世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

スマートキッチンアプライアンス市場(タイプ:小型キッチンアプライアンス(トースター、オーブン、コーヒーメーカー、ジューサー、グラインダー、エアフライヤー、その他(パン・ワッフルマシンなど))、大型キッチンアプライアンス(冷蔵庫、食器洗い機、ワインキャビネット、ビルトイン・独立型調理器、電気コンロ、レンジフード、その他(ビルトイングリルなど)) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年


Smart Kitchen Appliances Market (Type - Small Kitchen Appliances (Toaster, Oven, Coffee Maker, Juicer, Grinder, Air Fryer, Others (Bread and Waffle machines, etc.)), Large Kitchen Appliances(Refrigerator, Dishwasher, Wine Cabinets, Built in and free-standing cookers, Electric Hobs, Range Hoods, Others (Built-in Grills, etc.) - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2034

スマートキッチン家電市場 - レポートの範囲 TMRの調査レポート「世界の掘削機市場」は、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Transparency Market Research
トランスペアレンシーマーケットリサーチ
2024年10月14日 US$5,795
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
411 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

スマートキッチン家電市場 - レポートの範囲
TMRの調査レポート「世界の掘削機市場」は、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会についても調査しています。レポートでは、2024年を基準年、2034年を予測年として、2018年から2034年までの世界の掘削機市場の収益を提供します。また、2024年から2034年までの世界の掘削機市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。

本レポートは広範な調査を経て作成されています。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。二次調査では、主要企業の製品資料、年次報告書、プレスリリース、関連文書を参照し、掘削機市場を理解した。

二次調査には、インターネットソース、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体も含まれる。アナリストは、世界の掘削機市場の様々な属性を調査するために、トップダウンアプローチとボトムアップアプローチの組み合わせを採用した。

本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、このレポートは、世界の掘削機市場における競争ダイナミクスの変化に光を投げかけています。これらは、既存の市場プレーヤーだけでなく、世界の掘削機市場への参入に関心のある事業体にとっても貴重なツールとなります。

本レポートでは、世界の掘削機市場の競争状況について掘り下げています。世界の掘削機市場で活動する主要企業が特定され、これらの各企業が様々な属性でプロファイリングされています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTは、このレポートでプロファイリングされた世界の掘削機市場のプレーヤーの属性です。

世界の掘削機市場レポートで回答された主な質問
- 予測期間中の全地域における掘削機による売上高/収益は?
- 世界の掘削機市場における機会は何か?
- 市場における主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場はどこか?
- 2034年に世界で最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- 世界市場で事業を展開する各企業の市場ポジションは?

スマートキッチン家電市場 - 調査目的と調査アプローチ
ショベルカートの世界市場に関する包括的なレポートは、概要から始まり、調査範囲と目的が続きます。本レポートでは、本調査の背景となる目的、市場で事業展開する主要ベンダーと流通業者、製品の承認に関する規制シナリオについて詳細に解説しています。

本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴えかける。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。

本レポートでは、世界の掘削機市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析している。各基準の主要セグメントを詳細に調査し、2034年末時点での各セグメントごとの市場シェアを掲載しています。このような貴重な洞察により、市場関係者は世界の掘削機市場への投資について十分な情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことができます。

ページTOPに戻る


目次

1.はじめにスマートキッチン家電の世界市場
1.1.市場の定義と範囲
1.2.市場のセグメンテーション
1.3.主な調査目的
1.4.調査ハイライト
2.前提条件
3.調査方法
4.エグゼクティブサマリー
5.市場概要
5.1.市場ダイナミクス
5.1.1.促進要因
5.1.2.阻害要因
5.1.3.機会
5.2.主要トレンド分析
5.2.1.需要サイドの分析
5.2.2.供給サイドの分析
5.3.主要市場指標
5.4.ポーターのファイブフォース分析
5.5.バリューチェーン分析
5.6.PESTEL分析
5.7.技術概要
5.8.製品革新分析
5.9.デザイン分析
5.10.規格と規制
5.11.バリューチェーン分析
5.11.1.メーカー一覧
5.11.2.原材料サプライヤー一覧
5.11.3.販売業者リスト
5.11.4.潜在顧客リスト
6.スマートキッチンアプライアンスの世界市場分析と予測
6.1.タイプ別市場規模・予測(百万台)(億米ドル)、2020〜2034年
6.1.1.小型キッチン家電
6.1.1.1.トースター
6.1.1.2.オーブン
6.1.1.3.コーヒーメーカー
6.1.1.4.ジューサー
6.1.1.5.グラインダー
6.1.1.6.エアフライヤー
6.1.1.7.その他(パン焼き機、ワッフル機など)
6.1.2.大型キッチン家電
6.1.2.1.冷蔵庫
6.1.2.2.食器洗い機
6.1.2.3.ワインキャビネット
6.1.2.4.ビルトインおよび独立型調理器
6.1.2.5.電気コンロ
6.1.2.6.レンジフード
6.1.2.7.その他(ビルトイングリルなど)
6.2.接続性別の市場規模および予測(百万台)(億米ドル)、2020~2034年
6.2.1.ブルートゥース
6.2.2.Wi-Fi
6.2.3.その他(RFID、NFCなど)
6.3.エンドユース別市場規模および予測(百万台)(億米ドル)、2020~2034年
6.3.1.住宅
6.3.2.商業用
6.3.2.1.レストラン
6.3.2.2.ホテル
6.3.2.3.その他(オフィスなど)
6.4.流通チャネル別市場規模・予測(百万台)(億米ドル)、2020~2034年
6.4.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
6.4.2.ブランド/フランチャイズ店舗
6.4.3.マルチブランド店
6.4.4.専門店
6.4.5.総合オンラインストア
6.5.地域別市場規模・予測(百万台)(億米ドル)、2020~2034年
6.5.1.北米
6.5.2.欧州
6.5.3.アジア太平洋
6.5.4.中東・アフリカ
6.5.5.南米
6.6.事業機会の増加分析
7.北米スマートキッチンアプライアンス市場の分析と予測
7.1.地域別スナップショット
7.2.タイプ別市場規模・予測(百万台)(億米ドル)、2020~2034年
7.2.1.小型キッチン家電
7.2.1.1.トースター
7.2.1.2.オーブン
7.2.1.3.コーヒーメーカー
7.2.1.4.ジューサー
7.2.1.5.グラインダー
7.2.1.6.エアフライヤー
7.2.1.7.その他(パン焼き機、ワッフル機など)
7.2.2.大型キッチン家電
7.2.2.1.冷蔵庫
7.2.2.2.食器洗い機
7.2.2.3.ワインキャビネット
7.2.2.4.ビルトインおよび独立型調理器
7.2.2.5.電気コンロ
7.2.2.6.レンジフード
7.2.2.7.その他(ビルトイングリルなど)
7.3.接続性別の市場規模および予測(百万台)(億米ドル)、2020~2034年
7.3.1.ブルートゥース
7.3.2.Wi-Fi
7.3.3.その他(RFID、NFCなど)
7.4.エンドユース別市場規模・予測(百万台)(億米ドル)、2020~2034年
7.4.1.住宅
7.4.2.商業用
7.4.2.1.レストラン
7.4.2.2.ホテル
7.4.2.3.その他(オフィスなど)
7.5.流通チャネル別市場規模・予測(百万台)(億米ドル)、2020~2034年
7.5.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
7.5.2.ブランド/フランチャイズ店舗
7.5.3.マルチブランド店
7.5.4.専門店
7.5.5.総合オンラインストア
7.6.国別市場規模・予測(百万台)(億米ドル)、2020~2034年
7.6.1.米国
7.6.2.カナダ
7.6.3.その他の北米地域
7.7.事業機会の増加分析
8.欧州スマートキッチンアプライアンス市場の分析と予測
8.1.地域別スナップショット
8.2.タイプ別市場規模・予測(百万台)(億米ドル)、2020~2034年
8.2.1.小型キッチン家電
8.2.1.1.トースター
8.2.1.2.オーブン
8.2.1.3.コーヒーメーカー
8.2.1.4.ジューサー
8.2.1.5.グラインダー
8.2.1.6.エアフライヤー
8.2.1.7.その他(パン焼き機、ワッフル機など)
8.2.2.大型キッチン家電
8.2.2.1.冷蔵庫
8.2.2.2.食器洗い機
8.2.2.3.ワインキャビネット
8.2.2.4.ビルトインおよび独立型調理器
8.2.2.5.電気コンロ
8.2.2.6.レンジフード
8.2.2.7.その他(ビルトイングリルなど)
8.3.接続性別の市場規模および予測(百万台)(億米ドル)、2020~2034年
8.3.1.ブルートゥース
8.3.2.Wi-Fi
8.3.3.その他(RFID、NFCなど)
8.4.エンドユース別市場規模・予測(百万台)(億米ドル)、2020~2034年
8.4.1.住宅
8.4.2.商業用
8.4.2.1.レストラン
8.4.2.2.ホテル
8.4.2.3.その他(オフィスなど)
8.5.流通チャネル別市場規模・予測(百万台)(億米ドル)、2020~2034年
8.5.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
8.5.2.ブランド/フランチャイズ店舗
8.5.3.マルチブランド店
8.5.4.専門店
8.5.5.総合オンラインストア
8.6.国別市場規模・予測(百万台)(億米ドル)、2020~2034年
8.6.1.ドイツ
8.6.2.英国
8.6.3.フランス
8.6.4.イタリア
8.6.5.スペイン
8.6.6.オランダ
8.6.7.その他の北米地域
8.7.事業機会の増加分析
9.アジア太平洋地域のスマートキッチンアプライアンス市場の分析と予測
9.1.地域別スナップショット
9.2.タイプ別市場規模・予測(百万台)(億米ドル)、2020~2034年
9.2.1.小型キッチン家電
9.2.1.1.トースター
9.2.1.2.オーブン
9.2.1.3.コーヒーメーカー
9.2.1.4.ジューサー
9.2.1.5.グラインダー
9.2.1.6.エアフライヤー
9.2.1.7.その他(パン焼き機、ワッフル機など)
9.2.2.大型キッチン家電
9.2.2.1.冷蔵庫
9.2.2.2.食器洗い機
9.2.2.3.ワインキャビネット
9.2.2.4.ビルトインおよび独立型調理器
9.2.2.5.電気コンロ
9.2.2.6.レンジフード
9.2.2.7.その他(ビルトイングリルなど)
9.3.接続性別の市場規模および予測(百万台)(億米ドル)、2020~2034年
9.3.1.ブルートゥース
9.3.2.Wi-Fi
9.3.3.その他(RFID、NFCなど)
9.4.エンドユース別市場規模・予測(百万台)(億米ドル)、2020~2034年
9.4.1.住宅
9.4.2.商業用
9.4.2.1.レストラン
9.4.2.2.ホテル
9.4.2.3.その他(オフィスなど)
9.5.流通チャネル別市場規模・予測(百万台)(億米ドル)、2020~2034年
9.5.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
9.5.2.ブランド/フランチャイズ店舗
9.5.3.マルチブランド店
9.5.4.専門店
9.5.5.総合オンラインストア
9.6.国別市場規模・予測(百万台)(億米ドル)、2020~2034年
9.6.1.中国
9.6.2.インド
9.6.3.日本
9.6.4.オーストラリア
9.6.5.韓国
9.6.6.ASEAN
9.6.7.その他のアジア太平洋地域
9.7.事業機会の増加分析
10.中東・アフリカのスマートキッチンアプライアンス市場の分析と予測
10.1.地域別スナップショット
10.2.タイプ別市場規模・予測(百万台)(億米ドル)、2020〜2034年
10.2.1.小型キッチン家電
10.2.1.1.トースター
10.2.1.2.オーブン
10.2.1.3.コーヒーメーカー
10.2.1.4.ジューサー
10.2.1.5.グラインダー
10.2.1.6.エアフライヤー
10.2.1.7.その他(パン焼き機、ワッフル機など)
10.2.2.大型キッチン家電
10.2.2.1.冷蔵庫
10.2.2.2.食器洗い機
10.2.2.3.ワインキャビネット
10.2.2.4.ビルトインおよび独立型調理器
10.2.2.5.電気コンロ
10.2.2.6.レンジフード
10.2.2.7.その他(ビルトイングリルなど)
10.3.接続性別の市場規模および予測(百万台)(億米ドル)、2020~2034年
10.3.1.ブルートゥース
10.3.2.Wi-Fi
10.3.3.その他(RFID、NFCなど)
10.4.エンドユース別市場規模・予測(百万台)(億米ドル)、2020~2034年
10.4.1.住宅
10.4.2.商業用
10.4.2.1.レストラン
10.4.2.2.ホテル
10.4.2.3.その他(オフィスなど)
10.5.流通チャネル別市場規模・予測(百万台)(億米ドル)、2020~2034年
10.5.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
10.5.2.ブランド/フランチャイズ店舗
10.5.3.マルチブランド店
10.5.4.専門店
10.5.5.総合オンラインストア
10.6.国別市場規模・予測(百万台)(億米ドル)、2020~2034年
10.6.1.アラブ首長国連邦
10.6.2.サウジアラビア
10.6.3.カタール
10.6.4.クウェート
10.6.5.ナイジェリア
10.6.6.南アフリカ
10.6.7.その他の中東・アフリカ
10.7.機会増の分析
11.南米のスマートキッチンアプライアンス市場の分析と予測
11.1.地域別スナップショット
11.2.タイプ別市場規模・予測(百万台)(億米ドル)、2020~2034年
11.2.1.小型キッチン家電
11.2.1.1.トースター
11.2.1.2.オーブン
11.2.1.3.コーヒーメーカー
11.2.1.4.ジューサー
11.2.1.5.グラインダー
11.2.1.6.エアフライヤー
11.2.1.7.その他(パン焼き機、ワッフル機など)
11.2.2.大型キッチン家電
11.2.2.1.冷蔵庫
11.2.2.2.食器洗い機
11.2.2.3.ワインキャビネット
11.2.2.4.ビルトインおよび独立型調理器
11.2.2.5.電気コンロ
11.2.2.6.レンジフード
11.2.2.7.その他(ビルトイングリルなど)
11.3.接続性別の市場規模および予測(百万台)(億米ドル)、2020~2034年
11.3.1.ブルートゥース
11.3.2.Wi-Fi
11.3.3.その他(RFID、NFCなど)
11.4.エンドユース別市場規模・予測(百万台)(億米ドル)、2020~2034年
11.4.1.住宅
11.4.2.商業用
11.4.2.1.レストラン
11.4.2.2.ホテル
11.4.2.3.その他(オフィスなど)
11.5.流通チャネル別市場規模・予測(百万台)(億米ドル)、2020~2034年
11.5.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
11.5.2.ブランド/フランチャイズ店舗
11.5.3.マルチブランド店
11.5.4.専門店
11.5.5.総合オンラインストア
11.6.国別市場規模・予測(百万台)(億米ドル)、2020~20年
11.6.1.ブラジル
11.6.2.アルゼンチン
11.6.3.その他の南米諸国
11.7.ビジネスチャンスの増加分析
12.競争環境
12.1.市場プレーヤー - 競争マトリックス(ティア別、企業規模別)
12.2.市場シェア分析(2023年
12.3.企業プロフィール
12.3.1.大宇電子
12.3.1.1.売上高
12.3.1.2.事業概要
12.3.1.3.製品セグメント
12.3.1.4.地理的フットプリント
12.3.1.5.戦略的パートナーシップ、生産能力拡大、新製品革新など
12.3.2.エレクトロラックスAB
12.3.2.1.企業収益
12.3.2.2.事業概要
12.3.2.3.製品セグメント
12.3.2.4.地理的フットプリント
12.3.2.5.戦略的パートナーシップ、生産能力拡大、新製品革新など
12.3.3.ゼネラル・エレクトリック
12.3.3.1.会社の収益
12.3.3.2.事業概要
12.3.3.3.製品セグメント
12.3.3.4.地理的フットプリント
12.3.3.5.戦略的パートナーシップ、生産能力拡大、新製品革新など
12.3.4.ハイアールグループ株式会社
12.3.4.1.企業収益
12.3.4.2.事業概要
12.3.4.3.製品セグメント
12.3.4.4.地理的フットプリント
12.3.4.5.戦略的パートナーシップ、生産能力拡大、新製品革新など
12.3.5.フィリップスN.V.
12.3.5.1.企業収益
12.3.5.2.事業概要
12.3.5.3.製品セグメント
12.3.5.4.地理的フットプリント
12.3.5.5.戦略的パートナーシップ、生産能力拡大、新製品革新など
12.3.6.LGエレクトロニクス
12.3.6.1.企業収益
12.3.6.2.事業概要
12.3.6.3.製品セグメント
12.3.6.4.地理的フットプリント
12.3.6.5.戦略的パートナーシップ、生産能力拡大、新製品革新など
12.3.7.パナソニック株式会社
12.3.7.1.会社収益
12.3.7.2.事業概要
12.3.7.3.製品セグメント
12.3.7.4.地理的フットプリント
12.3.7.5.戦略的パートナーシップ、生産能力拡大、新製品革新など
12.3.8.ロバート・ボッシュGmbH
12.3.8.1.企業収益
12.3.8.2.事業概要
12.3.8.3.製品セグメント
12.3.8.4.地理的フットプリント
12.3.8.5.戦略的パートナーシップ、生産能力拡大、新製品革新など
12.3.9.サムスン電子
12.3.9.1.企業収益
12.3.9.2.事業概要
12.3.9.3.製品セグメント
12.3.9.4.地理的フットプリント
12.3.9.5.戦略的パートナーシップ、生産能力拡大、新製品イノベーションなど
12.3.10.ワールプール・コーポレーション
12.3.10.1.会社収益
12.3.10.2.事業概要
12.3.10.3.製品セグメント
12.3.10.4.地理的フットプリント
12.3.10.5.戦略的パートナーシップ、生産能力拡大、新製品革新など
12.3.11.その他
12.3.11.1.企業収益
12.3.11.2.事業概要
12.3.11.3.製品セグメント
12.3.11.4.地理的フットプリント
12.3.11.5.戦略的パートナーシップ、生産能力拡大、新製品革新など
13.市場参入戦略

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Smart Kitchen Appliances Market – Scope of Report
TMR’s report on the global excavato market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2024 to 2034. The report provides revenue of the global excavato market for the period 2018–2034, considering 2024 as the base year and 2034 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the global excavato market from 2024 to 2034.

The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the excavato market.

Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the global excavato market.

The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the global excavato market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the global excavato market.

The report delves into the competitive landscape of the global excavato market. Key players operating in the global excavato market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the global excavato market profiled in this report.

Key Questions Answered in Global excavato Market Report
• What is the sales/revenue generated by excavato across all regions during the forecast period?
• What are the opportunities in the global excavato market?
• What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market?
• Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period?
• Which segment is expected to generate the highest revenue globally in 2034?
• Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period?
• What are the market positions of different companies operating in the global market?

Smart Kitchen Appliances Market – Research Objectives and Research Approach
The comprehensive report on the global excavato market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.

For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.

The report analyzes the global excavato market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2034 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the global excavato market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Preface: Global Smart Kitchen Appliances Market
1.1. Market Definition and Scope
1.2. Market Segmentation
1.3. Key Research Objectives
1.4. Research Highlights
2. Assumptions
3. Research Methodology
4. Executive Summary
5. Market Overview
5.1. Market Dynamics
5.1.1. Drivers
5.1.2. Restraints
5.1.3. Opportunities
5.2. Key Trends Analysis
5.2.1. Demand Side Analysis
5.2.2. Supply Side Analysis
5.3. Key Market Indicators
5.4. Porter’s Five Forces Analysis
5.5. Value Chain Analysis
5.6. PESTEL Analysis
5.7. Technology Overview
5.8. Product Innovation Analysis
5.9. Design Analysis
5.10. Standards & Regulations
5.11. Value Chain Analysis
5.11.1. List of Manufacturers
5.11.2. List of Raw Material Suppliers
5.11.3. List of Distributors
5.11.4. List of Potential Customers
6. Global Smart Kitchen Appliances Market Analysis and Forecasts
6.1. Market Size and Forecast (Million Units) (US$ Bn) by Type, 2020-2034
6.1.1. Small Kitchen Appliances
6.1.1.1. Toaster
6.1.1.2. Oven
6.1.1.3. Coffee Maker
6.1.1.4. Juicer
6.1.1.5. Grinder
6.1.1.6. Air Fryer
6.1.1.7. Others (Bread and Waffle machines, etc.)
6.1.2. Large Kitchen Appliances
6.1.2.1. Refrigerator
6.1.2.2. Dishwasher
6.1.2.3. Wine Cabinets
6.1.2.4. Built in and free-standing cookers
6.1.2.5. Electric Hobs
6.1.2.6. Range Hoods
6.1.2.7. Others (Built-in Grills, etc.)
6.2. Market Size and Forecast (Million Units) (US$ Bn) by Connectivity, 2020-2034
6.2.1. Bluetooth
6.2.2. Wi-Fi
6.2.3. Others (RFID, NFC, etc.)
6.3. Market Size and Forecast (Million Units) (US$ Bn) by End Use, 2020-2034
6.3.1. Residential
6.3.2. Commercial
6.3.2.1. Restaurants
6.3.2.2. Hotels
6.3.2.3. Others (Offices, etc.)
6.4. Market Size and Forecast (Million Units) (US$ Bn) by Distribution Channel, 2020-2034
6.4.1. Hypermarket/Supermarket
6.4.2. Brand/Franchise Outlets
6.4.3. Multi-brand Stores
6.4.4. Specialty Stores
6.4.5. General Online Stores
6.5. Market Size and Forecast (Million Units) (US$ Bn) by Region, 2020-2034
6.5.1. North America
6.5.2. Europe
6.5.3. Asia Pacific
6.5.4. Middle East & Africa
6.5.5. South America
6.6. Incremental Opportunity Analysis
7. North America Smart Kitchen Appliances Market Analysis and Forecasts
7.1. Regional Snapshot
7.2. Market Size and Forecast (Million Units) (US$ Bn) by Type, 2020-2034
7.2.1. Small Kitchen Appliances
7.2.1.1. Toaster
7.2.1.2. Oven
7.2.1.3. Coffee Maker
7.2.1.4. Juicer
7.2.1.5. Grinder
7.2.1.6. Air Fryer
7.2.1.7. Others (Bread and Waffle machines, etc.)
7.2.2. Large Kitchen Appliances
7.2.2.1. Refrigerator
7.2.2.2. Dishwasher
7.2.2.3. Wine Cabinets
7.2.2.4. Built in and free-standing cookers
7.2.2.5. Electric Hobs
7.2.2.6. Range Hoods
7.2.2.7. Others (Built-in Grills, etc.)
7.3. Market Size and Forecast (Million Units) (US$ Bn) by Connectivity, 2020-2034
7.3.1. Bluetooth
7.3.2. Wi-Fi
7.3.3. Others (RFID, NFC, etc.)
7.4. Market Size and Forecast (Million Units) (US$ Bn) by End Use, 2020-2034
7.4.1. Residential
7.4.2. Commercial
7.4.2.1. Restaurants
7.4.2.2. Hotels
7.4.2.3. Others (Offices, etc.)
7.5. Market Size and Forecast (Million Units) (US$ Bn) by Distribution Channel, 2020-2034
7.5.1. Hypermarket/Supermarket
7.5.2. Brand/Franchise Outlets
7.5.3. Multi-brand Stores
7.5.4. Specialty Stores
7.5.5. General Online Stores
7.6. Market Size and Forecast (Million Units) (US$ Bn) by Country, 2020-2034
7.6.1. U.S.
7.6.2. Canada
7.6.3. Rest of North America
7.7. Incremental Opportunity Analysis
8. Europe Smart Kitchen Appliances Market Analysis and Forecasts
8.1. Regional Snapshot
8.2. Market Size and Forecast (Million Units) (US$ Bn) by Type, 2020-2034
8.2.1. Small Kitchen Appliances
8.2.1.1. Toaster
8.2.1.2. Oven
8.2.1.3. Coffee Maker
8.2.1.4. Juicer
8.2.1.5. Grinder
8.2.1.6. Air Fryer
8.2.1.7. Others (Bread and Waffle machines, etc.)
8.2.2. Large Kitchen Appliances
8.2.2.1. Refrigerator
8.2.2.2. Dishwasher
8.2.2.3. Wine Cabinets
8.2.2.4. Built in and free-standing cookers
8.2.2.5. Electric Hobs
8.2.2.6. Range Hoods
8.2.2.7. Others (Built-in Grills, etc.)
8.3. Market Size and Forecast (Million Units) (US$ Bn) by Connectivity, 2020-2034
8.3.1. Bluetooth
8.3.2. Wi-Fi
8.3.3. Others (RFID, NFC, etc.)
8.4. Market Size and Forecast (Million Units) (US$ Bn) by End Use, 2020-2034
8.4.1. Residential
8.4.2. Commercial
8.4.2.1. Restaurants
8.4.2.2. Hotels
8.4.2.3. Others (Offices, etc.)
8.5. Market Size and Forecast (Million Units) (US$ Bn) by Distribution Channel, 2020-2034
8.5.1. Hypermarket/Supermarket
8.5.2. Brand/Franchise Outlets
8.5.3. Multi-brand Stores
8.5.4. Specialty Stores
8.5.5. General Online Stores
8.6. Market Size and Forecast (Million Units) (US$ Bn) by Country, 2020-2034
8.6.1. Germany
8.6.2. U.K.
8.6.3. France
8.6.4. Italy
8.6.5. Spain
8.6.6. The Netherlands
8.6.7. Rest of North America
8.7. Incremental Opportunity Analysis
9. Asia Pacific Smart Kitchen Appliances Market Analysis and Forecasts
9.1. Regional Snapshot
9.2. Market Size and Forecast (Million Units) (US$ Bn) by Type, 2020-2034
9.2.1. Small Kitchen Appliances
9.2.1.1. Toaster
9.2.1.2. Oven
9.2.1.3. Coffee Maker
9.2.1.4. Juicer
9.2.1.5. Grinder
9.2.1.6. Air Fryer
9.2.1.7. Others (Bread and Waffle machines, etc.)
9.2.2. Large Kitchen Appliances
9.2.2.1. Refrigerator
9.2.2.2. Dishwasher
9.2.2.3. Wine Cabinets
9.2.2.4. Built in and free-standing cookers
9.2.2.5. Electric Hobs
9.2.2.6. Range Hoods
9.2.2.7. Others (Built-in Grills, etc.)
9.3. Market Size and Forecast (Million Units) (US$ Bn) by Connectivity, 2020-2034
9.3.1. Bluetooth
9.3.2. Wi-Fi
9.3.3. Others (RFID, NFC, etc.)
9.4. Market Size and Forecast (Million Units) (US$ Bn) by End Use, 2020-2034
9.4.1. Residential
9.4.2. Commercial
9.4.2.1. Restaurants
9.4.2.2. Hotels
9.4.2.3. Others (Offices, etc.)
9.5. Market Size and Forecast (Million Units) (US$ Bn) by Distribution Channel, 2020-2034
9.5.1. Hypermarket/Supermarket
9.5.2. Brand/Franchise Outlets
9.5.3. Multi-brand Stores
9.5.4. Specialty Stores
9.5.5. General Online Stores
9.6. Market Size and Forecast (Million Units) (US$ Bn) by Country, 2020-2034
9.6.1. China
9.6.2. India
9.6.3. Japan
9.6.4. Australia
9.6.5. South Korea
9.6.6. ASEAN
9.6.7. Rest of Asia Pacific
9.7. Incremental Opportunity Analysis
10. Middle East & Africa Smart Kitchen Appliances Market Analysis and Forecasts
10.1. Regional Snapshot
10.2. Market Size and Forecast (Million Units) (US$ Bn) by Type, 2020-2034
10.2.1. Small Kitchen Appliances
10.2.1.1. Toaster
10.2.1.2. Oven
10.2.1.3. Coffee Maker
10.2.1.4. Juicer
10.2.1.5. Grinder
10.2.1.6. Air Fryer
10.2.1.7. Others (Bread and Waffle machines, etc.)
10.2.2. Large Kitchen Appliances
10.2.2.1. Refrigerator
10.2.2.2. Dishwasher
10.2.2.3. Wine Cabinets
10.2.2.4. Built in and free-standing cookers
10.2.2.5. Electric Hobs
10.2.2.6. Range Hoods
10.2.2.7. Others (Built-in Grills, etc.)
10.3. Market Size and Forecast (Million Units) (US$ Bn) by Connectivity, 2020-2034
10.3.1. Bluetooth
10.3.2. Wi-Fi
10.3.3. Others (RFID, NFC, etc.)
10.4. Market Size and Forecast (Million Units) (US$ Bn) by End Use, 2020-2034
10.4.1. Residential
10.4.2. Commercial
10.4.2.1. Restaurants
10.4.2.2. Hotels
10.4.2.3. Others (Offices, etc.)
10.5. Market Size and Forecast (Million Units) (US$ Bn) by Distribution Channel, 2020-2034
10.5.1. Hypermarket/Supermarket
10.5.2. Brand/Franchise Outlets
10.5.3. Multi-brand Stores
10.5.4. Specialty Stores
10.5.5. General Online Stores
10.6. Market Size and Forecast (Million Units) (US$ Bn) by Country, 2020-2034
10.6.1. UAE
10.6.2. Saudi Arabia
10.6.3. Qatar
10.6.4. Kuwait
10.6.5. Nigeria
10.6.6. South Africa
10.6.7. Rest of Middle East & Africa
10.7. Incremental Opportunity Analysis
11. South America Smart Kitchen Appliances Market Analysis and Forecasts
11.1. Regional Snapshot
11.2. Market Size and Forecast (Million Units) (US$ Bn) by Type, 2020-2034
11.2.1. Small Kitchen Appliances
11.2.1.1. Toaster
11.2.1.2. Oven
11.2.1.3. Coffee Maker
11.2.1.4. Juicer
11.2.1.5. Grinder
11.2.1.6. Air Fryer
11.2.1.7. Others (Bread and Waffle machines, etc.)
11.2.2. Large Kitchen Appliances
11.2.2.1. Refrigerator
11.2.2.2. Dishwasher
11.2.2.3. Wine Cabinets
11.2.2.4. Built in and free-standing cookers
11.2.2.5. Electric Hobs
11.2.2.6. Range Hoods
11.2.2.7. Others (Built-in Grills, etc.)
11.3. Market Size and Forecast (Million Units) (US$ Bn) by Connectivity, 2020-2034
11.3.1. Bluetooth
11.3.2. Wi-Fi
11.3.3. Others (RFID, NFC, etc.)
11.4. Market Size and Forecast (Million Units) (US$ Bn) by End Use, 2020-2034
11.4.1. Residential
11.4.2. Commercial
11.4.2.1. Restaurants
11.4.2.2. Hotels
11.4.2.3. Others (Offices, etc.)
11.5. Market Size and Forecast (Million Units) (US$ Bn) by Distribution Channel, 2020-2034
11.5.1. Hypermarket/Supermarket
11.5.2. Brand/Franchise Outlets
11.5.3. Multi-brand Stores
11.5.4. Specialty Stores
11.5.5. General Online Stores
11.6. Market Size and Forecast (Million Units) (US$ Bn) by Country, 2020-20
11.6.1. Brazil
11.6.2. Argentina
11.6.3. Rest of South America
11.7. Incremental Opportunity Analysis
12. Competition Landscape
12.1. Market Players - Competition Matrix (by Tier and Size of Companies)
12.2. Market Share Analysis, 2023
12.3. Company Profiles
12.3.1. Daewoo Electronics.
12.3.1.1. Company Revenue
12.3.1.2. Business Overview
12.3.1.3. Product Segments
12.3.1.4. Geographic Footprint
12.3.1.5. Strategic Partnership, Capacity Expansion, New Product Innovation etc.
12.3.2. Electrolux AB
12.3.2.1. Company Revenue
12.3.2.2. Business Overview
12.3.2.3. Product Segments
12.3.2.4. Geographic Footprint
12.3.2.5. Strategic Partnership, Capacity Expansion, New Product Innovation etc.
12.3.3. General Electric
12.3.3.1. Company Revenue
12.3.3.2. Business Overview
12.3.3.3. Product Segments
12.3.3.4. Geographic Footprint
12.3.3.5. Strategic Partnership, Capacity Expansion, New Product Innovation etc.
12.3.4. Haier Group Corporation
12.3.4.1. Company Revenue
12.3.4.2. Business Overview
12.3.4.3. Product Segments
12.3.4.4. Geographic Footprint
12.3.4.5. Strategic Partnership, Capacity Expansion, New Product Innovation etc.
12.3.5. Koninklijke Philips N.V.
12.3.5.1. Company Revenue
12.3.5.2. Business Overview
12.3.5.3. Product Segments
12.3.5.4. Geographic Footprint
12.3.5.5. Strategic Partnership, Capacity Expansion, New Product Innovation etc.
12.3.6. LG Electronics Inc.
12.3.6.1. Company Revenue
12.3.6.2. Business Overview
12.3.6.3. Product Segments
12.3.6.4. Geographic Footprint
12.3.6.5. Strategic Partnership, Capacity Expansion, New Product Innovation etc.
12.3.7. Panasonic Corporation
12.3.7.1. Company Revenue
12.3.7.2. Business Overview
12.3.7.3. Product Segments
12.3.7.4. Geographic Footprint
12.3.7.5. Strategic Partnership, Capacity Expansion, New Product Innovation etc.
12.3.8. Robert Bosch GmbH
12.3.8.1. Company Revenue
12.3.8.2. Business Overview
12.3.8.3. Product Segments
12.3.8.4. Geographic Footprint
12.3.8.5. Strategic Partnership, Capacity Expansion, New Product Innovation etc.
12.3.9. Samsung Electronics Co., Ltd.
12.3.9.1. Company Revenue
12.3.9.2. Business Overview
12.3.9.3. Product Segments
12.3.9.4. Geographic Footprint
12.3.9.5. Strategic Partnership, Capacity Expansion, New Product Innovation etc.
12.3.10. The Whirlpool Corporation
12.3.10.1. Company Revenue
12.3.10.2. Business Overview
12.3.10.3. Product Segments
12.3.10.4. Geographic Footprint
12.3.10.5. Strategic Partnership, Capacity Expansion, New Product Innovation etc.
12.3.11. Others
12.3.11.1. Company Revenue
12.3.11.2. Business Overview
12.3.11.3. Product Segments
12.3.11.4. Geographic Footprint
12.3.11.5. Strategic Partnership, Capacity Expansion, New Product Innovation etc.
13. Go To Market Strategy

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート

Transparency Market Research社の消費者向けグッズ・サービス分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(kitchen)の最新刊レポート


よくあるご質問


Transparency Market Research社はどのような調査会社ですか?


トレンスペアレンシーマーケットリサーチ(Transparency Market Research /TMR)は市場参入やホワイトスペースの特定、新商品や新サービスの立ち上げ、戦略的M&Aなどの実現のた... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/18 10:27

154.74 円

162.88 円

199.42 円

ページTOPに戻る