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オーガニック生理用品市場(製品タイプ-生理用パッド、月経カップ、タンポン、生理用ショーツ、その他)(年齢層-20歳未満、20-30歳、31-40歳、41-50歳、51-60歳、60歳以上)-世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年

オーガニック生理用品市場(製品タイプ-生理用パッド、月経カップ、タンポン、生理用ショーツ、その他)(年齢層-20歳未満、20-30歳、31-40歳、41-50歳、51-60歳、60歳以上)-世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年


Organic Period Care Products Market (Product Type - Sanitary Pads, Menstrual Cups, Tampons, Period Panties, Others) (Age Group - Below 20 Years, 20-30 Years, 31-40 Years, 41-50 Years, 51-60 Years, Above 60 Years) - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2034

オーガニック生理用品市場 - レポートの範囲 TMRの調査レポート「世界のオーガニック生理用品市場」は、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在... もっと見る

 

 

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2024年12月17日 お問い合わせください
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サマリー

オーガニック生理用品市場 - レポートの範囲
TMRの調査レポート「世界のオーガニック生理用品市場」は、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査しています。2024年を基準年、2034年を予測年として、2018年から2034年までの世界のオーガニック生理用品市場の収益を掲載しています。また、2024年から2034年までの世界のオーガニック生理用品市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。

本レポートは広範な調査を経て作成されました。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。二次調査では、オーガニック生理用品市場を理解するために、主要企業の製品資料、年次報告書、プレスリリース、関連文書を参照した。

二次調査には、インターネット情報源、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体も含まれる。アナリストは、トップダウンアプローチとボトムアップアプローチを組み合わせて、世界のオーガニック生理用品市場の様々な属性を調査した。

本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、本レポートは、世界のオーガニック生理用品市場における競争力学の変化に光を投げかけています。これらは、既存の市場関係者だけでなく、世界のオーガニック生理用品市場への参入に関心のある企業にとっても貴重なツールとなります。

本レポートでは、世界のオーガニック生理用品市場の競争環境について掘り下げています。世界のオーガニック生理用品市場で事業を展開する主要企業が特定され、これらの各企業が様々な属性の観点からプロファイリングされています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTは、本レポートで紹介されている世界のオーガニック生理用品市場のプレーヤーの属性である。

オーガニック生理用品世界市場レポートが回答した主要な質問
- 予測期間中の全地域におけるオーガニック生理用品が生み出す売上/収益は?
- 世界のオーガニック生理用品市場における機会は何か?
- 市場における主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場はどこか?
- 2034年に世界で最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- 世界市場で事業を展開する各企業の市場ポジションは?

オーガニック生理用品市場 - 調査目的と調査アプローチ
世界のオーガニック生理用品市場に関する包括的なレポートは、概要から始まり、調査範囲と目的が続きます。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業を展開する主要ベンダーと流通業者、製品の承認に関する規制シナリオについて詳しく解説しています。

本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴えかける。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。

本レポートでは、世界のオーガニック生理用品市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析している。各基準の主要セグメントを詳細に調査し、2034年末時点での各セグメントごとの市場シェアを掲載している。このような貴重な洞察により、市場関係者は世界のオーガニック生理用品市場への投資について、情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことができます。

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目次

1.序文
1.1.市場の定義と範囲
1.2.市場のセグメンテーション
1.3.主な調査目的
1.4.調査ハイライト
2.前提条件
3.調査方法
4.エグゼクティブサマリー
5.市場概要
5.1.市場ダイナミクス
5.1.1.促進要因
5.1.2.阻害要因
5.1.3.機会
5.2.主要トレンド分析
5.2.1.需要サイドの分析
5.2.2.供給サイドの分析
5.3.主要市場指標
5.4.ポーターのファイブフォース分析
5.5.バリューチェーン分析
5.6.PESTEL分析
5.7.オーガニック生理用ケア製品の世界市場分析と予測、2020-2034年
5.7.1.市場価値予測(10億米ドル)
5.7.2.市場数量予測(千個)
6.オーガニック生理用ケア製品の世界市場分析と予測(製品タイプ別
6.1.オーガニック生理用品市場規模(億米ドル・千単位):製品タイプ別、2020〜2034年
6.1.1.生理用パッド
6.1.1.1.使い捨て
6.1.1.2.再使用可能
6.1.2.月経カップ
6.1.2.1.使い捨て
6.1.2.2.再利用可能
6.1.3.タンポン
6.1.3.1.非塗布式
6.1.3.2.アプリケーター
6.1.4.生理用ショーツ
6.1.4.1.使い捨て
6.1.4.2.再利用可能
6.1.5.その他
6.2.製品タイプ別増加機会分析
7.オーガニック生理用ケア製品の世界市場分析と予測:年齢層別
7.1.オーガニック生理用品市場規模(億米ドル・千単位)、年齢層別、2020年〜2034年
7.1.1.20歳未満
7.1.2.20~30歳
7.1.3.31-40年
7.1.4.41-50歳
7.1.5.51-60歳
7.1.6.60歳以上
7.2.増加機会分析(年齢層別
8.オーガニック生理用ケア製品の世界市場分析と予測:流通チャネル別
8.1.オーガニック生理用品市場規模(億米ドル・千単位):流通チャネル別、2020年〜2034年
8.1.1.Eコマースストア
8.1.2.直営オンラインストア
8.1.3.ハイパーマーケット・スーパーマーケット
8.1.4.ドラッグストア/医療品店
8.1.5.専門店
8.1.6.その他小売店
8.2.販売チャネル別増加機会分析
9.オーガニック生理用ケア製品の世界市場分析と予測:地域別
9.1.オーガニック生理用品市場規模(億米ドル・千単位):地域別、2020年〜2034年
9.1.1.北米
9.1.2.欧州
9.1.3.アジア太平洋
9.1.4.中東・アフリカ
9.1.5.南米
9.2.地域別増加機会分析
10.北米のオーガニック生理用品市場の分析と予測
10.1.地域別スナップショット
10.2.主要トレンド分析
10.3.市場シェア分析(%)
10.4.価格動向分析
10.4.1.加重平均販売価格(米ドル)
10.5.オーガニック生理用品市場規模(億米ドル・千単位):製品タイプ別、2020〜2034年
10.5.1.生理用パッド
10.5.1.1.使い捨て
10.5.1.2.再使用可能
10.5.2.月経カップ
10.5.2.1.使い捨て
10.5.2.2.再利用可能
10.5.3.タンポン
10.5.3.1.非塗布式
10.5.3.2.アプリケーター
10.5.4.生理用ショーツ
10.5.4.1.使い捨て
10.5.4.2.再利用可能
10.5.5.その他
10.6.オーガニック生理用品市場規模(億米ドル・千単位):年齢層別、2020〜2034年
10.6.1.20歳未満
10.6.2.20〜30歳
10.6.3.31~40歳
10.6.4.41-50歳
10.6.5.51-60歳
10.6.6.60歳以上
10.7.オーガニック生理用品市場規模(億米ドル・千単位):流通チャネル別、2020~2034年
10.7.1.Eコマースストア
10.7.2.直営オンラインストア
10.7.3.ハイパーマーケット・スーパーマーケット
10.7.4.ドラッグストア/医療品店
10.7.5.専門店
10.7.6.その他小売店
10.8.オーガニック生理用品市場規模(億米ドル&千単位):国別、2020〜2034年
10.8.1.米国
10.8.2.カナダ
10.8.3.その他の北米地域
10.9.事業機会の増加分析
11.欧州のオーガニック生理用品市場の分析と予測
11.1.地域別スナップショット
11.2.マクロ経済シナリオ
11.3.主要トレンド分析
11.4.市場シェア分析(%)
11.5.価格動向分析
11.5.1.加重平均販売価格(米ドル)
11.6.オーガニック生理用品市場規模(億米ドル・千単位):製品タイプ別、2020〜2034年
11.6.1.生理用パッド
11.6.1.1.使い捨て
11.6.1.2.再使用可能
11.6.2.月経カップ
11.6.2.1.使い捨て
11.6.2.2.再利用可能
11.6.3.タンポン
11.6.3.1.非塗布式
11.6.3.2.アプリケーター
11.6.4.生理用ショーツ
11.6.4.1.使い捨て
11.6.4.2.再利用可能
11.6.5.その他
11.7.オーガニック生理用品市場規模(億米ドル・千単位):年齢層別、2020〜2034年
11.7.1.20歳未満
11.7.2.20~30歳
11.7.3.31~40歳
11.7.4.41-50歳
11.7.5.51-60歳
11.7.6.60歳以上
11.8.オーガニック生理用品市場規模(億米ドル・千単位):流通チャネル別、2020~2034年
11.8.1.Eコマースストア
11.8.2.直営オンラインストア
11.8.3.ハイパーマーケット・スーパーマーケット
11.8.4.ドラッグストア/医療品店
11.8.5.専門店
11.8.6.その他小売店
11.9.オーガニック生理用品市場規模(億米ドル・千単位):国別、2020〜2034年
11.9.1.ドイツ
11.9.2.英国
11.9.3.フランス
11.9.4.イタリア
11.9.5.スペイン
11.9.6.オランダ
11.9.7.その他のヨーロッパ
11.10.ビジネスチャンスの増加分析
12.アジア太平洋地域のオーガニック生理用品市場の分析と予測
12.1.地域別スナップショット
12.2.マクロ経済シナリオ
12.3.主要トレンド分析
12.4.市場シェア分析(%)
12.5.価格動向分析
12.5.1.加重平均販売価格(米ドル)
12.6.オーガニック生理用品市場規模(億米ドル・千単位):製品タイプ別、2020〜2034年
12.6.1.生理用パッド
12.6.1.1.使い捨て
12.6.1.2.再使用可能
12.6.2.月経カップ
12.6.2.1.使い捨て
12.6.2.2.再利用可能
12.6.3.タンポン
12.6.3.1.非塗布式
12.6.3.2.アプリケーター
12.6.4.生理用ショーツ
12.6.4.1.使い捨て
12.6.4.2.再利用可能
12.6.5.その他
12.7.オーガニック生理用品市場規模(億米ドル・千単位):年齢層別、2020〜2034年
12.7.1.20歳未満
12.7.2.20~30歳
12.7.3.31~40歳
12.7.4.41-50歳
12.7.5.51-60歳
12.7.6.60歳以上
12.8.オーガニック生理用品市場規模(億米ドル・千単位):流通チャネル別、2020~2034年
12.8.1.Eコマースストア
12.8.2.直営オンラインストア
12.8.3.ハイパーマーケット・スーパーマーケット
12.8.4.ドラッグストア/医療品店
12.8.5.専門店
12.8.6.その他小売店
12.9.オーガニック生理用品市場規模(億米ドル・千単位):国別、2020〜2034年
12.9.1.中国
12.9.2.インド
12.9.3.日本
12.9.4.オーストラリア
12.9.5.韓国
12.9.6.ASEAN
12.9.7.その他のアジア太平洋地域
12.10.事業機会の増加分析
13.中東・アフリカのオーガニック生理用品市場の分析と予測
13.1.地域別スナップショット
13.2.マクロ経済シナリオ
13.3.主要トレンド分析
13.4.市場シェア分析(%)
13.5.価格動向分析
13.5.1.加重平均販売価格(米ドル)
13.6.オーガニック生理用品市場規模(億米ドル・千単位):製品タイプ別、2020〜2034年
13.6.1.生理用パッド
13.6.1.1.使い捨て
13.6.1.2.再使用可能
13.6.2.月経カップ
13.6.2.1.使い捨て
13.6.2.2.再利用可能
13.6.3.タンポン
13.6.3.1.非塗布式
13.6.3.2.アプリケーター
13.6.4.生理用ショーツ
13.6.4.1.使い捨て
13.6.4.2.再利用可能
13.6.5.その他
13.7.オーガニック生理用品市場規模(億米ドル・千単位):年齢層別、2020〜2034年
13.7.1.20歳未満
13.7.2.20~30歳
13.7.3.31~40歳
13.7.4.41-50歳
13.7.5.51-60歳
13.7.6.60歳以上
13.8.オーガニック生理用品市場規模(億米ドル・千単位):流通チャネル別、2020~2034年
13.8.1.Eコマースストア
13.8.2.直営オンラインストア
13.8.3.ハイパーマーケット・スーパーマーケット
13.8.4.ドラッグストア/医療品店
13.8.5.専門店
13.8.6.その他小売店
13.9.事業機会の増加分析
14.南米のオーガニック生理用品市場の分析と予測
14.1.地域別スナップショット
14.2.マクロ経済シナリオ
14.3.主要トレンド分析
14.4.市場シェア分析(%)
14.5.価格動向分析
14.5.1.加重平均販売価格(米ドル)
14.6.オーガニック生理用品市場規模(億米ドル・千単位):製品タイプ別、2020〜2034年
14.6.1.生理用パッド
14.6.1.1.使い捨て
14.6.1.2.再使用可能
14.6.2.月経カップ
14.6.2.1.使い捨て
14.6.2.2.再利用可能
14.6.3.タンポン
14.6.3.1.非塗布式
14.6.3.2.アプリケーター
14.6.4.生理用ショーツ
14.6.4.1.使い捨て
14.6.4.2.再利用可能
14.6.5.その他
14.7.オーガニック生理用品市場規模(億米ドル・千単位):年齢層別、2020〜2034年
14.7.1.20歳未満
14.7.2.20~30歳
14.7.3.31~40歳
14.7.4.41-50歳
14.7.5.51-60歳
14.7.6.60歳以上
14.8.オーガニック生理用品市場規模(億米ドル・千単位):流通チャネル別、2020~2034年
14.8.1.Eコマースストア
14.8.2.直営オンラインストア
14.8.3.ハイパーマーケット・スーパーマーケット
14.8.4.ドラッグストア/医療品店
14.8.5.専門店
14.8.6.その他小売店
14.9.オーガニック生理用品市場規模(億米ドル・千単位):国別、2020〜2034年
14.9.1.ブラジル
14.9.2.アルゼンチン
14.9.3.その他の南米地域
14.10.ビジネスチャンスの増加分析
15.競争環境
15.1.市場プレーヤー - 競争ダッシュボード
15.2.市場シェア分析(%), 2023
15.3.企業プロフィール
15.3.1.プロクター・アンド・ギャンブル
15.3.1.1.会社概要
15.3.1.2.販売地域/地理的プレゼンス
15.3.1.3.製品ポートフォリオ
15.3.1.4.主要財務データ
15.3.1.5.戦略と事業概要
15.3.2.ユニ・チャーム株式会社
15.3.2.1.会社概要
15.3.2.2.販売地域/地理的プレゼンス
15.3.2.3.製品ポートフォリオ
15.3.2.4.主要財務
15.3.2.5.戦略と事業概要
15.3.3.キンバリー・クラーク・コーポレーション
15.3.3.1.会社概要
15.3.3.2.販売地域/地理的プレゼンス
15.3.3.3.製品ポートフォリオ
15.3.3.4.主要財務状況
15.3.3.5.戦略と事業概要
15.3.4.ジョンソン・エンド・ジョンソン
15.3.4.1.会社概要
15.3.4.2.販売地域/地理的プレゼンス
15.3.4.3.製品ポートフォリオ
15.3.4.4.主要財務データ
15.3.4.5.戦略と事業概要
15.3.5.エッジウェル・パーソナルケア・カンパニー
15.3.5.1.会社概要
15.3.5.2.販売地域/地理的プレゼンス
15.3.5.3.製品ポートフォリオ
15.3.5.4.主要財務データ
15.3.5.5.戦略と事業概要
15.3.6.Organyc社(Innetech S.p.A.)
15.3.6.1.会社概要
15.3.6.2.販売地域/地理的プレゼンス
15.3.6.3.製品ポートフォリオ
15.3.6.4.主要財務データ
15.3.6.5.戦略と事業概要
15.3.7.ナトラケア
15.3.7.1.会社概要
15.3.7.2.販売地域/地理的プレゼンス
15.3.7.3.製品ポートフォリオ
15.3.7.4.主要財務状況
15.3.7.5.戦略と事業概要
15.3.8.ロラ
15.3.8.1.会社概要
15.3.8.2.販売地域/地理的プレゼンス
15.3.8.3.製品ポートフォリオ
15.3.8.4.主要財務
15.3.8.5.戦略と事業概要
15.3.9.コーラ
15.3.9.1.会社概要
15.3.9.2.販売地域/地理的プレゼンス
15.3.9.3.製品ポートフォリオ
15.3.9.4.主要財務データ
15.3.9.5.戦略と事業概要
15.3.10.ヴィルド
15.3.10.1.会社概要
15.3.10.2.販売地域/地理的プレゼンス
15.3.10.3.製品ポートフォリオ
15.3.10.4.主要財務データ
15.3.10.5.戦略と事業概要
15.3.11.その他の主要プレーヤー
15.3.11.1.会社概要
15.3.11.2.販売地域/地理的プレゼンス
15.3.11.3.製品ポートフォリオ
15.3.11.4.主要財務データ
15.3.11.5.戦略と事業概要
16.市場参入戦略

 

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Summary

Organic Period Care Products Market – Scope of Report
TMR’s report on the global organic period care products market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2024 to 2034. The report provides revenue of the global organic period care products market for the period 2018–2034, considering 2024 as the base year and 2034 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the global organic period care products market from 2024 to 2034.

The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the organic period care products market.

Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the global organic period care products market.

The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the global organic period care products market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the global organic period care products market.

The report delves into the competitive landscape of the global organic period care products market. Key players operating in the global organic period care products market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the global organic period care products market profiled in this report.

Key Questions Answered in Global organic period care products Market Report
• What is the sales/revenue generated by organic period care products across all regions during the forecast period?
• What are the opportunities in the global organic period care products market?
• What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market?
• Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period?
• Which segment is expected to generate the highest revenue globally in 2034?
• Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period?
• What are the market positions of different companies operating in the global market?

Organic Period Care Products Market – Research Objectives and Research Approach
The comprehensive report on the global organic period care products market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.

For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.

The report analyzes the global organic period care products market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2034 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the global organic period care products market.



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Table of Contents

1. Preface
1.1. Market Definition and Scope
1.2. Market Segmentation
1.3. Key Research Objectives
1.4. Research Highlights
2. Assumptions
3. Research Methodology
4. Executive Summary
5. Market Overview
5.1. Market Dynamics
5.1.1. Drivers
5.1.2. Restraints
5.1.3. Opportunities
5.2. Key Trends Analysis
5.2.1. Demand Side Analysis
5.2.2. Supply Side Analysis
5.3. Key Market Indicators
5.4. Porter’s Five Forces Analysis
5.5. Value Chain Analysis
5.6. PESTEL Analysis
5.7. Global Organic Period Care Products Market Analysis and Forecast, 2020-2034
5.7.1. Market Value Projections (US$ Bn)
5.7.2. Market Volume Projections (Thousand Units)
6. Global Organic Period Care Products Market Analysis and Forecast, by Product Type
6.1. Organic Period Care Products Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Product Type, 2020-2034
6.1.1. Sanitary Pads
6.1.1.1. Disposable
6.1.1.2. Reusable
6.1.2. Menstrual Cups
6.1.2.1. Disposable
6.1.2.2. Reusable
6.1.3. Tampons
6.1.3.1. Non-applicator
6.1.3.2. Applicator
6.1.4. Period Panties
6.1.4.1. Disposable
6.1.4.2. Reusable
6.1.5. Others
6.2. Incremental Opportunity Analysis, by Product Type
7. Global Organic Period Care Products Market Analysis and Forecast, by Age Group
7.1. Organic Period Care Products Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Age Group, 2020-2034
7.1.1. Below 20 Years
7.1.2. 20-30 Years
7.1.3. 31-40 Years
7.1.4. 41-50 Years
7.1.5. 51-60 Years
7.1.6. Above 60 Years
7.2. Incremental Opportunity Analysis, by Age Group
8. Global Organic Period Care Products Market Analysis and Forecast, by Distribution Channel
8.1. Organic Period Care Products Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Distribution Channel, 2020-2034
8.1.1. E-commerce Stores
8.1.2. Company-owned Online Stores
8.1.3. Hypermarkets/Supermarkets
8.1.4. Drug Stores/Medical Stores
8.1.5. Specialty Stores
8.1.6. Other Retail Stores
8.2. Incremental Opportunity Analysis, by Distribution Channel
9. Global Organic Period Care Products Market Analysis and Forecast, by Region
9.1. Organic Period Care Products Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Region, 2020-2034
9.1.1. North America
9.1.2. Europe
9.1.3. Asia Pacific
9.1.4. Middle East & Africa
9.1.5. South America
9.2. Incremental Opportunity Analysis, by Region
10. North America Organic Period Care Products Market Analysis and Forecast
10.1. Regional Snapshot
10.2. Key Trend Analysis
10.3. Market Share Analysis (%)
10.4. Price Trend Analysis
10.4.1. Weighted Average Selling Price (USD)
10.5. Organic Period Care Products Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Product Type, 2020-2034
10.5.1. Sanitary Pads
10.5.1.1. Disposable
10.5.1.2. Reusable
10.5.2. Menstrual Cups
10.5.2.1. Disposable
10.5.2.2. Reusable
10.5.3. Tampons
10.5.3.1. Non-applicator
10.5.3.2. Applicator
10.5.4. Period Panties
10.5.4.1. Disposable
10.5.4.2. Reusable
10.5.5. Others
10.6. Organic Period Care Products Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Age Group, 2020-2034
10.6.1. Below 20 Years
10.6.2. 20-30 Years
10.6.3. 31-40 Years
10.6.4. 41-50 Years
10.6.5. 51-60 Years
10.6.6. Above 60 Years
10.7. Organic Period Care Products Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Distribution Channel, 2020-2034
10.7.1. E-commerce Stores
10.7.2. Company-owned Online Stores
10.7.3. Hypermarkets/Supermarkets
10.7.4. Drug Stores/Medical Stores
10.7.5. Specialty Stores
10.7.6. Other Retail Stores
10.8. Organic Period Care Products Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Country, 2020-2034
10.8.1. U.S.
10.8.2. Canada
10.8.3. Rest of North America
10.9. Incremental Opportunity Analysis
11. Europe Organic Period Care Products Market Analysis and Forecast
11.1. Regional Snapshot
11.2. Macroeconomic Scenario
11.3. Key Trend Analysis
11.4. Market Share Analysis (%)
11.5. Price Trend Analysis
11.5.1. Weighted Average Selling Price (USD)
11.6. Organic Period Care Products Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Product Type, 2020-2034
11.6.1. Sanitary Pads
11.6.1.1. Disposable
11.6.1.2. Reusable
11.6.2. Menstrual Cups
11.6.2.1. Disposable
11.6.2.2. Reusable
11.6.3. Tampons
11.6.3.1. Non-applicator
11.6.3.2. Applicator
11.6.4. Period Panties
11.6.4.1. Disposable
11.6.4.2. Reusable
11.6.5. Others
11.7. Organic Period Care Products Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Age Group, 2020-2034
11.7.1. Below 20 Years
11.7.2. 20-30 Years
11.7.3. 31-40 Years
11.7.4. 41-50 Years
11.7.5. 51-60 Years
11.7.6. Above 60 Years
11.8. Organic Period Care Products Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Distribution Channel, 2020-2034
11.8.1. E-commerce Stores
11.8.2. Company-owned Online Stores
11.8.3. Hypermarkets/Supermarkets
11.8.4. Drug Stores/Medical Stores
11.8.5. Specialty Stores
11.8.6. Other Retail Stores
11.9. Organic Period Care Products Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Country, 2020-2034
11.9.1. Germany
11.9.2. U.K.
11.9.3. France
11.9.4. Italy
11.9.5. Spain
11.9.6. The Netherlands
11.9.7. Rest of Europe
11.10. Incremental Opportunity Analysis
12. Asia Pacific Organic Period Care Products Market Analysis and Forecast
12.1. Regional Snapshot
12.2. Macroeconomic Scenario
12.3. Key Trend Analysis
12.4. Market Share Analysis (%)
12.5. Price Trend Analysis
12.5.1. Weighted Average Selling Price (USD)
12.6. Organic Period Care Products Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Product Type, 2020-2034
12.6.1. Sanitary Pads
12.6.1.1. Disposable
12.6.1.2. Reusable
12.6.2. Menstrual Cups
12.6.2.1. Disposable
12.6.2.2. Reusable
12.6.3. Tampons
12.6.3.1. Non-applicator
12.6.3.2. Applicator
12.6.4. Period Panties
12.6.4.1. Disposable
12.6.4.2. Reusable
12.6.5. Others
12.7. Organic Period Care Products Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Age Group, 2020-2034
12.7.1. Below 20 Years
12.7.2. 20-30 Years
12.7.3. 31-40 Years
12.7.4. 41-50 Years
12.7.5. 51-60 Years
12.7.6. Above 60 Years
12.8. Organic Period Care Products Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Distribution Channel, 2020-2034
12.8.1. E-commerce Stores
12.8.2. Company-owned Online Stores
12.8.3. Hypermarkets/Supermarkets
12.8.4. Drug Stores/Medical Stores
12.8.5. Specialty Stores
12.8.6. Other Retail Stores
12.9. Organic Period Care Products Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Country, 2020-2034
12.9.1. China
12.9.2. India
12.9.3. Japan
12.9.4. Australia
12.9.5. South Korea
12.9.6. ASEAN
12.9.7. Rest of Asia Pacific
12.10. Incremental Opportunity Analysis
13. Middle East & Africa Organic Period Care Products Market Analysis and Forecast
13.1. Regional Snapshot
13.2. Macroeconomic Scenario
13.3. Key Trend Analysis
13.4. Market Share Analysis (%)
13.5. Price Trend Analysis
13.5.1. Weighted Average Selling Price (USD)
13.6. Organic Period Care Products Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Product Type, 2020-2034
13.6.1. Sanitary Pads
13.6.1.1. Disposable
13.6.1.2. Reusable
13.6.2. Menstrual Cups
13.6.2.1. Disposable
13.6.2.2. Reusable
13.6.3. Tampons
13.6.3.1. Non-applicator
13.6.3.2. Applicator
13.6.4. Period Panties
13.6.4.1. Disposable
13.6.4.2. Reusable
13.6.5. Others
13.7. Organic Period Care Products Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Age Group, 2020-2034
13.7.1. Below 20 Years
13.7.2. 20-30 Years
13.7.3. 31-40 Years
13.7.4. 41-50 Years
13.7.5. 51-60 Years
13.7.6. Above 60 Years
13.8. Organic Period Care Products Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Distribution Channel, 2020-2034
13.8.1. E-commerce Stores
13.8.2. Company-owned Online Stores
13.8.3. Hypermarkets/Supermarkets
13.8.4. Drug Stores/Medical Stores
13.8.5. Specialty Stores
13.8.6. Other Retail Stores
13.9. Incremental Opportunity Analysis
14. South America Organic Period Care Products Market Analysis and Forecast
14.1. Regional Snapshot
14.2. Macroeconomic Scenario
14.3. Key Trend Analysis
14.4. Market Share Analysis (%)
14.5. Price Trend Analysis
14.5.1. Weighted Average Selling Price (USD)
14.6. Organic Period Care Products Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Product Type, 2020-2034
14.6.1. Sanitary Pads
14.6.1.1. Disposable
14.6.1.2. Reusable
14.6.2. Menstrual Cups
14.6.2.1. Disposable
14.6.2.2. Reusable
14.6.3. Tampons
14.6.3.1. Non-applicator
14.6.3.2. Applicator
14.6.4. Period Panties
14.6.4.1. Disposable
14.6.4.2. Reusable
14.6.5. Others
14.7. Organic Period Care Products Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Age Group, 2020-2034
14.7.1. Below 20 Years
14.7.2. 20-30 Years
14.7.3. 31-40 Years
14.7.4. 41-50 Years
14.7.5. 51-60 Years
14.7.6. Above 60 Years
14.8. Organic Period Care Products Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Distribution Channel, 2020-2034
14.8.1. E-commerce Stores
14.8.2. Company-owned Online Stores
14.8.3. Hypermarkets/Supermarkets
14.8.4. Drug Stores/Medical Stores
14.8.5. Specialty Stores
14.8.6. Other Retail Stores
14.9. Organic Period Care Products Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Country, 2020-2034
14.9.1. Brazil
14.9.2. Argentina
14.9.3. Rest of South America
14.10. Incremental Opportunity Analysis
15. Competition Landscape
15.1. Market Player - Competition Dashboard
15.2. Market Share Analysis (%), 2023
15.3. Company Profiles
15.3.1. Procter & Gamble
15.3.1.1. Company Overview
15.3.1.2. Sales Area/Geographical Presence
15.3.1.3. Product Portfolio
15.3.1.4. Key Financials
15.3.1.5. Strategy & Business Overview
15.3.2. Unicharm Corporation
15.3.2.1. Company Overview
15.3.2.2. Sales Area/Geographical Presence
15.3.2.3. Product Portfolio
15.3.2.4. Key Financials
15.3.2.5. Strategy & Business Overview
15.3.3. Kimberly-Clark Corporation
15.3.3.1. Company Overview
15.3.3.2. Sales Area/Geographical Presence
15.3.3.3. Product Portfolio
15.3.3.4. Key Financials
15.3.3.5. Strategy & Business Overview
15.3.4. Johnson & Johnson
15.3.4.1. Company Overview
15.3.4.2. Sales Area/Geographical Presence
15.3.4.3. Product Portfolio
15.3.4.4. Key Financials
15.3.4.5. Strategy & Business Overview
15.3.5. Edgewell Personal Care Company
15.3.5.1. Company Overview
15.3.5.2. Sales Area/Geographical Presence
15.3.5.3. Product Portfolio
15.3.5.4. Key Financials
15.3.5.5. Strategy & Business Overview
15.3.6. Organyc (Innetech S.p.A.)
15.3.6.1. Company Overview
15.3.6.2. Sales Area/Geographical Presence
15.3.6.3. Product Portfolio
15.3.6.4. Key Financials
15.3.6.5. Strategy & Business Overview
15.3.7. Natracare
15.3.7.1. Company Overview
15.3.7.2. Sales Area/Geographical Presence
15.3.7.3. Product Portfolio
15.3.7.4. Key Financials
15.3.7.5. Strategy & Business Overview
15.3.8. LOLA
15.3.8.1. Company Overview
15.3.8.2. Sales Area/Geographical Presence
15.3.8.3. Product Portfolio
15.3.8.4. Key Financials
15.3.8.5. Strategy & Business Overview
15.3.9. Cora
15.3.9.1. Company Overview
15.3.9.2. Sales Area/Geographical Presence
15.3.9.3. Product Portfolio
15.3.9.4. Key Financials
15.3.9.5. Strategy & Business Overview
15.3.10. Vyld
15.3.10.1. Company Overview
15.3.10.2. Sales Area/Geographical Presence
15.3.10.3. Product Portfolio
15.3.10.4. Key Financials
15.3.10.5. Strategy & Business Overview
15.3.11. Other key players
15.3.11.1. Company Overview
15.3.11.2. Sales Area/Geographical Presence
15.3.11.3. Product Portfolio
15.3.11.4. Key Financials
15.3.11.5. Strategy & Business Overview
16. Go To Market Strategy

 

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