デジタルOOH広告市場。世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2022-2027年の予測Digital OOH Advertising Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界のデジタル家庭外広告市場は、2021年に148億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR13.41%を示し、2027年には330億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確... もっと見る
サマリー世界のデジタル家庭外広告市場は、2021年に148億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR13.41%を示し、2027年には330億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を考慮し、弊社では、様々な最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。デジタルOOH広告とは、デジタルサイネージに表示される動的なコミュニケーションメディアを指します。これらの広告は、一般的に空港、鉄道駅、バスシェルター、医療待合室、ショッピングモール、小売店、映画館、主要道路に設置されています。インターネットの普及に伴い、広告主は仮想スクリーン、プロジェクター、モーショングラフィックス、ビデオコンテンツなどを使って、特定の層をターゲットにするようになっています。このため、デジタルおよびインターネットベースの広告プラットフォームが世界中に拡大しました。その結果、これらの広告は、メーカーが市場で自社製品を宣伝するために採用されることが多くなっています。 近年、IoT接続の向上、近距離無線通信、人工知能(AI)、ビーコンなどの技術の進歩が、DOOH業界のクリエイティビティを後押ししています。広告主は、文脈に応じたインテリジェントでリアルタイムなコンテンツを配信するスクリーンの開発に注力できるようになりました。インフラが整備され、ショッピングコンプレックスやモールの増加に伴い、屋外で時間を過ごす人が増えています。その結果、企業はより多くの人々にリーチするための広告プラットフォームとして、デジタルOOH広告の導入に力を入れています。さらに、デジタルビルボードの人気も、視聴者を効果的に引きつけるその能力に後押しされ、上昇の一途をたどっています。さらに、デジタル広告のコストも過去数年間で低下しており、あらゆる規模の組織でその入手可能性が高まっています。 主な市場細分化。 IMARC Groupは、世界のデジタルOOH広告市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析と、2022年~2027年の世界および地域レベルでの予測を提供しています。本レポートでは、フォーマットタイプ、アプリケーション、エンドユーザーを基に市場を分類しています。 フォーマットタイプ別内訳。 デジタルビルボード ビデオ広告 アンビエント広告 その他 アプリケーション別構成比 屋外 インドア エンドユーザー別構成比。 小売 レクリエーション 銀行業 交通機関 教育 その他 地域別構成比 北米 ヨーロッパ アジア太平洋地域 中近東・アフリカ ラテンアメリカ 競合の状況 本レポートでは、APG|SGA, Clear Channel Outdoor Holdings Inc., Global Media, JCDecaux, Lamar Advertising Company, oOh!media Limited, Outfront Media Inc, Stroer などの主要企業による市場の競争環境についても分析を行っています。 IMARCグループの最新レポートでは、世界のデジタルOOH(アウトオブホーム)広告市場について、その本質的な部分をすべて網羅した深い洞察を提供しています。これは、市場のマクロ的概観から、産業実績のミクロ的詳細、最近の動向、主要な市場ドライバーと課題、SWOT分析、ポーターの5力分析、バリューチェーン分析など多岐に渡ります。本レポートは、起業家、投資家、研究者、コンサルタント、ビジネス戦略家、その他デジタルOOH(アウトオブホーム)広告市場に何らかの利害関係を持つ、または何らかの形で参入を計画しているすべての人々にとって必読の一冊です。本レポートで扱う主な質問 1.COVID-19が世界のデジタルOOH広告市場に与える影響とは? 2.予測期間(2022-2027年)のデジタルOOH広告市場の展望はどうなるか? 3.世界のデジタルOOH広告市場の主要なドライバーは何か? 4.デジタルOOH広告の世界市場の主なトレンドは? 5.デジタルOOH広告の世界市場のフォーマットタイプ別内訳は? 6.デジタルOOH広告の世界市場におけるアプリケーション別の内訳は? 7.デジタルOOH広告のエンドユーザー別世界市場構成は? 8.デジタルOOH広告の世界市場における主要地域は? 9.デジタルOOH広告業界の主要プレイヤーは? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Digital OOH Advertising Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Breakup by Format Type 5.5 Market Breakup by Application 5.6 Market Breakup by End-User 5.7 Market Breakup by Region 5.8 Market Forecast 6 Market Breakup by Format Type 6.1 Digital Billboards 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Video Advertising 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Ambient Advertising 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Others 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Application 7.1 Outdoor 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Indoor 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by End-User 8.1 Retail 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Recreation 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Banking 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Transportation 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Education 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 8.6 Others 8.6.1 Market Trends 8.6.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 Europe 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 North America 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Asia Pacific 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Middle East and Africa 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Latin America 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 APG|SGA 14.3.2 Clear Channel Outdoor Holdings Inc. 14.3.3 Global Media 14.3.4 JCDecaux 14.3.5 Lamar Advertising Company 14.3.6 oOh!media Limited 14.3.7 Outfront Media Inc. 14.3.8 Stroer
SummaryThe global digital-out-of-home advertising market reached a value of US$ 14.8 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 33 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 13.41% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Digital OOH Advertising Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Breakup by Format Type 5.5 Market Breakup by Application 5.6 Market Breakup by End-User 5.7 Market Breakup by Region 5.8 Market Forecast 6 Market Breakup by Format Type 6.1 Digital Billboards 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Video Advertising 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Ambient Advertising 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Others 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Application 7.1 Outdoor 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Indoor 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by End-User 8.1 Retail 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Recreation 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Banking 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Transportation 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Education 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 8.6 Others 8.6.1 Market Trends 8.6.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 Europe 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 North America 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Asia Pacific 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Middle East and Africa 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Latin America 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 APG|SGA 14.3.2 Clear Channel Outdoor Holdings Inc. 14.3.3 Global Media 14.3.4 JCDecaux 14.3.5 Lamar Advertising Company 14.3.6 oOh!media Limited 14.3.7 Outfront Media Inc. 14.3.8 Stroer
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(サービス業)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(advertising)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/25 10:26 155.25 円 163.23 円 198.36 円 |