北マケドニアにおける小売業向け大人用失禁製品Retail Adult Incontinence in North Macedonia カザフスタンでは、大人用失禁用品はティッシュや衛生用品の小売店ではまだごく一部です。これらの製品にはまだかなりのスティグマがあり、カザフスタンの小売店では入手が極めて限られています。しかし、カザフ... もっと見る
サマリーカザフスタンでは、大人用失禁用品はティッシュや衛生用品の小売店ではまだごく一部です。これらの製品にはまだかなりのスティグマがあり、カザフスタンの小売店では入手が極めて限られています。しかし、カザフスタンの平均年齢は上昇し、それに伴い失禁用品の需要も増加しています。また、排泄ケア用品の使用者は、排泄ケア用品が必要不可欠なものであると認識し、安全性を確保するためにお金を払うことを覚悟で使用しています。Euromonitor Internationalの調査レポート「カザフスタンの成人用失禁製品の小売」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を牽引するセクターを特定できます。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 対象製品軽度成人失禁、中度/重度成人失禁。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入するメリットは? * 大人用失禁の小売市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野をピンポイントで特定し、変化を促す要因を特定します。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。 * 5年後の予測から、市場の発展予測を評価します。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Retail Adult Incontinence in KazakhstanEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables RETAIL ADULT INCONTINENCE IN KAZAKHSTAN KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Another good year to sell adult incontinence Dominance of heavy/moderate reflects local attitudes to incontinence Pharmacies lead sales PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Immaturity, ageing base both offer scope for growth Imports set to dominate, but potential for local producers with right price Struggle to change attitudes may need flexibility CATEGORY DATA Table 1 Sales of Retail Adult Incontinence by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Retail Adult Incontinence by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Retail Adult Incontinence: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Retail Adult Incontinence: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Sales of Retail Adult Incontinence by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Retail Adult Incontinence by Category: % Value Growth 2021-2026 TISSUE AND HYGIENE IN KAZAKHSTAN EXECUTIVE SUMMARY Tissue and hygiene in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for tissue and hygiene? MARKET INDICATORS Table 7 Birth Rates 2016-2021 Table 8 Infant Population 2016-2021 Table 9 Female Population by Age 2016-2021 Table 10 Total Population by Age 2016-2021 Table 11 Households 2016-2021 Table 12 Forecast Infant Population 2021-2026 Table 13 Forecast Female Population by Age 2021-2026 Table 14 Forecast Total Population by Age 2021-2026 Table 15 Forecast Households 2021-2026 MARKET DATA Table 16 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2016-2021 Table 17 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 18 NBO Company Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2017-2021 Table 19 LBN Brand Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2018-2021 Table 20 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format: % Value 2016-2021 Table 21 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2021 Table 22 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2021-2026 Table 23 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryRetail adult incontinence remains a negligible part of retail tissue and hygiene in Kazakhstan. There is still substantial stigma attached to these products, and extremely restricted availability in the country’s retail outlets. However, sales continue to grow, in line with shifting demographic trends; the average age of the country is rising, and demand for incontinence products is rising alongside this. Users of these products perceive them to be essential, and are prepared to pay for security... Table of ContentsRetail Adult Incontinence in KazakhstanEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables RETAIL ADULT INCONTINENCE IN KAZAKHSTAN KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Another good year to sell adult incontinence Dominance of heavy/moderate reflects local attitudes to incontinence Pharmacies lead sales PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Immaturity, ageing base both offer scope for growth Imports set to dominate, but potential for local producers with right price Struggle to change attitudes may need flexibility CATEGORY DATA Table 1 Sales of Retail Adult Incontinence by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Retail Adult Incontinence by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Retail Adult Incontinence: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Retail Adult Incontinence: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Sales of Retail Adult Incontinence by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Retail Adult Incontinence by Category: % Value Growth 2021-2026 TISSUE AND HYGIENE IN KAZAKHSTAN EXECUTIVE SUMMARY Tissue and hygiene in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for tissue and hygiene? MARKET INDICATORS Table 7 Birth Rates 2016-2021 Table 8 Infant Population 2016-2021 Table 9 Female Population by Age 2016-2021 Table 10 Total Population by Age 2016-2021 Table 11 Households 2016-2021 Table 12 Forecast Infant Population 2021-2026 Table 13 Forecast Female Population by Age 2021-2026 Table 14 Forecast Total Population by Age 2021-2026 Table 15 Forecast Households 2021-2026 MARKET DATA Table 16 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2016-2021 Table 17 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 18 NBO Company Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2017-2021 Table 19 LBN Brand Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2018-2021 Table 20 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format: % Value 2016-2021 Table 21 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2021 Table 22 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2021-2026 Table 23 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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