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小型家電市場(タイプ:タイプ:キッチン機器, パーソナルケア, 繊維処理機器, 床・表面処理機器, 空気処理機器, その他.動作モード:自動, 半自動) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年

小型家電市場(タイプ:タイプ:キッチン機器, パーソナルケア, 繊維処理機器, 床・表面処理機器, 空気処理機器, その他.動作モード:自動, 半自動) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年


Small Appliances Market (Type: Kitchen Appliances, Personal Care, Textile Handling Appliances, Floor and Surface Treatment Appliances, Air-Treatment Appliances, Others. Mode of Operation; Automatic, Semi-automatic) - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2034

小型家電市場 - レポートの範囲 TMRの小型家電世界市場に関する調査レポートは、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査... もっと見る

 

 

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Transparency Market Research
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サマリー

小型家電市場 - レポートの範囲
TMRの小型家電世界市場に関する調査レポートは、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査しています。当レポートでは、2024年を基準年、2034年を予測年として、2018年から2034年までの世界の小型家電市場の収益を掲載しています。また、2024年から2034年までの世界の小型家電市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。

本レポートは広範な調査を経て作成されています。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。二次調査では、小型家電市場を理解するために主要企業の製品資料、年次報告書、プレスリリース、関連文書を参照した。

二次調査には、インターネットソース、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体なども含まれる。アナリストは、トップダウンアプローチとボトムアップアプローチを組み合わせて、世界の小型家電市場の様々な属性を調査した。

本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、本レポートは、世界の小型家電市場における競争ダイナミクスの変化に光を投げかけています。これらは、既存の市場プレイヤーだけでなく、世界の小型家電市場への参入に関心のある企業にとっても貴重なツールとなります。

本レポートでは、世界の小型家電市場の競争状況について掘り下げています。世界の小型家電市場で事業を展開する主要企業が特定され、これらの各企業が様々な属性でプロファイリングされています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTなどが本レポートで紹介されている世界の小型家電市場におけるプレイヤーの属性である。

小型家電の世界市場レポートで回答された主な質問
- 予測期間中の全地域における小型家電の売上高/収益は?
- 小型家電の世界市場におけるビジネスチャンスは?
- 市場の主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場はどこか?
- 2034年に世界で最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- 世界市場で事業を展開する各企業の市場ポジションは?

小型家電市場 - 調査目的と調査アプローチ
小型家電の世界市場に関する包括的なレポートは、概要から始まり、調査範囲と目的が続きます。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業を展開する主要ベンダーと流通業者、製品の承認に関する規制シナリオについて詳細に解説しています。

本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴えかける。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。

本レポートでは、世界の小型家電市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析している。各基準における主要セグメントを詳細に調査し、2034年末時点の各セグメントにおける市場シェアを掲載している。このような貴重な洞察により、市場関係者は世界の小型家電市場への投資について十分な情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことができます。

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目次

1.序文
1.1.市場の定義と範囲
1.2.市場のセグメンテーション
1.3.主な調査目的
1.4.調査ハイライト
2.前提条件
3.調査方法
4.エグゼクティブサマリー
5.市場概要
5.1.市場ダイナミクス
5.1.1.促進要因
5.1.2.阻害要因
5.1.3.機会
5.2.主要トレンド分析
5.2.1.需要サイドの分析
5.2.2.供給サイドの分析
5.3.主要市場指標
5.4.ポーターのファイブフォース分析
5.5.バリューチェーン分析
5.6.PESTEL分析
5.7.小型家電の世界市場分析と予測、2020~2034年
5.7.1.市場価値予測(億米ドル)
5.7.2.市場数量予測(千台)
6.小型家電の世界市場:タイプ別分析と予測
6.1.小型家電の市場規模(億米ドル・千台):タイプ別、2020〜2034年
6.1.1.キッチン家電
6.1.1.1.トースター
6.1.1.2.グリル
6.1.1.3.オーブン
6.1.1.4.コーヒーメーカー
6.1.1.5.炊飯器
6.1.1.6.電気コンロ
6.1.1.7.ジューサー、グラインダー、フードプロセッサー
6.1.1.8.その他
6.1.2.パーソナルケア
6.1.2.1.ヘアスタイリング
6.1.2.2.脱毛
6.1.2.3.その他
6.1.3.繊維ハンドリング機器
6.1.3.1.鉄
6.1.3.2.衣類スチーマー
6.1.3.3.その他
6.1.4.床・表面処理機器
6.1.4.1.掃除機
6.1.4.2.モップ
6.1.4.3.その他
6.1.5.空気処理機器
6.1.5.1.空気清浄機
6.1.5.2.扇風機
6.1.5.3.空気冷却器
6.1.5.4.その他
6.1.6.その他
6.2.増加機会分析(タイプ別
7.小型家電の世界市場分析と予測:動作モード別
7.1.小型家電の市場規模(億米ドル・千台)、動作モード別、2020年~2034年
7.1.1.自動運転
7.1.2.半自動
7.2.増分機会分析(運転モード別
8.小型家電の世界市場分析と予測:最終用途別
8.1.小型家電の市場規模(億米ドル・千台)、最終用途別、2020年〜2034年
8.1.1.住宅用
8.1.2.業務用
8.2.増加機会分析、最終用途別
9.小型家電の世界市場分析と予測:流通チャネル別
9.1.小型家電の市場規模(億米ドル・千台):流通チャネル別、2020〜2034年
9.1.1.オンライン小売
9.1.2.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
9.1.3.ブランドショップ
9.1.4.マルチブランド店
9.1.5.百貨店
9.1.6.その他小売店
9.2.販売チャネル別増加機会分析
10.小型家電の世界市場分析と予測:地域別
10.1.小型家電市場規模(億米ドル・千台)、地域別、2020年〜2034年
10.1.1.北米
10.1.2.欧州
10.1.3.アジア太平洋
10.1.4.中東・アフリカ
10.1.5.南米
10.2.地域別増加機会分析
11.北米小型家電市場の分析と予測
11.1.地域別スナップショット
11.2.主要トレンド分析
11.3.市場シェア分析(%)
11.4.価格動向分析
11.4.1.加重平均販売価格(米ドル)
11.5.小型家電市場規模(億米ドル・千台):タイプ別、2020年〜2034年
11.5.1.キッチン家電
11.5.1.1.トースター
11.5.1.2.グリル
11.5.1.3.オーブン
11.5.1.4.コーヒーメーカー
11.5.1.5.炊飯器
11.5.1.6.電気コンロ
11.5.1.7.ジューサー、グラインダー、フードプロセッサー
11.5.1.8.その他
11.5.2.パーソナルケア
11.5.2.1.ヘアスタイリング
11.5.2.2.脱毛
11.5.2.3.その他
11.5.3.繊維ハンドリング機器
11.5.3.1.鉄
11.5.3.2.衣類スチーマー
11.5.3.3.その他
11.5.4.床・表面処理機器
11.5.4.1.バキュームクリーナー
11.5.4.2.モップ
11.5.4.3.その他
11.5.5.空気処理機器
11.5.5.1.空気清浄機
11.5.5.2.扇風機
11.5.5.3.空気冷却器
11.5.5.4.その他
11.5.6.その他
11.6.小型家電市場規模(億米ドル・千台):動作モード別、2020~2034年
11.6.1.自動
11.6.2.半自動
11.7.小型家電市場規模(億米ドル・千台):最終用途別、2020~2034年
11.7.1.住宅用
11.7.2.業務用
11.8.小型家電市場規模(億米ドル・千台):流通チャネル別、2020~2034年
11.8.1.オンライン小売
11.8.2.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
11.8.3.ブランドストア
11.8.4.マルチブランド店
11.8.5.百貨店
11.8.6.その他小売店
11.9.小型家電市場規模(億米ドル・千台):国別、2020~2034年
11.9.1.米国
11.9.2.カナダ
11.9.3.その他の北米地域
11.10.事業機会の増加分析
12.欧州小型家電市場の分析と予測
12.1.地域別スナップショット
12.2.マクロ経済シナリオ
12.3.主要トレンド分析
12.4.市場シェア分析(%)
12.5.価格動向分析
12.5.1.加重平均販売価格(米ドル)
12.6.小型家電市場規模(億ドル・千台):タイプ別、2020〜2034年
12.6.1.キッチン家電
12.6.1.1.トースター
12.6.1.2.グリル
12.6.1.3.オーブン
12.6.1.4.コーヒーメーカー
12.6.1.5.炊飯器
12.6.1.6.電気コンロ
12.6.1.7.ジューサー、グラインダー、フードプロセッサー
12.6.1.8.その他
12.6.2.パーソナルケア
12.6.2.1.ヘアスタイリング
12.6.2.2.脱毛
12.6.2.3.その他
12.6.3.繊維ハンドリング機器
12.6.3.1.鉄
12.6.3.2.衣類スチーマー
12.6.3.3.その他
12.6.4.床・表面処理機器
12.6.4.1.掃除機
12.6.4.2.モップ
12.6.4.3.その他
12.6.5.空気処理機器
12.6.5.1.空気清浄機
12.6.5.2.扇風機
12.6.5.3.空気冷却器
12.6.5.4.その他
12.6.6.その他
12.7.小型家電市場規模(億米ドル・千台):動作モード別、2020~2034年
12.7.1.自動
12.7.2.半自動
12.8.小型家電市場規模(億米ドル・千台)、最終用途別、2020~2034年
12.8.1.住宅用
12.8.2.業務用
12.9.小型家電市場規模(億米ドル・千台):流通チャネル別、2020~2034年
12.9.1.オンライン小売
12.9.2.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
12.9.3.ブランドストア
12.9.4.マルチブランド店
12.9.5.百貨店
12.9.6.その他の小売店
12.10.小型家電市場規模(億米ドル・千台):国別、2020~2034年
12.10.1.ドイツ
12.10.2.英国
12.10.3.フランス
12.10.4.イタリア
12.10.5.スペイン
12.10.6.オランダ
12.10.7.その他のヨーロッパ
12.11.ビジネスチャンスの増加分析
13.アジア太平洋地域の小型家電市場の分析と予測
13.1.地域別スナップショット
13.2.マクロ経済シナリオ
13.3.主要トレンド分析
13.4.市場シェア分析(%)
13.5.価格動向分析
13.5.1.加重平均販売価格(米ドル)
13.6.小型家電市場規模(億米ドル・千台):タイプ別、2020年〜2034年
13.6.1.キッチン家電
13.6.1.1.トースター
13.6.1.2.グリル
13.6.1.3.オーブン
13.6.1.4.コーヒーメーカー
13.6.1.5.炊飯器
13.6.1.6.電気コンロ
13.6.1.7.ジューサー、グラインダー、フードプロセッサー
13.6.1.8.その他
13.6.2.パーソナルケア
13.6.2.1.ヘアスタイリング
13.6.2.2.脱毛
13.6.2.3.その他
13.6.3.繊維ハンドリング機器
13.6.3.1.鉄
13.6.3.2.衣類スチーマー
13.6.3.3.その他
13.6.4.床・表面処理機器
13.6.4.1.掃除機
13.6.4.2.モップ
13.6.4.3.その他
13.6.5.空気処理機器
13.6.5.1.空気清浄機
13.6.5.2.扇風機
13.6.5.3.空気冷却器
13.6.5.4.その他
13.6.6.その他
13.7.小型家電市場規模(億米ドル・千台):動作モード別、2020~2034年
13.7.1.自動
13.7.2.半自動
13.8.小型家電市場規模(億米ドル・千台)、最終用途別、2020~2034年
13.8.1.住宅用
13.8.2.業務用
13.9.小型家電市場規模(億米ドル・千台):流通チャネル別、2020~2034年
13.9.1.オンライン小売
13.9.2.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
13.9.3.ブランドストア
13.9.4.マルチブランド店
13.9.5.百貨店
13.9.6.その他の小売店
13.10.小型家電市場規模(億米ドル・千台):国別、2020~2034年
13.10.1.中国
13.10.2.インド
13.10.3.日本
13.10.4.オーストラリア
13.10.5.韓国
13.10.6.ASEAN
13.10.7.その他のアジア太平洋地域
13.11.機会増の分析
14.中東・アフリカの小型家電市場の分析と予測
14.1.地域別スナップショット
14.2.マクロ経済シナリオ
14.3.主要トレンド分析
14.4.市場シェア分析(%)
14.5.価格動向分析
14.5.1.加重平均販売価格(米ドル)
14.6.小型家電市場規模(億ドル・千台):タイプ別、2020〜2034年
14.6.1.キッチン家電
14.6.1.1.トースター
14.6.1.2.グリル
14.6.1.3.オーブン
14.6.1.4.コーヒーメーカー
14.6.1.5.炊飯器
14.6.1.6.電気コンロ
14.6.1.7.ジューサー、グラインダー、フードプロセッサー
14.6.1.8.その他
14.6.2.パーソナルケア
14.6.2.1.ヘアスタイリング
14.6.2.2.脱毛
14.6.2.3.その他
14.6.3.繊維ハンドリング機器
14.6.3.1.鉄
14.6.3.2.衣類スチーマー
14.6.3.3.その他
14.6.4.床・表面処理機器
14.6.4.1.掃除機
14.6.4.2.モップ
14.6.4.3.その他
14.6.5.空気処理機器
14.6.5.1.空気清浄機
14.6.5.2.扇風機
14.6.5.3.空気冷却器
14.6.5.4.その他
14.6.6.その他
14.7.小型家電市場規模(億米ドル・千台):動作モード別、2020~2034年
14.7.1.自動
14.7.2.半自動
14.8.小型家電市場規模(億米ドル・千台)、最終用途別、2020~2034年
14.8.1.住宅用
14.8.2.業務用
14.9.小型家電市場規模(億米ドル・千台):流通チャネル別、2020~2034年
14.9.1.オンライン小売
14.9.2.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
14.9.3.ブランドストア
14.9.4.マルチブランド店
14.9.5.百貨店
14.9.6.その他の小売店
14.10.事業機会の増加分析
15.南米小型家電市場の分析と予測
15.1.地域別スナップショット
15.2.マクロ経済シナリオ
15.3.主要トレンド分析
15.4.市場シェア分析(%)
15.5.価格動向分析
15.5.1.加重平均販売価格(米ドル)
15.6.小型家電市場規模(億ドル・千台):タイプ別、2020〜2034年
15.6.1.キッチン家電
15.6.1.1.トースター
15.6.1.2.グリル
15.6.1.3.オーブン
15.6.1.4.コーヒーメーカー
15.6.1.5.炊飯器
15.6.1.6.電気コンロ
15.6.1.7.ジューサー、グラインダー、フードプロセッサー
15.6.1.8.その他
15.6.2.パーソナルケア
15.6.2.1.ヘアスタイリング
15.6.2.2.脱毛
15.6.2.3.その他
15.6.3.繊維ハンドリング機器
15.6.3.1.鉄
15.6.3.2.衣類スチーマー
15.6.3.3.その他
15.6.4.床・表面処理機器
15.6.4.1.掃除機
15.6.4.2.モップ
15.6.4.3.その他
15.6.5.空気処理機器
15.6.5.1.空気清浄機
15.6.5.2.扇風機
15.6.5.3.空気冷却器
15.6.5.4.その他
15.6.6.その他
15.7.小型家電市場規模(億米ドル・千台):動作モード別、2020~2034年
15.7.1.自動
15.7.2.半自動
15.8.小型家電市場規模(億米ドル・千台)、最終用途別、2020~2034年
15.8.1.住宅用
15.8.2.業務用
15.9.小型家電市場規模(億米ドル・千台):流通チャネル別、2020~2034年
15.9.1.オンライン小売
15.9.2.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
15.9.3.ブランドストア
15.9.4.マルチブランド店
15.9.5.百貨店
15.9.6.その他の小売店
15.10.小型家電市場規模(億米ドル・千台):国別、2020~2034年
15.10.1.ブラジル
15.10.2.アルゼンチン
15.10.3.その他の南米諸国
15.11.事業機会の増加分析
16.競争環境
16.1.市場プレーヤー - 競争ダッシュボード
16.2.市場シェア分析(%), 2023
16.3.企業プロフィール
16.3.1.サムスン電子
16.3.1.1.会社概要
16.3.1.2.販売地域/地理的プレゼンス
16.3.1.3.製品ポートフォリオ
16.3.1.4.主要財務データ
16.3.1.5.戦略と事業概要
16.3.2.ワールプール・コーポレーション
16.3.2.1.会社概要
16.3.2.2.販売地域
16.3.2.3.製品ポートフォリオ
16.3.2.4.主要財務
16.3.2.5.戦略と事業概要
16.3.3.ABエレクトロラックス
16.3.3.1.会社概要
16.3.3.2.販売地域/地理的プレゼンス
16.3.3.3.製品ポートフォリオ
16.3.3.4.主要財務状況
16.3.3.5.戦略と事業概要
16.3.4.ハイアール・グループ
16.3.4.1.会社概要
16.3.4.2.販売地域
16.3.4.3.製品ポートフォリオ
16.3.4.4.主要財務データ
16.3.4.5.戦略と事業概要
16.3.5.ハネウェル・インターナショナル
16.3.5.1.会社概要
16.3.5.2.販売地域/地理的プレゼンス
16.3.5.3.製品ポートフォリオ
16.3.5.4.主要財務データ
16.3.5.5.戦略と事業概要
16.3.6.フィリップスN.V.
16.3.6.1.会社概要
16.3.6.2.販売地域/地理的プレゼンス
16.3.6.3.製品ポートフォリオ
16.3.6.4.主要財務データ
16.3.6.5.戦略と事業概要
16.3.7.パナソニック株式会社
16.3.7.1.会社概要
16.3.7.2.販売地域/地理的プレゼンス
16.3.7.3.製品ポートフォリオ
16.3.7.4.主要財務状況
16.3.7.5.戦略と事業概要
16.3.8.ミーレ&Cie.KG
16.3.8.1.会社概要
16.3.8.2.販売地域
16.3.8.3.製品ポートフォリオ
16.3.8.4.主要財務
16.3.8.5.戦略と事業概要
16.3.9.グループSEB
16.3.9.1.会社概要
16.3.9.2.営業地域/地理的プレゼンス
16.3.9.3.製品ポートフォリオ
16.3.9.4.主要財務データ
16.3.9.5.戦略と事業概要
16.3.10.ダイソン
16.3.10.1.会社概要
16.3.10.2.販売地域
16.3.10.3.製品ポートフォリオ
16.3.10.4.主要財務データ
16.3.10.5.戦略と事業概要
16.3.11.その他の主要プレーヤー
16.3.11.1.会社概要
16.3.11.2.販売地域/地理的プレゼンス
16.3.11.3.製品ポートフォリオ
16.3.11.4.主要財務データ
16.3.11.5.戦略と事業概要
17.市場参入戦略

 

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Summary

Small Appliances Market – Scope of Report
TMR’s report on the global small appliances market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2024 to 2034. The report provides revenue of the global small appliances market for the period 2018–2034, considering 2024 as the base year and 2034 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the global small appliances market from 2024 to 2034.

The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the small appliances market.

Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the global small appliances market.

The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the global small appliances market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the global small appliances market.

The report delves into the competitive landscape of the global small appliances market. Key players operating in the global small appliances market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the global small appliances market profiled in this report.

Key Questions Answered in Global small appliances Market Report
• What is the sales/revenue generated by small appliances across all regions during the forecast period?
• What are the opportunities in the global small appliances market?
• What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market?
• Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period?
• Which segment is expected to generate the highest revenue globally in 2034?
• Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period?
• What are the market positions of different companies operating in the global market?

Small Appliances Market – Research Objectives and Research Approach
The comprehensive report on the global small appliances market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.

For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.

The report analyzes the global small appliances market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2034 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the global small appliances market.



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Table of Contents

1. Preface
1.1. Market Definition and Scope
1.2. Market Segmentation
1.3. Key Research Objectives
1.4. Research Highlights
2. Assumptions
3. Research Methodology
4. Executive Summary
5. Market Overview
5.1. Market Dynamics
5.1.1. Drivers
5.1.2. Restraints
5.1.3. Opportunities
5.2. Key Trends Analysis
5.2.1. Demand Side Analysis
5.2.2. Supply Side Analysis
5.3. Key Market Indicators
5.4. Porter’s Five Forces Analysis
5.5. Value Chain Analysis
5.6. PESTEL Analysis
5.7. Global Small Appliances Market Analysis and Forecast, 2020-2034
5.7.1. Market Value Projections (US$ Bn)
5.7.2. Market Volume Projections (Thousand Units)
6. Global Small Appliances Market Analysis and Forecast, by Type
6.1. Small Appliances Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Type, 2020-2034
6.1.1. Kitchen Appliances
6.1.1.1. Toasters
6.1.1.2. Grills
6.1.1.3. Oven
6.1.1.4. Coffee Maker
6.1.1.5. Rice Cookers
6.1.1.6. Electric Stove
6.1.1.7. Juicer, Grinder & Food Processor
6.1.1.8. Others
6.1.2. Personal Care
6.1.2.1. Hair Styling
6.1.2.2. Hair Removal
6.1.2.3. Others
6.1.3. Textile Handling Appliances
6.1.3.1. Iron
6.1.3.2. Garment Steamers
6.1.3.3. Others
6.1.4. Floor and Surface Treatment Appliances
6.1.4.1. Vacuum Cleaners
6.1.4.2. Mops
6.1.4.3. Others
6.1.5. Air-Treatment Appliances
6.1.5.1. Air Purifier
6.1.5.2. Fan
6.1.5.3. Air Cooler
6.1.5.4. Others
6.1.6. Others
6.2. Incremental Opportunity Analysis, by Type
7. Global Small Appliances Market Analysis and Forecast, by Mode of Operation
7.1. Small Appliances Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Mode of Operation, 2020-2034
7.1.1. Automatic
7.1.2. Semi-automatic
7.2. Incremental Opportunity Analysis, by Mode of Operation
8. Global Small Appliances Market Analysis and Forecast, by End-use
8.1. Small Appliances Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By End-use, 2020-2034
8.1.1. Residential
8.1.2. Commercial
8.2. Incremental Opportunity Analysis, by End-use
9. Global Small Appliances Market Analysis and Forecast, by Distribution Channel
9.1. Small Appliances Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Distribution Channel, 2020-2034
9.1.1. Online Retail
9.1.2. Supermarkets/Hypermarkets
9.1.3. Brand Stores
9.1.4. Multi-brand Stores
9.1.5. Departmental Stores
9.1.6. Other Retail Stores
9.2. Incremental Opportunity Analysis, by Distribution Channel
10. Global Small Appliances Market Analysis and Forecast, by Region
10.1. Small Appliances Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Region, 2020-2034
10.1.1. North America
10.1.2. Europe
10.1.3. Asia Pacific
10.1.4. Middle East & Africa
10.1.5. South America
10.2. Incremental Opportunity Analysis, by Region
11. North America Small Appliances Market Analysis and Forecast
11.1. Regional Snapshot
11.2. Key Trend Analysis
11.3. Market Share Analysis (%)
11.4. Price Trend Analysis
11.4.1. Weighted Average Selling Price (USD)
11.5. Small Appliances Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Type, 2020-2034
11.5.1. Kitchen Appliances
11.5.1.1. Toasters
11.5.1.2. Grills
11.5.1.3. Oven
11.5.1.4. Coffee Maker
11.5.1.5. Rice Cookers
11.5.1.6. Electric Stove
11.5.1.7. Juicer, Grinder & Food Processor
11.5.1.8. Others
11.5.2. Personal Care
11.5.2.1. Hair Styling
11.5.2.2. Hair Removal
11.5.2.3. Others
11.5.3. Textile Handling Appliances
11.5.3.1. Iron
11.5.3.2. Garment Steamers
11.5.3.3. Others
11.5.4. Floor and Surface Treatment Appliances
11.5.4.1. Vacuum Cleaners
11.5.4.2. Mops
11.5.4.3. Others
11.5.5. Air-Treatment Appliances
11.5.5.1. Air Purifier
11.5.5.2. Fan
11.5.5.3. Air Cooler
11.5.5.4. Others
11.5.6. Others
11.6. Small Appliances Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Mode of Operation, 2020-2034
11.6.1. Automatic
11.6.2. Semi-automatic
11.7. Small Appliances Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By End-use, 2020-2034
11.7.1. Residential
11.7.2. Commercial
11.8. Small Appliances Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Distribution Channel, 2020-2034
11.8.1. Online Retail
11.8.2. Supermarkets/Hypermarkets
11.8.3. Brand Stores
11.8.4. Multi-brand Stores
11.8.5. Departmental Stores
11.8.6. Other Retail Stores
11.9. Small Appliances Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Country, 2020-2034
11.9.1. U.S.
11.9.2. Canada
11.9.3. Rest of North America
11.10. Incremental Opportunity Analysis
12. Europe Small Appliances Market Analysis and Forecast
12.1. Regional Snapshot
12.2. Macroeconomic Scenario
12.3. Key Trend Analysis
12.4. Market Share Analysis (%)
12.5. Price Trend Analysis
12.5.1. Weighted Average Selling Price (USD)
12.6. Small Appliances Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Type, 2020-2034
12.6.1. Kitchen Appliances
12.6.1.1. Toasters
12.6.1.2. Grills
12.6.1.3. Oven
12.6.1.4. Coffee Maker
12.6.1.5. Rice Cookers
12.6.1.6. Electric Stove
12.6.1.7. Juicer, Grinder & Food Processor
12.6.1.8. Others
12.6.2. Personal Care
12.6.2.1. Hair Styling
12.6.2.2. Hair Removal
12.6.2.3. Others
12.6.3. Textile Handling Appliances
12.6.3.1. Iron
12.6.3.2. Garment Steamers
12.6.3.3. Others
12.6.4. Floor and Surface Treatment Appliances
12.6.4.1. Vacuum Cleaners
12.6.4.2. Mops
12.6.4.3. Others
12.6.5. Air-Treatment Appliances
12.6.5.1. Air Purifier
12.6.5.2. Fan
12.6.5.3. Air Cooler
12.6.5.4. Others
12.6.6. Others
12.7. Small Appliances Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Mode of Operation, 2020-2034
12.7.1. Automatic
12.7.2. Semi-automatic
12.8. Small Appliances Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By End-use, 2020-2034
12.8.1. Residential
12.8.2. Commercial
12.9. Small Appliances Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Distribution Channel, 2020-2034
12.9.1. Online Retail
12.9.2. Supermarkets/Hypermarkets
12.9.3. Brand Stores
12.9.4. Multi-brand Stores
12.9.5. Departmental Stores
12.9.6. Other Retail Stores
12.10. Small Appliances Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Country, 2020-2034
12.10.1. Germany
12.10.2. U.K.
12.10.3. France
12.10.4. Italy
12.10.5. Spain
12.10.6. The Netherlands
12.10.7. Rest of Europe
12.11. Incremental Opportunity Analysis
13. Asia Pacific Small Appliances Market Analysis and Forecast
13.1. Regional Snapshot
13.2. Macroeconomic Scenario
13.3. Key Trend Analysis
13.4. Market Share Analysis (%)
13.5. Price Trend Analysis
13.5.1. Weighted Average Selling Price (USD)
13.6. Small Appliances Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Type, 2020-2034
13.6.1. Kitchen Appliances
13.6.1.1. Toasters
13.6.1.2. Grills
13.6.1.3. Oven
13.6.1.4. Coffee Maker
13.6.1.5. Rice Cookers
13.6.1.6. Electric Stove
13.6.1.7. Juicer, Grinder & Food Processor
13.6.1.8. Others
13.6.2. Personal Care
13.6.2.1. Hair Styling
13.6.2.2. Hair Removal
13.6.2.3. Others
13.6.3. Textile Handling Appliances
13.6.3.1. Iron
13.6.3.2. Garment Steamers
13.6.3.3. Others
13.6.4. Floor and Surface Treatment Appliances
13.6.4.1. Vacuum Cleaners
13.6.4.2. Mops
13.6.4.3. Others
13.6.5. Air-Treatment Appliances
13.6.5.1. Air Purifier
13.6.5.2. Fan
13.6.5.3. Air Cooler
13.6.5.4. Others
13.6.6. Others
13.7. Small Appliances Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Mode of Operation, 2020-2034
13.7.1. Automatic
13.7.2. Semi-automatic
13.8. Small Appliances Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By End-use, 2020-2034
13.8.1. Residential
13.8.2. Commercial
13.9. Small Appliances Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Distribution Channel, 2020-2034
13.9.1. Online Retail
13.9.2. Supermarkets/Hypermarkets
13.9.3. Brand Stores
13.9.4. Multi-brand Stores
13.9.5. Departmental Stores
13.9.6. Other Retail Stores
13.10. Small Appliances Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Country, 2020-2034
13.10.1. China
13.10.2. India
13.10.3. Japan
13.10.4. Australia
13.10.5. South Korea
13.10.6. ASEAN
13.10.7. Rest of Asia Pacific
13.11. Incremental Opportunity Analysis
14. Middle East & Africa Small Appliances Market Analysis and Forecast
14.1. Regional Snapshot
14.2. Macroeconomic Scenario
14.3. Key Trend Analysis
14.4. Market Share Analysis (%)
14.5. Price Trend Analysis
14.5.1. Weighted Average Selling Price (USD)
14.6. Small Appliances Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Type, 2020-2034
14.6.1. Kitchen Appliances
14.6.1.1. Toasters
14.6.1.2. Grills
14.6.1.3. Oven
14.6.1.4. Coffee Maker
14.6.1.5. Rice Cookers
14.6.1.6. Electric Stove
14.6.1.7. Juicer, Grinder & Food Processor
14.6.1.8. Others
14.6.2. Personal Care
14.6.2.1. Hair Styling
14.6.2.2. Hair Removal
14.6.2.3. Others
14.6.3. Textile Handling Appliances
14.6.3.1. Iron
14.6.3.2. Garment Steamers
14.6.3.3. Others
14.6.4. Floor and Surface Treatment Appliances
14.6.4.1. Vacuum Cleaners
14.6.4.2. Mops
14.6.4.3. Others
14.6.5. Air-Treatment Appliances
14.6.5.1. Air Purifier
14.6.5.2. Fan
14.6.5.3. Air Cooler
14.6.5.4. Others
14.6.6. Others
14.7. Small Appliances Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Mode of Operation, 2020-2034
14.7.1. Automatic
14.7.2. Semi-automatic
14.8. Small Appliances Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By End-use, 2020-2034
14.8.1. Residential
14.8.2. Commercial
14.9. Small Appliances Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Distribution Channel, 2020-2034
14.9.1. Online Retail
14.9.2. Supermarkets/Hypermarkets
14.9.3. Brand Stores
14.9.4. Multi-brand Stores
14.9.5. Departmental Stores
14.9.6. Other Retail Stores
14.10. Incremental Opportunity Analysis
15. South America Small Appliances Market Analysis and Forecast
15.1. Regional Snapshot
15.2. Macroeconomic Scenario
15.3. Key Trend Analysis
15.4. Market Share Analysis (%)
15.5. Price Trend Analysis
15.5.1. Weighted Average Selling Price (USD)
15.6. Small Appliances Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Type, 2020-2034
15.6.1. Kitchen Appliances
15.6.1.1. Toasters
15.6.1.2. Grills
15.6.1.3. Oven
15.6.1.4. Coffee Maker
15.6.1.5. Rice Cookers
15.6.1.6. Electric Stove
15.6.1.7. Juicer, Grinder & Food Processor
15.6.1.8. Others
15.6.2. Personal Care
15.6.2.1. Hair Styling
15.6.2.2. Hair Removal
15.6.2.3. Others
15.6.3. Textile Handling Appliances
15.6.3.1. Iron
15.6.3.2. Garment Steamers
15.6.3.3. Others
15.6.4. Floor and Surface Treatment Appliances
15.6.4.1. Vacuum Cleaners
15.6.4.2. Mops
15.6.4.3. Others
15.6.5. Air-Treatment Appliances
15.6.5.1. Air Purifier
15.6.5.2. Fan
15.6.5.3. Air Cooler
15.6.5.4. Others
15.6.6. Others
15.7. Small Appliances Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Mode of Operation, 2020-2034
15.7.1. Automatic
15.7.2. Semi-automatic
15.8. Small Appliances Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By End-use, 2020-2034
15.8.1. Residential
15.8.2. Commercial
15.9. Small Appliances Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Distribution Channel, 2020-2034
15.9.1. Online Retail
15.9.2. Supermarkets/Hypermarkets
15.9.3. Brand Stores
15.9.4. Multi-brand Stores
15.9.5. Departmental Stores
15.9.6. Other Retail Stores
15.10. Small Appliances Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Country, 2020-2034
15.10.1. Brazil
15.10.2. Argentina
15.10.3. Rest of South America
15.11. Incremental Opportunity Analysis
16. Competition Landscape
16.1. Market Player - Competition Dashboard
16.2. Market Share Analysis (%), 2023
16.3. Company Profiles
16.3.1. Samsung Electronics Co., Ltd.
16.3.1.1. Company Overview
16.3.1.2. Sales Area/Geographical Presence
16.3.1.3. Product Portfolio
16.3.1.4. Key Financials
16.3.1.5. Strategy & Business Overview
16.3.2. Whirlpool Corporation
16.3.2.1. Company Overview
16.3.2.2. Sales Area/Geographical Presence
16.3.2.3. Product Portfolio
16.3.2.4. Key Financials
16.3.2.5. Strategy & Business Overview
16.3.3. AB Electrolux
16.3.3.1. Company Overview
16.3.3.2. Sales Area/Geographical Presence
16.3.3.3. Product Portfolio
16.3.3.4. Key Financials
16.3.3.5. Strategy & Business Overview
16.3.4. Haier Group
16.3.4.1. Company Overview
16.3.4.2. Sales Area/Geographical Presence
16.3.4.3. Product Portfolio
16.3.4.4. Key Financials
16.3.4.5. Strategy & Business Overview
16.3.5. Honeywell International, Inc.
16.3.5.1. Company Overview
16.3.5.2. Sales Area/Geographical Presence
16.3.5.3. Product Portfolio
16.3.5.4. Key Financials
16.3.5.5. Strategy & Business Overview
16.3.6. Koninklijke Philips N.V
16.3.6.1. Company Overview
16.3.6.2. Sales Area/Geographical Presence
16.3.6.3. Product Portfolio
16.3.6.4. Key Financials
16.3.6.5. Strategy & Business Overview
16.3.7. Panasonic Corp.
16.3.7.1. Company Overview
16.3.7.2. Sales Area/Geographical Presence
16.3.7.3. Product Portfolio
16.3.7.4. Key Financials
16.3.7.5. Strategy & Business Overview
16.3.8. Miele & Cie. KG
16.3.8.1. Company Overview
16.3.8.2. Sales Area/Geographical Presence
16.3.8.3. Product Portfolio
16.3.8.4. Key Financials
16.3.8.5. Strategy & Business Overview
16.3.9. Groupe SEB
16.3.9.1. Company Overview
16.3.9.2. Sales Area/Geographical Presence
16.3.9.3. Product Portfolio
16.3.9.4. Key Financials
16.3.9.5. Strategy & Business Overview
16.3.10. Dyson Limited
16.3.10.1. Company Overview
16.3.10.2. Sales Area/Geographical Presence
16.3.10.3. Product Portfolio
16.3.10.4. Key Financials
16.3.10.5. Strategy & Business Overview
16.3.11. Other key players
16.3.11.1. Company Overview
16.3.11.2. Sales Area/Geographical Presence
16.3.11.3. Product Portfolio
16.3.11.4. Key Financials
16.3.11.5. Strategy & Business Overview
17. Go To Market Strategy

 

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