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米国の美容・パーソナルケア製品市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別(スキンケア、ヘアケア、オーラルケア)、エンドユース別(男性、女性)、流通チャネル別、セグメント別予測、2025年~2030年


U.S. Beauty And Personal Care Products Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Skin Care, Hair Care, Oral Care), By End-use (Men, Women), By Distribution Channel, And Segment Forecasts, 2025 - 2030

米国の美容・パーソナルケア製品市場の成長と動向 Grand View Research社の最新レポートによると、米国の美容・パーソナルケア製品市場は2030年までに1,554億4,000万米ドルに達すると予測されている。同市場は... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Grand View Research
グランドビューリサーチ
2024年11月6日 US$3,950
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100 英語

 

サマリー

米国の美容・パーソナルケア製品市場の成長と動向

Grand View Research社の最新レポートによると、米国の美容・パーソナルケア製品市場は2030年までに1,554億4,000万米ドルに達すると予測されている。同市場は2025年から2030年にかけて年平均成長率7.1%で成長すると予測されている。同市場は、消費者の嗜好の進化、製品成分に対する意識の高まり、持続可能で倫理的な消費への力強いシフトに大きく後押しされ、力強い成長を目の当たりにしている。近年は、従来の美容の枠を超えたウェルネスへの注目が顕著で、ホリスティックで健康志向のライフスタイルに沿った製品への需要が高まっている。2023年現在、この市場は、可処分所得の増加と多様な層にわたるライフスタイルの変化に牽引され、着実に拡大している。この成長軌道は技術革新のための肥沃な環境を作り出し、企業はますます洗練され、良心的な消費者に応えるために製品を多様化することができるようになった。

米国の美容事情を形成している大きなトレンドは、成分調達の透明性を優先し、有害な化学物質を避けた「クリーン・ビューティー」製品に対する需要の急増である。今日の消費者は、特定の成分の潜在的な悪影響について、より多くの情報を得ており、硫酸塩、パラベン、フタル酸エステル、人工香料を含まない製品を求めるようになっている。ドランク・エレファント(Drunk Elephant)やユース・トゥ・ザ・ピープル(Youth to the People)などのクリーン・ビューティー・ブランドは、これらの成分を含まない製品を処方し、それに応じたラベル表示をすることで、この傾向を利用している。この動きは、セフォラの「Clean at Sephora」プログラムのような、消費者がクリーンビューティー基準を遵守している製品を識別するのに役立つ、小売店主導のイニシアティブによってさらに支えられている。透明性に対する消費者の要求が高まるにつれ、クリーン・ビューティーは引き続き市場成長の重要な原動力となることが予想され、適応に失敗した企業は市場での存在感が低下する可能性が高い。

クルーエルティフリーのトレンドも顕著な成長ドライバーであり、消費者は、特に動物実験を行わないなど、倫理的な慣行を示すブランドをますます好むようになっている。すでに多くの美容企業がクルーエルティフリー方針の導入に舵を切っており、この転換は当初、Leaping BunnyやPETAのBeauty Without Bunniesといった第三者認証によって後押しされた。例えば、カリフォルニア州を含むいくつかの州では、動物実験が行われた化粧品の販売を禁止する法律が制定された。こうした規制の取り組みは、欧州連合(EU)などの国際的な規範に沿ったものであり、世界規模で事業を展開したい企業にとっては、これを遵守することがさらなるプレッシャーとなっている。クルーエルティフリー政策が重視されることで、事実上、業界基準のハードルが上がり、消費者のロイヤリティを維持し、競争力を維持するために、レガシーブランドでさえも適応を余儀なくされている。

美容業界が持続可能性に重点を置き続けていることは、環境への影響に関する消費者の関心の高まりとも一致しており、ブランドはパッケージングや調達の革新を促している。生分解性素材やリサイクル可能素材の使用、プラスチック廃棄物の削減など、持続可能なパッケージングへの取り組みは、ロレアルやユニリーバのような一流ブランドの間で標準的な慣行となりつつある。一部の企業は、エネルギー効率の高い生産プロセスや再生可能エネルギーの調達を通じて、二酸化炭素排出量の削減に取り組んでいる。一方、詰め替え可能なパッケージや再利用可能なパッケージへの需要も高まっており、このコンセプトは廃棄物ゼロ運動の一環として大きな支持を得ている。環境問題に積極的に取り組むことで、美容ブランドは社会的意識の高い消費者層へのアピールを強化し、市場でのポジショニングを固め、持続可能な成長を促進している。

美容業界における持続可能な実践と倫理的な製品開発に対する政府の支援は、勢いを増している。米国政府は、特に食品医薬品局(FDA)と連邦取引委員会(FTC)を通じて、消費者の安全と持続可能性に焦点を当てた様々な規制を導入している。Safe Cosmetics and Personal Care Products Act(安全な化粧品とパーソナルケア製品法)のようなイニシアチブは、製品が有害な化学物質を含まないことを保証し、消費者保護を強化し、クリーン・ビューティー分野への信頼を築くことを目的としている。さらに、持続可能な事業慣行に対する連邦税制上の優遇措置は、持続可能性志向の投資に関連するコストを相殺するのに役立つため、美容企業が環境に優しい対策を採用するさらなる動機付けとなる。

米国の美容・パーソナルケア製品市場レポート ハイライト

- 2024年には、スキンケア製品が米国市場の大半を占め、特にフェイシャル・スキンケア製品の需要が旺盛である。セルフケア、ウェルネス、プロアクティブ・スキンケアに対する消費者の関心の高まりが、この増加傾向に拍車をかけている。老化、汚染、環境への影響に対する懸念の中で、肌の健康を優先する消費者が増えているためである。

- 美容・パーソナルケア製品に対する女性の需要も、有名人やインフルエンサーの動向に大きく影響され、2024年には大きな市場シェアを占めるに至った。カイリー・ジェンナーの「カイリースキン」、リアーナの「フェンティ・ビューティ」、セレーナ・ゴメスの「レア・ビューティ」など、著名人が手がける美容ブランドがこの変化を象徴している。

- スーパーマーケットとハイパーマーケットは、利便性、多様性、入手のしやすさで消費者にアピールし、2024年の美容・パーソナルケア売上でかなりのシェアを獲得した。これらの店舗は、棚スペースが広く、人の往来が多いため、1つの場所でブランドと製品を包括的に取り揃えており、効率的な買い物を求める消費者の嗜好に合致している。

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目次

目次

第1章.方法論とスコープ
1.1.市場セグメンテーションとスコープ
1.2.市場の定義
1.3.情報調達
1.3.1.購入データベース
1.3.2.GVRの内部データベース
1.3.3.二次情報源と第三者の視点
1.3.4.一次調査
1.4.情報分析
1.4.1.データ分析モデル
1.5.市場形成とデータの可視化
1.6.データの検証と公開
第2章.エグゼクティブ・サマリー
2.1.市場概要
2.2.セグメント別スナップショット
2.3.競合環境スナップショット
第3章.米国の美容・パーソナルケア製品市場の変数、動向、スコープ
3.1.市場の系譜の展望
3.1.1.親市場の展望
3.1.2.関連市場の見通し
3.2.産業バリューチェーン分析
3.2.1.原材料動向と展望動向
3.2.2.利益率分析(業界レベル)
3.3.市場ダイナミクス
3.3.1.市場促進要因分析
3.3.2.市場阻害要因分析
3.3.3.市場機会
3.3.4.市場の課題
3.4.業界分析ツール
3.4.1.ポーターのファイブフォース分析
3.5.市場参入戦略
第4章.米国の美容・パーソナルケア製品市場バイヤー行動分析
4.1.デモグラフィック分析
4.2.消費者の動向と嗜好
4.3.購買決定に影響を与える要因
4.4.消費者の製品採用
4.5.考察と提言
第5章.米国の美容・パーソナルケア製品市場:製品推計と動向分析
5.1.米国の美容・パーソナルケア製品市場:製品別主要なポイント
5.2.製品動向分析と市場シェア、2024年・2030年
5.3.製品別市場推定・予測、2018年~2030年 (億米ドル)
5.3.1.スキンケア
5.3.1.1.市場の推定と予測、2018〜2030年(USD Billion)
5.3.1.1.1.フェイススキンケア
5.3.1.1.1.1.市場の推定と予測、2018年〜2030年(USD Billion)
5.3.1.1.1.2.ローション、フェイスクリーム、保湿剤
5.3.1.1.1.2.1.市場の予測および予測、2018年~2030年 (10億米ドル)
5.3.1.1.1.3.クレンジング&洗顔料
5.3.1.1.1.3.1.市場の推定と予測、2018年〜2030年(USD Billion)
5.3.1.1.1.4.美容液
5.3.1.1.1.4.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Billion)
5.3.1.1.1.5.日焼け止め/サンケア
5.3.1.1.1.5.1.市場の推定と予測、2018年〜2030年(USD Billion)
5.3.1.1.1.6.シートマスク
5.3.1.1.1.6.1.市場の予測および予測、2018年~2030年(USD Billion)
5.3.1.1.1.7.その他(スクラブなど)
5.3.1.1.1.7.1.市場の推定と予測、2018年~2030年 (USD Billion)
5.3.1.2.ボディスキンケア
5.3.1.2.1.脱毛製品
5.3.1.2.1.1.市場の推定と予測、2018年〜2030年 (USD Billion)
5.3.1.2.2.ローション、クリーム、保湿剤
5.3.1.2.2.1.市場の予測および予測、2018年~2030年(10億米ドル)
5.3.1.2.3.ボディ用日焼け止め/サンケア
5.3.1.2.3.1.市場の推定と予測、2018年〜2030年(USD Billion)
5.3.1.2.4.ボディスクラブ
5.3.1.2.4.1.市場の推定と予測、2018年〜2030年(USD Billion)
5.3.1.2.5.その他(美容液、オイルなど)
5.3.1.2.1.5.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Billion)
5.3.2.ヘアケア
5.3.2.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Billion)
5.3.2.1.1.シャンプー
5.3.2.1.1.1.市場の推定と予測、2018年〜2030年(USD Billion)
5.3.2.1.2.コンディショナー
5.3.2.1.2.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Billion)
5.3.2.1.3.オイル
5.3.2.1.3.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Billion)
5.3.2.1.4.美容液
5.3.2.1.4.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Billion)
5.3.2.1.5.その他(ヘアマスク、ピーリングなど)
5.3.2.1.5.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Billion)
5.3.3.オーラルケア
5.3.3.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Billion)
5.3.3.1.1.汎用製品
5.3.3.1.1.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Billion)
5.3.3.1.1.2.歯磨き粉
5.3.3.1.1.2.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Billion)
5.3.3.1.1.3.歯ブラシ
5.3.3.1.1.3.1.市場の推定と予測、2018年〜2030年 (10億米ドル)
5.3.3.1.1.4.マウスウォッシュ/リンス
5.3.3.1.1.4.1.市場の予測および予測、2018年~2030年(10億米ドル)
5.3.3.1.1.5.デンタルフロス
5.3.3.1.1.5.1.市場の予測および予測、2018年~2030年 (10億米ドル)
5.3.3.1.1.6.その他(舌クリーナー、デンタルウォータージェットなど)
5.3.3.1.1.6.1.市場の推定と予測、2018年~2030年 (億米ドル)
5.3.3.2.美容オーラルケア製品
5.3.3.2.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Billion)
5.3.3.2.2.歯のホワイトニング製品
5.3.3.2.2.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Billion)
5.3.3.2.3.歯の光沢製品
5.3.3.2.3.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(10億米ドル)
5.3.3.2.4.口臭予防製品
5.3.3.2.4.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Billion)
5.3.3.2.5.歯磨き用具
5.3.3.2.5.1.市場の推定と予測、2018年~2030年 (10億米ドル)
5.3.3.2.6.その他(クリアアライナーなど)
5.3.3.2.6.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Billion)
5.3.4.カラー化粧品
5.3.4.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Billion)
5.3.4.1.1.フェイスカラー化粧品
5.3.4.1.1.1.市場の推定と予測、2018年〜2030年(USD Billion)
5.3.4.1.1.2.ファンデーション
5.3.4.1.1.2.1.市場の推定と予測、2018年~2030年 (10億米ドル)
5.3.4.1.1.3.コンシーラー
5.3.4.1.1.3.1.市場の推定と予測、2018年~2030年 (10億米ドル)
5.3.4.1.1.4.チーク・ブロンザー
5.3.4.1.1.4.1.市場の予測および予測、2018年〜2030年 (10億米ドル)
5.3.4.1.1.5.パウダー
5.3.4.1.1.5.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Billion)
5.3.4.1.1.6.その他(ハイライトなど)
5.3.4.1.1.6.1.市場の予測および予測、2018年~2030年 (USD Billion)
5.3.4.2.リップカラー化粧品
5.3.4.2.1.市場の推定と予測、2018年〜2030年(USD Billion)
5.3.4.2.2.口紅
5.3.4.2.2.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Billion)
5.3.4.2.3.リップライナー
5.3.4.2.3.1.市場の推定と予測、2018年〜2030年(USD Billion)
5.3.4.2.4.リップグロス
5.3.4.2.4.1.市場の予測および予測、2018年~2030年(10億米ドル)
5.3.4.2.5.リップティント
5.3.4.2.5.1.市場の推定と予測、2018〜2030年(USD Billion)
5.3.4.2.6.その他(リップパウダー、プランマーなど)
5.3.4.2.6.1.市場の推定と予測、2018 - 2030 (USD Billion)
5.3.4.3.アイカラー化粧品
5.3.4.3.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Billion)
5.3.4.3.2.アイシャドウ
5.3.4.3.2.1.市場の推定と予測、2018年〜2030年(USD Billion)
5.3.4.3.3.アイライナー
5.3.4.3.3.1.市場の予測および予測、2018年~2030年(10億米ドル)
5.3.4.3.4.マスカラ
5.3.4.3.4.1.市場の予測および予測、2018年~2030年(10億米ドル)
5.3.4.3.5.アイペンシル
5.3.4.3.5.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Billion)
5.3.4.3.6.つけまつげ
5.3.4.3.6.1.市場の推定と予測、2018年〜2030年(USD Billion)
5.3.4.3.7.その他(アイプライマーなど)
5.3.4.3.7.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Billion)
5.3.4.4.ネイルカラー化粧品
5.3.4.4.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Billion)
5.3.5.シャワー・バス
5.3.5.1.市場の予測および予測、2018年~2030年(USD Billion)
5.3.6.香水/フレグランス
5.3.6.1.市場の予測および予測、2018年~2030年(USD Billion)
第6章.米国の美容・パーソナルケア製品市場最終用途の推定と動向分析
6.1.米国の美容・パーソナルケア製品市場:最終用途別主要項目
6.2.最終用途の動向分析と市場シェア、2024年・2030年
6.3.2018年~2030年のエンドユース別市場推定・予測(10億米ドル)
6.3.1.男性
6.3.1.1.市場の推定と予測、2018年〜2030年(USD Billion)
6.3.2.女性
6.3.2.1.市場の推計と予測、2018年~2030年(USD Billion)
第7章.米国の美容・パーソナルケア製品市場流通チャネルの推定と動向分析
7.1.米国の美容・パーソナルケア製品市場:流通チャネル別主要なポイント
7.2.流通チャネルの動向分析と市場シェア、2024年・2030年
7.3.2018年~2030年の流通チャネル別市場推定・予測(10億米ドル)
7.3.1.ハイパーマーケット・スーパーマーケット
7.3.1.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Billion)
7.3.2.美容専門店
7.3.2.1.市場の推計と予測、2018年~2030年(USD Billion)
7.3.3.薬局・ドラッグストア
7.3.3.1.市場の予測および予測、2018年~2030年(USD Billion)
7.3.4.オンライン/Eコマース
7.3.4.1.市場の推計と予測、2018年~2030年(USD Billion)
7.3.5.その他(百貨店など)
7.3.5.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Billion)
第8章.米国の美容・パーソナルケア製品市場競合分析
8.1.主要市場参入企業による最近の動向と影響分析
8.2.企業分類
8.3.参加企業の概要
8.4.財務実績
8.5.製品ベンチマーク
8.6.企業市場シェア分析、2024年(%)
8.7.企業ヒートマップ分析、2024年
8.8.戦略マッピング
8.9.企業プロフィール
8.9.1.エスティローダー・カンパニーズ
8.9.1.1.会社概要
8.9.1.2.業績
8.9.1.3.製品ポートフォリオ
8.9.1.4.戦略的イニシアティブ
8.9.2.ロレアル
8.9.2.1.会社概要
8.9.2.2.業績
8.9.2.3.製品ポートフォリオ
8.9.2.4.戦略的イニシアティブ
8.9.3.プロクター・アンド・ギャンブル(P&G)社
8.9.3.1.会社概要
8.9.3.2.業績
8.9.3.3.製品ポートフォリオ
8.9.3.4.戦略的イニシアティブ
8.9.4.ユニリーバ・ピーエルシー
8.9.4.1.会社概要
8.9.4.2.業績
8.9.4.3.製品ポートフォリオ
8.9.4.4.戦略的イニシアティブ
8.9.5.ジョンソン・エンド・ジョンソン
8.9.5.1.会社概要
8.9.5.2.業績
8.9.5.3.製品ポートフォリオ
8.9.5.4.戦略的イニシアティブ
8.9.6.株式会社資生堂
8.9.6.1.会社概要
8.9.6.2.業績
8.9.6.3.製品ポートフォリオ
8.9.6.4.戦略的イニシアティブ
8.9.7.コティ社
8.9.7.1.会社概要
8.9.7.2.財務パフォーマンス
8.9.7.3.製品ポートフォリオ
8.9.7.4.戦略的イニシアティブ
8.9.8.レブロンコンシューマープロダクツLLC
8.9.8.1.会社概要
8.9.8.2.業績
8.9.8.3.製品ポートフォリオ
8.9.8.4.戦略的イニシアティブ
8.9.9.ナチュラアンドコー
8.9.9.1.会社概要
8.9.9.2.業績
8.9.9.3.製品ポートフォリオ
8.9.9.4.戦略的イニシアティブ
8.9.10.花王株式会社
8.9.10.1.会社概要
8.9.10.2.業績
8.9.10.3.製品ポートフォリオ
8.9.10.4.戦略的イニシアティブ

 

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Summary

U.S. Beauty And Personal Care Products Market Growth & Trends

The U.S. beauty and personal care products market is anticipated to reach USD 155.44 billion by 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. The market is projected to grow at a CAGR of 7.1% from 2025 to 2030. The market is witnessing robust growth, largely propelled by evolving consumer preferences, increasing awareness of product ingredients, and a strong shift toward sustainable and ethical consumption. In recent years, there has been a pronounced focus on wellness, extending beyond traditional beauty parameters, driving demand for products that align with a holistic and health-oriented lifestyle. As of 2023, this market has been expanding steadily, driven by the rise in disposable income and changing lifestyles across diverse demographic groups. This growth trajectory has created a fertile environment for innovation, enabling companies to diversify their offerings to cater to increasingly sophisticated and conscientious consumers.

A major trend shaping the U.S. beauty landscape is the surging demand for "clean beauty" products, which prioritize transparency in ingredient sourcing and avoid harmful chemicals. Consumers today are more informed about the potentially adverse effects of certain ingredients, leading them to seek products that are free from sulfates, parabens, phthalates, and artificial fragrances. Clean beauty brands, such as Drunk Elephant and Youth to the People, have capitalized on this trend by formulating products free from these ingredients and labeling them accordingly. This movement is further supported by retailer-led initiatives, such as Sephora’s “Clean at Sephora” program, which helps consumers identify products that adhere to clean beauty standards. As consumer demand for transparency grows, clean beauty is expected to remain a key driver of market growth, with companies that fail to adapt likely to experience diminished market relevance.

The cruelty-free trend is another prominent growth driver, with consumers increasingly favoring brands that demonstrate ethical practices, especially by not testing on animals. Many beauty companies have already pivoted to adopt cruelty-free policies, a shift that was initially bolstered by independent certifications, such as the Leaping Bunny or PETA’s Beauty Without Bunnies. Recently, regulatory initiatives have further accelerated this trend; for example, several states, including California, have enacted bans on the sale of cosmetics tested on animals. These regulatory efforts align with international norms in regions like the European Union, placing added pressure on companies to comply if they wish to operate on a global scale. The emphasis on cruelty-free policies has effectively raised the bar for industry standards, compelling even legacy brands to adapt to maintain consumer loyalty and stay competitive.

The beauty industry’s ongoing emphasis on sustainability also aligns with heightened consumer concern regarding environmental impact, which has prompted brands to innovate in packaging and sourcing. Sustainable packaging initiatives, such as using biodegradable or recyclable materials and reducing plastic waste, are becoming standard practices among leading brands like L'Oréal and Unilever. Some companies are further committing to reducing their carbon footprint through energy-efficient production processes and renewable energy sourcing. Meanwhile, there is a growing demand for refillable or reusable packaging, a concept that has gained significant traction as part of the zero-waste movement. By actively addressing environmental concerns, beauty brands are enhancing their appeal to a socially conscious consumer base, thereby solidifying their market positioning and promoting sustainable growth.

Government support for sustainable practices and ethical product development in the beauty industry is gaining momentum. The U.S. government has introduced various regulations focusing on consumer safety and sustainability, particularly through the Food and Drug Administration (FDA) and the Federal Trade Commission (FTC). Initiatives like the Safe Cosmetics and Personal Care Products Act aim to ensure that products are free from harmful chemicals, enhancing consumer protection and building confidence in the clean beauty segment. In addition, federal tax incentives for sustainable business practices provide further motivation for beauty companies to adopt eco-friendly measures, as these incentives can help offset the costs associated with sustainability-oriented investments.

U.S. Beauty And Personal Care Products Market Report Highlights

• In 2024, skincare products dominated the U.S. market, with a particularly strong demand for facial skincare products. Growing consumer interest in self-care, wellness, and proactive skincare has fueled this upward trend as individuals increasingly prioritize skin health amid concerns over aging, pollution, and environmental impacts.

• Women's demand for beauty and personal care products also reached a significant market share in 2024, heavily influenced by celebrity and influencer trends. High-profile beauty brands from celebrities like Kylie Jenner’s Kylie Skin, Rihanna’s Fenty Beauty, and Selena Gomez’s Rare Beauty exemplify the shift, as prominent figures leverage their influence to launch brands that resonate with consumers, reshaping industry dynamics and driving market momentum.

• Supermarkets and hypermarkets captured a substantial share of beauty and personal care sales in 2024, appealing to consumers through convenience, variety, and accessibility. With expansive shelf space and high foot traffic, these stores provide a comprehensive selection of brands and products in a single location, aligning with consumer preferences for efficient shopping.



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Table of Contents

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope
1.1. Market Segmentation & Scope
1.2. Market Definition
1.3. Information Procurement
1.3.1. Purchased Database
1.3.2. GVR’s Internal Database
1.3.3. Secondary Sources & Third-Party Perspectives
1.3.4. Primary Research
1.4. Information Analysis
1.4.1. Data Analysis Models
1.5. Market Formulation & Data Visualization
1.6. Data Validation & Publishing
Chapter 2. Executive Summary
2.1. Market Snapshot
2.2. Segment Snapshot
2.3. Competitive Landscape Snapshot
Chapter 3. U.S. Beauty and Personal Care Products Market Variables, Trends & Scope
3.1. Market Lineage Outlook
3.1.1. Parent Market Outlook
3.1.2. Related Market Outlook
3.2. Industry Value Chain Analysis
3.2.1. Raw Material Trends and Outlook Trends
3.2.2. Profit Margin Analysis (Industry Level)
3.3. Market Dynamics
3.3.1. Market Driver Analysis
3.3.2. Market Restraint Analysis
3.3.3. Market Opportunities
3.3.4. Market Challenges
3.4. Industry Analysis Tools
3.4.1. Porter’s Five Forces Analysis
3.5. Market Entry Strategies
Chapter 4. U.S. Beauty and Personal Care Products Market: Buyer Behavior Analysis
4.1. Demographic Analysis
4.2. Consumer Trends & Preferences
4.3. Factors Affecting Buying Decisions
4.4. Consumer Product Adoption
4.5. Observations & Recommendations
Chapter 5. U.S. Beauty and Personal Care Products Market: Product Estimates & Trend Analysis
5.1. U.S. Beauty and Personal Care Products Market, By Product: Key Takeaways
5.2. Product Movement Analysis & Market Share, 2024 & 2030
5.3. Market Estimates & Forecasts, By Product, 2018 - 2030 (USD Billion)
5.3.1. Skin Care
5.3.1.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
5.3.1.1.1. Face Skin Care
5.3.1.1.1.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
5.3.1.1.1.2. Lotions, Face Creams, & Moisturizers
5.3.1.1.1.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
5.3.1.1.1.3. Cleansers & Face Wash
5.3.1.1.1.3.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
5.3.1.1.1.4. Facial Serums
5.3.1.1.1.4.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
5.3.1.1.1.5. Sunscreen/Sun Care
5.3.1.1.1.5.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
5.3.1.1.1.6. Sheet Face Masks
5.3.1.1.1.6.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
5.3.1.1.1.7. Others (Scrub, etc.)
5.3.1.1.1.7.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
5.3.1.2. Body Skin Care
5.3.1.2.1. Hair Removal Products
5.3.1.2.1.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
5.3.1.2.2. Lotions, Creams, & Moisturizers
5.3.1.2.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
5.3.1.2.3. Body Sunscreen/Sun Care
5.3.1.2.3.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
5.3.1.2.4. Body Scrub
5.3.1.2.4.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
5.3.1.2.5. Others (Serum, Oils, etc.)
5.3.1.2.1.5.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
5.3.2. Hair Care
5.3.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
5.3.2.1.1. Shampoo
5.3.2.1.1.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
5.3.2.1.2. Conditioner
5.3.2.1.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
5.3.2.1.3. Oils
5.3.2.1.3.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
5.3.2.1.4. Serums
5.3.2.1.4.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
5.3.2.1.5. Others (Hair Masks, Peels, Etc.)
5.3.2.1.5.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
5.3.3. Oral Care
5.3.3.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
5.3.3.1.1. General Purpose Products
5.3.3.1.1.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
5.3.3.1.1.2. Toothpaste
5.3.3.1.1.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
5.3.3.1.1.3. Toothbrush
5.3.3.1.1.3.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
5.3.3.1.1.4. Mouthwashes/Rinses
5.3.3.1.1.4.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
5.3.3.1.1.5. Dental Floss
5.3.3.1.1.5.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
5.3.3.1.1.6. Others (Tongue Cleaners, Dental Water Jets, etc.)
5.3.3.1.1.6.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
5.3.3.2. Beauty Oral Care Products
5.3.3.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
5.3.3.2.2. Teeth Whitening Products
5.3.3.2.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
5.3.3.2.3. Teeth Glossing Products
5.3.3.2.3.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
5.3.3.2.4. Breath Freshening Products
5.3.3.2.4.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
5.3.3.2.5. Tooth Polishing Tools
5.3.3.2.5.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
5.3.3.2.6. Others (Clear Aligners, etc.)
5.3.3.2.6.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
5.3.4. Color Cosmetics
5.3.4.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
5.3.4.1.1. Face Color Cosmetics
5.3.4.1.1.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
5.3.4.1.1.2. Foundation
5.3.4.1.1.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
5.3.4.1.1.3. Concealer
5.3.4.1.1.3.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
5.3.4.1.1.4. Blush and Bronzer
5.3.4.1.1.4.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
5.3.4.1.1.5. Powder
5.3.4.1.1.5.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
5.3.4.1.1.6. Others (Highlighter, etc.)
5.3.4.1.1.6.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
5.3.4.2. Lip Color Cosmetics
5.3.4.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
5.3.4.2.2. Lipstick
5.3.4.2.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
5.3.4.2.3. Lip Liner
5.3.4.2.3.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
5.3.4.2.4. Lip Gloss
5.3.4.2.4.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
5.3.4.2.5. Lip Tint
5.3.4.2.5.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
5.3.4.2.6. Others (Lip Powder, Plummer, etc.)
5.3.4.2.6.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
5.3.4.3. Eye Color Cosmetics
5.3.4.3.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
5.3.4.3.2. Eye Shadow
5.3.4.3.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
5.3.4.3.3. Eye Liner
5.3.4.3.3.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
5.3.4.3.4. Mascara
5.3.4.3.4.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
5.3.4.3.5. Eye Pencil
5.3.4.3.5.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
5.3.4.3.6. False Eyelashes
5.3.4.3.6.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
5.3.4.3.7. Others (Eye Primer, etc.)
5.3.4.3.7.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
5.3.4.4. Nail Color Cosmetics
5.3.4.4.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
5.3.5. Shower and Bath
5.3.5.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
5.3.6. Perfume/Fragrances
5.3.6.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
Chapter 6. U.S. Beauty and Personal Care Products Market: End Use Estimates & Trend Analysis
6.1. U.S. Beauty and Personal Care Products Market, By End Use: Key Takeaways
6.2. End Use Movement Analysis & Market Share, 2024 & 2030
6.3. Market Estimates & Forecasts, by End Use, 2018 - 2030 (USD Billion)
6.3.1. Men
6.3.1.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
6.3.2. Women
6.3.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
Chapter 7. U.S. Beauty and Personal Care Products Market: Distribution Channel Estimates & Trend Analysis
7.1. U.S. Beauty and Personal Care Products Market, By Distribution Channel: Key Takeaways
7.2. Distribution Channel Movement Analysis & Market Share, 2024 & 2030
7.3. Market Estimates & Forecasts, by Distribution Channel, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.3.1. Hypermarkets & Supermarkets
7.3.1.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.3.2. Specialty Beauty Stores
7.3.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.3.3. Pharmacies & Drugstores
7.3.3.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.3.4. Online/E-commerce
7.3.4.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.3.5. Others (Department Stores, etc.)
7.3.5.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
Chapter 8. U.S. Beauty and Personal Care Products Market: Competitive Analysis
8.1. Recent developments & impact analysis, by key market participants
8.2. Company Categorization
8.3. Participant’s Overview
8.4. Financial Performance
8.5. Product Benchmarking
8.6. Company Market Share Analysis, 2024 (%)
8.7. Company Heat Map Analysis, 2024
8.8. Strategy Mapping
8.9. Company Profiles
8.9.1. The Estée Lauder Companies
8.9.1.1. Company Overview
8.9.1.2. Financial Performance
8.9.1.3. Product Portfolios
8.9.1.4. Strategic Initiatives
8.9.2. L'Oréal S.A.
8.9.2.1. Company Overview
8.9.2.2. Financial Performance
8.9.2.3. Product Portfolios
8.9.2.4. Strategic Initiatives
8.9.3. Procter & Gamble (P&G) Company
8.9.3.1. Company Overview
8.9.3.2. Financial Performance
8.9.3.3. Product Portfolios
8.9.3.4. Strategic Initiatives
8.9.4. Unilever plc
8.9.4.1. Company Overview
8.9.4.2. Financial Performance
8.9.4.3. Product Portfolios
8.9.4.4. Strategic Initiatives
8.9.5. Johnson & Johnson
8.9.5.1. Company Overview
8.9.5.2. Financial Performance
8.9.5.3. Product Portfolios
8.9.5.4. Strategic Initiatives
8.9.6. Shiseido Co., Ltd.
8.9.6.1. Company Overview
8.9.6.2. Financial Performance
8.9.6.3. Product Portfolios
8.9.6.4. Strategic Initiatives
8.9.7. Coty Inc.
8.9.7.1. Company Overview
8.9.7.2. Financial Performance
8.9.7.3. Product Portfolios
8.9.7.4. Strategic Initiatives
8.9.8. Revlon Consumer Products LLC
8.9.8.1. Company Overview
8.9.8.2. Financial Performance
8.9.8.3. Product Portfolios
8.9.8.4. Strategic Initiatives
8.9.9. Natura&Co
8.9.9.1. Company Overview
8.9.9.2. Financial Performance
8.9.9.3. Product Portfolios
8.9.9.4. Strategic Initiatives
8.9.10. Kao Corporation
8.9.10.1. Company Overview
8.9.10.2. Financial Performance
8.9.10.3. Product Portfolios
8.9.10.4. Strategic Initiatives

 

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