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HoReCa市場調査レポート 2030年までの予測


HoReCa Market Research Report Forecast Till 2030

HoReCa市場調査レポート 2030年までの予測 市場概要 HoReCa市場は、調査期間中にCAGR 6.77%を記録すると予測される。オランダ語で「宿泊施設、レストラン、ビストロ」は「HoReCa」と呼ばれる。HoReCa市場に影響... もっと見る

 

 

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Market Research Future
マーケットリサーチフューチャー (MRFR)
2023年11月1日 US$7,250
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167 英語

 

サマリー

HoReCa市場調査レポート 2030年までの予測
市場概要
HoReCa市場は、調査期間中にCAGR 6.77%を記録すると予測される。オランダ語で「宿泊施設、レストラン、ビストロ」は「HoReCa」と呼ばれる。HoReCa市場に影響を与える主な要因の1つは、レストランのような食品基盤の拡大である。市場の発展を促進する主な要素のひとつは、何世紀にもわたって、取扱いの多い食品源や不健康な食品への憧れが高まっていることである。例えば、米国だけで、2020年にオープンしたピザの食堂は78,092店あった。ピザ・レストランは、年ごとの変動はあるものの、過去9年間で約6,000軒も数を増やしている。似たような商品を提供するため、ピザやレストランの無料チェーン間で熾烈な競争が繰り広げられている。
また、世界的に業務用機器への関心が高まっている背景には、購買者の食品輸送への利用拡大や、顧客の要望に時間通りに応えることへの緊張感がある。さらに、HoReCaエリアの発展の原動力は、ビストロ、宿泊施設、レストランの拡大であり、共働き夫婦の増加や西洋文化の定着によるハンドリングフードやバンドルフードへの関心の高まりである。旅行産業が創出されるにつれて、自国民や見知らぬ観光客がさまざまな地域に出かける量が増加する。旅行者が宿泊、食事、報酬を必要とするため、有名な旅行者の反対意見にある宿泊施設、レストラン、ビストロは需要が拡大している。また、トップシーズンには宿泊客の増加が見られるなど、バケーション・ビジネスには時折変化があるのが普通である。
市場セグメンテーション
HoReCa市場は、サービスの種類に基づいて、ホテル、レストラン、カフェやパブにセグメント化されている。
HoReCa市場のデータは、カテゴリーに基づいて、単一アウトレットとHoReCaチェーンに二分されている。
地域分析

Market research Futureが示すように、北米のHoReCa市場は長期にわたって強力な速度で成長すると考えられている。北米は推定期間中、HoReCa市場で最も注目すべき速度で発展すると予想される。新興国における新しいエアターミナルや高速道路の進歩は、ルーフバーやバーをオープンするために、さまざまなレストランや宿泊施設のネットワークに活力を与えている。
ヨーロッパのHoReCa市場は、2022年頃から第2位の市場シェアを占める。ヨーロッパは、予測期間中、HoReCaの開発を大きな速度で推進すると予想されている。市場の拡大を支える重要な変数の1つは、ミレニアムの間、手軽で低品質な食品への関心が高まっていることである。
アジア太平洋地域のHoReCa市場は、2022年頃から重要な市場シェアを占める。HoReCa市場はアジア太平洋地域が圧倒すると予想される。APACでは、人口の増加、都市化の進展、顧客志向の変化により、裁量的なキャッシュフローが非常に拡大している。
APACへのなじみのない宿泊客の増加は、HoReCa市場発展の重要な推進要因の一つである。オンライン予約のための多用途アプリケーション、コンピュータ化された分割払いフレームワーク、コンピュータベースのインテリジェンスによって強化されたパーソナライゼーションのような創造的な進歩のためである。などの国々では、従来と異なる馴染みのない調理スタイルが利用可能である。
主要プレイヤー
HoReCa市場の主要企業は、Mcdonald、Subway IP LLC、KFC CORPORATION、Pizza Hut、Burger King Company LLC、YUM!BRANDS RSC、Jubilant FoodWorks Ltd、Starbucks Coffee Company、COSTA COFFEE、Papa John's International, Inc.である。


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目次

目次

1 エグゼクティブ・サマリー 11

1.1 市場魅力度分析 12

1.1.1 ホレカの世界市場、サービスタイプ別 12

1.1.2 ホレカの世界市場:カテゴリー別 13

1.1.3 ホレカの世界市場:地域別 14

2 市場の紹介 15

2.1 定義 15

2.2 調査範囲 15

2.3 研究目的 15

2.4 市場構造 15

3 調査方法 16

3.1 データマイニング 16

3.2 二次調査 17

3.3 一次調査 17

3.3.1 一次インタビューと情報収集プロセス 18

3.3.2 一次回答者の内訳 18

3.4 市場規模推定のための調査方法 20

3.4.1 ボトムアップ・アプローチ 21

3.4.2 トップダウンアプローチ 21

3.5 データ検証 22

3.6 前提条件と限界 22

4 マーケットダイナミクス 23

4.1 はじめに 23

4.2 ドライバ 24

4.2.1 成長する観光産業 24

4.2.2 より健康的な食事や宿泊に対する要望の高まり 24

4.3 抑制 25

4.3.1 訓練された労働力と人材の不足 25

4.3.2 運営費の拡大 25

4.4 機会 26

4.4.1 北米 26

4.4.1.1 富裕層の増加 26

4.4.1.2 デジタル化とオンライン注文の増加 26

4.4.2 欧州 26

4.4.2.1 持続可能性の拡大と対応行動 26

4.4.2.2 パーソナライゼーションとカスタマイズの高まり 26

4.4.3 アジア太平洋地域 27

4.4.3.1 急速な都市化 27

4.4.3.2 フードデリバリーと持ち帰りサービスの増加 27

4.4.4 南アメリカ 27

4.4.4.1 料理ツーリズムの増加 27

4.4.4.2 ビジネス旅行とマウスツーリズムの増加 27

4.4.5 中東・アフリカ 28

4.4.5.1 ホスピタリティ・インフラの台頭 28

4.4.5.2 ハラル認証レストラン・カフェの増加 28

4.5 課題 28

4.5.1 経済回転率 28

4.5.2 テクノロジーの混乱 28

5 市場要因分析 29

5.1 バリューチェーン分析/サプライチェーン分析 29

5.1.1 ホレカメーカー 29

5.1.2 流通・販売チャネル 30

5.1.3 エンドユーザー 30

5.2 ポーターの5力モデル 31

5.2.1 サプライヤーの交渉力 31

5.2.2 買い手の交渉力 32

5.2.3 新規参入の脅威 32

5.2.4 代替品の脅威 32

5.2.5 ライバルの激しさ 32

5.3 コロナウイルス発生が世界市場に与えた影響 33

5.3.1 ホレカ市場のサプライチェーンへの影響 33

5.3.2 生産上の制約 33

5.3.3 消費者の購買行動への影響 33

5.3.4 小売売上への影響(オンラインと店舗ベース) 33

5.3.5 その他 34

5.4 ホレカ市場の動向 34

6 ホレカの世界市場、サービスタイプ別 35

6.1 はじめに 35

6.2 ホテル 36

6.3 レストラン 36

6.4 カフェとパブ 36

7 世界のホレカ市場、カテゴリー別 37

7.1 はじめに 37

7.2 シングルアウトレット 38

7.3 ホレカ・チェーン 38

8 世界のホレカ市場、地域別 39

8.1 はじめに 39

8.2 北米 40

8.2.1 米国

8.2.2 カナダ 43

8.2.3 メキシコ 44

8.3 ヨーロッパ 45

8.3.1 ドイツ 47

8.3.2 イギリス 48

8.3.3 フランス 49

8.3.4 イタリア 50

8.3.5 スペイン 51

8.3.6 その他のヨーロッパ 52

8.4 アジア太平洋 53

8.4.1 中国 56

8.4.2 日本 57

8.4.3 インド 58

8.4.4 オーストラリア・ニュージーランド 59

8.4.5 その他のアジア太平洋地域 60

8.5 ラテンアメリカ 61

8.5.1 ブラジル 63

8.5.2 アルゼンチン 64

8.5.3 その他のラテンアメリカ諸国 65

8.6 中東・アフリカ 66

8.6.1 GCC諸国 68

8.6.2 北アフリカ 69

8.6.3 南アフリカ 70

8.6.4 その他の地域 71

9 競争環境 72

9.1 競争の概要 72

9.2 競合のベンチマーク

9.3 主要開発と成長戦略 74

9.3.1 素材開発 74

9.3.2 拡張 74

10 会社プロファイル 75

10.1 マクドナルド 75

10.1.1 会社概要 75

10.1.2 財務概要 76

10.1.3 提供製品 76

10.1.4 主要開発商品 77

10.1.5 swot分析 77

10.1.6 主要戦略 78

10.2 サブウェイIP LLC 79

10.2.1 会社概要 79

10.2.2 提供製品 79

10.2.3 主要な開発 79

10.2.4 swot分析 80

10.2.5 主要戦略 80

10.3 KFCコーポレーション 81

10.3.1 会社概要 81

10.3.2 提供商品 81

10.3.3 swot分析 82

10.3.4 主要戦略 82

10.4 ピザハット 83

10.4.1 会社概要 83

10.4.2 提供商品 83

10.4.3 主要な開発 83

10.4.4 swot分析 84

10.4.5 主要戦略 84

10.5 バーガーキング社 85

10.5.1 会社概要 85

10.5.2 提供商品 85

10.5.3 主要開発品 85

10.5.4 swot分析 86

10.5.5 主要戦略 86

10.6 ヤムブランド RSC 87

10.6.1 会社概要 87

10.6.2 財務概要 88

10.6.3 提供製品 88

10.6.4 swot分析 89

10.6.5 主要戦略 89

10.7 ジュビラント・フードワークス 90

10.7.1 会社概要 90

10.7.2 財務概要 91

10.7.3 提供製品 91

10.7.4 主要開発商品 91

10.7.5 swot分析 92

10.7.6 主要戦略 92

10.8 スターバックス・コーヒー・カンパニー 93

10.8.1 会社概要 93

10.8.2 提供製品 93

10.8.3 主要開発品 93

10.8.4 swot分析 94

10.8.5 主要戦略 94

10.9 コスタコーヒー 95

10.9.1 会社概要 95

10.9.2 提供製品 95

10.9.3 主要な開発 95

10.9.4 swot分析 96

10.9.5 主要戦略 96

10.10 パパジョンズ・インターナショナル 97

10.10.1 会社概要 97

10.10.2 提供製品 97

10.10.3 主要開発商品 97

10.10.4 swot分析 98

10.10.5 主要戦略 98

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図表リスト

LIST OF TABLES
TABLE 1 MARKET SYNOPSIS 11
TABLE 2 LIST OF ASSUMPTIONS 22
TABLE 3 GLOBAL HORECA MARKET, BY SERVICE TYPE, 2020-2030 (USD BILLION) 35
TABLE 4 GLOBAL HORECA MARKET, BY CATEGORY, 2020-2030 (USD BILLION) 37
TABLE 5 GLOBAL HORECA MARKET, BY REGION, 2020-2030 (USD BILLION) 39
TABLE 6 NORTH AMERICA: HORECA MARKET, BY COUNTRY, 2020 TO 2030 (USD BILLION) 40
TABLE 7 NORTH AMERICA HORECA MARKET, BY SERVICE TYPE, 2020-2030 (USD BILLION) 41
TABLE 8 NORTH AMERICA HORECA MARKET, BY CATEGORY, 2020-2030 (USD BILLION) 41
TABLE 9 US HORECA MARKET, BY SERVICE TYPE, 2020-2030 (USD BILLION) 42
TABLE 10 US HORECA MARKET, BY CATEGORY, 2020-2030 (USD BILLION) 42
TABLE 11 CANADA HORECA MARKET, BY SERVICE TYPE, 2020-2030 (USD BILLION) 43
TABLE 12 CANADA HORECA MARKET, BY CATEGORY, 2020-2030 (USD BILLION) 43
TABLE 13 MEXICO HORECA MARKET, BY SERVICE TYPE, 2020-2030 (USD BILLION) 44
TABLE 14 MEXICO HORECA MARKET, BY CATEGORY, 2020-2030 (USD BILLION) 44
TABLE 15 EUROPE: HORECA MARKET, BY COUNTRY, 2020 TO 2030 (USD BILLION) 45
TABLE 16 EUROPE HORECA MARKET, BY SERVICE TYPE, 2020-2030 (USD BILLION) 46
TABLE 17 EUROPE HORECA MARKET, BY CATEGORY, 2020-2030 (USD BILLION) 46
TABLE 18 GERMANY HORECA MARKET, BY SERVICE TYPE, 2020-2030 (USD BILLION) 47
TABLE 19 GERMANY HORECA MARKET, BY CATEGORY, 2020-2030 (USD BILLION) 47
TABLE 20 UK HORECA MARKET, BY SERVICE TYPE, 2020-2030 (USD BILLION) 48
TABLE 21 UK HORECA MARKET, BY CATEGORY, 2020-2030 (USD BILLION) 48
TABLE 22 FRANCE HORECA MARKET, BY SERVICE TYPE, 2020-2030 (USD BILLION) 49
TABLE 23 FRANCE HORECA MARKET, BY CATEGORY, 2020-2030 (USD BILLION) 49
TABLE 24 ITALY HORECA MARKET, BY SERVICE TYPE, 2020-2030 (USD BILLION) 50
TABLE 25 ITALY HORECA MARKET, BY CATEGORY, 2020-2030 (USD BILLION) 50
TABLE 26 SPAIN HORECA MARKET, BY SERVICE TYPE, 2020-2030 (USD BILLION) 51
TABLE 27 SPAIN HORECA MARKET, BY CATEGORY, 2020-2030 (USD BILLION) 51
TABLE 28 REST OF EUROPE HORECA MARKET, BY SERVICE TYPE, 2020-2030 (USD BILLION) 52
TABLE 29 REST OF EUROPE HORECA MARKET, BY CATEGORY, 2020-2030 (USD BILLION) 52
TABLE 30 ASIA PACIFIC: HORECA MARKET, BY COUNTRY, 2020 TO 2030 (USD BILLION) 53
TABLE 31 ASIA PACIFIC HORECA MARKET, BY SERVICE TYPE, 2020-2030 (USD BILLION) 55
TABLE 32 ASIA PACIFIC HORECA MARKET, BY CATEGORY, 2020-2030 (USD BILLION) 55
TABLE 33 CHINA HORECA MARKET, BY SERVICE TYPE, 2020-2030 (USD BILLION) 56
TABLE 34 CHINA HORECA MARKET, BY CATEGORY, 2020-2030 (USD BILLION) 56
TABLE 35 JAPAN HORECA MARKET, BY SERVICE TYPE, 2020-2030 (USD BILLION) 57
TABLE 36 JAPAN HORECA MARKET, BY CATEGORY, 2020-2030 (USD BILLION) 57
TABLE 37 INDIA HORECA MARKET, BY SERVICE TYPE, 2020-2030 (USD BILLION) 58
TABLE 38 INDIA HORECA MARKET, BY CATEGORY, 2020-2030 (USD BILLION) 58
TABLE 39 AUSTRALIA AND NEWZEALAND HORECA MARKET, BY SERVICE TYPE, 2020-2030 (USD BILLION) 59
TABLE 40 AUSTRALIA AND NEWZEALAND HORECA MARKET, BY CATEGORY, 2020-2030 (USD BILLION) 59
TABLE 41 REST OF ASIA PACIFIC HORECA MARKET, BY SERVICE TYPE, 2020-2030 (USD BILLION) 60
TABLE 42 REST OF ASIA PACIFIC HORECA MARKET, BY CATEGORY, 2020-2030 (USD BILLION) 60
TABLE 43 LATIN AMERICA: HORECA MARKET, BY COUNTRY, 2020 TO 2030 (USD BILLION) 61
TABLE 44 LATIN AMERICA HORECA MARKET, BY SERVICE TYPE, 2020-2030 (USD BILLION) 62
TABLE 45 LATIN AMERICA HORECA MARKET, BY CATEGORY, 2020-2030 (USD BILLION) 62
TABLE 46 BRAZIL HORECA MARKET, BY SERVICE TYPE, 2020-2030 (USD BILLION) 63
TABLE 47 BRAZIL HORECA MARKET, BY CATEGORY, 2020-2030 (USD BILLION) 63
TABLE 48 ARGENTINA HORECA MARKET, BY SERVICE TYPE, 2020-2030 (USD BILLION) 64
TABLE 49 ARGENTINA HORECA MARKET, BY CATEGORY, 2020-2030 (USD BILLION) 64
TABLE 50 REST OF LATIN AMERICA HORECA MARKET, BY SERVICE TYPE, 2020-2030 (USD BILLION) 65
TABLE 51 REST OF LATIN AMERICA HORECA MARKET, BY CATEGORY, 2020-2030 (USD BILLION) 65
TABLE 52 MIDDLE EAST & AFRICA: HORECA MARKET, BY COUNTRY, 2020 TO 2030 (USD BILLION) 66
TABLE 53 MIDDLE EAST AND AFRICA HORECA MARKET, BY SERVICE TYPE, 2020-2030 (USD BILLION) 67
TABLE 54 MIDDLE EAST AND AFRICA HORECA MARKET, BY CATEGORY, 2020-2030 (USD BILLION) 67
TABLE 55 GCC COUNTRIES HORECA MARKET, BY SERVICE TYPE, 2020-2030 (USD BILLION) 68
TABLE 56 GCC COUNTRIES HORECA MARKET, BY CATEGORY, 2020-2030 (USD BILLION) 68
TABLE 57 NORTHERN AFRICA HORECA MARKET, BY SERVICE TYPE, 2020-2030 (USD BILLION) 69
TABLE 58 NORTHERN AFRICA HORECA MARKET, BY CATEGORY, 2020-2030 (USD BILLION) 69
TABLE 59 SOUTHERN AFRICA HORECA MARKET, BY SERVICE TYPE, 2020-2030 (USD BILLION) 70
TABLE 60 SOUTHERN AFRICA HORECA MARKET, BY CATEGORY, 2020-2030 (USD BILLION) 70
TABLE 61 REST OF MEA HORECA MARKET, BY SERVICE TYPE, 2020-2030 (USD BILLION) 71
TABLE 62 REST OF MEA HORECA MARKET, BY CATEGORY, 2020-2030 (USD BILLION) 71
TABLE 63 MATERIAL DEVELOPMENT 74
TABLE 64 EXPANSION 74
TABLE 65 MCDONALD’S: PRODUCTS OFFERED 76
TABLE 66 MCDONALD’S: KEY DEVELOPMENTS 77
TABLE 67 SUBWAY IP LLC: PRODUCTS OFFERED 79
TABLE 68 SUBWAY IP LLC: KEY DEVELOPMENTS 79
TABLE 69 KFC CORPORATION: PRODUCTS OFFERED 81
TABLE 70 PIZZA HUT: PRODUCTS OFFERED 83
TABLE 71 PIZZA HUT: KEY DEVELOPMENTS 83
TABLE 72 BURGER KING COMPANY LLC: PRODUCTS OFFERED 85
TABLE 73 DUPONT: KEY DEVELOPMENTS 85
TABLE 74 YUM! BRANDS RSC: PRODUCTS OFFERED 88
TABLE 75 JUBILANT FOODWORKS LTD: PRODUCTS OFFERED 91
TABLE 76 JUBILANT FOODWORKS: KEY DEVELOPMENTS 91
TABLE 77 STARBUCKS COFFEE COMPANY: PRODUCTS OFFERED 93
TABLE 78 STARBUCKS COFFEE COMPANY: KEY DEVELOPMENTS 93
TABLE 79 COSTA COFFEE: PRODUCTS OFFERED 95
TABLE 80 COSTA COFFEE: KEY DEVELOPMENTS 95
TABLE 81 PAPA JOHN’S INTERNATIONAL, INC: PRODUCTS OFFERED 97
TABLE 82 DUPONT: KEY DEVELOPMENTS 97

 

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Summary

HoReCa Market Research Report Forecast Till 2030
Market Overview
HoReCa Market is projected to register a CAGR of 6.77% during the review period. In Dutch, "lodgings, restaurants, and bistros" are alluded to as "HoReCa." One of the principal factors impacting the HoReCa market is the extension of food foundations like restaurants. One of the primary elements driving the development of the market is the rising longing for handled food sources and unhealthy food among centuries. For example, in the US alone, there were 78,092 pizza diners opened in 2020. Pizza restaurants have filled in number by around 6,000 units over the past nine years, despite year-to-year varieties. Because of offering similar merchandise, there has been savage contest among free chains of pizza and restaurants.
Moreover, the worldwide interest for business gear is filled by expanded purchaser use on food conveyance and the strain to satisfy clients' requests on time. Furthermore, the HoReCa area's development is driven by an expansion in bistros, lodgings, and restaurants and an ascent in handled and bundled food interest because of an expansion in the quantity of working couples and the hug of Western culture. The quantity of homegrown and unfamiliar sightseers going to different areas increments as the travel industry creates. Lodgings, restaurants, and bistros in notable traveler objections are in expanded request since guests need housing, eating, and reward administrations. Besides, occasional changes are normal in the vacationer business, with top seasons seeing an expansion in guests.
Market Segmentation
The HoReCa Market segmentation, based on the service type, has been segmented into hotels, restaurants, and cafes and pubs.
Based on category, the HoReCa Market data has been bifurcated into single outlet and HoReCa chain.
Regional Analysis

The North America HoReCa market is supposed to grow at a powerful rate over the extended period, as indicated by Market research Future. North America is expected to develop at the most noteworthy rate in the HoReCa market over the estimate period. The advancement of new air terminals and thruways in emerging nations has energized different restaurant and lodging networks to open roof bars and bars.
Europe's HoReCa market represents the second biggest market share starting around 2022. Europe is expected to drive the development of the HoReCa at a huge rate over the conjecture period. One of the key variables supporting the market's extension is the rising interest for handled and low-quality food in the millenniums.
Asia-Pacific HoReCa market represents a critical market share starting around 2022. The market for HoReCa is expected to be overwhelmed by Asia-Pacific. In APAC, discretionary cashflow has extraordinarily extended because of populace development, developing urbanization, and moving customer inclinations.
The rising number of unfamiliar guests to APAC is one of the critical drivers of the HoReCa market's development. because of creative advancements like versatile applications for online reservations, computerized installment frameworks, and personalization empowered by computer-based intelligence. Different conventional and unfamiliar cooking styles are accessible in countries like
Major Players
Key Companies in the HoReCa Market are Mcdonald, Subway IP LLC, KFC CORPORATION, Pizza Hut, Burger King Company LLC, YUM! BRANDS RSC, Jubilant FoodWorks Ltd, Starbucks Coffee Company, COSTA COFFEE, and Papa John's International, Inc.



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS

1 EXECUTIVE SUMMARY 11

1.1 MARKET ATTRACTIVENESS ANALYSIS 12

1.1.1 GLOBAL HORECA MARKET, BY SERVICE TYPE 12

1.1.2 GLOBAL HORECA MARKET, BY CATEGORY 13

1.1.3 GLOBAL HORECA MARKET, BY REGION 14

2 MARKET INTRODUCTION 15

2.1 DEFINITION 15

2.2 SCOPE OF THE STUDY 15

2.3 RESEARCH OBJECTIVE 15

2.4 MARKET STRUCTURE 15

3 RESEARCH METHODOLOGY 16

3.1 DATA MINING 16

3.2 SECONDARY RESEARCH 17

3.3 PRIMARY RESEARCH 17

3.3.1 PRIMARY INTERVIEWS AND INFORMATION GATHERING PROCESS 18

3.3.2 BREAKDOWN OF PRIMARY RESPONDENTS 18

3.4 RESEARCH METHODOLOGY FOR MARKET SIZE ESTIMATION 20

3.4.1 BOTTOM-UP APPROACH 21

3.4.2 TOP-DOWN APPROACH 21

3.5 DATA VALIDATION 22

3.6 ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 22

4 MARKET DYNAMICS 23

4.1 INTRODUCTION 23

4.2 DRIVERS 24

4.2.1 GROWING TOURISM INDUSTRY 24

4.2.2 RISING DESIRE FOR HEALTHIER DINING AND LODGING ALTERNATIVES 24

4.3 RESTRAINT 25

4.3.1 LACK OF TRAINED LABOR AND PERSONNEL 25

4.3.2 EXPANDING OPERATIONAL EXPENSES 25

4.4 OPPORTUNITIES 26

4.4.1 NORTH AMERICA 26

4.4.1.1 INCREASING NUMBER OF HIGH NET-WORTH INDIVIDUALS 26

4.4.1.2 INCREASED DIGITALIZATION AND ONLINE FOOD ORDERING 26

4.4.2 EUROPE 26

4.4.2.1 GROWING SUSTAINABILITY AND RESPONSIVE BEHAVIOR 26

4.4.2.2 RISING PERSONALIZATION AND CUSTOMIZATION 26

4.4.3 ASIA PACIFIC 27

4.4.3.1 RAPID URBANIZATION 27

4.4.3.2 INCREASED FOOD DELIVERY AND TAKEAWAY SERVICES 27

4.4.4 SOUTH AMERICA 27

4.4.4.1 RISING CULINARY TOURISM 27

4.4.4.2 RISING BUSINESS TRAVEL AND MICE TOURISM 27

4.4.5 MIDDLE EAST AND AFRICA 28

4.4.5.1 RISING HOSPITALITY INFRASTRUCTURE 28

4.4.5.2 GROWING HALAL-CERTIFIED RESTAURANTS AND CAFES 28

4.5 CHALLENGES 28

4.5.1 ECONOMIC TURNOVER 28

4.5.2 DISRUPTION IN TECHNOLOGY 28

5 MARKET FACTOR ANALYSIS 29

5.1 VALUE CHAIN ANALYSIS/SUPPLY CHAIN ANALYSIS 29

5.1.1 HORECA MANUFACTURERS 29

5.1.2 DISTRIBUTION & SALES CHANNEL 30

5.1.3 END-USERS 30

5.2 PORTER’S FIVE FORCES MODEL 31

5.2.1 BARGAINING POWER OF SUPPLIERS 31

5.2.2 BARGAINING POWER OF BUYERS 32

5.2.3 THREAT OF NEW ENTRANTS 32

5.2.4 THREAT OF SUBSTITUTES 32

5.2.5 INTENSITY OF RIVALRY 32

5.3 IMPACT OF CORONAVIRUS OUTBREAK ON GLOBAL MARKET 33

5.3.1 IMPACT ON SUPPLY CHAIN OFHORECA MARKET 33

5.3.2 PRODUCTION CONSTRAINTS 33

5.3.3 IMPACT ON CONSUMER BUYING BEHAVIOUR 33

5.3.4 IMPACT ON RETAIL SALES (ONLINE AND STORE BASED) 33

5.3.5 OTHERS 34

5.4 HORECA MARKET TRENDS 34

6 GLOBAL HORECA MARKET, BY SERVICE TYPE 35

6.1 INTRODUCTION 35

6.2 HOTELS 36

6.3 RESTAURANTS 36

6.4 CAFES AND PUBS 36

7 GLOBAL HORECA MARKET, BY CATEGORY 37

7.1 INTRODUCTION 37

7.2 SINGLE OUTLET 38

7.3 HORECA CHAIN 38

8 GLOBAL HORECA MARKET, BY REGION 39

8.1 INTRODUCTION 39

8.2 NORTH AMERICA 40

8.2.1 US 42

8.2.2 CANADA 43

8.2.3 MEXICO 44

8.3 EUROPE 45

8.3.1 GERMANY 47

8.3.2 UK 48

8.3.3 FRANCE 49

8.3.4 ITALY 50

8.3.5 SPAIN 51

8.3.6 REST OF EUROPE 52

8.4 ASIA PACIFIC 53

8.4.1 CHINA 56

8.4.2 JAPAN 57

8.4.3 INDIA 58

8.4.4 AUSTRALIA AND NEWZEALAND 59

8.4.5 REST OF ASIA PACIFIC 60

8.5 LATIN AMERICA 61

8.5.1 BRAZIL 63

8.5.2 ARGENTINA 64

8.5.3 REST OF LATIN AMERICA 65

8.6 MIDDLE-EAST AND AFRICA 66

8.6.1 GCC COUNTRIES 68

8.6.2 NORTHERN AFRICA 69

8.6.3 SOUTHERN AFRICA 70

8.6.4 REST OF MEA 71

9 COMPETITIVE LANDSCAPE 72

9.1 COMPETITIVE OVERVIEW 72

9.2 COMPETITIVE BENCHMARKING 73

9.3 KEY DEVELOPMENTS & GROWTH STRATEGIES 74

9.3.1 MATERIAL DEVELOPMENT 74

9.3.2 EXPANSION 74

10 COMPANY PROFILES 75

10.1 MCDONALD’S 75

10.1.1 COMPANY OVERVIEW 75

10.1.2 FINANCIAL OVERVIEW 76

10.1.3 PRODUCTS OFFERED 76

10.1.4 KEY DEVELOPMENTS 77

10.1.5 SWOT ANALYSIS 77

10.1.6 KEY STRATEGY 78

10.2 SUBWAY IP LLC 79

10.2.1 COMPANY OVERVIEW 79

10.2.2 PRODUCTS OFFERED 79

10.2.3 KEY DEVELOPMENTS 79

10.2.4 SWOT ANALYSIS 80

10.2.5 KEY STRATEGY 80

10.3 KFC CORPORATION 81

10.3.1 COMPANY OVERVIEW 81

10.3.2 PRODUCTS OFFERED 81

10.3.3 SWOT ANALYSIS 82

10.3.4 KEY STRATEGY 82

10.4 PIZZA HUT 83

10.4.1 COMPANY OVERVIEW 83

10.4.2 PRODUCTS OFFERED 83

10.4.3 KEY DEVELOPMENTS 83

10.4.4 SWOT ANALYSIS 84

10.4.5 KEY STRATEGY 84

10.5 BURGER KING COMPANY LLC 85

10.5.1 COMPANY OVERVIEW 85

10.5.2 PRODUCTS OFFERED 85

10.5.3 KEY DEVELOPMENTS 85

10.5.4 SWOT ANALYSIS 86

10.5.5 KEY STRATEGY 86

10.6 YUM! BRANDS RSC 87

10.6.1 COMPANY OVERVIEW 87

10.6.2 FINANCIAL OVERVIEW 88

10.6.3 PRODUCTS OFFERED 88

10.6.4 SWOT ANALYSIS 89

10.6.5 KEY STRATEGY 89

10.7 JUBILANT FOODWORKS LTD 90

10.7.1 COMPANY OVERVIEW 90

10.7.2 FINANCIAL OVERVIEW 91

10.7.3 PRODUCTS OFFERED 91

10.7.4 KEY DEVELOPMENTS 91

10.7.5 SWOT ANALYSIS 92

10.7.6 KEY STRATEGY 92

10.8 STARBUCKS COFFEE COMPANY 93

10.8.1 COMPANY OVERVIEW 93

10.8.2 PRODUCTS OFFERED 93

10.8.3 KEY DEVELOPMENTS 93

10.8.4 SWOT ANALYSIS 94

10.8.5 KEY STRATEGY 94

10.9 COSTA COFFEE 95

10.9.1 COMPANY OVERVIEW 95

10.9.2 PRODUCTS OFFERED 95

10.9.3 KEY DEVELOPMENTS 95

10.9.4 SWOT ANALYSIS 96

10.9.5 KEY STRATEGY 96

10.10 PAPA JOHN’S INTERNATIONAL, INC. 97

10.10.1 COMPANY OVERVIEW 97

10.10.2 PRODUCTS OFFERED 97

10.10.3 KEY DEVELOPMENTS 97

10.10.4 SWOT ANALYSIS 98

10.10.5 KEY STRATEGY 98

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List of Tables/Graphs

LIST OF TABLES
TABLE 1 MARKET SYNOPSIS 11
TABLE 2 LIST OF ASSUMPTIONS 22
TABLE 3 GLOBAL HORECA MARKET, BY SERVICE TYPE, 2020-2030 (USD BILLION) 35
TABLE 4 GLOBAL HORECA MARKET, BY CATEGORY, 2020-2030 (USD BILLION) 37
TABLE 5 GLOBAL HORECA MARKET, BY REGION, 2020-2030 (USD BILLION) 39
TABLE 6 NORTH AMERICA: HORECA MARKET, BY COUNTRY, 2020 TO 2030 (USD BILLION) 40
TABLE 7 NORTH AMERICA HORECA MARKET, BY SERVICE TYPE, 2020-2030 (USD BILLION) 41
TABLE 8 NORTH AMERICA HORECA MARKET, BY CATEGORY, 2020-2030 (USD BILLION) 41
TABLE 9 US HORECA MARKET, BY SERVICE TYPE, 2020-2030 (USD BILLION) 42
TABLE 10 US HORECA MARKET, BY CATEGORY, 2020-2030 (USD BILLION) 42
TABLE 11 CANADA HORECA MARKET, BY SERVICE TYPE, 2020-2030 (USD BILLION) 43
TABLE 12 CANADA HORECA MARKET, BY CATEGORY, 2020-2030 (USD BILLION) 43
TABLE 13 MEXICO HORECA MARKET, BY SERVICE TYPE, 2020-2030 (USD BILLION) 44
TABLE 14 MEXICO HORECA MARKET, BY CATEGORY, 2020-2030 (USD BILLION) 44
TABLE 15 EUROPE: HORECA MARKET, BY COUNTRY, 2020 TO 2030 (USD BILLION) 45
TABLE 16 EUROPE HORECA MARKET, BY SERVICE TYPE, 2020-2030 (USD BILLION) 46
TABLE 17 EUROPE HORECA MARKET, BY CATEGORY, 2020-2030 (USD BILLION) 46
TABLE 18 GERMANY HORECA MARKET, BY SERVICE TYPE, 2020-2030 (USD BILLION) 47
TABLE 19 GERMANY HORECA MARKET, BY CATEGORY, 2020-2030 (USD BILLION) 47
TABLE 20 UK HORECA MARKET, BY SERVICE TYPE, 2020-2030 (USD BILLION) 48
TABLE 21 UK HORECA MARKET, BY CATEGORY, 2020-2030 (USD BILLION) 48
TABLE 22 FRANCE HORECA MARKET, BY SERVICE TYPE, 2020-2030 (USD BILLION) 49
TABLE 23 FRANCE HORECA MARKET, BY CATEGORY, 2020-2030 (USD BILLION) 49
TABLE 24 ITALY HORECA MARKET, BY SERVICE TYPE, 2020-2030 (USD BILLION) 50
TABLE 25 ITALY HORECA MARKET, BY CATEGORY, 2020-2030 (USD BILLION) 50
TABLE 26 SPAIN HORECA MARKET, BY SERVICE TYPE, 2020-2030 (USD BILLION) 51
TABLE 27 SPAIN HORECA MARKET, BY CATEGORY, 2020-2030 (USD BILLION) 51
TABLE 28 REST OF EUROPE HORECA MARKET, BY SERVICE TYPE, 2020-2030 (USD BILLION) 52
TABLE 29 REST OF EUROPE HORECA MARKET, BY CATEGORY, 2020-2030 (USD BILLION) 52
TABLE 30 ASIA PACIFIC: HORECA MARKET, BY COUNTRY, 2020 TO 2030 (USD BILLION) 53
TABLE 31 ASIA PACIFIC HORECA MARKET, BY SERVICE TYPE, 2020-2030 (USD BILLION) 55
TABLE 32 ASIA PACIFIC HORECA MARKET, BY CATEGORY, 2020-2030 (USD BILLION) 55
TABLE 33 CHINA HORECA MARKET, BY SERVICE TYPE, 2020-2030 (USD BILLION) 56
TABLE 34 CHINA HORECA MARKET, BY CATEGORY, 2020-2030 (USD BILLION) 56
TABLE 35 JAPAN HORECA MARKET, BY SERVICE TYPE, 2020-2030 (USD BILLION) 57
TABLE 36 JAPAN HORECA MARKET, BY CATEGORY, 2020-2030 (USD BILLION) 57
TABLE 37 INDIA HORECA MARKET, BY SERVICE TYPE, 2020-2030 (USD BILLION) 58
TABLE 38 INDIA HORECA MARKET, BY CATEGORY, 2020-2030 (USD BILLION) 58
TABLE 39 AUSTRALIA AND NEWZEALAND HORECA MARKET, BY SERVICE TYPE, 2020-2030 (USD BILLION) 59
TABLE 40 AUSTRALIA AND NEWZEALAND HORECA MARKET, BY CATEGORY, 2020-2030 (USD BILLION) 59
TABLE 41 REST OF ASIA PACIFIC HORECA MARKET, BY SERVICE TYPE, 2020-2030 (USD BILLION) 60
TABLE 42 REST OF ASIA PACIFIC HORECA MARKET, BY CATEGORY, 2020-2030 (USD BILLION) 60
TABLE 43 LATIN AMERICA: HORECA MARKET, BY COUNTRY, 2020 TO 2030 (USD BILLION) 61
TABLE 44 LATIN AMERICA HORECA MARKET, BY SERVICE TYPE, 2020-2030 (USD BILLION) 62
TABLE 45 LATIN AMERICA HORECA MARKET, BY CATEGORY, 2020-2030 (USD BILLION) 62
TABLE 46 BRAZIL HORECA MARKET, BY SERVICE TYPE, 2020-2030 (USD BILLION) 63
TABLE 47 BRAZIL HORECA MARKET, BY CATEGORY, 2020-2030 (USD BILLION) 63
TABLE 48 ARGENTINA HORECA MARKET, BY SERVICE TYPE, 2020-2030 (USD BILLION) 64
TABLE 49 ARGENTINA HORECA MARKET, BY CATEGORY, 2020-2030 (USD BILLION) 64
TABLE 50 REST OF LATIN AMERICA HORECA MARKET, BY SERVICE TYPE, 2020-2030 (USD BILLION) 65
TABLE 51 REST OF LATIN AMERICA HORECA MARKET, BY CATEGORY, 2020-2030 (USD BILLION) 65
TABLE 52 MIDDLE EAST & AFRICA: HORECA MARKET, BY COUNTRY, 2020 TO 2030 (USD BILLION) 66
TABLE 53 MIDDLE EAST AND AFRICA HORECA MARKET, BY SERVICE TYPE, 2020-2030 (USD BILLION) 67
TABLE 54 MIDDLE EAST AND AFRICA HORECA MARKET, BY CATEGORY, 2020-2030 (USD BILLION) 67
TABLE 55 GCC COUNTRIES HORECA MARKET, BY SERVICE TYPE, 2020-2030 (USD BILLION) 68
TABLE 56 GCC COUNTRIES HORECA MARKET, BY CATEGORY, 2020-2030 (USD BILLION) 68
TABLE 57 NORTHERN AFRICA HORECA MARKET, BY SERVICE TYPE, 2020-2030 (USD BILLION) 69
TABLE 58 NORTHERN AFRICA HORECA MARKET, BY CATEGORY, 2020-2030 (USD BILLION) 69
TABLE 59 SOUTHERN AFRICA HORECA MARKET, BY SERVICE TYPE, 2020-2030 (USD BILLION) 70
TABLE 60 SOUTHERN AFRICA HORECA MARKET, BY CATEGORY, 2020-2030 (USD BILLION) 70
TABLE 61 REST OF MEA HORECA MARKET, BY SERVICE TYPE, 2020-2030 (USD BILLION) 71
TABLE 62 REST OF MEA HORECA MARKET, BY CATEGORY, 2020-2030 (USD BILLION) 71
TABLE 63 MATERIAL DEVELOPMENT 74
TABLE 64 EXPANSION 74
TABLE 65 MCDONALD’S: PRODUCTS OFFERED 76
TABLE 66 MCDONALD’S: KEY DEVELOPMENTS 77
TABLE 67 SUBWAY IP LLC: PRODUCTS OFFERED 79
TABLE 68 SUBWAY IP LLC: KEY DEVELOPMENTS 79
TABLE 69 KFC CORPORATION: PRODUCTS OFFERED 81
TABLE 70 PIZZA HUT: PRODUCTS OFFERED 83
TABLE 71 PIZZA HUT: KEY DEVELOPMENTS 83
TABLE 72 BURGER KING COMPANY LLC: PRODUCTS OFFERED 85
TABLE 73 DUPONT: KEY DEVELOPMENTS 85
TABLE 74 YUM! BRANDS RSC: PRODUCTS OFFERED 88
TABLE 75 JUBILANT FOODWORKS LTD: PRODUCTS OFFERED 91
TABLE 76 JUBILANT FOODWORKS: KEY DEVELOPMENTS 91
TABLE 77 STARBUCKS COFFEE COMPANY: PRODUCTS OFFERED 93
TABLE 78 STARBUCKS COFFEE COMPANY: KEY DEVELOPMENTS 93
TABLE 79 COSTA COFFEE: PRODUCTS OFFERED 95
TABLE 80 COSTA COFFEE: KEY DEVELOPMENTS 95
TABLE 81 PAPA JOHN’S INTERNATIONAL, INC: PRODUCTS OFFERED 97
TABLE 82 DUPONT: KEY DEVELOPMENTS 97

 

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