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アパレル市場 - 成長、トレンド、COVID-19の影響、予測(2022年~2027年)


Apparel Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027)

世界のアパレル市場は、予測期間(2020-2025年)に5.5%のCAGRを記録すると予測されています。 主なハイライト 一人当たり所得の増加、良好な人口動態、ブランド品への嗜好のシフトが市場の需要を牽引すると... もっと見る

 

 

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Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2022年1月17日 US$4,750
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サマリー

世界のアパレル市場は、予測期間(2020-2025年)に5.5%のCAGRを記録すると予測されています。

主なハイライト
一人当たり所得の増加、良好な人口動態、ブランド品への嗜好のシフトが市場の需要を牽引すると予測。
消費者の間で贅沢なライフスタイルが採用されていることが、ミレニアル世代の高級ウェアを選ぶ購買力に影響を与えています。ファッショントレンドの高まりと、ブランド間の小売状況の進化が相まって、成熟市場であるにもかかわらず、アパレル市場が活況を呈している主な要因となっています。
競争が激化しているため、アパレル企業はより強力な前線を打ち出すために、しばしば提携を結んでいます。広告戦略の成功や専門市場への集中は、アパレル企業が収益を上げるのに役立っている。


主な市場動向

オンライン販売への傾倒の高まり

近年、消費者がパソコンや携帯端末から気軽に洋服を購入できるようになったことで、アパレルのオンライン販売がブームになっています。オンラインアパレル販売の成長は、主にウェブ専業の新興企業に起因している。インターネットやeコマースへの露出が増えたことで、ファッション意識が向上し、高級ブランドや限定品も手に入るようになりました。インフルエンサーの活用は、美容関連企業の製品マーケティングや売上拡大策に影響を与えている。ソーシャルメディアマーケターの71%がインフルエンサーマーケティングの予算を持っていると報告しており、マーケターがインフルエンサーに価値を見出していることは明らかである。

北米のシェアが突出

北米はアパレルの主要市場の一つである。カナダのアパレル製造企業は、ハイエンド衣料や、スポーツウェアや防護服などのパフォーマンス衣料を含む特殊で高度な研究開発衣料をデザイン・生産するなど、ニッチ市場への移行をますます進めています。また、コスト抑制のためにアパレル生産をオフショア化している大手企業も、変化の激しい小売業界のトレンドに対応し、高級アパレルを生産するために、この地域で短納期・補充用の施設を運営しています。グローバル市場での競争力を維持するため、大手アパレルメーカーはサプライチェーン全体で新技術や自動化を導入しています。この分野ではデジタル技術の導入が進んでおり、オムニチャネルやマルチチャネルの販売手法の開発などが行われています。

競合他社の状況

世界のアパレル市場は、大手から中小まで様々なプレーヤーが存在する断片的な市場である。発展途上地域の市場は、幅広い商品群を提供する未組織市場が強い。グローバルブランドの広範な流通ネットワークは国際市場において影響力を持つが、地域のファッション嗜好や価格に関して、現地メーカーの手によって激しい競争にさらされている。この市場の主なプレイヤーには、PVH Corp.、Kering S.A、LVMH、Inditexなどがいる。

その他のメリット

市場推定値(ME)シート(Excel形式
アナリストによる3ヶ月間のサポート

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目次

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables and Assumptions
1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY
3.1 Market Overview

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Drivers
4.2 Market Restraints
4.3 Porter's Five Forces Analysis
4.3.1 Threat of New Entrants
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By End User
5.1.1 Men
5.1.2 Women
5.1.3 Kids
5.2 By Type
5.2.1 Formal Wear
5.2.2 Casual Wear
5.2.3 Sports Wear
5.2.4 Night Wear
5.2.5 Other Types
5.3 Geography
5.3.1 North America
5.3.1.1 United States
5.3.1.2 Canada
5.3.1.3 Mexico
5.3.1.4 Rest of North America
5.3.2 Europe
5.3.2.1 Spain
5.3.2.2 United Kingdom
5.3.2.3 Germany
5.3.2.4 France
5.3.2.5 Italy
5.3.2.6 Russia
5.3.2.7 Rest of Europe
5.3.3 Asia-Pacific
5.3.3.1 China
5.3.3.2 Japan
5.3.3.3 India
5.3.3.4 Australia
5.3.3.5 Rest of Asia-Pacific
5.3.4 South America
5.3.4.1 Brazil
5.3.4.2 Argentina
5.3.4.3 Rest of South America
5.3.5 Middle East & Africa
5.3.5.1 Saudi Arabia
5.3.5.2 South Africa
5.3.5.3 Rest of Middle East & Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Most Active Companies
6.2 Most Adopted Strategies
6.3 Market Share Analysis
6.4 Company Profiles
6.4.1 PVH Corp.
6.4.2 Inditex
6.4.3 Kering SA
6.4.4 LVMH
6.4.5 Aditya Birla Group
6.4.6 Hennes & Mauritz AB
6.4.7 Nike Inc.
6.4.8 Adidas AG

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

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Summary

The global apparel market is anticipated to record a CAGR of 5.5% during the forecast period (2020-2025).

Key Highlights
Rising per capita income, favorable demographics, and a shift in preference to branded products are projected to drive the demand for the market.
The adoption of luxury lifestyle among consumers has influenced the purchasing power to opt for luxury wears among millennials. The increasing fashion trends, coupled with the evolving retail landscape across brands, have been the key factor for the booming apparel market, despite being a matured market.
As competition is steep, apparel companies often create alliances to present a stronger front. Successful advertising strategies and concentration in specialized markets help in allowing apparel companies to generate increased revenue.


Key Market Trends

Growing Inclination toward Online Sales

Online apparel sales have seen a boom over the recent years as consumers have gradually become more comfortable making wardrobe purchases from their computers and handheld devices. The growth in online apparel sales is mainly attributed to web-only startups. A boosted exposure to the internet and e-commerce has improved the fashion consciousness and availability of high-end brands and limited edition products. Using influencers has made an impact on how beauty companies market their products and look to increase sales. With 71% of social media marketers reporting that they have an influencer marketing budget, it is clear to see that marketers are finding value in influencers.

North America Holds a Prominent Share

North America is among the major markets for apparel. Canadian apparel manufacturing firms have increasingly moved toward niche markets, designing and producing high-end clothing, as well as specialty and high R&D garments, including performance apparel, such as sportswear and protective clothing. Some large firms that have off-shored their apparel production to control costs are also operating short-run and replenishment facilities in the region in order to respond to the fast-changing trends in the retail industry and to produce high-end apparel. To remain competitive in the global market, leading apparel manufacturers are adopting new technologies and automation throughout the supply chain. Digital technology adoption is increasing in the sector, which includes the development of an omnichannel or multichannel approach to sales.

Competitive Landscape

The global apparel market is a fragmented market with the presence of various major and smaller players in the market. The market in the developing regions has a strong unorganized market offering a wide array of products. The outspread distribution network of global brands has an influence in the international markets but faces a steep competition at the hands of local manufacturers with respect to regional fashion preferences and prices. Some of the major players in the market are PVH Corp., Kering S.A, LVMH, and Inditex.

Additional Benefits:

The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support



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Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables and Assumptions
1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY
3.1 Market Overview

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Drivers
4.2 Market Restraints
4.3 Porter's Five Forces Analysis
4.3.1 Threat of New Entrants
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By End User
5.1.1 Men
5.1.2 Women
5.1.3 Kids
5.2 By Type
5.2.1 Formal Wear
5.2.2 Casual Wear
5.2.3 Sports Wear
5.2.4 Night Wear
5.2.5 Other Types
5.3 Geography
5.3.1 North America
5.3.1.1 United States
5.3.1.2 Canada
5.3.1.3 Mexico
5.3.1.4 Rest of North America
5.3.2 Europe
5.3.2.1 Spain
5.3.2.2 United Kingdom
5.3.2.3 Germany
5.3.2.4 France
5.3.2.5 Italy
5.3.2.6 Russia
5.3.2.7 Rest of Europe
5.3.3 Asia-Pacific
5.3.3.1 China
5.3.3.2 Japan
5.3.3.3 India
5.3.3.4 Australia
5.3.3.5 Rest of Asia-Pacific
5.3.4 South America
5.3.4.1 Brazil
5.3.4.2 Argentina
5.3.4.3 Rest of South America
5.3.5 Middle East & Africa
5.3.5.1 Saudi Arabia
5.3.5.2 South Africa
5.3.5.3 Rest of Middle East & Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Most Active Companies
6.2 Most Adopted Strategies
6.3 Market Share Analysis
6.4 Company Profiles
6.4.1 PVH Corp.
6.4.2 Inditex
6.4.3 Kering SA
6.4.4 LVMH
6.4.5 Aditya Birla Group
6.4.6 Hennes & Mauritz AB
6.4.7 Nike Inc.
6.4.8 Adidas AG

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

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