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米国のパーソナルケア製品市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別、性別(男性、女性)、年齢層別、流通チャネル別、セグメント別予測、2024年~2030年


U.S. Personal Care Products Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product, By Gender (Men, Women), By Age Group, By Distribution Channel, And Segment Forecasts, 2024 - 2030

米国のパーソナルケア製品市場の成長と動向 米国のパーソナルケア製品市場規模は、2030年には1,101億1,000万ドルに達すると予測され、2024年から2030年までの年平均成長率は6.1%と予測されている。米国国勢調... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Grand View Research
グランドビューリサーチ
2024年8月12日 US$3,950
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80 英語

 

サマリー

米国のパーソナルケア製品市場の成長と動向

米国のパーソナルケア製品市場規模は、2030年には1,101億1,000万ドルに達すると予測され、2024年から2030年までの年平均成長率は6.1%と予測されている。米国国勢調査局によると、60歳以上の人口は2000年の3,500万人から2016年には4,920万人に増加し、2016年の総人口の15.2%を占めている。

米国のミレニアル世代は高齢化が進んでおり、若い世代は同国のパーソナルケアとビューティーケア産業に大きな影響を与えている。若い世代はスキンケア、カラーコスメ、その他のパーソナルケア製品に高額を費やす傾向があり、ソーシャルメディアにおける自分の存在感とマッチした外見を確保するためである。最近では、あらゆる化粧品やパーソナルケアのカテゴリーで、植物成分や天然成分を配合した新製品が数多く発売されている。例えば、エスティ ローダーにはアヴェダがあり、天然成分や植物成分を配合したオイルやシャンプーなどの製品を提供する、植物性のスキンケア・ヘアケアブランドである。パーソナルケア製品の製造に携わる企業としては、ジョンソン・エンド・ジョンソン、ロレアルSA、プロクター・アンド・ギャンブル、ユニリーバ、ヘレン・オブ・トロイ・リミテッド、コルゲート・パルモリーブ・カンパニー、エイボン・プロダクツ、エスティローダー・カンパニーズなどがある。

米国パーソナルケア製品市場レポートハイライト

- ミレニアル世代の購買力増加が主に市場の成長を牽引。

- 競争力を維持し天然成分製品に注力するために買収や売却を行う大手企業が市場を後押ししている。

- スキンケアは、アンチエイジング製品に対する需要の増加や人々の意識の高まりなどの要因により、最大かつ最も急成長している分野である。

- 同市場の主要企業には、ジョンソン・エンド・ジョンソン、ロレアルSA、プロクター・アンド・ギャンブル、ユニリーバ、ヘレン・オブ・トロイ・リミテッド、コルゲート・パルモリーブ・カンパニー、エイボン・プロダクツ、エスティローダー・カンパニーズなどがある。

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目次

目次

第1章.方法論とスコープ
1.1.市場セグメンテーションとスコープ
1.2.市場の定義
1.3.調査方法
1.3.1.情報収集
1.3.2.情報またはデータの分析
1.3.3.市場形成とデータの可視化
1.3.4.データの検証・公開
1.4.調査範囲と前提条件
1.4.1.データソース一覧
第2章.エグゼクティブ・サマリー
2.1.市場の展望
2.2.セグメントの展望
2.3.競合他社の洞察
第3章 米国パーソナルケア製品市場米国のパーソナルケア製品市場の変数、動向、スコープ
3.1.市場紹介/ライン展望
3.2.市場規模および成長見通し(百万米ドル)
3.3.市場ダイナミクス
3.3.1.市場促進要因分析
3.3.2.市場阻害要因分析
3.4.米国のパーソナルケア製品市場分析ツール
3.4.1.ポーター分析
3.4.1.1.サプライヤーの交渉力
3.4.1.2.買い手の交渉力
3.4.1.3.代替の脅威
3.4.1.4.新規参入による脅威
3.4.1.5.競争上のライバル
3.4.2.PESTEL分析
3.4.2.1.政治情勢
3.4.2.2.経済・社会情勢
3.4.2.3.技術的ランドスケープ
3.4.2.4.環境的ランドスケープ
3.4.2.5.法的景観
第4章.米国のパーソナルケア製品市場製品の推定と動向分析
4.1.セグメントダッシュボード
4.2.米国のパーソナルケア製品市場製品動向分析、2023年および2030年(百万米ドル)
4.3.スキンケア
4.3.1.スキンケア市場の売上高推計と予測、2018年~2030年(USD Million)
4.4.ヘアケア
4.4.1.ヘアケア市場の売上高推計と予測、2018年~2030年(USD Million)
4.5.シャワーとバス
4.5.1.シャワー・バス市場の収益予測および予測、2018年~2030年(USD Million)
4.6.香水/フレグランス
4.6.1.香水/フレグランス市場の収益予測および予測、2018年~2030年(百万米ドル)
4.7.カラー化粧品
4.7.1.カラー化粧品市場の売上高推定と予測、2018年~2030年(USD Million)
第5章.米国のパーソナルケア製品市場男女別推定と動向分析
5.1.セグメントダッシュボード
5.2.米国のパーソナルケア製品市場男女別動向分析、2023年および2030年(百万米ドル)
5.3.男性
5.3.1.男性市場の売上高推計および予測、2018年~2030年(USD Million)
5.4.女性
5.4.1.女性市場の売上高推計と予測、2018~2030年(USD Million)
第6章.米国のパーソナルケア製品市場年齢層別推計とトレンド分析
6.1.セグメントダッシュボード
6.2.米国のパーソナルケア製品市場年齢別動向分析、2023年および2030年(百万米ドル)
6.3.ティーンエイジャー(13~19歳)
6.3.1.10代(13~19歳)市場の売上高推計および予測、2018~2030年(百万米ドル)
6.4.ヤングアダルト(20~30歳)
6.4.1.若年成人(20~30歳)市場の売上高推計と予測、2018~2030年(USD Million)
6.5.成人(31~50歳)
6.5.1.成人(31~50歳)市場の売上高推計と予測、2018~2030年(USD Million)
6.6.成人(51歳以上)
6.6.1.成熟成人(51歳以上)市場の売上高推計と予測、2018年~2030年(USD Million)
第7章.米国のパーソナルケア製品市場の流通チャネル推計と動向分析
7.1.セグメントダッシュボード
7.2.米国のパーソナルケア製品市場流通チャネルの動き分析、2023年・2030年(百万米ドル)
7.3.ハイパーマーケット・スーパーマーケット
7.3.1.ハイパーマーケット・スーパーマーケット市場の収益予測および予測、2018年~2030年(百万米ドル)
7.4.美容専門店
7.4.1.専門美容店市場の売上高推計と予測、2018年~2030年(USD Million)
7.5.薬局・ドラッグストア
7.5.1.薬局・ドラッグストア市場の収益予測および予測、2018年~2030年(USD Million)
7.6.オンライン/Eコマース
7.6.1.オンライン/Eコマース市場の収益予測および予測、2018年~2030年(USD Million)
7.7.その他
7.7.1.その他市場の収益予測および予測、2018年~2030年(USD Million)
第8章 競争環境競争環境
8.1.主要市場参入企業の最新動向と影響分析
8.2.企業の分類
8.3.企業ヒートマップ分析
8.4.企業プロフィール
8.4.1.コティ社
8.4.1.1.参加者の概要
8.4.1.2.財務パフォーマンス
8.4.1.3.製品ベンチマーク
8.4.1.4.最近の動向/戦略的イニシアティブ
8.4.2.ロレアルグループ
8.4.2.1.参加企業の概要
8.4.2.2.財務パフォーマンス
8.4.2.3.製品ベンチマーク
8.4.2.4.最近の開発/戦略的イニシアティブ
8.4.3.エスティローダー・カンパニーズ
8.4.3.1.参加企業の概要
8.4.3.2.業績
8.4.3.3.製品ベンチマーク
8.4.3.4.最近の動向/戦略的イニシアティブ
8.4.4.レブロンコンシューマープロダクツLLC
8.4.4.1.参加企業の概要
8.4.4.2.業績
8.4.4.3.製品ベンチマーク
8.4.4.4.最近の開発/戦略的イニシアティブ
8.4.5.エイボン・プロダクツ
8.4.5.1.参加企業の概要
8.4.5.2.業績
8.4.5.3.製品ベンチマーク
8.4.5.4.最近の開発/戦略的イニシアティブ
8.4.6.ユニリーバ・ピーエルシー
8.4.6.1.参加企業の概要
8.4.6.2.業績
8.4.6.3.製品ベンチマーク
8.4.6.4.最近の開発/戦略的イニシアティブ
8.4.7.プロクター・アンド・ギャンブル(P&G)社
8.4.7.1.参加企業の概要
8.4.7.2.業績
8.4.7.3.製品ベンチマーク
8.4.7.4.最近の開発/戦略的イニシアティブ
8.4.8.バイヤスドルフ
8.4.8.1.参加企業の概要
8.4.8.2.業績
8.4.8.3.製品ベンチマーク
8.4.8.4.最近の開発/戦略的イニシアティブ
8.4.9.ヘンケルAG&Co KGaA
8.4.9.1.参加企業の概要
8.4.9.2.業績
8.4.9.3.製品ベンチマーク
8.4.9.4.最近の開発/戦略的イニシアティブ
8.4.10.花王株式会社
8.4.10.1.参加企業の概要
8.4.10.2.業績
8.4.10.3.製品ベンチマーク
8.4.10.4.最近の動向/戦略的イニシアティブ

 

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Summary

U.S. Personal Care Products Market Growth & Trends

The U.S. personal care products market size is expected to reach USD 110.11 billion in 2030 and is projected to grow at a CAGR of 6.1% from 2024 to 2030. According to the United States Census Bureau, residents aged 60 and above have been grown up from 35.0 million in 2000 to 49.2 million in 2016 accounting for 15.2% of the total population in 2016.

The U.S.’s millennial group is aging, the younger generations have a huge impact on the country’s personal care and beauty care industry. The young generation tends to spend a high amount on the skincare, color cosmetics, and other personal care products for ensuring their appearance matching with their social media presence. Nowadays, many new products are launched featuring botanical and natural ingredients across all cosmetics and personal care categories. For instance, Estee lauder have Aveda, it’s a botanical skin and hair care brand that offers products such as oils and shampoos with the natural and botanical ingredients.Few companies engaged in manufacturing of the personal care products are Johnson and Johnson, L’Oreal SA, Procter and Gamble, Unilever, Helen of Troy Limited, Colgate-Palmolive Company, Avon Products, Inc and Estee Lauder Companies Inc.

U.S. Personal Care Products Market Report Highlights

• Increasing purchasing power of the millennials is primarily driving the growth of this market.

• Significant players undertaking acquisitions and divestments to remain competitive and focus on natural ingredients products is boosting the market.

• Skincare is the largest and the fastest growing segment owing to the factors such as increasing demand for the anti-aging products and increased consciousness among people.

• Key players in the market include Johnson and Johnson, L’Oreal SA, Procter and Gamble, Unilever, Helen of Troy Limited, Colgate-Palmolive Company, Avon Products, Inc and Estee Lauder Companies Inc.



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Table of Contents

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope
1.1. Market Segmentation and Scope
1.2. Market Definitions
1.3. Research Methodology
1.3.1. Information Procurement
1.3.2. Information or Data Analysis
1.3.3. Market Formulation & Data Visualization
1.3.4. Data Validation & Publishing
1.4. Research Scope and Assumptions
1.4.1. List of Data Sources
Chapter 2. Executive Summary
2.1. Market Outlook
2.2. Segment Outlook
2.3. Competitive Insights
Chapter 3. U.S. Personal Care Products Market Variables, Trends, & Scope
3.1. Market Introduction/Lineage Outlook
3.2. Market Size and Growth Prospects (USD Million)
3.3. Market Dynamics
3.3.1. Market Drivers Analysis
3.3.2. Market Restraints Analysis
3.4. U.S. Personal Care Products Market Analysis Tools
3.4.1. Porter’s Analysis
3.4.1.1. Bargaining power of the suppliers
3.4.1.2. Bargaining power of the buyers
3.4.1.3. Threats of substitution
3.4.1.4. Threats from new entrants
3.4.1.5. Competitive rivalry
3.4.2. PESTEL Analysis
3.4.2.1. Political landscape
3.4.2.2. Economic and Social landscape
3.4.2.3. Technological landscape
3.4.2.4. Environmental landscape
3.4.2.5. Legal landscape
Chapter 4. U.S. Personal Care Products Market: Product Estimates & Trend Analysis
4.1. Segment Dashboard
4.2. U.S. Personal Care Products Market: Product Movement Analysis, 2023 & 2030 (USD Million)
4.3. Skin Care
4.3.1. Skin Care Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
4.4. Hair Care
4.4.1. Hair Care Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
4.5. Shower and Bath
4.5.1. Shower and Bath Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
4.6. Perfume/Fragrances
4.6.1. Perfume/Fragrances Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
4.7. Color Cosmetics
4.7.1. Color Cosmetics Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 5. U.S. Personal Care Products Market: Gender Estimates & Trend Analysis
5.1. Segment Dashboard
5.2. U.S. Personal Care Products Market: Gender Movement Analysis, 2023 & 2030 (USD Million)
5.3. Men
5.3.1. Men Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
5.4. Women
5.4.1. Women Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 6. U.S. Personal Care Products Market: Age Group Estimates & Trend Analysis
6.1. Segment Dashboard
6.2. U.S. Personal Care Products Market: Age Group Movement Analysis, 2023 & 2030 (USD Million)
6.3. Teenagers (Ages 13-19)
6.3.1. Teenagers (Ages 13-19) Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
6.4. Young Adults (Ages 20-30)
6.4.1. Young Adults (Ages 20-30) Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
6.5. Adults (Ages 31-50)
6.5.1. Adults (Ages 31-50) Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
6.6. Mature Adults (Ages 51 & Above)
6.6.1. Mature Adults (Ages 51 & Above) Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 7. U.S. Personal Care Products Market Distribution Channel Estimate & Trend Analysis
7.1. Segment Dashboard
7.2. U.S. Personal Care Products Market: Distribution Channel Movement Analysis, 2023 & 2030 (USD Million)
7.3. Hypermarkets & Supermarkets
7.3.1. Hypermarkets & Supermarkets Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
7.4. Specialty Beauty Stores
7.4.1. Specialty Beauty Stores Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
7.5. Pharmacies & Drugstores
7.5.1. Pharmacies & Drugstores Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
7.6. Online/E-commerce
7.6.1. Online/E-commerce Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
7.7. Others
7.7.1. Others Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 8. Competitive Landscape
8.1. Recent Developments & Impact Analysis by Key Market Participants
8.2. Company Categorization
8.3. Company Heat Map Analysis
8.4. Company Profiles
8.4.1. Coty Inc.
8.4.1.1. Participant’s Overview
8.4.1.2. Financial Performance
8.4.1.3. Product Benchmarking
8.4.1.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
8.4.2. L’Oréal Group
8.4.2.1. Participant’s Overview
8.4.2.2. Financial Performance
8.4.2.3. Product Benchmarking
8.4.2.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
8.4.3. Estee Lauder Companies, Inc.
8.4.3.1. Participant’s Overview
8.4.3.2. Financial Performance
8.4.3.3. Product Benchmarking
8.4.3.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
8.4.4. Revlon Consumer Products LLC
8.4.4.1. Participant’s Overview
8.4.4.2. Financial Performance
8.4.4.3. Product Benchmarking
8.4.4.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
8.4.5. Avon Products, Inc.
8.4.5.1. Participant’s Overview
8.4.5.2. Financial Performance
8.4.5.3. Product Benchmarking
8.4.5.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
8.4.6. Unilever plc
8.4.6.1. Participant’s Overview
8.4.6.2. Financial Performance
8.4.6.3. Product Benchmarking
8.4.6.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
8.4.7. Procter & Gamble (P&G) Company
8.4.7.1. Participant’s Overview
8.4.7.2. Financial Performance
8.4.7.3. Product Benchmarking
8.4.7.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
8.4.8. Beiersdrof AG
8.4.8.1. Participant’s Overview
8.4.8.2. Financial Performance
8.4.8.3. Product Benchmarking
8.4.8.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
8.4.9. Henkel AG & Co KGaA
8.4.9.1. Participant’s Overview
8.4.9.2. Financial Performance
8.4.9.3. Product Benchmarking
8.4.9.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
8.4.10. Kao Corporation
8.4.10.1. Participant’s Overview
8.4.10.2. Financial Performance
8.4.10.3. Product Benchmarking
8.4.10.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives

 

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