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プリザーブドフラワー市場(花の種類:花の種類:バラ、蘭、クチナシ、ラベンダー、カーネーション、シャクヤク、その他;および保存技術:世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年


Preserved Flowers Market (Flower Type: Rose, Orchid, Gardenia, Lavender, Carnations, Peony, and Others; and Preserving Technique: Air Drying, Glycerin, Silica Gel, Pressing, Sand, and Others) - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2034

プリザーブドフラワー市場 - レポートの範囲 TMRのプリザーブドフラワーの世界市場に関する調査レポートは、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Transparency Market Research
トランスペアレンシーマーケットリサーチ
2024年7月5日 US$5,795
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380 英語

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サマリー

プリザーブドフラワー市場 - レポートの範囲
TMRのプリザーブドフラワーの世界市場に関する調査レポートは、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査しています。2024年を基準年、2034年を予測年として、2018年から2034年までの世界のプリザーブドフラワー市場の収益を掲載しています。また、2024年から2034年までの世界のプリザーブドフラワー市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。

本レポートは広範な調査を経て作成されています。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。二次調査では、主要企業の製品資料、年次報告書、プレスリリース、関連文書などを参照し、プリザーブドフラワー市場を理解しました。

二次調査には、インターネットソース、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体なども含まれる。アナリストは、世界のプリザーブドフラワー市場の様々な属性を調査するために、トップダウンアプローチとボトムアップアプローチの組み合わせを採用した。

本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、世界のプリザーブドフラワー市場における競争ダイナミクスの変化にも光を当てています。これらは、既存の市場プレイヤーだけでなく、世界のプリザーブドフラワー市場への参入に関心のある企業にとっても貴重なツールとなります。

当レポートでは、世界のプリザーブドフラワー市場の競争環境について掘り下げています。世界のプリザーブドフラワー市場で事業を展開する主要企業が特定され、これらの各企業が様々な属性でプロファイリングされています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTは、本レポートで紹介されている世界のプリザーブドフラワー市場のプレイヤーの属性である。

プリザーブドフラワーの世界市場レポートが回答した主要な質問
- 予測期間中の全地域におけるプリザーブドフラワーの売上高/収益は?
- プリザーブドフラワーの世界市場におけるビジネスチャンスは?
- 市場における主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場はどこか?
- 2034年に世界で最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- 世界市場で事業を展開する各企業の市場ポジションは?

プリザーブドフラワー市場 - 調査目的と調査アプローチ
プリザーブドフラワーの世界市場に関する包括的なレポートは、概要から始まり、調査範囲と目的が続きます。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業を展開する主要ベンダーと流通業者、製品認可のための規制シナリオについて詳細に解説しています。

本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴える。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。

本レポートでは、世界のプリザーブドフラワー市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析している。各基準の主要セグメントを詳細に調査し、2034年末時点での各セグメントごとの市場シェアを掲載しています。このような貴重な洞察により、市場関係者は世界のプリザーブドフラワー市場への投資について、情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことができます。

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目次

1.序文
1.1.市場の定義と範囲
1.2.市場のセグメンテーション
1.3.主な調査目的
1.4.調査ハイライト
2.前提条件
3.調査方法
4.エグゼクティブサマリー
5.市場概要
5.1.市場ダイナミクス
5.1.1.促進要因
5.1.2.阻害要因
5.1.3.機会
5.2.主要トレンド分析
5.2.1.需要サイドの分析
5.2.2.供給サイドの分析
5.3.主要市場指標
5.4.ポーターのファイブフォース分析
5.5.バリューチェーン分析
5.6.PESTEL分析
5.7.原材料分析
5.8.技術概要
5.9.規制基準
5.10.プリザーブドフラワーの世界市場分析と予測、2024~2034年
5.10.1.市場価値予測(US$ Mn)
5.10.2.市場数量予測(千単位)
6.プリザーブドフラワーの世界市場分析・予測(花の種類別
6.1.プリザーブドフラワーの世界市場規模(百万米ドル・千単位):花の種類別、2024年〜2034年
6.1.1.バラ
6.1.2.蘭
6.1.3.クチナシ
6.1.4.ラベンダー
6.1.5.カーネーション
6.1.6.シャクヤク
6.1.7.その他
6.2.花の種類別増加機会分析
7.プリザーブドフラワーの世界市場分析と予測:保存技術別
7.1.プリザーブドフラワーの世界市場規模(百万米ドル、千単位):保存技術別、2024年〜2034年
7.1.1.空気乾燥
7.1.2.グリセリン
7.1.3.シリカゲル
7.1.4.プレス
7.1.5.砂
7.1.6.その他
7.2.保存技術別の増加機会分析
8.プリザーブドフラワーの世界市場分析と予測:用途別
8.1.プリザーブドフラワーの市場規模(百万米ドル、千単位)、用途別、2024年〜2034年
8.1.1.結婚式・イベント装飾
8.1.2.ユニークギフト
8.1.3.家の装飾
8.1.4.ジュエリーとファッションアクセサリー
8.1.5.その他
8.2.アプリケーション別機会増加分析
9.プリザーブドフラワーの世界市場分析・予測(価格別
9.1.プリザーブドフラワーの市場規模(百万米ドル、千単位)、価格別、2024年〜2034年
9.1.1.低価格
9.1.2.中位
9.1.3.高
9.2.価格別増加機会分析
10.プリザーブドフラワーの世界市場分析と予測:流通チャネル別
10.1.プリザーブドフラワーの市場規模(百万米ドル・千単位):流通チャネル別、2024年〜2034年
10.1.1.オンライン
10.1.1.1.電子商取引サイト
10.1.1.2.直営ウェブサイト
10.1.2.オフライン
10.1.2.1.ハイパーマーケット・スーパーマーケット
10.1.2.2.専門店
10.1.2.3.その他小売店
10.2.販売チャネル別の機会増大分析
11.プリザーブドフラワーの世界市場分析・予測:地域別
11.1.プリザーブドフラワーの世界市場規模(百万米ドル・千単位):地域別、2024年〜2034年
11.1.1.北米
11.1.2.欧州
11.1.3.アジア太平洋
11.1.4.中東・アフリカ
11.1.5.南米
11.2.地域別増加機会分析
12.北米プリザーブドフラワー市場の分析と予測
12.1.地域別スナップショット
12.2.人口統計概要
12.3.主要トレンド分析
12.4.市場シェア分析(%)
12.5.消費者の購買行動分析
12.6.価格動向分析
12.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
12.7.プリザーブドフラワー市場規模(百万米ドル・千単位):花の種類別、2024〜2034年
12.7.1.バラ
12.7.2.蘭
12.7.3.クチナシ
12.7.4.ラベンダー
12.7.5.カーネーション
12.7.6.シャクヤク
12.7.7.その他
12.8.プリザーブドフラワー市場規模(百万米ドル、千単位)、保存技術別、2024~2034年
12.8.1.空気乾燥
12.8.2.グリセリン
12.8.3.シリカゲル
12.8.4.プレス
12.8.5.砂
12.8.6.その他
12.9.プリザーブドフラワーの市場規模(百万米ドル、千単位)、用途別、2024~2034年
12.9.1.結婚式・イベント装飾
12.9.2.ユニークギフト
12.9.3.ホームデコレーション
12.9.4.ジュエリーとファッション・アクセサリー
12.9.5.その他
12.10.プリザーブドフラワー市場規模(百万米ドル、千単位)、価格別、2024〜2034年
12.10.1.低価格
12.10.2.中位
12.10.3.高
12.11.プリザーブドフラワー市場規模(百万米ドル、千単位):流通チャネル別、2024~2034年
12.11.1.オンライン
12.11.1.1.電子商取引サイト
12.11.1.2.直営ウェブサイト
12.11.2.オフライン
12.11.2.1.ハイパーマーケット・スーパーマーケット
12.11.2.2.専門店
12.11.2.3.その他小売店
12.12.プリザーブドフラワー市場規模(百万米ドル、千単位):国別、2024〜2034年
12.12.1.米国
12.12.2.カナダ
12.12.3.その他の北米地域
12.13.事業機会の増加分析
13.欧州プリザーブドフラワー市場の分析と予測
13.1.地域別スナップショット
13.2.人口統計概要
13.3.主要トレンド分析
13.4.市場シェア分析(%)
13.5.消費者の購買行動分析
13.6.価格動向分析
13.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
13.7.プリザーブドフラワー市場規模(百万米ドル・千単位):花の種類別、2024〜2034年
13.7.1.バラ
13.7.2.蘭
13.7.3.クチナシ
13.7.4.ラベンダー
13.7.5.カーネーション
13.7.6.シャクヤク
13.7.7.その他
13.8.プリザーブドフラワー市場規模(百万米ドル、千単位)、保存技術別、2024~2034年
13.8.1.空気乾燥
13.8.2.グリセリン
13.8.3.シリカゲル
13.8.4.プレス
13.8.5.砂
13.8.6.その他
13.9.プリザーブドフラワーの市場規模(百万米ドル、千単位)、用途別、2024~2034年
13.9.1.結婚式・イベント装飾
13.9.2.ユニークギフト
13.9.3.ホームデコレーション
13.9.4.ジュエリーとファッション・アクセサリー
13.9.5.その他
13.10.プリザーブドフラワー市場規模(百万米ドル、千単位)、価格別、2024〜2034年
13.10.1.低価格
13.10.2.中位
13.10.3.高
13.11.プリザーブドフラワー市場規模(百万米ドル、千単位):流通チャネル別、2024~2034年
13.11.1.オンライン
13.11.1.1.電子商取引サイト
13.11.1.2.直営ウェブサイト
13.11.2.オフライン
13.11.2.1.ハイパーマーケット・スーパーマーケット
13.11.2.2.専門店
13.11.2.3.その他小売店
13.12.プリザーブドフラワー市場規模(百万米ドル、千単位):国別、2024〜2034年
13.12.1.ドイツ
13.12.2.イギリス
13.12.3.フランス
13.12.4.イタリア
13.12.5.スペイン
13.12.6.オランダ
13.12.7.その他のヨーロッパ
13.13.事業機会の増加分析
14.アジア太平洋地域のプリザーブドフラワー市場の分析と予測
14.1.地域別スナップショット
14.2.人口統計概要
14.3.主要トレンド分析
14.4.市場シェア分析(%)
14.5.消費者の購買行動分析
14.6.価格動向分析
14.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
14.7.プリザーブドフラワー市場規模(百万米ドル・千単位):花の種類別、2024〜2034年
14.7.1.バラ
14.7.2.蘭
14.7.3.クチナシ
14.7.4.ラベンダー
14.7.5.カーネーション
14.7.6.シャクヤク
14.7.7.その他
14.8.プリザーブドフラワー市場規模(百万米ドル、千単位)、保存技術別、2024~2034年
14.8.1.空気乾燥
14.8.2.グリセリン
14.8.3.シリカゲル
14.8.4.プレス
14.8.5.砂
14.8.6.その他
14.9.プリザーブドフラワーの市場規模(百万米ドル、千単位)、用途別、2024~2034年
14.9.1.結婚式・イベント装飾
14.9.2.ユニークギフト
14.9.3.ホームデコレーション
14.9.4.ジュエリーとファッション・アクセサリー
14.9.5.その他
14.10.プリザーブドフラワー市場規模(百万米ドル、千単位)、価格別、2024〜2034年
14.10.1.低価格
14.10.2.中位
14.10.3.高
14.11.プリザーブドフラワー市場規模(百万米ドル、千単位):流通チャネル別、2024~2034年
14.11.1.オンライン
14.11.1.1.電子商取引サイト
14.11.1.2.直営ウェブサイト
14.11.2.オフライン
14.11.2.1.ハイパーマーケット・スーパーマーケット
14.11.2.2.専門店
14.11.2.3.その他小売店
14.12.プリザーブドフラワー市場規模(百万米ドル、千単位):国別、2024〜2034年
14.12.1.中国
14.12.2.インド
14.12.3.日本
14.12.4.オーストラリア
14.12.5.韓国
14.12.6.ASEAN
14.12.7.その他のアジア太平洋地域
14.13.事業機会の増加分析
15.中東・アフリカのプリザーブドフラワー市場の分析と予測
15.1.地域別スナップショット
15.2.人口統計概要
15.3.主要トレンド分析
15.4.市場シェア分析(%)
15.5.消費者の購買行動分析
15.6.価格動向分析
15.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
15.7.プリザーブドフラワー市場規模(百万米ドル・千単位):花の種類別、2024年〜2034年
15.7.1.バラ
15.7.2.蘭
15.7.3.クチナシ
15.7.4.ラベンダー
15.7.5.カーネーション
15.7.6.シャクヤク
15.7.7.その他
15.8.プリザーブドフラワー市場規模(百万米ドル、千単位)、保存技術別、2024~2034年
15.8.1.空気乾燥
15.8.2.グリセリン
15.8.3.シリカゲル
15.8.4.プレス
15.8.5.砂
15.8.6.その他
15.9.プリザーブドフラワーの市場規模(百万米ドル、千単位)、用途別、2024~2034年
15.9.1.結婚式・イベント装飾
15.9.2.ユニークギフト
15.9.3.ホームデコレーション
15.9.4.ジュエリーとファッション・アクセサリー
15.9.5.その他
15.10.プリザーブドフラワー市場規模(百万米ドル、千単位)、価格別、2024〜2034年
15.10.1.低価格
15.10.2.中位
15.10.3.高
15.11.プリザーブドフラワー市場規模(百万米ドル、千単位):流通チャネル別、2024~2034年
15.11.1.オンライン
15.11.1.1.電子商取引サイト
15.11.1.2.直営ウェブサイト
15.11.2.オフライン
15.11.2.1.ハイパーマーケット・スーパーマーケット
15.11.2.2.専門店
15.11.2.3.その他小売店
15.12.プリザーブドフラワー市場規模(百万米ドル、千単位):国別、2024〜2034年
15.12.1.アラブ首長国連邦
15.12.2.サウジアラビア
15.12.3.カタール
15.12.4.クウェート
15.12.5.南アフリカ
15.12.6.ナイジェリア
15.12.7.その他の中東・アフリカ
15.13.事業機会の増加分析
16.南米のプリザーブドフラワー市場の分析と予測
16.1.地域別スナップショット
16.2.人口統計概要
16.3.主要トレンド分析
16.4.市場シェア分析(%)
16.5.消費者の購買行動分析
16.6.価格動向分析
16.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
16.7.プリザーブドフラワー市場規模(百万米ドル・千単位):花の種類別、2024〜2034年
16.7.1.バラ
16.7.2.蘭
16.7.3.クチナシ
16.7.4.ラベンダー
16.7.5.カーネーション
16.7.6.シャクヤク
16.7.7.その他
16.8.プリザーブドフラワー市場規模(百万米ドル、千単位)、保存技術別、2024~2034年
16.8.1.空気乾燥
16.8.2.グリセリン
16.8.3.シリカゲル
16.8.4.プレス
16.8.5.砂
16.8.6.その他
16.9.プリザーブドフラワーの市場規模(百万米ドル、千単位)、用途別、2024~2034年
16.9.1.結婚式・イベント装飾
16.9.2.ユニークギフト
16.9.3.ホームデコレーション
16.9.4.ジュエリーとファッション・アクセサリー
16.9.5.その他
16.10.プリザーブドフラワー市場規模(百万米ドル、千単位)、価格別、2024〜2034年
16.10.1.低価格
16.10.2.中位
16.10.3.高
16.11.プリザーブドフラワー市場規模(百万米ドル、千単位):流通チャネル別、2024~2034年
16.11.1.オンライン
16.11.1.1.電子商取引サイト
16.11.1.2.直営ウェブサイト
16.11.2.オフライン
16.11.2.1.ハイパーマーケット・スーパーマーケット
16.11.2.2.専門店
16.11.2.3.その他小売店
16.12.プリザーブドフラワー市場規模(百万米ドル、千単位):国別、2024〜2034年
16.12.1.ブラジル
16.12.2.アルゼンチン
16.12.3.その他の南米地域
16.13.ビジネスチャンスの増加分析
17.競争環境
17.1.市場プレーヤー - 競争ダッシュボード
17.2.市場シェア分析(%)2023
17.3.企業プロフィール
17.3.1.株式会社フロリバー
17.3.1.1.会社概要
17.3.1.2.販売地域/地理的プレゼンス
17.3.1.3.製品ポートフォリオ
17.3.1.4.主要財務データ
17.3.1.5.戦略と事業概要
17.3.2.Innovafloraグループ
17.3.2.1.会社概要
17.3.2.2.販売地域/地理的プレゼンス
17.3.2.3.製品ポートフォリオ
17.3.2.4.主要財務
17.3.2.5.戦略と事業概要
17.3.3.ヴェルディッシモ
17.3.3.1.会社概要
17.3.3.2.販売地域
17.3.3.3.製品ポートフォリオ
17.3.3.4.主要財務状況
17.3.3.5.戦略と事業概要
17.3.4.バーモントフラワーEPZ
17.3.4.1.会社概要
17.3.4.2.販売地域/地理的プレゼンス
17.3.4.3.製品ポートフォリオ
17.3.4.4.主要財務データ
17.3.4.5.戦略と事業概要
17.3.5.グラムフルールLLC
17.3.5.1.会社概要
17.3.5.2.販売地域/地理的プレゼンス
17.3.5.3.製品ポートフォリオ
17.3.5.4.主要財務データ
17.3.5.5.戦略と事業概要
17.3.6.大地を守る会
17.3.6.1.会社概要
17.3.6.2.販売地域/地理的プレゼンス
17.3.6.3.製品ポートフォリオ
17.3.6.4.主要財務データ
17.3.6.5.戦略と事業概要
17.3.7.イルーバ・ローズ
17.3.7.1.会社概要
17.3.7.2.販売地域/地理的プレゼンス
17.3.7.3.製品ポートフォリオ
17.3.7.4.主要財務状況
17.3.7.5.戦略と事業概要
17.3.8.北京スウィーティーギフト有限公司
17.3.8.1.会社概要
17.3.8.2.販売地域/地理的プレゼンス
17.3.8.3.製品ポートフォリオ
17.3.8.4.主要財務
17.3.8.5.戦略と事業概要
17.3.9.恋人工房
17.3.9.1.会社概要
17.3.9.2.販売地域/地理的プレゼンス
17.3.9.3.製品ポートフォリオ
17.3.9.4.主要財務データ
17.3.9.5.戦略と事業概要
17.3.10.エクセレントフラワーズ
17.3.10.1.会社概要
17.3.10.2.販売地域/地理的プレゼンス
17.3.10.3.製品ポートフォリオ
17.3.10.4.主要財務データ
17.3.10.5.戦略と事業概要
17.3.11.その他の主要プレーヤー
17.3.11.1.会社概要
17.3.11.2.販売地域/地理的プレゼンス
17.3.11.3.製品ポートフォリオ
17.3.11.4.主要財務データ
17.3.11.5.戦略と事業概要
18.市場参入戦略

 

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Summary

Preserved Flowers Market – Scope of Report
TMR’s report on the global preserved flowers market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2024 to 2034. The report provides revenue of the global preserved flowers market for the period 2018–2034, considering 2024 as the base year and 2034 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the global preserved flowers market from 2024 to 2034.

The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the preserved flowers market.

Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the global preserved flowers market.

The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the global preserved flowers market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the global preserved flowers market.

The report delves into the competitive landscape of the global preserved flowers market. Key players operating in the global preserved flowers market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the global preserved flowers market profiled in this report.

Key Questions Answered in Global preserved flowers Market Report
• What is the sales/revenue generated by preserved flowers across all regions during the forecast period?
• What are the opportunities in the global preserved flowers market?
• What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market?
• Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period?
• Which segment is expected to generate the highest revenue globally in 2034?
• Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period?
• What are the market positions of different companies operating in the global market?

Preserved Flowers Market – Research Objectives and Research Approach
The comprehensive report on the global preserved flowers market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.

For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.

The report analyzes the global preserved flowers market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2034 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the global preserved flowers market.



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Table of Contents

1. Preface
1.1. Market Definition and Scope
1.2. Market Segmentation
1.3. Key Research Objectives
1.4. Research Highlights
2. Assumptions
3. Research Methodology
4. Executive Summary
5. Market Overview
5.1. Market Dynamics
5.1.1. Drivers
5.1.2. Restraints
5.1.3. Opportunities
5.2. Key Trends Analysis
5.2.1. Demand Side Analysis
5.2.2. Supply Side Analysis
5.3. Key Market Indicators
5.4. Porter’s Five Forces Analysis
5.5. Value Chain Analysis
5.6. PESTEL Analysis
5.7. Raw Material Analysis
5.8. Technological Overview
5.9. Regulatory Standards
5.10. Global Preserved Flowers Market Analysis and Forecast, 2024-2034
5.10.1. Market Value Projections (US$ Mn)
5.10.2. Market Volume Projections (Thousand Units)
6. Global Preserved Flowers Market Analysis and Forecast, by Flower Type
6.1. Preserved Flowers Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Flower Type, 2024-2034
6.1.1. Rose
6.1.2. Orchid
6.1.3. Gardenia
6.1.4. Lavender
6.1.5. Carnations
6.1.6. Peony
6.1.7. Others
6.2. Incremental Opportunity Analysis, by Flower Type
7. Global Preserved Flowers Market Analysis and Forecast, by Preserving Technique
7.1. Preserved Flowers Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Preserving Technique, 2024-2034
7.1.1. Air Drying
7.1.2. Glycerin
7.1.3. Silica Gel
7.1.4. Pressing
7.1.5. Sand
7.1.6. Others
7.2. Incremental Opportunity Analysis, by Preserving Technique
8. Global Preserved Flowers Market Analysis and Forecast, by Application
8.1. Preserved Flowers Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Application, 2024-2034
8.1.1. Weddings and Events Decoration
8.1.2. Unique Gifts
8.1.3. Home Decoration
8.1.4. Jewelry and Fashion Accessories
8.1.5. Others
8.2. Incremental Opportunity Analysis, by Application
9. Global Preserved Flowers Market Analysis and Forecast, by Price
9.1. Preserved Flowers Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Price, 2024-2034
9.1.1. Low
9.1.2. Medium
9.1.3. High
9.2. Incremental Opportunity Analysis, by Price
10. Global Preserved Flowers Market Analysis and Forecast, by Distribution Channel
10.1. Preserved Flowers Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Distribution Channel, 2024-2034
10.1.1. Online
10.1.1.1. E-commerce Websites
10.1.1.2. Company-owned Website
10.1.2. Offline
10.1.2.1. Hypermarket & Supermarket
10.1.2.2. Specialty Stores
10.1.2.3. Other Retail Stores
10.2. Incremental Opportunity Analysis, by Distribution Channel
11. Global Preserved Flowers Market Analysis and Forecast, by Region
11.1. Preserved Flowers Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Region, 2024-2034
11.1.1. North America
11.1.2. Europe
11.1.3. Asia Pacific
11.1.4. Middle East & Africa
11.1.5. South America
11.2. Incremental Opportunity Analysis, by Region
12. North America Preserved Flowers Market Analysis and Forecast
12.1. Regional Snapshot
12.2. Demographic Overview
12.3. Key Trend Analysis
12.4. Market Share Analysis (%)
12.5. Consumer Buying Behavior Analysis
12.6. Price Trend Analysis
12.6.1. Weighted Average Selling Price (US$)
12.7. Preserved Flowers Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Flower Type, 2024-2034
12.7.1. Rose
12.7.2. Orchid
12.7.3. Gardenia
12.7.4. Lavender
12.7.5. Carnations
12.7.6. Peony
12.7.7. Others
12.8. Preserved Flowers Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Preserving Technique, 2024-2034
12.8.1. Air Drying
12.8.2. Glycerin
12.8.3. Silica Gel
12.8.4. Pressing
12.8.5. Sand
12.8.6. Others
12.9. Preserved Flowers Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Application, 2024-2034
12.9.1. Weddings and Events Decoration
12.9.2. Unique Gifts
12.9.3. Home Decoration
12.9.4. Jewelry and Fashion Accessories
12.9.5. Others
12.10. Preserved Flowers Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Price, 2024-2034
12.10.1. Low
12.10.2. Medium
12.10.3. High
12.11. Preserved Flowers Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Distribution Channel, 2024-2034
12.11.1. Online
12.11.1.1. E-commerce Websites
12.11.1.2. Company-owned Website
12.11.2. Offline
12.11.2.1. Hypermarket & Supermarket
12.11.2.2. Specialty Stores
12.11.2.3. Other Retail Stores
12.12. Preserved Flowers Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Country, 2024-2034
12.12.1. U.S.
12.12.2. Canada
12.12.3. Rest of North America
12.13. Incremental Opportunity Analysis
13. Europe Preserved Flowers Market Analysis and Forecast
13.1. Regional Snapshot
13.2. Demographic Overview
13.3. Key Trend Analysis
13.4. Market Share Analysis (%)
13.5. Consumer Buying Behavior Analysis
13.6. Price Trend Analysis
13.6.1. Weighted Average Selling Price (US$)
13.7. Preserved Flowers Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Flower Type, 2024-2034
13.7.1. Rose
13.7.2. Orchid
13.7.3. Gardenia
13.7.4. Lavender
13.7.5. Carnations
13.7.6. Peony
13.7.7. Others
13.8. Preserved Flowers Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Preserving Technique, 2024-2034
13.8.1. Air Drying
13.8.2. Glycerin
13.8.3. Silica Gel
13.8.4. Pressing
13.8.5. Sand
13.8.6. Others
13.9. Preserved Flowers Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Application, 2024-2034
13.9.1. Weddings and Events Decoration
13.9.2. Unique Gifts
13.9.3. Home Decoration
13.9.4. Jewelry and Fashion Accessories
13.9.5. Others
13.10. Preserved Flowers Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Price, 2024-2034
13.10.1. Low
13.10.2. Medium
13.10.3. High
13.11. Preserved Flowers Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Distribution Channel, 2024-2034
13.11.1. Online
13.11.1.1. E-commerce Websites
13.11.1.2. Company-owned Website
13.11.2. Offline
13.11.2.1. Hypermarket & Supermarket
13.11.2.2. Specialty Stores
13.11.2.3. Other Retail Stores
13.12. Preserved Flowers Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Country, 2024-2034
13.12.1. Germany
13.12.2. U.K.
13.12.3. France
13.12.4. Italy
13.12.5. Spain
13.12.6. The Netherlands
13.12.7. Rest of Europe
13.13. Incremental Opportunity Analysis
14. Asia Pacific Preserved Flowers Market Analysis and Forecast
14.1. Regional Snapshot
14.2. Demographic Overview
14.3. Key Trend Analysis
14.4. Market Share Analysis (%)
14.5. Consumer Buying Behavior Analysis
14.6. Price Trend Analysis
14.6.1. Weighted Average Selling Price (US$)
14.7. Preserved Flowers Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Flower Type, 2024-2034
14.7.1. Rose
14.7.2. Orchid
14.7.3. Gardenia
14.7.4. Lavender
14.7.5. Carnations
14.7.6. Peony
14.7.7. Others
14.8. Preserved Flowers Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Preserving Technique, 2024-2034
14.8.1. Air Drying
14.8.2. Glycerin
14.8.3. Silica Gel
14.8.4. Pressing
14.8.5. Sand
14.8.6. Others
14.9. Preserved Flowers Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Application, 2024-2034
14.9.1. Weddings and Events Decoration
14.9.2. Unique Gifts
14.9.3. Home Decoration
14.9.4. Jewelry and Fashion Accessories
14.9.5. Others
14.10. Preserved Flowers Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Price, 2024-2034
14.10.1. Low
14.10.2. Medium
14.10.3. High
14.11. Preserved Flowers Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Distribution Channel, 2024-2034
14.11.1. Online
14.11.1.1. E-commerce Websites
14.11.1.2. Company-owned Website
14.11.2. Offline
14.11.2.1. Hypermarket & Supermarket
14.11.2.2. Specialty Stores
14.11.2.3. Other Retail Stores
14.12. Preserved Flowers Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Country, 2024-2034
14.12.1. China
14.12.2. India
14.12.3. Japan
14.12.4. Australia
14.12.5. South Korea
14.12.6. ASEAN
14.12.7. Rest of Asia Pacific
14.13. Incremental Opportunity Analysis
15. Middle East & Africa Preserved Flowers Market Analysis and Forecast
15.1. Regional Snapshot
15.2. Demographic Overview
15.3. Key Trend Analysis
15.4. Market Share Analysis (%)
15.5. Consumer Buying Behavior Analysis
15.6. Price Trend Analysis
15.6.1. Weighted Average Selling Price (US$)
15.7. Preserved Flowers Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Flower Type, 2024-2034
15.7.1. Rose
15.7.2. Orchid
15.7.3. Gardenia
15.7.4. Lavender
15.7.5. Carnations
15.7.6. Peony
15.7.7. Others
15.8. Preserved Flowers Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Preserving Technique, 2024-2034
15.8.1. Air Drying
15.8.2. Glycerin
15.8.3. Silica Gel
15.8.4. Pressing
15.8.5. Sand
15.8.6. Others
15.9. Preserved Flowers Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Application, 2024-2034
15.9.1. Weddings and Events Decoration
15.9.2. Unique Gifts
15.9.3. Home Decoration
15.9.4. Jewelry and Fashion Accessories
15.9.5. Others
15.10. Preserved Flowers Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Price, 2024-2034
15.10.1. Low
15.10.2. Medium
15.10.3. High
15.11. Preserved Flowers Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Distribution Channel, 2024-2034
15.11.1. Online
15.11.1.1. E-commerce Websites
15.11.1.2. Company-owned Website
15.11.2. Offline
15.11.2.1. Hypermarket & Supermarket
15.11.2.2. Specialty Stores
15.11.2.3. Other Retail Stores
15.12. Preserved Flowers Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Country, 2024-2034
15.12.1. UAE
15.12.2. Saudi Arabia
15.12.3. Qatar
15.12.4. Kuwait
15.12.5. South Africa
15.12.6. Nigeria
15.12.7. Rest of Middle East & Africa
15.13. Incremental Opportunity Analysis
16. South America Preserved Flowers Market Analysis and Forecast
16.1. Regional Snapshot
16.2. Demographic Overview
16.3. Key Trend Analysis
16.4. Market Share Analysis (%)
16.5. Consumer Buying Behavior Analysis
16.6. Price Trend Analysis
16.6.1. Weighted Average Selling Price (US$)
16.7. Preserved Flowers Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Flower Type, 2024-2034
16.7.1. Rose
16.7.2. Orchid
16.7.3. Gardenia
16.7.4. Lavender
16.7.5. Carnations
16.7.6. Peony
16.7.7. Others
16.8. Preserved Flowers Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Preserving Technique, 2024-2034
16.8.1. Air Drying
16.8.2. Glycerin
16.8.3. Silica Gel
16.8.4. Pressing
16.8.5. Sand
16.8.6. Others
16.9. Preserved Flowers Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Application, 2024-2034
16.9.1. Weddings and Events Decoration
16.9.2. Unique Gifts
16.9.3. Home Decoration
16.9.4. Jewelry and Fashion Accessories
16.9.5. Others
16.10. Preserved Flowers Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Price, 2024-2034
16.10.1. Low
16.10.2. Medium
16.10.3. High
16.11. Preserved Flowers Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Distribution Channel, 2024-2034
16.11.1. Online
16.11.1.1. E-commerce Websites
16.11.1.2. Company-owned Website
16.11.2. Offline
16.11.2.1. Hypermarket & Supermarket
16.11.2.2. Specialty Stores
16.11.2.3. Other Retail Stores
16.12. Preserved Flowers Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Country, 2024-2034
16.12.1. Brazil
16.12.2. Argentina
16.12.3. Rest of South America
16.13. Incremental Opportunity Analysis
17. Competition Landscape
17.1. Market Player - Competition Dashboard
17.2. Market Share Analysis (%) 2023
17.3. Company Profiles
17.3.1. Florever Co., Ltd.
17.3.1.1. Company Overview
17.3.1.2. Sales Area/Geographical Presence
17.3.1.3. Product Portfolio
17.3.1.4. Key Financials
17.3.1.5. Strategy & Business Overview
17.3.2. Innovaflora Group
17.3.2.1. Company Overview
17.3.2.2. Sales Area/Geographical Presence
17.3.2.3. Product Portfolio
17.3.2.4. Key Financials
17.3.2.5. Strategy & Business Overview
17.3.3. Verdissimo
17.3.3.1. Company Overview
17.3.3.2. Sales Area/Geographical Presence
17.3.3.3. Product Portfolio
17.3.3.4. Key Financials
17.3.3.5. Strategy & Business Overview
17.3.4. Vermont Flowers EPZ
17.3.4.1. Company Overview
17.3.4.2. Sales Area/Geographical Presence
17.3.4.3. Product Portfolio
17.3.4.4. Key Financials
17.3.4.5. Strategy & Business Overview
17.3.5. Glam Fleur LLC
17.3.5.1. Company Overview
17.3.5.2. Sales Area/Geographical Presence
17.3.5.3. Product Portfolio
17.3.5.4. Key Financials
17.3.5.5. Strategy & Business Overview
17.3.6. Ohchi Nursery Ltd.
17.3.6.1. Company Overview
17.3.6.2. Sales Area/Geographical Presence
17.3.6.3. Product Portfolio
17.3.6.4. Key Financials
17.3.6.5. Strategy & Business Overview
17.3.7. Iluba Roses
17.3.7.1. Company Overview
17.3.7.2. Sales Area/Geographical Presence
17.3.7.3. Product Portfolio
17.3.7.4. Key Financials
17.3.7.5. Strategy & Business Overview
17.3.8. Beijing Sweetie-Gifts Co., Ltd.
17.3.8.1. Company Overview
17.3.8.2. Sales Area/Geographical Presence
17.3.8.3. Product Portfolio
17.3.8.4. Key Financials
17.3.8.5. Strategy & Business Overview
17.3.9. C’lovercraft Workshop
17.3.9.1. Company Overview
17.3.9.2. Sales Area/Geographical Presence
17.3.9.3. Product Portfolio
17.3.9.4. Key Financials
17.3.9.5. Strategy & Business Overview
17.3.10. Excellent Flowers
17.3.10.1. Company Overview
17.3.10.2. Sales Area/Geographical Presence
17.3.10.3. Product Portfolio
17.3.10.4. Key Financials
17.3.10.5. Strategy & Business Overview
17.3.11. Other Key Players
17.3.11.1. Company Overview
17.3.11.2. Sales Area/Geographical Presence
17.3.11.3. Product Portfolio
17.3.11.4. Key Financials
17.3.11.5. Strategy & Business Overview
18. Go To Market Strategy

 

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