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中南米のランドリーアプライアンス市場 - 成長、トレンド、COVID-19の影響、予測(2022年~2027年)


Latin America Laundry Appliances Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027)

中南米諸国では家電製品の需要が高まっている。中低価格帯の洗濯家電は、市場で全般的に伸びています。しかし、この地域では中産階級の台頭により、プレミアムアプライアンスの需要が急速に伸びると予想されます... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2022年1月17日 US$4,750
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120 英語

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サマリー

中南米諸国では家電製品の需要が高まっている。中低価格帯の洗濯家電は、市場で全般的に伸びています。しかし、この地域では中産階級の台頭により、プレミアムアプライアンスの需要が急速に伸びると予想されます。中南米市場は、メーカーにとって将来的に長期的な成長率を見込める大きなチャンスです。

輸入関税と物流コストの上昇により、洗濯家電の大部分は中南米で生産されています。また、この地域は人件費が安く、製造業が盛んなため、他国への輸入が増加しています。在庫の最適化の増加、持続可能性、製品のコスト削減は、この地域の家電製品の成長において成功を収めている戦略の一部です。製品のための明確な消費者の販売と洗濯家電のカテゴリに製品ポートフォリオを最適化することは、洗濯家電市場の成長につながることができます。

主な市場動向

ブラジルにおける洗濯機の販売台数の増加

2019年後半のブラジル経済の成長は市場の需要に拍車をかけ、信用金利の引き下げは洗濯家電を含む市場の家電製品の販売増につながった。ブラジルの洗濯家電、市場では自動洗濯機が人気を博している。主要都市でのスペースの制約や多忙なライフスタイルの消費者は、より便利な時間を節約し、便利な製品を求めています。小型の全自動洗濯機は、消費者に好まれる選択肢です。また、人口が密集していることから、大容量の洗濯機も好まれています。

オンライン販売チャネルが最も速く成長すると予想される

大型家電の販売は百貨店が圧倒的に多い。Eコマースチャネルが売上を牽引。消費者のオンライン・チャネルに対する嗜好が高まっている。洗濯家電の購入に、クレジットカード、デビットカード、インターネットバンキングを利用する消費者が増えています。プレーヤーは、消費者が企業のウォレットの安全でセキュアな環境で金額を支払うことができるように、バーチャルウォレットを開発しています。スマートフォンは、消費者にとってますます選択肢が増えています。メキシコのオンライン販売協会によると、消費者の58%が購入プロセスの安全性、54%が支払い方法の多様性、35%が物流の迅速性からオンライン販売を選択している。コスト削減による洗濯家電のオンライン販売チャネルも、消費者の購買意欲を高めています。Mercado Libreは、ラテンアメリカで家電製品を購入する際に最も好まれるオンラインショッピングチャネルのひとつで、このチャネルは消費者が安心して購入できるためです。

競合他社の状況

市場はいくつかの大手メーカーが独占しており、小売業者間の提携も盛んである。ワールプールとエレクトロラックスは、この地域の家電市場で大半のシェアを獲得しています。企業は、洗濯機市場でシェアを拡大するために、M&Aを含む戦略をとっています。製品における新たな革新とスマートテクノロジーの活用が、市場における消費者の注目を集めるのに役立っています。

その他の特典

市場推定(ME)シート(Excel形式
アナリストによる3ヶ月間のサポート

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目次

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET INSIGHTS AND DYNAMICS
4.1 Market Overview
4.2 Market Dynamics
4.2.1 Drivers
4.2.2 Restraints / Challenges
4.2.3 Opportunities
4.3 Porter's Five Forces Analysis
4.3.1 Threat of New Entrants
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry
4.4 Insights on Impact of COVID-19 on the Market
4.5 Insights on Technological Innovations in the Market
4.6 Insights on Government Regulation in the Market

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Type
5.1.1 Freestanding Laundry Appliances
5.1.2 Built-in Laundry Applinaces
5.2 By Product
5.2.1 Washing Machine
5.2.2 Dryers
5.2.3 Electric Smoothing Irons
5.2.4 Others
5.3 By Technology
5.3.1 Automatic
5.3.2 Semi-Automatic/ Manual
5.3.3 Others
5.4 By Distribution Channel
5.4.1 Supermarkets and Hypermarkets
5.4.2 Specialty Stores
5.4.3 Online
5.4.4 Other Distribution Channels
5.5 By Country
5.5.1 Brazil
5.5.2 Mexico
5.5.3 Chile
5.5.4 Argentina
5.5.5 Colombia
5.5.6 Rest of Latin America

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Market Concentration Overview
6.2 Company Profiles
6.2.1 Whirlpool Corporation.
6.2.2 AB Electrolux
6.2.3 LG Electronics
6.2.4 Panasonic Corporation
6.2.5 Samsung
6.2.6 Bosch (Siemens)
6.2.7 Haier Electronics Group Co. Ltd (Candy)
6.2.8 Miele
6.2.9 KitchenAid
6.2.10 Groupe SEB

7 FUTURE OF THE MARKET

8 APPENDIX

9 DISCLAIMER

 

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Summary

Demand for appliances is rising in Latin America countries. Laundry appliances in the mid and low-end segment is growing generally in the market. However, the demand for premium appliances is expected to grow at a rapid pace in the market owing to the emerging middle class in the region. The Latin American market presents a great opportunity for manufacturers to have long term growth rates in the future.

The bulk of laundry appliances are produced in Latin America due to rising import duties and logistics costs. The region is also witnessing increasing imports to other countries owing to the low cost of labor and the robust manufacturing sector. An increase in inventory optimization, sustainability, reducing the cost of a product is some of the strategies that have been successful in the region's growth of appliances. Optimizing the product portfolio to the laundry appliances category with distinct consumers sales for products can lead to growth in the laundry appliances market.

Key Market Trends

Increasing in Sales of Washing Machines in Brazil

Growth in Brazil's economy in the second half of 2019 spurred the demand in the market, cutting off credit rates led to higher sales of appliances in the market including laundry appliances. Automatic Washing Machines are gaining traction in Brazil laundry appliances, market. Space constraints in major cities and hectic lifestyles consumers in the market are seeking products that are more convenient saves time and are convenient. Smaller sized automatic washing machines are preferred choices for consumers in the market. Large capacity washing machines are also preferred by the consumers in the market owing to the dense population in the market.

Online Distribution Channel is Expected to Grow Fastest

Departmental Stores dominates large appliance sales in the market. E-commerce channels are leading market sales. Consumers are growing preference for online channels. Consumers are interestingly using credit cards, debit cards, and internet banking to shop for laundry appliances. Players are coming up with virtual wallets so that consumers can pay put the amount in the safe and secure environment of the company's wallet. Smartphones are becoming increasingly choice for consumers. According to Mexico's online sales association, 58% of consumers are choosing online sales due to security in the purchase process, 54% because of diversity in payment methods, and 35% due to the speed of logistics. Online Channels of sales for laundry appliance sales due to reduced costs are also getting consumers buying through the channel. Mercado Libre is one of the most preferred online shopping channels for buying appliances in Latin America as the channel offers more security to consumers for buying.

Competitive Landscape

The market is dominated by some of the large manufacturers in the market with a high degree of an alliance between retailers in the market. Whirlpool and Electrolux acquired majority of share in the appliance market in the region. Companies are opting for strategies which include merger and acquisition to gain the market share in the laundry appliances market. A new innovation in the products and the use of smart technology is helping players to gain consumer's attention in the market.

Additional Benefits:

The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support



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Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET INSIGHTS AND DYNAMICS
4.1 Market Overview
4.2 Market Dynamics
4.2.1 Drivers
4.2.2 Restraints / Challenges
4.2.3 Opportunities
4.3 Porter's Five Forces Analysis
4.3.1 Threat of New Entrants
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry
4.4 Insights on Impact of COVID-19 on the Market
4.5 Insights on Technological Innovations in the Market
4.6 Insights on Government Regulation in the Market

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Type
5.1.1 Freestanding Laundry Appliances
5.1.2 Built-in Laundry Applinaces
5.2 By Product
5.2.1 Washing Machine
5.2.2 Dryers
5.2.3 Electric Smoothing Irons
5.2.4 Others
5.3 By Technology
5.3.1 Automatic
5.3.2 Semi-Automatic/ Manual
5.3.3 Others
5.4 By Distribution Channel
5.4.1 Supermarkets and Hypermarkets
5.4.2 Specialty Stores
5.4.3 Online
5.4.4 Other Distribution Channels
5.5 By Country
5.5.1 Brazil
5.5.2 Mexico
5.5.3 Chile
5.5.4 Argentina
5.5.5 Colombia
5.5.6 Rest of Latin America

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Market Concentration Overview
6.2 Company Profiles
6.2.1 Whirlpool Corporation.
6.2.2 AB Electrolux
6.2.3 LG Electronics
6.2.4 Panasonic Corporation
6.2.5 Samsung
6.2.6 Bosch (Siemens)
6.2.7 Haier Electronics Group Co. Ltd (Candy)
6.2.8 Miele
6.2.9 KitchenAid
6.2.10 Groupe SEB

7 FUTURE OF THE MARKET

8 APPENDIX

9 DISCLAIMER

 

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