世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

屋外装飾品市場:製品別(家具、植木鉢とプランター、ラグとクッション、照明、パティオ傘と日陰構造、水回り、その他)、エンドユーザー別(住宅、非住宅)、流通チャネル別(スーパーマーケットとハイパーマーケット、専門店、Eコマース、その他):世界の機会分析と産業予測、2023-2032年


Outdoor Decor Market By Product (Furniture, Flower Pots and Planters, Rugs and Cushions, Lighting, Patio Umbrellas and shade structures, Water Features, Others), By End-User (Residential, Non-Residential), By Distribution Channel (Supermarket and hypermarket, Specialty Stores, E-Commerce, Others): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2023-2032

屋外装飾市場は2022年に829億6730万ドルと評価され、2023年から2032年までの年平均成長率は3.5%で、2032年には1,177億190万ドルに達すると予測されている。 芝生、屋外テラス、ポーチなど、屋外の生活空間の美的... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Allied Market Research
アライドマーケットリサーチ
2023年11月30日 US$5,730
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
250 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

屋外装飾市場は2022年に829億6730万ドルと評価され、2023年から2032年までの年平均成長率は3.5%で、2032年には1,177億190万ドルに達すると予測されている。
芝生、屋外テラス、ポーチなど、屋外の生活空間の美的価値、使いやすさ、一般的な雰囲気を向上させるために特に作られた幅広いデザイン部品、アイテム、アクセサリーを「屋外装飾品」と呼ぶ。屋外用ファブリック、照明アクセサリー、庭園用装飾品、その他多数の屋外用アクセサリーなど、多種多様な製品が含まれるが、これらに限定されるものではない。

世界の消費者は、環境への関心が高まるにつれて、屋外の環境を改善し、持続可能性や環境にやさしいという信念を反映した屋外装飾製品を積極的に求めるようになっている。このパターンは、倫理的な購買や環境への悪影響を最小限に抑えようとする、より一般的な社会の変化を反映している。再利用部品から作られた家具、無害な塗料と仕上げ剤、再生可能資源から製造された装飾品など、持続可能で環境に優しい屋外装飾ソリューションが、この需要に応えてメーカーや販売業者によって幅広く提供されている。持続可能性は、新たな消費者グループを育成し、環境を安全にするという消費者の意思決定における責任感を醸成することで、購買決定における重要な要因として浮上し、市場の成長を後押ししている。こうした環境に優しい装飾オプションの人気は、屋外装飾の市場において環境に優しい製品が受け入れられつつあることを浮き彫りにしている。

世界中の政府が持続可能性と環境への優しさをますます重視するようになり、その結果、消費財の製造に厳しい規範と要件が設けられるようになった。これらの規則には、環境に優しい素材の使用、特定の化合物の制限、環境と生物多様性の両方に影響を与える製造手順の仕様などが含まれる。これらの規則は、環境への影響を最小限に抑え、生態系システムの健全性を保護するために極めて重要であることは間違いないが、屋外用家具やアクセサリーを提供する企業にとっては困難が伴うこともある。
これらの規則に適合させるためには、製造工程や材料の調達、製品のデザインに変更を加えなければならないことが多く、製造コストが上昇する可能性がある。こうしたコストは顧客に転嫁され、環境に配慮したアウトドア・デザイン商品の価格を引き上げることになりかねない。結論として、アウトドア・デザイン商品の生産に関する政府の厳しい環境法は、業界にとって実質的な発展の障壁となっている。
消費者は、先端技術の発展や、接続性や手軽さへのニーズの高まりにより、こうした利点を屋外空間にも広げたいと考えるようになっている。照明、散水システム、屋外用音響システム、家具など、技術が統合された製品は、"スマート屋外装飾品 "のカテゴリーに含まれる。

これらのアイテムはすべて、スマートフォンやその他のデバイスを使って遠隔操作することができる。これにより、屋外エリアの美観や使い勝手を向上させながら、より良いコントロールと効率を実現することができる。例えば、スマート散水システムは天候を追跡して水の使用量を改善することができ、スマート照明は様々な状況に応じて変更したり、省エネのために制御することができる。顧客はこうしたアイテムの使いやすさと適応性に惹かれ、その結果、こうした最先端のソリューションにお金を使う用意ができている。スマートな屋外装飾は、屋外装飾分野のベンダーや企業に新たな収益源を生み出し、競争とイノベーションを促進する。スマートな屋外装飾品の開発は、業界拡大の大きなチャンスを生み出している。

屋外装飾品市場は、製品、エンドユーザー、流通チャネル、地域に基づいて分析される。製品ベースでは、市場は家具、植木鉢&プランター、ラグ&クッション、照明、パティオ傘&日除け構造、水回り、その他に分けられる。エンドユーザー別では、住宅用と非住宅用に細分化される。流通チャネル別では、市場はスーパーマーケット&ハイパーマーケット、専門店、Eコマース、その他に分類される。地域別では、市場は北米、欧州、アジア太平洋、LAMEAに分けられる。
屋外装飾品市場で事業を展開するプレイヤーは、屋外装飾品市場シェアの拡大、収益性の向上、市場競争力の維持のために様々な開発戦略を採用している。屋外装飾品市場を分析した主なプレイヤーは、Elho B.V.、Net Retailers, LLC、Frontgate、The Home Depot, Inc.、Inter IKEA Holding B.V.、Renson、Kimball International Inc.、Walmart Inc.、Ashley Furniture Industries, LLC、Wayfair Inc.である。

ステークホルダーにとっての主なメリット
本レポートは、2022年から2032年までの屋外装飾品市場分析の市場セグメント、現在の動向、予測、ダイナミクスを定量的に分析し、屋外装飾品市場の有力な市場機会を特定します。
市場調査は、主要な促進要因、阻害要因、機会に関する情報とともに提供されます。
ポーターのファイブフォース分析により、バイヤーとサプライヤーの潜在力を明らかにし、ステークホルダーが利益重視のビジネス決定を下し、サプライヤーとバイヤーのネットワークを強化できるようにします。
屋外装飾品市場のセグメンテーションを詳細に分析することで、市場機会を見極めることができます。
各地域の主要国を世界市場への収益貢献度に応じてマッピングしています。
市場プレイヤーのポジショニングはベンチマーキングを容易にし、市場プレイヤーの現在のポジションを明確に理解することができます。
地域および世界の屋外装飾品市場動向、主要企業、市場セグメント、応用分野、市場成長戦略の分析を含みます。

本レポートをご購入いただくと、以下の特典があります:
四半期ごとの最新情報および*(コーポレート・ライセンスの場合のみ、表示価格でのご提供となります)
ご購入前またはご購入後に、ご希望の企業プロフィールを5社追加で無料アップデート
5ユーザー・ライセンスおよびエンタープライズ・ユーザー・ライセンスのご購入の場合、次期バージョンを無料でご提供します。
アナリストによる16時間のサポート* (購入後、レポートのレビューで追加のデータ要件が見つかった場合、質問や販売後の問い合わせを解決するためにアナリストによる16時間のサポートを受けることができます)
15% の無料カスタマイズ* (レポートの範囲またはセグメントがお客様の要件と一致しない場合、15% は 3 営業日の無料作業に相当します。)
ファイブおよびエンタープライズ・ユーザー・ライセンスの無料データ・パック。(エクセル版レポート)
レポートが6~12ヶ月以上前の場合、無料で更新。
24時間優先対応
業界の最新情報とホワイトペーパーを無料で提供

このレポートで可能なカスタマイズ(追加費用とスケジュールがあります。)
消費者の購買行動分析
エンドユーザーの嗜好とペインポイント
サプライチェーン分析とベンダーのマージン
ペインポイント分析
クライアントの関心に特化した追加的な企業プロファイル
国または地域の追加分析-市場規模と予測
平均販売価格分析/価格帯分析
過去の市場データ
SWOT分析
主要市場セグメント
エンドユーザー別
住宅
非住宅
製品別
家具
植木鉢・プランター
ラグ・クッション
照明器具
パティオアンブレラ&シェードストラクチャー
水まわり
その他
流通チャネル別
スーパーマーケット、ハイパーマーケット
専門店
Eコマース
その他
地域別
北米
アメリカ
カナダ
メキシコ
ヨーロッパ
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
その他のヨーロッパ
アジア太平洋
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
その他のアジア太平洋地域
ラメア
ブラジル
南アフリカ
サウジアラビア
アラブ首長国連邦
その他の地域
主要市場プレイヤー
Elho B.V.
ウェイフェア
Inter IKEA Holding B.V.
キンボール・インターナショナル
ウォルマート
フロントゲート
レンソン
ホーム・デポ
アシュレイ・ファニチャー・インダストリーズ LLC.
ネットリテイラーズ

ページTOPに戻る


目次

第1章:はじめに
1.1.報告書の記述
1.2.主要市場セグメント
1.3.ステークホルダーにとっての主なメリット
1.4.調査方法
1.4.1.一次調査
1.4.2.二次調査
1.4.3.アナリストのツールとモデル
第2章:エグゼクティブサマリー
2.1.CXOの視点
第3章 市場概要
3.1.市場の定義と範囲
3.2.主な調査結果
3.2.1.主な影響要因
3.2.2.投資ポケットの上位
3.3.ポーターの5つの力分析
3.3.1.サプライヤーの交渉力は中程度
3.3.2.新規参入の脅威は中程度
3.3.3.代替品の脅威は中程度
3.3.4.ライバルの激しさは中程度
3.3.5.買い手の低い交渉力
3.4.市場力学
3.4.1.原動力
3.4.1.1.アウトドア・リビングへの注目の高まり
3.4.1.2.環境に優しく持続可能な製品
3.4.1.3.オンライン小売とEコマース
3.4.2.阻害要因
3.4.2.1.景気低迷
3.4.2.2.政府による厳しい環境規制
3.4.3.機会
3.4.3.1.スマートな屋外装飾の導入
3.5.業界のペインポイント分析
3.6.上位影響要因
第4章:屋外装飾品市場、製品別
4.1.概要
4.1.1.市場規模と予測
4.2.家具
4.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.2.2.地域別の市場規模と予測
4.2.3.国別市場シェア分析
4.3.植木鉢とプランター
4.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.3.2.地域別市場規模および予測
4.3.3.国別市場シェア分析
4.4.ラグとクッション
4.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.4.2.地域別の市場規模と予測
4.4.3.国別市場シェア分析
4.5.照明
4.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.5.2.地域別の市場規模と予測
4.5.3.国別市場シェア分析
4.6.パティオ用傘と日除け構造
4.6.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.6.2.市場規模および予測、地域別
4.6.3.国別市場シェア分析
4.7.水の特徴
4.7.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.7.2.地域別の市場規模と予測
4.7.3.国別市場シェア分析
4.8.その他
4.8.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.8.2.地域別の市場規模と予測
4.8.3.国別市場シェア分析
第5章 屋外装飾品市場:エンドユーザー別
5.1.概要
5.1.1.市場規模と予測
5.2.住宅
5.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.2.2.地域別の市場規模と予測
5.2.3.国別市場シェア分析
5.3.非住宅
5.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.3.2.地域別の市場規模と予測
5.3.3.国別市場シェア分析
第6章 屋外装飾品市場:流通チャネル別
6.1.概要
6.1.1.市場規模と予測
6.2.スーパーマーケットとハイパーマーケット
6.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.2.2.地域別市場規模および予測
6.2.3.国別市場シェア分析
6.3.専門店
6.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.3.2.地域別の市場規模と予測
6.3.3.国別市場シェア分析
6.4.電子商取引
6.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.4.2.地域別の市場規模と予測
6.4.3.国別市場シェア分析
6.5.その他
6.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.5.2.地域別の市場規模と予測
6.5.3.国別市場シェア分析
第7章 屋外装飾品市場:地域別
7.1.概要
7.1.1.市場規模および予測 地域別
7.2.北米
7.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.2.2.市場規模および予測(製品別
7.2.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.2.4.市場規模・予測:流通チャネル別
7.2.5.市場規模・予測:国別
7.2.5.1.米国
7.2.5.1.1.市場規模・予測:製品別
7.2.5.1.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.2.5.1.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.2.5.2.カナダ
7.2.5.2.1.市場規模・予測:製品別
7.2.5.2.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.2.5.2.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.2.5.3.メキシコ
7.2.5.3.1.市場規模・予測:製品別
7.2.5.3.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.2.5.3.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.欧州
7.3.1.主要市場動向、成長要因、機会
7.3.2.市場規模および予測(製品別
7.3.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.4.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.市場規模・予測:国別
7.3.5.1.ドイツ
7.3.5.1.1.市場規模・予測、製品別
7.3.5.1.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.5.1.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.2.フランス
7.3.5.2.1.市場規模・予測:製品別
7.3.5.2.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.5.2.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.3.イギリス
7.3.5.3.1.市場規模・予測:製品別
7.3.5.3.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.5.3.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.4.イタリア
7.3.5.4.1.市場規模および予測:製品別
7.3.5.4.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.5.4.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.5.スペイン
7.3.5.5.1.市場規模・予測:製品別
7.3.5.5.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.5.5.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.6.その他のヨーロッパ
7.3.5.6.1.市場規模および予測:製品別
7.3.5.6.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.5.6.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.アジア太平洋地域
7.4.1.主要市場動向、成長要因、機会
7.4.2.市場規模および予測(製品別
7.4.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.4.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.市場規模・予測:国別
7.4.5.1.中国
7.4.5.1.1.市場規模・予測:製品別
7.4.5.1.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.5.1.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.2.日本
7.4.5.2.1.市場規模・予測:製品別
7.4.5.2.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.5.2.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.3.インド
7.4.5.3.1.市場規模・予測:製品別
7.4.5.3.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.5.3.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.4.韓国
7.4.5.4.1.市場規模および予測:製品別
7.4.5.4.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.5.4.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.5.オーストラリア
7.4.5.5.1.市場規模・予測:製品別
7.4.5.5.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.5.5.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.6.その他のアジア太平洋地域
7.4.5.6.1.市場規模および予測:製品別
7.4.5.6.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.5.6.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.ラメア
7.5.1.主要市場動向、成長要因、機会
7.5.2.市場規模および予測(製品別
7.5.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.5.4.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.5.市場規模・予測:国別
7.5.5.1.ブラジル
7.5.5.1.1.市場規模・予測:製品別
7.5.5.1.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.5.5.1.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.5.2.南アフリカ
7.5.5.2.1.市場規模および予測:製品別
7.5.5.2.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.5.5.2.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.5.3.サウジアラビア
7.5.5.3.1.市場規模・予測:製品別
7.5.5.3.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.5.5.3.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.5.4.アラブ首長国連邦
7.5.5.4.1.市場規模・予測:製品別
7.5.5.4.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.5.5.4.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.5.5.その他の地域
7.5.5.5.1.市場規模および予測:製品別
7.5.5.5.2.市場規模および予測:エンドユーザー別
7.5.5.5.3.市場規模・予測:流通チャネル別
第8章 競争環境
8.1.はじめに
8.2.上位の勝利戦略
8.3.トップ10選手の製品マッピング
8.4.競合ダッシュボード
8.5.競合ヒートマップ
8.6.トッププレーヤーのポジショニング、2022年
第9章 企業プロフィール
9.1.ホーム・デポ社
9.1.1.会社概要
9.1.2.主要役員
9.1.3.スナップショット
9.1.4.事業セグメント
9.1.5.製品ポートフォリオ
9.1.6.業績
9.1.7.主な戦略的動きと展開
9.2.インター・イケア・ホールディングB.V.
9.2.1.会社概要
9.2.2.主要役員
9.2.3.スナップショット
9.2.4.事業セグメント
9.2.5.製品ポートフォリオ
9.2.6.業績
9.2.7.主な戦略的動きと展開
9.3.エルホB.V.
9.3.1.会社概要
9.3.2.主要役員
9.3.3.スナップショット
9.3.4.事業セグメント
9.3.5.製品ポートフォリオ
9.4.アシュレー・ファニチャー・インダストリーズ社
9.4.1.会社概要
9.4.2.主要役員
9.4.3.スナップショット
9.4.4.事業セグメント
9.4.5.製品ポートフォリオ
9.4.6.主な戦略的動きと展開
9.5.ウェイフェア
9.5.1.会社概要
9.5.2.主要役員
9.5.3.スナップショット
9.5.4.事業セグメント
9.5.5.製品ポートフォリオ
9.5.6.業績
9.5.7.主な戦略的動きと展開
9.6.ネットリテーラーLLC
9.6.1.会社概要
9.6.2.主要役員
9.6.3.スナップショット
9.6.4.事業セグメント
9.6.5.製品ポートフォリオ
9.7.フロントゲート
9.7.1.会社概要
9.7.2.主要役員
9.7.3.スナップショット
9.7.4.事業セグメント
9.7.5.製品ポートフォリオ
9.7.6.主な戦略的動きと展開
9.8.ウォルマート
9.8.1.会社概要
9.8.2.主要役員
9.8.3.スナップショット
9.8.4.事業セグメント
9.8.5.製品ポートフォリオ
9.8.6.業績
9.8.7.主な戦略的動きと展開
9.9.キンボール・インターナショナル
9.9.1.会社概要
9.9.2.主要役員
9.9.3.スナップショット
9.9.4.事業セグメント
9.9.5.製品ポートフォリオ
9.9.6.業績
9.9.7.主な戦略的動きと展開
9.10.レンソン
9.10.1.会社概要
9.10.2.主要役員
9.10.3.スナップショット
9.10.4.事業セグメント
9.10.5.製品ポートフォリオ

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The outdoor decor market was valued at $82,967.3 million in 2022 and is projected to reach $117,701.9 million by 2032, growing at a CAGR of 3.5% from 2023 to 2032.
A wide range of design components, items, and accessories are referred to as "outdoor decor" when they are particularly created to improve the aesthetic value, usability, and general ambiance of outside areas like lawns, outdoor terraces, porches, or any other outdoor living space. It covers a wide variety of products, such as but not restricted to outdoor fabrics, lighting accessories, garden ornaments, and numerous outdoor accessories.

Global consumers are actively looking for outdoor decor products that improve the environment of the outdoor areas and reflect their beliefs regarding sustainability and eco-friendliness as they become more environmentally concerned. This pattern reflects a more general change in society towards ethical purchasing and minimizing negative environmental effects. A broad variety of sustainable and environmentally friendly outdoor decor solutions are being offered by manufacturers and merchants in response to this demand, including furniture built from reused components, harmless paints & finishes, and decor manufactured from renewable resources. Sustainability is propelling market growth as it emerges as a crucial factor in purchasing decisions by fostering new consumer groups and fostering a sense of accountability in the decisions of consumers to make their environment safe. The popularity of these eco-friendly decor options highlights the growing acceptability of eco-friendly products in the marketplace for outdoor decor.

Governments all around the globe are placing more and more emphasis on sustainability and environmental friendliness, which has led to strict norms and requirements for the manufacturing of consumer goods. These rules cover the use of eco-friendly materials, limitations on certain compounds, and specifications for production procedures that have an impact on both the environment and on biodiversity. Although these rules are unquestionably crucial for minimizing environmental impact and protecting the health of ecological systems they can present difficulties for businesses who provide outdoor furniture and accessories.
Conforming to these rules frequently calls for modifications to manufacturing processes, material procurement, and design of products, which can raise production costs. These expenses could be passed on to customers, raising the price of eco-friendly outdoor design items. In conclusion, the government's stringent environmental laws for the production of outdoor design goods are posing a substantial development barrier for the industry.
Consumers are increasingly seeking to extend these advantages to their outdoor spaces due to the development of advanced technology and the growing need for connectivity and ease. Products with integrated technology, such as lighting, watering systems, outdoor sound systems, and furnishings, are included in the category of "smart outdoor decor."

These items may all be operated remotely via smartphones or other devices. This gives outdoor areas better control and efficiency while also improving their beauty and use. Smart watering systems, for instance, are capable of tracking weather conditions and improving water use, while smart lighting may be changed for various situations or controlled for energy savings. Customers are drawn to the ease of use and adaptability of such items, and as a result, are prepared to spend money on these cutting-edge solutions. Smart outdoor decor creates new revenue streams for vendors and companies in the outdoor decor sector, fostering competition and innovation. The development of smart outdoor décor is creating a significant chance for expansion for the industry.

The outdoor décor market is analyzed on the basis of product, end user, distribution channel and region. On the basis of product, the market is divided into furniture, flower pots & planters, rugs & cushions, lighting, patio umbrellas and shade structures, water features, and others. On the basis of end user, the market is fragmented into residential and non-residential. On the basis of distribution channel, the market is categorized into supermarket & hypermarket, specialty stores, E-commerce and others. On the basis of region, the market is divided into North America, Europe, Asia-Pacific, and LAMEA.
Players operating in the outdoor decor market have adopted various developmental strategies to expand their outdoor decor market share, increase profitability, and remain competitive in the market. The major players analyzed for the outdoor decor market are Elho B.V., Net Retailers, LLC, Frontgate, The Home Depot, Inc., Inter IKEA Holding B.V., Renson, Kimball International Inc., Walmart Inc, Ashley Furniture Industries, LLC, and Wayfair Inc.

Key Benefits For Stakeholders
●This report provides a quantitative analysis of the market segments, current trends, estimations, and dynamics of the outdoor decor market analysis from 2022 to 2032 to identify the prevailing outdoor decor market opportunities.
●The market research is offered along with information related to key drivers, restraints, and opportunities.
●Porter's five forces analysis highlights the potency of buyers and suppliers to enable stakeholders make profit-oriented business decisions and strengthen their supplier-buyer network.
●In-depth analysis of the outdoor decor market segmentation assists to determine the prevailing market opportunities.
●Major countries in each region are mapped according to their revenue contribution to the global market.
●Market player positioning facilitates benchmarking and provides a clear understanding of the present position of the market players.
●The report includes the analysis of the regional as well as global outdoor decor market trends, key players, market segments, application areas, and market growth strategies.

Additional benefits you will get with this purchase are:
● Quarterly Update and* (only available with a corporate license, on listed price)
● 5 additional Company Profile of client Choice pre- or Post-purchase, as a free update.
● Free Upcoming Version on the Purchase of Five and Enterprise User License.
● 16 analyst hours of support* (post-purchase, if you find additional data requirements upon review of the report, you may receive support amounting to 16 analyst hours to solve questions, and post-sale queries)
● 15% Free Customization* (in case the scope or segment of the report does not match your requirements, 15% is equivalent to 3 working days of free work, applicable once)
● Free data Pack on the Five and Enterprise User License. (Excel version of the report)
● Free Updated report if the report is 6-12 months old or older.
● 24-hour priority response*
● Free Industry updates and white papers.

Possible Customization with this report (with additional cost and timeline, please talk to the sales executive to know more)
● Consumer Buying Behavior Analysis
● End user preferences and pain points
● Supply Chain Analysis & Vendor Margins
● Pain Point Analysis
● Additional company profiles with specific to client's interest
● Additional country or region analysis- market size and forecast
● Average Selling Price Analysis / Price Point Analysis
● Historic market data
● SWOT Analysis
Key Market Segments
By End-User
● Residential
● Non-Residential
By Product
● Furniture
● Flower Pots and Planters
● Rugs and Cushions
● Lighting
● Patio Umbrellas and shade structures
● Water Features
● Others
By Distribution Channel
● Supermarket and hypermarket
● Specialty Stores
● E-Commerce
● Others
By Region
● North America
○ U.S.
○ Canada
○ Mexico
● Europe
○ Germany
○ France
○ UK
○ Italy
○ Spain
○ Rest of Europe
● Asia-Pacific
○ China
○ Japan
○ India
○ South Korea
○ Australia
○ Rest of Asia-Pacific
● LAMEA
○ Brazil
○ South Africa,
○ Saudi Arabia
○ UAE
○ Rest of LAMEA
● Key Market Players
○ Elho B.V.
○ Wayfair Inc.
○ Inter IKEA Holding B.V.
○ Kimball International Inc.
○ Walmart Inc.
○ Frontgate
○ Renson
○ The Home Depot, Inc.
○ Ashley Furniture Industries, LLC.
○ Net Retailers, LLC



ページTOPに戻る


Table of Contents

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report description
1.2. Key market segments
1.3. Key benefits to the stakeholders
1.4. Research methodology
1.4.1. Primary research
1.4.2. Secondary research
1.4.3. Analyst tools and models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO Perspective
CHAPTER 3: MARKET OVERVIEW
3.1. Market definition and scope
3.2. Key findings
3.2.1. Top impacting factors
3.2.2. Top investment pockets
3.3. Porter’s five forces analysis
3.3.1. Moderate bargaining power of suppliers
3.3.2. Moderate threat of new entrants
3.3.3. Moderate threat of substitutes
3.3.4. Moderate intensity of rivalry
3.3.5. Low bargaining power of buyers
3.4. Market dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.1.1. Increase in Focus on Outdoor Living
3.4.1.2. Eco-Friendly and Sustainable Products
3.4.1.3. Online Retail and E-commerce
3.4.2. Restraints
3.4.2.1. Economic downturns
3.4.2.2. Strict Environmental Regulations by Government
3.4.3. Opportunities
3.4.3.1. Introduction of smart outdoor decor
3.5. Industry Pain Point Analysis
3.6. Top Impacting Factors
CHAPTER 4: OUTDOOR DECOR MARKET, BY PRODUCT
4.1. Overview
4.1.1. Market size and forecast
4.2. Furniture
4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2. Market size and forecast, by region
4.2.3. Market share analysis by country
4.3. Flower Pots and Planters
4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2. Market size and forecast, by region
4.3.3. Market share analysis by country
4.4. Rugs and Cushions
4.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.4.2. Market size and forecast, by region
4.4.3. Market share analysis by country
4.5. Lighting
4.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.5.2. Market size and forecast, by region
4.5.3. Market share analysis by country
4.6. Patio Umbrellas and shade structures
4.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.6.2. Market size and forecast, by region
4.6.3. Market share analysis by country
4.7. Water Features
4.7.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.7.2. Market size and forecast, by region
4.7.3. Market share analysis by country
4.8. Others
4.8.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.8.2. Market size and forecast, by region
4.8.3. Market share analysis by country
CHAPTER 5: OUTDOOR DECOR MARKET, BY END-USER
5.1. Overview
5.1.1. Market size and forecast
5.2. Residential
5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2. Market size and forecast, by region
5.2.3. Market share analysis by country
5.3. Non-Residential
5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2. Market size and forecast, by region
5.3.3. Market share analysis by country
CHAPTER 6: OUTDOOR DECOR MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL
6.1. Overview
6.1.1. Market size and forecast
6.2. Supermarket and hypermarket
6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2. Market size and forecast, by region
6.2.3. Market share analysis by country
6.3. Specialty Stores
6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2. Market size and forecast, by region
6.3.3. Market share analysis by country
6.4. E-Commerce
6.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.4.2. Market size and forecast, by region
6.4.3. Market share analysis by country
6.5. Others
6.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.5.2. Market size and forecast, by region
6.5.3. Market share analysis by country
CHAPTER 7: OUTDOOR DECOR MARKET, BY REGION
7.1. Overview
7.1.1. Market size and forecast By Region
7.2. North America
7.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.2. Market size and forecast, by Product
7.2.3. Market size and forecast, by End-User
7.2.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.2.5. Market size and forecast, by country
7.2.5.1. U.S.
7.2.5.1.1. Market size and forecast, by Product
7.2.5.1.2. Market size and forecast, by End-User
7.2.5.1.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.2.5.2. Canada
7.2.5.2.1. Market size and forecast, by Product
7.2.5.2.2. Market size and forecast, by End-User
7.2.5.2.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.2.5.3. Mexico
7.2.5.3.1. Market size and forecast, by Product
7.2.5.3.2. Market size and forecast, by End-User
7.2.5.3.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3. Europe
7.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.2. Market size and forecast, by Product
7.3.3. Market size and forecast, by End-User
7.3.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5. Market size and forecast, by country
7.3.5.1. Germany
7.3.5.1.1. Market size and forecast, by Product
7.3.5.1.2. Market size and forecast, by End-User
7.3.5.1.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.2. France
7.3.5.2.1. Market size and forecast, by Product
7.3.5.2.2. Market size and forecast, by End-User
7.3.5.2.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.3. UK
7.3.5.3.1. Market size and forecast, by Product
7.3.5.3.2. Market size and forecast, by End-User
7.3.5.3.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.4. Italy
7.3.5.4.1. Market size and forecast, by Product
7.3.5.4.2. Market size and forecast, by End-User
7.3.5.4.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.5. Spain
7.3.5.5.1. Market size and forecast, by Product
7.3.5.5.2. Market size and forecast, by End-User
7.3.5.5.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.6. Rest of Europe
7.3.5.6.1. Market size and forecast, by Product
7.3.5.6.2. Market size and forecast, by End-User
7.3.5.6.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4. Asia-Pacific
7.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.2. Market size and forecast, by Product
7.4.3. Market size and forecast, by End-User
7.4.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5. Market size and forecast, by country
7.4.5.1. China
7.4.5.1.1. Market size and forecast, by Product
7.4.5.1.2. Market size and forecast, by End-User
7.4.5.1.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.2. Japan
7.4.5.2.1. Market size and forecast, by Product
7.4.5.2.2. Market size and forecast, by End-User
7.4.5.2.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.3. India
7.4.5.3.1. Market size and forecast, by Product
7.4.5.3.2. Market size and forecast, by End-User
7.4.5.3.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.4. South Korea
7.4.5.4.1. Market size and forecast, by Product
7.4.5.4.2. Market size and forecast, by End-User
7.4.5.4.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.5. Australia
7.4.5.5.1. Market size and forecast, by Product
7.4.5.5.2. Market size and forecast, by End-User
7.4.5.5.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.6. Rest of Asia-Pacific
7.4.5.6.1. Market size and forecast, by Product
7.4.5.6.2. Market size and forecast, by End-User
7.4.5.6.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5. LAMEA
7.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.2. Market size and forecast, by Product
7.5.3. Market size and forecast, by End-User
7.5.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5. Market size and forecast, by country
7.5.5.1. Brazil
7.5.5.1.1. Market size and forecast, by Product
7.5.5.1.2. Market size and forecast, by End-User
7.5.5.1.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5.2. South Africa,
7.5.5.2.1. Market size and forecast, by Product
7.5.5.2.2. Market size and forecast, by End-User
7.5.5.2.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5.3. Saudi Arabia
7.5.5.3.1. Market size and forecast, by Product
7.5.5.3.2. Market size and forecast, by End-User
7.5.5.3.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5.4. UAE
7.5.5.4.1. Market size and forecast, by Product
7.5.5.4.2. Market size and forecast, by End-User
7.5.5.4.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5.5. Rest of LAMEA
7.5.5.5.1. Market size and forecast, by Product
7.5.5.5.2. Market size and forecast, by End-User
7.5.5.5.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
CHAPTER 8: COMPETITIVE LANDSCAPE
8.1. Introduction
8.2. Top winning strategies
8.3. Product mapping of top 10 player
8.4. Competitive dashboard
8.5. Competitive heatmap
8.6. Top player positioning, 2022
CHAPTER 9: COMPANY PROFILES
9.1. The Home Depot, Inc.
9.1.1. Company overview
9.1.2. Key executives
9.1.3. Company snapshot
9.1.4. Operating business segments
9.1.5. Product portfolio
9.1.6. Business performance
9.1.7. Key strategic moves and developments
9.2. Inter IKEA Holding B.V.
9.2.1. Company overview
9.2.2. Key executives
9.2.3. Company snapshot
9.2.4. Operating business segments
9.2.5. Product portfolio
9.2.6. Business performance
9.2.7. Key strategic moves and developments
9.3. Elho B.V.
9.3.1. Company overview
9.3.2. Key executives
9.3.3. Company snapshot
9.3.4. Operating business segments
9.3.5. Product portfolio
9.4. Ashley Furniture Industries, LLC.
9.4.1. Company overview
9.4.2. Key executives
9.4.3. Company snapshot
9.4.4. Operating business segments
9.4.5. Product portfolio
9.4.6. Key strategic moves and developments
9.5. Wayfair Inc.
9.5.1. Company overview
9.5.2. Key executives
9.5.3. Company snapshot
9.5.4. Operating business segments
9.5.5. Product portfolio
9.5.6. Business performance
9.5.7. Key strategic moves and developments
9.6. Net Retailers, LLC
9.6.1. Company overview
9.6.2. Key executives
9.6.3. Company snapshot
9.6.4. Operating business segments
9.6.5. Product portfolio
9.7. Frontgate
9.7.1. Company overview
9.7.2. Key executives
9.7.3. Company snapshot
9.7.4. Operating business segments
9.7.5. Product portfolio
9.7.6. Key strategic moves and developments
9.8. Walmart Inc.
9.8.1. Company overview
9.8.2. Key executives
9.8.3. Company snapshot
9.8.4. Operating business segments
9.8.5. Product portfolio
9.8.6. Business performance
9.8.7. Key strategic moves and developments
9.9. Kimball International Inc.
9.9.1. Company overview
9.9.2. Key executives
9.9.3. Company snapshot
9.9.4. Operating business segments
9.9.5. Product portfolio
9.9.6. Business performance
9.9.7. Key strategic moves and developments
9.10. Renson
9.10.1. Company overview
9.10.2. Key executives
9.10.3. Company snapshot
9.10.4. Operating business segments
9.10.5. Product portfolio

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート

Allied Market Research社の消費者向けグッズ分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(outdoor)の最新刊レポート


よくあるご質問


Allied Market Research社はどのような調査会社ですか?


アライドマーケットリサーチ(Allied Market Research)は世界の多様な市場に関する戦略や将来推計、成長/衰退予測、機会分析、消費者調査などを行い、市場調査レポートを積極的に出版しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/20 10:28

158.95 円

165.20 円

201.28 円

ページTOPに戻る