クルーズ客船における高級品小売市場(製品タイプ:美術工芸品、宝飾品、時計、ファッション製品、バッグ、美容・スキンケア、書籍・文学、スピリッツ・タバコ製品、その他) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024年~2034年
Luxury Retail on Cruise Liners Market (Product Type: Arts & Crafts Products, Jewelry, Watches, Fashion Products, Bags, Beauty & Skincare, Books & Literature, Spirits and Tobacco Products, and Others) - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2034
豪華客船の小売市場 - レポートの範囲
TMRの調査レポート「クルーズライナー上の高級品小売の世界市場」は、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく... もっと見る
サマリー 豪華客船の小売市場 - レポートの範囲
TMRの調査レポート「クルーズライナー上の高級品小売の世界市場」は、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会についても調査しています。当レポートでは、2024年を基準年、2034年を予測年として、2018年から2034年までの世界の豪華客船での小売市場の収益を提供します。また、2024年から2034年までの世界のクルーズライナーでの高級小売市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。
本レポートは広範な調査を経て作成されました。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。セカンダリーリサーチでは、主要企業の製品資料、アニュアルレポート、プレスリリース、関連文書などを参照し、クルーズライナーにおける高級小売市場を理解しました。
二次調査には、インターネットソース、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体なども含まれる。アナリストは、トップダウンアプローチとボトムアップアプローチを組み合わせて、世界の豪華客船向け小売市場の様々な属性を調査しました。
本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、本レポートは、世界の豪華客船での小売市場における競争ダイナミクスの変化に光を投げかけています。これらは、既存の市場関係者だけでなく、世界の豪華客船での小売市場への参入に関心のある企業にとっても貴重なツールとなります。
当レポートでは、クルーズ客船における高級小売業の世界市場の競争状況について調査しています。世界のクルーズ客船での高級品小売市場で事業を展開する主要企業が特定され、これらの各企業が様々な属性でプロファイルされています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTは、本レポートで紹介されている世界の豪華客船小売市場のプレイヤーの属性です。
クルーズライナーでの高級小売業の世界市場レポートで回答された主な質問
- 予測期間中の全地域におけるクルーズライナーでの高級小売が生み出す売上高/収益は?
- 世界のクルーズライナーでの高級小売市場にはどのような機会がありますか?
- 市場の主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場はどこか?
- 2034年に世界で最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- 世界市場で事業を展開する各企業の市場ポジションは?
クルーズライナーにおける高級小売市場 - 調査目的と調査手法
世界の豪華客船小売市場に関する包括的なレポートは、概要から始まり、調査範囲と目的が続きます。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業を展開する主要ベンダーと流通業者、製品の承認に関する規制シナリオについて詳しく解説しています。
本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴える。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。
当レポートでは、世界のクルーズ客船における高級小売市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析しています。各基準の主要セグメントを詳細に調査し、2034年末時点の各セグメントにおける市場シェアを掲載しています。このような貴重な洞察により、市場関係者は世界の豪華客船での小売市場への投資について、情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことができます。
ページTOPに戻る
目次 1.序文
1.1.市場の定義と範囲
1.2.市場のセグメンテーション
1.3.主な調査目的
1.4.調査ハイライト
2.前提条件
3.調査方法
4.エグゼクティブサマリー
5.市場概要
5.1.市場ダイナミクス
5.1.1.促進要因
5.1.2.阻害要因
5.1.3.機会
5.2.主要トレンド分析
5.2.1.需要サイドの分析
5.2.2.供給サイドの分析
5.3.主要市場指標
5.4.ポーターのファイブフォース分析
5.5.バリューチェーン分析
5.6.PESTEL分析
5.7.クルーズ客船における高級小売業の世界市場分析と予測、2020年~2034年
5.7.1.市場価値予測(US$ Mn)
6.クルーズライナーにおける高級品小売の世界市場分析・予測:製品タイプ別
6.1.クルーズライナー上の高級品小売の市場規模(US$ Mn)、製品タイプ別、2020年~2034年
6.1.1.美術工芸品
6.1.2.宝飾品
6.1.3.時計
6.1.4.ファッション製品
6.1.4.1.アパレル
6.1.4.1.1.トップウェア
6.1.4.1.1.1.シャツ&Tシャツ
6.1.4.1.1.2.ジャケット&コート
6.1.4.1.1.3.その他(トップス、パーカーなど)
6.1.4.1.2.ボトムウェア
6.1.4.1.3.カバーオール
6.1.4.1.4.その他(帽子、スカーフなど)
6.1.4.2.履物
6.1.4.2.1.シューズ
6.1.4.2.2.ブーツ
6.1.4.2.3.ヒール
6.1.4.2.4.その他(ビーチサンダル、スリッパ、サンダルなど)
6.1.4.3.アクセサリー(サングラスなど)
6.1.5.バッグ
6.1.6.ビューティ&スキンケア
6.1.7.本と文学
6.1.8.スピリッツ・タバコ製品
6.1.9.その他(菓子、香料など)
6.2.製品タイプ別増加機会分析
7.クルーズ客船における高級小売の世界市場分析と予測、クルーズタイプ別
7.1.クルーズライナーにおける高級品小売の市場規模(US$ Mn)、クルーズタイプ別、2020年~2034年
7.1.1.主流クルーズ船
7.1.2.外航クルーズ船
7.1.3.豪華客船
7.1.4.メガクルーズ客船
7.1.5.その他(リバークルーズ船など)
7.2.クルーズタイプ別増加機会分析
8.クルーズ客船におけるラグジュアリー小売の世界市場分析と予測、地域別
8.1.クルーズライナーにおける高級品小売の世界市場規模(US$ Mn)、地域別、2020年〜2034年
8.1.1.北米
8.1.2.欧州
8.1.3.アジア太平洋
8.1.4.中東・アフリカ
8.1.5.南米
8.2.地域別増加機会分析
9.北米の豪華客船小売市場の分析と予測
9.1.地域別スナップショット
9.2.人口統計概要
9.3.市場シェア分析(%)
9.4.消費者の購買行動分析
9.5.主要トレンド分析
9.5.1.需要サイド分析
9.5.2.供給サイドの分析
9.6.クルーズ客船の高級小売市場規模(US$ Mn)、製品タイプ別、2020年~2034年
9.6.1.美術工芸品
9.6.2.宝飾品
9.6.3.時計
9.6.4.ファッション製品
9.6.4.1.アパレル
9.6.4.1.1.トップウェア
9.6.4.1.1.1.シャツ&Tシャツ
9.6.4.1.1.2.ジャケット&コート
9.6.4.1.1.3.その他(トップス、パーカーなど)
9.6.4.1.2.ボトムウェア
9.6.4.1.3.カバーオール
9.6.4.1.4.その他(帽子、スカーフなど)
9.6.4.2.履物
9.6.4.2.1.シューズ
9.6.4.2.2.ブーツ
9.6.4.2.3.ヒール
9.6.4.2.4.その他(ビーチサンダル、サンダルなど)
9.6.4.3.アクセサリー(サングラスなど)
9.6.5.バッグ
9.6.6.美容・スキンケア
9.6.7.本と文学
9.6.8.スピリッツ・タバコ製品
9.6.9.その他(菓子、香料など)
9.7.クルーズ客船の高級品小売市場規模(US$ Mn)、クルーズタイプ別、2020年~2034年
9.7.1.主流クルーズ客船
9.7.2.外航クルーズ船
9.7.3.豪華客船
9.7.4.メガクルーズ客船
9.7.5.その他(リバークルーズ船など)
9.8.クルーズ客船の高級小売市場規模(US$ Mn)、国別、2020年〜2034年
9.8.1.米国
9.8.2.カナダ
9.8.3.その他の北米地域
9.9.事業機会の増加分析
10.欧州の豪華客船小売市場の分析と予測
10.1.地域別スナップショット
10.2.人口統計概要
10.3.市場シェア分析(%)
10.4.消費者の購買行動分析
10.5.主要トレンド分析
10.5.1.需要サイド分析
10.5.2.供給サイドの分析
10.6.クルーズ客船の高級小売市場規模(US$ Mn)、製品タイプ別、2020年~2034年
10.6.1.美術工芸品
10.6.2.宝飾品
10.6.3.時計
10.6.4.ファッション製品
10.6.4.1.アパレル
10.6.4.1.1.トップウェア
10.6.4.1.1.1.シャツ&Tシャツ
10.6.4.1.1.2.ジャケット&コート
10.6.4.1.1.3.その他(トップス、パーカーなど)
10.6.4.1.2.ボトムウェア
10.6.4.1.3.カバーオール
10.6.4.1.4.その他(帽子、スカーフなど)
10.6.4.2.履物
10.6.4.2.1.シューズ
10.6.4.2.2.ブーツ
10.6.4.2.3.ヒール
10.6.4.2.4.その他(ビーチサンダル、サンダルなど)
10.6.4.3.アクセサリー(サングラスなど)
10.6.5.バッグ
10.6.6.美容・スキンケア
10.6.7.本と文学
10.6.8.スピリッツ・タバコ製品
10.6.9.その他(菓子、香料など)
10.7.クルーズ客船の高級品小売市場規模(US$ Mn)、クルーズタイプ別、2020年~2034年
10.7.1.主流クルーズ客船
10.7.2.外航クルーズ船
10.7.3.豪華客船
10.7.4.メガクルーズ客船
10.7.5.その他(リバークルーズ船など)
10.8.クルーズ客船の高級小売市場規模(US$ Mn)、国別、2020年〜2034年
10.8.1.英国
10.8.2.ドイツ
10.8.3.フランス
10.8.4.イタリア
10.8.5.スペイン
10.8.6.オランダ
10.8.7.その他のヨーロッパ
10.9.事業機会の増加分析
11.アジア太平洋地域の豪華客船小売市場の分析と予測
11.1.地域別スナップショット
11.2.人口統計概要
11.3.市場シェア分析(%)
11.4.消費者の購買行動分析
11.5.主要トレンド分析
11.5.1.需要サイド分析
11.5.2.供給サイドの分析
11.6.クルーズ客船の高級小売市場規模(US$ Mn)、製品タイプ別、2020年~2034年
11.6.1.美術工芸品
11.6.2.宝飾品
11.6.3.時計
11.6.4.ファッション製品
11.6.4.1.アパレル
11.6.4.1.1.トップウェア
11.6.4.1.1.1.シャツ&Tシャツ
11.6.4.1.1.2.ジャケット&コート
11.6.4.1.1.3.その他(トップス、パーカーなど)
11.6.4.1.2.ボトムウェア
11.6.4.1.3.カバーオール
11.6.4.1.4.その他(帽子、スカーフなど)
11.6.4.2.履物
11.6.4.2.1.シューズ
11.6.4.2.2.ブーツ
11.6.4.2.3.ヒール
11.6.4.2.4.その他(ビーチサンダル、サンダルなど)
11.6.4.3.アクセサリー(サングラスなど)
11.6.5.バッグ
11.6.6.美容・スキンケア
11.6.7.本と文学
11.6.8.スピリッツ・タバコ製品
11.6.9.その他(菓子、香料など)
11.7.クルーズ客船の高級品小売市場規模(US$ Mn)、クルーズタイプ別、2020年~2034年
11.7.1.主流クルーズ客船
11.7.2.外航クルーズ船
11.7.3.豪華客船
11.7.4.メガクルーズ客船
11.7.5.その他(リバークルーズ船など)
11.8.クルーズ客船の高級小売市場規模(US$ Mn)、国別、2020年〜2034年
11.8.1.中国
11.8.2.インド
11.8.3.日本
11.8.4.オーストラリア
11.8.5.韓国
11.8.6.ASEAN
11.8.7.その他のアジア太平洋地域
11.9.事業機会の増加分析
12.中東・アフリカの豪華客船小売市場の分析と予測
12.1.地域別スナップショット
12.2.人口統計概要
12.3.市場シェア分析(%)
12.4.消費者の購買行動分析
12.5.主要トレンド分析
12.5.1.需要サイド分析
12.5.2.供給サイドの分析
12.6.クルーズ客船の高級小売市場規模(US$ Mn)、製品タイプ別、2020年~2034年
12.6.1.美術工芸品
12.6.2.宝飾品
12.6.3.時計
12.6.4.ファッション製品
12.6.4.1.アパレル
12.6.4.1.1.トップウェア
12.6.4.1.1.1.シャツ&Tシャツ
12.6.4.1.1.2.ジャケット&コート
12.6.4.1.1.3.その他(トップス、パーカーなど)
12.6.4.1.2.ボトムウェア
12.6.4.1.3.カバーオール
12.6.4.1.4.その他(帽子、スカーフなど)
12.6.4.2.履物
12.6.4.2.1.シューズ
12.6.4.2.2.ブーツ
12.6.4.2.3.ヒール
12.6.4.2.4.その他(ビーチサンダル、サンダルなど)
12.6.4.3.アクセサリー(サングラスなど)
12.6.5.バッグ
12.6.6.美容・スキンケア
12.6.7.本と文学
12.6.8.スピリッツ・タバコ製品
12.6.9.その他(菓子、香料など)
12.7.クルーズ客船の高級品小売市場規模(US$ Mn)、クルーズタイプ別、2020年~2034年
12.7.1.主流クルーズ客船
12.7.2.外航クルーズ船
12.7.3.豪華客船
12.7.4.メガクルーズ客船
12.7.5.その他(リバークルーズ船など)
12.8.クルーズ客船の高級小売市場規模(US$ Mn)、国別、2020年〜2034年
12.8.1.アラブ首長国連邦
12.8.2.サウジアラビア
12.8.3.カタール
12.8.4.クウェート
12.8.5.ナイジェリア
12.8.6.南アフリカ
12.8.7.その他の中東・アフリカ
12.9.機会増の分析
13.南米の豪華客船小売市場の分析と予測
13.1.地域別スナップショット
13.2.人口統計概要
13.3.市場シェア分析(%)
13.4.消費者の購買行動分析
13.5.主要トレンド分析
13.5.1.需要サイド分析
13.5.2.供給サイドの分析
13.6.クルーズ客船の高級小売市場規模(US$ Mn)、製品タイプ別、2020年~2034年
13.6.1.美術工芸品
13.6.2.宝飾品
13.6.3.時計
13.6.4.ファッション製品
13.6.4.1.アパレル
13.6.4.1.1.トップウェア
13.6.4.1.1.1.シャツ&Tシャツ
13.6.4.1.1.2.ジャケット&コート
13.6.4.1.1.3.その他(トップス、パーカーなど)
13.6.4.1.2.ボトムウェア
13.6.4.1.3.カバーオール
13.6.4.1.4.その他(帽子、スカーフなど)
13.6.4.2.履物
13.6.4.2.1.シューズ
13.6.4.2.2.ブーツ
13.6.4.2.3.ヒール
13.6.4.2.4.その他(ビーチサンダル、サンダルなど)
13.6.4.3.アクセサリー(サングラスなど)
13.6.5.バッグ
13.6.6.美容・スキンケア
13.6.7.本と文学
13.6.8.スピリッツ・タバコ製品
13.6.9.その他(菓子、香料など)
13.7.クルーズ客船の高級品小売市場規模(US$ Mn)、クルーズタイプ別、2020年~2034年
13.7.1.主流クルーズ客船
13.7.2.外航クルーズ船
13.7.3.豪華客船
13.7.4.メガクルーズ客船
13.7.5.その他(リバークルーズ船など)
13.8.クルーズ客船の高級小売市場規模(US$ Mn)、国別、2020年〜2034年
13.8.1.ブラジル
13.8.2.アルゼンチン
13.8.3.その他の南米地域
13.9.事業機会の増加分析
14.競争環境
14.1.市場プレーヤー - 競争ダッシュボード
14.2.市場シェア分析(%), 2023
14.3.企業プロフィール
14.3.1.アボルタAG
14.3.1.1.会社概要
14.3.1.2.販売地域/地理的プレゼンス
14.3.1.3.製品ポートフォリオ
14.3.1.4.主要財務データ
14.3.1.5.戦略と事業概要
14.3.2.コロンビア・クルーズ・サービス社(COLUMBIA Cruise Services GmbH & Co.KG
14.3.2.1.会社概要
14.3.2.2.営業地域/地理的プレゼンス
14.3.2.3.製品ポートフォリオ
14.3.2.4.主要財務
14.3.2.5.戦略と事業概要
14.3.3.客船サプライヤー
14.3.3.1.会社概要
14.3.3.2.販売地域/地理的プレゼンス
14.3.3.3.製品ポートフォリオ
14.3.3.4.主要財務状況
14.3.3.5.戦略と事業概要
14.3.4.客船センター
14.3.4.1.会社概要
14.3.4.2.営業地域/地理的プレゼンス
14.3.4.3.製品ポートフォリオ
14.3.4.4.主要財務データ
14.3.4.5.戦略と事業概要
14.3.5.デュフライAG
14.3.5.1.会社概要
14.3.5.2.販売地域/地理的プレゼンス
14.3.5.3.製品ポートフォリオ
14.3.5.4.主要財務データ
14.3.5.5.戦略と事業概要
14.3.6.ハーディング・リテール
14.3.6.1.会社概要
14.3.6.2.販売地域/地理的プレゼンス
14.3.6.3.製品ポートフォリオ
14.3.6.4.主要財務データ
14.3.6.5.戦略と事業概要
14.3.7.ノルウェージャン・クルーズ・ライン・ホールディングス
14.3.7.1.会社概要
14.3.7.2.営業地域/地理的プレゼンス
14.3.7.3.製品ポートフォリオ
14.3.7.4.主要財務状況
14.3.7.5.戦略と事業概要
14.3.8.RMSマリンサービス
14.3.8.1.会社概要
14.3.8.2.販売地域/地理的プレゼンス
14.3.8.3.製品ポートフォリオ
14.3.8.4.主要財務
14.3.8.5.戦略と事業概要
14.3.9.ロイヤル・カリビアン・インターナショナル
14.3.9.1.会社概要
14.3.9.2.営業地域/地理的プレゼンス
14.3.9.3.製品ポートフォリオ
14.3.9.4.主要財務データ
14.3.9.5.戦略と事業概要
14.3.10.スターボードクルーズサービス
14.3.10.1.会社概要
14.3.10.2.営業地域/地理的プレゼンス
14.3.10.3.製品ポートフォリオ
14.3.10.4.主要財務データ
14.3.10.5.戦略と事業概要
14.3.11.その他の主要プレーヤー
14.3.11.1.会社概要
14.3.11.2.販売地域/地理的プレゼンス
14.3.11.3.製品ポートフォリオ
14.3.11.4.主要財務データ
14.3.11.5.戦略と事業概要
15.市場参入戦略
ページTOPに戻る
Summary Luxury Retail on Cruise Liners Market – Scope of Report TMR’s report on the global luxury retail on cruise liners market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2024 to 2034. The report provides revenue of the global luxury retail on cruise liners market for the period 2018–2034, considering 2024 as the base year and 2034 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the global luxury retail on cruise liners market from 2024 to 2034.
The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the luxury retail on cruise liners market.
Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the global luxury retail on cruise liners market.
The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the global luxury retail on cruise liners market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the global luxury retail on cruise liners market.
The report delves into the competitive landscape of the global luxury retail on cruise liners market. Key players operating in the global luxury retail on cruise liners market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the global luxury retail on cruise liners market profiled in this report.
Key Questions Answered in Global luxury retail on cruise liners Market Report • What is the sales/revenue generated by luxury retail on cruise liners across all regions during the forecast period? • What are the opportunities in the global luxury retail on cruise liners market? • What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market? • Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period? • Which segment is expected to generate the highest revenue globally in 2034? • Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period? • What are the market positions of different companies operating in the global market?
Luxury Retail on Cruise Liners Market – Research Objectives and Research Approach The comprehensive report on the global luxury retail on cruise liners market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.
For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.
The report analyzes the global luxury retail on cruise liners market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2034 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the global luxury retail on cruise liners market.
ページTOPに戻る
Table of Contents 1. Preface 1.1. Market Definition and Scope 1.2. Market Segmentation 1.3. Key Research Objectives 1.4. Research Highlights 2. Assumptions 3. Research Methodology 4. Executive Summary 5. Market Overview 5.1. Market Dynamics 5.1.1. Drivers 5.1.2. Restraints 5.1.3. Opportunities 5.2. Key Trends Analysis 5.2.1. Demand Side Analysis 5.2.2. Supply Side Analysis 5.3. Key Market Indicators 5.4. Porter’s Five Forces Analysis 5.5. Value Chain Analysis 5.6. PESTEL Analysis 5.7. Global Luxury Retail on Cruise Liners Market Analysis and Forecast, 2020-2034 5.7.1. Market Value Projections (US$ Mn) 6. Global Luxury Retail on Cruise Liners Market Analysis and Forecast, By Product Type 6.1. Luxury Retail on Cruise Liners Market Size (US$ Mn), By Product Type, 2020-2034 6.1.1. Art & Crafts Products 6.1.2. Jewelry 6.1.3. Watches 6.1.4. Fashion Products 6.1.4.1. Apparel 6.1.4.1.1. Top wear 6.1.4.1.1.1. Shirts & T-Shirt 6.1.4.1.1.2. Jackets & Coats 6.1.4.1.1.3. Others (Tops, Hoodies, etc.) 6.1.4.1.2. Bottom Wear 6.1.4.1.3. Coverall 6.1.4.1.4. Others (Caps, Scarf, etc.) 6.1.4.2. Footwear 6.1.4.2.1. Shoes 6.1.4.2.2. Boots 6.1.4.2.3. Heels 6.1.4.2.4. Others (Flip Flops & Slipper, Sandals, etc.) 6.1.4.3. Accessories (Sunglasses, etc.) 6.1.5. Bags 6.1.6. Beauty and Skincare 6.1.7. Books and Literature 6.1.8. Spirits and Tobacco Products 6.1.9. Others (Confectionary, Fragrance, etc.) 6.2. Incremental Opportunity Analysis, By Product Type 7. Global Luxury Retail on Cruise Liners Market Analysis and Forecast, by Cruise Type 7.1. Luxury Retail on Cruise Liners Market Size (US$ Mn), By Cruise Type, 2020-2034 7.1.1. Mainstream Cruise Ships 7.1.2. Ocean Cruise Ships 7.1.3. Luxury Cruise Ships 7.1.4. Mega Cruise Ships 7.1.5. Others (River Cruise Ships, etc.) 7.2. Incremental Opportunity Analysis, by Cruise Type 8. Global Luxury Retail on Cruise Liners Market Analysis and Forecast, by Region 8.1. Global Luxury Retail on Cruise Liners Market Size (US$ Mn), By Region, 2020-2034 8.1.1. North America 8.1.2. Europe 8.1.3. Asia Pacific 8.1.4. Middle East & Africa 8.1.5. South America 8.2. Incremental Opportunity Analysis, by Region 9. North America Luxury Retail on Cruise Liners Market Analysis and Forecast 9.1. Regional Snapshot 9.2. Demographic Overview 9.3. Market Share Analysis (%) 9.4. Consumer Buying Behavior Analysis 9.5. Key Trends Analysis 9.5.1. Demand Side Analysis 9.5.2. Supply Side Analysis 9.6. Luxury Retail on Cruise Liners Market Size (US$ Mn), By Product Type, 2020-2034 9.6.1. Art & Crafts Products 9.6.2. Jewelry 9.6.3. Watches 9.6.4. Fashion Products 9.6.4.1. Apparel 9.6.4.1.1. Top wear 9.6.4.1.1.1. Shirts & T-Shirt 9.6.4.1.1.2. Jackets & Coats 9.6.4.1.1.3. Others (Tops, Hoodies, etc.) 9.6.4.1.2. Bottom Wear 9.6.4.1.3. Coverall 9.6.4.1.4. Others (Caps, Scarf, etc.) 9.6.4.2. Footwear 9.6.4.2.1. Shoes 9.6.4.2.2. Boots 9.6.4.2.3. Heels 9.6.4.2.4. Others (Flip Flops & Slipper, Sandals, etc.) 9.6.4.3. Accessories (Sunglasses, etc.) 9.6.5. Bags 9.6.6. Beauty and Skincare 9.6.7. Books and Literature 9.6.8. Spirits and Tobacco Products 9.6.9. Others (Confectionary, Fragrance, etc.) 9.7. Luxury Retail on Cruise Liners Market Size (US$ Mn), By Cruise Type, 2020-2034 9.7.1. Mainstream Cruise Ships 9.7.2. Ocean Cruise Ships 9.7.3. Luxury Cruise Ships 9.7.4. Mega Cruise Ships 9.7.5. Others (River Cruise Ships, etc.) 9.8. Luxury Retail on Cruise Liners Market Size (US$ Mn), By Country, 2020-2034 9.8.1. U.S. 9.8.2. Canada 9.8.3. Rest of North America 9.9. Incremental Opportunity Analysis 10. Europe Luxury Retail on Cruise Liners Market Analysis and Forecast 10.1. Regional Snapshot 10.2. Demographic Overview 10.3. Market Share Analysis (%) 10.4. Consumer Buying Behavior Analysis 10.5. Key Trends Analysis 10.5.1. Demand Side Analysis 10.5.2. Supply Side Analysis 10.6. Luxury Retail on Cruise Liners Market Size (US$ Mn), By Product Type, 2020-2034 10.6.1. Art & Crafts Products 10.6.2. Jewelry 10.6.3. Watches 10.6.4. Fashion Products 10.6.4.1. Apparel 10.6.4.1.1. Top wear 10.6.4.1.1.1. Shirts & T-Shirt 10.6.4.1.1.2. Jackets & Coats 10.6.4.1.1.3. Others (Tops, Hoodies, etc.) 10.6.4.1.2. Bottom Wear 10.6.4.1.3. Coverall 10.6.4.1.4. Others (Caps, Scarf, etc.) 10.6.4.2. Footwear 10.6.4.2.1. Shoes 10.6.4.2.2. Boots 10.6.4.2.3. Heels 10.6.4.2.4. Others (Flip Flops & Slipper, Sandals, etc.) 10.6.4.3. Accessories (Sunglasses, etc.) 10.6.5. Bags 10.6.6. Beauty and Skincare 10.6.7. Books and Literature 10.6.8. Spirits and Tobacco Products 10.6.9. Others (Confectionary, Fragrance, etc.) 10.7. Luxury Retail on Cruise Liners Market Size (US$ Mn), By Cruise Type, 2020-2034 10.7.1. Mainstream Cruise Ships 10.7.2. Ocean Cruise Ships 10.7.3. Luxury Cruise Ships 10.7.4. Mega Cruise Ships 10.7.5. Others (River Cruise Ships, etc.) 10.8. Luxury Retail on Cruise Liners Market Size (US$ Mn), By Country, 2020-2034 10.8.1. U.K. 10.8.2. Germany 10.8.3. France 10.8.4. Italy 10.8.5. Spain 10.8.6. The Netherlands 10.8.7. Rest of Europe 10.9. Incremental Opportunity Analysis 11. Asia Pacific Luxury Retail on Cruise Liners Market Analysis and Forecast 11.1. Regional Snapshot 11.2. Demographic Overview 11.3. Market Share Analysis (%) 11.4. Consumer Buying Behavior Analysis 11.5. Key Trends Analysis 11.5.1. Demand Side Analysis 11.5.2. Supply Side Analysis 11.6. Luxury Retail on Cruise Liners Market Size (US$ Mn), By Product Type, 2020-2034 11.6.1. Art & Crafts Products 11.6.2. Jewelry 11.6.3. Watches 11.6.4. Fashion Products 11.6.4.1. Apparel 11.6.4.1.1. Top wear 11.6.4.1.1.1. Shirts & T-Shirt 11.6.4.1.1.2. Jackets & Coats 11.6.4.1.1.3. Others (Tops, Hoodies, etc.) 11.6.4.1.2. Bottom Wear 11.6.4.1.3. Coverall 11.6.4.1.4. Others (Caps, Scarf, etc.) 11.6.4.2. Footwear 11.6.4.2.1. Shoes 11.6.4.2.2. Boots 11.6.4.2.3. Heels 11.6.4.2.4. Others (Flip Flops & Slipper, Sandals, etc.) 11.6.4.3. Accessories (Sunglasses, etc.) 11.6.5. Bags 11.6.6. Beauty and Skincare 11.6.7. Books and Literature 11.6.8. Spirits and Tobacco Product 11.6.9. Others (Confectionary, Fragrance, etc.) 11.7. Luxury Retail on Cruise Liners Market Size (US$ Mn), By Cruise Type, 2020-2034 11.7.1. Mainstream Cruise Ships 11.7.2. Ocean Cruise Ships 11.7.3. Luxury Cruise Ships 11.7.4. Mega Cruise Ships 11.7.5. Others (River Cruise Ships, etc.) 11.8. Luxury Retail on Cruise Liners Market Size (US$ Mn), By Country, 2020-2034 11.8.1. China 11.8.2. India 11.8.3. Japan 11.8.4. Australia 11.8.5. South Korea 11.8.6. ASEAN 11.8.7. Rest of Asia Pacific 11.9. Incremental Opportunity Analysis 12. Middle East & Africa Luxury Retail on Cruise Liners Market Analysis and Forecast 12.1. Regional Snapshot 12.2. Demographic Overview 12.3. Market Share Analysis (%) 12.4. Consumer Buying Behavior Analysis 12.5. Key Trends Analysis 12.5.1. Demand Side Analysis 12.5.2. Supply Side Analysis 12.6. Luxury Retail on Cruise Liners Market Size (US$ Mn), By Product Type, 2020-2034 12.6.1. Art & Crafts Products 12.6.2. Jewelry 12.6.3. Watches 12.6.4. Fashion Products 12.6.4.1. Apparel 12.6.4.1.1. Top wear 12.6.4.1.1.1. Shirts & T-Shirt 12.6.4.1.1.2. Jackets & Coats 12.6.4.1.1.3. Others (Tops, Hoodies, etc.) 12.6.4.1.2. Bottom Wear 12.6.4.1.3. Coverall 12.6.4.1.4. Others (Caps, Scarf, etc.) 12.6.4.2. Footwear 12.6.4.2.1. Shoes 12.6.4.2.2. Boots 12.6.4.2.3. Heels 12.6.4.2.4. Others (Flip Flops & Slipper, Sandals, etc.) 12.6.4.3. Accessories (Sunglasses, etc.) 12.6.5. Bags 12.6.6. Beauty and Skincare 12.6.7. Books and Literature 12.6.8. Spirits and Tobacco Products 12.6.9. Others (Confectionary, Fragrance, etc.) 12.7. Luxury Retail on Cruise Liners Market Size (US$ Mn), By Cruise Type, 2020-2034 12.7.1. Mainstream Cruise Ships 12.7.2. Ocean Cruise Ships 12.7.3. Luxury Cruise Ships 12.7.4. Mega Cruise Ships 12.7.5. Others (River Cruise Ships, etc.) 12.8. Luxury Retail on Cruise Liners Market Size (US$ Mn), By Country, 2020-2034 12.8.1. UAE 12.8.2. Saudi Arabia 12.8.3. Qatar 12.8.4. Kuwait 12.8.5. Nigeria 12.8.6. South Africa 12.8.7. Rest of Middle East & Africa 12.9. Incremental Opportunity Analysis 13. South America Luxury Retail on Cruise Liners Market Analysis and Forecast 13.1. Regional Snapshot 13.2. Demographic Overview 13.3. Market Share Analysis (%) 13.4. Consumer Buying Behavior Analysis 13.5. Key Trends Analysis 13.5.1. Demand Side Analysis 13.5.2. Supply Side Analysis 13.6. Luxury Retail on Cruise Liners Market Size (US$ Mn), By Product Type, 2020-2034 13.6.1. Art & Crafts Products 13.6.2. Jewelry 13.6.3. Watches 13.6.4. Fashion Products 13.6.4.1. Apparel 13.6.4.1.1. Top wear 13.6.4.1.1.1. Shirts & T-Shirt 13.6.4.1.1.2. Jackets & Coats 13.6.4.1.1.3. Others (Tops, Hoodies, etc.) 13.6.4.1.2. Bottom Wear 13.6.4.1.3. Coverall 13.6.4.1.4. Others (Caps, Scarf, etc.) 13.6.4.2. Footwear 13.6.4.2.1. Shoes 13.6.4.2.2. Boots 13.6.4.2.3. Heels 13.6.4.2.4. Others (Flip Flops & Slipper, Sandals, etc.) 13.6.4.3. Accessories (Sunglasses, etc.) 13.6.5. Bags 13.6.6. Beauty and Skincare 13.6.7. Books and Literature 13.6.8. Spirits and Tobacco Products 13.6.9. Others (Confectionary, Fragrance, etc.) 13.7. Luxury Retail on Cruise Liners Market Size (US$ Mn), By Cruise Type, 2020-2034 13.7.1. Mainstream Cruise Ships 13.7.2. Ocean Cruise Ships 13.7.3. Luxury Cruise Ships 13.7.4. Mega Cruise Ships 13.7.5. Others (River Cruise Ships, etc.) 13.8. Luxury Retail on Cruise Liners Market Size (US$ Mn), By Country, 2020-2034 13.8.1. Brazil 13.8.2. Argentina 13.8.3. Rest of South America 13.9. Incremental Opportunity Analysis 14. Competition Landscape 14.1. Market Player - Competition Dashboard 14.2. Market Share Analysis (%), 2023 14.3. Company Profiles 14.3.1. Avolta AG 14.3.1.1. Company Overview 14.3.1.2. Sales Area/Geographical Presence 14.3.1.3. Product Portfolio 14.3.1.4. Key Financials 14.3.1.5. Strategy & Business Overview 14.3.2. COLUMBIA Cruise Services GmbH & Co. KG 14.3.2.1. Company Overview 14.3.2.2. Sales Area/Geographical Presence 14.3.2.3. Product Portfolio 14.3.2.4. Key Financials 14.3.2.5. Strategy & Business Overview 14.3.3. Cruise Ship Suppliers 14.3.3.1. Company Overview 14.3.3.2. Sales Area/Geographical Presence 14.3.3.3. Product Portfolio 14.3.3.4. Key Financials 14.3.3.5. Strategy & Business Overview 14.3.4. Cruiseshipcenters 14.3.4.1. Company Overview 14.3.4.2. Sales Area/Geographical Presence 14.3.4.3. Product Portfolio 14.3.4.4. Key Financials 14.3.4.5. Strategy & Business Overview 14.3.5. Dufry AG 14.3.5.1. Company Overview 14.3.5.2. Sales Area/Geographical Presence 14.3.5.3. Product Portfolio 14.3.5.4. Key Financials 14.3.5.5. Strategy & Business Overview 14.3.6. Harding Retail 14.3.6.1. Company Overview 14.3.6.2. Sales Area/Geographical Presence 14.3.6.3. Product Portfolio 14.3.6.4. Key Financials 14.3.6.5. Strategy & Business Overview 14.3.7. Norwegian Cruise Line Holdings Ltd 14.3.7.1. Company Overview 14.3.7.2. Sales Area/Geographical Presence 14.3.7.3. Product Portfolio 14.3.7.4. Key Financials 14.3.7.5. Strategy & Business Overview 14.3.8. RMS Marine Service Company Ltd 14.3.8.1. Company Overview 14.3.8.2. Sales Area/Geographical Presence 14.3.8.3. Product Portfolio 14.3.8.4. Key Financials 14.3.8.5. Strategy & Business Overview 14.3.9. Royal Caribbean International 14.3.9.1. Company Overview 14.3.9.2. Sales Area/Geographical Presence 14.3.9.3. Product Portfolio 14.3.9.4. Key Financials 14.3.9.5. Strategy & Business Overview 14.3.10. Starboard Cruise Services 14.3.10.1. Company Overview 14.3.10.2. Sales Area/Geographical Presence 14.3.10.3. Product Portfolio 14.3.10.4. Key Financials 14.3.10.5. Strategy & Business Overview 14.3.11. Other Key Players 14.3.11.1. Company Overview 14.3.11.2. Sales Area/Geographical Presence 14.3.11.3. Product Portfolio 14.3.11.4. Key Financials 14.3.11.5. Strategy & Business Overview 15. Go To Market Strategy
ページTOPに戻る
本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
- House-Hold Care Wipes Market - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast 2032 - By Product, Technology, Grade, Application, End-user, Region: (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America and Middle East and Africa)
- Laptop Carry Case Market - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast 2032 - By Product, Technology, Grade, Application, End-user, Region: (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America and Middle East and Africa)
- Tobacco Market - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast 2032 - By Product, Technology, Grade, Application, End-user, Region: (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America and Middle East and Africa)
- Disinfection Cap Market - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast 2032 - By Product, Technology, Grade, Application, End-user, Region: (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America and Middle East and Africa)
- Countertop Spray Market - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast 2032 - By Product, Technology, Grade, Application, End-user, Region: (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America and Middle East and Africa)
- Cold Plunge Tub Market - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast 2032 - By Product, Technology, Grade, Application, End-user, Region: (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America and Middle East and Africa)
- Bathroom Vanities Market - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast 2032 - By Product, Technology, Grade, Application, End-user, Region: (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America and Middle East and Africa)
- OTC Pet Medication Market - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast 2032 - By Product, Technology, Grade, Application, End-user, Region: (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America and Middle East and Africa)
- Home Decor Market - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast 2032 - By Product, Technology, Grade, Application, End-user, Region: (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America and Middle East and Africa)
- Termite Bait Systems Market - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast 2032 - By Product, Technology, Grade, Application, End-user, Region: (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America and Middle East and Africa)
Transparency Market Research社の消費者向けグッズ・サービス分野での最新刊レポート
-
グリルツールおよびアクセサリー市場(タイプ:グリルツール、グリルアクセサリー;エンドユース:家庭用、商業用;流通チャネル:オンライン小売店、スーパーマーケット/ハイパーマーケット、ブランドストア、専門店、百貨店、その他小売店)-世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
ベビースキンケア市場(製品カテゴリー:石鹸&ボディウォッシュ、保湿剤&軟膏、ヘアシャンプー、その他(リップバームなど);流通チャネル:現代貿易、一般/伝統的貿易、オンライン);-世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
北米の工具とネクタイ市場(製品タイプ:工具、ジップタイ;エンドユーザー:DIY、専門家、産業ユーザー;流通チャネル:直販、流通業者/卸売業者、オンライン小売業者、専門店、その他小売店) - 産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
北米家庭用収納市場(製品タイプ:ワードローブ, キャビネット, 引き出し, 容器, その他; 素材:産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
スマートバスルーム製品市場(タイプ:スマートシャワー、スマートトイレ、スマートミラー、スマートソープディスペンサー、スマート蛇口、スマート水洗&バルブ、スマート照明&アクセサリー、その他;エンドユーザー:住宅、商業(ホテル&レストラン、スパ&サロン、スポーツクラブ&施設、その他);-世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
高視認性衣料市場(タイプ:安全ベスト, Tシャツ, パンツ, ジャケット, 帽子, レインウェア, その他.カテゴリー:タイプO, タイプR, タイプP) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
ワイヤレスステレオヘッドフォン市場(タイプ:タイプ:オンザイヤー/スーパーオーラル, オーバーイヤー, インザイヤー.接続性:Wi-Fi、Bluetooth、NFC、赤外線(IR)) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
機能性アパレル市場(製品タイプ:製品タイプ:スポーツウェア, アクティブウェア, プロテクティブウェア, カジュアルウェア, フォーマルウェア, その他.生地; 従来生地, 特殊生地, その他) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
電化製品市場(タイプ:オーディオ・ビデオ機器、大型電化製品、小型電化製品、パーソナルケア製品、動作:半自動、自動、エンドユーザー:家庭用、商業用、流通チャネル:オンライン、オフライン) - 2024-2034年の世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測
-
業務用プリンター市場(製品タイプ:アナログ機器, デジタル機器; カラー能力:カラー, モノクロ; 接続性:有線, 無線; 最大用紙容量:2,000枚まで, 2,000~3,000枚, 3,000~4,000枚, 4,000枚以上) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024~2034年
本レポートと同じKEY WORD(retail)の最新刊レポート
よくあるご質問
Transparency Market Research社はどのような調査会社ですか?
トレンスペアレンシーマーケットリサーチ(Transparency Market Research /TMR)は市場参入やホワイトスペースの特定、新商品や新サービスの立ち上げ、戦略的M&Aなどの実現のた... もっと見る
調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?
在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。
注文の手続きはどのようになっていますか?
1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?
納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。
データリソース社はどのような会社ですか?
当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。
|
|