![]() 着色食品の世界市場規模調査、形態別(液体、粉末)、抽出物別(果物、野菜、穀物、ハーブ・スパイス、その他)、エンドユーザー別(ベーカリー、スナック・シリアル、飲料、製菓、乳製品、調味料、その他)、地域予測 2022-2028Global Coloring Foodstuffs Market Size study, By Form (Liquid, Powder), By Extract (Fruits, Vegetables, Cereals, Herbs and Spices & Others), By End-Use (Bakery, Snacks & Cereal, Beverage, Confectionery, Dairy, Seasonings & Others) and Regional Forecasts 2022-2028 世界の着色食品市場は、2021年に約68億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には4.20%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。着色食品は基本的に、食品や飲料に色をつける液体や粉末です。ベーカリ... もっと見る
サマリー世界の着色食品市場は、2021年に約68億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には4.20%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。着色食品は基本的に、食品や飲料に色をつける液体や粉末です。ベーカリー、スナックやシリアル、飲料など、あらゆる種類の食品に使用されています。有機食品や健康食品の消費の増加により、予測期間中、着色料食品の採用が進んでいます。インスタンス:2021年のStatistaによると、健康、オーガニック、ウェルネス製品の消費は世界的に増加している。2020年の情報源によると、世界のウェルネスおよび健康食品市場は約7331億米ドルであり、2026年には1兆米ドルに上昇すると推定されています。天然色の健康増進特性の高まりは、着色食品の市場成長を促進します。また、クリーンラベル食品への需要の高まりや健康意識の高まりにより、着色料食品の採用や需要が予測期間中に市場成長を高めると思われます。しかし、代替品の脅威は、2022-2028年の予測期間における市場の成長を阻害する。着色食品の世界市場分析で考慮した地理的地域は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、その他の地域です。ヨーロッパは、健康意識の高まりとクリーンラベルの需要により、巨大な市場シェアという点で世界的に重要な地域とみなされています。一方、アジア太平洋地域は、2022年から2028年の間に最大の成長率を達成すると推定されています。人口増加、可処分所得の増加、主要プレイヤーの台頭と相まって消費者が増加しているなどの要因が、アジア太平洋地域全体の着色食品市場に有益な成長予測を生み出すと考えられます。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: ADM (米国) インターナショナル・フレーバーズ&フレグランス社(アメリカ) センシエント・テクノロジーズ・コーポレーション(米国) DSM(オランダ) ナチュレックス(フランス) DDW (米国) Döhler Group(ドイツ) フローリオ・コローリ(イタリア) Lycored(イスラエル) Kalsec Inc.(米国) 本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、本調査の対象である各地域・国において、産業の質的・量的な側面を取り込むよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します: 形態別 液状 パウダー エキス別 フルーツ 野菜類 穀類 ハーブ・スパイス・その他 エンドユーズ別 ベーカリー スナック&シリアル 飲料 コンフェクショナリー 乳製品 調味料・その他 地域別 北アメリカ U.S. カナダ ヨーロッパ 連邦王国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア太平洋 中国 インド 日本 オーストラリア 南朝鮮 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他の地域 さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです: 歴史的年号-2018年、2019年、2020年 基準年 - 2021年 予測期間 - 2022年~2028年 市場調査における世界の着色料食品市場のターゲットオーディエンス: 主なコンサルティング会社・アドバイザーのご紹介 大企業・中堅企業・中小企業 ベンチャーキャピタル 付加価値再販業者(VAR) サードパーティナレッジプロバイダー 投資銀行家 投資家の皆様へ 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.1. Global Coloring Foodstuffs Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.2. Global Coloring Foodstuffs Market, by Form, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.3. Global Coloring Foodstuffs Market, by Extract, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.4. Global Coloring Foodstuffs Market, by End-Use, 2020-2028 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Coloring Foodstuffs Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Coloring Foodstuffs Market Dynamics 3.1. Coloring Foodstuffs Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing consumption of organic and healthy food 3.1.1.2. Rising health-enhancing properties of natural colours 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Threat of substitutes 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Increasing demand for clean label foods and health awareness Chapter 4. Global Coloring Foodstuffs Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario Chapter 6. Global Coloring Foodstuffs Market, by Form 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Coloring Foodstuffs Market by Form, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Coloring Foodstuffs Market Estimates & Forecasts by Form, 2019-2028 (USD Billion) 6.4. Coloring Foodstuffs Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Liquid 6.4.2. Powder Chapter 7. Global Coloring Foodstuffs Market, by Extract 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Coloring Foodstuffs Market by Extract, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Coloring Foodstuffs Market Estimates & Forecasts by Extract, 2019-2028 (USD Billion) 7.4. Coloring Foodstuffs Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Fruits 7.4.2. Vegetables 7.4.3. Cereals 7.4.4. Herbs and Spices & Others Chapter 8. Global Coloring Foodstuffs Market, by End-Use 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Coloring Foodstuffs Market by End-Use, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Coloring Foodstuffs Market Estimates & Forecasts by End-Use, 2019-2028 (USD Billion) 8.4. Coloring Foodstuffs Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Bakery 8.4.2. Snacks & Cereal, 8.4.3. Beverage 8.4.4. Confectionery 8.4.5. Dairy 8.4.6. Seasonings & Others Chapter 9. Global Coloring Foodstuffs Market, Regional Analysis 9.1. Coloring Foodstuffs Market, Regional Market Snapshot 9.2. North America Coloring Foodstuffs Market 9.2.1. U.S. Coloring Foodstuffs Market 9.2.1.1. Form breakdown estimates & forecasts, 2019-2028 9.2.1.2. Extract breakdown estimates & forecasts, 2019-2028 9.2.1.3. End-Use breakdown estimates & forecasts, 2019-2028 9.2.2. Canada Coloring Foodstuffs Market 9.3. Europe Coloring Foodstuffs Market Snapshot 9.3.1. U.K. Coloring Foodstuffs Market 9.3.2. Germany Coloring Foodstuffs Market 9.3.3. France Coloring Foodstuffs Market 9.3.4. Spain Coloring Foodstuffs Market 9.3.5. Italy Coloring Foodstuffs Market 9.3.6. Rest of Europe Coloring Foodstuffs Market 9.4. Asia-Pacific Coloring Foodstuffs Market Snapshot 9.4.1. China Coloring Foodstuffs Market 9.4.2. India Coloring Foodstuffs Market 9.4.3. Japan Coloring Foodstuffs Market 9.4.4. Australia Coloring Foodstuffs Market 9.4.5. South Korea Coloring Foodstuffs Market 9.4.6. Rest of Asia Pacific Coloring Foodstuffs Market 9.5. Latin America Coloring Foodstuffs Market Snapshot 9.5.1. Brazil Coloring Foodstuffs Market 9.5.2. Mexico Coloring Foodstuffs Market 9.6. Rest of The World Coloring Foodstuffs Market Chapter 10. Competitive Intelligence 10.1. Top Market Strategies 10.2. Company Profiles 10.2.1. ADM (US) 10.2.1.1. Key Information 10.2.1.2. Overview 10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 10.2.1.4. Product Summary 10.2.1.5. Recent Developments 10.2.2. International Flavors & Fragrances Inc. (US) 10.2.3. Sensient Technologies Corporation (US) 10.2.4. DSM (Netherlands) 10.2.5. Naturex (France) 10.2.6. DDW (US) 10.2.7. Döhler Group (Germany) 10.2.8. Florio Colori (Italy) 10.2.9. Lycored (Israel) 10.2.10. Kalsec Inc. (US) Chapter 11. Research Process 11.1. Research Process 11.1.1. Data Mining 11.1.2. Analysis 11.1.3. Market Estimation 11.1.4. Validation 11.1.5. Publishing 11.2. Research Attributes 11.3. Research Assumption
SummaryGlobal Coloring Foodstuffs Market is valued at approximately USD 6.8 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 4.20 % over the forecast period 2022-2028. Coloring Foodstuffs is basically a liquid or powder that imparts color to food or drink. It is used in all types of foodstuffs such as bakery, snacks and cereals, beverages etc. The increasing consumption of organic and healthy food has led to the adoption of Coloring Foodstuffs across the forecast period. For Instance: according to Statista in 2021, the consumption of healthy, organic, and wellness products is increasing worldwide. As per the source in 2020, the global wellness and healthy food market was approximately USD 733.1 billion, and it is estimated to rise to USD 1 trillion by 2026. Rising health-enhancing properties of natural color enhance the market growth of Coloring Foodstuffs. Also, with the increasing demand for clean label foods and health awareness., the adoption & demand for Coloring Foodstuffs is likely to increase the market growth during the forecast period. However, threat of substitutes impedes the growth of the market over the forecast period of 2022-2028. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.1. Global Coloring Foodstuffs Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.2. Global Coloring Foodstuffs Market, by Form, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.3. Global Coloring Foodstuffs Market, by Extract, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.4. Global Coloring Foodstuffs Market, by End-Use, 2020-2028 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Coloring Foodstuffs Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Coloring Foodstuffs Market Dynamics 3.1. Coloring Foodstuffs Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing consumption of organic and healthy food 3.1.1.2. Rising health-enhancing properties of natural colours 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Threat of substitutes 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Increasing demand for clean label foods and health awareness Chapter 4. Global Coloring Foodstuffs Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario Chapter 6. Global Coloring Foodstuffs Market, by Form 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Coloring Foodstuffs Market by Form, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Coloring Foodstuffs Market Estimates & Forecasts by Form, 2019-2028 (USD Billion) 6.4. Coloring Foodstuffs Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Liquid 6.4.2. Powder Chapter 7. Global Coloring Foodstuffs Market, by Extract 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Coloring Foodstuffs Market by Extract, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Coloring Foodstuffs Market Estimates & Forecasts by Extract, 2019-2028 (USD Billion) 7.4. Coloring Foodstuffs Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Fruits 7.4.2. Vegetables 7.4.3. Cereals 7.4.4. Herbs and Spices & Others Chapter 8. Global Coloring Foodstuffs Market, by End-Use 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Coloring Foodstuffs Market by End-Use, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Coloring Foodstuffs Market Estimates & Forecasts by End-Use, 2019-2028 (USD Billion) 8.4. Coloring Foodstuffs Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Bakery 8.4.2. Snacks & Cereal, 8.4.3. Beverage 8.4.4. Confectionery 8.4.5. Dairy 8.4.6. Seasonings & Others Chapter 9. Global Coloring Foodstuffs Market, Regional Analysis 9.1. Coloring Foodstuffs Market, Regional Market Snapshot 9.2. North America Coloring Foodstuffs Market 9.2.1. U.S. Coloring Foodstuffs Market 9.2.1.1. Form breakdown estimates & forecasts, 2019-2028 9.2.1.2. Extract breakdown estimates & forecasts, 2019-2028 9.2.1.3. End-Use breakdown estimates & forecasts, 2019-2028 9.2.2. Canada Coloring Foodstuffs Market 9.3. Europe Coloring Foodstuffs Market Snapshot 9.3.1. U.K. Coloring Foodstuffs Market 9.3.2. Germany Coloring Foodstuffs Market 9.3.3. France Coloring Foodstuffs Market 9.3.4. Spain Coloring Foodstuffs Market 9.3.5. Italy Coloring Foodstuffs Market 9.3.6. Rest of Europe Coloring Foodstuffs Market 9.4. Asia-Pacific Coloring Foodstuffs Market Snapshot 9.4.1. China Coloring Foodstuffs Market 9.4.2. India Coloring Foodstuffs Market 9.4.3. Japan Coloring Foodstuffs Market 9.4.4. Australia Coloring Foodstuffs Market 9.4.5. South Korea Coloring Foodstuffs Market 9.4.6. Rest of Asia Pacific Coloring Foodstuffs Market 9.5. Latin America Coloring Foodstuffs Market Snapshot 9.5.1. Brazil Coloring Foodstuffs Market 9.5.2. Mexico Coloring Foodstuffs Market 9.6. Rest of The World Coloring Foodstuffs Market Chapter 10. Competitive Intelligence 10.1. Top Market Strategies 10.2. Company Profiles 10.2.1. ADM (US) 10.2.1.1. Key Information 10.2.1.2. Overview 10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 10.2.1.4. Product Summary 10.2.1.5. Recent Developments 10.2.2. International Flavors & Fragrances Inc. (US) 10.2.3. Sensient Technologies Corporation (US) 10.2.4. DSM (Netherlands) 10.2.5. Naturex (France) 10.2.6. DDW (US) 10.2.7. Döhler Group (Germany) 10.2.8. Florio Colori (Italy) 10.2.9. Lycored (Israel) 10.2.10. Kalsec Inc. (US) Chapter 11. Research Process 11.1. Research Process 11.1.1. Data Mining 11.1.2. Analysis 11.1.3. Market Estimation 11.1.4. Validation 11.1.5. Publishing 11.2. Research Attributes 11.3. Research Assumption
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