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アパレル服飾雑貨におけるスポーツスポンサーシップの世界市場規模、シェア、動向、機会、予測、スポーツタイプ別(野球、バスケットボール、テニス、クリケット、ホッケー、その他)、製品タイプ別(ショーツ、レギンス、シューズ、Tシャツ、その他)、地域別・競合別、2020-2030F

アパレル服飾雑貨におけるスポーツスポンサーシップの世界市場規模、シェア、動向、機会、予測、スポーツタイプ別(野球、バスケットボール、テニス、クリケット、ホッケー、その他)、製品タイプ別(ショーツ、レギンス、シューズ、Tシャツ、その他)、地域別・競合別、2020-2030F


Sports Sponsorship on Apparel Clothing Accessories Market Global Industry Size, Share, Trends, Opportunity and Forecast, By Sports Type (Baseball, Basketball, Tennis, Cricket, Hockey, Others), By Product Type (Shorts, Leggings, Shoes, T-Shirts, Others), By Region & Competition, 2020-2030F

アパレル・服飾雑貨におけるスポーツスポンサーシップの世界市場は、2024年に53億4,000万米ドルと評価され、2030年には103億4,000万米ドルに達すると予測され、予測期間中に6.67%の複合年間成長率(CAGR)で成長... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2025年4月11日 US$4,500
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PDF:2営業日程度 182 英語

 

サマリー

アパレル・服飾雑貨におけるスポーツスポンサーシップの世界市場は、2024年に53億4,000万米ドルと評価され、2030年には103億4,000万米ドルに達すると予測され、予測期間中に6.67%の複合年間成長率(CAGR)で成長すると予測される。市場成長の主な原動力は、ブランドが知名度の向上とスポーツ志向のオーディエンスの取り込みに注力するようになったことである。スポンサーシップにより、アパレル企業は、自社製品をアクティブなライフスタイルやエリート・パフォーマンスと一致させることで、アスリートやチーム、知名度の高いスポーツ・イベントの影響力や人気を活用することができる。トップ・アスリートからのエンドースメントは、ブランドの信頼性を高めるだけでなく、消費者の購買行動に強い影響を与える。
さらに、オリンピック、FIFAワールドカップ、国際リーグ大会などの主要スポーツイベントの世界的な人気が高まっていることは、スポンサーブランドにとって大きな露出機会を提供している。スポーツが世界のエンターテインメントやメディアを席巻し続ける中、ブランドは多くの熱心なオーディエンスを獲得するため、スポーツ・パートナーシップへの投資を増やしている。この傾向は、共同ブランドのアパレルやアクセサリーの需要増加を促進し、ブランド・ロイヤルティを強化し、長期的な市場拡大を促している。
主な市場牽引要因
世界的なスポーツイベントの人気上昇
主要スポーツイベントの世界的な視聴率と影響力の増加は、アパレル・アクセサリーのスポーツ・スポンサーシップ市場にとって極めて重要な成長要因である。最近の統計によると、2022年現在、FIFAワールドカップは全世界で推定50億人の視聴者を集めており、このようなイベントがもたらす絶大な露出度を示している。
オリンピック、NBAファイナル、スーパーボウル、ワールドカップのような知名度の高い大会は、アパレルブランドにとって国際的な知名度を得るための強力なプラットフォームとなる。これらのイベントは、広く多様なオーディエンスを魅了し、ブランドにとって一流のアスリートやチームと肩を並べる機会を生み出す。スポンサーシップは、ユニフォーム、パフォーマンスウェア、ファングッズへのブランディングを含むことが多く、卓越性、運動能力、世界的な魅力との結びつきを強めている。
さらに、デジタルやストリーミング・プラットフォームの普及は、これらのイベントのリーチを大幅に拡大し、ブランドが複数のチャネルで消費者とつながることを可能にしている。従来のメディアやデジタルメディアを問わず視聴者数が伸び続ける中、スポーツスポンサーシップは、長期的な消費者エンゲージメントとロイヤリティの構築を目指すアパレルブランドにとって、ますます戦略的な投資となりつつある。
主な市場課題
スポンサーシップコストの上昇
アパレルとアクセサリーのスポーツスポンサーシップ市場が直面する最も大きな課題の1つは、パートナーシップを確保するためのコストが高いことである。エリートアスリート、一流スポーツチーム、世界的に有名なイベントとのコラボレーションには、エンドースメント料、プロモーション・キャンペーン、共同ブランド商品の生産など、数百万ドル規模の投資が必要となる場合が多い。
このような高い経済的障壁は、予算が限られている小規模ブランドや新興ブランドの参加を制限する可能性がある。実績のある企業はスポンサーシップの機会を独占する余裕があるかもしれないが、知名度の低い企業は、それに匹敵する知名度や影響力を得ることが難しい場合が多い。また、このような投資に伴う財務リスクは、特に競争の激しい市場や飽和状態の市場では、期待されるリターンを上回る可能性がある。
その結果、ブランドは、スポンサーシップ・イニシアチブの投資対効果を慎重に評価し、インフルエンサー・パートナーシップ、草の根スポンサーシップ、デジタル・キャンペーンなど、より費用対効果の高い選択肢を検討し、予算効率を維持しながらブランドの露出を最大化する必要がある。
主な市場動向
スポンサーシップ戦略におけるデジタル・ソーシャルメディアの統合
スポンサーシップ戦略におけるデジタル・ソーシャルメディア・プラットフォームの統合が進み、アパレル・ブランドが消費者と関わる方法が変化している。企業は、インスタグラム、TikTok、ツイッター、ユーチューブなどのプラットフォームを利用し、スポンサーシップの認知度とリーチをリアルタイムで拡大する傾向が強まっている。
これらのデジタルチャンネルによって、ブランドはアスリートやチームとのコラボレーションを強調し、スポンサードされたアパレルのアクションを紹介し、グローバルなオーディエンスとエンゲージすることができる。スポンサードされたアスリートは、しばしばデジタルブランドの大使として、個人のソーシャルメディアアカウントを使ってブランドメッセージを増幅し、より個人的なレベルでフォロワーとつながる。
さらに、デジタルマーケティングによって、ブランドはターゲットを絞ったキャンペーンを展開し、ユーザーのエンゲージメントを追跡し、スポンサー活動の効果を正確に測定することができる。デジタル統合へのシフトは、ブランドの知名度やエンゲージメントを高めるだけでなく、消費者への直接販売をサポートし、ブランド・ロイヤルティを強化する。そのため、デジタルおよびソーシャルメディア戦略は、現代のスポーツ・スポンサーシップ・キャンペーンに不可欠な要素となっている。
主な市場プレイヤー
- ナイキ
- アディダスAG
- プーマSE
- ロレックスSA
- アンダーアーマー
- ヒューゴ・ボス
- マクロン
- アスレチックドライブLLP
- セレクト・スポーツ・インターナショナル
- オネミックス
レポートの範囲
本レポートでは、アパレル服飾雑貨におけるスポーツスポンサーシップの世界市場を、業界動向とともに以下のカテゴリーに分類しています:
- アパレル服飾雑貨のスポーツスポンサーシップ市場:スポーツタイプ別
o 野球
o バスケットボール
o テニス
o クリケット
o ホッケー
o その他
- アパレル・服飾雑貨のスポーツスポンサーシップ市場:製品タイプ別
o ショーツ
o レギンス
o シューズ
o Tシャツ
o その他
- アパレル服飾雑貨のスポーツスポンサーシップ市場:地域別
o 北米
§ 北米
§ カナダ
§ メキシコ
o アジア太平洋
§ 中国
§ 日本
§ インド
§ オーストラリア
§ 韓国
ヨーロッパ
§ フランス
§ イギリス
§ イタリア
§ ドイツ
§ スペイン
o 南米
§ アルゼンチン
§ コロンビア
§ ブラジル
o 中東・アフリカ
§ 南アフリカ
§ サウジアラビア
§ アラブ首長国連邦
§ トルコ
競合他社の状況
企業プロフィール:アパレル衣料品アクセサリーのスポーツスポンサーシップの世界市場における主要企業の詳細分析。
利用可能なカスタマイズ
TechSci Research社は、与えられた市場データを用いて、アパレル服飾雑貨のスポーツスポンサーシップの世界市場レポートを作成し、企業の特定のニーズに応じてカスタマイズを提供しています。このレポートでは以下のカスタマイズが可能です:
企業情報
- 追加市場参入企業(最大5社)の詳細分析とプロファイリング

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目次

1.はじめに
1.1.製品概要
1.2.レポートの主なハイライト
1.3.市場範囲
1.4.対象市場セグメント
1.5.調査対象期間
2.調査方法
2.1.方法論の風景
2.2.研究の目的
2.3.ベースライン手法
2.4.調査範囲の設定
2.5.仮定と限界
2.6.調査の情報源
2.7.市場調査のアプローチ
2.8.市場規模・市場シェアの算出方法
2.9.予測方法
3.エグゼクティブサマリー
3.1.市場の概要
3.2.主要市場セグメントの概要
3.3.主要市場プレーヤーの概要
3.4.主要地域の概要
3.5.市場促進要因、課題、トレンドの概要
4.顧客の声分析
4.1.ブランド認知度
4.2.購買決定要因
5.アパレル・服飾雑貨のスポーツスポンサーシップの世界市場展望
5.1.市場規模と予測
5.1.1.金額ベース
5.2.市場シェアと予測
5.2.1.スポーツタイプ別(野球、バスケットボール、テニス、クリケット、ホッケー、その他)
5.2.2.製品タイプ別(ショーツ、レギンス、シューズ、Tシャツ、その他)
5.2.3.地域別
5.2.4.企業別(2024年)
5.3.市場マップ
6.北米のスポーツスポンサーシップ市場展望
6.1.市場規模と予測
6.1.1.金額ベース
6.2.市場シェアと予測
6.2.1.スポーツタイプ別
6.2.2.製品タイプ別
6.2.3.国別
6.3.北米国別分析
6.3.1.米国のスポーツスポンサーシップ(アパレル・服飾雑貨)市場の展望
6.3.1.1.市場規模と予測
6.3.1.1.1.金額ベース
6.3.1.2.市場シェアと予測
6.3.1.2.1.スポーツタイプ別
6.3.1.2.2.製品タイプ別
6.3.2.カナダのスポーツスポンサーシップのアパレル衣料品アクセサリー市場の展望
6.3.2.1.市場規模と予測
6.3.2.1.1.金額ベース
6.3.2.2.市場シェアと予測
6.3.2.2.1.スポーツタイプ別
6.3.2.2.2.製品タイプ別
6.3.3.メキシコのスポーツスポンサーシップのアパレル・服飾雑貨市場の展望
6.3.3.1.市場規模と予測
6.3.3.1.1.金額ベース
6.3.3.2.市場シェアと予測
6.3.3.2.1.スポーツタイプ別
6.3.3.2.2.製品タイプ別
7.欧州スポーツスポンサーシップのアパレル衣料品アクセサリー市場展望
7.1.市場規模と予測
7.1.1.金額ベース
7.2.市場シェアと予測
7.2.1.スポーツタイプ別
7.2.2.製品タイプ別
7.2.3.国別
7.3.ヨーロッパ国別分析
7.3.1.フランス アパレル・服飾雑貨のスポーツスポンサーシップ市場展望
7.3.1.1.市場規模と予測
7.3.1.1.1.金額ベース
7.3.1.2.市場シェアと予測
7.3.1.2.1.スポーツタイプ別
7.3.1.2.2.製品タイプ別
7.3.2.ドイツのスポーツスポンサーシップのアパレル・服飾雑貨市場の展望
7.3.2.1.市場規模と予測
7.3.2.1.1.金額ベース
7.3.2.2.市場シェアと予測
7.3.2.2.1.スポーツタイプ別
7.3.2.2.2.製品タイプ別
7.3.3.スペインのスポーツスポンサーシップのアパレル・服飾雑貨市場の展望
7.3.3.1.市場規模と予測
7.3.3.1.1.金額ベース
7.3.3.2.市場シェアと予測
7.3.3.2.1.スポーツタイプ別
7.3.3.2.2.製品タイプ別
7.3.4.イタリアのスポーツスポンサーシップのアパレル・服飾雑貨市場の展望
7.3.4.1.市場規模と予測
7.3.4.1.1.金額ベース
7.3.4.2.市場シェアと予測
7.3.4.2.1.スポーツタイプ別
7.3.4.2.2.製品タイプ別
7.3.5.イギリスのスポーツスポンサーシップの市場展望
7.3.5.1.市場規模と予測
7.3.5.1.1.金額ベース
7.3.5.2.市場シェアと予測
7.3.5.2.1.スポーツタイプ別
7.3.5.2.2.製品タイプ別
8.アジア太平洋地域のスポーツスポンサーシップの市場展望
8.1.市場規模と予測
8.1.1.金額ベース
8.2.市場シェアと予測
8.2.1.スポーツタイプ別
8.2.2.製品タイプ別
8.2.3.国別
8.3.アジア太平洋地域国別分析
8.3.1.中国 アパレル・服飾雑貨のスポーツスポンサーシップ市場の展望
8.3.1.1.市場規模と予測
8.3.1.1.1.金額ベース
8.3.1.2.市場シェアと予測
8.3.1.2.1.スポーツタイプ別
8.3.1.2.2.製品タイプ別
8.3.2.日本のスポーツスポンサーシップの市場展望
8.3.2.1.市場規模と予測
8.3.2.1.1.金額ベース
8.3.2.2.市場シェアと予測
8.3.2.2.1.スポーツタイプ別
8.3.2.2.2.製品タイプ別
8.3.3.インドのスポーツスポンサーシップのアパレル衣料品アクセサリー市場の展望
8.3.3.1.市場規模と予測
8.3.3.1.1.金額ベース
8.3.3.2.市場シェアと予測
8.3.3.2.1.スポーツタイプ別
8.3.3.2.2.製品タイプ別
8.3.4.オーストラリアのスポーツスポンサーシップの市場展望
8.3.4.1.市場規模と予測
8.3.4.1.1.金額ベース
8.3.4.2.市場シェアと予測
8.3.4.2.1.スポーツタイプ別
8.3.4.2.2.製品タイプ別
8.3.5.韓国スポーツスポンサーシップのアパレル・衣料品アクセサリー市場展望
8.3.5.1.市場規模と予測
8.3.5.1.1.金額ベース
8.3.5.2.市場シェアと予測
8.3.5.2.1.スポーツタイプ別
8.3.5.2.2.製品タイプ別
9.中東・アフリカのスポーツスポンサーシップの市場展望
9.1.市場規模と予測
9.1.1.金額ベース
9.2.市場シェアと予測
9.2.1.スポーツタイプ別
9.2.2.製品タイプ別
9.2.3.国別
9.3.MEA:国別分析
9.3.1.南アフリカのスポーツスポンサーシップ(アパレル・服飾雑貨)市場の展望
9.3.1.1.市場規模と予測
9.3.1.1.1.金額ベース
9.3.1.2.市場シェアと予測
9.3.1.2.1.スポーツタイプ別
9.3.1.2.2.製品タイプ別
9.3.2.サウジアラビアのスポーツスポンサーシップ(アパレル・衣料品・アクセサリー)市場展望
9.3.2.1.市場規模と予測
9.3.2.1.1.金額ベース
9.3.2.2.市場シェアと予測
9.3.2.2.1.スポーツタイプ別
9.3.2.2.2.製品タイプ別
9.3.3.UAEスポーツスポンサーシップのアパレル・衣料品アクセサリー市場展望
9.3.3.1.市場規模と予測
9.3.3.1.1.金額ベース
9.3.3.2.市場シェアと予測
9.3.3.2.1.スポーツタイプ別
9.3.3.2.2.製品タイプ別
9.3.4.トルコのスポーツスポンサーシップのアパレル・服飾雑貨市場の展望
9.3.4.1.市場規模と予測
9.3.4.1.1.金額ベース
9.3.4.2.市場シェアと予測
9.3.4.2.1.スポーツタイプ別
9.3.4.2.2.製品タイプ別
10.南米のスポーツスポンサーシップのアパレル衣料品アクセサリー市場展望
10.1.市場規模と予測
10.1.1.金額ベース
10.2.市場シェアと予測
10.2.1.スポーツタイプ別
10.2.2.製品タイプ別
10.2.3.国別
10.3.南アメリカ国別分析
10.3.1.ブラジルスポーツスポンサーシップの市場展望
10.3.1.1.市場規模と予測
10.3.1.1.1.金額ベース
10.3.1.2.市場シェアと予測
10.3.1.2.1.スポーツタイプ別
10.3.1.2.2.製品タイプ別
10.3.2.アルゼンチンのスポーツスポンサーシップ(アパレル・服飾雑貨)市場展望
10.3.2.1.市場規模と予測
10.3.2.1.1.金額ベース
10.3.2.2.市場シェアと予測
10.3.2.2.1.スポーツタイプ別
10.3.2.2.2.製品タイプ別
10.3.3.コロンビアのスポーツスポンサーシップ(アパレル・服飾雑貨)市場展望
10.3.3.1.市場規模&予測
10.3.3.1.1.金額ベース
10.3.3.2.市場シェアと予測
10.3.3.2.1.スポーツタイプ別
10.3.3.2.2.製品タイプ別
11.市場ダイナミクス
11.1.ドライバー
11.2.課題
12.市場動向
12.1.合併と買収(もしあれば)
12.2.製品上市(もしあれば)
12.3.最近の動向
13.ポーターズファイブフォース分析
13.1.業界内の競争
13.2.新規参入の可能性
13.3.サプライヤーの力
13.4.顧客の力
13.5.代替製品の脅威
14.競争環境
14.1.企業プロフィール
14.1.1.ナイキ
14.1.1.1.事業概要
14.1.1.2.会社概要
14.1.1.3.製品とサービス
14.1.1.4.財務(入手可能な情報による)
14.1.1.5.主要市場の焦点と地理的プレゼンス
14.1.1.6.最近の動向
14.1.1.7.主要経営陣
14.1.2.アディダスAG
14.1.3.プーマSE
14.1.4.ロレックスSA
14.1.5.アンダーアーマー
14.1.6.ヒューゴ・ボス
14.1.7.マクロン
14.1.8.アスレティック・ドライブLLP
14.1.9.セレクト・スポーツ・インターナショナル
14.1.10.オネミックス
15.戦略的提言
16.会社概要・免責事項

 

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Summary

Global Sports Sponsorship on Apparel Clothing Accessories Market in apparel and clothing accessories was valued at USD 5.34 billion in 2024 and is projected to reach USD 10.34 billion by 2030, growing at a compound annual growth rate (CAGR) of 6.67% during the forecast period. Market growth is primarily driven by brands’ increasing focus on enhancing visibility and engaging sports-oriented audiences. Sponsorship enables apparel companies to capitalize on the influence and popularity of athletes, teams, and high-profile sporting events by aligning their products with active lifestyles and elite performance. Endorsements from top athletes not only boost brand credibility but also strongly influence consumer purchasing behavior—especially when these athletes are seen wearing or promoting sponsored products.
Furthermore, the rising global popularity of major sports events such as the Olympics, FIFA World Cup, and international league tournaments offers significant exposure opportunities for sponsoring brands. As sports continue to dominate global entertainment and media, brands are investing more in sports partnerships to tap into large, engaged audiences. This trend is fostering increased demand for co-branded apparel and accessories, strengthening brand loyalty and driving long-term market expansion.
Key Market Drivers
Rising Popularity of Global Sporting Events
The increasing global viewership and influence of major sporting events is a crucial growth driver for the sports sponsorship market in apparel and accessories. According to recent statistics, as of 2022, the FIFA World Cup drew an estimated audience of 5 billion viewers worldwide, showcasing the immense exposure these events offer.
High-profile competitions such as the Olympics, NBA Finals, Super Bowl, and World Cup serve as powerful platforms for apparel brands to gain international visibility. These events attract broad and diverse audiences, creating opportunities for brands to position themselves alongside top-tier athletes and teams. Sponsorships frequently include branding on uniforms, performance wear, and fan merchandise, reinforcing associations with excellence, athleticism, and global appeal.
Moreover, the proliferation of digital and streaming platforms has significantly expanded the reach of these events, enabling brands to connect with consumers across multiple channels. As viewership continues to grow across traditional and digital media, sports sponsorship is becoming an increasingly strategic investment for apparel brands seeking to build long-term consumer engagement and loyalty.
Key Market Challenges
Rising Sponsorship Costs
One of the most significant challenges facing the sports sponsorship market in apparel and accessories is the high cost of securing partnerships. Collaborating with elite athletes, premier sports teams, or globally recognized events often requires multi-million-dollar investments, which may include endorsement fees, promotional campaigns, and the production of co-branded merchandise.
These high financial barriers can limit participation for smaller or emerging brands with constrained budgets. While established players may afford to dominate sponsorship opportunities, lesser-known companies often find it difficult to achieve comparable visibility or impact. The financial risk associated with such investments may also outweigh the anticipated returns, especially in competitive or saturated markets.
As a result, brands must carefully evaluate the return on investment for each sponsorship initiative and consider more cost-effective alternatives, such as influencer partnerships, grassroots sponsorships, or digital campaigns, to maximize brand exposure while maintaining budget efficiency.
Key Market Trends
Integration of Digital and Social Media in Sponsorship Strategies
The growing integration of digital and social media platforms into sponsorship strategies is reshaping how apparel brands engage with consumers. Companies are increasingly using platforms such as Instagram, TikTok, Twitter, and YouTube to extend the visibility and reach of their sponsorships in real time.
These digital channels allow brands to highlight collaborations with athletes and teams, showcase sponsored apparel in action, and engage with global audiences—particularly younger, tech-savvy consumers who favor authentic and interactive content. Sponsored athletes often act as digital brand ambassadors, using their personal social media accounts to amplify branded messaging and connect with followers on a more personal level.
Additionally, digital marketing enables brands to deploy highly targeted campaigns, track user engagement, and measure the effectiveness of their sponsorship efforts with precision. The shift toward digital integration is not only enhancing brand visibility and engagement but also supporting direct-to-consumer sales and strengthening brand loyalty. As such, digital and social media strategies have become essential components of modern sports sponsorship campaigns.
Key Market Players
• Nike Inc
• Adidas AG
• Puma SE
• Rolex SA
• Under Armour, Inc.
• HUGO BOSS AG
• Macron
• Athletic Drive LLP
• Select Sport International
• Onemix
Report Scope:
In this report, the Global Sports Sponsorship on Apparel Clothing Accessories Market has been segmented into the following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:
• Sports Sponsorship on Apparel Clothing Accessories Market, By Sports Type:
o Baseball
o Basketball
o Tennis
o Cricket
o Hockey
o Others
• Sports Sponsorship on Apparel Clothing Accessories Market, By Product Type:
o Shorts
o Leggings
o Shoes
o T-Shirts
o Others
• Sports Sponsorship on Apparel Clothing Accessories Market, By Region:
o North America
§ United States
§ Canada
§ Mexico
o Asia-Pacific
§ China
§ Japan
§ India
§ Australia
§ South Korea
o Europe
§ France
§ United Kingdom
§ Italy
§ Germany
§ Spain
o South America
§ Argentina
§ Colombia
§ Brazil
o Middle East & Africa
§ South Africa
§ Saudi Arabia
§ UAE
§ Turkey
Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies presents in the Global Sports Sponsorship on Apparel Clothing Accessories Market.
Available Customizations:
Global Sports Sponsorship on Apparel Clothing Accessories Market report with the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company's specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



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Table of Contents

1. Introduction
1.1. Product Overview
1.2. Key Highlights of the Report
1.3. Market Coverage
1.4. Market Segments Covered
1.5. Research Tenure Considered
2. Research Methodology
2.1. Methodology Landscape
2.2. Objective of the Study
2.3. Baseline Methodology
2.4. Formulation of the Scope
2.5. Assumptions and Limitations
2.6. Sources of Research
2.7. Approach for the Market Study
2.8. Methodology Followed for Calculation of Market Size & Market Shares
2.9. Forecasting Methodology
3. Executive Summary
3.1. Overview of the Market
3.2. Overview of Key Market Segmentations
3.3. Overview of Key Market Players
3.4. Overview of Key Regions
3.5. Overview of Market Drivers, Challenges, and Trends
4. Voice of Customer Analysis
4.1. Brand Awareness
4.2. Factor Influencing Purchasing Decision
5. Global Sports Sponsorship on Apparel Clothing Accessories Market Outlook
5.1. Market Size & Forecast
5.1.1. By Value
5.2. Market Share & Forecast
5.2.1. By Sports Type (Baseball, Basketball, Tennis, Cricket, Hockey, Others)
5.2.2. By Product Type (Shorts, Leggings, Shoes, T-Shirts, Others)
5.2.3. By Region
5.2.4. By Company (2024)
5.3. Market Map
6. North America Sports Sponsorship on Apparel Clothing Accessories Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Sports Type
6.2.2. By Product Type
6.2.3. By Country
6.3. North America: Country Analysis
6.3.1. United States Sports Sponsorship on Apparel Clothing Accessories Market Outlook
6.3.1.1. Market Size & Forecast
6.3.1.1.1. By Value
6.3.1.2. Market Share & Forecast
6.3.1.2.1. By Sports Type
6.3.1.2.2. By Product Type
6.3.2. Canada Sports Sponsorship on Apparel Clothing Accessories Market Outlook
6.3.2.1. Market Size & Forecast
6.3.2.1.1. By Value
6.3.2.2. Market Share & Forecast
6.3.2.2.1. By Sports Type
6.3.2.2.2. By Product Type
6.3.3. Mexico Sports Sponsorship on Apparel Clothing Accessories Market Outlook
6.3.3.1. Market Size & Forecast
6.3.3.1.1. By Value
6.3.3.2. Market Share & Forecast
6.3.3.2.1. By Sports Type
6.3.3.2.2. By Product Type
7. Europe Sports Sponsorship on Apparel Clothing Accessories Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Sports Type
7.2.2. By Product Type
7.2.3. By Country
7.3. Europe: Country Analysis
7.3.1. France Sports Sponsorship on Apparel Clothing Accessories Market Outlook
7.3.1.1. Market Size & Forecast
7.3.1.1.1. By Value
7.3.1.2. Market Share & Forecast
7.3.1.2.1. By Sports Type
7.3.1.2.2. By Product Type
7.3.2. Germany Sports Sponsorship on Apparel Clothing Accessories Market Outlook
7.3.2.1. Market Size & Forecast
7.3.2.1.1. By Value
7.3.2.2. Market Share & Forecast
7.3.2.2.1. By Sports Type
7.3.2.2.2. By Product Type
7.3.3. Spain Sports Sponsorship on Apparel Clothing Accessories Market Outlook
7.3.3.1. Market Size & Forecast
7.3.3.1.1. By Value
7.3.3.2. Market Share & Forecast
7.3.3.2.1. By Sports Type
7.3.3.2.2. By Product Type
7.3.4. Italy Sports Sponsorship on Apparel Clothing Accessories Market Outlook
7.3.4.1. Market Size & Forecast
7.3.4.1.1. By Value
7.3.4.2. Market Share & Forecast
7.3.4.2.1. By Sports Type
7.3.4.2.2. By Product Type
7.3.5. United Kingdom Sports Sponsorship on Apparel Clothing Accessories Market Outlook
7.3.5.1. Market Size & Forecast
7.3.5.1.1. By Value
7.3.5.2. Market Share & Forecast
7.3.5.2.1. By Sports Type
7.3.5.2.2. By Product Type
8. Asia-Pacific Sports Sponsorship on Apparel Clothing Accessories Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Sports Type
8.2.2. By Product Type
8.2.3. By Country
8.3. Asia-Pacific: Country Analysis
8.3.1. China Sports Sponsorship on Apparel Clothing Accessories Market Outlook
8.3.1.1. Market Size & Forecast
8.3.1.1.1. By Value
8.3.1.2. Market Share & Forecast
8.3.1.2.1. By Sports Type
8.3.1.2.2. By Product Type
8.3.2. Japan Sports Sponsorship on Apparel Clothing Accessories Market Outlook
8.3.2.1. Market Size & Forecast
8.3.2.1.1. By Value
8.3.2.2. Market Share & Forecast
8.3.2.2.1. By Sports Type
8.3.2.2.2. By Product Type
8.3.3. India Sports Sponsorship on Apparel Clothing Accessories Market Outlook
8.3.3.1. Market Size & Forecast
8.3.3.1.1. By Value
8.3.3.2. Market Share & Forecast
8.3.3.2.1. By Sports Type
8.3.3.2.2. By Product Type
8.3.4. Australia Sports Sponsorship on Apparel Clothing Accessories Market Outlook
8.3.4.1. Market Size & Forecast
8.3.4.1.1. By Value
8.3.4.2. Market Share & Forecast
8.3.4.2.1. By Sports Type
8.3.4.2.2. By Product Type
8.3.5. South Korea Sports Sponsorship on Apparel Clothing Accessories Market Outlook
8.3.5.1. Market Size & Forecast
8.3.5.1.1. By Value
8.3.5.2. Market Share & Forecast
8.3.5.2.1. By Sports Type
8.3.5.2.2. By Product Type
9. Middle East & Africa Sports Sponsorship on Apparel Clothing Accessories Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Sports Type
9.2.2. By Product Type
9.2.3. By Country
9.3. MEA: Country Analysis
9.3.1. South Africa Sports Sponsorship on Apparel Clothing Accessories Market Outlook
9.3.1.1. Market Size & Forecast
9.3.1.1.1. By Value
9.3.1.2. Market Share & Forecast
9.3.1.2.1. By Sports Type
9.3.1.2.2. By Product Type
9.3.2. Saudi Arabia Sports Sponsorship on Apparel Clothing Accessories Market Outlook
9.3.2.1. Market Size & Forecast
9.3.2.1.1. By Value
9.3.2.2. Market Share & Forecast
9.3.2.2.1. By Sports Type
9.3.2.2.2. By Product Type
9.3.3. UAE Sports Sponsorship on Apparel Clothing Accessories Market Outlook
9.3.3.1. Market Size & Forecast
9.3.3.1.1. By Value
9.3.3.2. Market Share & Forecast
9.3.3.2.1. By Sports Type
9.3.3.2.2. By Product Type
9.3.4. Turkey Sports Sponsorship on Apparel Clothing Accessories Market Outlook
9.3.4.1. Market Size & Forecast
9.3.4.1.1. By Value
9.3.4.2. Market Share & Forecast
9.3.4.2.1. By Sports Type
9.3.4.2.2. By Product Type
10. South America Sports Sponsorship on Apparel Clothing Accessories Market Outlook
10.1. Market Size & Forecast
10.1.1. By Value
10.2. Market Share & Forecast
10.2.1. By Sports Type
10.2.2. By Product Type
10.2.3. By Country
10.3. South America: Country Analysis
10.3.1. Brazil Sports Sponsorship on Apparel Clothing Accessories Market Outlook
10.3.1.1. Market Size & Forecast
10.3.1.1.1. By Value
10.3.1.2. Market Share & Forecast
10.3.1.2.1. By Sports Type
10.3.1.2.2. By Product Type
10.3.2. Argentina Sports Sponsorship on Apparel Clothing Accessories Market Outlook
10.3.2.1. Market Size & Forecast
10.3.2.1.1. By Value
10.3.2.2. Market Share & Forecast
10.3.2.2.1. By Sports Type
10.3.2.2.2. By Product Type
10.3.3. Colombia Sports Sponsorship on Apparel Clothing Accessories Market Outlook
10.3.3.1. Market Size & Forecast
10.3.3.1.1. By Value
10.3.3.2. Market Share & Forecast
10.3.3.2.1. By Sports Type
10.3.3.2.2. By Product Type
11. Market Dynamics
11.1. Drivers
11.2. Challenges
12. Market Trends & Developments
12.1. Merger & Acquisition (If Any)
12.2. Product Launches (If Any)
12.3. Recent Developments
13. Porters Five Forces Analysis
13.1. Competition in the Industry
13.2. Potential of New Entrants
13.3. Power of Suppliers
13.4. Power of Customers
13.5. Threat of Substitute Products
14. Competitive Landscape
14.1. Company Profiles
14.1.1. Nike Inc
14.1.1.1. Business Overview
14.1.1.2. Company Snapshot
14.1.1.3. Products & Services
14.1.1.4. Financials (As Per Availability)
14.1.1.5. Key Market Focus & Geographical Presence
14.1.1.6. Recent Developments
14.1.1.7. Key Management Personnel
14.1.2. Adidas AG
14.1.3. Puma SE
14.1.4. Rolex SA
14.1.5. Under Armour, Inc.
14.1.6. HUGO BOSS AG
14.1.7. Macron
14.1.8. Athletic Drive LLP
14.1.9. Select Sport International
14.1.10. Onemix
15. Strategic Recommendations
16. About Us & Disclaimer

 

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