ニュージーランドのランドリーケアLaundry Care in New Zealand ニュージーランドの消費者にとって、環境への配慮は歴史的に高い優先事項であり、EarthwiseやEcostoreなどのブランドはランドリーケアにおいてしばらくの間確固たる地位を築いてきましたが、その浸透度はUnilever... もっと見る
サマリーニュージーランドの消費者にとって、環境への配慮は歴史的に高い優先事項であり、EarthwiseやEcostoreなどのブランドはランドリーケアにおいてしばらくの間確固たる地位を築いてきましたが、その浸透度はUnileverやHenkelなどの大手企業に真剣に対抗するものではありませんでした。COVID-19はランドリーケアに直接影響を与えませんでしたが、このカテゴリーは非常に普遍的で成熟しているため、国境が閉鎖され、ニュージーランドの成功に関連する経済的利益がもたらされているのです。この調査レポートはニュージーランドのランドリーケア市場を調査・分析したもので、国別の市場規模や形態に関する包括的なガイドを提供しています。最新の小売販売データ(過去の日付範囲)を提供し、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、パッケージングイノベーション、経済/ライフスタイルの影響、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 対象製品カーペットクリーナー、ファブリックソフナー、ランドリーエイド、ランドリーデタージェント データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * ランドリーケア市場の詳細を把握することができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定します。 * 競争環境、市場の主要プレーヤーと主要ブランドの理解。 * 5年後を予測し、市場の発展予測を評価します。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Laundry Care in New ZealandEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables LAUNDRY CARE IN NEW ZEALAND KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Strong growth from green brands Unilever continues to lead, but takes notice of green trends Liquid tablet detergents the strongest performer PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Water conservation likely to influence laundry care Opportunities for private label Uncertain outlook for construction sector to influence sales of washing machines CATEGORY INDICATORS Table 1 Household Possession of Washing Machines 2016-2021 CATEGORY DATA Table 2 Sales of Laundry Care by Category: Value 2016-2021 Table 3 Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 4 Sales of Laundry Aids by Category: Value 2016-2021 Table 5 Sales of Laundry Aids by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 6 Sales of Laundry Detergents by Category: Value 2016-2021 Table 7 Sales of Laundry Detergents by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 8 NBO Company Shares of Laundry Care: % Value 2017-2021 Table 9 LBN Brand Shares of Laundry Care: % Value 2018-2021 Table 10 NBO Company Shares of Laundry Aids: % Value 2017-2021 Table 11 LBN Brand Shares of Laundry Aids: % Value 2018-2021 Table 12 NBO Company Shares of Laundry Detergents: % Value 2017-2021 Table 13 LBN Brand Shares of Laundry Detergents: % Value 2018-2021 Table 14 Forecast Sales of Laundry Care by Category: Value 2021-2026 Table 15 Forecast Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Home Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Home Care Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026 HOME CARE IN NEW ZEALAND EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 16 Households 2016-2021 MARKET DATA Table 17 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021 Table 18 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 19 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021 Table 20 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021 Table 21 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021 Table 22 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021 Table 23 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021 Table 24 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026 Table 25 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryEnvironmental concerns have historically been a high priority for consumers in New Zealand, and while brands such as Earthwise and Ecostore have been firmly established within laundry care for some time, their penetration levels have never seriously challenged the leading players, such as Unilever and Henkel. While COVID-19 did not directly impact laundry care, due to the category being highly ubiquitous and mature, closed borders and the economic benefits associated with the country’s success i... Table of ContentsLaundry Care in New ZealandEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables LAUNDRY CARE IN NEW ZEALAND KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Strong growth from green brands Unilever continues to lead, but takes notice of green trends Liquid tablet detergents the strongest performer PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Water conservation likely to influence laundry care Opportunities for private label Uncertain outlook for construction sector to influence sales of washing machines CATEGORY INDICATORS Table 1 Household Possession of Washing Machines 2016-2021 CATEGORY DATA Table 2 Sales of Laundry Care by Category: Value 2016-2021 Table 3 Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 4 Sales of Laundry Aids by Category: Value 2016-2021 Table 5 Sales of Laundry Aids by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 6 Sales of Laundry Detergents by Category: Value 2016-2021 Table 7 Sales of Laundry Detergents by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 8 NBO Company Shares of Laundry Care: % Value 2017-2021 Table 9 LBN Brand Shares of Laundry Care: % Value 2018-2021 Table 10 NBO Company Shares of Laundry Aids: % Value 2017-2021 Table 11 LBN Brand Shares of Laundry Aids: % Value 2018-2021 Table 12 NBO Company Shares of Laundry Detergents: % Value 2017-2021 Table 13 LBN Brand Shares of Laundry Detergents: % Value 2018-2021 Table 14 Forecast Sales of Laundry Care by Category: Value 2021-2026 Table 15 Forecast Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Home Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Home Care Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026 HOME CARE IN NEW ZEALAND EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 16 Households 2016-2021 MARKET DATA Table 17 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021 Table 18 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 19 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021 Table 20 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021 Table 21 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021 Table 22 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021 Table 23 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021 Table 24 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026 Table 25 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |