ポルトガルにおける成人用尿失禁の小売Retail Adult Incontinence in Portugal 大人用失禁用品の小売は、高齢化社会の到来と、こうした製品とその利点に対する認知度の向上に支えられ、2021年も良好な成長を記録しました。生産者は、消費者を教育し、失禁問題に対する偏見を減らすために、マ... もっと見る
サマリー大人用失禁用品の小売は、高齢化社会の到来と、こうした製品とその利点に対する認知度の向上に支えられ、2021年も良好な成長を記録しました。生産者は、消費者を教育し、失禁問題に対する偏見を減らすために、マーケティングと社会的キャンペーンに投資しています。後者は特に、産後の女性など、若年層で失禁に悩む可能性のある人に当てはまります。メーカーによるマーケティングの改善、小売店による棚割りの拡大、消費者の意識向上が、このような状況を後押ししています。Euromonitor Internationalのポーランドの小売大人用失禁製品レポートは、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を促進するセクターを特定することができます。主要企業や主要ブランドを特定し、新製品開発、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析も行っています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 対象製品軽度成人失禁、中度/重度成人失禁。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入するメリットは? * 大人用失禁の小売市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野をピンポイントで特定し、変化を促す要因を特定します。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。 * 5年後の予測から、市場の発展予測を評価することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Retail Adult Incontinence in PolandEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables RETAIL ADULT INCONTINENCE IN POLAND KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Aging population and reducing stigma aid continued growth of category sales Health and beauty specialist retailers remains the leading distribution channel, but e-commerce continues to strengthen its position Consolidated competitive landscape but smaller players gain further ground PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Stronger growth momentum predicted thanks to aging and greater awareness Greater potential for category likely to attract higher number of players Discounters and e-commerce to offer potential for expansion of category CATEGORY DATA Table 1 Sales of Retail Adult Incontinence by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Retail Adult Incontinence by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Retail Adult Incontinence: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Retail Adult Incontinence: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Sales of Retail Adult Incontinence by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Retail Adult Incontinence by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Retail Tissue and Hygiene Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Retail Tissue and Hygiene Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026 TISSUE AND HYGIENE IN POLAND EXECUTIVE SUMMARY Tissue and hygiene in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for tissue and hygiene? MARKET INDICATORS Table 7 Birth Rates 2016-2021 Table 8 Infant Population 2016-2021 Table 9 Female Population by Age 2016-2021 Table 10 Total Population by Age 2016-2021 Table 11 Households 2016-2021 Table 12 Forecast Infant Population 2021-2026 Table 13 Forecast Female Population by Age 2021-2026 Table 14 Forecast Total Population by Age 2021-2026 Table 15 Forecast Households 2021-2026 MARKET DATA Table 16 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2016-2021 Table 17 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 18 NBO Company Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2017-2021 Table 19 LBN Brand Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2018-2021 Table 20 Penetration of Private Label in Retail Tissue and Hygiene by Category: % Value 2016-2021 Table 21 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format: % Value 2016-2021 Table 22 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2021 Table 23 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2021-2026 Table 24 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryRetail adult incontinence continued to record good growth in 2021, supported by an ageing population and greater awareness of such products and their benefits. Producers are investing in marketing and social campaigns to educate consumers and reduce stigma around incontinence problems. The latter is especially true for potentially younger sufferers (such as women after childbirth). Improved marketing by players, greater shelf allocation by retailers and awareness amongst consumers are helping to... Table of ContentsRetail Adult Incontinence in PolandEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables RETAIL ADULT INCONTINENCE IN POLAND KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Aging population and reducing stigma aid continued growth of category sales Health and beauty specialist retailers remains the leading distribution channel, but e-commerce continues to strengthen its position Consolidated competitive landscape but smaller players gain further ground PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Stronger growth momentum predicted thanks to aging and greater awareness Greater potential for category likely to attract higher number of players Discounters and e-commerce to offer potential for expansion of category CATEGORY DATA Table 1 Sales of Retail Adult Incontinence by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Retail Adult Incontinence by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Retail Adult Incontinence: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Retail Adult Incontinence: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Sales of Retail Adult Incontinence by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Retail Adult Incontinence by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Retail Tissue and Hygiene Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Retail Tissue and Hygiene Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026 TISSUE AND HYGIENE IN POLAND EXECUTIVE SUMMARY Tissue and hygiene in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for tissue and hygiene? MARKET INDICATORS Table 7 Birth Rates 2016-2021 Table 8 Infant Population 2016-2021 Table 9 Female Population by Age 2016-2021 Table 10 Total Population by Age 2016-2021 Table 11 Households 2016-2021 Table 12 Forecast Infant Population 2021-2026 Table 13 Forecast Female Population by Age 2021-2026 Table 14 Forecast Total Population by Age 2021-2026 Table 15 Forecast Households 2021-2026 MARKET DATA Table 16 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2016-2021 Table 17 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 18 NBO Company Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2017-2021 Table 19 LBN Brand Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2018-2021 Table 20 Penetration of Private Label in Retail Tissue and Hygiene by Category: % Value 2016-2021 Table 21 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format: % Value 2016-2021 Table 22 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2021 Table 23 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2021-2026 Table 24 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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