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北米家庭用電化製品市場(製品タイプ:台座扇風機、電気室内暖房機、ブレンダー、加湿器、電気モップ、生ごみ処理機), 流通チャネル:D2C, オンライン, オフライン) - 産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年


North America Household Appliance Market (Product Type - Pedestal Fans, Electric Indoor Space Heater, Blender, Humidifier, Electric Mop, Food Waste Disposer), Distribution Channel - D2C, Online, Offline) - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2034

北米の家庭用電化製品市場 - レポートの範囲 TMRの北米家電市場に関する調査レポートは、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Transparency Market Research
トランスペアレンシーマーケットリサーチ
2024年10月15日 US$5,795
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サマリー

北米の家庭用電化製品市場 - レポートの範囲
TMRの北米家電市場に関する調査レポートは、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査しています。2024年を基準年、2034年を予測年として、2018年から2034年までの北米家庭用電化製品市場の収益を掲載しています。また2024年から2034年までの北米家電市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。

本レポートは広範な調査を経て作成されました。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。セカンダリーリサーチでは、主要企業の製品資料、アニュアルレポート、プレスリリース、関連文書などを参照し、掘削機市場を理解しました。

二次調査には、インターネットソース、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体も含まれる。アナリストは、北米の家庭用電化製品市場の様々な属性を調査するために、トップダウンアプローチとボトムアップアプローチの組み合わせを採用した。

本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、北米家庭用電化製品市場における競争ダイナミクスの変化にも光を当てています。これらは、既存の市場関係者だけでなく、北米の家庭用電化製品市場への参入に関心のある企業にとっても貴重なツールとなります。

北米家庭用電化製品市場の競争状況について掘り下げています。北米の家庭用電化製品市場で事業を展開する主要企業が特定され、その各企業が様々な属性でプロファイリングされています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTなどが本レポートで紹介されている北米家庭用電化製品市場のプレイヤーの属性である。

北米家庭用電化製品市場レポートが回答した主要な質問
- 予測期間中、全地域でsh excavatoが生み出した売上/収益は?
- 北米の家庭用電化製品市場におけるビジネスチャンスは?
- 市場における主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場はどこか?
- 2034年に北米で最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- 北米市場に進出している各企業の市場ポジションは?

北米の家庭用電化製品市場 - 調査目的と調査アプローチ
北米の家庭用電化製品市場に関する包括的なレポートは、概要から始まり、調査範囲と目的が続きます。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業を展開する主要ベンダーと流通業者、製品の承認に関する規制シナリオについて詳細に解説しています。

本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴えかける。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。

本レポートでは、北米の家庭用電化製品市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析している。各基準の主要セグメントを詳細に調査し、2034年末時点の各セグメント市場シェアを掲載しています。このような貴重な洞察により、市場関係者は北米家庭用電化製品市場への投資について十分な情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことができます。


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目次

1.はじめに北米家電市場
1.1.市場の定義と範囲
1.2.市場の細分化
1.3.主な調査目的
1.4.調査ハイライト
2.前提条件
3.調査方法
4.エグゼクティブサマリー
5.市場概要
5.1.市場ダイナミクス
5.1.1.促進要因
5.1.2.阻害要因
5.1.3.機会
5.2.主要トレンド分析
5.2.1.需要サイドの分析
5.2.2.供給サイドの分析
5.3.主要市場指標
5.4.ポーターのファイブフォース分析
5.5.バリューチェーン分析
5.6.PESTEL分析
5.7.技術概要
5.8.製品革新分析
5.9.規格と規制
5.10.バリューチェーン分析
5.10.1.メーカー一覧
5.10.2.原材料サプライヤー一覧
5.10.3.販売業者のリスト
5.10.4.潜在顧客リスト
6.北米家電市場の分析と予測
6.1.地域別スナップショット
6.2.主要トレンド分析
6.3.市場シェア分析(%)
6.4.価格動向分析
6.4.1.加重平均販売価格(米ドル)
6.5.製品タイプ別市場規模・予測(千台)(億米ドル)、2020~2034年
6.5.1.台座ファン
6.5.1.1.50ドル未満
6.5.1.2.$50-$150
6.5.1.3.$150-$250
6.5.1.4.250ドル以上
6.5.2.電気式室内暖房機
6.5.2.1.セラミック製
6.5.2.2.ファン&強制空気
6.5.2.3.ラジエント&赤外線
6.5.2.4.その他(オイル式、プロパン式など)
6.5.3.ブレンダー
6.5.3.1.小型ブレンダー
6.5.3.1.1.500mlまで
6.5.3.1.2.500mlから1000mlまで
6.5.3.2.大型ブレンダー
6.5.3.2.1.1~2リットル
6.5.3.2.2.2~3リットル
6.5.3.2.3.3-4リットル
6.5.3.2.4.4-5リットル
6.5.4.加湿器
6.5.4.1.小型ルーム加湿器(300平方フィート以下)
6.5.4.2.中型ルーム加湿器 (300-600 sq. ft)
6.5.4.3.大型ルーム加湿器 (600-1000 sq. ft)
6.5.4.4.超大型ルーム加湿器または全館加湿器 (1000-2400 sq. ft.)
6.5.5.電動モップ
6.5.5.1.フラットタイプ
6.5.5.2.スパイラルタイプ
6.5.5.3.その他(ローラーなど)
6.5.6.生ごみ処理機
6.5.6.1.乾式粉砕方式
6.5.6.1.1.1000 ml 未満
6.5.6.1.2.1000〜2000ml
6.5.6.1.3.2000~3000ミリリットル
6.5.6.2.湿式粉砕法
6.5.6.2.1.1000ml未満
6.5.6.2.2.1000〜2000ml
6.5.6.2.3.2000~3000ミリリットル
6.6.流通チャネル別市場規模・予測(千単位)(億米ドル)、2020~2034年
6.6.1.D2C
6.6.2.オンライン
6.6.2.1.一般的なEコマースサイト
6.6.2.2.専門サイト
6.6.3.オフライン
6.6.3.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
6.6.3.2.ブランドショップ
6.6.3.3.マルチブランド店
6.6.3.4.その他小売店
6.7.国別市場規模・予測(千台)(億米ドル)、2020~2034年
6.7.1.米国
6.7.2.カナダ
6.7.3.北米
6.8.事業機会の増加分析
7.米国の家庭用電化製品市場の分析と予測
7.1.国別スナップショット
7.2.製品タイプ別市場規模・予測(千台)(億米ドル)、2020~2034年
7.2.1.台座ファン
7.2.1.1.50ドル未満
7.2.1.2.$50-$150
7.2.1.3.$150-$250
7.2.1.4.250ドル以上
7.2.2.電気式室内暖房機
7.2.2.1.セラミック製
7.2.2.2.ファン&強制空気
7.2.2.3.ラジエント&赤外線
7.2.2.4.その他(オイル式、プロパン式など)
7.2.3.ブレンダー
7.2.3.1.小型ブレンダー
7.2.3.1.1.500mlまで
7.2.3.1.2.500mlから1000mlまで
7.2.3.2.大型ブレンダー
7.2.3.2.1.1~2リットル
7.2.3.2.2.2~3リットル
7.2.3.2.3.3-4リットル
7.2.3.2.4.4-5リットル
7.2.4.加湿器
7.2.4.1.小型ルーム加湿器(300平方フィート以下)
7.2.4.2.中型ルーム加湿器(300~600平方フィート)
7.2.4.3.大型ルーム加湿器(600~1000平方フィート)
7.2.4.4.超大型ルーム加湿器または全館加湿器 (1000-2400 sq. ft.)
7.2.5.電動モップ
7.2.5.1.フラットタイプ
7.2.5.2.スパイラルタイプ
7.2.5.3.その他(ローラーなど)
7.2.6.生ごみ処理機
7.2.6.1.乾式粉砕方式
7.2.6.1.1.1000ml未満
7.2.6.1.2.1000〜2000ml
7.2.6.1.3.2000~3000ミリリットル
7.2.6.2.湿式粉砕法
7.2.6.2.1.1000ml未満
7.2.6.2.2.1000〜2000ml
7.2.6.2.3.2000~3000ミリリットル
7.3.2020~2034年流通チャネル別市場規模・予測(千単位)(億米ドル
7.3.1.D2C
7.3.2.オンライン
7.3.2.1.一般的なEコマースサイト
7.3.2.2.専門サイト
7.3.3.オフライン
7.3.3.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
7.3.3.2.ブランドショップ
7.3.3.3.マルチブランド店
7.3.3.4.その他の小売店
7.4.事業機会の増加分析
8.カナダの家庭用電化製品市場の分析と予測
8.1.国別スナップショット
8.2.製品タイプ別市場規模・予測(千台)(億米ドル)、2020~2034年
8.2.1.台座ファン
8.2.1.1.50ドル未満
8.2.1.2.$50-$150
8.2.1.3.$150-$250
8.2.1.4.250ドル以上
8.2.2.電気式室内暖房機
8.2.2.1.セラミック製
8.2.2.2.ファン&強制空気
8.2.2.3.ラジエント&赤外線
8.2.2.4.その他(オイル式、プロパン式など)
8.2.3.ブレンダー
8.2.3.1.小型ブレンダー
8.2.3.1.1.500mlまで
8.2.3.1.2.500mlから1000mlまで
8.2.3.2.大型ブレンダー
8.2.3.2.1.1~2リットル
8.2.3.2.2.2~3リットル
8.2.3.2.3.3-4リットル
8.2.3.2.4.4-5リットル
8.2.4.加湿器
8.2.4.1.小型ルーム加湿器(300平方フィート以下)
8.2.4.2.中型ルーム加湿器(300~600平方フィート)
8.2.4.3.大型ルーム加湿器(600~1000平方フィート)
8.2.4.4.超大型ルーム加湿器または全館加湿器 (1000-2400 sq. ft.)
8.2.5.電動モップ
8.2.5.1.フラットタイプ
8.2.5.2.スパイラルタイプ
8.2.5.3.その他(ローラーなど)
8.2.6.生ごみ処理機
8.2.6.1.乾式粉砕方式
8.2.6.1.1.1000ml未満
8.2.6.1.2.1000〜2000ml
8.2.6.1.3.2000~3000ミリリットル
8.2.6.2.湿式粉砕法
8.2.6.2.1.1000ml未満
8.2.6.2.2.1000〜2000ml
8.2.6.2.3.2000~3000ミリリットル
8.3.2020~2034年流通チャネル別市場規模・予測(千単位)(億米ドル
8.3.1.D2C
8.3.2.オンライン
8.3.2.1.一般的なEコマースサイト
8.3.2.2.専門サイト
8.3.3.オフライン
8.3.3.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
8.3.3.2.ブランドショップ
8.3.3.3.マルチブランド店
8.3.3.4.その他の小売店
8.4.事業機会の増加分析
9.競争状況
9.1.市場プレーヤー - 競争マトリックス(ティア別、企業規模別)
9.2.市場シェア分析(2023年
9.3.企業プロフィール
9.3.1.ワールプール・コーポレーション
9.3.1.1.売上高
9.3.1.2.事業概要
9.3.1.3.製品セグメント
9.3.1.4.地理的フットプリント
9.3.1.5.戦略的パートナーシップ、生産能力拡大、新製品革新など
9.3.2.GEアプライアンス
9.3.2.1.会社収益
9.3.2.2.事業概要
9.3.2.3.製品セグメント
9.3.2.4.地理的フットプリント
9.3.2.5.戦略的パートナーシップ、生産能力拡大、新製品革新など
9.3.3.サムスン電子
9.3.3.1.企業収益
9.3.3.2.事業概要
9.3.3.3.製品セグメント
9.3.3.4.地理的フットプリント
9.3.3.5.戦略的パートナーシップ、生産能力拡大、新製品革新など
9.3.4.LGエレクトロニクス
9.3.4.1.企業収益
9.3.4.2.事業概要
9.3.4.3.製品セグメント
9.3.4.4.地理的フットプリント
9.3.4.5.戦略的パートナーシップ、生産能力拡大、新製品革新など
9.3.5.ボッシュ
9.3.5.1.企業収益
9.3.5.2.事業概要
9.3.5.3.製品セグメント
9.3.5.4.地理的フットプリント
9.3.5.5.戦略的パートナーシップ、生産能力拡大、新製品革新など
9.3.6.エレクトロラックス
9.3.6.1.企業収益
9.3.6.2.事業概要
9.3.6.3.製品セグメント
9.3.6.4.地理的フットプリント
9.3.6.5.戦略的パートナーシップ、生産能力拡大、新製品革新など
9.3.7.フリジデール
9.3.7.1.会社収益
9.3.7.2.事業概要
9.3.7.3.製品セグメント
9.3.7.4.地理的フットプリント
9.3.7.5.戦略的パートナーシップ、生産能力拡大、新製品革新など
9.3.8.ハイアール
9.3.8.1.企業収益
9.3.8.2.事業概要
9.3.8.3.製品セグメント
9.3.8.4.地理的フットプリント
9.3.8.5.戦略的パートナーシップ、生産能力拡大、新製品革新など
9.3.9.キッチンエイド
9.3.9.1.会社収益
9.3.9.2.事業概要
9.3.9.3.製品セグメント
9.3.9.4.地理的フットプリント
9.3.9.5.戦略的パートナーシップ、生産能力拡大、新製品革新など
9.3.10.ミーレ
9.3.10.1.企業収益
9.3.10.2.事業概要
9.3.10.3.製品セグメント
9.3.10.4.地理的フットプリント
9.3.10.5.戦略的パートナーシップ、生産能力拡大、新製品革新など
9.3.11.その他
9.3.11.1.企業収益
9.3.11.2.事業概要
9.3.11.3.製品セグメント
9.3.11.4.地理的フットプリント
9.3.11.5.戦略的パートナーシップ、生産能力拡大、新製品革新など
10.市場参入戦略

 

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Summary

North America Household Appliance Market – Scope of Report
TMR’s report on the North America household appliance market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2024 to 2034. The report provides revenue of the North America household appliance market for the period 2018–2034, considering 2024 as the base year and 2034 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the North America household appliance market from 2024 to 2034.

The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the excavato market.

Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the North America household appliance market.

The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the North America household appliance market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the North America household appliance market.

The report delves into the competitive landscape of the North America household appliance market. Key players operating in the North America household appliance market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the North America household appliance market profiled in this report.

Key Questions Answered in North America household appliance market Report
• What is the sales/revenue generated by excavato across all regions during the forecast period?
• What are the opportunities in the North America household appliance market?
• What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market?
• Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period?
• Which segment is expected to generate the highest revenue North Americaly in 2034?
• Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period?
• What are the market positions of different companies operating in the North America market?

North America Household Appliance Market – Research Objectives and Research Approach
The comprehensive report on the North America household appliance market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.

For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.

The report analyzes the North America household appliance market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2034 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the North America household appliance market.



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Table of Contents

1. Preface: North America Household Appliance Market
1.1. Market Definition and Scope
1.2. Market Segmentation
1.3. Key Research Objectives
1.4. Research Highlights
2. Assumptions
3. Research Methodology
4. Executive Summary
5. Market Overview
5.1. Market Dynamics
5.1.1. Drivers
5.1.2. Restraints
5.1.3. Opportunities
5.2. Key Trends Analysis
5.2.1. Demand Side Analysis
5.2.2. Supply Side Analysis
5.3. Key Market Indicators
5.4. Porter’s Five Forces Analysis
5.5. Value Chain Analysis
5.6. PESTEL Analysis
5.7. Technology Overview
5.8. Product Innovation Analysis
5.9. Standards & Regulations
5.10. Value Chain Analysis
5.10.1. List of Manufacturers
5.10.2. List of Raw Material Suppliers
5.10.3. List of Distributors
5.10.4. List of Potential Customers
6. North America Household Appliance Market Analysis and Forecasts
6.1. Regional Snapshot
6.2. Key Trend Analysis
6.3. Market Share Analysis (%)
6.4. Price Trend Analysis
6.4.1. Weighted Average Selling Price (USD)
6.5. Market Size and Forecast (Thousand Units) (US$ Bn) by Product Type, 2020-2034
6.5.1. Pedestal Fans
6.5.1.1. Less than $50
6.5.1.2. $50-$150
6.5.1.3. $150-$250
6.5.1.4. More than $250
6.5.2. Electric Indoor Space Heater
6.5.2.1. Ceramic
6.5.2.2. Fan & Forced Air
6.5.2.3. Radiant & Infrared
6.5.2.4. Others (Oil Filled, Propane, etc.)
6.5.3. Blender
6.5.3.1. Small Blender
6.5.3.1.1. Up to 500 ml
6.5.3.1.2. 500 ml to 1000 ml
6.5.3.2. Large Blender
6.5.3.2.1. 1-2 Liters
6.5.3.2.2. 2-3 Liters
6.5.3.2.3. 3-4 Liters
6.5.3.2.4. 4-5 Liters
6.5.4. Humidifier
6.5.4.1. Small Room Humidifiers (Under 300 sq. ft.)
6.5.4.2. Medium Room Humidifiers (300-600 sq. ft.)
6.5.4.3. Large Room Humidifiers (600-1000 sq. ft.)
6.5.4.4. Extra-Large Room or Whole House Humidifiers (1000-2400+ sq. ft.)
6.5.5. Electric Mop
6.5.5.1. Flat Type
6.5.5.2. Spiral Type
6.5.5.3. Others (Roller, etc.)
6.5.6. Food Waste Disposer
6.5.6.1. Dry Grind Method
6.5.6.1.1. Less than 1000 ml
6.5.6.1.2. 1000-2000 ml
6.5.6.1.3. 2000-3000 ml
6.5.6.2. Wet Grind Method
6.5.6.2.1. Less than 1000 ml
6.5.6.2.2. 1000-2000 ml
6.5.6.2.3. 2000-3000 ml
6.6. Market Size and Forecast (Thousand Units) (US$ Bn) by Distribution Channel, 2020-2034
6.6.1. D2C
6.6.2. Online
6.6.2.1. General E-commerce Websites
6.6.2.2. Specialty Websites
6.6.3. Offline
6.6.3.1. Hypermarkets/Supermarkets
6.6.3.2. Brand Stores
6.6.3.3. Multi-brand Stores
6.6.3.4. Other Retail Stores
6.7. Market Size and Forecast (Thousand Units) (US$ Bn) by Country, 2020-2034
6.7.1. U.S.
6.7.2. Canada
6.7.3. North America
6.8. Incremental Opportunity Analysis
7. U.S. Household Appliance Market Analysis and Forecasts
7.1. Country Snapshot
7.2. Market Size and Forecast (Thousand Units) (US$ Bn) by Product Type, 2020-2034
7.2.1. Pedestal Fans
7.2.1.1. Less than $50
7.2.1.2. $50-$150
7.2.1.3. $150-$250
7.2.1.4. More than $250
7.2.2. Electric Indoor Space Heater
7.2.2.1. Ceramic
7.2.2.2. Fan & Forced Air
7.2.2.3. Radiant & Infrared
7.2.2.4. Others (Oil Filled, Propane, etc.)
7.2.3. Blender
7.2.3.1. Small Blender
7.2.3.1.1. Up to 500 ml
7.2.3.1.2. 500 ml to 1000 ml
7.2.3.2. Large Blender
7.2.3.2.1. 1-2 Liters
7.2.3.2.2. 2-3 Liters
7.2.3.2.3. 3-4 Liters
7.2.3.2.4. 4-5 Liters
7.2.4. Humidifier
7.2.4.1. Small Room Humidifiers (Under 300 sq. ft.)
7.2.4.2. Medium Room Humidifiers (300-600 sq. ft.)
7.2.4.3. Large Room Humidifiers (600-1000 sq. ft.)
7.2.4.4. Extra-Large Room or Whole House Humidifiers (1000-2400+ sq. ft.)
7.2.5. Electric Mop
7.2.5.1. Flat Type
7.2.5.2. Spiral Type
7.2.5.3. Others (Roller, etc.)
7.2.6. Food Waste Disposer
7.2.6.1. Dry Grind Method
7.2.6.1.1. Less than 1000 ml
7.2.6.1.2. 1000-2000 ml
7.2.6.1.3. 2000-3000 ml
7.2.6.2. Wet Grind Method
7.2.6.2.1. Less than 1000 ml
7.2.6.2.2. 1000-2000 ml
7.2.6.2.3. 2000-3000 ml
7.3. Market Size and Forecast (Thousand Units) (US$ Bn) by Distribution Channel, 2020-2034
7.3.1. D2C
7.3.2. Online
7.3.2.1. General E-commerce Websites
7.3.2.2. Specialty Websites
7.3.3. Offline
7.3.3.1. Hypermarkets/Supermarkets
7.3.3.2. Brand Stores
7.3.3.3. Multi-brand Stores
7.3.3.4. Other Retail Stores
7.4. Incremental Opportunity Analysis
8. Canada Household Appliance Market Analysis and Forecasts
8.1. Country Snapshot
8.2. Market Size and Forecast (Thousand Units) (US$ Bn) by Product Type, 2020-2034
8.2.1. Pedestal Fans
8.2.1.1. Less than $50
8.2.1.2. $50-$150
8.2.1.3. $150-$250
8.2.1.4. More than $250
8.2.2. Electric Indoor Space Heater
8.2.2.1. Ceramic
8.2.2.2. Fan & Forced Air
8.2.2.3. Radiant & Infrared
8.2.2.4. Others (Oil Filled, Propane, etc.)
8.2.3. Blender
8.2.3.1. Small Blender
8.2.3.1.1. Up to 500 ml
8.2.3.1.2. 500 ml to 1000 ml
8.2.3.2. Large Blender
8.2.3.2.1. 1-2 Liters
8.2.3.2.2. 2-3 Liters
8.2.3.2.3. 3-4 Liters
8.2.3.2.4. 4-5 Liters
8.2.4. Humidifier
8.2.4.1. Small Room Humidifiers (Under 300 sq. ft.)
8.2.4.2. Medium Room Humidifiers (300-600 sq. ft.)
8.2.4.3. Large Room Humidifiers (600-1000 sq. ft.)
8.2.4.4. Extra-Large Room or Whole House Humidifiers (1000-2400+ sq. ft.)
8.2.5. Electric Mop
8.2.5.1. Flat Type
8.2.5.2. Spiral Type
8.2.5.3. Others (Roller, etc.)
8.2.6. Food Waste Disposer
8.2.6.1. Dry Grind Method
8.2.6.1.1. Less than 1000 ml
8.2.6.1.2. 1000-2000 ml
8.2.6.1.3. 2000-3000 ml
8.2.6.2. Wet Grind Method
8.2.6.2.1. Less than 1000 ml
8.2.6.2.2. 1000-2000 ml
8.2.6.2.3. 2000-3000 ml
8.3. Market Size and Forecast (Thousand Units) (US$ Bn) by Distribution Channel, 2020-2034
8.3.1. D2C
8.3.2. Online
8.3.2.1. General E-commerce Websites
8.3.2.2. Specialty Websites
8.3.3. Offline
8.3.3.1. Hypermarkets/Supermarkets
8.3.3.2. Brand Stores
8.3.3.3. Multi-brand Stores
8.3.3.4. Other Retail Stores
8.4. Incremental Opportunity Analysis
9. Competition Landscape
9.1. Market Players - Competition Matrix (by Tier and Size of Companies)
9.2. Market Share Analysis, 2023
9.3. Company Profiles
9.3.1. Whirlpool Corporation
9.3.1.1. Company Revenue
9.3.1.2. Business Overview
9.3.1.3. Product Segments
9.3.1.4. Geographic Footprint
9.3.1.5. Strategic Partnership, Capacity Expansion, New Product Innovation etc.
9.3.2. GE Appliance
9.3.2.1. Company Revenue
9.3.2.2. Business Overview
9.3.2.3. Product Segments
9.3.2.4. Geographic Footprint
9.3.2.5. Strategic Partnership, Capacity Expansion, New Product Innovation etc.
9.3.3. Samsung Electronics
9.3.3.1. Company Revenue
9.3.3.2. Business Overview
9.3.3.3. Product Segments
9.3.3.4. Geographic Footprint
9.3.3.5. Strategic Partnership, Capacity Expansion, New Product Innovation etc.
9.3.4. LG Electronics
9.3.4.1. Company Revenue
9.3.4.2. Business Overview
9.3.4.3. Product Segments
9.3.4.4. Geographic Footprint
9.3.4.5. Strategic Partnership, Capacity Expansion, New Product Innovation etc.
9.3.5. Bosch
9.3.5.1. Company Revenue
9.3.5.2. Business Overview
9.3.5.3. Product Segments
9.3.5.4. Geographic Footprint
9.3.5.5. Strategic Partnership, Capacity Expansion, New Product Innovation etc.
9.3.6. Electrolux
9.3.6.1. Company Revenue
9.3.6.2. Business Overview
9.3.6.3. Product Segments
9.3.6.4. Geographic Footprint
9.3.6.5. Strategic Partnership, Capacity Expansion, New Product Innovation etc.
9.3.7. Frigidaire
9.3.7.1. Company Revenue
9.3.7.2. Business Overview
9.3.7.3. Product Segments
9.3.7.4. Geographic Footprint
9.3.7.5. Strategic Partnership, Capacity Expansion, New Product Innovation etc.
9.3.8. Haier
9.3.8.1. Company Revenue
9.3.8.2. Business Overview
9.3.8.3. Product Segments
9.3.8.4. Geographic Footprint
9.3.8.5. Strategic Partnership, Capacity Expansion, New Product Innovation etc.
9.3.9. KitchenAid
9.3.9.1. Company Revenue
9.3.9.2. Business Overview
9.3.9.3. Product Segments
9.3.9.4. Geographic Footprint
9.3.9.5. Strategic Partnership, Capacity Expansion, New Product Innovation etc.
9.3.10. Miele
9.3.10.1. Company Revenue
9.3.10.2. Business Overview
9.3.10.3. Product Segments
9.3.10.4. Geographic Footprint
9.3.10.5. Strategic Partnership, Capacity Expansion, New Product Innovation etc.
9.3.11. Others
9.3.11.1. Company Revenue
9.3.11.2. Business Overview
9.3.11.3. Product Segments
9.3.11.4. Geographic Footprint
9.3.11.5. Strategic Partnership, Capacity Expansion, New Product Innovation etc.
10. Go To Market Strategy

 

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