外食用パスタ市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Food Service Pasta Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 フードサービス用パスタの世界市場は、2021年に4,650.3百万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には5,922.8百万米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR3.4%を示すと予測しています。COV... もっと見る
サマリーフードサービス用パスタの世界市場は、2021年に4,650.3百万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には5,922.8百万米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR3.4%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終用途分野に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。パスタとは、イタリア料理の一種で、主に生地、植物油、卵、水などを使って調理されるものを指します。生地は、一般的にスパゲッティ、ペンネ、マカロニ、フェットチーネなどと呼ばれる様々な形状に練り上げられる。外食用パスタには、すぐに食べられるように調理されたパスタや、持ち帰り用、宅配用のパスタの販売も含まれる。これらのパスタは、フルサービスレストラン、社交・商業用ケータリング、クイックサービスレストラン、カフェなどで広く利用されています。一般的な外食用パスタの種類には、乾燥パスタ、生パスタ、冷凍パスタなどがあります。 フードサービスパスタの市場動向 外食産業の拡大、テイクアウトや宅配便の増加傾向は、主に世界レベルでの外食用パスタの需要を促進しています。また、働く女性の増加、多忙な消費者のライフスタイル、食生活の変化も、外出先での食事消費の普及を促進しています。これに伴い、手間がかからず、栄養価が高く、衛生的で、すぐに手に入る食品に対する消費者の嗜好が高まり、外食用パスタの市場はさらに拡大しつつあります。さらに、レストラン、パブ、カフェなど、カジュアルな食事や社交の場として人気を集めている外食産業の数が増加していることも、大きな成長促進要因として作用しています。また、これらの外食施設は、顧客の好み、予算、食事の好みに応じて食事をカスタマイズできるよう、さまざまな選択肢を提供しています。さらに、本格的なパスタ料理を提供する専門的な外食店の台頭は、世界市場にプラスの影響を及ぼしています。これに加えて、ドアステップフードデリバリーのためのいくつかの実店舗のフードチェーンによるオンラインチャネルの採用が増加していることも、フードサービスパスタの需要を強化している。さらに、多くの外食施設は、食品が現場で調理され、必要な時まで冷凍保存される調理済みシステム、および調理済み食品が購入、保管、組み立てられ、消費者に提供される組み立て-サーブシステムに傾斜している。さらに、オーガニック、ビーガン、グルテンフリー、低カロリーなど、健康的なパスタのバリエーションが外食産業で出現しており、今後数年間は世界市場を牽引すると予想されます。 主な市場細分化。 IMARC Groupは、世界の外食用パスタ市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、製品タイプ、フードサービスチャネルに基づいて市場を分類しています。 製品タイプ別内訳 乾燥パスタ 生パスタ 冷凍パスタ 充填パスタ 簡易パスタ レディミールパスタ 外食チャネル別構成比 フルサービスレストラン ホテル・レジャー 社交・商業ケータリング クイックサービスレストラン トラベルケータリング キャッシュ&キャリー バー&カフェ その他 地域別構成比 北アメリカ 米国 カナダ 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 アジア太平洋地域 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 中近東・アフリカ サウジアラビア トルコ その他 ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他 競合他社の状況 業界の競争環境についても調査しており、主要なプレーヤーとして、味の素株式会社、アルトニ・パスタ、アルマニーノ・フーズ・オブ・ディスティンクション、バリラ G. E R. フラテッリ・スパ、ダコタ・グロワーズ・パスタ・カンパニー、エブロ・フーズ、エフリ・デチェコ・ディ・フィリッポSPA、M. ディアス・ブランコ、MAKFA、ネスレ、パスタ・フーズ、ピエリーノ冷凍食品、TreeHouse Foods Inc.などが挙げられています。本レポートで回答した主な質問 フードサービス用パスタの世界市場はこれまでどのように推移してきたか、また今後数年間はどのように推移していくか? COVID-19は世界の外食用パスタ市場にどのような影響を及ぼしたか? 主要な地域別市場とは? 製品タイプに基づく市場の内訳は? フードサービスチャネルに基づく市場の内訳は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? フードサービス用パスタの世界的な産業構造と主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Food Service Pasta Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Market Breakup by Product Type 5.4 Market Breakup by Foodservice Channel 5.5 Impact of COVID-19 5.6 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Dry Pasta 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Fresh Pasta 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Frozen Pasta 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Frozen Trends in Foodservice 6.3.3 Performance Analysis of Different Frozen Pasta 6.3.4 Key Channels Analysis 6.3.5 Competitive Pricing Strategy Analysis 6.3.6 Market Forecast 6.3.7 Frozen Pasta Market Breakup by Type 6.3.7.1 Filled Pasta 6.3.7.1.1 Market Trends 6.3.7.1.2 Market Forecast 6.3.7.2 Simple Pasta 6.3.7.2.1 Market Trends 6.3.7.2.2 Market Forecast 6.3.7.3 Ready Meal Pasta 6.3.7.3.1 Market Trends 6.3.7.3.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Foodservice Channel 7.1 Full-Service Restaurants 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Hotels & Leisure 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Social & Commercial Catering 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Quick Service Restaurants 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Travel Catering 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 7.6 Cash & Carry 7.6.1 Market Trends 7.6.2 Market Forecast 7.7 Bars & Cafes 7.7.1 Market Trends 7.7.2 Market Forecast 7.8 Others 7.8.1 Market Trends 7.8.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Region 8.1 North America 8.1.1 United States 8.1.1.1 Market Trends 8.1.1.2 Market Forecast 8.1.2 Canada 8.1.2.1 Market Trends 8.1.2.2 Market Forecast 8.2 Europe 8.2.1 Germany 8.2.1.1 Market Trends 8.2.1.2 Market Forecast 8.2.2 France 8.2.2.1 Market Trends 8.2.2.2 Market Forecast 8.2.3 United Kingdom 8.2.3.1 Market Trends 8.2.3.2 Market Forecast 8.2.4 Italy 8.2.4.1 Market Trends 8.2.4.2 Market Forecast 8.2.5 Spain 8.2.5.1 Market Trends 8.2.5.2 Market Forecast 8.2.6 Russia 8.2.6.1 Market Trends 8.2.6.2 Market Forecast 8.2.7 Others 8.2.7.1 Market Trends 8.2.7.2 Market Forecast 8.3 Asia Pacific 8.3.1 China 8.3.1.1 Market Trends 8.3.1.2 Market Forecast 8.3.2 Japan 8.3.2.1 Market Trends 8.3.2.2 Market Forecast 8.3.3 India 8.3.3.1 Market Trends 8.3.3.2 Market Forecast 8.3.4 South Korea 8.3.4.1 Market Trends 8.3.4.2 Market Forecast 8.3.5 Australia 8.3.5.1 Market Trends 8.3.5.2 Market Forecast 8.3.6 Indonesia 8.3.6.1 Market Trends 8.3.6.2 Market Forecast 8.3.7 Others 8.3.7.1 Market Trends 8.3.7.2 Market Forecast 8.4 Middle East and Africa 8.4.1 Saudi Arabia 8.4.1.1 Market Trends 8.4.1.2 Market Forecast 8.4.2 Turkey 8.4.2.1 Market Trends 8.4.2.2 Market Forecast 8.4.3 Others 8.4.3.1 Market Trends 8.4.3.2 Market Forecast 8.5 Latin America 8.5.1 Brazil 8.5.1.1 Market Trends 8.5.1.2 Market Forecast 8.5.2 Mexico 8.5.2.1 Market Trends 8.5.2.2 Market Forecast 8.5.3 Others 8.5.3.1 Market Trends 8.5.3.2 Market Forecast 9 SWOT Analysis 9.1 Overview 9.2 Strengths 9.3 Weakness 9.4 Opportunities 9.5 Threats 10 Value Chain Analysis 11 Porter’s Five Forces Analysis 11.1 Overview 11.2 Bargaining Power of Buyers 11.3 Bargaining Power of Suppliers 11.4 Degree of Competition 11.5 Threat of New Entrants 11.6 Threat of Substitutes 12 Competitive Landscape 12.1 List of Key Players 12.2 Market Share 12.3 Profiles of Key Players 12.3.1 Ajinomoto Co. Inc. 12.3.1.1 Company Overview 12.3.1.2 Product Portfolio 12.3.1.3 Financials 12.3.1.4 SWOT 12.3.2 Altoni Pasta 12.3.2.1 Company Overview 12.3.2.2 Product Portfolio 12.3.3 Armanino Foods of Distinction, Inc. 12.3.3.1 Company Overview 12.3.3.2 Product Portfolio 12.3.3.3 Financials 12.3.4 Barilla G. E R. Fratelli Spa 12.3.4.1 Company Overview 12.3.4.2 Product Portfolio 12.3.4.3 Financials 12.3.4.4 SWOT 12.3.5 Dakota Growers Pasta Company, Inc. 12.3.5.1 Company Overview 12.3.5.2 Product Portfolio 12.3.5.3 Financials 12.3.5.4 SWOT 12.3.6 Ebro Foods, S.A. 12.3.6.1 Company Overview 12.3.6.2 Product Portfolio 12.3.6.3 Financials 12.3.6.4 SWOT 12.3.7 F.lli De Cecco di Filippo SpA 12.3.7.1 Company Overview 12.3.7.2 Product Portfolio 12.3.8 M. Dias Branco 12.3.8.1 Company Overview 12.3.8.2 Product Portfolio 12.3.8.3 Financials 12.3.9 MAKFA 12.3.9.1 Company Overview 12.3.9.2 Product Portfolio 12.3.10 Nestle 12.3.10.1 Company Overview 12.3.10.2 Product Portfolio 12.3.10.3 Financials 12.3.10.4 SWOT 12.3.11 Pasta Foods 12.3.11.1 Company Overview 12.3.11.2 Product Portfolio 12.3.12 Pierino Frozen Foods 12.3.12.1 Company Overview 12.3.12.2 Product Portfolio 12.3.13 TreeHouse Foods Inc. 12.3.13.1 Company Overview 12.3.13.2 Product Portfolio 12.3.13.3 Financials 12.3.13.4 SWOT
SummaryThe global food service pasta market reached a value of US$ 4,650.3 Million in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 5,922.8 Million by 2027, exhibiting a CAGR of 3.4% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use sectors. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Food Service Pasta Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Market Breakup by Product Type 5.4 Market Breakup by Foodservice Channel 5.5 Impact of COVID-19 5.6 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Dry Pasta 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Fresh Pasta 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Frozen Pasta 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Frozen Trends in Foodservice 6.3.3 Performance Analysis of Different Frozen Pasta 6.3.4 Key Channels Analysis 6.3.5 Competitive Pricing Strategy Analysis 6.3.6 Market Forecast 6.3.7 Frozen Pasta Market Breakup by Type 6.3.7.1 Filled Pasta 6.3.7.1.1 Market Trends 6.3.7.1.2 Market Forecast 6.3.7.2 Simple Pasta 6.3.7.2.1 Market Trends 6.3.7.2.2 Market Forecast 6.3.7.3 Ready Meal Pasta 6.3.7.3.1 Market Trends 6.3.7.3.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Foodservice Channel 7.1 Full-Service Restaurants 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Hotels & Leisure 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Social & Commercial Catering 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Quick Service Restaurants 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Travel Catering 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 7.6 Cash & Carry 7.6.1 Market Trends 7.6.2 Market Forecast 7.7 Bars & Cafes 7.7.1 Market Trends 7.7.2 Market Forecast 7.8 Others 7.8.1 Market Trends 7.8.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Region 8.1 North America 8.1.1 United States 8.1.1.1 Market Trends 8.1.1.2 Market Forecast 8.1.2 Canada 8.1.2.1 Market Trends 8.1.2.2 Market Forecast 8.2 Europe 8.2.1 Germany 8.2.1.1 Market Trends 8.2.1.2 Market Forecast 8.2.2 France 8.2.2.1 Market Trends 8.2.2.2 Market Forecast 8.2.3 United Kingdom 8.2.3.1 Market Trends 8.2.3.2 Market Forecast 8.2.4 Italy 8.2.4.1 Market Trends 8.2.4.2 Market Forecast 8.2.5 Spain 8.2.5.1 Market Trends 8.2.5.2 Market Forecast 8.2.6 Russia 8.2.6.1 Market Trends 8.2.6.2 Market Forecast 8.2.7 Others 8.2.7.1 Market Trends 8.2.7.2 Market Forecast 8.3 Asia Pacific 8.3.1 China 8.3.1.1 Market Trends 8.3.1.2 Market Forecast 8.3.2 Japan 8.3.2.1 Market Trends 8.3.2.2 Market Forecast 8.3.3 India 8.3.3.1 Market Trends 8.3.3.2 Market Forecast 8.3.4 South Korea 8.3.4.1 Market Trends 8.3.4.2 Market Forecast 8.3.5 Australia 8.3.5.1 Market Trends 8.3.5.2 Market Forecast 8.3.6 Indonesia 8.3.6.1 Market Trends 8.3.6.2 Market Forecast 8.3.7 Others 8.3.7.1 Market Trends 8.3.7.2 Market Forecast 8.4 Middle East and Africa 8.4.1 Saudi Arabia 8.4.1.1 Market Trends 8.4.1.2 Market Forecast 8.4.2 Turkey 8.4.2.1 Market Trends 8.4.2.2 Market Forecast 8.4.3 Others 8.4.3.1 Market Trends 8.4.3.2 Market Forecast 8.5 Latin America 8.5.1 Brazil 8.5.1.1 Market Trends 8.5.1.2 Market Forecast 8.5.2 Mexico 8.5.2.1 Market Trends 8.5.2.2 Market Forecast 8.5.3 Others 8.5.3.1 Market Trends 8.5.3.2 Market Forecast 9 SWOT Analysis 9.1 Overview 9.2 Strengths 9.3 Weakness 9.4 Opportunities 9.5 Threats 10 Value Chain Analysis 11 Porter’s Five Forces Analysis 11.1 Overview 11.2 Bargaining Power of Buyers 11.3 Bargaining Power of Suppliers 11.4 Degree of Competition 11.5 Threat of New Entrants 11.6 Threat of Substitutes 12 Competitive Landscape 12.1 List of Key Players 12.2 Market Share 12.3 Profiles of Key Players 12.3.1 Ajinomoto Co. Inc. 12.3.1.1 Company Overview 12.3.1.2 Product Portfolio 12.3.1.3 Financials 12.3.1.4 SWOT 12.3.2 Altoni Pasta 12.3.2.1 Company Overview 12.3.2.2 Product Portfolio 12.3.3 Armanino Foods of Distinction, Inc. 12.3.3.1 Company Overview 12.3.3.2 Product Portfolio 12.3.3.3 Financials 12.3.4 Barilla G. E R. Fratelli Spa 12.3.4.1 Company Overview 12.3.4.2 Product Portfolio 12.3.4.3 Financials 12.3.4.4 SWOT 12.3.5 Dakota Growers Pasta Company, Inc. 12.3.5.1 Company Overview 12.3.5.2 Product Portfolio 12.3.5.3 Financials 12.3.5.4 SWOT 12.3.6 Ebro Foods, S.A. 12.3.6.1 Company Overview 12.3.6.2 Product Portfolio 12.3.6.3 Financials 12.3.6.4 SWOT 12.3.7 F.lli De Cecco di Filippo SpA 12.3.7.1 Company Overview 12.3.7.2 Product Portfolio 12.3.8 M. Dias Branco 12.3.8.1 Company Overview 12.3.8.2 Product Portfolio 12.3.8.3 Financials 12.3.9 MAKFA 12.3.9.1 Company Overview 12.3.9.2 Product Portfolio 12.3.10 Nestle 12.3.10.1 Company Overview 12.3.10.2 Product Portfolio 12.3.10.3 Financials 12.3.10.4 SWOT 12.3.11 Pasta Foods 12.3.11.1 Company Overview 12.3.11.2 Product Portfolio 12.3.12 Pierino Frozen Foods 12.3.12.1 Company Overview 12.3.12.2 Product Portfolio 12.3.13 TreeHouse Foods Inc. 12.3.13.1 Company Overview 12.3.13.2 Product Portfolio 12.3.13.3 Financials 12.3.13.4 SWOT
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(食品)の最新刊レポートIMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポートよくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/15 10:26 157.84 円 166.62 円 202.61 円 |