ドル)に対し、20年度は~2400クロー(3億4047万米ドル)と、前年比3倍増となっています。また、サメを寄せ付けないウエットスーツの登場や女性用ウエットスーツの需要拡大など、新製品のイノベーションにより、ウエットスーツの採用や需要が予測期間中に市場成長を拡大させると思われる。しかし、製品の高コストと低所得者層へのアクセス性が、2022-2028年の予測期間における市場の成長を阻害しています。ウェットスーツの世界市場に関する調査対象地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、その他の地域です。ヨーロッパは、ワールドサーフリーグのスポンサーであるサムスンなどの大手コングロマリットによる資金提供の取り組みにより、市場シェアの面で世界の主要地域となっています。一方、アジア太平洋地域は、予測期間2022-2028年にかけて大きな成長率を示すと予測されています。一般市民の所得水準が急上昇しているなどの要因が、アジア太平洋地域のウェットスーツ市場に有利な成長見通しをもたらすと考えられます。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: アリーナ・イタリアSPA アクアラング ビラボン ボディグローブ ボズウェットスーツ ビューエル ウェットスーツ カラパイアのウェットスーツ C-skins wetsuits limited Glidzウェットスーツ ヘリーハンセン 本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、本調査の対象である各地域・国において、産業の質的・量的な側面を取り込むよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する: 製品別 ウインドスポーツ サーフィンをする スキューバダイビング トライアスロン 地域別 北アメリカ U.S. カナダ ヨーロッパ 連邦王国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア太平洋 中国 インド 日本 オーストラリア 南朝鮮 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他の地域 さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです: 歴史的年号-2018年、2019年、2020年 基準年 - 2021年 予測期間 - 2022年~2028年 市場調査におけるウェットスーツの世界市場のターゲットオーディエンス: 主なコンサルティング会社・アドバイザーのご紹介 大企業・中堅企業・中小企業 ベンチャーキャピタル 付加価値再販業者(VAR) サードパーティナレッジプロバイダー 投資銀行家 投資家の皆様へ 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2021-2028 (USD Billion) 1.2.1. Wetsuits Market, by Region, 2021-2028 (USD Billion) 1.2.2. Wetsuits Market, by Product, 2021-2028 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Wetsuits Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Wetsuits Market Dynamics 3.1. Wetsuits Market Impact Analysis (2021-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Growing occurrence and participation rate of triathlon 3.1.1.2. Increasing participation in water-based sports activities 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. High cost of the product 3.1.2.2. Accessibility to lower-income group 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. New product innovations such as the introduction of shark repellent wetsuits 3.1.3.2. Growing demand for women wetsuits Chapter 4. Global Wetsuits Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario Chapter 6. Global Wetsuits Market, by Product 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Wetsuits Market by Product, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Wetsuits Market Estimates & Forecasts by Product, 2019-2028 (USD Billion) 6.4. Wetsuits Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Wind sports 6.4.2. Surfing 6.4.3. Scuba Diving 6.4.4. Triathlon Chapter 7. Global Wetsuits Market, Regional Analysis 7.1. Wetsuits Market, Regional Market Snapshot 7.2. North America Wetsuits Market 7.2.1. U.S. Wetsuits Market 7.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2028 7.2.2. Canada Wetsuits Market 7.3. Europe Wetsuits Market Snapshot 7.3.1. U.K. Wetsuits Market 7.3.2. Germany Wetsuits Market 7.3.3. France Wetsuits Market 7.3.4. Spain Wetsuits Market 7.3.5. Italy Wetsuits Market 7.3.6. Rest of Europe Wetsuits Market 7.4. Asia-Pacific Wetsuits Market Snapshot 7.4.1. China Wetsuits Market 7.4.2. India Wetsuits Market 7.4.3. Japan Wetsuits Market 7.4.4. Australia Wetsuits Market 7.4.5. South Korea Wetsuits Market 7.4.6. Rest of Asia Pacific Wetsuits Market 7.5. Latin America Wetsuits Market Snapshot 7.5.1. Brazil Wetsuits Market 7.5.2. Mexico Wetsuits Market 7.6. Rest of The World Wetsuits Market Chapter 8. Competitive Intelligence 8.1. Top Market Strategies 8.2. Company Profiles 8.2.1. Arena Italia SPA 8.2.1.1. Key Information 8.2.1.2. Overview 8.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 8.2.1.4. Product Summary 8.2.1.5. Recent Developments 8.2.2. Aqua lung 8.2.3. Billabong 8.2.4. Body glove 8.2.5. Boz wetsuits 8.2.6. Buell wetsuits 8.2.7. carapace wetsuits 8.2.8. C-skins wetsuits limited 8.2.9. Glidz wetsuits 8.2.10. Helly Hansen Chapter 9. Research Process 9.1. Research Process 9.1.1. Data Mining 9.1.2. Analysis 9.1.3. Market Estimation 9.1.4. Validation 9.1.5. Publishing 9.2. Research Attributes 9.3. Research Assumption
SummaryGlobal Wetsuits Market is valued at approximately USD 1.5 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 4.00 % over the forecast period 2022-2028. Wetsuit apparel, constituted of foamed neoprene, are frequently worn by deep-sea divers, surfers, canoeists, windsurfers, and others involved in water and wind-related sports activities, as they offer abrasion resistance, thermal insulation and buoyancy. The growing occurrence and participation rate of triathlon and increasing participation in water-based sports activities has led to the adoption of Wetsuits across the forecast period. For Instance: According to a recent report ‘Business of Fantasy Sports’ published by the Federation of Indian Fantasy Sports (FIFS) and KPMG, the gross revenue of fantasy sports operators stood at Rs. ~2,400 crores (US$ 340.47 million) for FY20 compared with Rs. ~920 crores (US$ 131.64 million) in FY19—~3X YoY increase. Also, with the new product innovations such as the introduction of shark repellent Wetsuits and growing demand for women Wetsuits, the adoption & demand for Wetsuits is likely to increase the market growth during the forecast period. However, high cost of the product and accessibility to lower-income group impede the growth of the market over the forecast period of 2022-2028. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2021-2028 (USD Billion) 1.2.1. Wetsuits Market, by Region, 2021-2028 (USD Billion) 1.2.2. Wetsuits Market, by Product, 2021-2028 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Wetsuits Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Wetsuits Market Dynamics 3.1. Wetsuits Market Impact Analysis (2021-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Growing occurrence and participation rate of triathlon 3.1.1.2. Increasing participation in water-based sports activities 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. High cost of the product 3.1.2.2. Accessibility to lower-income group 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. New product innovations such as the introduction of shark repellent wetsuits 3.1.3.2. Growing demand for women wetsuits Chapter 4. Global Wetsuits Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario Chapter 6. Global Wetsuits Market, by Product 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Wetsuits Market by Product, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Wetsuits Market Estimates & Forecasts by Product, 2019-2028 (USD Billion) 6.4. Wetsuits Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Wind sports 6.4.2. Surfing 6.4.3. Scuba Diving 6.4.4. Triathlon Chapter 7. Global Wetsuits Market, Regional Analysis 7.1. Wetsuits Market, Regional Market Snapshot 7.2. North America Wetsuits Market 7.2.1. U.S. Wetsuits Market 7.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2028 7.2.2. Canada Wetsuits Market 7.3. Europe Wetsuits Market Snapshot 7.3.1. U.K. Wetsuits Market 7.3.2. Germany Wetsuits Market 7.3.3. France Wetsuits Market 7.3.4. Spain Wetsuits Market 7.3.5. Italy Wetsuits Market 7.3.6. Rest of Europe Wetsuits Market 7.4. Asia-Pacific Wetsuits Market Snapshot 7.4.1. China Wetsuits Market 7.4.2. India Wetsuits Market 7.4.3. Japan Wetsuits Market 7.4.4. Australia Wetsuits Market 7.4.5. South Korea Wetsuits Market 7.4.6. Rest of Asia Pacific Wetsuits Market 7.5. Latin America Wetsuits Market Snapshot 7.5.1. Brazil Wetsuits Market 7.5.2. Mexico Wetsuits Market 7.6. Rest of The World Wetsuits Market Chapter 8. Competitive Intelligence 8.1. Top Market Strategies 8.2. Company Profiles 8.2.1. Arena Italia SPA 8.2.1.1. Key Information 8.2.1.2. Overview 8.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 8.2.1.4. Product Summary 8.2.1.5. Recent Developments 8.2.2. Aqua lung 8.2.3. Billabong 8.2.4. Body glove 8.2.5. Boz wetsuits 8.2.6. Buell wetsuits 8.2.7. carapace wetsuits 8.2.8. C-skins wetsuits limited 8.2.9. Glidz wetsuits 8.2.10. Helly Hansen Chapter 9. Research Process 9.1. Research Process 9.1.1. Data Mining 9.1.2. Analysis 9.1.3. Market Estimation 9.1.4. Validation 9.1.5. Publishing 9.2. Research Attributes 9.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
Bizwit Research & Consulting LLP社の消費者向けグッズ・サービス分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(diving)の最新刊レポート
よくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/15 10:26 157.84 円 166.62 円 202.61 円 |