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英国ソーシャルコマース市場のインテリジェンスと今後の成長ダイナミクスデータブック-2024年第1四半期最新版


United Kingdom Social Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics Databook - Q1 2024 Update

PayNXT360によると、イギリスのソーシャルコマース産業は年率26.6%成長し、2024年には312億7,879万米ドルに達すると予想されている。 ソーシャルコマース産業は予測期間中に安定した成長が見込まれ、2024年~... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
PayNXT360
ペイネクスト360
2024年2月5日 US$1,500
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70 英語

 

サマリー

PayNXT360によると、イギリスのソーシャルコマース産業は年率26.6%成長し、2024年には312億7,879万米ドルに達すると予想されている。

ソーシャルコマース産業は予測期間中に安定した成長が見込まれ、2024年~2029年の年平均成長率は21.6%を記録する。国内のソーシャルコマースのGMVは、2023年の247億1,272万米ドルから増加し、2029年には832億7,296万米ドルに達する。

ソーシャルコマース市場は、英国において中期的に安定した成長を遂げる見通しである。この分野はまだ発展の初期段階にあるが、欧州市場ではソーシャル購買の傾向が高まっている。Z世代と若いミレニアル世代はソーシャル・チャンネルでの支出を増やしており、PayNXT360は2024年にこの傾向がさらに勢いを増すと予想している。

英国の中小企業は、ターゲットとする顧客にリーチするため、ソーシャル・チャンネルをますます活用するようになっている。Facebook、Instagram、Twitter、TikTokのようなプラットフォームは、国内の中小企業の大部分にとって、売上を生み出すトッププレーヤーとなっています。PayNXT360は、英国におけるソーシャルコマース市場の今後3~4年の成長見通しをポジティブなものとしています。

若い世代の消費者が英国におけるソーシャル購買のトレンドをリードしている。

英国は欧州全域でソーシャル購買のトレンドをリードしていますが、この分野にはまだ多くの成長機会があります。ソーシャルコマースの普及率は、米国や中国などの他の市場に比べて低い。若い世代の消費者であるZ世代とミレニアル世代が、イギリスにおけるソーシャル購買のトレンドを中期的にリードすると予測されている。

eMarketerのレポートによると、若い世代の消費者の間ではInstagramがソーシャル購買のトップチョイスであり、回答者の37.3%がこのチャネルでの購入を好んでいる。次いでTikTokが36.1%、Facebookが34.3%となっている。これは、イギリスではメタがソーシャルコマース市場を支配している一方で、TikTokがソーシャル購入者の間で急速に台頭していることを示している。市場が成熟し続ける中、PayNXT360はTikTokが今後3~4年の間に英国のソーシャルコマース業界への投資をさらに増やすと予想している。

ソーシャルメディア・プラットフォームは、中小企業にとって強力な収益源として浮上している。

ソーシャルメディア・チャンネルは、英国市場において他のマーケティング・ツールよりも人気を獲得し続けている。より多くの買い物客がソーシャル・プラットフォームを利用して購入するため、この傾向は中期的にさらに拡大すると予測されている。特に中小企業は、英国におけるソーシャル購買の増加から利益を得ている。

- BT社のレポートによると、中小企業の28%がソーシャル・チャンネルが主な収益源だと答えている。これらの企業にとって、ソーシャル・プラットフォームは、実店舗やeコマース・プラットフォームなどの他のチャネルと比較して、より多くの売上を生み出している。同レポートはまた、企業の4分の1がオーガニックなリーチを利用して売上を伸ばし、22%が有料のソーシャルメディア投稿を利用して売上を伸ばしていることも明らかにしている。

- Facebookマーケットプレイス、TikTok、Instagramショップの利用は、企業がソーシャルメディアで新規顧客とつながり、売上を上げるための素晴らしい方法だが、中小企業は、各プラットフォームのガイドラインやアルゴリズムが異なるため、混乱を招き、遅れをとっているように感じられることを懸念しているという。


その結果、ソーシャル・プラットフォームがより注目を集め、成長を促進するためには、サポート・サービスに投資し、オンライン・ブランドを発展させるその他のツールを提供することが、中期的にはますます重要になってくる。

Klarnaはイギリス市場でCreator Shopsの機能を拡大し、ビジネスの成長を支援しようとしている。

Klarnaは、Buy now pay laterのビジネスモデルから積極的に移行している。収益成長を加速させるため、同社はソーシャル・バイイングやコマースなど、さまざまな垂直ビジネスに参入している。クリエイターショップの機能を持つ同社は、米国で強力な牽引力を獲得している。Klarnaは現在、クリエイターショップ機能を英国市場にも拡大する計画だ。

- クリエイターショップ機能を通じて、同社は50万人以上のクリエイターに、Klarna.com上で自分のオンラインストアを作成する機会を提供している。クリエイターは、ユーザーにシームレスなショッピング体験を保証するツールを提供し、ユーザーはお気に入りのクリエイターが推薦する商品を一箇所で発見・購入できるようになる。

- このプラットフォームにより、クリエイターは幅広い小売業者から商品を提案し、ショッピングのためのインタラクティブな動画や写真を共有し、ソーシャルメディア上で店舗を宣伝することができる。これはクリエイターに利益をもたらすだけでなく、小売業者にとっても新たな収益の可能性を開くことになる。


米国では、クリエイター・プラットフォームは前年比5倍の成長を遂げ、Klarnaが提供する価値を浮き彫りにしている。英国でのサービス開始により、より多くのクリエイターがこのプラットフォームを利用するようになるでしょう。これは、中期的なソーシャルコマース市場の成長を支えることになるでしょう。

本レポートは、ソーシャルコマース業界の詳細なデータ中心の分析を提供し、市場機会とリスクを網羅しています。国別の50以上のKPIを掲載し、ソーシャルコマース市場のダイナミクス、市場規模・予測、市場シェア統計などを包括的に把握することができます。

PayNXT360の調査手法は業界のベストプラクティスに基づいています。独自の分析プラットフォームを活用した偏りのない分析により、新たなビジネスチャンスや投資市場に関する詳細な見解を提供します。

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目次

1.本レポートについて
1.1.概要
1.2.方法論
1.3.ソーシャルコマースの定義
1.4.免責事項

2.主要業績指標によるイギリスのeコマース産業市場規模と今後の成長ダイナミクス
2.1.イギリスのEコマース - 商品総額動向分析、2020年~2029年
2.2.イギリスのEコマース:トランザクションあたりの平均金額のトレンド分析、2020年~2029年
2.3.イギリスのEコマース:トランザクション量のトレンド分析、2020年~2029年

3.イギリスのソーシャルコマース産業:主要業績指標別の市場規模および今後の成長動向
3.1.イギリスのソーシャルコマース:商品総額動向分析、2020年~2029年
3.2.イギリスソーシャルコマース:トランザクション当たり平均金額の動向分析、2020年~2029年
3.3.イギリスのソーシャルコマース:トランザクション量トレンド分析、2020-2029年
3.4.イギリスソーシャルコマース市場:主要企業別シェア分析、2023年

4.イギリスのソーシャルコマース産業市場規模・地域別予測
4.1.イギリスのソーシャルコマース市場:場所別シェア(%)、2023年
4.2.イギリスソーシャルコマース:クロスボーダー別商品総額動向分析、2020-2029年
4.3.イギリス国内別ソーシャルコマース-商品総額動向分析、2020-2029年

5.イギリスソーシャルコマース産業:製品カテゴリー別市場規模・予測
5.1.イギリスのソーシャルコマース市場:製品カテゴリー別シェア(%), 2023年
5.2.イギリスソーシャルコマース衣料品・履物:商品総額動向分析、2020-2029年
5.3.イギリス ソーシャルコマース:ビューティー&パーソナルケア商品総額動向分析、2020-2029年
5.4.イギリス ソーシャルコマース 食品・食料品 - 商品総額トレンド分析、2020-2029年
5.5.イギリス ソーシャルコマース 家電・エレクトロニクス:商品荒利率動向分析、2020-2029年
5.6.イギリス ソーシャルコマース 家電・エレクトロニクスの商品総額動向分析、2020~2029年
5.7.イギリス ソーシャルコマース旅行:商品総額トレンド分析、2020-2029年
5.8.イギリス ソーシャルコマース宿泊施設-商品総額トレンド分析、2020-2029年

6.イギリスのソーシャルコマース産業:最終消費者セグメント別市場規模・予測
6.1.イギリスソーシャルコマース市場:エンドユーズセグメント別シェア(%), 2023
6.2.イギリスソーシャルコマースB2Cセグメント商品総額動向分析、2020年~2029年
6.3.イギリスソーシャルコマースB2Bセグメント商品総額動向分析、2020年~2029年
6.4.英国ソーシャルコマースC2Cセグメント-商品総額トレンド分析、2020-2029年

7.イギリスのソーシャルコマース産業の市場規模推移と予測:エンドユースデバイス別
7.1.イギリスソーシャルコマース市場シェア:エンドユースデバイス別(%)、2023年
7.2.イギリスのモバイル別ソーシャルコマース-商品総額動向分析、2020-2029年
7.3.イギリス・ソーシャルコマース:デスクトップ別商品総額動向分析、2020年~2029年

8.イギリスのソーシャルコマース産業:都市別市場規模・予測
8.1.イギリスのソーシャルコマース市場:都市別シェア(%), 2023
8.2.イギリス・ソーシャルコマース:Tier-1都市別商品総額動向分析、2020年~2029年
8.3.イギリス・ソーシャルコマース:ティア2都市別商品総額動向分析、2020年~2029年
8.4.イギリス・ティア3都市別ソーシャルコマース-商品総額トレンド分析、2020-2029年

9.イギリスソーシャルコマース産業の市場規模推移と予測:支払方法別
9.1.イギリスソーシャルコマース市場 支払い方法別シェア(%), 2023年
9.2.イギリス・ソーシャルコマースにおけるクレジットカード決済-商品総額動向分析、2020-2029年
9.3.イギリスのデビットカードによるソーシャルコマース決済-商品総額動向分析、2020-2029年
9.4.イギリスの銀行振込によるソーシャルコマース決済-商品総額トレンド分析、2020-2029年
9.5.イギリスのプリペイドカードによるソーシャルコマース決済-商品総額トレンド分析、2020~2029年
9.6.イギリスのデジタル&モバイルウォレットによるソーシャルコマース決済:商品総額動向分析、2020-2029年
9.7.イギリス ソーシャルコマース決済:その他デジタル決済別商品総額動向分析、2020~2029年
9.8.イギリスの現金によるソーシャルコマース決済-商品総額動向分析、2020-2029年

10.イギリスのソーシャルコマース産業の市場規模推移と予測:プラットフォーム別
10.1.イギリスソーシャルコマース市場:プラットフォーム方式別シェア(%), 2023年
10.2.イギリスソーシャルコマースプラットフォーム別動画コマース(ライブストリーム+事前録画)-商品総額動向分析、2020年~2029年
10.3.イギリスのソーシャルコマースプラットフォーム:ソーシャルネットワーク主導型コマース別商品総額動向分析、2020年~2029年
10.4.イギリスのソーシャル再販によるソーシャルコマースプラットフォーム-商品総額トレンド分析、2020~2029年
10.5.イギリスのソーシャルコマースプラットフォーム:グループ購入別商品総額動向分析、2020~2029年
10.6.イギリスのソーシャルコマースプラットフォーム:商品レビュープラットフォーム別-商品総額動向分析、2020-2029年

11.イギリスソーシャルコマース産業のコンテンツ別市場規模・予測
11.1.イギリスソーシャルコマース市場コンテンツ別シェア(%)、2023年
11.2.イギリスソーシャルコマースコンテンツ(ライブ配信者別)商品総額推移分析、2020年~2029年
11.3.イギリス ソーシャルコマースコンテンツ:ゲームストリーマー別商品総額動向分析、2020年~2029年
11.4.英国ソーシャルコマースコンテンツ:リール別商品総額動向分析、2020~2029年
11.5.英国ソーシャルコマースコンテンツ:インフルエンサー別商品総額動向分析、2020年~2029年
11.6.イギリス ストーリー別ソーシャルコマースコンテンツ-商品総額トレンド分析、2020年~2029年

12.イギリスソーシャルコマース産業市場規模・予測:消費者属性・行動別
12.1.イギリスのソーシャルコマース支出額シェア(年齢層別)、2023年
12.2.イギリス年齢層別ソーシャルコマース-Z世代(15~27歳)-商品総額動向分析、2020~2029年
12.3.イギリスの年齢層別ソーシャルコマース-ミレニアル世代(28~44歳)-商品総額動向分析、2020~2029年
12.4.イギリス年齢階級別ソーシャルコマース-X世代(45~60歳)商品総額動向分析、2020~2029年
12.5.イギリス年齢階級別ソーシャルコマース-ベビーブーマー(60歳以上)-商品総額トレンド分析、2020-2029年
12.6.イギリスのソーシャルコマース、所得レベル別シェア、2023年
12.7.イギリスのソーシャルコマースシェア(男女別)、2023年

13.参考資料
13.1.PayNXT360について
13.2.関連リサーチ

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図表リスト

表1: イギリスのEコマース - 商品総額 (百万米ドル), 2020-2029
表2: イギリスのEコマース-トランザクションあたりの平均価値動向分析(米ドル)、2020-2029年
表3: イギリスの電子商取引-取引量(百万件)、2020-2029年
表4: イギリスのソーシャルコマース-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表5: イギリスのソーシャルコマース-トランザクションあたりの平均価値動向分析(米ドル)、2020-2029年
表6:イギリスのソーシャルコマース-取引量(百万件)、2020-2029年
表7:イギリスのソーシャルコマース:クロスボーダー別商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表8:イギリス国内ソーシャルコマース-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表9:イギリスソーシャルコマース衣料品・履物別商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表10:イギリス ソーシャルコマース 美容・パーソナルケア商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表11:イギリス ソーシャルコマース 食品・食料品 - 商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表12:イギリス ソーシャルコマース 家電・エレクトロニクス商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表13:英国ソーシャルコマース家庭用品-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表14:英国ソーシャルコマース旅行:商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表15:英国ソーシャルコマース宿泊施設-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表16: イギリスのソーシャルコマースB2Cセグメント-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表17: イギリスのソーシャルコマースB2Bセグメント-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表18: イギリスのソーシャルコマースC2Cセグメント-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表19:イギリスのモバイル別ソーシャルコマース:商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表 20: イギリスのデスクトップ別ソーシャルコマース:商品総額(百万米ドル)、2020-2029 年
表21:イギリスのTier-1都市別ソーシャルコマース:商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表22:イギリスのTier-2都市別ソーシャルコマース:商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表23:イギリスのTier-3都市別ソーシャルコマース:商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表24:イギリスのクレジットカードによるソーシャルコマース決済-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表25:イギリスのデビットカードによるソーシャルコマース決済-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表26:イギリスの銀行振込によるソーシャルコマース決済-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表 27:イギリスのプリペイドカードによるソーシャルコマース決済-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表 28:イギリスのソーシャルコマース決済:デジタル&モバイルウォレット別商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表29:イギリスのソーシャルコマース決済:その他のデジタル決済別商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表30:イギリスの現金によるソーシャルコマース決済-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表31:イギリスのソーシャルコマースプラットフォーム:ビデオコマース(ライブストリーム+録画)別-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表 32:イギリスのソーシャルコマースプラットフォーム:ソーシャルネットワーク主導型コマース別商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表 33:イギリスのソーシャルコマースプラットフォーム:ソーシャル再販別商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表 34:イギリスのソーシャルコマースプラットフォーム:グループ購入別商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表 35:イギリスのソーシャルコマースプラットフォーム:商品レビュープラットフォーム別商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表 36:ライブストリーマー別ソーシャルコマースコンテンツ:商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表 37:イギリス ソーシャルコマースコンテンツ:ゲームストリーマー別商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表 38:イギリス ソーシャルコマースコンテンツ:リール別商品総額(百万米ドル)、2020年~2029年
表39:イギリス インフルエンサー別ソーシャルコマースコンテンツ商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表40:イギリス ストーリー別ソーシャルコマースコンテンツ-商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表41:イギリスのソーシャルコマース(年齢層別)-Z世代(15~27歳)-商品総額動向分析(百万米ドル)、2020~2029年
表 42:イギリスのソーシャルコマース:年齢階級別-ミレニアル世代(28~44歳)商品総額動向分析(百万米ドル)、2020~2029年
表43:イギリスのソーシャルコマース:年齢階級別-X世代(45~60歳)商品総額動向分析(百万米ドル)、2020~2029年
表 44:イギリスのソーシャルコマース:年齢階級別-ベビーブーマー(60歳以上)-商品総額動向分析(百万米ドル)、2020-2029年

 

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Summary

According to PayNXT360, social commerce industry in United Kingdom is expected to grow by 26.6% on annual basis to reach US$31,278.79 million in 2024.

The social commerce industry is expected to grow steadily over the forecast period, recording a CAGR of 21.6% during 2024-2029. The social commerce GMV in the country will increase from US$24,712.72 million in 2023 to reach US$83,272.96 million by 2029.

The social commerce market is poised to grow at a steady rate over the medium term in the United Kingdom. While the sector is still in its early stages of development, the trend of social buying is on the rise in the European market. Gen Z and young millennials have increased their spending on social channels and PayNXT360 expects the trend to gain further momentum in 2024.

Small businesses, in the United Kingdom, are increasingly making use of social channels to reach their targeted customers. Platforms like Facebook, Instagram, Twitter, and TikTok have emerged as top sales generators for a significant chunk of small businesses across the country. Overall, PayNXT360 maintains a positive growth outlook for the social commerce market over the next three to four years in the United Kingdom.

Young generation consumers are leading the trend of social buying in the United Kingdom

While the United Kingdom is leading the social buying trend across the European region, there is still plenty of growth opportunity in the sector. Social commerce penetration is low in the country compared to other markets like the United States and China. Young generation consumers, Gen Z, and millennials, are projected to lead the trend of social buying over the medium term in the United Kingdom.

According to a report from eMarketer, Instagram is a top choice for social buying among young generation consumers, with 37.3% of the respondents preferring the channel for purchases. This is followed by TikTok at 36.1% and Facebook at 34.3%. This shows that while Meta is dominating the social commerce market in the United Kingdom, TikTok is gaining ground rapidly among social buyers. As the market continues to mature, PayNXT360 expects TikTok to further increase its investment in the United Kingdom’s social commerce industry over the next three to four years.

Social media platforms have emerged as a strong revenue generator for smaller businesses

Social media channels have continued to gain popularity over other marketing tools in the United Kingdom market. This trend is projected to further grow over the medium term, as more and more shoppers use social platforms to make purchases. Smaller businesses, especially, are benefiting from the rise in social buying in the United Kingdom.

• According to a report from BT, 28% of small businesses say that social channels are their primary revenue driver. For these businesses, social platforms are generating more sales compared to other channels such as physical stores and e-commerce platforms. The report also revealed that a quarter of the businesses are using organic reach to drive sales, while 22% are using paid social media posts to drive revenue growth.

• While using Facebook Marketplace, TikTok, and Instagram shops is a great way for businesses to connect with new customers and make sales on social media, small businesses are worried that the guidelines and algorithms on each platform differ, causing confusion and making them feel like they are falling behind, according to the report.


Consequently, for social platforms to gain more prominence and drive growth, investing in support services and offering other tools to develop a brand online becomes increasingly crucial over the medium term.

Klarna seeks to expand its Creator Shops functionality in the United Kingdom market to aid business growth

Klarna has been moving beyond its buy now pay later business model aggressively. To accelerate revenue growth, the firm has entered into various business verticals, including social buying and commerce. The firm, with its Creator Shops capabilities, has achieved strong traction in the United States. Klarna now is planning to expand the Creator Shops feature in the United Kingdom market.

• Through the Creators Shops feature, the firm is providing more than 500,000 creators the opportunity to create their own online stores on Klarna.com. Creators will have tools to ensure a seamless shopping experience for users, allowing them to discover and purchase the products recommended by their favorite creators all in one place.

• This platform enables creators to suggest items from a wide range of retailers, share interactive videos and photos for shopping, and promote their stores on social media. This not only benefits creators but also opens up new revenue possibilities for retailers.


In the United States, the Creator Platform has grown five times year on year, highlighting the value offered by Klarna. The launch, in the United Kingdom, will also drive more creators to the platform. This will subsequently support the growth of the social commerce market over the medium term.

This report provides a detailed data centric analysis of social commerce industry, covering market opportunities and risks. With over 50+ KPIs at country level, this report provides a comprehensive understanding of social commerce market dynamics, market size and forecast, and market share statistics.

PayNXT360’s research methodology is based on industry best practices. Its unbiased analysis leverages a proprietary analytics platform to offer a detailed view on emerging business and investment market opportunities.



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Table of Contents

1. About this Report
1.1. Summary
1.2. Methodology
1.3. Social Commerce Definitions
1.4. Disclaimer

2. United Kingdom Ecommerce Industry Market Size and Future Growth Dynamics by Key Performance Indicators
2.1. United Kingdom Ecommerce – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
2.2. United Kingdom Ecommerce – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2020-2029
2.3. United Kingdom Ecommerce – Transaction Volume Trend Analysis, 2020-2029

3. United Kingdom Social Commerce Industry Market Size and Future Growth Dynamics by Key Performance Indicators
3.1. United Kingdom Social Commerce – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
3.2. United Kingdom Social Commerce – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2020-2029
3.3. United Kingdom Social Commerce – Transaction Volume Trend Analysis, 2020-2029
3.4. United Kingdom Social Commerce Market Share Analysis by Key Players, 2023

4. United Kingdom Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Location
4.1. United Kingdom Social Commerce Market Share by Location (%), 2023
4.2. United Kingdom Social Commerce by Cross Border – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
4.3. United Kingdom Social Commerce by Domestic – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029

5. United Kingdom Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Product Categories
5.1. United Kingdom Social Commerce Market Share by Product Categories (%), 2023
5.2. United Kingdom Social Commerce Clothing & Footwear – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
5.3. United Kingdom Social Commerce Beauty and Personal Care – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
5.4. United Kingdom Social Commerce Food & Grocery – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
5.5. United Kingdom Social Commerce Appliances and Electronics – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
5.6. United Kingdom Social Commerce Home Improvement – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
5.7. United Kingdom Social Commerce Travel – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
5.8. United Kingdom Social Commerce Accommodation – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029

6. United Kingdom Social Commerce Industry Market Size and Forecast by End Use Consumer Segment
6.1. United Kingdom Social Commerce Market Share by End Use Segment (%), 2023
6.2. United Kingdom Social Commerce B2C Segment – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
6.3. United Kingdom Social Commerce B2B Segment – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
6.4. United Kingdom Social Commerce C2C Segment – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029

7. United Kingdom Social Commerce Industry Market Size and Forecast by End Use Device
7.1. United Kingdom Social Commerce Market Share by End Use Device (%), 2023
7.2. United Kingdom Social Commerce by Mobile – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
7.3. United Kingdom Social Commerce by Desktop – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029

8. United Kingdom Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Cities
8.1. United Kingdom Social Commerce Market Share by Cities (%), 2023
8.2. United Kingdom Social Commerce by Tier-1 Cities – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
8.3. United Kingdom Social Commerce by Tier-2 Cities – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
8.4. United Kingdom Social Commerce by Tier-3 Cities – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029

9. United Kingdom Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Payment Method
9.1. United Kingdom Social Commerce Market Share by Payment Method (%), 2023
9.2. United Kingdom Social Commerce Payment by Credit Card – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
9.3. United Kingdom Social Commerce Payment by Debit Card – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
9.4. United Kingdom Social Commerce Payment by Bank Transfer – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
9.5. United Kingdom Social Commerce Payment by Prepaid Card – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
9.6. United Kingdom Social Commerce Payment by Digital & Mobile Wallet – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
9.7. United Kingdom Social Commerce Payment by Other Digital Payment – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
9.8. United Kingdom Social Commerce Payment by Cash – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029

10. United Kingdom Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Platforms
10.1. United Kingdom Social Commerce Market Share by Platforms Method (%), 2023
10.2. United Kingdom Social Commerce Platforms by Video Commerce (Live Stream + Prerecorded) – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
10.3. United Kingdom Social Commerce Platforms by Social Network-Led Commerce – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
10.4. United Kingdom Social Commerce Platforms by Social Reselling – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
10.5. United Kingdom Social Commerce Platforms by Group Buying – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
10.6. United Kingdom Social Commerce Platforms by Product Review Platforms – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029

11. United Kingdom Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Contents
11.1. United Kingdom Social Commerce Market Share by Contents (%), 2023
11.2. United Kingdom Social Commerce Contents by Live Streamers – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
11.3. United Kingdom Social Commerce Contents by Gaming Streamers – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
11.4. United Kingdom Social Commerce Contents by Reels – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
11.5. United Kingdom Social Commerce Contents by Influencers – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
11.6. United Kingdom Social Commerce Contents by Stories – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029

12. United Kingdom Social Commerce Industry Market Size and Forecast by Consumer Demographics & Behaviour
12.1. United Kingdom Social Commerce Spend Share by Age Group, 2023
12.2. United Kingdom Social Commerce by Age Group – Gen Z (15-27) – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
12.3. United Kingdom Social Commerce by Age Group – Millennials (28–44) – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
12.4. United Kingdom Social Commerce by Age Group – Gen X (45 – 60) – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
12.5. United Kingdom Social Commerce by Age Group – Baby Boomers (60+) – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
12.6. United Kingdom Social Commerce Share by Income Level, 2023
12.7. United Kingdom Social Commerce Share by Gender, 2023

13. Further Reading
13.1. About PayNXT360
13.2. Related Research

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List of Tables/Graphs

Table 1: United Kingdom Ecommerce – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 2: United Kingdom Ecommerce – Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2020-2029
Table 3: United Kingdom Ecommerce – Transaction Volume (Million), 2020-2029
Table 4: United Kingdom Social Commerce – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 5: United Kingdom Social Commerce – Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2020-2029
Table 6: United Kingdom Social Commerce – Transaction Volume (Million), 2020-2029
Table 7: United Kingdom Social Commerce by Cross Border – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 8: United Kingdom Social Commerce by Domestic – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 9: United Kingdom Social Commerce Clothing & Footwear – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 10: United Kingdom Social Commerce Beauty and Personal Care – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 11: United Kingdom Social Commerce Food & Grocery – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 12: United Kingdom Social Commerce Appliances and Electronics – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 13: United Kingdom Social Commerce Home Improvement – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 14: United Kingdom Social Commerce Travel – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 15: United Kingdom Social Commerce Accommodation – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 16: United Kingdom Social Commerce B2C Segment – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 17: United Kingdom Social Commerce B2B Segment – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 18: United Kingdom Social Commerce C2C Segment – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 19: United Kingdom Social Commerce by Mobile – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 20: United Kingdom Social Commerce by Desktop – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 21: United Kingdom Social Commerce by Tier-1 Cities – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 22: United Kingdom Social Commerce by Tier-2 Cities – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 23: United Kingdom Social Commerce by Tier-3 Cities – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 24: United Kingdom Social Commerce Payment by Credit Card – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 25: United Kingdom Social Commerce Payment by Debit Card – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 26: United Kingdom Social Commerce Payment by Bank Transfer – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 27: United Kingdom Social Commerce Payment by Prepaid Card – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 28: United Kingdom Social Commerce Payment by Digital & Mobile Wallet – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 29: United Kingdom Social Commerce Payment by Other Digital Payment – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 30: United Kingdom Social Commerce Payment by Cash – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 31: United Kingdom Social Commerce Platforms by Video Commerce (Live Stream + Prerecorded) – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 32: United Kingdom Social Commerce Platforms by Social Network-Led Commerce – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 33: United Kingdom Social Commerce Platforms by Social Reselling – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 34: United Kingdom Social Commerce Platforms by Group Buying – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 35: United Kingdom Social Commerce Platforms by Product Review Platforms – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 36: United Kingdom Social Commerce Contents by Live Streamers – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 37: United Kingdom Social Commerce Contents by Gaming Streamers – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 38: United Kingdom Social Commerce Contents by Reels – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 39: United Kingdom Social Commerce Contents by Influencers – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 40: United Kingdom Social Commerce Contents by Stories – Gross Merchandise Value (US$ Million), 2020-2029
Table 41: United Kingdom Social Commerce by Age Group – Gen Z (15-27) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 42: United Kingdom Social Commerce by Age Group – Millennials (28–44) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 43: United Kingdom Social Commerce by Age Group – Gen X (45 – 60) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 44: United Kingdom Social Commerce by Age Group – Baby Boomers (60+) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029

 

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