世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

グリルツールおよびアクセサリー市場(タイプ:グリルツール、グリルアクセサリー;エンドユース:家庭用、商業用;流通チャネル:オンライン小売店、スーパーマーケット/ハイパーマーケット、ブランドストア、専門店、百貨店、その他小売店)-世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年


Grilling Tools and Accessories Market (Type- Grilling Tools, Grilling Accessories; End Use- Residential, Commercial; Distribution Channel- Online Retail, Supermarkets/Hypermarkets, Brand Stores, Specialty Stores, Departmental Stores, Other Retail Stores) - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2034

グリルツールおよびアクセサリー市場 - レポートの範囲 TMR社の調査レポート「世界のグリルツールおよび付属品市場」は、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 価格 ページ数 言語
Transparency Market Research
トランスペアレンシーマーケットリサーチ
2024年11月29日 お問い合わせください
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
430 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

グリルツールおよびアクセサリー市場 - レポートの範囲
TMR社の調査レポート「世界のグリルツールおよび付属品市場」は、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査しています。レポートでは、2024年を基準年、2034年を予測年として、2018年から2034年までの世界のグリルツールおよびアクセサリー市場の収益を提供します。また、2024年から2034年までの世界のグリルツールおよびアクセサリー市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。

本レポートは広範な調査を経て作成されました。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。二次調査では、主要企業の製品資料、年次報告書、プレスリリース、関連文書を参照し、グリルツールおよび付属品市場を理解しました。

二次調査には、インターネットソース、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体も含まれる。アナリストは、トップダウンアプローチとボトムアップアプローチを組み合わせて、世界のグリルツールおよび付属品市場の様々な属性を調査した。

本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、本レポートは、世界のグリルツールおよび付属品市場における競争力学の変化に光を投げかけています。これらは、既存の市場プレーヤーだけでなく、世界のグリルツールおよび付属品市場への参入に興味のあるエンティティにとって貴重なツールとして機能します。

本レポートでは、世界のグリルツールおよび付属品市場の競争環境について掘り下げています。世界のグリルツールおよび付属品市場で事業を展開する主要企業が特定され、これらの各企業が様々な属性の観点からプロファイリングされています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTは、本レポートで紹介されている世界のグリルツールおよび付属品市場のプレーヤーの属性です。

世界のグリルツールおよびアクセサリー市場レポートで回答された主な質問
- 予測期間中の全地域におけるグリルツールおよび付属品が生み出す売上高/収益は?
- 世界のグリルツールおよびアクセサリー市場における機会は何か?
- 市場の主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場はどこか?
- 2034年に世界で最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- 世界市場で事業を展開する各企業の市場ポジションは?

グリルツールおよびアクセサリー市場 - 調査目的と調査アプローチ
世界のグリルツールおよび付属品市場に関する包括的なレポートは、概要から始まり、調査範囲と目的が続きます。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業を展開する主要ベンダーと流通業者、製品の承認に関する規制シナリオについて詳しく解説しています。

本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴える。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。

本レポートでは、世界のグリルツールおよびアクセサリー市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析している。各基準の主要セグメントを詳細に調査し、2034年末時点の各セグメントにおける市場シェアを掲載している。このような貴重な洞察は、市場関係者が世界のグリルツールおよび付属品市場への投資のための情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことを可能にします。

ページTOPに戻る


目次

1.序文
1.1.市場の定義と範囲
1.2.市場のセグメンテーション
1.3.主な調査目的
1.4.調査ハイライト
2.前提条件
3.調査方法
4.エグゼクティブサマリー
5.市場概要
5.1.市場ダイナミクス
5.1.1.促進要因
5.1.2.阻害要因
5.1.3.機会
5.2.主要トレンド分析
5.2.1.需要サイドの分析
5.2.2.供給サイドの分析
5.3.主要市場指標
5.4.ポーターのファイブフォース分析
5.5.バリューチェーン分析
5.6.PESTEL分析
5.7.技術概要
5.8.規格と規制
5.9.グリルツール&アクセサリーの世界市場分析と予測、2020~2034年
5.9.1.市場規模予測(億米ドル、千台)
6.グリルツール&アクセサリーの世界市場分析・予測:製品タイプ別
6.1.グリルツール&アクセサリーの世界市場規模(億米ドル、千単位):製品タイプ別、2020~2034年
6.1.1.グリルツール
6.1.1.1.グリル調理器具
6.1.1.2.ラック
6.1.1.3.グリル&スモーカー
6.1.1.4.その他(ロースターなど)
6.1.2.グリル用アクセサリー
6.1.2.1.調理・盛り付け用アクセサリー
6.1.2.1.1.串/グリルスティック
6.1.2.1.2.トング&スパチュラ
6.1.2.1.3.カトラリー&ナイフ
6.1.2.1.4.その他(スターター、ライターなど)
6.1.2.2.ケア/メンテナンス用アクセサリー
6.1.2.2.1.グリルマット&カバー
6.1.2.2.2.グリルブラシ
6.1.2.2.3.スプレー&ワイプ
6.1.2.2.4.その他(グリル交換部品など)
6.1.2.3.その他(エプロン、手袋など)
6.2.製品タイプ別増加機会分析
7.グリルツール&アクセサリーの世界市場分析と予測:エンドユース別
7.1.グリルツール&アクセサリーの世界市場規模(億米ドル、千台):エンドユース別、2020年~2034年
7.1.1.住宅用
7.1.2.商業用
7.1.2.1.レストラン&バー
7.1.2.2.ホテル&リゾート
7.1.2.3.その他(フードトラックなど)
7.2.増加機会分析(エンドユース別
8.グリルツール&アクセサリーの世界市場分析と予測:流通チャネル別
8.1.グリルツール&アクセサリーの世界市場規模(億米ドル、千台):流通チャネル別、2020年~2034年
8.1.1.オンライン小売
8.1.2.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
8.1.3.ブランドショップ
8.1.4.専門店
8.1.5.百貨店
8.1.6.その他小売店
8.2.販売チャネル別増加機会分析
9.グリルツール&アクセサリーの世界市場分析・予測:地域別
9.1.グリルツール&アクセサリーの世界市場規模(億米ドル、千台):地域別、2020年~2034年
9.1.1.北米
9.1.2.欧州
9.1.3.アジア太平洋
9.1.4.中東・アフリカ
9.1.5.南米
9.2.地域別増加機会分析
10.北米のグリルツール&アクセサリー市場分析と予測
10.1.地域別スナップショット
10.2.市場シェア分析(%)
10.3.人口統計概要
10.4.顧客の購買行動分析
10.5.主要トレンド分析
10.5.1.需要サイド分析
10.5.2.供給サイドの分析
10.6.グリルツール&アクセサリー市場規模(億米ドル、千台):製品タイプ別、2020〜2034年
10.6.1.グリルツール
10.6.1.1.グリル調理器具
10.6.1.2.ラック
10.6.1.3.グリル&スモーカー
10.6.1.4.その他(ロースターなど)
10.6.2.グリル用アクセサリー
10.6.2.1.調理・盛り付け用アクセサリー
10.6.2.1.1.串/グリルスティック
10.6.2.1.2.トング/スパチュラ
10.6.2.1.3.カトラリー・ナイフ
10.6.2.1.4.その他(スターター、ライターなど)
10.6.2.2.ケア/メンテナンス用アクセサリー
10.6.2.2.1.グリルマット&カバー
10.6.2.2.2.グリルブラシ
10.6.2.2.3.スプレー&ワイプ
10.6.2.2.4.その他(グリル交換部品など)
10.6.2.3.その他(エプロン、手袋など)
10.7.グリルツール&アクセサリー市場規模(億米ドル、千台):エンドユース別、2020年〜2034年
10.7.1.家庭用
10.7.2.商業用
10.7.2.1.レストラン&バー
10.7.2.2.ホテル&リゾート
10.7.2.3.その他(フードトラックなど)
10.8.グリルツール&アクセサリー市場規模(億米ドル、千台):流通チャネル別、2020〜2034年
10.8.1.オンライン小売
10.8.2.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
10.8.3.ブランドストア
10.8.4.専門店
10.8.5.百貨店
10.8.6.その他小売店
10.9.グリルツール&アクセサリー市場規模(億米ドル、千台):国別、2020~2034年
10.9.1.米国
10.9.2.カナダ
10.9.3.その他の北米地域
10.10.事業機会の増加分析
11.欧州のグリルツール&アクセサリー市場の分析と予測
11.1.地域別スナップショット
11.2.市場シェア分析(%)
11.3.人口統計概要
11.4.顧客の購買行動分析
11.5.主要トレンド分析
11.5.1.需要サイド分析
11.5.2.供給サイドの分析
11.6.グリルツール&アクセサリー市場規模(億米ドル、千台):製品タイプ別、2020〜2034年
11.6.1.グリルツール
11.6.1.1.グリル調理器具
11.6.1.2.ラック
11.6.1.3.グリル&スモーカー
11.6.1.4.その他(ロースターなど)
11.6.2.グリル用アクセサリー
11.6.2.1.調理・盛り付け用アクセサリー
11.6.2.1.1.串/グリルスティック
11.6.2.1.2.トング/スパチュラ
11.6.2.1.3.カトラリー・ナイフ
11.6.2.1.4.その他(スターター、ライターなど)
11.6.2.2.ケア/メンテナンス用アクセサリー
11.6.2.2.1.グリルマット&カバー
11.6.2.2.2.グリルブラシ
11.6.2.2.3.スプレー&ワイプ
11.6.2.2.4.その他(グリル交換部品など)
11.6.2.3.その他(エプロン、手袋など)
11.7.グリルツール&アクセサリー市場規模(億米ドル、千台):エンドユース別、2020年〜2034年
11.7.1.家庭用
11.7.2.商業用
11.7.2.1.レストラン&バー
11.7.2.2.ホテル&リゾート
11.7.2.3.その他(フードトラックなど)
11.8.グリルツール&アクセサリー市場規模(億米ドル、千台):流通チャネル別、2020〜2034年
11.8.1.オンライン小売
11.8.2.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
11.8.3.ブランドストア
11.8.4.専門店
11.8.5.百貨店
11.8.6.その他小売店
11.9.グリルツール&アクセサリー市場規模(億米ドル、千台):国別、2020~2034年
11.9.1.英国
11.9.2.ドイツ
11.9.3.フランス
11.9.4.イタリア
11.9.5.スペイン
11.9.6.オランダ
11.9.7.その他のヨーロッパ
11.10.ビジネスチャンスの増加分析
12.アジア太平洋地域のグリルツール&アクセサリー市場の分析と予測
12.1.地域別スナップショット
12.2.市場シェア分析(%)
12.3.人口統計概要
12.4.顧客の購買行動分析
12.5.主要トレンド分析
12.5.1.需要サイド分析
12.5.2.供給サイドの分析
12.6.グリルツール&アクセサリー市場規模(億米ドル、千台):製品タイプ別、2020〜2034年
12.6.1.グリルツール
12.6.1.1.グリル調理器具
12.6.1.2.ラック
12.6.1.3.グリル&スモーカー
12.6.1.4.その他(ロースターなど)
12.6.2.グリル用アクセサリー
12.6.2.1.調理・盛り付け用アクセサリー
12.6.2.1.1.串/グリルスティック
12.6.2.1.2.トング/スパチュラ
12.6.2.1.3.カトラリー・ナイフ
12.6.2.1.4.その他(スターター、ライターなど)
12.6.2.2.ケア/メンテナンス用アクセサリー
12.6.2.2.1.グリルマット&カバー
12.6.2.2.2.グリルブラシ
12.6.2.2.3.スプレー&ワイプ
12.6.2.2.4.その他(グリル交換部品など)
12.6.2.3.その他(エプロン、手袋など)
12.7.グリルツール&アクセサリー市場規模(億米ドル、千台):エンドユース別、2020年〜2034年
12.7.1.家庭用
12.7.2.商業用
12.7.2.1.レストラン&バー
12.7.2.2.ホテル&リゾート
12.7.2.3.その他(フードトラックなど)
12.8.グリルツール&アクセサリー市場規模(億米ドル、千台):流通チャネル別、2020〜2034年
12.8.1.オンライン小売
12.8.2.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
12.8.3.ブランドストア
12.8.4.専門店
12.8.5.百貨店
12.8.6.その他小売店
12.9.グリルツール&アクセサリー市場規模(億米ドル、千台):国別、2020~2034年
12.9.1.中国
12.9.2.インド
12.9.3.日本
12.9.4.オーストラリア
12.9.5.韓国
12.9.6.ASEAN
12.9.7.その他のアジア太平洋地域
12.10.事業機会の増加分析
13.中東・アフリカのグリルツール&アクセサリー市場の分析と予測
13.1.地域別スナップショット
13.2.市場シェア分析(%)
13.3.人口統計概要
13.4.顧客の購買行動分析
13.5.主要トレンド分析
13.5.1.需要サイド分析
13.5.2.供給サイドの分析
13.6.グリルツール&アクセサリー市場規模(億米ドル、千台):製品タイプ別、2020〜2034年
13.6.1.グリルツール
13.6.1.1.グリル調理器具
13.6.1.2.ラック
13.6.1.3.グリル&スモーカー
13.6.1.4.その他(ロースターなど)
13.6.2.グリル用アクセサリー
13.6.2.1.調理・盛り付け用アクセサリー
13.6.2.1.1.串/グリルスティック
13.6.2.1.2.トング/スパチュラ
13.6.2.1.3.カトラリー・ナイフ
13.6.2.1.4.その他(スターター、ライターなど)
13.6.2.2.ケア/メンテナンス用アクセサリー
13.6.2.2.1.グリルマット&カバー
13.6.2.2.2.グリルブラシ
13.6.2.2.3.スプレー&ワイプ
13.6.2.2.4.その他(グリル交換部品など)
13.6.2.3.その他(エプロン、手袋など)
13.7.グリルツール&アクセサリー市場規模(億米ドル、千台):エンドユース別、2020年〜2034年
13.7.1.家庭用
13.7.2.商業用
13.7.2.1.レストラン&バー
13.7.2.2.ホテル&リゾート
13.7.2.3.その他(フードトラックなど)
13.8.グリルツール&アクセサリー市場規模(億米ドル、千台):流通チャネル別、2020〜2034年
13.8.1.オンライン小売
13.8.2.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
13.8.3.ブランドストア
13.8.4.専門店
13.8.5.百貨店
13.8.6.その他小売店
13.9.グリルツール&アクセサリー市場規模(億米ドル、千台):国別、2020~2034年
13.9.1.アラブ首長国連邦
13.9.2.サウジアラビア
13.9.3.カタール
13.9.4.クウェート
13.9.5.ナイジェリア
13.9.6.南アフリカ
13.9.7.その他の中東・アフリカ
13.10.機会増の分析
14.南米のグリルツール&アクセサリー市場分析と予測
14.1.地域別スナップショット
14.2.市場シェア分析(%)
14.3.人口統計概要
14.4.顧客の購買行動分析
14.5.主要トレンド分析
14.5.1.需要サイド分析
14.5.2.供給サイドの分析
14.6.グリルツール&アクセサリー市場規模(億米ドル、千台):製品タイプ別、2020〜2034年
14.6.1.グリルツール
14.6.1.1.グリル調理器具
14.6.1.2.ラック
14.6.1.3.グリル&スモーカー
14.6.1.4.その他(ロースターなど)
14.6.2.グリル用アクセサリー
14.6.2.1.調理・盛り付け用アクセサリー
14.6.2.1.1.串/グリルスティック
14.6.2.1.2.トング/スパチュラ
14.6.2.1.3.カトラリー・ナイフ
14.6.2.1.4.その他(スターター、ライターなど)
14.6.2.2.ケア/メンテナンス用アクセサリー
14.6.2.2.1.グリルマット&カバー
14.6.2.2.2.グリルブラシ
14.6.2.2.3.スプレー&ワイプ
14.6.2.2.4.その他(グリル交換部品など)
14.6.2.3.その他(エプロン、手袋など)
14.7.グリルツール&アクセサリー市場規模(億米ドル、千台):エンドユース別、2020年〜2034年
14.7.1.家庭用
14.7.2.商業用
14.7.2.1.レストラン&バー
14.7.2.2.ホテル&リゾート
14.7.2.3.その他(フードトラックなど)
14.8.グリルツール&アクセサリー市場規模(億米ドル、千台):流通チャネル別、2020〜2034年
14.8.1.オンライン小売
14.8.2.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
14.8.3.ブランドストア
14.8.4.専門店
14.8.5.百貨店
14.8.6.その他小売店
14.9.グリルツール&アクセサリー市場規模(億米ドル、千台):国別、2020~2034年
14.9.1.ブラジル
14.9.2.アルゼンチン
14.9.3.その他の南米地域
14.10.ビジネスチャンスの増加分析
15.競争環境
15.1.市場プレーヤー - 競争ダッシュボード
15.2.市場シェア分析(%), 2023
15.3.企業プロフィール
15.3.1.ウェーバー
15.3.1.1.会社概要
15.3.1.2.販売地域/地理的プレゼンス
15.3.1.3.製品ポートフォリオ
15.3.1.4.主要財務データ
15.3.1.5.戦略と事業概要
15.3.2.ランドマン
15.3.2.1.会社概要
15.3.2.2.販売地域
15.3.2.3.製品ポートフォリオ
15.3.2.4.主要財務
15.3.2.5.戦略と事業概要
15.3.3.トレーガー
15.3.3.1.会社概要
15.3.3.2.販売地域/地理的プレゼンス
15.3.3.3.製品ポートフォリオ
15.3.3.4.主要財務状況
15.3.3.5.戦略と事業概要
15.3.4.ロッジ・キャスト・アイアン
15.3.4.1.会社概要
15.3.4.2.販売地域
15.3.4.3.製品ポートフォリオ
15.3.4.4.主要財務データ
15.3.4.5.戦略と事業概要
15.3.5.ル・クルーゼ
15.3.5.1.会社概要
15.3.5.2.販売地域/地理的プレゼンス
15.3.5.3.製品ポートフォリオ
15.3.5.4.主要財務データ
15.3.5.5.戦略と事業概要
15.3.6.トラモンティーナUSA社
15.3.6.1.会社概要
15.3.6.2.販売地域/地理的プレゼンス
15.3.6.3.製品ポートフォリオ
15.3.6.4.主要財務データ
15.3.6.5.戦略と事業概要
15.3.7.CAMPCHEF.COM
15.3.7.1.会社概要
15.3.7.2.販売地域
15.3.7.3.製品ポートフォリオ
15.3.7.4.主要財務状況
15.3.7.5.戦略と事業概要
15.3.8.チャー・ブロイ
15.3.8.1.会社概要
15.3.8.2.販売地域
15.3.8.3.製品ポートフォリオ
15.3.8.4.主要財務
15.3.8.5.戦略と事業概要
15.3.9.ナポレオン
15.3.9.1.会社概要
15.3.9.2.販売地域/地理的プレゼンス
15.3.9.3.製品ポートフォリオ
15.3.9.4.主要財務データ
15.3.9.5.戦略と事業概要
15.3.10.クイジナート
15.3.10.1.会社概要
15.3.10.2.販売地域/地理的プレゼンス
15.3.10.3.製品ポートフォリオ
15.3.10.4.主要財務データ
15.3.10.5.戦略と事業概要
15.3.11.その他の主要プレーヤー
15.3.11.1.会社概要
15.3.11.2.販売地域/地理的プレゼンス
15.3.11.3.製品ポートフォリオ
15.3.11.4.主要財務データ
15.3.11.5.戦略と事業概要
16.市場参入戦略

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Grilling Tools and Accessories Market – Scope of Report
TMR’s report on the global grilling tools and accessories market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2024 to 2034. The report provides revenue of the global grilling tools and accessories market for the period 2018–2034, considering 2024 as the base year and 2034 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the global grilling tools and accessories market from 2024 to 2034.

The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the grilling tools and accessories market.

Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the global grilling tools and accessories market.

The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the global grilling tools and accessories market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the global grilling tools and accessories market.

The report delves into the competitive landscape of the global grilling tools and accessories market. Key players operating in the global grilling tools and accessories market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the global grilling tools and accessories market profiled in this report.

Key Questions Answered in Global grilling tools and accessories Market Report
• What is the sales/revenue generated by grilling tools and accessories across all regions during the forecast period?
• What are the opportunities in the global grilling tools and accessories market?
• What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market?
• Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period?
• Which segment is expected to generate the highest revenue globally in 2034?
• Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period?
• What are the market positions of different companies operating in the global market?

Grilling Tools and Accessories Market – Research Objectives and Research Approach
The comprehensive report on the global grilling tools and accessories market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.

For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.

The report analyzes the global grilling tools and accessories market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2034 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the global grilling tools and accessories market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Preface
1.1. Market Definition and Scope
1.2. Market Segmentation
1.3. Key Research Objectives
1.4. Research Highlights
2. Assumptions
3. Research Methodology
4. Executive Summary
5. Market Overview
5.1. Market Dynamics
5.1.1. Drivers
5.1.2. Restraints
5.1.3. Opportunities
5.2. Key Trends Analysis
5.2.1. Demand Side Analysis
5.2.2. Supply Side Analysis
5.3. Key Market Indicators
5.4. Porter’s Five Forces Analysis
5.5. Value Chain Analysis
5.6. PESTEL Analysis
5.7. Technology Overview
5.8. Standards & Regulations
5.9. Global Grilling Tools & Accessories Market Analysis and Forecast, 2020-2034
5.9.1. Market Value Projections (US$ Bn and Thousand Units)
6. Global Grilling Tools & Accessories Market Analysis and Forecast, by Product Type
6.1. Global Grilling Tools & Accessories Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Product Type , 2020-2034
6.1.1. Grilling Tools
6.1.1.1. Grill Cookware
6.1.1.2. Racks
6.1.1.3. Grill & Smoker
6.1.1.4. Others (Roasters, etc.)
6.1.2. Grilling Accessories
6.1.2.1. Preparation & Serving Accessories
6.1.2.1.1. Skewers/Grilling Sticks
6.1.2.1.2. Tongs & Spatulas
6.1.2.1.3. Cutlery & Knives
6.1.2.1.4. Others (Starters, Lighters, etc.)
6.1.2.2. Care/Maintenance Accessories
6.1.2.2.1. Grill Mat & Covers
6.1.2.2.2. Grill Brush
6.1.2.2.3. Sprays & Wipes
6.1.2.2.4. Others (Grill Replacement Parts, etc.)
6.1.2.3. Others (Aprons, Gloves etc.)
6.2. Incremental Opportunity Analysis, by Product Type
7. Global Grilling Tools & Accessories Market Analysis and Forecast, by End Use
7.1. Global Grilling Tools & Accessories Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By End Use, 2020-2034
7.1.1. Residential
7.1.2. Commercial
7.1.2.1. Restaurants & Bars
7.1.2.2. Hotels & Resorts
7.1.2.3. Others (Food Trucks, etc.)
7.2. Incremental Opportunity Analysis, by End Use
8. Global Grilling Tools & Accessories Market Analysis and Forecast, by Distribution Channel
8.1. Global Grilling Tools & Accessories Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Distribution Channel, 2020-2034
8.1.1. Online Retail
8.1.2. Supermarkets/Hypermarkets
8.1.3. Brand Stores
8.1.4. Specialty Stores
8.1.5. Departmental Stores
8.1.6. Other Retail Stores
8.2. Incremental Opportunity Analysis, by Distribution Channel
9. Global Grilling Tools & Accessories Market Analysis and Forecast, by Region
9.1. Global Grilling Tools & Accessories Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Region, 2020-2034
9.1.1. North America
9.1.2. Europe
9.1.3. Asia Pacific
9.1.4. Middle East & Africa
9.1.5. South America
9.2. Incremental Opportunity Analysis, by Region
10. North America Grilling Tools & Accessories Market Analysis and Forecast
10.1. Regional Snapshot
10.2. Market Share Analysis (%)
10.3. Demographic Overview
10.4. Customer Buying Behaviour Analysis
10.5. Key Trends Analysis
10.5.1. Demand Side Analysis
10.5.2. Supply Side Analysis
10.6. Grilling Tools & Accessories Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Product Type , 2020-2034
10.6.1. Grilling Tools
10.6.1.1. Grill Cookware
10.6.1.2. Racks
10.6.1.3. Grill & Smoker
10.6.1.4. Others (Roasters, etc.)
10.6.2. Grilling Accessories
10.6.2.1. Preparation & Serving Accessories
10.6.2.1.1. Skewers/Grilling Sticks
10.6.2.1.2. Tongs & Spatulas
10.6.2.1.3. Cutlery & Knives
10.6.2.1.4. Others (Starters, Lighters, etc.)
10.6.2.2. Care/Maintenance Accessories
10.6.2.2.1. Grill Mat & Covers
10.6.2.2.2. Grill Brush
10.6.2.2.3. Sprays & Wipes
10.6.2.2.4. Others (Grill Replacement Parts, etc.)
10.6.2.3. Others (Aprons, Gloves etc.)
10.7. Grilling Tools & Accessories Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By End Use, 2020-2034
10.7.1. Residential
10.7.2. Commercial
10.7.2.1. Restaurants & Bars
10.7.2.2. Hotels & Resorts
10.7.2.3. Others (Food Trucks, etc.)
10.8. Grilling Tools & Accessories Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Distribution Channel, 2020-2034
10.8.1. Online Retail
10.8.2. Supermarkets/Hypermarkets
10.8.3. Brand Stores
10.8.4. Specialty Stores
10.8.5. Departmental Stores
10.8.6. Other Retail Stores
10.9. Grilling Tools & Accessories Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Country, 2020-2034
10.9.1. The U.S.
10.9.2. Canada
10.9.3. Rest of North America
10.10. Incremental Opportunity Analysis
11. Europe Grilling Tools & Accessories Market Analysis and Forecast
11.1. Regional Snapshot
11.2. Market Share Analysis (%)
11.3. Demographic Overview
11.4. Customer Buying Behaviour Analysis
11.5. Key Trends Analysis
11.5.1. Demand Side Analysis
11.5.2. Supply Side Analysis
11.6. Grilling Tools & Accessories Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Product Type , 2020-2034
11.6.1. Grilling Tools
11.6.1.1. Grill Cookware
11.6.1.2. Racks
11.6.1.3. Grill & Smoker
11.6.1.4. Others (Roasters, etc.)
11.6.2. Grilling Accessories
11.6.2.1. Preparation & Serving Accessories
11.6.2.1.1. Skewers/Grilling Sticks
11.6.2.1.2. Tongs & Spatulas
11.6.2.1.3. Cutlery & Knives
11.6.2.1.4. Others (Starters, Lighters, etc.)
11.6.2.2. Care/Maintenance Accessories
11.6.2.2.1. Grill Mat & Covers
11.6.2.2.2. Grill Brush
11.6.2.2.3. Sprays & Wipes
11.6.2.2.4. Others (Grill Replacement Parts, etc.)
11.6.2.3. Others (Aprons, Gloves etc.)
11.7. Grilling Tools & Accessories Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By End Use, 2020-2034
11.7.1. Residential
11.7.2. Commercial
11.7.2.1. Restaurants & Bars
11.7.2.2. Hotels & Resorts
11.7.2.3. Others (Food Trucks, etc.)
11.8. Grilling Tools & Accessories Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Distribution Channel, 2020-2034
11.8.1. Online Retail
11.8.2. Supermarkets/Hypermarkets
11.8.3. Brand Stores
11.8.4. Specialty Stores
11.8.5. Departmental Stores
11.8.6. Other Retail Stores
11.9. Grilling Tools & Accessories Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Country, 2020-2034
11.9.1. U.K.
11.9.2. Germany
11.9.3. France
11.9.4. Italy
11.9.5. Spain
11.9.6. The Netherlands
11.9.7. Rest of Europe
11.10. Incremental Opportunity Analysis
12. Asia Pacific Grilling Tools & Accessories Market Analysis and Forecast
12.1. Regional Snapshot
12.2. Market Share Analysis (%)
12.3. Demographic Overview
12.4. Customer Buying Behaviour Analysis
12.5. Key Trends Analysis
12.5.1. Demand Side Analysis
12.5.2. Supply Side Analysis
12.6. Grilling Tools & Accessories Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Product Type , 2020-2034
12.6.1. Grilling Tools
12.6.1.1. Grill Cookware
12.6.1.2. Racks
12.6.1.3. Grill & Smoker
12.6.1.4. Others (Roasters, etc.)
12.6.2. Grilling Accessories
12.6.2.1. Preparation & Serving Accessories
12.6.2.1.1. Skewers/Grilling Sticks
12.6.2.1.2. Tongs & Spatulas
12.6.2.1.3. Cutlery & Knives
12.6.2.1.4. Others (Starters, Lighters, etc.)
12.6.2.2. Care/Maintenance Accessories
12.6.2.2.1. Grill Mat & Covers
12.6.2.2.2. Grill Brush
12.6.2.2.3. Sprays & Wipes
12.6.2.2.4. Others (Grill Replacement Parts, etc.)
12.6.2.3. Others (Aprons, Gloves etc.)
12.7. Grilling Tools & Accessories Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By End Use, 2020-2034
12.7.1. Residential
12.7.2. Commercial
12.7.2.1. Restaurants & Bars
12.7.2.2. Hotels & Resorts
12.7.2.3. Others (Food Trucks, etc.)
12.8. Grilling Tools & Accessories Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Distribution Channel, 2020-2034
12.8.1. Online Retail
12.8.2. Supermarkets/Hypermarkets
12.8.3. Brand Stores
12.8.4. Specialty Stores
12.8.5. Departmental Stores
12.8.6. Other Retail Stores
12.9. Grilling Tools & Accessories Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Country, 2020-2034
12.9.1. China
12.9.2. India
12.9.3. Japan
12.9.4. Australia
12.9.5. South Korea
12.9.6. ASEAN
12.9.7. Rest of Asia Pacific
12.10. Incremental Opportunity Analysis
13. Middle East & Africa Grilling Tools & Accessories Market Analysis and Forecast
13.1. Regional Snapshot
13.2. Market Share Analysis (%)
13.3. Demographic Overview
13.4. Customer Buying Behaviour Analysis
13.5. Key Trends Analysis
13.5.1. Demand Side Analysis
13.5.2. Supply Side Analysis
13.6. Grilling Tools & Accessories Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Product Type , 2020-2034
13.6.1. Grilling Tools
13.6.1.1. Grill Cookware
13.6.1.2. Racks
13.6.1.3. Grill & Smoker
13.6.1.4. Others (Roasters, etc.)
13.6.2. Grilling Accessories
13.6.2.1. Preparation & Serving Accessories
13.6.2.1.1. Skewers/Grilling Sticks
13.6.2.1.2. Tongs & Spatulas
13.6.2.1.3. Cutlery & Knives
13.6.2.1.4. Others (Starters, Lighters, etc.)
13.6.2.2. Care/Maintenance Accessories
13.6.2.2.1. Grill Mat & Covers
13.6.2.2.2. Grill Brush
13.6.2.2.3. Sprays & Wipes
13.6.2.2.4. Others (Grill Replacement Parts, etc.)
13.6.2.3. Others (Aprons, Gloves etc.)
13.7. Grilling Tools & Accessories Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By End Use, 2020-2034
13.7.1. Residential
13.7.2. Commercial
13.7.2.1. Restaurants & Bars
13.7.2.2. Hotels & Resorts
13.7.2.3. Others (Food Trucks, etc.)
13.8. Grilling Tools & Accessories Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Distribution Channel, 2020-2034
13.8.1. Online Retail
13.8.2. Supermarkets/Hypermarkets
13.8.3. Brand Stores
13.8.4. Specialty Stores
13.8.5. Departmental Stores
13.8.6. Other Retail Stores
13.9. Grilling Tools & Accessories Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Country, 2020-2034
13.9.1. UAE
13.9.2. Saudi Arabia
13.9.3. Qatar
13.9.4. Kuwait
13.9.5. Nigeria
13.9.6. South Africa
13.9.7. Rest of Middle East & Africa
13.10. Incremental Opportunity Analysis
14. South America Grilling Tools & Accessories Market Analysis and Forecast
14.1. Regional Snapshot
14.2. Market Share Analysis (%)
14.3. Demographic Overview
14.4. Customer Buying Behaviour Analysis
14.5. Key Trends Analysis
14.5.1. Demand Side Analysis
14.5.2. Supply Side Analysis
14.6. Grilling Tools & Accessories Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Product Type , 2020-2034
14.6.1. Grilling Tools
14.6.1.1. Grill Cookware
14.6.1.2. Racks
14.6.1.3. Grill & Smoker
14.6.1.4. Others (Roasters, etc.)
14.6.2. Grilling Accessories
14.6.2.1. Preparation & Serving Accessories
14.6.2.1.1. Skewers/Grilling Sticks
14.6.2.1.2. Tongs & Spatulas
14.6.2.1.3. Cutlery & Knives
14.6.2.1.4. Others (Starters, Lighters, etc.)
14.6.2.2. Care/Maintenance Accessories
14.6.2.2.1. Grill Mat & Covers
14.6.2.2.2. Grill Brush
14.6.2.2.3. Sprays & Wipes
14.6.2.2.4. Others (Grill Replacement Parts, etc.)
14.6.2.3. Others (Aprons, Gloves etc.)
14.7. Grilling Tools & Accessories Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By End Use, 2020-2034
14.7.1. Residential
14.7.2. Commercial
14.7.2.1. Restaurants & Bars
14.7.2.2. Hotels & Resorts
14.7.2.3. Others (Food Trucks, etc.)
14.8. Grilling Tools & Accessories Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Distribution Channel, 2020-2034
14.8.1. Online Retail
14.8.2. Supermarkets/Hypermarkets
14.8.3. Brand Stores
14.8.4. Specialty Stores
14.8.5. Departmental Stores
14.8.6. Other Retail Stores
14.9. Grilling Tools & Accessories Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Country, 2020-2034
14.9.1. Brazil
14.9.2. Argentina
14.9.3. Rest of South America
14.10. Incremental Opportunity Analysis
15. Competition Landscape
15.1. Market Player - Competition Dashboard
15.2. Market Share Analysis (%), 2023
15.3. Company Profiles
15.3.1. Weber
15.3.1.1. Company Overview
15.3.1.2. Sales Area/Geographical Presence
15.3.1.3. Product Portfolio
15.3.1.4. Key Financials
15.3.1.5. Strategy & Business Overview
15.3.2. LANDMANN
15.3.2.1. Company Overview
15.3.2.2. Sales Area/Geographical Presence
15.3.2.3. Product Portfolio
15.3.2.4. Key Financials
15.3.2.5. Strategy & Business Overview
15.3.3. Traeger
15.3.3.1. Company Overview
15.3.3.2. Sales Area/Geographical Presence
15.3.3.3. Product Portfolio
15.3.3.4. Key Financials
15.3.3.5. Strategy & Business Overview
15.3.4. Lodge Cast Iron
15.3.4.1. Company Overview
15.3.4.2. Sales Area/Geographical Presence
15.3.4.3. Product Portfolio
15.3.4.4. Key Financials
15.3.4.5. Strategy & Business Overview
15.3.5. Le Creuset
15.3.5.1. Company Overview
15.3.5.2. Sales Area/Geographical Presence
15.3.5.3. Product Portfolio
15.3.5.4. Key Financials
15.3.5.5. Strategy & Business Overview
15.3.6. Tramontina USA Inc.
15.3.6.1. Company Overview
15.3.6.2. Sales Area/Geographical Presence
15.3.6.3. Product Portfolio
15.3.6.4. Key Financials
15.3.6.5. Strategy & Business Overview
15.3.7. CAMPCHEF.COM
15.3.7.1. Company Overview
15.3.7.2. Sales Area/Geographical Presence
15.3.7.3. Product Portfolio
15.3.7.4. Key Financials
15.3.7.5. Strategy & Business Overview
15.3.8. Char-Broil
15.3.8.1. Company Overview
15.3.8.2. Sales Area/Geographical Presence
15.3.8.3. Product Portfolio
15.3.8.4. Key Financials
15.3.8.5. Strategy & Business Overview
15.3.9. Napoleon
15.3.9.1. Company Overview
15.3.9.2. Sales Area/Geographical Presence
15.3.9.3. Product Portfolio
15.3.9.4. Key Financials
15.3.9.5. Strategy & Business Overview
15.3.10. Cuisinart
15.3.10.1. Company Overview
15.3.10.2. Sales Area/Geographical Presence
15.3.10.3. Product Portfolio
15.3.10.4. Key Financials
15.3.10.5. Strategy & Business Overview
15.3.11. Other Key Players
15.3.11.1. Company Overview
15.3.11.2. Sales Area/Geographical Presence
15.3.11.3. Product Portfolio
15.3.11.4. Key Financials
15.3.11.5. Strategy & Business Overview
16. Go To Market Strategy

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート

Transparency Market Research社の消費者向けグッズ・サービス分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(accessories)の最新刊レポート


よくあるご質問


Transparency Market Research社はどのような調査会社ですか?


トレンスペアレンシーマーケットリサーチ(Transparency Market Research /TMR)は市場参入やホワイトスペースの特定、新商品や新サービスの立ち上げ、戦略的M&Aなどの実現のた... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2025/01/09 10:26

159.43 円

164.78 円

199.72 円

ページTOPに戻る