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米国ソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長ダイナミクスデータブック-2024年第1四半期最新版


United States Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics Databook - Q1 2024 Update

PayNXT360によると、米国のソーシャルコマース産業は年率18.1%の成長を遂げ、2024年には729億3,264万米ドルに達すると予想されている。 ソーシャルコマース産業は予測期間中に安定した成長が見込まれ、2024年... もっと見る

 

 

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PayNXT360
ペイネクスト360
2024年2月5日 US$1,500
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サマリー

PayNXT360によると、米国のソーシャルコマース産業は年率18.1%の成長を遂げ、2024年には729億3,264万米ドルに達すると予想されている。

ソーシャルコマース産業は予測期間中に安定した成長が見込まれ、2024年~2029年の年平均成長率は14.7%を記録する。国内のソーシャルコマースのGMVは、2023年の617億3,643万米ドルから増加し、2029年には1,446億700万米ドルに達する。

米国のソーシャルコマース市場は中期的に急成長する見通しだ。国内企業もグローバル企業もこの分野への投資を増やしている。これにより、ソーシャルコマース市場の革新と競争環境が促進され、中期的な業界全体の成長を支えることになる。例えばTikTokは、売り手と買い手の間で同プラットフォームの魅力を高めるため、物流ネットワークの構築に多額の資金を投じている。

米国では、2024年にベンチャー・キャピタルやプライベート・エクイティから資金を調達し、ソーシャル・コマースの新機能を開発・立ち上げる企業も予想される。これは、中期的に急成長するこのセクターの競争環境をさらに促進するだろう。全体として、PayNXT360は、今後3~4年間における米国のソーシャルコマース業界の堅調な成長見通しを維持している。

ソーシャルメディア・プラットフォームは、米国における売上と収益の成長を促進するため、ショッパブル広告に賭けている。

米国では、ソーシャル・コマースの購入者が増えている。この傾向は、特にZ世代の買い物客の間で高まっている。この成長市場を開拓するため、ソーシャルメディア・プラットフォームは米国でショッパブル広告に賭けている。

- 例えばピンタレストは、2023年第3四半期に広告収入が11%急増した。これは、ブランドや小売業者が、商品発見プロセスにおいて買い物客とつながる方法を模索している時期に来ている。同社は、独自のチェックアウト・オプションを持つ一方で、ダイレクト・コマースには力を入れていない。買い物客は小売業者から直接購入することを好むからだ。

- メタ社は、ユーザーが直接買い物ができる広告にも重点を置いている。実際の売買を行う代わりに、同社はアマゾンと提携した。この提携により、フェイスブックやインスタグラムのユーザーは、ソーシャルメディアのフィードを離れることなく、アマゾンから商品を購入することができる。これは、発見を促す広告におけるメタのノウハウと、アマゾンの広範な小売システムを組み合わせたようなものだ。

PinterestとSnapも同様の戦略的提携を結んでいる。これらの提携は米国のソーシャルコマース分野を混乱させ、中期的にTikTokの成長率に影響を与える可能性がある。

TikTokは米国市場を開拓するため、ソーシャルコマース分野への投資を増やしている。

eMarketerのレポートによると、米国のソーシャルコマースの売上は2025年までに1000億米ドルを超えると予測されている。この成長の原動力となるのは、Z世代の買い物客の間でソーシャル・コマースによる購買の導入が進んでいることと、中期的に既存の購買層からの支出が増加することである。潤沢な資金を持つTikTokは、今後3~4年でこの成長の可能性を利用しようとしている。

- TikTokは米国のソーシャルコマース市場に大規模な投資を行っている。特に、ロジスティック・ネットワークを構築するために多額の投資を行っている。これは、売り手と買い手の間でプラットフォームの魅力を高める同社の戦略の一環である。同社は、2023年のソーシャルコマース分野の力強い成長を報告している。PayNXT360は、今後12ヶ月間、中国企業が再び力強い動きを見せると予想している。TikTokは特に、美容やパーソナルケアなどのカテゴリーで成功を収めている。ニールセンIQによると、2023年9月の総売上高の85%近くを占めている。

TikTokは米国では異なる成長戦略を採用している。他社がショッピング可能な広告フォーマットに賭けて収益拡大を図っているのに対し、TikTokはプラットフォームでの直接販売に注力している。同社は9月にeコマースマーケットプレイス「TikTok Shop」を立ち上げており、中期的には直接販売をサポートする機能をさらに立ち上げる見込みだ。

ベンチャーキャピタルやプライベートエクイティから資金を調達し、ソーシャルコマース機能を立ち上げている企業もある。

米国では今後数年間、ライブ・ショッピングが成長すると予測されているため、企業はベンチャー・キャピタルやプライベート・エクイティから資金を調達し、自社のプラットフォームで新機能や新サービスを立ち上げようとしている。

- SuperOrdinaryは2023年10月、シリーズB資金調達ラウンドの一環として、評価額8億米ドルで5,800万米ドルを調達したと発表した。シリーズBラウンドに参加した投資家には、マンザニータ、アライアンス・コンシューマー・グロース、デミラ・ゲート・インベストメンツなどがいる。同社は特に、アメリカやヨーロッパの消費者ブランドに対し、アマゾンなどのプラットフォームでのプレゼンス拡大、ソーシャルコマースでの販売、中国市場への参入を支援している。

- SuperOrdinaryは、今後12ヶ月で50%を超える成長を遂げ、3億5,000万米ドルの収益を達成し、黒字化を見込んでいる。同社は、過去1年間で年間売上高が30%増加し、この間にエンジニアリング・チームの規模が3倍になったと報告している。新たな資本を得て、同社は米国でライブストリーミングやクリエイター主導のeコマースなど、さらなる機能の追加を計画している。


PayNXT360は今後、このようなソーシャル・コマース企業が米国でベンチャー・キャピタルやプライベート・エクイティから資金を調達するケースが増えると予想している。これにより、今後3~4年の間に、急成長するこの分野でのイノベーションと競争環境が促進されるだろう。

本レポートは、ソーシャルコマース業界の詳細なデータ中心の分析を提供し、市場機会とリスクを網羅しています。国別の50以上のKPIを掲載し、ソーシャルコマース市場のダイナミクス、市場規模と予測、市場シェア統計を包括的に把握できます。

PayNXT360の調査手法は業界のベストプラクティスに基づいています。独自の分析プラットフォームを活用した偏りのない分析により、新たなビジネスチャンスや投資市場に関する詳細な見解を提供します。

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目次

1.本レポートについて
1.1.概要
1.2.方法論
1.3.ソーシャルコマースの定義
1.4.免責事項

2.米国のEコマース産業の市場規模と主要業績指標による今後の成長ダイナミクス
2.1.米国のEコマース - 商品総額の動向分析、2020年~2029年
2.2.米国のEコマース:トランザクションあたりの平均価値動向分析、2020年~2029年
2.3.米国のEコマース:トランザクション量のトレンド分析、2020年~2029年

3.米国のソーシャルコマース産業の主要業績指標別市場規模推移と今後の成長動向
3.1.米国ソーシャルコマース:商品総額動向分析、2020年~2029年
3.2.米国ソーシャルコマース:トランザクション当たり平均金額の動向分析、2020年~2029年
3.3.米国のソーシャルコマース:取引量トレンド分析、2020-2029年
3.4.米国のソーシャルコマース市場:主要企業別シェア分析、2023年

4.アメリカソーシャルコマース産業市場規模・地域別予測
4.1.米国のソーシャルコマース市場:場所別シェア(%)、2023年
4.2.米国ソーシャルコマース:クロスボーダー別商品総額動向分析、2020-2029年
4.3.米国ソーシャルコマース国内別商品総額動向分析、2020年~2029年

5.米国ソーシャルコマース産業の製品カテゴリー別市場規模・予測
5.1.米国のソーシャルコマース市場:製品カテゴリー別シェア(%), 2023
5.2.米国のソーシャルコマース衣料品・フットウェア-商品総額動向分析、2020-2029年
5.3.米国ソーシャルコマース:ビューティー&パーソナルケア商品総額動向分析、2020-2029年
5.4.米国ソーシャルコマース 食品・食料品 - 商品総額のトレンド分析、2020-2029年
5.5.米国ソーシャルコマース:アプライアンスとエレクトロニクスの商品総額動向分析、2020-2029年
5.6.米国ソーシャルコマース家庭用品:商品荒利率推移分析、2020-2029年
5.7.米国ソーシャルコマース旅行:商品総額トレンド分析、2020-2029年
5.8.米国ソーシャルコマース宿泊施設-商品総額トレンド分析、2020-2029年

6.米国ソーシャルコマース産業の市場規模推移と予測:エンドユーザー消費者セグメント別
6.1.米国のソーシャルコマース市場:エンドユーズセグメント別シェア(%), 2023
6.2.米国のソーシャルコマースB2Cセグメント-商品総額動向分析、2020-2029年
6.3.米国のソーシャルコマースB2Bセグメント-商品総額動向分析、2020-2029年
6.4.米国ソーシャルコマースC2Cセグメント-商品総額トレンド分析、2020-2029年

7.米国ソーシャルコマース産業の市場規模推移と予測:エンドユースデバイス別
7.1.米国のソーシャルコマース市場:エンドユースデバイス別シェア(%), 2023
7.2.米国のモバイル別ソーシャルコマース-商品総額動向分析、2020-2029年
7.3.米国のソーシャルコマース:デスクトップ別商品総額動向分析、2020年~2029年

8.米国のソーシャルコマース産業の都市別市場規模・予測
8.1.米国のソーシャルコマース市場:都市別シェア(%), 2023
8.2.米国の都市別ソーシャルコマース-商品総額動向分析、2020-2029年
8.3.米国のTier-2都市別ソーシャルコマース-商品総額トレンド分析、2020-2029年
8.4.米国のTier-3都市別ソーシャルコマース-商品総額トレンド分析、2020~2029年

9.米国ソーシャルコマース産業の市場規模推移と予測:支払方法別
9.1.米国のソーシャルコマース市場:決済方法別シェア(%)、2023年
9.2.米国のクレジットカードによるソーシャルコマース決済-商品総額動向分析、2020-2029年
9.3.米国のデビットカードによるソーシャルコマース決済-商品総額動向分析、2020-2029年
9.4.米国の銀行振込によるソーシャルコマース決済-商品総額トレンド分析、2020~2029年
9.5.米国のプリペイドカードによるソーシャルコマース決済:商品総額動向分析、2020~2029年
9.6.米国のデジタル&モバイルウォレットによるソーシャルコマース決済:商品総額動向分析、2020~2029年
9.7.米国のソーシャルコマース決済:その他のデジタル決済別商品総額動向分析、2020~2029年
9.8.米国の現金によるソーシャルコマース決済-商品総額動向分析、2020~2029年

10.米国ソーシャルコマース産業のプラットフォーム別市場規模・予測
10.1.米国のソーシャルコマース市場:プラットフォーム方式別シェア(%)、2023年
10.2.米国ソーシャルコマースプラットフォーム別ビデオコマース(ライブストリーム+事前録画)-商品総額動向分析、2020-2029年
10.3.米国ソーシャルコマースプラットフォーム:ソーシャルネットワーク主導型コマース別商品総額動向分析、2020年~2029年
10.4.ソーシャル再販による米国のソーシャルコマースプラットフォーム-商品総額動向分析、2020~2029年
10.5.米国ソーシャルコマースプラットフォーム:グループ購入別商品総額動向分析、2020~2029年
10.6.米国ソーシャルコマースプラットフォーム:商品レビュープラットフォーム別-商品総額動向分析、2020-2029年

11.米国ソーシャルコマース産業のコンテンツ別市場規模・予測
11.1.米国ソーシャルコマース市場コンテンツ別シェア(%)、2023年
11.2.米国ソーシャルコマースコンテンツ(ライブストリーマー別)商品総額推移分析、2020年~2029年
11.3.米国ソーシャルコマースコンテンツ:ゲームストリーマー別商品総額動向分析、2020年~2029年
11.4.米国ソーシャルコマースコンテンツ:リール別商品総額動向分析、2020~2029年
11.5.米国ソーシャルコマースコンテンツ:インフルエンサー別商品総額動向分析、2020~2029年
11.6.米国ストーリーズ別ソーシャルコマースコンテンツ-商品総額トレンド分析、2020-2029年

12.米国ソーシャルコマース産業の市場規模・予測:消費者属性・行動別
12.1.米国のソーシャルコマース支出額シェア(年齢層別)、2023年
12.2.米国の年齢層別ソーシャルコマース-Z世代(15~27歳)-商品総額動向分析、2020~2029年
12.3.米国の年齢層別ソーシャルコマース-ミレニアル世代(28~44歳)-商品総額動向分析、2020~2029年
12.4.米国のソーシャルコマース:年齢階級別-X世代(45~60歳)-商品総額トレンド分析、2020~2029年
12.5.米国の年齢階級別ソーシャルコマース-ベビーブーマー(60歳以上)-商品総額トレンド分析、2020~2029年
12.6.米国のソーシャルコマースの所得水準別シェア、2023年
12.7.米国のソーシャルコマースシェア(男女別)、2023年

13.参考文献
13.1.PayNXT360について
13.2.関連リサーチ

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図表リスト

表1: 米国のeコマース - 商品総額(百万米ドル)、2020年~2029年
表2: 米国のeコマース-トランザクションあたりの平均価値動向分析(米ドル)、2020年~2029年
表3:米国の電子商取引-取引量(百万件)、2020-2029年
表4:米国のソーシャルコマース-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表5:米国のソーシャルコマース-トランザクション1件当たりの平均価値動向分析(米ドル)、2020-2029年
表6:米国のソーシャルコマース-取引量(百万件)、2020-2029年
表7:米国のソーシャルコマース:クロスボーダー別商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表8:米国の国内ソーシャルコマース-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表9:米国のソーシャルコマース衣料品・履物別商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表10:米国のソーシャルコマース:美容・パーソナルケア商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表11:米国ソーシャルコマース 食品・食料品-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表12:米国ソーシャルコマース家電・エレクトロニクス:商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表13:米国のソーシャルコマース家庭用品の商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表14:米国のソーシャルコマース旅行:商品総額(百万米ドル)の推移(2020-2029年
表15:米国ソーシャルコマース宿泊施設-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表16:米国のソーシャルコマースB2Cセグメント-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表17:米国のソーシャルコマースB2Bセグメント-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表18:米国のソーシャルコマースC2Cセグメント-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表19:米国のモバイル別ソーシャルコマース:商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表20:米国のデスクトップ別ソーシャルコマース:商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表21:米国のTier-1都市別ソーシャルコマース:商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表22:米国のTier-2都市別ソーシャルコマース:商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表23:米国のTier-3都市別ソーシャルコマース:商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表24:米国のクレジットカードによるソーシャルコマース決済-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表25:米国のデビットカードによるソーシャルコマース決済-商品総額(百万米ドル)、2020~2029年
表26:米国の銀行送金によるソーシャルコマース決済-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表27:米国のプリペイドカードによるソーシャルコマース決済-商品総額(百万米ドル)、2020~2029年
表28:米国のソーシャルコマース決済:デジタル&モバイルウォレット別商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表29:米国のソーシャルコマース決済:その他のデジタル決済別商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表30:米国の現金によるソーシャルコマース決済-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表31:米国ソーシャルコマースプラットフォーム:ビデオコマース(ライブストリーム+録画)別商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表 32:米国のソーシャルコマースプラットフォーム:ソーシャルネットワーク主導型コマース別商品総額(百万米ドル)、2020~2029年
表 33:米国のソーシャルコマースプラットフォーム:ソーシャル再販別商品総額(百万米ドル)、2020~2029年
表 34:米国ソーシャルコマースプラットフォーム:グループ購入別商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表 35:米国ソーシャルコマースプラットフォーム:商品レビュープラットフォーム別商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表 36:米国のライブストリーマー別ソーシャルコマースコンテンツ-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表 37:米国ソーシャルコマースコンテンツ:ゲームストリーマー別商品総額(百万米ドル)、2020~2029年
表38:米国ソーシャルコマースコンテンツ:リール別商品総額(百万米ドル)、2020~2029年
表39:米国ソーシャルコマースコンテンツ:インフルエンサー別商品総額(百万米ドル)、2020~2029年
表40:米国ソーシャルコマースコンテンツ:ストーリー別商品総額(百万米ドル)、2020~2029年
表41:米国のソーシャルコマース(年齢層別)-Z世代(15~27歳)-商品総額動向分析(百万米ドル)、2020~2029年
表42:米国のソーシャルコマース:年齢階級別-ミレニアル世代(28~44歳)商品総額動向分析(百万米ドル)、2020~2029年
表43:米国のソーシャルコマース:年齢階級別-X世代(45~60歳)商品総額動向分析(百万米ドル)、2020~2029年
表44:米国の年齢層別ソーシャルコマース-ベビーブーマー(60歳以上)-商品総額動向分析(百万米ドル)、2020-2029年

 

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Summary

According to PayNXT360, social commerce industry in United States is expected to grow by 18.1% on annual basis to reach US$72,932.64 million in 2024.

The social commerce industry is expected to grow steadily over the forecast period, recording a CAGR of 14.7% during 2024-2029. The social commerce GMV in the country will increase from US$61,736.43 million in 2023 to reach US$144,607.00 million by 2029.

The United States social commerce market is poised to grow at a rapid rate over the medium term. Both domestic and global firms are increasing their investment in the sector. This will aid innovation and competitive landscape in the social commerce market, supporting the broader industry growth over the medium term. TikTok, for instance, is spending big to build a logistics network to drive the platform’s appeal among sellers and buyers.

In the United States, firms are also projected to raise venture capital and private equity funding in 2024, to develop and launch new social commerce features. This will further aid the competitive landscape in the fast-growing sector over the medium term. Overall, PayNXT360 maintains a robust growth outlook for the social commerce industry in the United States over the next three to four years.

Social media platforms are betting on shoppable ads to drive sales and revenue growth in the United States

An increasing number of shoppers have become social commerce buyers in the United States. The trend is especially higher among Gen Z shoppers. To tap into the growth market, social media platforms are betting on shoppable ads in the United States.

• Pinterest, for instance, experienced a surge of 11% in ad revenues in Q3 2023. This comes at a time when brands and retailers are looking for ways to connect with shoppers during the product discovery process. The firm, while having its own checkout option, is not focusing on direct commerce. This is because shoppers prefer making a purchase from the retailers directly.

• Meta is also placing emphasis on ads that allow users to shop directly. Instead of handling the actual buying and selling, the firm has teamed up with Amazon. This collaboration lets Facebook and Instagram users buy products from Amazon without having to leave their social media feeds. It is like combining Meta's expertise in advertising that encourages discovery with Amazon's extensive retail system.

Pinterest and Snap have also entered into similar strategic partnerships. These collaborations might disrupt the social commerce sector in the United States, potentially affecting the growth rate of TikTok over the medium term.

TikTok is increasing investment in the social commerce sector to tap into the United States market

According to a report from eMarketer, the United States social commerce sales are projected to exceed US$100 billion by 2025. This growth will be driven by the rising adoption of social commerce buying among Gen Z shoppers and increasing spending from existing buyers over the medium term. TikTok, which is well-funded, is seeking to tap into this growth potential over the next three to four years.

• TikTok is making a big investment in the United States social commerce market. The firm, notably, is spending big to build a logistic network. This is part of the firm's strategy to boost the platform's appeal among sellers and buyers. The firm reported strong growth in the social commerce sector in 2023. PayNXT360 expects another strong show from the Chinese firm over the next 12 months. TikTok, notably, is finding success in categories like beauty and personal care. As per NielsenIQ, this accounted for nearly 85% of its total sales in September 2023.

TikTok has adopted a different growth strategy in the United States. While others are betting on shoppable ad formats to drive revenue growth, TikTok is focused on direct platform sales. The firm launched the e-commerce marketplace TikTok Shop in September and is expected to launch more features to support direct sales over the medium term.

Firms are raising venture capital and private equity funding to launch social commerce features

With live shopping projected to grow over the next few years in the United States, firms are raising venture capital and private equity funding to launch new features and services on their platform.

• SuperOrdinary, in October 2023, announced that the firm raised US$58 million as part of its Series B funding round at a valuation of US$800 million. Manzanita, Alliance Consumer Growth, and Demira Gate Investments are among the investors that participated in the Series B round. The firm, notably, assists consumer brands from America and Europe in expanding their presence on platforms such as Amazon, selling via social commerce, and entering the Chinese market.

• SuperOrdinary anticipates becoming profitable, over the next 12 months, with a growth exceeding 50% and achieving US$350 million in revenue. The company reports a 30% annual revenue increase over the past year, and during this period, its engineering team has tripled in size. With fresh capital, the firm is planning to add more capabilities in the United States, including livestreaming and creator-led e-commerce.


Going forward, PayNXT360 expects more such social commerce firms to raise venture capital and private equity funding in the United States. This will drive innovation and a competitive landscape in the fast-growing sector over the next three to four years.

This report provides a detailed data centric analysis of social commerce industry, covering market opportunities and risks. With over 50+ KPIs at country level, this report provides a comprehensive understanding of social commerce market dynamics, market size and forecast, and market share statistics.

PayNXT360’s research methodology is based on industry best practices. Its unbiased analysis leverages a proprietary analytics platform to offer a detailed view on emerging business and investment market opportunities.



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Table of Contents

1. About this Report
1.1. Summary
1.2. Methodology
1.3. Social Commerce Definitions
1.4. Disclaimer

2. United States Ecommerce Industry Market Size and Future Growth Dynamics by Key Performance Indicators
2.1. United States Ecommerce – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
2.2. United States Ecommerce – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2020-2029
2.3. United States Ecommerce – Transaction Volume Trend Analysis, 2020-2029

3. United States Social Commerce Industry Market Size and Future Growth Dynamics by Key Performance Indicators
3.1. United States Social Commerce – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
3.2. United States Social Commerce – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2020-2029
3.3. United States Social Commerce – Transaction Volume Trend Analysis, 2020-2029
3.4. United States Social Commerce Market Share Analysis by Key Players, 2023

4. United States Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Location
4.1. United States Social Commerce Market Share by Location (%), 2023
4.2. United States Social Commerce by Cross Border – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
4.3. United States Social Commerce by Domestic – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029

5. United States Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Product Categories
5.1. United States Social Commerce Market Share by Product Categories (%), 2023
5.2. United States Social Commerce Clothing & Footwear – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
5.3. United States Social Commerce Beauty and Personal Care – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
5.4. United States Social Commerce Food & Grocery – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
5.5. United States Social Commerce Appliances and Electronics – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
5.6. United States Social Commerce Home Improvement – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
5.7. United States Social Commerce Travel – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
5.8. United States Social Commerce Accommodation – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029

6. United States Social Commerce Industry Market Size and Forecast by End Use Consumer Segment
6.1. United States Social Commerce Market Share by End Use Segment (%), 2023
6.2. United States Social Commerce B2C Segment – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
6.3. United States Social Commerce B2B Segment – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
6.4. United States Social Commerce C2C Segment – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029

7. United States Social Commerce Industry Market Size and Forecast by End Use Device
7.1. United States Social Commerce Market Share by End Use Device (%), 2023
7.2. United States Social Commerce by Mobile – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
7.3. United States Social Commerce by Desktop – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029

8. United States Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Cities
8.1. United States Social Commerce Market Share by Cities (%), 2023
8.2. United States Social Commerce by Tier-1 Cities – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
8.3. United States Social Commerce by Tier-2 Cities – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
8.4. United States Social Commerce by Tier-3 Cities – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029

9. United States Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Payment Method
9.1. United States Social Commerce Market Share by Payment Method (%), 2023
9.2. United States Social Commerce Payment by Credit Card – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
9.3. United States Social Commerce Payment by Debit Card – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
9.4. United States Social Commerce Payment by Bank Transfer – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
9.5. United States Social Commerce Payment by Prepaid Card – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
9.6. United States Social Commerce Payment by Digital & Mobile Wallet – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
9.7. United States Social Commerce Payment by Other Digital Payment – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
9.8. United States Social Commerce Payment by Cash – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029

10. United States Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Platforms
10.1. United States Social Commerce Market Share by Platforms Method (%), 2023
10.2. United States Social Commerce Platforms by Video Commerce (Live Stream + Prerecorded) – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
10.3. United States Social Commerce Platforms by Social Network-Led Commerce – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
10.4. United States Social Commerce Platforms by Social Reselling – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
10.5. United States Social Commerce Platforms by Group Buying – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
10.6. United States Social Commerce Platforms by Product Review Platforms – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029

11. United States Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Contents
11.1. United States Social Commerce Market Share by Contents (%), 2023
11.2. United States Social Commerce Contents by Live Streamers – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
11.3. United States Social Commerce Contents by Gaming Streamers – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
11.4. United States Social Commerce Contents by Reels – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
11.5. United States Social Commerce Contents by Influencers – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
11.6. United States Social Commerce Contents by Stories – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029

12. United States Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Consumer Demographics & Behaviour
12.1. United States Social Commerce Spend Share by Age Group, 2023
12.2. United States Social Commerce by Age Group – Gen Z (15-27) – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
12.3. United States Social Commerce by Age Group – Millennials (28–44) – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
12.4. United States Social Commerce by Age Group – Gen X (45 – 60) – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
12.5. United States Social Commerce by Age Group – Baby Boomers (60+) – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
12.6. United States Social Commerce Share by Income Level, 2023
12.7. United States Social Commerce Share by Gender, 2023

13. Further Reading
13.1. About PayNXT360
13.2. Related Research

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List of Tables/Graphs

Table 1: United States Ecommerce – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 2: United States Ecommerce – Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2020-2029
Table 3: United States Ecommerce – Transaction Volume (Million), 2020-2029
Table 4: United States Social Commerce – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 5: United States Social Commerce – Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2020-2029
Table 6: United States Social Commerce – Transaction Volume (Million), 2020-2029
Table 7: United States Social Commerce by Cross Border – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 8: United States Social Commerce by Domestic – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 9: United States Social Commerce Clothing & Footwear – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 10: United States Social Commerce Beauty and Personal Care – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 11: United States Social Commerce Food & Grocery – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 12: United States Social Commerce Appliances and Electronics – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 13: United States Social Commerce Home Improvement – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 14: United States Social Commerce Travel – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 15: United States Social Commerce Accommodation – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 16: United States Social Commerce B2C Segment – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 17: United States Social Commerce B2B Segment – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 18: United States Social Commerce C2C Segment – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 19: United States Social Commerce by Mobile – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 20: United States Social Commerce by Desktop – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 21: United States Social Commerce by Tier-1 Cities – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 22: United States Social Commerce by Tier-2 Cities – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 23: United States Social Commerce by Tier-3 Cities – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 24: United States Social Commerce Payment by Credit Card – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 25: United States Social Commerce Payment by Debit Card – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 26: United States Social Commerce Payment by Bank Transfer – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 27: United States Social Commerce Payment by Prepaid Card – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 28: United States Social Commerce Payment by Digital & Mobile Wallet – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 29: United States Social Commerce Payment by Other Digital Payment – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 30: United States Social Commerce Payment by Cash – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 31: United States Social Commerce Platforms by Video Commerce (Live Stream + Prerecorded) – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 32: United States Social Commerce Platforms by Social Network-Led Commerce – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 33: United States Social Commerce Platforms by Social Reselling – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 34: United States Social Commerce Platforms by Group Buying – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 35: United States Social Commerce Platforms by Product Review Platforms – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 36: United States Social Commerce Contents by Live Streamers – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 37: United States Social Commerce Contents by Gaming Streamers – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 38: United States Social Commerce Contents by Reels – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 39: United States Social Commerce Contents by Influencers – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 40: United States Social Commerce Contents by Stories – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 41: United States Social Commerce by Age Group – Gen Z (15-27) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 42: United States Social Commerce by Age Group – Millennials (28–44) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 43: United States Social Commerce by Age Group – Gen X (45 – 60) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 44: United States Social Commerce by Age Group – Baby Boomers (60+) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029

 

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