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ラテンアメリカのベビー玩具市場(年齢グループ:0歳6ヶ月, 7歳12ヶ月, 1歳2ヶ月, 2歳3ヶ月, 3歳4ヶ月, 4歳以上)-産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2023-2031年


Latin America Baby Toys Market (Age Group: 0 6 Months, 7 12 Months, 1 2 Years, 2 3 Years, 3 4 Years, and above 4 Years) - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2023-2031

ラテンアメリカのベビー玩具市場 - レポートの範囲 TMRのラテンアメリカのベビー玩具市場に関する調査レポートは、2023年から2031年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけ... もっと見る

 

 

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Transparency Market Research
トランスペアレンシーマーケットリサーチ
2023年12月13日 US$5,795
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サマリー

ラテンアメリカのベビー玩具市場 - レポートの範囲
TMRのラテンアメリカのベビー玩具市場に関する調査レポートは、2023年から2031年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査しています。本レポートでは、2023年を基準年、2031年を予測年として、2017年から2031年までのラテンアメリカのベビー玩具市場の収益を提供しています。また2023年から2031年までのラテンアメリカのベビー玩具市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。

本レポートは広範な調査を経て作成されました。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。二次調査では、主要企業の製品資料、年次報告書、プレスリリース、関連文書などを参照し、ベビー玩具市場を理解しました。

二次調査には、インターネットソース、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体も含まれる。アナリストは、ラテンアメリカのベビー玩具市場の様々な属性を調査するために、トップダウンアプローチとボトムアップアプローチの組み合わせを採用した。

本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、ラテンアメリカのベビー玩具市場における競争ダイナミクスの変化にも光を当てています。これらは、既存の市場関係者だけでなく、ラテンアメリカのベビー玩具市場への参入に関心のある企業にとっても貴重なツールとなります。

当レポートでは、ラテンアメリカのベビー玩具市場の競争環境について掘り下げています。ラテンアメリカのベビー玩具市場で事業を展開する主要企業が特定され、その各企業が様々な属性でプロファイリングされています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTは、本レポートで紹介されているラテンアメリカのベビー玩具市場のプレーヤーの属性です。

中南米のベビー玩具市場レポートが回答した主要な質問
- 予測期間中の全地域におけるベビー玩具の売上/収益は?
- 中南米のベビー玩具市場におけるビジネスチャンスは?
- 市場の主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場は?
- 2031年にラテンアメリカで最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- ラテンアメリカ市場に進出している各企業の市場ポジションは?

ラテンアメリカのベビー玩具市場 - 調査目的と調査アプローチ
ラテンアメリカのベビー玩具市場に関する包括的なレポートは、概要から始まり、調査範囲と目的が続きます。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業を展開する主要ベンダーと流通業者、製品の承認に関する規制シナリオについて詳しく解説しています。

本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴える。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。

本レポートでは、ラテンアメリカのベビー玩具市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析している。各基準における主要セグメントを詳細に調査し、2031年末時点の各セグメントにおける市場シェアを掲載している。このような貴重な洞察により、市場関係者はラテンアメリカのベビー玩具市場への投資について十分な情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことができます。


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目次

1.序文
1.1.市場の定義と範囲
1.2.市場のセグメンテーション
1.3.主な調査目的
1.4.調査ハイライト
2.前提条件
3.調査方法
4.エグゼクティブサマリー
5.市場概要
5.1.市場ダイナミクス
5.1.1.促進要因
5.1.2.阻害要因
5.1.3.機会
5.2.主要トレンド分析
5.2.1.需要サイドの分析
5.2.2.供給サイドの分析
5.3.主要市場指標
5.4.ポーターのファイブフォース分析
5.5.バリューチェーン分析
5.6.業界SWOT分析
5.7.ラテンアメリカのベビー玩具市場の分析と予測、2017年~2031年
5.7.1.市場価値予測(US$ Mn)
5.7.2.市場数量予測(百万個)
6.ラテンアメリカのベビー玩具市場の分析と予測:製品タイプ別
6.1.ラテンアメリカのベビー玩具市場規模(US$ Mn)(百万個):製品タイプ別、2017年〜2031年
6.1.1.ガラガラ
6.1.2.フロアジム
6.1.3.イミテーション・トイ
6.1.4.ファブリックボール
6.1.5.アクティビティボード
6.1.6.スタッキング・トイ/ロック・プラスチック・ブロック/シェイプ・ソーター
6.1.7.プレイドウ
6.1.8.押したり引いたりするおもちゃ
6.1.9.人形・ぬいぐるみ
6.1.10.アクション玩具
6.1.11.ボードゲーム&パズル
6.1.12.その他(トイガン、建設玩具など)
6.2.製品タイプ別増加機会
7.ラテンアメリカのベビー玩具市場の分析と予測:年齢層別
7.1.ラテンアメリカのベビー玩具市場規模(百万米ドル)(百万個)、年齢層別、2017年〜2031年
7.1.1.0〜6ヵ月
7.1.2.7〜12ヵ月
7.1.3.1~2年
7.1.4.2~3年
7.1.5.3~4年
7.1.6.4年以上
7.2.増加機会(年齢層別
8.ラテンアメリカのベビー玩具市場の分析と予測:カテゴリー別
8.1.ラテンアメリカのベビー玩具市場規模(百万米ドル)(百万個)、カテゴリ別、2017年〜2031年
8.1.1.電動
8.1.2.非電動
8.2.カテゴリー別増加機会
9.ラテンアメリカのベビー玩具市場の分析と予測:用途別
9.1.ラテンアメリカのベビー玩具市場規模(百万米ドル)(百万個)、用途別、2017年〜2031年
9.1.1.室内用ベビー玩具
9.1.2.屋外用ベビー玩具
9.2.用途別増加機会
10.ラテンアメリカのベビー玩具市場の分析と予測:エンドユーザー別
10.1.中南米のベビー玩具市場規模(百万米ドル)(百万個)、エンドユーザー別、2017年〜2031年
10.1.1.家庭用
10.1.2.商業
10.1.2.1.デイケアセンター
10.1.2.2.赤ちゃん孤児院
10.1.2.3.プレスクール・センター
10.1.2.4.その他(乳児院、ショッピングモールなど)
10.2.エンドユーザー別増加機会
11.ラテンアメリカのベビー玩具市場の分析と予測:流通チャネル別
11.1.中南米のベビー玩具市場規模(百万米ドル)(百万個)、流通チャネル別、2017年〜2031年
11.1.1.オンライン
11.1.1.1.自社ウェブサイト
11.1.1.2.Eコマースサイト
11.1.2.オフライン
11.1.2.1.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
11.1.2.2.ベビー専門店
11.1.2.3.百貨店
11.1.2.4.カタログ・雑誌販売
11.1.2.5.その他小売店
11.2.販売チャネル別増加機会
12.ラテンアメリカのベビー玩具市場の分析と予測:国別
12.1.ラテンアメリカのベビー玩具市場規模(百万米ドル)(百万個)、国別、2017年〜2031年
12.1.1.ブラジル
12.1.2.メキシコ
12.1.3.その他のラテンアメリカ
12.2.国別増加機会
13.ブラジルのベビー玩具市場の分析と予測
13.1.国別スナップショット
13.2.人口統計概要
13.3.主要トレンド分析
13.3.1.供給サイド
13.3.2.需要サイド
13.4.市場シェア分析 (%)
13.5.消費者の購買行動分析
13.6.価格分析
13.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
13.7.ベビー玩具市場規模(百万米ドル)(百万個)、製品タイプ別、2017年〜2031年
13.7.1.ガラガラ
13.7.2.フロアジム
13.7.3.模造玩具
13.7.4.ファブリックボール
13.7.5.アクティビティボード
13.7.6.スタッキング・トイ/ロック・プラスチック・ブロック/シェイプ・ソーター
13.7.7.プレイドウ
13.7.8.押したり引いたりするおもちゃ
13.7.9.人形・ぬいぐるみ
13.7.10.アクション玩具
13.7.11.ボードゲーム&パズル
13.7.12.その他(トイガン、建設玩具など)
13.8.ベビー玩具市場規模(百万米ドル)(百万個)、年齢層別、2017年〜2031年
13.8.1.0~6ヵ月
13.8.2.7〜12ヵ月
13.8.3.1~2年
13.8.4.2~3年
13.8.5.3~4年
13.8.6.4年以上
13.9.ベビー玩具市場規模(百万米ドル)(百万個)、カテゴリー別、2017〜2031年
13.9.1.電動
13.9.2.非電動
13.10.ベビー玩具市場規模(百万米ドル)(百万個)、用途別、2017~2031年
13.10.1.室内用ベビー玩具
13.10.2.屋外用ベビー玩具
13.11.ベビー玩具市場規模(百万米ドル)(百万個)、エンドユーザー別、2017~2031年
13.11.1.家庭用
13.11.2.商業用
13.11.2.1.デイケアセンター
13.11.2.2.孤児院
13.11.2.3.幼稚園
13.11.2.4.その他(乳児院、ショッピングモールなど)
13.12.ベビー玩具市場規模(百万米ドル)(百万個)、流通チャネル別、2017年〜2031年
13.12.1.オンライン
13.12.1.1.自社ウェブサイト
13.12.1.2.Eコマースサイト
13.12.2.オフライン
13.12.2.1.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
13.12.2.2.ベビー専門店
13.12.2.3.百貨店
13.12.2.4.カタログ・雑誌販売
13.12.2.5.その他小売店
13.13.増加機会分析
14.メキシコのベビー玩具市場の分析と予測
14.1.国別スナップショット
14.2.人口統計概要
14.3.主要トレンド分析
14.3.1.供給サイド
14.3.2.需要サイド
14.4.市場シェア分析 (%)
14.5.消費者の購買行動分析
14.6.価格分析
14.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
14.7.ベビー玩具市場規模(百万米ドル)(百万個)、製品タイプ別、2017年〜2031年
14.7.1.ガラガラ
14.7.2.フロアジム
14.7.3.模造玩具
14.7.4.ファブリックボール
14.7.5.アクティビティボード
14.7.6.スタッキング・トイ/ロック・プラスチック・ブロック/シェイプ・ソーター
14.7.7.プレイドウ
14.7.8.押したり引いたりするおもちゃ
14.7.9.人形・ぬいぐるみ
14.7.10.アクション玩具
14.7.11.ボードゲーム&パズル
14.7.12.その他(トイガン、建設玩具など)
14.8.ベビー玩具市場規模(百万米ドル)(百万個)、年齢層別、2017年〜2031年
14.8.1.0〜6ヵ月
14.8.2.7〜12ヵ月
14.8.3.1~2年
14.8.4.2~3年
14.8.5.3~4年
14.8.6.4年以上
14.9.ベビー玩具市場規模(百万米ドル)(百万個)、カテゴリー別、2017〜2031年
14.9.1.電動
14.9.2.非電動
14.10.ベビー玩具市場規模(百万米ドル)(百万個)、用途別、2017~2031年
14.10.1.室内用ベビー玩具
14.10.2.屋外用ベビー玩具
14.11.ベビー玩具市場規模(百万米ドル)(百万個)、エンドユーザー別、2017~2031年
14.11.1.家庭用
14.11.2.商業用
14.11.2.1.デイケアセンター
14.11.2.2.孤児院
14.11.2.3.幼稚園
14.11.2.4.その他(乳児院、ショッピングモールなど)
14.12.ベビー玩具市場規模(百万米ドル)(百万個)、流通チャネル別、2017年〜2031年
14.12.1.オンライン
14.12.1.1.自社ウェブサイト
14.12.1.2.Eコマースサイト
14.12.2.オフライン
14.12.2.1.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
14.12.2.2.ベビー専門店
14.12.2.3.百貨店
14.12.2.4.カタログ・雑誌販売
14.12.2.5.その他小売店
14.13.増加機会分析
15.競争環境
15.1.競合ダッシュボード
15.2.市場シェア分析% (2022)
15.3.企業プロフィール [企業概要、製品ポートフォリオ、財務情報、(データが入手可能な場合のみ)、事業戦略/最近の動向] 3.
15.3.1.アルサナ・スパ
15.3.1.1.会社概要
15.3.1.2.製品ポートフォリオ
15.3.1.3.財務情報
15.3.1.4.(データの入手可能性に従う)
15.3.1.5.事業戦略/最近の動向
15.3.2.ベーシックファン株式会社
15.3.2.1.会社概要
15.3.2.2.製品ポートフォリオ
15.3.2.3.財務情報
15.3.2.4.(データ入手の条件あり)
15.3.2.5.事業戦略/最近の動向
15.3.3.ハズブロ社
15.3.3.1.会社概要
15.3.3.2.製品ポートフォリオ
15.3.3.3.財務情報
15.3.3.4.(データ入手の条件あり)
15.3.3.5.事業戦略/最近の動向
15.3.4.レゴシステムA/S
15.3.4.1.会社概要
15.3.4.2.製品ポートフォリオ
15.3.4.3.財務情報
15.3.4.4.(データ入手の条件あり)
15.3.4.5.事業戦略/最近の動向
15.3.5.リンク・リミテッド
15.3.5.1.会社概要
15.3.5.2.製品ポートフォリオ
15.3.5.3.財務情報
15.3.5.4.(データ入手の条件あり)
15.3.5.5.事業戦略/最近の動向
15.3.6.ローマ・ブリンケドス
15.3.6.1.会社概要
15.3.6.2.製品ポートフォリオ
15.3.6.3.財務情報
15.3.6.4.(データ入手の条件あり)
15.3.6.5.事業戦略/最近の動向
15.3.7.シンバ・ディッキー・グループ
15.3.7.1.会社概要
15.3.7.2.製品ポートフォリオ
15.3.7.3.財務情報
15.3.7.4.(データ入手の条件あり)
15.3.7.5.事業戦略/最近の動向
15.3.8.スピンマスター
15.3.8.1.会社概要
15.3.8.2.製品ポートフォリオ
15.3.8.3.財務情報
15.3.8.4.(データの入手可能性に従う)
15.3.8.5.事業戦略/最近の動向
15.3.9.VTechホールディングス
15.3.9.1.会社概要
15.3.9.2.製品ポートフォリオ
15.3.9.3.財務情報
15.3.9.4.(データの入手可能性に従う)
15.3.9.5.事業戦略/最近の動向
15.3.10.ズープトイズ
15.3.10.1.会社概要
15.3.10.2.製品ポートフォリオ
15.3.10.3.財務情報
15.3.10.4.(データ入手の条件あり)
15.3.10.5.事業戦略/最近の動向
16.市場参入戦略
16.1.潜在的市場スペースの特定
16.2.顧客の購買プロセスを理解する
16.3.望ましい販売・マーケティング戦略

 

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Summary

Latin America Baby Toys Market – Scope of Report
TMR’s report on the Latin America baby toys market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2023 to 2031. The report provides revenue of the Latin America baby toys market for the period 2017–2031, considering 2023 as the base year and 2031 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the Latin America baby toys market from 2023 to 2031.

The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the baby toys market.

Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the Latin America baby toys market.

The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the Latin America baby toys market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the Latin America baby toys market.

The report delves into the competitive landscape of the Latin America baby toys market. Key players operating in the Latin America baby toys market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the Latin America baby toys market profiled in this report.

Key Questions Answered in Latin America baby toys Market Report
• What is the sales/revenue generated by baby toys across all regions during the forecast period?
• What are the opportunities in the Latin America baby toys market?
• What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market?
• Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period?
• Which segment is expected to generate the highest revenue Latin Americaly in 2031?
• Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period?
• What are the market positions of different companies operating in the Latin America market?

Latin America Baby Toys Market – Research Objectives and Research Approach
The comprehensive report on the Latin America baby toys market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.

For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.

The report analyzes the Latin America baby toys market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2031 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the Latin America baby toys market.



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Table of Contents

1. Preface
1.1. Market Definition and Scope
1.2. Market Segmentation
1.3. Key Research Objectives
1.4. Research Highlights
2. Assumptions
3. Research Methodology
4. Executive Summary
5. Market Overview
5.1. Market Dynamics
5.1.1. Drivers
5.1.2. Restraints
5.1.3. Opportunities
5.2. Key Trends Analysis
5.2.1. Demand Side Analysis
5.2.2. Supply Side Analysis
5.3. Key Market Indicators
5.4. Porter’s Five Forces Analysis
5.5. Value Chain Analysis
5.6. Industry SWOT Analysis
5.7. Latin America Baby Toys Market Analysis and Forecast, 2017–2031
5.7.1. Market Value Projections (US$ Mn)
5.7.2. Market Volume Projections (Million Units)
6. Latin America Baby Toys Market Analysis and Forecast, by Product Type
6.1. Latin America Baby Toys Market Size (US$ Mn) (Million Units), by Product Type, 2017–2031
6.1.1. Rattles
6.1.2. Floor Gyms
6.1.3. Imitation Toys
6.1.4. Fabric Balls
6.1.5. Activity Boards
6.1.6. Stacking Toys/Locking Plastic Blocks/Shape Sorters
6.1.7. Play Doughs
6.1.8. Push or Pull Toys
6.1.9. Dolls & Stuffed Animals
6.1.10. Action Toys
6.1.11. Board Games & Puzzles
6.1.12. Others (toy guns, construction toys, etc.)
6.2. Incremental Opportunity, by Product Type
7. Latin America Baby Toys Market Analysis and Forecast, by Age Group
7.1. Latin America Baby Toys Market Size (US$ Mn) (Million Units), by Age Group, 2017–2031
7.1.1. 0 – 6 Months
7.1.2. 7 – 12 Months
7.1.3. 1 – 2 Years
7.1.4. 2 – 3 Years
7.1.5. 3 – 4 Years
7.1.6. Above 4 Years
7.2. Incremental Opportunity, by Age Group
8. Latin America Baby Toys Market Analysis and Forecast, by Category
8.1. Latin America Baby Toys Market Size (US$ Mn) (Million Units), by Category, 2017–2031
8.1.1. Electric
8.1.2. Non-electric
8.2. Incremental Opportunity, by Category
9. Latin America Baby Toys Market Analysis and Forecast, by Application
9.1. Latin America Baby Toys Market Size (US$ Mn) (Million Units), by Application, 2017–2031
9.1.1. Indoor Baby Toys
9.1.2. Outdoor Baby Toys
9.2. Incremental Opportunity, by Application
10. Latin America Baby Toys Market Analysis and Forecast, by End-user
10.1. Latin America Baby Toys Market Size (US$ Mn) (Million Units), by End-user, 2017–2031
10.1.1. Residential
10.1.2. Commercial
10.1.2.1. Day Care Centers
10.1.2.2. Baby Orphanage
10.1.2.3. Pre-school Centers
10.1.2.4. Others (infant hospitals, malls, etc.)
10.2. Incremental Opportunity, by End-user
11. Latin America Baby Toys Market Analysis and Forecast, by Distribution Channel
11.1. Latin America Baby Toys Market Size (US$ Mn) (Million Units), by Distribution Channel, 2017–2031
11.1.1. Online
11.1.1.1. Company Owned Website
11.1.1.2. E-commerce websites
11.1.2. Offline
11.1.2.1. Supermarket/Hypermarket
11.1.2.2. Baby Specialty Stores
11.1.2.3. Departmental Stores
11.1.2.4. Catalogue/Magazine Retail
11.1.2.5. Other Retail Stores
11.2. Incremental Opportunity, by Distribution Channel
12. Latin America Baby Toys Market Analysis and Forecast, by Country
12.1. Latin America Baby Toys Market Size (US$ Mn) (Million Units), by Country, 2017–2031
12.1.1. Brazil
12.1.2. Mexico
12.1.3. Rest of Latin America
12.2. Incremental Opportunity, by Country
13. Brazil Baby Toys Market Analysis and Forecast
13.1. Country Snapshot
13.2. Demographic Overview
13.3. Key Trend Analysis
13.3.1. Supply Side
13.3.2. Demand Side
13.4. Market Share Analysis (%)
13.5. Consumer Buying Behavior Analysis
13.6. Pricing Analysis
13.6.1. Weighted Average Selling Price (US$)
13.7. Baby Toys Market Size (US$ Mn) (Million Units), by Product Type, 2017–2031
13.7.1. Rattles
13.7.2. Floor Gyms
13.7.3. Imitation Toys
13.7.4. Fabric Balls
13.7.5. Activity Boards
13.7.6. Stacking Toys/Locking Plastic Blocks/Shape Sorters
13.7.7. Play Doughs
13.7.8. Push or Pull Toys
13.7.9. Dolls & Stuffed Animals
13.7.10. Action Toys
13.7.11. Board Games & Puzzles
13.7.12. Others (toy guns, construction toys, etc.)
13.8. Baby Toys Market Size (US$ Mn) (Million Units), by Age Group, 2017–2031
13.8.1. 0 – 6 Months
13.8.2. 7 – 12 Months
13.8.3. 1 – 2 Years
13.8.4. 2 – 3 Years
13.8.5. 3 – 4 Years
13.8.6. Above 4 Years
13.9. Baby Toys Market Size (US$ Mn) (Million Units), by Category, 2017–2031
13.9.1. Electric
13.9.2. Non-electric
13.10. Baby Toys Market Size (US$ Mn) (Million Units), by Application, 2017–2031
13.10.1. Indoor Baby Toys
13.10.2. Outdoor Baby Toys
13.11. Baby Toys Market Size (US$ Mn) (Million Units), by End-user, 2017–2031
13.11.1. Residential
13.11.2. Commercial
13.11.2.1. Day Care Centers
13.11.2.2. Baby Orphanage
13.11.2.3. Pre-school Centers
13.11.2.4. Others (infant hospitals, malls, etc.)
13.12. Baby Toys Market Size (US$ Mn) (Million Units), by Distribution Channel, 2017–2031
13.12.1. Online
13.12.1.1. Company Owned Website
13.12.1.2. E-commerce websites
13.12.2. Offline
13.12.2.1. Supermarket/Hypermarket
13.12.2.2. Baby Specialty Stores
13.12.2.3. Departmental Stores
13.12.2.4. Catalogue/Magazine Retail
13.12.2.5. Other Retail Stores
13.13. Incremental Opportunity Analysis
14. Mexico Baby Toys Market Analysis and Forecast
14.1. Country Snapshot
14.2. Demographic Overview
14.3. Key Trend Analysis
14.3.1. Supply Side
14.3.2. Demand Side
14.4. Market Share Analysis (%)
14.5. Consumer Buying Behavior Analysis
14.6. Pricing Analysis
14.6.1. Weighted Average Selling Price (US$)
14.7. Baby Toys Market Size (US$ Mn) (Million Units), by Product Type, 2017–2031
14.7.1. Rattles
14.7.2. Floor Gyms
14.7.3. Imitation Toys
14.7.4. Fabric Balls
14.7.5. Activity Boards
14.7.6. Stacking Toys/Locking Plastic Blocks/Shape Sorters
14.7.7. Play Doughs
14.7.8. Push or Pull Toys
14.7.9. Dolls & Stuffed Animals
14.7.10. Action Toys
14.7.11. Board Games & Puzzles
14.7.12. Others (toy guns, construction toys, etc.)
14.8. Baby Toys Market Size (US$ Mn) (Million Units), by Age Group, 2017–2031
14.8.1. 0 – 6 Months
14.8.2. 7 – 12 Months
14.8.3. 1 – 2 Years
14.8.4. 2 – 3 Years
14.8.5. 3 – 4 Years
14.8.6. Above 4 Years
14.9. Baby Toys Market Size (US$ Mn) (Million Units), by Category, 2017–2031
14.9.1. Electric
14.9.2. Non-electric
14.10. Baby Toys Market Size (US$ Mn) (Million Units), by Application, 2017–2031
14.10.1. Indoor Baby Toys
14.10.2. Outdoor Baby Toys
14.11. Baby Toys Market Size (US$ Mn) (Million Units), by End-user, 2017–2031
14.11.1. Residential
14.11.2. Commercial
14.11.2.1. Day Care Centers
14.11.2.2. Baby Orphanage
14.11.2.3. Pre-school Centers
14.11.2.4. Others (infant hospitals, malls, etc.)
14.12. Baby Toys Market Size (US$ Mn) (Million Units), by Distribution Channel, 2017–2031
14.12.1. Online
14.12.1.1. Company Owned Website
14.12.1.2. E-commerce websites
14.12.2. Offline
14.12.2.1. Supermarket/Hypermarket
14.12.2.2. Baby Specialty Stores
14.12.2.3. Departmental Stores
14.12.2.4. Catalogue/Magazine Retail
14.12.2.5. Other Retail Stores
14.13. Incremental Opportunity Analysis
15. Competition Landscape
15.1. Competition Dashboard
15.2. Market Share Analysis % (2022)
15.3. Company Profiles [Company Overview, Product Portfolio, Financial Information, (Subject to Data Availability), Business Strategies / Recent Developments]
15.3.1. Artsana SpA
15.3.1.1. Company Overview
15.3.1.2. Product Portfolio
15.3.1.3. Financial Information
15.3.1.4. (Subject to Data Availability)
15.3.1.5. Business Strategies / Recent Developments
15.3.2. Basic Fun! Inc.
15.3.2.1. Company Overview
15.3.2.2. Product Portfolio
15.3.2.3. Financial Information
15.3.2.4. (Subject to Data Availability)
15.3.2.5. Business Strategies / Recent Developments
15.3.3. Hasbro, Inc.
15.3.3.1. Company Overview
15.3.3.2. Product Portfolio
15.3.3.3. Financial Information
15.3.3.4. (Subject to Data Availability)
15.3.3.5. Business Strategies / Recent Developments
15.3.4. LEGO System A/S
15.3.4.1. Company Overview
15.3.4.2. Product Portfolio
15.3.4.3. Financial Information
15.3.4.4. (Subject to Data Availability)
15.3.4.5. Business Strategies / Recent Developments
15.3.5. Linc Limited
15.3.5.1. Company Overview
15.3.5.2. Product Portfolio
15.3.5.3. Financial Information
15.3.5.4. (Subject to Data Availability)
15.3.5.5. Business Strategies / Recent Developments
15.3.6. Roma Brinquedos
15.3.6.1. Company Overview
15.3.6.2. Product Portfolio
15.3.6.3. Financial Information
15.3.6.4. (Subject to Data Availability)
15.3.6.5. Business Strategies / Recent Developments
15.3.7. Simba Dickie Group
15.3.7.1. Company Overview
15.3.7.2. Product Portfolio
15.3.7.3. Financial Information
15.3.7.4. (Subject to Data Availability)
15.3.7.5. Business Strategies / Recent Developments
15.3.8. Spin Master
15.3.8.1. Company Overview
15.3.8.2. Product Portfolio
15.3.8.3. Financial Information
15.3.8.4. (Subject to Data Availability)
15.3.8.5. Business Strategies / Recent Developments
15.3.9. VTech Holdings Limited
15.3.9.1. Company Overview
15.3.9.2. Product Portfolio
15.3.9.3. Financial Information
15.3.9.4. (Subject to Data Availability)
15.3.9.5. Business Strategies / Recent Developments
15.3.10. Zoop Toys
15.3.10.1. Company Overview
15.3.10.2. Product Portfolio
15.3.10.3. Financial Information
15.3.10.4. (Subject to Data Availability)
15.3.10.5. Business Strategies / Recent Developments
16. Go To Market Strategy
16.1. Identification of Potential Market Spaces
16.2. Understanding the Buying Process of the Customers
16.3. Preferred Sales & Marketing Strategy

 

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