世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

欧州オンラインアダルトエンタテインメント市場(製品タイプ:ライブチャット、アダルトビデオ/映画、アダルトテキスト、アダルトゲーム、その他(アダルトグッズ、雑誌など)、エンドユース:男性、女性) - 産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年


Europe Online Adult Entertainment Market (Product Type - Live Chat, Adult Videos/Movies, Adult Texting, Adult Games, Others (Adult Toys, Magazines, etc.; End Use - Men, Women) - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2034

欧州オンラインアダルトエンタテインメント市場 - レポートの範囲 TMRの欧州オンラインアダルトエンタテインメント市場に関する調査レポートは、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Transparency Market Research
トランスペアレンシーマーケットリサーチ
2024年10月16日 US$5,795
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
350 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

欧州オンラインアダルトエンタテインメント市場 - レポートの範囲
TMRの欧州オンラインアダルトエンタテインメント市場に関する調査レポートは、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査しています。当レポートでは、2024年を基準年、2034年を予測年として、2018年から2034年までの欧州オンラインアダルトエンタテインメント市場の収益を掲載しています。また、2024年から2034年までの欧州オンラインアダルトエンタテインメント市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。

本レポートは広範な調査を経て作成されました。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。二次調査では、主要企業の製品資料、年次報告書、プレスリリース、関連文書などを参照し、オンラインアダルトエンタテインメント市場を理解しました。

二次調査には、インターネットソース、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体も含まれる。アナリストは、欧州のオンライン・アダルト・エンターテインメント市場の様々な属性を調査するために、トップダウンアプローチとボトムアップアプローチの組み合わせを採用した。

本レポートには、調査範囲に含まれるさまざまなセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、欧州オンラインアダルトエンタテインメント市場における競争ダイナミクスの変化にも光を当てています。これらは、既存の市場関係者だけでなく、欧州オンラインアダルトエンタテインメント市場への参入に関心のある企業にとっても貴重なツールとなります。

本レポートは欧州オンラインアダルトエンタテインメント市場の競争状況について掘り下げています。欧州オンラインアダルトエンタテインメント市場で事業を展開する主要企業を特定し、その各企業を様々な属性からプロファイルしています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTが本レポートで紹介されている欧州オンラインアダルトエンタテインメント市場のプレイヤーの属性である。

欧州オンラインアダルトエンタテインメント市場レポートが回答した主要な質問
- 予測期間中に全地域でオンラインアダルトエンタテインメントが生み出した売上高/収益は?
- 欧州オンラインアダルトエンタテインメント市場におけるビジネスチャンスは?
- 市場における主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場はどこか?
- 2034年に欧州で最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- 欧州市場に進出している各企業の市場ポジションは?

欧州オンラインアダルトエンタテインメント市場 - 調査目的と調査アプローチ
欧州のオンラインアダルトエンタテインメント市場に関する包括的なレポートは、概要から始まり、調査範囲と目的が続きます。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業を展開する主要ベンダーや流通業者、製品承認のための規制シナリオについて詳しく解説しています。

本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴える。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。

本レポートでは、欧州オンラインアダルトエンタテインメント市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析している。各基準の主要セグメントを詳細に調査し、2034年末時点の各セグメントにおける市場シェアを掲載しています。このような貴重な洞察により、市場関係者は欧州オンラインアダルトエンタテインメント市場への投資について、情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことができます。

ページTOPに戻る


目次

1.序文
1.1.市場の定義と範囲
1.2.市場のセグメンテーション
1.3.主な調査目的
1.4.調査ハイライト
2.前提条件
3.調査方法
4.エグゼクティブサマリー
5.市場概要
5.1.市場ダイナミクス
5.1.1.促進要因
5.1.2.阻害要因
5.1.3.機会
5.2.主要トレンド分析
5.2.1.需要サイドの分析
5.2.2.供給サイドの分析
5.3.主要市場指標
5.4.業界SWOT分析
5.5.PESTEL分析
5.6.ポーターのファイブフォース分析
5.7.規制の枠組み
5.8.技術の進歩
6.欧州オンライン・アダルトエンターテインメント市場の分析と予測、タイプ別
6.1.オンラインアダルトエンタテインメント市場規模(億米ドル)、タイプ別、2020年〜2034年
6.1.1.ライブチャット
6.1.2.アダルトビデオ/映画
6.1.3.アダルトテキスト
6.1.4.アダルトゲーム
6.1.5.その他(大人のおもちゃ、雑誌など)
6.2.増加機会分析(タイプ別
7.欧州オンラインアダルトエンタテインメント市場の分析と予測:エンドユース別
7.1.オンラインアダルトエンタテインメント市場規模(億米ドル)、エンドユース別、2020年〜2034年
7.1.1.男性
7.1.2.女性
7.2.機会増の分析(最終用途別
8.欧州オンラインアダルトエンタテインメント市場の分析と予測:国別
8.1.オンラインアダルトエンタテインメント市場規模(億米ドル)、国別、2020年〜2034年
8.1.1.ドイツ
8.1.2.フランス
8.1.3.イタリア
8.1.4.その他のヨーロッパ
8.2.国別増加機会分析
9.ドイツのオンライン・アダルトエンターテインメント市場の分析と予測
9.1.国別スナップショット
9.2.人口統計概要
9.3.主要トレンド分析
9.4.市場シェア分析(%)
9.5.主要決済プロセッサー分析
9.6.消費者行動分析
9.7.オンライン・アダルトエンターテインメント市場(億米ドル)、タイプ別、2020年~2034年
9.7.1.ライブチャット
9.7.2.アダルトビデオ/映画
9.7.3.アダルトテキスト
9.7.4.アダルトゲーム
9.7.5.その他(大人のおもちゃ、雑誌など)
9.8.オンライン・アダルトエンターテインメント市場(億米ドル)、消費者グループ別、2020年〜2034年
9.8.1.男性
9.8.2.女性
9.9.機会増加分析
10.フランスのオンライン・アダルトエンターテインメント市場の分析と予測
10.1.国別スナップショット
10.2.人口統計概要
10.3.主要トレンド分析
10.4.市場シェア分析(%)
10.5.主要決済プロセッサー分析
10.6.消費者行動分析
10.7.オンライン・アダルトエンターテインメント市場(億米ドル)、タイプ別、2020年~2034年
10.7.1.ライブチャット
10.7.2.アダルトビデオ/映画
10.7.3.アダルトテキスト
10.7.4.アダルトゲーム
10.7.5.その他(大人のおもちゃ、雑誌など)
10.8.オンライン・アダルトエンターテインメント市場(億米ドル)、消費者グループ別、2020年〜2034年
10.8.1.男性
10.8.2.女性
10.9.機会増加分析
11.イタリアのオンライン・アダルトエンターテインメント市場の分析と予測
11.1.国別スナップショット
11.2.人口統計概要
11.3.主要トレンド分析
11.4.市場シェア分析(%)
11.5.主要決済プロセッサー分析
11.6.消費者行動分析
11.7.オンライン・アダルトエンターテインメント市場(億米ドル)、タイプ別、2020年~2034年
11.7.1.ライブチャット
11.7.2.アダルトビデオ/映画
11.7.3.アダルトテキスト
11.7.4.アダルトゲーム
11.7.5.その他(大人のおもちゃ、雑誌など)
11.8.オンライン・アダルトエンターテインメント市場(億米ドル)、消費者グループ別、2020年〜2034年
11.8.1.男性
11.8.2.女性
11.9.機会増加分析
12.競争環境
12.1.市場プレーヤー - 競争ダッシュボード
12.2.市場収益シェア分析(%), (2023)
12.3.企業プロフィール
12.3.1. annunci69.it
12.3.1.1.会社概要
12.3.1.2.販売地域
12.3.1.3.売上高
12.3.1.4.戦略と事業概要
12.3.2. fuq.com
12.3.2.1.会社概要
12.3.2.2.販売地域/地理的プレゼンス
12.3.2.3.売上高
12.3.2.4.戦略・事業概要
12.3.3. hentaivost.fr
12.3.3.1.会社概要
12.3.3.2.販売地域
12.3.3.3.売上高
12.3.3.4.戦略と事業概要
12.3.4. ladies.de
12.3.4.1.会社概要
12.3.4.2.販売地域
12.3.4.3.売上高
12.3.4.4.戦略と事業概要
12.3.5. onlyfans.com
12.3.5.1.会社概要
12.3.5.2.販売地域/地理的プレゼンス
12.3.5.3.売上高
12.3.5.4.戦略と事業概要
12.3.6. ポルノハブドットコム
12.3.6.1.会社概要
12.3.6.2.販売地域/地理的プレゼンス
12.3.6.3.売上高
12.3.6.4.戦略と事業概要
12.3.7. ツキフ・ドット・コム
12.3.7.1.会社概要
12.3.7.2.販売地域
12.3.7.3.売上高
12.3.7.4.戦略と事業概要
12.3.8. xhamster.com
12.3.8.1.会社概要
12.3.8.2.販売地域/地理的プレゼンス
12.3.8.3.売上高
12.3.8.4.戦略と事業概要
12.3.9. xnxx.com
12.3.9.1.会社概要
12.3.9.2.販売地域
12.3.9.3.売上高
12.3.9.4.戦略・事業概要
12.3.10.Xvideos.com
12.3.10.1.会社概要
12.3.10.2.販売地域
12.3.10.3.売上高
12.3.10.4.戦略・事業概要
12.3.11.その他の主要プレーヤー
12.3.11.1.会社概要
12.3.11.2.販売地域/地理的プレゼンス
12.3.11.3.売上高
12.3.11.4.戦略と事業概要
13.市場参入戦略

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Europe Online Adult Entertainment Market – Scope of Report
TMR’s report on the Europe online adult entertainment market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2024 to 2034. The report provides revenue of the Europe online adult entertainment market for the period 2018–2034, considering 2024 as the base year and 2034 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the Europe online adult entertainment market from 2024 to 2034.

The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the online adult entertainment market.

Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the Europe online adult entertainment market.

The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the Europe online adult entertainment market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the Europe online adult entertainment market.

The report delves into the competitive landscape of the Europe online adult entertainment market. Key players operating in the Europe online adult entertainment market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the Europe online adult entertainment market profiled in this report.

Key Questions Answered in Europe online adult entertainment Market Report
• What is the sales/revenue generated by online adult entertainment across all regions during the forecast period?
• What are the opportunities in the Europe online adult entertainment market?
• What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market?
• Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period?
• Which segment is expected to generate the highest revenue Europely in 2034?
• Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period?
• What are the market positions of different companies operating in the Europe market?

Europe Online Adult Entertainment Market – Research Objectives and Research Approach
The comprehensive report on the Europe online adult entertainment market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.

For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.

The report analyzes the Europe online adult entertainment market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2034 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the Europe online adult entertainment market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Preface
1.1. Market Definition and Scope
1.2. Market Segmentation
1.3. Key Research Objectives
1.4. Research Highlights
2. Assumptions
3. Research Methodology
4. Executive Summary
5. Market Overview
5.1. Market Dynamics
5.1.1. Drivers
5.1.2. Restraints
5.1.3. Opportunities
5.2. Key Trends Analysis
5.2.1. Demand Side Analysis
5.2.2. Supply Side Analysis
5.3. Key Market Indicators
5.4. Industry SWOT Analysis
5.5. PESTEL Analysis
5.6. Porter’s Five Forces Analysis
5.7. Regulatory Framework
5.8. Technological Advancements
6. Europe Online Adult Entertainment Market Analysis and Forecast, by Type
6.1. Online Adult Entertainment Market Size (US$ Bn), By Type, 2020-2034
6.1.1. Live Chat
6.1.2. Adult Videos/Movies
6.1.3. Adult Texting
6.1.4. Adult Games
6.1.5. Others (Adult Toys, Magazines etc.)
6.2. Incremental Opportunity Analysis, by Type
7. Europe Online Adult Entertainment Market Analysis and Forecast, by End-use
7.1. Online Adult Entertainment Market Size (US$ Bn), By End-use, 2020-2034
7.1.1. Men
7.1.2. Women
7.2. Incremental Opportunity Analysis, by End-use
8. Europe Online Adult Entertainment Market Analysis and Forecast, by Country
8.1. Online Adult Entertainment Market Size (US$ Bn), By Country, 2020-2034
8.1.1. Germany
8.1.2. France
8.1.3. Italy
8.1.4. Rest of Europe
8.2. Incremental Opportunity Analysis, by Country
9. Germany Online Adult Entertainment Market Analysis and Forecast
9.1. Country Snapshot
9.2. Demographic Overview
9.3. Key Trends Analysis
9.4. Market Share Analysis (%)
9.5. Key Payment Processor Analysis
9.6. Consumer Behavior Analysis
9.7. Online Adult Entertainment Market (US$ Bn), By Type, 2020-2034
9.7.1. Live Chat
9.7.2. Adult Videos/Movies
9.7.3. Adult Texting
9.7.4. Adult Games
9.7.5. Others (Adult Toys, Magazines etc.)
9.8. Online Adult Entertainment Market (US$ Bn), By Consumer Group, 2020-2034
9.8.1. Men
9.8.2. Women
9.9. Incremental Opportunity Analysis
10. France Online Adult Entertainment Market Analysis and Forecast
10.1. Country Snapshot
10.2. Demographic Overview
10.3. Key Trends Analysis
10.4. Market Share Analysis (%)
10.5. Key Payment Processor Analysis
10.6. Consumer Behavior Analysis
10.7. Online Adult Entertainment Market (US$ Bn), By Type, 2020-2034
10.7.1. Live Chat
10.7.2. Adult Videos/Movies
10.7.3. Adult Texting
10.7.4. Adult Games
10.7.5. Others (Adult Toys, Magazines etc.)
10.8. Online Adult Entertainment Market (US$ Bn), By Consumer Group, 2020-2034
10.8.1. Men
10.8.2. Women
10.9. Incremental Opportunity Analysis
11. Italy Online Adult Entertainment Market Analysis and Forecast
11.1. Country Snapshot
11.2. Demographic Overview
11.3. Key Trends Analysis
11.4. Market Share Analysis (%)
11.5. Key Payment Processor Analysis
11.6. Consumer Behavior Analysis
11.7. Online Adult Entertainment Market (US$ Bn), By Type, 2020-2034
11.7.1. Live Chat
11.7.2. Adult Videos/Movies
11.7.3. Adult Texting
11.7.4. Adult Games
11.7.5. Others (Adult Toys, Magazines etc.)
11.8. Online Adult Entertainment Market (US$ Bn), By Consumer Group, 2020-2034
11.8.1. Men
11.8.2. Women
11.9. Incremental Opportunity Analysis
12. Competition Landscape
12.1. Market Player - Competition Dashboard
12.2. Market Revenue Share Analysis (%), (2023)
12.3. Company Profiles
12.3.1. annunci69.it
12.3.1.1. Company Overview
12.3.1.2. Sales Area/Geographical Presence
12.3.1.3. Revenue
12.3.1.4. Strategy & Business Overview
12.3.2. fuq.com
12.3.2.1. Company Overview
12.3.2.2. Sales Area/Geographical Presence
12.3.2.3. Revenue
12.3.2.4. Strategy & Business Overview
12.3.3. hentaivost.fr
12.3.3.1. Company Overview
12.3.3.2. Sales Area/Geographical Presence
12.3.3.3. Revenue
12.3.3.4. Strategy & Business Overview
12.3.4. ladies.de
12.3.4.1. Company Overview
12.3.4.2. Sales Area/Geographical Presence
12.3.4.3. Revenue
12.3.4.4. Strategy & Business Overview
12.3.5. onlyfans.com
12.3.5.1. Company Overview
12.3.5.2. Sales Area/Geographical Presence
12.3.5.3. Revenue
12.3.5.4. Strategy & Business Overview
12.3.6. pornhub.com
12.3.6.1. Company Overview
12.3.6.2. Sales Area/Geographical Presence
12.3.6.3. Revenue
12.3.6.4. Strategy & Business Overview
12.3.7. tukif.com
12.3.7.1. Company Overview
12.3.7.2. Sales Area/Geographical Presence
12.3.7.3. Revenue
12.3.7.4. Strategy & Business Overview
12.3.8. xhamster.com
12.3.8.1. Company Overview
12.3.8.2. Sales Area/Geographical Presence
12.3.8.3. Revenue
12.3.8.4. Strategy & Business Overview
12.3.9. xnxx.com
12.3.9.1. Company Overview
12.3.9.2. Sales Area/Geographical Presence
12.3.9.3. Revenue
12.3.9.4. Strategy & Business Overview
12.3.10. Xvideos.com
12.3.10.1. Company Overview
12.3.10.2. Sales Area/Geographical Presence
12.3.10.3. Revenue
12.3.10.4. Strategy & Business Overview
12.3.11. Other Key Players
12.3.11.1. Company Overview
12.3.11.2. Sales Area/Geographical Presence
12.3.11.3. Revenue
12.3.11.4. Strategy & Business Overview
13. Go To Market Strategy

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート

Transparency Market Research社の消費者向けグッズ・サービス分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(online)の最新刊レポート


よくあるご質問


Transparency Market Research社はどのような調査会社ですか?


トレンスペアレンシーマーケットリサーチ(Transparency Market Research /TMR)は市場参入やホワイトスペースの特定、新商品や新サービスの立ち上げ、戦略的M&Aなどの実現のた... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/18 10:27

154.74 円

162.88 円

199.42 円

ページTOPに戻る