ASEANペットヘルスケア製品市場(製品タイプ:飼料サプリメント、オーラルケア製品、グルーミング製品、ノミ・ダニ治療薬、医薬品・ワクチン製品タイプ:飼料サプリメント、オーラルケア製品、グルーミング製品、ノミ・マダニ治療薬、医薬品・ワクチン、ペットタイプ:犬、猫、その他) - 産業分析、市場規模、シェア、成長動向、予測、2024-2034年産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
ASEAN Pet Healthcare Products Market (Product Type: Feed Supplements, Oral Care Products, Grooming Products, Flea and Tick Treatments, and Pharmaceutical & Vaccines; and Pet Type: Dog, Cat, and Others) - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2034
ASEANのペット用ヘルスケア製品市場 - レポートの範囲
TMRのアセアンペットヘルスケア製品市場に関する調査レポートは、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去... もっと見る
サマリー ASEANのペット用ヘルスケア製品市場 - レポートの範囲
TMRのアセアンペットヘルスケア製品市場に関する調査レポートは、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査しています。本レポートでは、2024年を基準年、2034年を予測年として、2018年から2034年までのアセアンペットヘルスケア製品市場の収益を提供しています。また2024年から2034年までのASEANペット用ヘルスケア製品市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。
本レポートは広範な調査を経て作成されました。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。二次調査では、主要企業の製品資料、年次報告書、プレスリリース、関連文書などを参照し、ペット用ヘルスケア製品市場を理解しました。
二次調査には、インターネット情報源、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体なども含まれる。アナリストはトップダウンアプローチとボトムアップアプローチを組み合わせて、ASEANのペット用ヘルスケア製品市場の様々な属性を調査した。
本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、アセアンペットヘルスケア製品市場における競争ダイナミクスの変化にも光を当てています。これらは、既存の市場関係者だけでなく、アセアンペットヘルスケア製品市場への参入に関心のある企業にとっても貴重なツールとなります。
本レポートでは、ASEANペット用ヘルスケア製品市場の競争環境について掘り下げています。アセアンペットヘルスケア製品市場で事業を展開する主要企業が特定され、その各企業が様々な属性でプロファイリングされています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTは、本レポートで紹介されているASEANペット用ヘルスケア製品市場のプレーヤーの属性である。
ASEANペット用医薬品市場レポートが回答した主な質問
- 予測期間中の全地域におけるペット用ヘルスケア製品の売上高/収益は?
- ASEANペットケア製品市場におけるビジネスチャンスは?
- 市場の主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場はどこか?
- 2034年にASEANで最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- ASEAN市場に進出している各企業の市場ポジションは?
ASEANのペット用ヘルスケア製品市場 - 調査目的と調査アプローチ
この調査レポートは、ASEANのペット用ヘルスケア製品市場に関する包括的なレポートです。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業を展開する主要ベンダーと流通業者、製品の承認に関する規制シナリオについて詳しく解説しています。
本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴える。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。
本レポートでは、ASEANのペット用ヘルスケア製品市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析している。各基準の主要セグメントを詳細に調査し、2034年末時点の各セグメントにおける市場シェアを掲載しています。このような貴重な洞察により、市場関係者はアセアンペットヘルスケア製品市場への投資について十分な情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことができます。
ページTOPに戻る
目次 1.序文
1.1.市場の定義と範囲
1.2.市場セグメンテーション
1.3.主な調査目的
1.4.調査ハイライト
2.前提条件
3.調査方法
4.エグゼクティブサマリー
5.市場概要
5.1.市場ダイナミクス
5.1.1.促進要因
5.1.2.阻害要因
5.1.3.機会
5.2.主要トレンド分析
5.2.1.供給サイド
5.2.2.需要サイド
5.3.主な市場指標
5.4.ポーターのファイブフォース分析
5.5.バリューチェーン分析
5.6.PESTEL分析
5.7.アセアンペットヘルスケア製品市場の分析と予測、2020年~2034年
5.7.1.市場価値予測(US$ Mn)
5.7.2.市場数量予測(千台)
6.ASEANペット用ヘルスケア製品市場の分析と予測:製品タイプ別
6.1.ペット用ヘルスケア製品市場(百万米ドル・千単位):製品タイプ別、2020-2034年
6.1.1.飼料サプリメント
6.1.1.1.錠剤・カプセル誘導体
6.1.1.2.ソフトジェル&グミ
6.1.1.3.液体
6.1.1.4.粉末
6.1.1.5.その他(スティックなど)
6.1.2.オーラルケア製品
6.1.2.1.歯磨き粉
6.1.2.2.歯ブラシ
6.1.2.3.デンタルチュー
6.1.2.4.その他(マウスウォッシュ、その他)
6.1.3.グルーミング製品
6.1.3.1.シャンプー
6.1.3.2.コンディショナー
6.1.3.3.ブラシ
6.1.3.4.その他(トリミングツールなど)
6.1.4.ノミ・マダニ治療薬
6.1.5.医薬品・ワクチン
6.2.製品タイプ別増加機会
7.ASEANペット用ヘルスケア製品市場の分析と予測:ペットタイプ別
7.1.ペット用ヘルスケア製品市場(百万米ドル、千単位):ペットタイプ別、2020〜2034年
7.1.1.犬
7.1.2.猫
7.1.3.その他(馬など)
7.2.ペットタイプ別増加機会
8.ASEANペット用ヘルスケア製品市場の分析と予測:年齢層別
8.1.ペット用ヘルスケア製品市場(百万米ドル、千単位):年齢層別、2020〜2034年
8.1.1.ジュニア
8.1.2.アダルト
8.1.3.シニア
8.2.増加機会(年齢層別
9.ASEANペット用ヘルスケア製品市場の分析と予測:用途別
9.1.ペット用ヘルスケア製品市場(百万米ドル、千単位):用途別、2020〜2034年
9.1.1.住宅用
9.1.2.商業用
9.1.2.1.動物病院
9.1.2.2.ペットケアセンター
9.1.2.3.その他(専門ケアセンターなど)
9.2.用途別増加機会
10.ASEANペット用医薬品市場の分析と予測:流通チャネル別
10.1.ペット用ヘルスケア製品市場(百万米ドル・千単位):流通チャネル別、2020〜2034年
10.1.1.直接販売
10.1.2.間接販売
10.1.2.1.オンライン
10.1.2.1.1.自社ウェブサイト
10.1.2.1.2.Eコマースサイト
10.1.2.2.オフライン
10.1.2.2.1.動物病院
10.1.2.2.2.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
10.1.2.2.3.専門店
10.1.2.2.4.その他小売店
10.2.流通チャネル別の増加機会
11.ASEANペット用医薬品市場の分析と予測:国別
11.1.ペット用ヘルスケア製品市場(百万米ドル・千単位):国別、2020〜2034年
11.1.1.マレーシア
11.1.2.フィリピン
11.1.3.シンガポール
11.1.4.タイ
11.1.5.ベトナム
11.1.6.その他のASEAN諸国
11.2.国別増加機会
12.マレーシアのペット用ヘルスケア製品市場の分析と予測
12.1.国別スナップショット
12.2.人口統計概要
12.3.主要トレンド分析
12.4.市場シェア分析(%)
12.5.消費者の購買行動分析
12.6.価格分析
12.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
12.7.ペット用ヘルスケア製品市場(百万米ドル、千単位):製品タイプ別、2020〜2034年
12.7.1.飼料サプリメント
12.7.1.1.錠剤・カプセル誘導体
12.7.1.2.ソフトジェル&グミ
12.7.1.3.液体
12.7.1.4.粉末
12.7.1.5.その他(スティックなど)
12.7.2.オーラルケア製品
12.7.2.1.歯磨き粉
12.7.2.2.歯ブラシ
12.7.2.3.デンタルチュー
12.7.2.4.その他(マウスウォッシュ、その他)
12.7.3.グルーミング製品
12.7.3.1.シャンプー
12.7.3.2.コンディショナー
12.7.3.3.ブラシ
12.7.3.4.その他(トリミングツールなど)
12.7.4.ノミ・マダニ駆除剤
12.7.5.医薬品・ワクチン
12.8.ペット用ヘルスケア製品市場(百万米ドル、千単位)、ペットタイプ別、2020〜2034年
12.8.1.犬
12.8.2.猫
12.8.3.その他(馬など)
12.9.ペット用ヘルスケア製品市場(金額:百万米ドル、単位:千個):年齢グループ別、2020〜2034年
12.9.1.ジュニア
12.9.2.アダルト
12.9.3.シニア
12.10.ペット用ヘルスケア製品市場(百万米ドル、千単位)、用途別、2020~2034年
12.10.1.家庭用
12.10.2.商業用
12.10.2.1.動物病院
12.10.2.2.ペットケアセンター
12.10.2.3.その他(専門ケアセンターなど)
12.11.ペット用ヘルスケア製品市場(百万米ドルおよび千単位):流通チャネル別、2020〜2034年予測
12.11.1.直接販売
12.11.2.間接販売
12.11.2.1.オンライン
12.11.2.1.1.自社ウェブサイト
12.11.2.1.2.Eコマースサイト
12.11.2.2.オフライン
12.11.2.2.1.動物病院
12.11.2.2.2.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
12.11.2.2.3.専門店
12.11.2.2.4.その他小売店
12.12.事業機会の増加分析
13.フィリピンのペット用ヘルスケア製品市場の分析と予測
13.1.国別スナップショット
13.2.人口統計概要
13.3.主要トレンド分析
13.4.市場シェア分析(%)
13.5.消費者の購買行動分析
13.6.価格分析
13.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
13.7.ペット用ヘルスケア製品市場(百万米ドル、千単位):製品タイプ別、2020〜2034年
13.7.1.飼料サプリメント
13.7.1.1.錠剤・カプセル誘導体
13.7.1.2.ソフトジェル&グミ
13.7.1.3.液体
13.7.1.4.粉末
13.7.1.5.その他(スティックなど)
13.7.2.オーラルケア製品
13.7.2.1.歯磨き粉
13.7.2.2.歯ブラシ
13.7.2.3.デンタルチュー
13.7.2.4.その他(マウスウォッシュ、その他)
13.7.3.グルーミング製品
13.7.3.1.シャンプー
13.7.3.2.コンディショナー
13.7.3.3.ブラシ
13.7.3.4.その他(トリミングツールなど)
13.7.4.ノミ・マダニ駆除剤
13.7.5.医薬品・ワクチン
13.8.ペット用ヘルスケア製品市場(百万米ドル、千単位)、ペットタイプ別、2020〜2034年
13.8.1.犬
13.8.2.猫
13.8.3.その他(馬など)
13.9.ペット用ヘルスケア製品市場(金額:百万米ドル、単位:千個):年齢グループ別、2020〜2034年
13.9.1.ジュニア
13.9.2.アダルト
13.9.3.シニア
13.10.ペット用ヘルスケア製品市場(百万米ドル、千単位)、用途別、2020~2034年
13.10.1.家庭用
13.10.2.商業用
13.10.2.1.動物病院
13.10.2.2.ペットケアセンター
13.10.2.3.その他(専門ケアセンターなど)
13.11.ペット用ヘルスケア製品市場(百万米ドルおよび千単位):流通チャネル別、2020〜2034年予測
13.11.1.直接販売
13.11.2.間接販売
13.11.2.1.オンライン
13.11.2.1.1.自社ウェブサイト
13.11.2.1.2.Eコマースサイト
13.11.2.2.オフライン
13.11.2.2.1.動物病院
13.11.2.2.2.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
13.11.2.2.3.専門店
13.11.2.2.4.その他小売店
13.12.事業機会の増加分析
14.シンガポールのペット用ヘルスケア製品市場の分析と予測
14.1.国別スナップショット
14.2.人口統計概要
14.3.主要トレンド分析
14.4.市場シェア分析(%)
14.5.消費者の購買行動分析
14.6.価格分析
14.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
14.7.ペット用ヘルスケア製品市場(百万米ドル、千単位):製品タイプ別、2020〜2034年
14.7.1.飼料サプリメント
14.7.1.1.錠剤・カプセル誘導体
14.7.1.2.ソフトジェル&グミ
14.7.1.3.液体
14.7.1.4.粉末
14.7.1.5.その他(スティックなど)
14.7.2.オーラルケア製品
14.7.2.1.歯磨き粉
14.7.2.2.歯ブラシ
14.7.2.3.デンタルチュー
14.7.2.4.その他(マウスウォッシュ、その他)
14.7.3.グルーミング製品
14.7.3.1.シャンプー
14.7.3.2.コンディショナー
14.7.3.3.ブラシ
14.7.3.4.その他(トリミングツールなど)
14.7.4.ノミ・マダニ駆除剤
14.7.5.医薬品・ワクチン
14.8.ペット用ヘルスケア製品市場(百万米ドル、千単位)、ペットタイプ別、2020〜2034年
14.8.1.犬
14.8.2.猫
14.8.3.その他(馬など)
14.9.ペット用ヘルスケア製品市場(金額:百万米ドル、単位:千個):年齢グループ別、2020〜2034年
14.9.1.ジュニア
14.9.2.アダルト
14.9.3.シニア
14.10.ペット用ヘルスケア製品市場(百万米ドル、千単位)、用途別、2020~2034年
14.10.1.家庭用
14.10.2.商業用
14.10.2.1.動物病院
14.10.2.2.ペットケアセンター
14.10.2.3.その他(専門ケアセンターなど)
14.11.ペット用ヘルスケア製品市場(百万米ドルおよび千単位):流通チャネル別、2020〜2034年予測
14.11.1.直接販売
14.11.2.間接販売
14.11.2.1.オンライン
14.11.2.1.1.自社ウェブサイト
14.11.2.1.2.Eコマースサイト
14.11.2.2.オフライン
14.11.2.2.1.動物病院
14.11.2.2.2.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
14.11.2.2.3.専門店
14.11.2.2.4.その他小売店
14.12.事業機会の増加分析
15.タイのペット用ヘルスケア製品市場の分析と予測
15.1.国別スナップショット
15.2.人口統計概要
15.3.主要トレンド分析
15.4.市場シェア分析(%)
15.5.消費者の購買行動分析
15.6.価格分析
15.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
15.7.ペット用ヘルスケア製品市場(百万米ドル、千単位):製品タイプ別、2020〜2034年
15.7.1.飼料サプリメント
15.7.1.1.錠剤・カプセル誘導体
15.7.1.2.ソフトジェル&グミ
15.7.1.3.液体
15.7.1.4.粉末
15.7.1.5.その他(スティックなど)
15.7.2.オーラルケア製品
15.7.2.1.歯磨き粉
15.7.2.2.歯ブラシ
15.7.2.3.デンタルチュー
15.7.2.4.その他(マウスウォッシュ、その他)
15.7.3.グルーミング製品
15.7.3.1.シャンプー
15.7.3.2.コンディショナー
15.7.3.3.ブラシ
15.7.3.4.その他(トリミングツールなど)
15.7.4.ノミ・マダニ駆除剤
15.7.5.医薬品・ワクチン
15.8.ペット用ヘルスケア製品市場(百万米ドル、千単位)、ペットタイプ別、2020〜2034年
15.8.1.犬
15.8.2.猫
15.8.3.その他(馬など)
15.9.ペット用ヘルスケア製品市場(金額:百万米ドル、単位:千個):年齢グループ別、2020〜2034年
15.9.1.ジュニア
15.9.2.アダルト
15.9.3.シニア
15.10.ペット用ヘルスケア製品市場(百万米ドル、千単位)、用途別、2020~2034年
15.10.1.家庭用
15.10.2.商業用
15.10.2.1.動物病院
15.10.2.2.ペットケアセンター
15.10.2.3.その他(専門ケアセンターなど)
15.11.ペット用ヘルスケア製品市場(百万米ドルおよび千単位):流通チャネル別、2020〜2034年予測
15.11.1.直接販売
15.11.2.間接販売
15.11.2.1.オンライン
15.11.2.1.1.自社ウェブサイト
15.11.2.1.2.Eコマースサイト
15.11.2.2.オフライン
15.11.2.2.1.動物病院
15.11.2.2.2.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
15.11.2.2.3.専門店
15.11.2.2.4.その他小売店
15.12.事業機会の増加分析
16.ベトナムのペット用ヘルスケア製品市場の分析と予測
16.1.国別スナップショット
16.2.人口統計概要
16.3.主要トレンド分析
16.4.市場シェア分析(%)
16.5.消費者の購買行動分析
16.6.価格分析
16.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
16.7.ペット用ヘルスケア製品市場(百万米ドル、千単位):製品タイプ別、2020〜2034年
16.7.1.飼料サプリメント
16.7.1.1.錠剤・カプセル誘導体
16.7.1.2.ソフトジェル&グミ
16.7.1.3.液体
16.7.1.4.粉末
16.7.1.5.その他(スティックなど)
16.7.2.オーラルケア製品
16.7.2.1.歯磨き粉
16.7.2.2.歯ブラシ
16.7.2.3.デンタルチュー
16.7.2.4.その他(マウスウォッシュ、その他)
16.7.3.グルーミング製品
16.7.3.1.シャンプー
16.7.3.2.コンディショナー
16.7.3.3.ブラシ
16.7.3.4.その他(トリミングツールなど)
16.7.4.ノミ・マダニ駆除剤
16.7.5.医薬品・ワクチン
16.8.ペット用ヘルスケア製品市場(百万米ドル、千単位)、ペットタイプ別、2020〜2034年
16.8.1.犬
16.8.2.猫
16.8.3.その他(馬など)
16.9.ペット用ヘルスケア製品市場(金額:百万米ドル、単位:千個):年齢グループ別、2020〜2034年
16.9.1.ジュニア
16.9.2.アダルト
16.9.3.シニア
16.10.ペット用ヘルスケア製品市場(百万米ドル、千単位)、用途別、2020~2034年
16.10.1.家庭用
16.10.2.商業用
16.10.2.1.動物病院
16.10.2.2.ペットケアセンター
16.10.2.3.その他(専門ケアセンターなど)
16.11.ペット用ヘルスケア製品市場(百万米ドルおよび千単位):流通チャネル別、2020〜2034年予測
16.11.1.直接販売
16.11.2.間接販売
16.11.2.1.オンライン
16.11.2.1.1.自社ウェブサイト
16.11.2.1.2.Eコマースサイト
16.11.2.2.オフライン
16.11.2.2.1.動物病院
16.11.2.2.2.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
16.11.2.2.3.専門店
16.11.2.2.4.その他小売店
16.12.事業機会の増加分析
17.競争環境
17.1.市場プレーヤー - 競争ダッシュボード
17.2.市場収益シェア分析(%), (2023)
17.3.企業プロフィール
17.3.1.セントラルガーデン&ペット社
17.3.1.1.会社概要
17.3.1.2.販売地域/地理的プレゼンス
17.3.1.3.製品ポートフォリオ
17.3.1.4.主要財務データ
17.3.1.5.戦略と事業概要
17.3.2.ユニ・チャーム株式会社
17.3.2.1.会社概要
17.3.2.2.販売地域/地理的プレゼンス
17.3.2.3.製品ポートフォリオ
17.3.2.4.主要財務
17.3.2.5.戦略と事業概要
17.3.3.GNCホールディングス
17.3.3.1.会社概要
17.3.3.2.販売地域/地理的プレゼンス
17.3.3.3.製品ポートフォリオ
17.3.3.4.主要財務状況
17.3.3.5.戦略と事業概要
17.3.4.ビーファーB.V.
17.3.4.1.会社概要
17.3.4.2.販売地域
17.3.4.3.製品ポートフォリオ
17.3.4.4.主要財務データ
17.3.4.5.戦略と事業概要
17.3.5.シナジーラボ
17.3.5.1.会社概要
17.3.5.2.販売地域/地理的プレゼンス
17.3.5.3.製品ポートフォリオ
17.3.5.4.主要財務データ
17.3.5.5.戦略と事業概要
17.3.6.ネスレS.A.
17.3.6.1.会社概要
17.3.6.2.販売地域/地理的プレゼンス
17.3.6.3.製品ポートフォリオ
17.3.6.4.主要財務データ
17.3.6.5.戦略と事業概要
17.3.7.ビルバック・コーポレーション
17.3.7.1.会社概要
17.3.7.2.販売地域/地理的プレゼンス
17.3.7.3.製品ポートフォリオ
17.3.7.4.主要財務状況
17.3.7.5.戦略と事業概要
17.3.8.マース・インコーポレーテッド
17.3.8.1.会社概要
17.3.8.2.販売地域/地理的プレゼンス
17.3.8.3.製品ポートフォリオ
17.3.8.4.主要財務
17.3.8.5.戦略と事業概要
17.3.9.セバ・サンテ・アニマル
17.3.9.1.会社概要
17.3.9.2.販売地域/地理的プレゼンス
17.3.9.3.製品ポートフォリオ
17.3.9.4.主要財務データ
17.3.9.5.戦略と事業概要
17.3.10.ベトキノールグループ
17.3.10.1.会社概要
17.3.10.2.販売地域/地理的プレゼンス
17.3.10.3.製品ポートフォリオ
17.3.10.4.主要財務データ
17.3.10.5.戦略と事業概要
17.3.11.その他の主要プレーヤー
17.3.11.1.会社概要
17.3.11.2.販売地域/地理的プレゼンス
17.3.11.3.製品ポートフォリオ
17.3.11.4.主要財務データ
17.3.11.5.戦略と事業概要
18.市場参入戦略
ページTOPに戻る
Summary ASEAN Pet Healthcare Products Market – Scope of Report TMR’s report on the ASEAN pet healthcare products market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2024 to 2034. The report provides revenue of the ASEAN pet healthcare products market for the period 2018–2034, considering 2024 as the base year and 2034 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the ASEAN pet healthcare products market from 2024 to 2034.
The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the pet healthcare products market.
Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the ASEAN pet healthcare products market.
The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the ASEAN pet healthcare products market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the ASEAN pet healthcare products market.
The report delves into the competitive landscape of the ASEAN pet healthcare products market. Key players operating in the ASEAN pet healthcare products market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the ASEAN pet healthcare products market profiled in this report.
Key Questions Answered in ASEAN pet healthcare products Market Report • What is the sales/revenue generated by pet healthcare products across all regions during the forecast period? • What are the opportunities in the ASEAN pet healthcare products market? • What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market? • Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period? • Which segment is expected to generate the highest revenue ASEANly in 2034? • Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period? • What are the market positions of different companies operating in the ASEAN market?
ASEAN Pet Healthcare Products Market – Research Objectives and Research Approach The comprehensive report on the ASEAN pet healthcare products market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.
For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.
The report analyzes the ASEAN pet healthcare products market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2034 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the ASEAN pet healthcare products market.
ページTOPに戻る
Table of Contents 1. Preface 1.1. Market Definitions and Scope 1.2. Market Segmentation 1.3. Key Research Objectives 1.4. Research Highlights 2. Assumptions 3. Research Methodology 4. Executive Summary 5. Market Overview 5.1. Market Dynamics 5.1.1. Drivers 5.1.2. Restraints 5.1.3. Opportunities 5.2. Key Trends Analysis 5.2.1. Supply Side 5.2.2. Demand Side 5.3. Key Market Indicators 5.4. Porter’s Five Forces Analysis 5.5. Value Chain Analysis 5.6. PESTEL Analysis 5.7. ASEAN Pet Healthcare Products Market Analysis and Forecast, 2020-2034 5.7.1. Market Value Projections (US$ Mn) 5.7.2. Market Volume Projections (Thousand Units) 6. ASEAN Pet Healthcare Products Market Analysis and Forecast, by Product Type 6.1. Pet Healthcare Products Market (US$ Mn and Thousand Units), by Product Type, 2020-2034 6.1.1. Feed Supplements 6.1.1.1. Tablets & Capsules Derivatives 6.1.1.2. Soft Gels & Gummies 6.1.1.3. Liquids 6.1.1.4. Powders 6.1.1.5. Others (Sticks, etc.) 6.1.2. Oral Care Products 6.1.2.1. Toothpaste 6.1.2.2. Toothbrushes 6.1.2.3. Dental Chews 6.1.2.4. Others (Mouthwash, others) 6.1.3. Grooming Products 6.1.3.1. Shampoos 6.1.3.2. Conditioners 6.1.3.3. Brushes 6.1.3.4. Others (Trimming tools, etc.) 6.1.4. Flea and Tick Treatments 6.1.5. Pharmaceutical & Vaccines 6.2. Incremental Opportunity, by Product Type 7. ASEAN Pet Healthcare Products Market Analysis and Forecast, by Pet Type 7.1. Pet Healthcare Products Market (US$ Mn and Thousand Units), by Pet Type, 2020-2034 7.1.1. Dog 7.1.2. Cat 7.1.3. Others (Horse, etc.) 7.2. Incremental Opportunity, by Pet Type 8. ASEAN Pet Healthcare Products Market Analysis and Forecast, by Age Group 8.1. Pet Healthcare Products Market (US$ Mn and Thousand Units), by Age Group, 2020-2034 8.1.1. Junior 8.1.2. Adult 8.1.3. Senior 8.2. Incremental Opportunity, by Age Group 9. ASEAN Pet Healthcare Products Market Analysis and Forecast, by Application 9.1. Pet Healthcare Products Market (US$ Mn and Thousand Units), by Application, 2020-2034 9.1.1. Residential 9.1.2. Commercial 9.1.2.1. Veterinary Hospitals 9.1.2.2. Pet Care Centers 9.1.2.3. Others (Specialized care centers, etc.) 9.2. Incremental Opportunity, by Application 10. ASEAN Pet Healthcare Products Market Analysis and Forecast, by Distribution Channel 10.1. Pet Healthcare Products Market (US$ Mn and Thousand Units), by Distribution Channel, 2020-2034 10.1.1. Direct Sales 10.1.2. Indirect Sales 10.1.2.1. Online 10.1.2.1.1. Company owned websites 10.1.2.1.2. E-commerce websites 10.1.2.2. Offline 10.1.2.2.1. Veterinary Stores 10.1.2.2.2. Supermarkets/Hypermarkets 10.1.2.2.3. Specialty Stores 10.1.2.2.4. Other Retail Stores 10.2. Incremental Opportunity, by Distribution Channel 11. ASEAN Pet Healthcare Products Market Analysis and Forecast, by Country 11.1. Pet Healthcare Products Market (US$ Mn and Thousand Units), by Country, 2020-2034 11.1.1. Malaysia 11.1.2. Philippines 11.1.3. Singapore 11.1.4. Thailand 11.1.5. Vietnam 11.1.6. Rest of ASEAN 11.2. Incremental Opportunity, by Country 12. Malaysia Pet Healthcare Products Market Analysis and Forecast 12.1. Country Snapshot 12.2. Demographic Overview 12.3. Key Trend Analysis 12.4. Market Share Analysis (%) 12.5. Consumer Buying Behavior Analysis 12.6. Pricing Analysis 12.6.1. Weighted Average Selling Price (US$) 12.7. Pet Healthcare Products Market (US$ Mn and Thousand Units), by Product Type, 2020-2034 12.7.1. Feed Supplements 12.7.1.1. Tablets & Capsules Derivatives 12.7.1.2. Soft Gels & Gummies 12.7.1.3. Liquids 12.7.1.4. Powders 12.7.1.5. Others (Sticks, etc.) 12.7.2. Oral Care Products 12.7.2.1. Toothpaste 12.7.2.2. Toothbrushes 12.7.2.3. Dental Chews 12.7.2.4. Others (Mouthwash, others) 12.7.3. Grooming Products 12.7.3.1. Shampoos 12.7.3.2. Conditioners 12.7.3.3. Brushes 12.7.3.4. Others (Trimming tools, etc.) 12.7.4. Flea and Tick Treatments 12.7.5. Pharmaceutical & Vaccines 12.8. Pet Healthcare Products Market (US$ Mn and Thousand Units), by Pet Type, 2020-2034 12.8.1. Dog 12.8.2. Cat 12.8.3. Others (Horse, etc.) 12.9. Pet Healthcare Products Market (US$ Mn and Thousand Units), by Age Group, 2020-2034 12.9.1. Junior 12.9.2. Adult 12.9.3. Senior 12.10. Pet Healthcare Products Market (US$ Mn and Thousand Units), by Application, 2020-2034 12.10.1. Residential 12.10.2. Commercial 12.10.2.1. Veterinary Hospitals 12.10.2.2. Pet Care Centers 12.10.2.3. Others (Specialized care centers, etc.) 12.11. Pet Healthcare Products Market (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By Distribution Channel, 2020-2034 12.11.1. Direct Sales 12.11.2. Indirect Sales 12.11.2.1. Online 12.11.2.1.1. Company owned websites 12.11.2.1.2. E-commerce websites 12.11.2.2. Offline 12.11.2.2.1. Veterinary Stores 12.11.2.2.2. Supermarkets/Hypermarkets 12.11.2.2.3. Specialty Stores 12.11.2.2.4. Other Retail Stores 12.12. Incremental Opportunity Analysis 13. Philippines Pet Healthcare Products Market Analysis and Forecast 13.1. Country Snapshot 13.2. Demographic Overview 13.3. Key Trend Analysis 13.4. Market Share Analysis (%) 13.5. Consumer Buying Behavior Analysis 13.6. Pricing Analysis 13.6.1. Weighted Average Selling Price (US$) 13.7. Pet Healthcare Products Market (US$ Mn and Thousand Units), by Product Type, 2020-2034 13.7.1. Feed Supplements 13.7.1.1. Tablets & Capsules Derivatives 13.7.1.2. Soft Gels & Gummies 13.7.1.3. Liquids 13.7.1.4. Powders 13.7.1.5. Others (Sticks, etc.) 13.7.2. Oral Care Products 13.7.2.1. Toothpaste 13.7.2.2. Toothbrushes 13.7.2.3. Dental Chews 13.7.2.4. Others (Mouthwash, others) 13.7.3. Grooming Products 13.7.3.1. Shampoos 13.7.3.2. Conditioners 13.7.3.3. Brushes 13.7.3.4. Others (Trimming tools, etc.) 13.7.4. Flea and Tick Treatments 13.7.5. Pharmaceutical & Vaccines 13.8. Pet Healthcare Products Market (US$ Mn and Thousand Units), by Pet Type, 2020-2034 13.8.1. Dog 13.8.2. Cat 13.8.3. Others (Horse, etc.) 13.9. Pet Healthcare Products Market (US$ Mn and Thousand Units), by Age Group, 2020-2034 13.9.1. Junior 13.9.2. Adult 13.9.3. Senior 13.10. Pet Healthcare Products Market (US$ Mn and Thousand Units), by Application, 2020-2034 13.10.1. Residential 13.10.2. Commercial 13.10.2.1. Veterinary Hospitals 13.10.2.2. Pet Care Centers 13.10.2.3. Others (Specialized care centers, etc.) 13.11. Pet Healthcare Products Market (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By Distribution Channel, 2020-2034 13.11.1. Direct Sales 13.11.2. Indirect Sales 13.11.2.1. Online 13.11.2.1.1. Company owned websites 13.11.2.1.2. E-commerce websites 13.11.2.2. Offline 13.11.2.2.1. Veterinary Stores 13.11.2.2.2. Supermarkets/Hypermarkets 13.11.2.2.3. Specialty Stores 13.11.2.2.4. Other Retail Stores 13.12. Incremental Opportunity Analysis 14. Singapore Pet Healthcare Products Market Analysis and Forecast 14.1. Country Snapshot 14.2. Demographic Overview 14.3. Key Trend Analysis 14.4. Market Share Analysis (%) 14.5. Consumer Buying Behavior Analysis 14.6. Pricing Analysis 14.6.1. Weighted Average Selling Price (US$) 14.7. Pet Healthcare Products Market (US$ Mn and Thousand Units), by Product Type, 2020-2034 14.7.1. Feed Supplements 14.7.1.1. Tablets & Capsules Derivatives 14.7.1.2. Soft Gels & Gummies 14.7.1.3. Liquids 14.7.1.4. Powders 14.7.1.5. Others (Sticks, etc.) 14.7.2. Oral Care Products 14.7.2.1. Toothpaste 14.7.2.2. Toothbrushes 14.7.2.3. Dental Chews 14.7.2.4. Others (Mouthwash, others) 14.7.3. Grooming Products 14.7.3.1. Shampoos 14.7.3.2. Conditioners 14.7.3.3. Brushes 14.7.3.4. Others (Trimming tools, etc.) 14.7.4. Flea and Tick Treatments 14.7.5. Pharmaceutical & Vaccines 14.8. Pet Healthcare Products Market (US$ Mn and Thousand Units), by Pet Type, 2020-2034 14.8.1. Dog 14.8.2. Cat 14.8.3. Others (Horse, etc.) 14.9. Pet Healthcare Products Market (US$ Mn and Thousand Units), by Age Group, 2020-2034 14.9.1. Junior 14.9.2. Adult 14.9.3. Senior 14.10. Pet Healthcare Products Market (US$ Mn and Thousand Units), by Application, 2020-2034 14.10.1. Residential 14.10.2. Commercial 14.10.2.1. Veterinary Hospitals 14.10.2.2. Pet Care Centers 14.10.2.3. Others (Specialized care centers, etc.) 14.11. Pet Healthcare Products Market (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By Distribution Channel, 2020-2034 14.11.1. Direct Sales 14.11.2. Indirect Sales 14.11.2.1. Online 14.11.2.1.1. Company owned websites 14.11.2.1.2. E-commerce websites 14.11.2.2. Offline 14.11.2.2.1. Veterinary Stores 14.11.2.2.2. Supermarkets/Hypermarkets 14.11.2.2.3. Specialty Stores 14.11.2.2.4. Other Retail Stores 14.12. Incremental Opportunity Analysis 15. Thailand Pet Healthcare Products Market Analysis and Forecast 15.1. Country Snapshot 15.2. Demographic Overview 15.3. Key Trend Analysis 15.4. Market Share Analysis (%) 15.5. Consumer Buying Behavior Analysis 15.6. Pricing Analysis 15.6.1. Weighted Average Selling Price (US$) 15.7. Pet Healthcare Products Market (US$ Mn and Thousand Units), by Product Type, 2020-2034 15.7.1. Feed Supplements 15.7.1.1. Tablets & Capsules Derivatives 15.7.1.2. Soft Gels & Gummies 15.7.1.3. Liquids 15.7.1.4. Powders 15.7.1.5. Others (Sticks, etc.) 15.7.2. Oral Care Products 15.7.2.1. Toothpaste 15.7.2.2. Toothbrushes 15.7.2.3. Dental Chews 15.7.2.4. Others (Mouthwash, others) 15.7.3. Grooming Products 15.7.3.1. Shampoos 15.7.3.2. Conditioners 15.7.3.3. Brushes 15.7.3.4. Others (Trimming tools, etc.) 15.7.4. Flea and Tick Treatments 15.7.5. Pharmaceutical & Vaccines 15.8. Pet Healthcare Products Market (US$ Mn and Thousand Units), by Pet Type, 2020-2034 15.8.1. Dog 15.8.2. Cat 15.8.3. Others (Horse, etc.) 15.9. Pet Healthcare Products Market (US$ Mn and Thousand Units), by Age Group, 2020-2034 15.9.1. Junior 15.9.2. Adult 15.9.3. Senior 15.10. Pet Healthcare Products Market (US$ Mn and Thousand Units), by Application, 2020-2034 15.10.1. Residential 15.10.2. Commercial 15.10.2.1. Veterinary Hospitals 15.10.2.2. Pet Care Centers 15.10.2.3. Others (Specialized care centers, etc.) 15.11. Pet Healthcare Products Market (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By Distribution Channel, 2020-2034 15.11.1. Direct Sales 15.11.2. Indirect Sales 15.11.2.1. Online 15.11.2.1.1. Company owned websites 15.11.2.1.2. E-commerce websites 15.11.2.2. Offline 15.11.2.2.1. Veterinary Stores 15.11.2.2.2. Supermarkets/Hypermarkets 15.11.2.2.3. Specialty Stores 15.11.2.2.4. Other Retail Stores 15.12. Incremental Opportunity Analysis 16. Vietnam Pet Healthcare Products Market Analysis and Forecast 16.1. Country Snapshot 16.2. Demographic Overview 16.3. Key Trend Analysis 16.4. Market Share Analysis (%) 16.5. Consumer Buying Behavior Analysis 16.6. Pricing Analysis 16.6.1. Weighted Average Selling Price (US$) 16.7. Pet Healthcare Products Market (US$ Mn and Thousand Units), by Product Type, 2020-2034 16.7.1. Feed Supplements 16.7.1.1. Tablets & Capsules Derivatives 16.7.1.2. Soft Gels & Gummies 16.7.1.3. Liquids 16.7.1.4. Powders 16.7.1.5. Others (Sticks, etc.) 16.7.2. Oral Care Products 16.7.2.1. Toothpaste 16.7.2.2. Toothbrushes 16.7.2.3. Dental Chews 16.7.2.4. Others (Mouthwash, others) 16.7.3. Grooming Products 16.7.3.1. Shampoos 16.7.3.2. Conditioners 16.7.3.3. Brushes 16.7.3.4. Others (Trimming tools, etc.) 16.7.4. Flea and Tick Treatments 16.7.5. Pharmaceutical & Vaccines 16.8. Pet Healthcare Products Market (US$ Mn and Thousand Units), by Pet Type, 2020-2034 16.8.1. Dog 16.8.2. Cat 16.8.3. Others (Horse, etc.) 16.9. Pet Healthcare Products Market (US$ Mn and Thousand Units), by Age Group, 2020-2034 16.9.1. Junior 16.9.2. Adult 16.9.3. Senior 16.10. Pet Healthcare Products Market (US$ Mn and Thousand Units), by Application, 2020-2034 16.10.1. Residential 16.10.2. Commercial 16.10.2.1. Veterinary Hospitals 16.10.2.2. Pet Care Centers 16.10.2.3. Others (Specialized care centers, etc.) 16.11. Pet Healthcare Products Market (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By Distribution Channel, 2020-2034 16.11.1. Direct Sales 16.11.2. Indirect Sales 16.11.2.1. Online 16.11.2.1.1. Company owned websites 16.11.2.1.2. E-commerce websites 16.11.2.2. Offline 16.11.2.2.1. Veterinary Stores 16.11.2.2.2. Supermarkets/Hypermarkets 16.11.2.2.3. Specialty Stores 16.11.2.2.4. Other Retail Stores 16.12. Incremental Opportunity Analysis 17. Competition Landscape 17.1. Market Player - Competition Dashboard 17.2. Market Revenue Share Analysis (%), (2023) 17.3. Company Profiles 17.3.1. Central Garden & Pet Company 17.3.1.1. Company Overview 17.3.1.2. Sales Area/Geographical Presence 17.3.1.3. Product Portfolio 17.3.1.4. Key Financials 17.3.1.5. Strategy & Business Overview 17.3.2. Unicharm Corporation 17.3.2.1. Company Overview 17.3.2.2. Sales Area/Geographical Presence 17.3.2.3. Product Portfolio 17.3.2.4. Key Financials 17.3.2.5. Strategy & Business Overview 17.3.3. GNC Holdings Inc. 17.3.3.1. Company Overview 17.3.3.2. Sales Area/Geographical Presence 17.3.3.3. Product Portfolio 17.3.3.4. Key Financials 17.3.3.5. Strategy & Business Overview 17.3.4. Beaphar B.V. 17.3.4.1. Company Overview 17.3.4.2. Sales Area/Geographical Presence 17.3.4.3. Product Portfolio 17.3.4.4. Key Financials 17.3.4.5. Strategy & Business Overview 17.3.5. Synergylabs 17.3.5.1. Company Overview 17.3.5.2. Sales Area/Geographical Presence 17.3.5.3. Product Portfolio 17.3.5.4. Key Financials 17.3.5.5. Strategy & Business Overview 17.3.6. Nestlé S.A 17.3.6.1. Company Overview 17.3.6.2. Sales Area/Geographical Presence 17.3.6.3. Product Portfolio 17.3.6.4. Key Financials 17.3.6.5. Strategy & Business Overview 17.3.7. Virbac Corporation 17.3.7.1. Company Overview 17.3.7.2. Sales Area/Geographical Presence 17.3.7.3. Product Portfolio 17.3.7.4. Key Financials 17.3.7.5. Strategy & Business Overview 17.3.8. Mars, Incorporated 17.3.8.1. Company Overview 17.3.8.2. Sales Area/Geographical Presence 17.3.8.3. Product Portfolio 17.3.8.4. Key Financials 17.3.8.5. Strategy & Business Overview 17.3.9. Ceva Santé Animale 17.3.9.1. Company Overview 17.3.9.2. Sales Area/Geographical Presence 17.3.9.3. Product Portfolio 17.3.9.4. Key Financials 17.3.9.5. Strategy & Business Overview 17.3.10. Vetoquinol group 17.3.10.1. Company Overview 17.3.10.2. Sales Area/Geographical Presence 17.3.10.3. Product Portfolio 17.3.10.4. Key Financials 17.3.10.5. Strategy & Business Overview 17.3.11. Other Key Players 17.3.11.1. Company Overview 17.3.11.2. Sales Area/Geographical Presence 17.3.11.3. Product Portfolio 17.3.11.4. Key Financials 17.3.11.5. Strategy & Business Overview 18. Go To Market Strategy
ページTOPに戻る
本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
- House-Hold Care Wipes Market - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast 2032 - By Product, Technology, Grade, Application, End-user, Region: (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America and Middle East and Africa)
- Laptop Carry Case Market - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast 2032 - By Product, Technology, Grade, Application, End-user, Region: (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America and Middle East and Africa)
- Tobacco Market - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast 2032 - By Product, Technology, Grade, Application, End-user, Region: (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America and Middle East and Africa)
- Disinfection Cap Market - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast 2032 - By Product, Technology, Grade, Application, End-user, Region: (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America and Middle East and Africa)
- Countertop Spray Market - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast 2032 - By Product, Technology, Grade, Application, End-user, Region: (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America and Middle East and Africa)
- Cold Plunge Tub Market - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast 2032 - By Product, Technology, Grade, Application, End-user, Region: (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America and Middle East and Africa)
- Bathroom Vanities Market - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast 2032 - By Product, Technology, Grade, Application, End-user, Region: (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America and Middle East and Africa)
- OTC Pet Medication Market - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast 2032 - By Product, Technology, Grade, Application, End-user, Region: (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America and Middle East and Africa)
- Home Decor Market - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast 2032 - By Product, Technology, Grade, Application, End-user, Region: (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America and Middle East and Africa)
- Termite Bait Systems Market - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast 2032 - By Product, Technology, Grade, Application, End-user, Region: (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America and Middle East and Africa)
Transparency Market Research社の消費者向けグッズ・サービス分野での最新刊レポート
-
グリルツールおよびアクセサリー市場(タイプ:グリルツール、グリルアクセサリー;エンドユース:家庭用、商業用;流通チャネル:オンライン小売店、スーパーマーケット/ハイパーマーケット、ブランドストア、専門店、百貨店、その他小売店)-世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
ベビースキンケア市場(製品カテゴリー:石鹸&ボディウォッシュ、保湿剤&軟膏、ヘアシャンプー、その他(リップバームなど);流通チャネル:現代貿易、一般/伝統的貿易、オンライン);-世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
北米の工具とネクタイ市場(製品タイプ:工具、ジップタイ;エンドユーザー:DIY、専門家、産業ユーザー;流通チャネル:直販、流通業者/卸売業者、オンライン小売業者、専門店、その他小売店) - 産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
北米家庭用収納市場(製品タイプ:ワードローブ, キャビネット, 引き出し, 容器, その他; 素材:産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
スマートバスルーム製品市場(タイプ:スマートシャワー、スマートトイレ、スマートミラー、スマートソープディスペンサー、スマート蛇口、スマート水洗&バルブ、スマート照明&アクセサリー、その他;エンドユーザー:住宅、商業(ホテル&レストラン、スパ&サロン、スポーツクラブ&施設、その他);-世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
高視認性衣料市場(タイプ:安全ベスト, Tシャツ, パンツ, ジャケット, 帽子, レインウェア, その他.カテゴリー:タイプO, タイプR, タイプP) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
ワイヤレスステレオヘッドフォン市場(タイプ:タイプ:オンザイヤー/スーパーオーラル, オーバーイヤー, インザイヤー.接続性:Wi-Fi、Bluetooth、NFC、赤外線(IR)) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
機能性アパレル市場(製品タイプ:製品タイプ:スポーツウェア, アクティブウェア, プロテクティブウェア, カジュアルウェア, フォーマルウェア, その他.生地; 従来生地, 特殊生地, その他) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
電化製品市場(タイプ:オーディオ・ビデオ機器、大型電化製品、小型電化製品、パーソナルケア製品、動作:半自動、自動、エンドユーザー:家庭用、商業用、流通チャネル:オンライン、オフライン) - 2024-2034年の世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測
-
業務用プリンター市場(製品タイプ:アナログ機器, デジタル機器; カラー能力:カラー, モノクロ; 接続性:有線, 無線; 最大用紙容量:2,000枚まで, 2,000~3,000枚, 3,000~4,000枚, 4,000枚以上) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024~2034年
本レポートと同じKEY WORD(asean)の最新刊レポート
よくあるご質問
Transparency Market Research社はどのような調査会社ですか?
トレンスペアレンシーマーケットリサーチ(Transparency Market Research /TMR)は市場参入やホワイトスペースの特定、新商品や新サービスの立ち上げ、戦略的M&Aなどの実現のた... もっと見る
調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?
在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。
注文の手続きはどのようになっていますか?
1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?
納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。
データリソース社はどのような会社ですか?
当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。
|
|