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チアリーディング用品市場:用品タイプ別(アパレル・アクセサリー、保護具、マット、旗・バナー、ポンポン、その他)、エンドユーザー別(学校・カレッジ、大学・研究所、体操・アクロチーム、スポーツチーム)、流通チャネル別(小売店、ブランド店、オンラインストア、その他):世界の機会分析と産業予測、2023-2032年


Cheerleading Equipment Market By Equipment Type (Apparel and Accessories, Protective Gear, Mat, Flags and Banners, Pom Poms, Others), By End User (Schools and Colleges, Universities and Institutes, Gymnastic and Acro Teams, Sports Teams), By Distribution Channel (Retail Stores, Brand Stores, Online Stores, Others): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2023-2032

チアリーディング用品市場は、2022年に1億6,531万ドルと評価され、2023年から2032年までの年平均成長率は4.4%を記録し、2032年には25億3,920万ドルに達すると予測されている。 チアリーディングは、一般的にチ... もっと見る

 

 

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Allied Market Research
アライドマーケットリサーチ
2023年11月30日 US$5,730
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サマリー

チアリーディング用品市場は、2022年に1億6,531万ドルと評価され、2023年から2032年までの年平均成長率は4.4%を記録し、2032年には25億3,920万ドルに達すると予測されている。
チアリーディングは、一般的にチアリーダーと呼ばれる個人のグループが、スポーツチームのモチベーションを高め、サポートするために、シンクロしたルーチンやスタントを応援するスポーツであり、パフォーマンス活動である。安全性とパフォーマンスを確保するために、特定の用具とウェアが必要である。チアリーダーは専用のユニフォームとシューズを着用し、視覚的な興奮を高めるためにポンポンを持つ。さらに、この用具は、外見、プレゼンテーション、パフォーマンスの全体的な質を高める。
チアリーディング用品市場は、用具の種類、エンドユーザー、流通チャネル、地域に基づいて分析される。用具タイプ別では、市場はアパレル&アクセサリー、防具、マット、旗&バナー、ポンポン、その他に分けられる。用具タイプ別では、アパレル&アクセサリー分野が2022年のチアリーディング用具市場を支配しており、予測期間を通じてその優位性を維持すると予測されている。アパレルとアクセサリーは、チアリーダーのパフォーマンス、安全性、総合的な精神にとって重要である。
これらのアクセサリーは、チアリーダーにスタイル、快適性、サポートを提供し、パフォーマンスや観客との交流を可能にするものである。チアリーディングの衣装、靴、ショーツ、ソックス、タイツ、ウォームアップウェア、ヘアアクセサリー、ウォーターボトル、スピリットウェア、および他の項目は、チアリーディングのアパレルやアクセサリーに含まれています。さらに、柔軟性、耐久性、吸湿発散性のような性能上の利点を提供する最先端のファブリックを使用したウェアやアクセサリーの継続的な技術革新は、説得力のある販売機能であることを示している。

環境意識の高まりは、環境に優しく持続可能な素材をチアリーディング・アクセサリーやギアに求めるようになった。さらに、パフォーマンス、快適性、柔軟性に重点を置くアスレジャーウェアの人気の高まりから、チアリングウェアは恩恵を受けている。さらに、特定の行事や祭り、競技シーズンに対応するテーマや季節のコレクションが注目を集め、結果的にこのセグメントの売上を増加させている。
エンドユーザー別に見ると、市場は学校・カレッジ、大学・研究機関、体操・アクロチーム、スポーツチームに分類される。2022年のチアリーディング用品市場は、学校&カレッジセグメントが支配的であり、予測期間中もその支配力を維持すると予測されている。近年、学校と大学の両方でチアリーディング用品の需要が顕著に増加している。
チアリーディングは、学校での経験の重要な側面として観察されている。それは、学校の精神を高め、学生の関与を高めるのに役立ちます。多くの学校や大学は、フットボールやバスケットボールの試合のような異なるスポーツイベントで競う独自のチアリーディングチームを持っています。チアリーディングに携わる企業は、ユニフォームや適合器具など、幅広いチアリーダーに適した商品やサービスの創造と普及に努めている。また、チアリーディングは、出身地や性別、身体的な制限に関係なく、大多数の学生が取り組むようになった。さらに、チアリーディングは、教育機関が大学や学校を宣伝するために使用する人気のマーケティングツールとなっており、強力なブランドアイデンティティを構築するのに役立っている。これは、市場の成長を促進する。

ステークホルダーにとっての主なメリット
本レポートは、2022年から2032年までのチアリーディング用品市場分析の市場セグメント、現在の動向、予測、ダイナミクスを定量的に分析し、チアリーディング用品市場の有力な市場機会を特定します。
市場調査は主要な促進要因、阻害要因、機会に関する情報とともに提供されます。
ポーターのファイブフォース分析により、バイヤーとサプライヤーの潜在力を明らかにし、ステークホルダーが利益重視のビジネス決定を下し、サプライヤーとバイヤーのネットワークを強化できるようにします。
チアリーディング用品市場のセグメンテーションを詳細に分析することで、市場機会を見極めることができます。
各地域の主要国を世界市場への収益貢献度に応じてマッピングしています。
市場プレイヤーのポジショニングはベンチマーキングを容易にし、市場プレイヤーの現在のポジションを明確に理解することができます。
地域別および世界別のチアリーディング用品市場動向、主要企業、市場セグメント、応用分野、市場成長戦略の分析を含みます。

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クライアントの関心に応じた企業プロファイルの追加
国または地域の追加分析-市場規模と予測
平均販売価格分析/価格帯分析
クリスクロスセグメント分析-市場規模と予測
過去の市場データ
主要市場セグメント
流通チャネル別
小売店
ブランドストア
オンラインストア
その他
機器タイプ別
アパレル・アクセサリー
プロテクター
マット
フラッグ&バナー
ポンポン
その他
エンドユーザー別
スポーツチーム
学校・大学
大学・研究機関
体操・アクロチーム
地域別
北米
アメリカ
カナダ
メキシコ
ヨーロッパ
ドイツ
イギリス
フランス
イタリア
スペイン
その他のヨーロッパ
アジア太平洋
中国
韓国
日本
インド
オーストラリア
アセアン
その他のアジア太平洋地域
ラメア
ブラジル
アルゼンチン
チリ
アラブ首長国連邦
南アフリカ
その他の地域
主な市場プレイヤー
ミズノ株式会社
フルーツオブザルーム社
アディダス
エヌフィニティ
アイコニックス・インターナショナル
プーマSE
ナイキ
ディックス・スポーティング・グッズ
株式会社アシックス
ウルヴァリン・ワールドワイド社

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目次

第1章:はじめに
1.1.報告書の記述
1.2.主要市場セグメント
1.3.ステークホルダーにとっての主なメリット
1.4.調査方法
1.4.1.一次調査
1.4.2.二次調査
1.4.3.アナリストのツールとモデル
第2章:エグゼクティブサマリー
2.1.CXOの視点
第3章 市場概要
3.1.市場の定義と範囲
3.2.主な調査結果
3.2.1.主な影響要因
3.2.2.投資ポケットの上位
3.3.ポーターの5つの力分析
3.3.1.サプライヤーの交渉力は中程度
3.3.2.新規参入の脅威は低い
3.3.3.代替品の脅威は中程度
3.3.4.ライバルの激しさは中程度
3.3.5.買い手の交渉力は中程度
3.4.市場力学
3.4.1.原動力
3.4.1.1.チアリーディングへの参加者の増加
3.4.1.2.チアリーディングプログラムへの投資の増加
3.4.1.3.技術の進歩
3.4.2.阻害要因
3.4.2.1.急速なファッションとスタイルの変化
3.4.2.2.チアリーディング用品の高い安全基準
3.4.3.機会
3.4.3.1.カスタマイズとパーソナライゼーションの台頭
第4章:チアリーディング用具市場、用具タイプ別
4.1.概要
4.1.1.市場規模と予測
4.2.アパレルとアクセサリー
4.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.2.2.地域別の市場規模と予測
4.2.3.国別市場シェア分析
4.3.保護具
4.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.3.2.地域別の市場規模と予測
4.3.3.国別市場シェア分析
4.4.マット
4.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.4.2.地域別の市場規模と予測
4.4.3.国別市場シェア分析
4.5.旗とバナー
4.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.5.2.市場規模および予測、地域別
4.5.3.国別市場シェア分析
4.6.ポンポン
4.6.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.6.2.地域別市場規模および予測
4.6.3.国別市場シェア分析
4.7.その他
4.7.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.7.2.地域別の市場規模と予測
4.7.3.国別市場シェア分析
第5章 チアリーディング用品市場:エンドユーザー別
5.1.概要
5.1.1.市場規模と予測
5.2.学校とカレッジ
5.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.2.2.地域別の市場規模と予測
5.2.3.国別市場シェア分析
5.3.大学・研究機関
5.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.3.2.地域別の市場規模と予測
5.3.3.国別市場シェア分析
5.4.体操・アクロチーム
5.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.4.2.地域別の市場規模と予測
5.4.3.国別市場シェア分析
5.5.スポーツチーム
5.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.5.2.地域別の市場規模と予測
5.5.3.国別市場シェア分析
第6章 チアリーディング用品市場:流通チャネル別
6.1.概要
6.1.1.市場規模と予測
6.2.小売店舗
6.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.2.2.地域別の市場規模と予測
6.2.3.国別市場シェア分析
6.3.ブランドストア
6.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.3.2.地域別市場規模および予測
6.3.3.国別市場シェア分析
6.4.オンラインストア
6.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.4.2.地域別市場規模および予測
6.4.3.国別市場シェア分析
6.5.その他
6.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.5.2.地域別の市場規模と予測
6.5.3.国別市場シェア分析
第7章 チアリーディング用品市場:地域別
7.1.概要
7.1.1.市場規模・予測 地域別
7.2.北米
7.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.2.2.市場規模および予測(機器タイプ別
7.2.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.2.4.市場規模・予測:流通チャネル別
7.2.5.市場規模・予測:国別
7.2.5.1.米国
7.2.5.1.1.市場規模・予測:機器タイプ別
7.2.5.1.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.2.5.1.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.2.5.2.カナダ
7.2.5.2.1.市場規模・予測:機器タイプ別
7.2.5.2.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.2.5.2.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.2.5.3.メキシコ
7.2.5.3.1.市場規模・予測:機器タイプ別
7.2.5.3.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.2.5.3.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.欧州
7.3.1.主要市場動向、成長要因、機会
7.3.2.市場規模および予測(機器タイプ別
7.3.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.4.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.市場規模・予測:国別
7.3.5.1.ドイツ
7.3.5.1.1.市場規模・予測:機器タイプ別
7.3.5.1.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.5.1.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.2.イギリス
7.3.5.2.1.市場規模・予測:機器タイプ別
7.3.5.2.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.5.2.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.3.フランス
7.3.5.3.1.市場規模・予測:機器タイプ別
7.3.5.3.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.5.3.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.4.イタリア
7.3.5.4.1.市場規模および予測:機器タイプ別
7.3.5.4.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.5.4.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.5.スペイン
7.3.5.5.1.市場規模・予測:機器タイプ別
7.3.5.5.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.5.5.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.6.その他のヨーロッパ
7.3.5.6.1.市場規模および予測:機器タイプ別
7.3.5.6.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.5.6.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.アジア太平洋地域
7.4.1.主要市場動向、成長要因、機会
7.4.2.市場規模および予測(機器タイプ別
7.4.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.4.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.市場規模・予測:国別
7.4.5.1.中国
7.4.5.1.1.市場規模・予測:機器タイプ別
7.4.5.1.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.5.1.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.2.韓国
7.4.5.2.1.市場規模および予測:機器タイプ別
7.4.5.2.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.5.2.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.3.日本
7.4.5.3.1.市場規模・予測:機器タイプ別
7.4.5.3.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.5.3.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.4.インド
7.4.5.4.1.市場規模・予測:機器タイプ別
7.4.5.4.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.5.4.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.5.オーストラリア
7.4.5.5.1.市場規模・予測:機器タイプ別
7.4.5.5.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.5.5.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.6.アセアン
7.4.5.6.1.市場規模・予測:機器タイプ別
7.4.5.6.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.5.6.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.7.その他のアジア太平洋地域
7.4.5.7.1.市場規模および予測:機器タイプ別
7.4.5.7.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.5.7.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.ラメア
7.5.1.主要市場動向、成長要因、機会
7.5.2.市場規模および予測(機器タイプ別
7.5.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.5.4.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.5.市場規模・予測:国別
7.5.5.1.ブラジル
7.5.5.1.1.市場規模・予測:機器タイプ別
7.5.5.1.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.5.5.1.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.5.2.アルゼンチン
7.5.5.2.1.市場規模・予測:機器タイプ別
7.5.5.2.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.5.5.2.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.5.3.チリ
7.5.5.3.1.市場規模・予測:機器タイプ別
7.5.5.3.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.5.5.3.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.5.4.アラブ首長国連邦
7.5.5.4.1.市場規模・予測:機器タイプ別
7.5.5.4.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.5.5.4.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.5.5.南アフリカ
7.5.5.5.1.市場規模・予測:機器タイプ別
7.5.5.5.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.5.5.5.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.5.6.その他の地域
7.5.5.6.1.市場規模および予測:機器タイプ別
7.5.5.6.2.市場規模および予測:エンドユーザー別
7.5.5.6.3.市場規模・予測:流通チャネル別
第8章 競争環境
8.1.はじめに
8.2.上位の勝利戦略
8.3.トップ10選手の製品マッピング
8.4.競合ダッシュボード
8.5.競合ヒートマップ
8.6.トッププレーヤーのポジショニング、2022年
第9章 企業プロフィール
9.1.フルーツ・オブ・ザ・ルーム社
9.1.1.会社概要
9.1.2.主要役員
9.1.3.スナップショット
9.1.4.事業セグメント
9.1.5.製品ポートフォリオ
9.2.エヌフィニティ
9.2.1.会社概要
9.2.2.主要役員
9.2.3.スナップショット
9.2.4.事業セグメント
9.2.5.製品ポートフォリオ
9.2.6.主な戦略的動きと展開
9.3.アディダスAG
9.3.1.会社概要
9.3.2.主要役員
9.3.3.スナップショット
9.3.4.事業セグメント
9.3.5.製品ポートフォリオ
9.3.6.業績
9.3.7.主な戦略的動きと展開
9.4.株式会社アシックス
9.4.1.会社概要
9.4.2.主要役員
9.4.3.スナップショット
9.4.4.事業セグメント
9.4.5.製品ポートフォリオ
9.4.6.業績
9.4.7.主な戦略的動きと展開
9.5.ミズノ株式会社
9.5.1.会社概要
9.5.2.主要役員
9.5.3.スナップショット
9.5.4.事業セグメント
9.5.5.製品ポートフォリオ
9.5.6.業績
9.6.ウルヴァリン・ワールドワイド
9.6.1.会社概要
9.6.2.主要役員
9.6.3.スナップショット
9.6.4.事業セグメント
9.6.5.製品ポートフォリオ
9.6.6.業績
9.6.7.主な戦略的動きと展開
9.7.ナイキ社
9.7.1.会社概要
9.7.2.主要役員
9.7.3.スナップショット
9.7.4.事業セグメント
9.7.5.製品ポートフォリオ
9.7.6.業績
9.7.7.主な戦略的動きと展開
9.8.プーマSE
9.8.1.会社概要
9.8.2.主要役員
9.8.3.スナップショット
9.8.4.事業セグメント
9.8.5.製品ポートフォリオ
9.8.6.業績
9.8.7.主な戦略的動きと展開
9.9.ディックス・スポーティング・グッズ
9.9.1.会社概要
9.9.2.主要役員
9.9.3.スナップショット
9.9.4.事業セグメント
9.9.5.製品ポートフォリオ
9.9.6.業績
9.10.アイコニックス・インターナショナル
9.10.1.会社概要
9.10.2.主要役員
9.10.3.スナップショット
9.10.4.事業セグメント
9.10.5.製品ポートフォリオ
9.10.6.業績
9.10.7.主な戦略的動きと展開

 

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Summary

The cheerleading equipment market was valued at $1653.1 million in 2022 and is projected to reach $2,539.2 million by 2032, registering a CAGR of 4.4% from 2023 to 2032.
Cheerleading is a sport and performance activity that typically involves a group of individuals, known as cheerleaders, who cheerin synchronized routines and stunts to motivate and support sports teams. It requires specific equipment and apparel to ensure safety and performance. Cheerleaders wear specialized uniforms and shoes, with pom-poms for visual excitement. Moreover, this equipment enhances appearance, presentation and overall quality of the performance.
The cheerleading equipment market is analyzed on the basis of equipment type, end-user, distribution channel and region. On the basis of equipment type, the market is divided into apparel & accessories, protective gear, mat, flags & banners, pom poms and others. On the basis of equipment type, the apparel and accessories segment dominate the cheerleading equipment market in 2022 and is anticipated to maintain its dominance throughout the forecast period. Apparel and accessories are important for the performance, safety, and overall spirit of cheerleaders.
These accessories are meant to provide cheerleaders style, comfort, and support so they can perform and interact with the audience. Cheerleading outfits, shoes, shorts, socks, tights, warm-up clothes, hair accessories, water bottles, spirit wear, and other items are included in the cheerleading apparel and accessories. Furthermore, the ongoing innovation in clothing and accessories with cutting-edge fabrics that offer performance advantages like flexibility, durability, and moisture-wicking has shown to be a compelling selling feature.

The rise in environmental awareness has led to a desire for eco-friendly and sustainable materials for cheerleading-accessories and gear. Furthermore, cheering apparel has benefited from the rise in popularity of athleisure wear, which places a focus on performance, comfort, and flexibility. In addition, the themed and seasonal collections that correspond with particular occasions, festivals, or competition seasons have generated attention and ultimately increased this segment's sales.
On the basis of end user, the market is segregated into schools & colleges, universities & institutes, gymnastic & acro teams, and sports teams. The schools & colleges segment dominates the cheerleading equipment market in 2022 and is anticipated to maintain its dominance throughout the forecast period. There has been a notable increase in the demand for cheerleading equipment in both schools and colleges, in recent years.
Cheerleading is observed as an important aspect of the school experience. It helps to boost school spirit and increase student engagement. Many schools and colleges have their own cheerleading teams that compete in different sports events such as football and basketball games. Companies that are involved in cheerleading are working to create and promote goods and services, such as uniforms and adapted equipment, that are suitable for a wide range of cheerleaders. Moreover, a majority of students have been encouraged to engage in cheerleading, regardless of the origin, gender, or physical limitations, owing to the increased inclusivity marked upon schools and colleges. Furthermore, cheerleading has become popular marketing tool used by educational institutions to promote their colleges and schools, which helps to build a strong brand identity. This, in turn, fosters the growth of the market.

Key Benefits For Stakeholders
●This report provides a quantitative analysis of the market segments, current trends, estimations, and dynamics of the cheerleading equipment market analysis from 2022 to 2032 to identify the prevailing cheerleading equipment market opportunities.
●The market research is offered along with information related to key drivers, restraints, and opportunities.
●Porter's five forces analysis highlights the potency of buyers and suppliers to enable stakeholders make profit-oriented business decisions and strengthen their supplier-buyer network.
●In-depth analysis of the cheerleading equipment market segmentation assists to determine the prevailing market opportunities.
●Major countries in each region are mapped according to their revenue contribution to the global market.
●Market player positioning facilitates benchmarking and provides a clear understanding of the present position of the market players.
●The report includes the analysis of the regional as well as global cheerleading equipment market trends, key players, market segments, application areas, and market growth strategies.

Additional benefits you will get with this purchase are:
● Quarterly Update and* (only available with a corporate license, on listed price)
● 5 additional Company Profile of client Choice pre- or Post-purchase, as a free update.
● Free Upcoming Version on the Purchase of Five and Enterprise User License.
● 16 analyst hours of support* (post-purchase, if you find additional data requirements upon review of the report, you may receive support amounting to 16 analyst hours to solve questions, and post-sale queries)
● 15% Free Customization* (in case the scope or segment of the report does not match your requirements, 15% is equivalent to 3 working days of free work, applicable once)
● Free data Pack on the Five and Enterprise User License. (Excel version of the report)
● Free Updated report if the report is 6-12 months old or older.
● 24-hour priority response*
● Free Industry updates and white papers.

Possible Customization with this report (with additional cost and timeline, please talk to the sales executive to know more)
● Additional company profiles with specific to client's interest
● Additional country or region analysis- market size and forecast
● Average Selling Price Analysis / Price Point Analysis
● Criss-cross segment analysis- market size and forecast
● Historic market data
Key Market Segments
By Distribution Channel
● Retail Stores
● Brand Stores
● Online Stores
● Others
By Equipment Type
● Apparel and Accessories
● Protective Gear
● Mat
● Flags and Banners
● Pom Poms
● Others
By End User
● Sports Teams
● Schools and Colleges
● Universities and Institutes
● Gymnastic and Acro Teams
By Region
● North America
○ U.S.
○ Canada
○ Mexico
● Europe
○ Germany
○ UK
○ France
○ Italy
○ Spain
○ Rest of Europe
● Asia-Pacific
○ China
○ South Korea
○ Japan
○ India
○ Australia
○ Asean
○ Rest of Asia-Pacific
● LAMEA
○ Brazil
○ Argentina
○ Chile
○ United Arab Emirates
○ South Africa
○ Rest of LAMEA
● Key Market Players
○ Mizuno Corporation
○ Fruit of the Loom, Inc.
○ Adidas AG
○ Nfinity
○ Iconix International
○ Puma SE
○ Nike, Inc.
○ DICKS Sporting Goods, Inc
○ ASICS Corporation
○ Wolverine World Wide, Inc.



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Table of Contents

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report description
1.2. Key market segments
1.3. Key benefits to the stakeholders
1.4. Research methodology
1.4.1. Primary research
1.4.2. Secondary research
1.4.3. Analyst tools and models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO Perspective
CHAPTER 3: MARKET OVERVIEW
3.1. Market definition and scope
3.2. Key findings
3.2.1. Top impacting factors
3.2.2. Top investment pockets
3.3. Porter’s five forces analysis
3.3.1. Moderate bargaining power of suppliers
3.3.2. Low threat of new entrants
3.3.3. Moderate threat of substitutes
3.3.4. Moderate intensity of rivalry
3.3.5. Moderate bargaining power of buyers
3.4. Market dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.1.1. Increased participation in cheerleading
3.4.1.2. Rise in investment in cheerleading programs
3.4.1.3. Rise in Technological advancements
3.4.2. Restraints
3.4.2.1. Rapid fashion and style change
3.4.2.2. High safety standards for cheerleading equipment’s
3.4.3. Opportunities
3.4.3.1. Rise in customization and personalization
CHAPTER 4: CHEERLEADING EQUIPMENT MARKET, BY EQUIPMENT TYPE
4.1. Overview
4.1.1. Market size and forecast
4.2. Apparel and Accessories
4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2. Market size and forecast, by region
4.2.3. Market share analysis by country
4.3. Protective Gear
4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2. Market size and forecast, by region
4.3.3. Market share analysis by country
4.4. Mat
4.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.4.2. Market size and forecast, by region
4.4.3. Market share analysis by country
4.5. Flags and Banners
4.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.5.2. Market size and forecast, by region
4.5.3. Market share analysis by country
4.6. Pom Poms
4.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.6.2. Market size and forecast, by region
4.6.3. Market share analysis by country
4.7. Others
4.7.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.7.2. Market size and forecast, by region
4.7.3. Market share analysis by country
CHAPTER 5: CHEERLEADING EQUIPMENT MARKET, BY END USER
5.1. Overview
5.1.1. Market size and forecast
5.2. Schools and Colleges
5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2. Market size and forecast, by region
5.2.3. Market share analysis by country
5.3. Universities and Institutes
5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2. Market size and forecast, by region
5.3.3. Market share analysis by country
5.4. Gymnastic and Acro Teams
5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.4.2. Market size and forecast, by region
5.4.3. Market share analysis by country
5.5. Sports Teams
5.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.5.2. Market size and forecast, by region
5.5.3. Market share analysis by country
CHAPTER 6: CHEERLEADING EQUIPMENT MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL
6.1. Overview
6.1.1. Market size and forecast
6.2. Retail Stores
6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2. Market size and forecast, by region
6.2.3. Market share analysis by country
6.3. Brand Stores
6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2. Market size and forecast, by region
6.3.3. Market share analysis by country
6.4. Online Stores
6.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.4.2. Market size and forecast, by region
6.4.3. Market share analysis by country
6.5. Others
6.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.5.2. Market size and forecast, by region
6.5.3. Market share analysis by country
CHAPTER 7: CHEERLEADING EQUIPMENT MARKET, BY REGION
7.1. Overview
7.1.1. Market size and forecast By Region
7.2. North America
7.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.2. Market size and forecast, by Equipment Type
7.2.3. Market size and forecast, by End User
7.2.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.2.5. Market size and forecast, by country
7.2.5.1. U.S.
7.2.5.1.1. Market size and forecast, by Equipment Type
7.2.5.1.2. Market size and forecast, by End User
7.2.5.1.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.2.5.2. Canada
7.2.5.2.1. Market size and forecast, by Equipment Type
7.2.5.2.2. Market size and forecast, by End User
7.2.5.2.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.2.5.3. Mexico
7.2.5.3.1. Market size and forecast, by Equipment Type
7.2.5.3.2. Market size and forecast, by End User
7.2.5.3.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3. Europe
7.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.2. Market size and forecast, by Equipment Type
7.3.3. Market size and forecast, by End User
7.3.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5. Market size and forecast, by country
7.3.5.1. Germany
7.3.5.1.1. Market size and forecast, by Equipment Type
7.3.5.1.2. Market size and forecast, by End User
7.3.5.1.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.2. UK
7.3.5.2.1. Market size and forecast, by Equipment Type
7.3.5.2.2. Market size and forecast, by End User
7.3.5.2.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.3. France
7.3.5.3.1. Market size and forecast, by Equipment Type
7.3.5.3.2. Market size and forecast, by End User
7.3.5.3.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.4. Italy
7.3.5.4.1. Market size and forecast, by Equipment Type
7.3.5.4.2. Market size and forecast, by End User
7.3.5.4.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.5. Spain
7.3.5.5.1. Market size and forecast, by Equipment Type
7.3.5.5.2. Market size and forecast, by End User
7.3.5.5.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.6. Rest of Europe
7.3.5.6.1. Market size and forecast, by Equipment Type
7.3.5.6.2. Market size and forecast, by End User
7.3.5.6.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4. Asia-Pacific
7.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.2. Market size and forecast, by Equipment Type
7.4.3. Market size and forecast, by End User
7.4.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5. Market size and forecast, by country
7.4.5.1. China
7.4.5.1.1. Market size and forecast, by Equipment Type
7.4.5.1.2. Market size and forecast, by End User
7.4.5.1.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.2. South Korea
7.4.5.2.1. Market size and forecast, by Equipment Type
7.4.5.2.2. Market size and forecast, by End User
7.4.5.2.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.3. Japan
7.4.5.3.1. Market size and forecast, by Equipment Type
7.4.5.3.2. Market size and forecast, by End User
7.4.5.3.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.4. India
7.4.5.4.1. Market size and forecast, by Equipment Type
7.4.5.4.2. Market size and forecast, by End User
7.4.5.4.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.5. Australia
7.4.5.5.1. Market size and forecast, by Equipment Type
7.4.5.5.2. Market size and forecast, by End User
7.4.5.5.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.6. Asean
7.4.5.6.1. Market size and forecast, by Equipment Type
7.4.5.6.2. Market size and forecast, by End User
7.4.5.6.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.7. Rest of Asia-Pacific
7.4.5.7.1. Market size and forecast, by Equipment Type
7.4.5.7.2. Market size and forecast, by End User
7.4.5.7.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5. LAMEA
7.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.2. Market size and forecast, by Equipment Type
7.5.3. Market size and forecast, by End User
7.5.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5. Market size and forecast, by country
7.5.5.1. Brazil
7.5.5.1.1. Market size and forecast, by Equipment Type
7.5.5.1.2. Market size and forecast, by End User
7.5.5.1.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5.2. Argentina
7.5.5.2.1. Market size and forecast, by Equipment Type
7.5.5.2.2. Market size and forecast, by End User
7.5.5.2.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5.3. Chile
7.5.5.3.1. Market size and forecast, by Equipment Type
7.5.5.3.2. Market size and forecast, by End User
7.5.5.3.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5.4. United Arab Emirates
7.5.5.4.1. Market size and forecast, by Equipment Type
7.5.5.4.2. Market size and forecast, by End User
7.5.5.4.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5.5. South Africa
7.5.5.5.1. Market size and forecast, by Equipment Type
7.5.5.5.2. Market size and forecast, by End User
7.5.5.5.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5.6. Rest of LAMEA
7.5.5.6.1. Market size and forecast, by Equipment Type
7.5.5.6.2. Market size and forecast, by End User
7.5.5.6.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
CHAPTER 8: COMPETITIVE LANDSCAPE
8.1. Introduction
8.2. Top winning strategies
8.3. Product mapping of top 10 player
8.4. Competitive dashboard
8.5. Competitive heatmap
8.6. Top player positioning, 2022
CHAPTER 9: COMPANY PROFILES
9.1. Fruit of the Loom, Inc.
9.1.1. Company overview
9.1.2. Key executives
9.1.3. Company snapshot
9.1.4. Operating business segments
9.1.5. Product portfolio
9.2. Nfinity
9.2.1. Company overview
9.2.2. Key executives
9.2.3. Company snapshot
9.2.4. Operating business segments
9.2.5. Product portfolio
9.2.6. Key strategic moves and developments
9.3. Adidas AG
9.3.1. Company overview
9.3.2. Key executives
9.3.3. Company snapshot
9.3.4. Operating business segments
9.3.5. Product portfolio
9.3.6. Business performance
9.3.7. Key strategic moves and developments
9.4. ASICS Corporation
9.4.1. Company overview
9.4.2. Key executives
9.4.3. Company snapshot
9.4.4. Operating business segments
9.4.5. Product portfolio
9.4.6. Business performance
9.4.7. Key strategic moves and developments
9.5. Mizuno Corporation
9.5.1. Company overview
9.5.2. Key executives
9.5.3. Company snapshot
9.5.4. Operating business segments
9.5.5. Product portfolio
9.5.6. Business performance
9.6. Wolverine World Wide, Inc.
9.6.1. Company overview
9.6.2. Key executives
9.6.3. Company snapshot
9.6.4. Operating business segments
9.6.5. Product portfolio
9.6.6. Business performance
9.6.7. Key strategic moves and developments
9.7. Nike, Inc.
9.7.1. Company overview
9.7.2. Key executives
9.7.3. Company snapshot
9.7.4. Operating business segments
9.7.5. Product portfolio
9.7.6. Business performance
9.7.7. Key strategic moves and developments
9.8. Puma SE
9.8.1. Company overview
9.8.2. Key executives
9.8.3. Company snapshot
9.8.4. Operating business segments
9.8.5. Product portfolio
9.8.6. Business performance
9.8.7. Key strategic moves and developments
9.9. DICKS Sporting Goods, Inc
9.9.1. Company overview
9.9.2. Key executives
9.9.3. Company snapshot
9.9.4. Operating business segments
9.9.5. Product portfolio
9.9.6. Business performance
9.10. Iconix International
9.10.1. Company overview
9.10.2. Key executives
9.10.3. Company snapshot
9.10.4. Operating business segments
9.10.5. Product portfolio
9.10.6. Business performance
9.10.7. Key strategic moves and developments

 

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