世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

クルーズ客船における高級品小売市場(製品タイプ:美術工芸品、宝飾品、時計、ファッション製品、バッグ、美容・スキンケア、書籍・文学、スピリッツ・タバコ製品、その他) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024年~2034年


Luxury Retail on Cruise Liners Market (Product Type: Arts & Crafts Products, Jewelry, Watches, Fashion Products, Bags, Beauty & Skincare, Books & Literature, Spirits and Tobacco Products, and Others) - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2034

豪華客船の小売市場 - レポートの範囲 TMRの調査レポート「クルーズライナー上の高級品小売の世界市場」は、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Transparency Market Research
トランスペアレンシーマーケットリサーチ
2024年7月3日 US$5,795
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
300 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

豪華客船の小売市場 - レポートの範囲
TMRの調査レポート「クルーズライナー上の高級品小売の世界市場」は、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会についても調査しています。当レポートでは、2024年を基準年、2034年を予測年として、2018年から2034年までの世界の豪華客船での小売市場の収益を提供します。また、2024年から2034年までの世界のクルーズライナーでの高級小売市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。

本レポートは広範な調査を経て作成されました。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。セカンダリーリサーチでは、主要企業の製品資料、アニュアルレポート、プレスリリース、関連文書などを参照し、クルーズライナーにおける高級小売市場を理解しました。

二次調査には、インターネットソース、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体なども含まれる。アナリストは、トップダウンアプローチとボトムアップアプローチを組み合わせて、世界の豪華客船向け小売市場の様々な属性を調査しました。

本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、本レポートは、世界の豪華客船での小売市場における競争ダイナミクスの変化に光を投げかけています。これらは、既存の市場関係者だけでなく、世界の豪華客船での小売市場への参入に関心のある企業にとっても貴重なツールとなります。

当レポートでは、クルーズ客船における高級小売業の世界市場の競争状況について調査しています。世界のクルーズ客船での高級品小売市場で事業を展開する主要企業が特定され、これらの各企業が様々な属性でプロファイルされています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTは、本レポートで紹介されている世界の豪華客船小売市場のプレイヤーの属性です。

クルーズライナーでの高級小売業の世界市場レポートで回答された主な質問
- 予測期間中の全地域におけるクルーズライナーでの高級小売が生み出す売上高/収益は?
- 世界のクルーズライナーでの高級小売市場にはどのような機会がありますか?
- 市場の主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場はどこか?
- 2034年に世界で最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- 世界市場で事業を展開する各企業の市場ポジションは?

クルーズライナーにおける高級小売市場 - 調査目的と調査手法
世界の豪華客船小売市場に関する包括的なレポートは、概要から始まり、調査範囲と目的が続きます。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業を展開する主要ベンダーと流通業者、製品の承認に関する規制シナリオについて詳しく解説しています。

本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴える。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。

当レポートでは、世界のクルーズ客船における高級小売市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析しています。各基準の主要セグメントを詳細に調査し、2034年末時点の各セグメントにおける市場シェアを掲載しています。このような貴重な洞察により、市場関係者は世界の豪華客船での小売市場への投資について、情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことができます。

ページTOPに戻る


目次

1.序文
1.1.市場の定義と範囲
1.2.市場のセグメンテーション
1.3.主な調査目的
1.4.調査ハイライト
2.前提条件
3.調査方法
4.エグゼクティブサマリー
5.市場概要
5.1.市場ダイナミクス
5.1.1.促進要因
5.1.2.阻害要因
5.1.3.機会
5.2.主要トレンド分析
5.2.1.需要サイドの分析
5.2.2.供給サイドの分析
5.3.主要市場指標
5.4.ポーターのファイブフォース分析
5.5.バリューチェーン分析
5.6.PESTEL分析
5.7.クルーズ客船における高級小売業の世界市場分析と予測、2020年~2034年
5.7.1.市場価値予測(US$ Mn)
6.クルーズライナーにおける高級品小売の世界市場分析・予測:製品タイプ別
6.1.クルーズライナー上の高級品小売の市場規模(US$ Mn)、製品タイプ別、2020年~2034年
6.1.1.美術工芸品
6.1.2.宝飾品
6.1.3.時計
6.1.4.ファッション製品
6.1.4.1.アパレル
6.1.4.1.1.トップウェア
6.1.4.1.1.1.シャツ&Tシャツ
6.1.4.1.1.2.ジャケット&コート
6.1.4.1.1.3.その他(トップス、パーカーなど)
6.1.4.1.2.ボトムウェア
6.1.4.1.3.カバーオール
6.1.4.1.4.その他(帽子、スカーフなど)
6.1.4.2.履物
6.1.4.2.1.シューズ
6.1.4.2.2.ブーツ
6.1.4.2.3.ヒール
6.1.4.2.4.その他(ビーチサンダル、スリッパ、サンダルなど)
6.1.4.3.アクセサリー(サングラスなど)
6.1.5.バッグ
6.1.6.ビューティ&スキンケア
6.1.7.本と文学
6.1.8.スピリッツ・タバコ製品
6.1.9.その他(菓子、香料など)
6.2.製品タイプ別増加機会分析
7.クルーズ客船における高級小売の世界市場分析と予測、クルーズタイプ別
7.1.クルーズライナーにおける高級品小売の市場規模(US$ Mn)、クルーズタイプ別、2020年~2034年
7.1.1.主流クルーズ船
7.1.2.外航クルーズ船
7.1.3.豪華客船
7.1.4.メガクルーズ客船
7.1.5.その他(リバークルーズ船など)
7.2.クルーズタイプ別増加機会分析
8.クルーズ客船におけるラグジュアリー小売の世界市場分析と予測、地域別
8.1.クルーズライナーにおける高級品小売の世界市場規模(US$ Mn)、地域別、2020年〜2034年
8.1.1.北米
8.1.2.欧州
8.1.3.アジア太平洋
8.1.4.中東・アフリカ
8.1.5.南米
8.2.地域別増加機会分析
9.北米の豪華客船小売市場の分析と予測
9.1.地域別スナップショット
9.2.人口統計概要
9.3.市場シェア分析(%)
9.4.消費者の購買行動分析
9.5.主要トレンド分析
9.5.1.需要サイド分析
9.5.2.供給サイドの分析
9.6.クルーズ客船の高級小売市場規模(US$ Mn)、製品タイプ別、2020年~2034年
9.6.1.美術工芸品
9.6.2.宝飾品
9.6.3.時計
9.6.4.ファッション製品
9.6.4.1.アパレル
9.6.4.1.1.トップウェア
9.6.4.1.1.1.シャツ&Tシャツ
9.6.4.1.1.2.ジャケット&コート
9.6.4.1.1.3.その他(トップス、パーカーなど)
9.6.4.1.2.ボトムウェア
9.6.4.1.3.カバーオール
9.6.4.1.4.その他(帽子、スカーフなど)
9.6.4.2.履物
9.6.4.2.1.シューズ
9.6.4.2.2.ブーツ
9.6.4.2.3.ヒール
9.6.4.2.4.その他(ビーチサンダル、サンダルなど)
9.6.4.3.アクセサリー(サングラスなど)
9.6.5.バッグ
9.6.6.美容・スキンケア
9.6.7.本と文学
9.6.8.スピリッツ・タバコ製品
9.6.9.その他(菓子、香料など)
9.7.クルーズ客船の高級品小売市場規模(US$ Mn)、クルーズタイプ別、2020年~2034年
9.7.1.主流クルーズ客船
9.7.2.外航クルーズ船
9.7.3.豪華客船
9.7.4.メガクルーズ客船
9.7.5.その他(リバークルーズ船など)
9.8.クルーズ客船の高級小売市場規模(US$ Mn)、国別、2020年〜2034年
9.8.1.米国
9.8.2.カナダ
9.8.3.その他の北米地域
9.9.事業機会の増加分析
10.欧州の豪華客船小売市場の分析と予測
10.1.地域別スナップショット
10.2.人口統計概要
10.3.市場シェア分析(%)
10.4.消費者の購買行動分析
10.5.主要トレンド分析
10.5.1.需要サイド分析
10.5.2.供給サイドの分析
10.6.クルーズ客船の高級小売市場規模(US$ Mn)、製品タイプ別、2020年~2034年
10.6.1.美術工芸品
10.6.2.宝飾品
10.6.3.時計
10.6.4.ファッション製品
10.6.4.1.アパレル
10.6.4.1.1.トップウェア
10.6.4.1.1.1.シャツ&Tシャツ
10.6.4.1.1.2.ジャケット&コート
10.6.4.1.1.3.その他(トップス、パーカーなど)
10.6.4.1.2.ボトムウェア
10.6.4.1.3.カバーオール
10.6.4.1.4.その他(帽子、スカーフなど)
10.6.4.2.履物
10.6.4.2.1.シューズ
10.6.4.2.2.ブーツ
10.6.4.2.3.ヒール
10.6.4.2.4.その他(ビーチサンダル、サンダルなど)
10.6.4.3.アクセサリー(サングラスなど)
10.6.5.バッグ
10.6.6.美容・スキンケア
10.6.7.本と文学
10.6.8.スピリッツ・タバコ製品
10.6.9.その他(菓子、香料など)
10.7.クルーズ客船の高級品小売市場規模(US$ Mn)、クルーズタイプ別、2020年~2034年
10.7.1.主流クルーズ客船
10.7.2.外航クルーズ船
10.7.3.豪華客船
10.7.4.メガクルーズ客船
10.7.5.その他(リバークルーズ船など)
10.8.クルーズ客船の高級小売市場規模(US$ Mn)、国別、2020年〜2034年
10.8.1.英国
10.8.2.ドイツ
10.8.3.フランス
10.8.4.イタリア
10.8.5.スペイン
10.8.6.オランダ
10.8.7.その他のヨーロッパ
10.9.事業機会の増加分析
11.アジア太平洋地域の豪華客船小売市場の分析と予測
11.1.地域別スナップショット
11.2.人口統計概要
11.3.市場シェア分析(%)
11.4.消費者の購買行動分析
11.5.主要トレンド分析
11.5.1.需要サイド分析
11.5.2.供給サイドの分析
11.6.クルーズ客船の高級小売市場規模(US$ Mn)、製品タイプ別、2020年~2034年
11.6.1.美術工芸品
11.6.2.宝飾品
11.6.3.時計
11.6.4.ファッション製品
11.6.4.1.アパレル
11.6.4.1.1.トップウェア
11.6.4.1.1.1.シャツ&Tシャツ
11.6.4.1.1.2.ジャケット&コート
11.6.4.1.1.3.その他(トップス、パーカーなど)
11.6.4.1.2.ボトムウェア
11.6.4.1.3.カバーオール
11.6.4.1.4.その他(帽子、スカーフなど)
11.6.4.2.履物
11.6.4.2.1.シューズ
11.6.4.2.2.ブーツ
11.6.4.2.3.ヒール
11.6.4.2.4.その他(ビーチサンダル、サンダルなど)
11.6.4.3.アクセサリー(サングラスなど)
11.6.5.バッグ
11.6.6.美容・スキンケア
11.6.7.本と文学
11.6.8.スピリッツ・タバコ製品
11.6.9.その他(菓子、香料など)
11.7.クルーズ客船の高級品小売市場規模(US$ Mn)、クルーズタイプ別、2020年~2034年
11.7.1.主流クルーズ客船
11.7.2.外航クルーズ船
11.7.3.豪華客船
11.7.4.メガクルーズ客船
11.7.5.その他(リバークルーズ船など)
11.8.クルーズ客船の高級小売市場規模(US$ Mn)、国別、2020年〜2034年
11.8.1.中国
11.8.2.インド
11.8.3.日本
11.8.4.オーストラリア
11.8.5.韓国
11.8.6.ASEAN
11.8.7.その他のアジア太平洋地域
11.9.事業機会の増加分析
12.中東・アフリカの豪華客船小売市場の分析と予測
12.1.地域別スナップショット
12.2.人口統計概要
12.3.市場シェア分析(%)
12.4.消費者の購買行動分析
12.5.主要トレンド分析
12.5.1.需要サイド分析
12.5.2.供給サイドの分析
12.6.クルーズ客船の高級小売市場規模(US$ Mn)、製品タイプ別、2020年~2034年
12.6.1.美術工芸品
12.6.2.宝飾品
12.6.3.時計
12.6.4.ファッション製品
12.6.4.1.アパレル
12.6.4.1.1.トップウェア
12.6.4.1.1.1.シャツ&Tシャツ
12.6.4.1.1.2.ジャケット&コート
12.6.4.1.1.3.その他(トップス、パーカーなど)
12.6.4.1.2.ボトムウェア
12.6.4.1.3.カバーオール
12.6.4.1.4.その他(帽子、スカーフなど)
12.6.4.2.履物
12.6.4.2.1.シューズ
12.6.4.2.2.ブーツ
12.6.4.2.3.ヒール
12.6.4.2.4.その他(ビーチサンダル、サンダルなど)
12.6.4.3.アクセサリー(サングラスなど)
12.6.5.バッグ
12.6.6.美容・スキンケア
12.6.7.本と文学
12.6.8.スピリッツ・タバコ製品
12.6.9.その他(菓子、香料など)
12.7.クルーズ客船の高級品小売市場規模(US$ Mn)、クルーズタイプ別、2020年~2034年
12.7.1.主流クルーズ客船
12.7.2.外航クルーズ船
12.7.3.豪華客船
12.7.4.メガクルーズ客船
12.7.5.その他(リバークルーズ船など)
12.8.クルーズ客船の高級小売市場規模(US$ Mn)、国別、2020年〜2034年
12.8.1.アラブ首長国連邦
12.8.2.サウジアラビア
12.8.3.カタール
12.8.4.クウェート
12.8.5.ナイジェリア
12.8.6.南アフリカ
12.8.7.その他の中東・アフリカ
12.9.機会増の分析
13.南米の豪華客船小売市場の分析と予測
13.1.地域別スナップショット
13.2.人口統計概要
13.3.市場シェア分析(%)
13.4.消費者の購買行動分析
13.5.主要トレンド分析
13.5.1.需要サイド分析
13.5.2.供給サイドの分析
13.6.クルーズ客船の高級小売市場規模(US$ Mn)、製品タイプ別、2020年~2034年
13.6.1.美術工芸品
13.6.2.宝飾品
13.6.3.時計
13.6.4.ファッション製品
13.6.4.1.アパレル
13.6.4.1.1.トップウェア
13.6.4.1.1.1.シャツ&Tシャツ
13.6.4.1.1.2.ジャケット&コート
13.6.4.1.1.3.その他(トップス、パーカーなど)
13.6.4.1.2.ボトムウェア
13.6.4.1.3.カバーオール
13.6.4.1.4.その他(帽子、スカーフなど)
13.6.4.2.履物
13.6.4.2.1.シューズ
13.6.4.2.2.ブーツ
13.6.4.2.3.ヒール
13.6.4.2.4.その他(ビーチサンダル、サンダルなど)
13.6.4.3.アクセサリー(サングラスなど)
13.6.5.バッグ
13.6.6.美容・スキンケア
13.6.7.本と文学
13.6.8.スピリッツ・タバコ製品
13.6.9.その他(菓子、香料など)
13.7.クルーズ客船の高級品小売市場規模(US$ Mn)、クルーズタイプ別、2020年~2034年
13.7.1.主流クルーズ客船
13.7.2.外航クルーズ船
13.7.3.豪華客船
13.7.4.メガクルーズ客船
13.7.5.その他(リバークルーズ船など)
13.8.クルーズ客船の高級小売市場規模(US$ Mn)、国別、2020年〜2034年
13.8.1.ブラジル
13.8.2.アルゼンチン
13.8.3.その他の南米地域
13.9.事業機会の増加分析
14.競争環境
14.1.市場プレーヤー - 競争ダッシュボード
14.2.市場シェア分析(%), 2023
14.3.企業プロフィール
14.3.1.アボルタAG
14.3.1.1.会社概要
14.3.1.2.販売地域/地理的プレゼンス
14.3.1.3.製品ポートフォリオ
14.3.1.4.主要財務データ
14.3.1.5.戦略と事業概要
14.3.2.コロンビア・クルーズ・サービス社(COLUMBIA Cruise Services GmbH & Co.KG
14.3.2.1.会社概要
14.3.2.2.営業地域/地理的プレゼンス
14.3.2.3.製品ポートフォリオ
14.3.2.4.主要財務
14.3.2.5.戦略と事業概要
14.3.3.客船サプライヤー
14.3.3.1.会社概要
14.3.3.2.販売地域/地理的プレゼンス
14.3.3.3.製品ポートフォリオ
14.3.3.4.主要財務状況
14.3.3.5.戦略と事業概要
14.3.4.客船センター
14.3.4.1.会社概要
14.3.4.2.営業地域/地理的プレゼンス
14.3.4.3.製品ポートフォリオ
14.3.4.4.主要財務データ
14.3.4.5.戦略と事業概要
14.3.5.デュフライAG
14.3.5.1.会社概要
14.3.5.2.販売地域/地理的プレゼンス
14.3.5.3.製品ポートフォリオ
14.3.5.4.主要財務データ
14.3.5.5.戦略と事業概要
14.3.6.ハーディング・リテール
14.3.6.1.会社概要
14.3.6.2.販売地域/地理的プレゼンス
14.3.6.3.製品ポートフォリオ
14.3.6.4.主要財務データ
14.3.6.5.戦略と事業概要
14.3.7.ノルウェージャン・クルーズ・ライン・ホールディングス
14.3.7.1.会社概要
14.3.7.2.営業地域/地理的プレゼンス
14.3.7.3.製品ポートフォリオ
14.3.7.4.主要財務状況
14.3.7.5.戦略と事業概要
14.3.8.RMSマリンサービス
14.3.8.1.会社概要
14.3.8.2.販売地域/地理的プレゼンス
14.3.8.3.製品ポートフォリオ
14.3.8.4.主要財務
14.3.8.5.戦略と事業概要
14.3.9.ロイヤル・カリビアン・インターナショナル
14.3.9.1.会社概要
14.3.9.2.営業地域/地理的プレゼンス
14.3.9.3.製品ポートフォリオ
14.3.9.4.主要財務データ
14.3.9.5.戦略と事業概要
14.3.10.スターボードクルーズサービス
14.3.10.1.会社概要
14.3.10.2.営業地域/地理的プレゼンス
14.3.10.3.製品ポートフォリオ
14.3.10.4.主要財務データ
14.3.10.5.戦略と事業概要
14.3.11.その他の主要プレーヤー
14.3.11.1.会社概要
14.3.11.2.販売地域/地理的プレゼンス
14.3.11.3.製品ポートフォリオ
14.3.11.4.主要財務データ
14.3.11.5.戦略と事業概要
15.市場参入戦略

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Luxury Retail on Cruise Liners Market – Scope of Report
TMR’s report on the global luxury retail on cruise liners market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2024 to 2034. The report provides revenue of the global luxury retail on cruise liners market for the period 2018–2034, considering 2024 as the base year and 2034 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the global luxury retail on cruise liners market from 2024 to 2034.

The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the luxury retail on cruise liners market.

Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the global luxury retail on cruise liners market.

The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the global luxury retail on cruise liners market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the global luxury retail on cruise liners market.

The report delves into the competitive landscape of the global luxury retail on cruise liners market. Key players operating in the global luxury retail on cruise liners market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the global luxury retail on cruise liners market profiled in this report.

Key Questions Answered in Global luxury retail on cruise liners Market Report
• What is the sales/revenue generated by luxury retail on cruise liners across all regions during the forecast period?
• What are the opportunities in the global luxury retail on cruise liners market?
• What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market?
• Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period?
• Which segment is expected to generate the highest revenue globally in 2034?
• Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period?
• What are the market positions of different companies operating in the global market?

Luxury Retail on Cruise Liners Market – Research Objectives and Research Approach
The comprehensive report on the global luxury retail on cruise liners market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.

For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.

The report analyzes the global luxury retail on cruise liners market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2034 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the global luxury retail on cruise liners market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Preface
1.1. Market Definition and Scope
1.2. Market Segmentation
1.3. Key Research Objectives
1.4. Research Highlights
2. Assumptions
3. Research Methodology
4. Executive Summary
5. Market Overview
5.1. Market Dynamics
5.1.1. Drivers
5.1.2. Restraints
5.1.3. Opportunities
5.2. Key Trends Analysis
5.2.1. Demand Side Analysis
5.2.2. Supply Side Analysis
5.3. Key Market Indicators
5.4. Porter’s Five Forces Analysis
5.5. Value Chain Analysis
5.6. PESTEL Analysis
5.7. Global Luxury Retail on Cruise Liners Market Analysis and Forecast, 2020-2034
5.7.1. Market Value Projections (US$ Mn)
6. Global Luxury Retail on Cruise Liners Market Analysis and Forecast, By Product Type
6.1. Luxury Retail on Cruise Liners Market Size (US$ Mn), By Product Type, 2020-2034
6.1.1. Art & Crafts Products
6.1.2. Jewelry
6.1.3. Watches
6.1.4. Fashion Products
6.1.4.1. Apparel
6.1.4.1.1. Top wear
6.1.4.1.1.1. Shirts & T-Shirt
6.1.4.1.1.2. Jackets & Coats
6.1.4.1.1.3. Others (Tops, Hoodies, etc.)
6.1.4.1.2. Bottom Wear
6.1.4.1.3. Coverall
6.1.4.1.4. Others (Caps, Scarf, etc.)
6.1.4.2. Footwear
6.1.4.2.1. Shoes
6.1.4.2.2. Boots
6.1.4.2.3. Heels
6.1.4.2.4. Others (Flip Flops & Slipper, Sandals, etc.)
6.1.4.3. Accessories (Sunglasses, etc.)
6.1.5. Bags
6.1.6. Beauty and Skincare
6.1.7. Books and Literature
6.1.8. Spirits and Tobacco Products
6.1.9. Others (Confectionary, Fragrance, etc.)
6.2. Incremental Opportunity Analysis, By Product Type
7. Global Luxury Retail on Cruise Liners Market Analysis and Forecast, by Cruise Type
7.1. Luxury Retail on Cruise Liners Market Size (US$ Mn), By Cruise Type, 2020-2034
7.1.1. Mainstream Cruise Ships
7.1.2. Ocean Cruise Ships
7.1.3. Luxury Cruise Ships
7.1.4. Mega Cruise Ships
7.1.5. Others (River Cruise Ships, etc.)
7.2. Incremental Opportunity Analysis, by Cruise Type
8. Global Luxury Retail on Cruise Liners Market Analysis and Forecast, by Region
8.1. Global Luxury Retail on Cruise Liners Market Size (US$ Mn), By Region, 2020-2034
8.1.1. North America
8.1.2. Europe
8.1.3. Asia Pacific
8.1.4. Middle East & Africa
8.1.5. South America
8.2. Incremental Opportunity Analysis, by Region
9. North America Luxury Retail on Cruise Liners Market Analysis and Forecast
9.1. Regional Snapshot
9.2. Demographic Overview
9.3. Market Share Analysis (%)
9.4. Consumer Buying Behavior Analysis
9.5. Key Trends Analysis
9.5.1. Demand Side Analysis
9.5.2. Supply Side Analysis
9.6. Luxury Retail on Cruise Liners Market Size (US$ Mn), By Product Type, 2020-2034
9.6.1. Art & Crafts Products
9.6.2. Jewelry
9.6.3. Watches
9.6.4. Fashion Products
9.6.4.1. Apparel
9.6.4.1.1. Top wear
9.6.4.1.1.1. Shirts & T-Shirt
9.6.4.1.1.2. Jackets & Coats
9.6.4.1.1.3. Others (Tops, Hoodies, etc.)
9.6.4.1.2. Bottom Wear
9.6.4.1.3. Coverall
9.6.4.1.4. Others (Caps, Scarf, etc.)
9.6.4.2. Footwear
9.6.4.2.1. Shoes
9.6.4.2.2. Boots
9.6.4.2.3. Heels
9.6.4.2.4. Others (Flip Flops & Slipper, Sandals, etc.)
9.6.4.3. Accessories (Sunglasses, etc.)
9.6.5. Bags
9.6.6. Beauty and Skincare
9.6.7. Books and Literature
9.6.8. Spirits and Tobacco Products
9.6.9. Others (Confectionary, Fragrance, etc.)
9.7. Luxury Retail on Cruise Liners Market Size (US$ Mn), By Cruise Type, 2020-2034
9.7.1. Mainstream Cruise Ships
9.7.2. Ocean Cruise Ships
9.7.3. Luxury Cruise Ships
9.7.4. Mega Cruise Ships
9.7.5. Others (River Cruise Ships, etc.)
9.8. Luxury Retail on Cruise Liners Market Size (US$ Mn), By Country, 2020-2034
9.8.1. U.S.
9.8.2. Canada
9.8.3. Rest of North America
9.9. Incremental Opportunity Analysis
10. Europe Luxury Retail on Cruise Liners Market Analysis and Forecast
10.1. Regional Snapshot
10.2. Demographic Overview
10.3. Market Share Analysis (%)
10.4. Consumer Buying Behavior Analysis
10.5. Key Trends Analysis
10.5.1. Demand Side Analysis
10.5.2. Supply Side Analysis
10.6. Luxury Retail on Cruise Liners Market Size (US$ Mn), By Product Type, 2020-2034
10.6.1. Art & Crafts Products
10.6.2. Jewelry
10.6.3. Watches
10.6.4. Fashion Products
10.6.4.1. Apparel
10.6.4.1.1. Top wear
10.6.4.1.1.1. Shirts & T-Shirt
10.6.4.1.1.2. Jackets & Coats
10.6.4.1.1.3. Others (Tops, Hoodies, etc.)
10.6.4.1.2. Bottom Wear
10.6.4.1.3. Coverall
10.6.4.1.4. Others (Caps, Scarf, etc.)
10.6.4.2. Footwear
10.6.4.2.1. Shoes
10.6.4.2.2. Boots
10.6.4.2.3. Heels
10.6.4.2.4. Others (Flip Flops & Slipper, Sandals, etc.)
10.6.4.3. Accessories (Sunglasses, etc.)
10.6.5. Bags
10.6.6. Beauty and Skincare
10.6.7. Books and Literature
10.6.8. Spirits and Tobacco Products
10.6.9. Others (Confectionary, Fragrance, etc.)
10.7. Luxury Retail on Cruise Liners Market Size (US$ Mn), By Cruise Type, 2020-2034
10.7.1. Mainstream Cruise Ships
10.7.2. Ocean Cruise Ships
10.7.3. Luxury Cruise Ships
10.7.4. Mega Cruise Ships
10.7.5. Others (River Cruise Ships, etc.)
10.8. Luxury Retail on Cruise Liners Market Size (US$ Mn), By Country, 2020-2034
10.8.1. U.K.
10.8.2. Germany
10.8.3. France
10.8.4. Italy
10.8.5. Spain
10.8.6. The Netherlands
10.8.7. Rest of Europe
10.9. Incremental Opportunity Analysis
11. Asia Pacific Luxury Retail on Cruise Liners Market Analysis and Forecast
11.1. Regional Snapshot
11.2. Demographic Overview
11.3. Market Share Analysis (%)
11.4. Consumer Buying Behavior Analysis
11.5. Key Trends Analysis
11.5.1. Demand Side Analysis
11.5.2. Supply Side Analysis
11.6. Luxury Retail on Cruise Liners Market Size (US$ Mn), By Product Type, 2020-2034
11.6.1. Art & Crafts Products
11.6.2. Jewelry
11.6.3. Watches
11.6.4. Fashion Products
11.6.4.1. Apparel
11.6.4.1.1. Top wear
11.6.4.1.1.1. Shirts & T-Shirt
11.6.4.1.1.2. Jackets & Coats
11.6.4.1.1.3. Others (Tops, Hoodies, etc.)
11.6.4.1.2. Bottom Wear
11.6.4.1.3. Coverall
11.6.4.1.4. Others (Caps, Scarf, etc.)
11.6.4.2. Footwear
11.6.4.2.1. Shoes
11.6.4.2.2. Boots
11.6.4.2.3. Heels
11.6.4.2.4. Others (Flip Flops & Slipper, Sandals, etc.)
11.6.4.3. Accessories (Sunglasses, etc.)
11.6.5. Bags
11.6.6. Beauty and Skincare
11.6.7. Books and Literature
11.6.8. Spirits and Tobacco Product
11.6.9. Others (Confectionary, Fragrance, etc.)
11.7. Luxury Retail on Cruise Liners Market Size (US$ Mn), By Cruise Type, 2020-2034
11.7.1. Mainstream Cruise Ships
11.7.2. Ocean Cruise Ships
11.7.3. Luxury Cruise Ships
11.7.4. Mega Cruise Ships
11.7.5. Others (River Cruise Ships, etc.)
11.8. Luxury Retail on Cruise Liners Market Size (US$ Mn), By Country, 2020-2034
11.8.1. China
11.8.2. India
11.8.3. Japan
11.8.4. Australia
11.8.5. South Korea
11.8.6. ASEAN
11.8.7. Rest of Asia Pacific
11.9. Incremental Opportunity Analysis
12. Middle East & Africa Luxury Retail on Cruise Liners Market Analysis and Forecast
12.1. Regional Snapshot
12.2. Demographic Overview
12.3. Market Share Analysis (%)
12.4. Consumer Buying Behavior Analysis
12.5. Key Trends Analysis
12.5.1. Demand Side Analysis
12.5.2. Supply Side Analysis
12.6. Luxury Retail on Cruise Liners Market Size (US$ Mn), By Product Type, 2020-2034
12.6.1. Art & Crafts Products
12.6.2. Jewelry
12.6.3. Watches
12.6.4. Fashion Products
12.6.4.1. Apparel
12.6.4.1.1. Top wear
12.6.4.1.1.1. Shirts & T-Shirt
12.6.4.1.1.2. Jackets & Coats
12.6.4.1.1.3. Others (Tops, Hoodies, etc.)
12.6.4.1.2. Bottom Wear
12.6.4.1.3. Coverall
12.6.4.1.4. Others (Caps, Scarf, etc.)
12.6.4.2. Footwear
12.6.4.2.1. Shoes
12.6.4.2.2. Boots
12.6.4.2.3. Heels
12.6.4.2.4. Others (Flip Flops & Slipper, Sandals, etc.)
12.6.4.3. Accessories (Sunglasses, etc.)
12.6.5. Bags
12.6.6. Beauty and Skincare
12.6.7. Books and Literature
12.6.8. Spirits and Tobacco Products
12.6.9. Others (Confectionary, Fragrance, etc.)
12.7. Luxury Retail on Cruise Liners Market Size (US$ Mn), By Cruise Type, 2020-2034
12.7.1. Mainstream Cruise Ships
12.7.2. Ocean Cruise Ships
12.7.3. Luxury Cruise Ships
12.7.4. Mega Cruise Ships
12.7.5. Others (River Cruise Ships, etc.)
12.8. Luxury Retail on Cruise Liners Market Size (US$ Mn), By Country, 2020-2034
12.8.1. UAE
12.8.2. Saudi Arabia
12.8.3. Qatar
12.8.4. Kuwait
12.8.5. Nigeria
12.8.6. South Africa
12.8.7. Rest of Middle East & Africa
12.9. Incremental Opportunity Analysis
13. South America Luxury Retail on Cruise Liners Market Analysis and Forecast
13.1. Regional Snapshot
13.2. Demographic Overview
13.3. Market Share Analysis (%)
13.4. Consumer Buying Behavior Analysis
13.5. Key Trends Analysis
13.5.1. Demand Side Analysis
13.5.2. Supply Side Analysis
13.6. Luxury Retail on Cruise Liners Market Size (US$ Mn), By Product Type, 2020-2034
13.6.1. Art & Crafts Products
13.6.2. Jewelry
13.6.3. Watches
13.6.4. Fashion Products
13.6.4.1. Apparel
13.6.4.1.1. Top wear
13.6.4.1.1.1. Shirts & T-Shirt
13.6.4.1.1.2. Jackets & Coats
13.6.4.1.1.3. Others (Tops, Hoodies, etc.)
13.6.4.1.2. Bottom Wear
13.6.4.1.3. Coverall
13.6.4.1.4. Others (Caps, Scarf, etc.)
13.6.4.2. Footwear
13.6.4.2.1. Shoes
13.6.4.2.2. Boots
13.6.4.2.3. Heels
13.6.4.2.4. Others (Flip Flops & Slipper, Sandals, etc.)
13.6.4.3. Accessories (Sunglasses, etc.)
13.6.5. Bags
13.6.6. Beauty and Skincare
13.6.7. Books and Literature
13.6.8. Spirits and Tobacco Products
13.6.9. Others (Confectionary, Fragrance, etc.)
13.7. Luxury Retail on Cruise Liners Market Size (US$ Mn), By Cruise Type, 2020-2034
13.7.1. Mainstream Cruise Ships
13.7.2. Ocean Cruise Ships
13.7.3. Luxury Cruise Ships
13.7.4. Mega Cruise Ships
13.7.5. Others (River Cruise Ships, etc.)
13.8. Luxury Retail on Cruise Liners Market Size (US$ Mn), By Country, 2020-2034
13.8.1. Brazil
13.8.2. Argentina
13.8.3. Rest of South America
13.9. Incremental Opportunity Analysis
14. Competition Landscape
14.1. Market Player - Competition Dashboard
14.2. Market Share Analysis (%), 2023
14.3. Company Profiles
14.3.1. Avolta AG
14.3.1.1. Company Overview
14.3.1.2. Sales Area/Geographical Presence
14.3.1.3. Product Portfolio
14.3.1.4. Key Financials
14.3.1.5. Strategy & Business Overview
14.3.2. COLUMBIA Cruise Services GmbH & Co. KG
14.3.2.1. Company Overview
14.3.2.2. Sales Area/Geographical Presence
14.3.2.3. Product Portfolio
14.3.2.4. Key Financials
14.3.2.5. Strategy & Business Overview
14.3.3. Cruise Ship Suppliers
14.3.3.1. Company Overview
14.3.3.2. Sales Area/Geographical Presence
14.3.3.3. Product Portfolio
14.3.3.4. Key Financials
14.3.3.5. Strategy & Business Overview
14.3.4. Cruiseshipcenters
14.3.4.1. Company Overview
14.3.4.2. Sales Area/Geographical Presence
14.3.4.3. Product Portfolio
14.3.4.4. Key Financials
14.3.4.5. Strategy & Business Overview
14.3.5. Dufry AG
14.3.5.1. Company Overview
14.3.5.2. Sales Area/Geographical Presence
14.3.5.3. Product Portfolio
14.3.5.4. Key Financials
14.3.5.5. Strategy & Business Overview
14.3.6. Harding Retail
14.3.6.1. Company Overview
14.3.6.2. Sales Area/Geographical Presence
14.3.6.3. Product Portfolio
14.3.6.4. Key Financials
14.3.6.5. Strategy & Business Overview
14.3.7. Norwegian Cruise Line Holdings Ltd
14.3.7.1. Company Overview
14.3.7.2. Sales Area/Geographical Presence
14.3.7.3. Product Portfolio
14.3.7.4. Key Financials
14.3.7.5. Strategy & Business Overview
14.3.8. RMS Marine Service Company Ltd
14.3.8.1. Company Overview
14.3.8.2. Sales Area/Geographical Presence
14.3.8.3. Product Portfolio
14.3.8.4. Key Financials
14.3.8.5. Strategy & Business Overview
14.3.9. Royal Caribbean International
14.3.9.1. Company Overview
14.3.9.2. Sales Area/Geographical Presence
14.3.9.3. Product Portfolio
14.3.9.4. Key Financials
14.3.9.5. Strategy & Business Overview
14.3.10. Starboard Cruise Services
14.3.10.1. Company Overview
14.3.10.2. Sales Area/Geographical Presence
14.3.10.3. Product Portfolio
14.3.10.4. Key Financials
14.3.10.5. Strategy & Business Overview
14.3.11. Other Key Players
14.3.11.1. Company Overview
14.3.11.2. Sales Area/Geographical Presence
14.3.11.3. Product Portfolio
14.3.11.4. Key Financials
14.3.11.5. Strategy & Business Overview
15. Go To Market Strategy

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Transparency Market Research社の消費者向けグッズ・サービス分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(beauty)の最新刊レポート


よくあるご質問


Transparency Market Research社はどのような調査会社ですか?


トレンスペアレンシーマーケットリサーチ(Transparency Market Research /TMR)は市場参入やホワイトスペースの特定、新商品や新サービスの立ち上げ、戦略的M&Aなどの実現のた... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/14 10:27

156.77 円

166.04 円

201.95 円

ページTOPに戻る