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デジタルOOH広告市場。世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2022-2027年の予測


Digital OOH Advertising Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界のデジタル家庭外広告市場は、2021年に148億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR13.41%を示し、2027年には330億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
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2022年2月12日 US$2,499
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108 英語

 

サマリー

世界のデジタル家庭外広告市場は、2021年に148億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR13.41%を示し、2027年には330億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を考慮し、弊社では、様々な最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。

デジタルOOH広告とは、デジタルサイネージに表示される動的なコミュニケーションメディアを指します。これらの広告は、一般的に空港、鉄道駅、バスシェルター、医療待合室、ショッピングモール、小売店、映画館、主要道路に設置されています。インターネットの普及に伴い、広告主は仮想スクリーン、プロジェクター、モーショングラフィックス、ビデオコンテンツなどを使って、特定の層をターゲットにするようになっています。このため、デジタルおよびインターネットベースの広告プラットフォームが世界中に拡大しました。その結果、これらの広告は、メーカーが市場で自社製品を宣伝するために採用されることが多くなっています。

近年、IoT接続の向上、近距離無線通信、人工知能(AI)、ビーコンなどの技術の進歩が、DOOH業界のクリエイティビティを後押ししています。広告主は、文脈に応じたインテリジェントでリアルタイムなコンテンツを配信するスクリーンの開発に注力できるようになりました。インフラが整備され、ショッピングコンプレックスやモールの増加に伴い、屋外で時間を過ごす人が増えています。その結果、企業はより多くの人々にリーチするための広告プラットフォームとして、デジタルOOH広告の導入に力を入れています。さらに、デジタルビルボードの人気も、視聴者を効果的に引きつけるその能力に後押しされ、上昇の一途をたどっています。さらに、デジタル広告のコストも過去数年間で低下しており、あらゆる規模の組織でその入手可能性が高まっています。

主な市場細分化。
IMARC Groupは、世界のデジタルOOH広告市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析と、2022年~2027年の世界および地域レベルでの予測を提供しています。本レポートでは、フォーマットタイプ、アプリケーション、エンドユーザーを基に市場を分類しています。

フォーマットタイプ別内訳。

デジタルビルボード
ビデオ広告
アンビエント広告
その他

アプリケーション別構成比

屋外
インドア

エンドユーザー別構成比。

小売
レクリエーション
銀行業
交通機関
教育
その他

地域別構成比

北米
ヨーロッパ
アジア太平洋地域
中近東・アフリカ
ラテンアメリカ

競合の状況
本レポートでは、APG|SGA, Clear Channel Outdoor Holdings Inc., Global Media, JCDecaux, Lamar Advertising Company, oOh!media Limited, Outfront Media Inc, Stroer などの主要企業による市場の競争環境についても分析を行っています。

IMARCグループの最新レポートでは、世界のデジタルOOH(アウトオブホーム)広告市場について、その本質的な部分をすべて網羅した深い洞察を提供しています。これは、市場のマクロ的概観から、産業実績のミクロ的詳細、最近の動向、主要な市場ドライバーと課題、SWOT分析、ポーターの5力分析、バリューチェーン分析など多岐に渡ります。本レポートは、起業家、投資家、研究者、コンサルタント、ビジネス戦略家、その他デジタルOOH(アウトオブホーム)広告市場に何らかの利害関係を持つ、または何らかの形で参入を計画しているすべての人々にとって必読の一冊です。本レポートで扱う主な質問
1.COVID-19が世界のデジタルOOH広告市場に与える影響とは?
2.予測期間(2022-2027年)のデジタルOOH広告市場の展望はどうなるか?
3.世界のデジタルOOH広告市場の主要なドライバーは何か?
4.デジタルOOH広告の世界市場の主なトレンドは?
5.デジタルOOH広告の世界市場のフォーマットタイプ別内訳は?
6.デジタルOOH広告の世界市場におけるアプリケーション別の内訳は?
7.デジタルOOH広告のエンドユーザー別世界市場構成は?
8.デジタルOOH広告の世界市場における主要地域は?
9.デジタルOOH広告業界の主要プレイヤーは?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Digital OOH Advertising Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Breakup by Format Type
5.5 Market Breakup by Application
5.6 Market Breakup by End-User
5.7 Market Breakup by Region
5.8 Market Forecast
6 Market Breakup by Format Type
6.1 Digital Billboards
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Video Advertising
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Ambient Advertising
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Others
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Application
7.1 Outdoor
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Indoor
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by End-User
8.1 Retail
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Recreation
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Banking
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Transportation
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
8.5 Education
8.5.1 Market Trends
8.5.2 Market Forecast
8.6 Others
8.6.1 Market Trends
8.6.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 Europe
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 North America
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Asia Pacific
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Middle East and Africa
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
9.5 Latin America
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porters Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Price Analysis
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 APG|SGA
14.3.2 Clear Channel Outdoor Holdings Inc.
14.3.3 Global Media
14.3.4 JCDecaux
14.3.5 Lamar Advertising Company
14.3.6 oOh!media Limited
14.3.7 Outfront Media Inc.
14.3.8 Stroer

 

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Summary

The global digital-out-of-home advertising market reached a value of US$ 14.8 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 33 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 13.41% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor.

Digital out-of-home (OOH) advertisement refers to a dynamic communication medium displayed on digital signage. These advertisements are generally installed at airports, railway stations, bus shelters, medical waiting rooms, shopping malls, retail stores, movie theatres, and on major roadways. With the growing internet penetration, advertisers are using virtual screens, projectors, motion graphics and video content for targeting specific demographics. This has led to the expansion of digital and internet-based advertising platforms across the globe. As a result, these ads are increasingly being adopted by manufacturers to promote their products in the market.

In recent years, advancements in technology, such as improved IoT connectivity, near field communication, artificial intelligence (AI), and beacons, have encouraged creativity in the DOOH industry. Advertisers can now focus on developing screens that deliver contextually relevant, intelligent and real-time content. With the development of infrastructure and a growing number of shopping complexes and malls, there has been a rise in the number of people who spend time outdoors. As a result, companies are focusing on adopting digital OOH advertising as an advertising platform to help them reach a wider audience. Moreover, the popularity of digital billboards has also been on the rise catalysed by their ability to engage audience effectively. Additionally, the cost of digital advertisements has also declined over the past few years, increasing their affordability across organisations of all sizes.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global digital OOH advertising market, along with forecasts at the global and regional level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on format type, application and end-user.

Breakup by Format Type:

Digital Billboards
Video Advertising
Ambient Advertising
Others

Breakup by Application:

Outdoor
Indoor

Breakup by End-User:

Retail
Recreation
Banking
Transportation
Education
Others

Breakup by Region:

North America
Europe
Asia Pacific
Middle East and Africa
Latin America

Competitive Landscape:
The report has also analysed the competitive landscape of the market with some of the key players being APG|SGA, Clear Channel Outdoor Holdings Inc., Global Media, JCDecaux, Lamar Advertising Company, oOh!media Limited, Outfront Media Inc., Stroer, etc.

IMARC Group’s latest report provides a deep insight into the global digital OOH (out-of-home) advertising market covering all its essential aspects. This ranges from macro overview of the market to micro details of the industry performance, recent trends, key market drivers and challenges, SWOT analysis, Porter’s five forces analysis, value chain analysis, etc. This report is a must-read for entrepreneurs, investors, researchers, consultants, business strategists, and all those who have any kind of stake or are planning to foray into the digital OOH (out-of-home) advertising market in any manner. Key Questions Answered in this Report
1. What is the impact of COVID-19 on the global digital OOH advertising market?
2. What will be the digital OOH advertising market outlook during the forecast period (2022-2027)?
3. What are the major global digital OOH advertising market drivers?
4. What are the major trends in the global digital OOH advertising market?
5. What is the global digital OOH advertising market breakup by format type?
6. What is the global digital OOH advertising market breakup by application?
7. What is the global digital OOH advertising market breakup by end user?
8. What are the major regions in the global digital OOH advertising market?
9. Who are the leading digital OOH advertising industry players?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Digital OOH Advertising Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Breakup by Format Type
5.5 Market Breakup by Application
5.6 Market Breakup by End-User
5.7 Market Breakup by Region
5.8 Market Forecast
6 Market Breakup by Format Type
6.1 Digital Billboards
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Video Advertising
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Ambient Advertising
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Others
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Application
7.1 Outdoor
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Indoor
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by End-User
8.1 Retail
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Recreation
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Banking
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Transportation
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
8.5 Education
8.5.1 Market Trends
8.5.2 Market Forecast
8.6 Others
8.6.1 Market Trends
8.6.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 Europe
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 North America
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Asia Pacific
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Middle East and Africa
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
9.5 Latin America
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porters Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Price Analysis
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 APG|SGA
14.3.2 Clear Channel Outdoor Holdings Inc.
14.3.3 Global Media
14.3.4 JCDecaux
14.3.5 Lamar Advertising Company
14.3.6 oOh!media Limited
14.3.7 Outfront Media Inc.
14.3.8 Stroer

 

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