世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

フラワーボックスの世界市場規模調査、素材別(紙・板紙、プラスチック、ファブリック)、仕上げ別(マットラミネーション、グロスラミネーション、ニス加工、エンボス、ホットスタンプ)、流通別(スーパーマーケット、小売店、フローリスト、オンライン販売)、地域別予測 2022-2028


Global Flower Box Market Size study, by Material (Paper & Paperboard, Plastics, Fabrics), by Finish (Matte lamination, Gloss lamination, Varnishing, Embossing, Hot Stamping), by Distribution (Supermarkets, Retail Stores, Florists, Online Sales) and Regional Forecasts 2022-2028

フラワーボックスの世界市場は、2021年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年にはXX %以上の健全な成長率で成長すると予測されています。フラワーボックスは、固形の段ボールで構成されています。これら... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2023年2月8日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

フラワーボックスの世界市場は、2021年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年にはXX %以上の健全な成長率で成長すると予測されています。フラワーボックスは、固形の段ボールで構成されています。これらは、輸送中の損傷を最小限に抑え、安定性を確保するために使用されます。イベントへの投資が増加していることから、予測期間中、フラワーボックスの採用が進んでいます。インスタンスの場合:Statistaによると、2020年5月、マーケターの34%がソーシャルイベントやバーチャルイベントに約500~1,000ドルを費やすとされています。また、約17%のマーケターが1,500ドルをイベントに費やしていることが判明しています。リサイクル可能な製品に対する政府の厳しい法律が、市場の成長を高めています。また、花の販売の増加や花の生産量の増加に伴い、フラワーボックスの採用や需要が予測期間中の市場成長を増加させる可能性があります。しかし、代替品の脅威は、2022-2028年の予測期間における市場の成長を阻害する。

フラワーボックスの世界市場分析で考慮した地理的地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、その他の地域です。アジア太平洋地域は、地域全体で社会的なイベント、祭り、歓迎行事の数が増加しており、花の生産量が増加しているため、巨大な市場シェアという点で世界的に重要な地域とみなされています。一方、欧州は2022年から2028年にかけて最大の成長率を達成すると推定されています。可処分所得の増加、社交に対する国民の傾向の高まりなどの要因が、ヨーロッパ地域全体のフラワーボックス市場に有益な成長予測をもたらすと考えられます。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
DS スミス
スマーフィット・カッパ
アトラスパッケージング
ハワイ・ボックス&パッケージング社

本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、本調査の対象である各地域・国において、産業の質的・量的な側面を取り込むよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します:
素材別
紙・板紙
プラスチック
ファブリック
仕上げで:
マットラミネート
グロスラミネート
ニス塗り
エンボス加工
ホットスタンプ
流通別
スーパーマーケット
小売店
花屋
オンライン販売
地域別
北アメリカ
U.S.
カナダ
ヨーロッパ
連邦王国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
南朝鮮
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他の地域

さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです:

歴史的年号-2018年、2019年、2020年
基準年 - 2021年
予測期間 - 2022年~2028年

市場調査におけるフラワーボックスの世界市場のターゲットオーディエンス

主なコンサルティング会社・アドバイザーのご紹介
大企業・中堅企業・中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家の皆様へ


ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.1. Flower Box Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.2. Flower Box Market, by Material, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.3. Flower Box Market, by Finish, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.4. Flower Box Market, by Distribution, 2020-2028 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Flower Box Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Flower Box Market Dynamics
3.1. Flower Box Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing investment toward events
3.1.1.2. Stringent government laws towards recyclable products
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Threat of substitutes
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Increasing sales of flowers
3.1.3.2. Rising production of flowers
Chapter 4. Global Flower Box Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario
Chapter 6. Global Flower Box Market, by Material
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Flower Box Market by Material, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Flower Box Market Estimates & Forecasts by Material, 2018-2028(USD Billion)
6.4. Flower Box Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Paper & Paperboard
6.4.2. Plastics
6.4.3. Fabrics
Chapter 7. Global Flower Box Market, by Finish
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Flower Box Market by Finish, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Flower Box Market Estimates & Forecasts by Finish, 2018-2028(USD Billion)
7.4. Flower Box Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Matte lamination
7.4.2. Gloss lamination
7.4.3. Varnishing
7.4.4. Embossing
7.4.5. Hot Stamping
Chapter 8. Global Flower Box Market, by Distribution
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Flower Box Market by Distribution, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Flower Box Market Estimates & Forecasts by Distribution, 2018-2028(USD Billion)
8.4. Flower Box Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Supermarkets
8.4.2. Retail Stores
8.4.3. Florists
8.4.4. Online Sales
Chapter 9. Global Flower Box Market, Regional Analysis
9.1. Flower Box Market, Regional Market Snapshot
9.2. North America Flower Box Market
9.2.1. U.S. Flower Box Market
9.2.1.1. Material breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.1.2. Finish breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.1.3. Distribution breakdown estimates & forecasts, 2018-2027
9.2.2. Canada Flower Box Market
9.3. Europe Flower Box Market Snapshot
9.3.1. U.K. Flower Box Market
9.3.2. Germany Flower Box Market
9.3.3. France Flower Box Market
9.3.4. Spain Flower Box Market
9.3.5. Italy Flower Box Market
9.3.6. Rest of Europe Flower Box Market
9.4. Asia-Pacific Flower Box Market Snapshot
9.4.1. China Flower Box Market
9.4.2. India Flower Box Market
9.4.3. Japan Flower Box Market
9.4.4. Australia Flower Box Market
9.4.5. South Korea Flower Box Market
9.4.6. Rest of Asia Pacific Flower Box Market
9.5. Latin America Flower Box Market Snapshot
9.5.1. Brazil Flower Box Market
9.5.2. Mexico Flower Box Market
9.6. Rest of The World Flower Box Market

Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Top Market Strategies
10.2. Company Profiles
10.2.1. DS Smith
10.2.1.1. Key Information
10.2.1.2. Overview
10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.2.1.4. Product Summary
10.2.1.5. Recent Developments
10.2.2. Smurfit Kappa
10.2.3. Atlas Packaging
10.2.4. Hawaii Box & Packaging, Inc
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Flower box Market is valued at approximately USD XX billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX % over the forecast period 2022-2028. Flower boxes are made up of solid cardboard. These are used to ensure minimal damage and stability during transit. The increasing investments toward events have led to the adoption of Flower box across the forecast period. For Instance: According to the Statista, in May 2020, 34% of marketers spend around 500 to 1,000 dollars on social and virtual events. It is found that around 17 percent of marketers spend 1,500 dollars on events. Stringent government laws toward recyclable products enhance the market growth. Also, with the increasing sales of flowers and rising production of flowers, the adoption & demand for Flower box is likely to increase the market growth during the forecast period. However, threat of substitutes impedes the growth of the market over the forecast period of 2022-2028.

The geographical regions considered for the global Flower box market analysis include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America and Rest of the World. Asia Pacific is deemed as the significant region across the globe in terms of huge market share due to the growing number of social events, festivals, and welcoming events across the region, and rising flower production. Whereas Europe is also estimated to attain a maximum growth rate during 2022-2028. Factors such as rising disposable income, and rising public inclination towards socializing would create beneficial growth forecasts for the Flower box market across Europe region.

Major market players included in this report are:
DS Smith
Smurfit Kappa
Atlas Packaging
Hawaii Box & Packaging, Inc.

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Material:
Paper & Paperboard
Plastics
Fabrics
By Finish:
Matte lamination
Gloss lamination
Varnishing
Embossing
Hot Stamping
By Distribution:
Supermarkets
Retail Stores
Florists
Online Sales
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World

Furthermore, years considered for the study are as follows:

Historical year – 2018, 2019, 2020
Base year – 2021
Forecast period – 2022 to 2028

Target Audience of the Global Flower Box Market in Market Study:

Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.1. Flower Box Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.2. Flower Box Market, by Material, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.3. Flower Box Market, by Finish, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.4. Flower Box Market, by Distribution, 2020-2028 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Flower Box Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Flower Box Market Dynamics
3.1. Flower Box Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing investment toward events
3.1.1.2. Stringent government laws towards recyclable products
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Threat of substitutes
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Increasing sales of flowers
3.1.3.2. Rising production of flowers
Chapter 4. Global Flower Box Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario
Chapter 6. Global Flower Box Market, by Material
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Flower Box Market by Material, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Flower Box Market Estimates & Forecasts by Material, 2018-2028(USD Billion)
6.4. Flower Box Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Paper & Paperboard
6.4.2. Plastics
6.4.3. Fabrics
Chapter 7. Global Flower Box Market, by Finish
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Flower Box Market by Finish, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Flower Box Market Estimates & Forecasts by Finish, 2018-2028(USD Billion)
7.4. Flower Box Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Matte lamination
7.4.2. Gloss lamination
7.4.3. Varnishing
7.4.4. Embossing
7.4.5. Hot Stamping
Chapter 8. Global Flower Box Market, by Distribution
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Flower Box Market by Distribution, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Flower Box Market Estimates & Forecasts by Distribution, 2018-2028(USD Billion)
8.4. Flower Box Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Supermarkets
8.4.2. Retail Stores
8.4.3. Florists
8.4.4. Online Sales
Chapter 9. Global Flower Box Market, Regional Analysis
9.1. Flower Box Market, Regional Market Snapshot
9.2. North America Flower Box Market
9.2.1. U.S. Flower Box Market
9.2.1.1. Material breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.1.2. Finish breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.1.3. Distribution breakdown estimates & forecasts, 2018-2027
9.2.2. Canada Flower Box Market
9.3. Europe Flower Box Market Snapshot
9.3.1. U.K. Flower Box Market
9.3.2. Germany Flower Box Market
9.3.3. France Flower Box Market
9.3.4. Spain Flower Box Market
9.3.5. Italy Flower Box Market
9.3.6. Rest of Europe Flower Box Market
9.4. Asia-Pacific Flower Box Market Snapshot
9.4.1. China Flower Box Market
9.4.2. India Flower Box Market
9.4.3. Japan Flower Box Market
9.4.4. Australia Flower Box Market
9.4.5. South Korea Flower Box Market
9.4.6. Rest of Asia Pacific Flower Box Market
9.5. Latin America Flower Box Market Snapshot
9.5.1. Brazil Flower Box Market
9.5.2. Mexico Flower Box Market
9.6. Rest of The World Flower Box Market

Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Top Market Strategies
10.2. Company Profiles
10.2.1. DS Smith
10.2.1.1. Key Information
10.2.1.2. Overview
10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.2.1.4. Product Summary
10.2.1.5. Recent Developments
10.2.2. Smurfit Kappa
10.2.3. Atlas Packaging
10.2.4. Hawaii Box & Packaging, Inc
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート

Bizwit Research & Consulting LLP社の消費者向けグッズ・サービス分野での最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/18 10:27

154.74 円

162.88 円

199.42 円

ページTOPに戻る