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抗疲労化粧品の市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別(クリーム、オイル、ローション、美容液、ジェル、その他)、エンドユース別(女性、男性)、流通チャネル別、地域別、セグメント別予測、2024年~2030年


Anti-Fatigue Cosmetics Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Cream, Oil, Lotion, Serum, Gel, Others), By End Use (Women, Men), By Distribution Channel, By Region, And Segment Forecasts, 2024 - 2030

抗疲労化粧品市場の成長と動向 Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、世界の抗疲労化粧品市場規模は2030年までに2430万米ドルに達すると予測され、2024年から2030年までの年平均成長率は4.6%を... もっと見る

 

 

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Grand View Research
グランドビューリサーチ
2024年8月8日 US$5,950
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サマリー

抗疲労化粧品市場の成長と動向

Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、世界の抗疲労化粧品市場規模は2030年までに2430万米ドルに達すると予測され、2024年から2030年までの年平均成長率は4.6%を記録する。世界中の人々のストレスの増加、多忙なライフスタイル、不健康な食生活が肌に悪影響を及ぼしており、それが抗疲労化粧品の需要を促進している。また、大手化粧品ブランドによるスキンケア啓発キャンペーンの増加も、様々な抗疲労化粧品の範囲を拡大する可能性が高い。

クリームは2023年に37.3%以上の最大の売上シェアを占め、オーバーナイトモイスチャライザー、アンダーアイクリーム、アンダーアイプライマーがこのカテゴリーで最も人気のある製品として浮上している。これらの製品は肌に潤いを与え、くすみ、腫れ、クマ、毛穴を目立たなくする。数多くの企業が、競争に勝ち残るため、革新的な成分を配合した効果的な抗疲労化粧品を発売している。例えば、Glamglowは2019年、目元全体に活力を与え、よく休んだように見せることを目的とした「Brighteyes Illuminating Anti-Fatigue Eye Cream」を発売した。吸収の速いこのクリームは、リンゴ、スイカ、スイセンエキス、カフェイン、リノール酸、ペプチドなどの成分で、疲れて見える目の下に栄養を与える。

オンライン販売チャネルは、eコマース業界の繁栄と化粧品やパーソナルケア製品のオンライン購入に対する消費者の嗜好の高まりにより、予測期間中最も速いCAGR 5.4%で拡大すると予測される。Sephora、Amazon、Ulta Beauty, Inc.、Feelunique、Strawberrynetなどは、抗疲労化粧品やその他の化粧品を扱う主要な電子小売業者である。アジア太平洋地域は、2024年から2030年にかけて5.2%の安定したCAGRが見込まれる。中国、日本、韓国、インドなどの消費者は、パーソナルケアに高い関心を示している。このような意識は購買力の増加と相まって、抗疲労化粧品の需要に影響を与えるだろう。

この市場における主な競合企業には、L'Oréal S.A.、Unilever、Shiseido Company, Limited、The Estée Lauder Companies Inc.、Bio Veda Action Research Co. (Biotique)、Christian Dior SE、Nuxe, Inc.、Mesoestetic、Groupe Clarins SA、The Ordinaryなどがある。各社は、生産能力の拡張やM&A活動を通じて事業を拡大してきた。例えば、2016年6月、Bio Veda Action Research Co.(Biotique)は、製造能力拡張に2790万米ドルを投資する計画を発表した。同様に、2016年11月、エスティローダー・カンパニーズはBECCA化粧品を買収した。この買収は、より多くの顔色と色彩の製品を提供することに重点を置き、同社の化粧品ポートフォリオを拡大するのに役立った。

抗疲労化粧品市場レポートハイライト

- 2023年の売上シェアはクリームが37.3%超と最も大きく、オーバーナイトモイスチャライザー、アンダーアイクリーム、アンダーアイプライマーがこのカテゴリーで最も人気のある製品として浮上している。

- アジア太平洋地域の抗疲労化粧品市場は大幅な成長が見込まれる

- 北米は2023年に抗疲労化粧品市場を支配し、世界売上シェアの36.5%を占めた。これは、米国とカナダの消費者の間で皮膚疲労の有病率が増加していることに起因している。

- オンライン流通チャネルは、eコマース産業の繁栄と化粧品やパーソナルケア製品のオンライン購入に対する消費者の嗜好の高まりにより、予測期間中最も速いCAGR 5.4%で拡大すると予測される。

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目次

目次

第1章.方法論とスコープ
1.1.市場セグメンテーションとスコープ
1.2.市場の定義
1.3.調査方法
1.3.1.情報収集
1.3.2.情報またはデータの分析
1.3.3.市場形成とデータの可視化
1.3.4.データの検証・公開
1.4.調査範囲と前提条件
1.4.1.データソース一覧
第2章.エグゼクティブ・サマリー
2.1.市場の展望
2.2.セグメントの展望
2.3.競合他社の洞察
第3章 抗疲労化粧品市場抗疲労化粧品市場の変数、トレンド、スコープ
3.1.市場紹介/ライン展望
3.2.市場規模および成長見通し(USD Million)
3.3.市場ダイナミクス
3.3.1.市場促進要因分析
3.3.2.市場阻害要因分析
3.4.抗疲労化粧品市場分析ツール
3.4.1.ポーター分析
3.4.1.1.サプライヤーの交渉力
3.4.1.2.買い手の交渉力
3.4.1.3.代替の脅威
3.4.1.4.新規参入による脅威
3.4.1.5.競争上のライバル
3.4.2.PESTEL分析
3.4.2.1.政治情勢
3.4.2.2.経済・社会情勢
3.4.2.3.技術的ランドスケープ
3.4.2.4.環境的ランドスケープ
3.4.2.5.法的景観
第4章.抗疲労化粧品市場製品の推定と動向分析
4.1.セグメントダッシュボード
4.2.抗疲労化粧品市場:製品動向分析、2023年および2030年(百万米ドル)
4.3.クリーム
4.3.1.クリーム市場の収益予測と予測、2018年〜2030年(USD Million)
4.4.オイル
4.4.1.オイル市場の売上高推計と予測、2018~2030年(USD Million)
4.5.化粧水
4.5.1.ローション市場の収益予測および予測、2018年~2030年(百万米ドル)
4.6.美容液
4.6.1.美容液市場の収益予測および予測、2018年~2030年(百万米ドル)
4.7.ゲル
4.7.1.ゲル市場の売上高推定と予測、2018~2030年(USD Million)
4.8.その他
4.8.1.その他製品市場の収益予測および予測、2018年~2030年(USD Million)
第5章 抗疲労化粧品抗疲労化粧品市場最終用途の推定と動向分析
5.1.セグメントダッシュボード
5.2.抗疲労化粧品市場:最終用途の動向分析、2023年および2030年(百万米ドル)
5.3.女性
5.3.1.女性ユーザー市場の収益予測および予測、2018年~2030年(USD Million)
5.4.男性
5.4.1.男性ユーザー市場の売上高推計と予測、2018年~2030年(USD Million)
第6章.抗疲労化粧品市場流通チャネルの推定と動向分析
6.1.セグメントダッシュボード
6.2.抗疲労化粧品市場:流通チャネルの動向分析、2023年および2030年(百万米ドル)
6.3.オフライン
6.3.1.オフライン流通市場の収益推計と予測、2018年~2030年(USD Million)
6.4.オンライン
6.4.1.オンライン流通市場の収益予測および予測、2018年~2030年(USD Million)
第7章 抗疲労化粧品抗疲労化粧品市場地域別推計と動向分析
7.1.抗疲労化粧品市場シェア、地域別、2023年・2030年(百万米ドル)
7.2.北米
7.2.1.北米の抗疲労化粧品市場の推定と予測、2018年~2030年 (百万米ドル)
7.2.2.米国
7.2.2.1.米国の抗疲労化粧品市場の推定と予測、2018〜2030年 (百万米ドル)
7.2.3.カナダ
7.2.3.1.カナダの抗疲労化粧品市場の推定と予測、2018〜2030年 (百万米ドル)
7.2.4.メキシコ
7.2.4.1.メキシコの抗疲労化粧品市場の推定と予測、2018〜2030年 (百万米ドル)
7.3.欧州
7.3.1.欧州の抗疲労化粧品市場の推定と予測、2018〜2030年 (百万米ドル)
7.3.2.英国
7.3.2.1.イギリスの抗疲労化粧品市場の推定と予測、2018〜2030年 (百万米ドル)
7.3.3.ドイツ
7.3.3.1.ドイツの抗疲労化粧品市場の推定と予測、2018年〜2030年(USD Million)
7.3.4.フランス
7.3.4.1.フランスの抗疲労化粧品市場の推定と予測、2018〜2030年 (百万米ドル)
7.3.5.イタリア
7.3.5.1.イタリアの抗疲労化粧品市場の推定と予測、2018〜2030年 (百万米ドル)
7.3.6.スペイン
7.3.6.1.スペインの抗疲労化粧品市場の推定と予測、2018〜2030年(USD Million)
7.4.アジア太平洋
7.4.1.アジア太平洋地域の抗疲労化粧品市場の推定と予測、2018年〜2030年(USD Million)
7.4.2.中国
7.4.2.1.中国の抗疲労化粧品市場の推定と予測、2018年〜2030年(USD Million)
7.4.3.日本
7.4.3.1.日本の抗疲労化粧品市場の推定と予測、2018〜2030年(USD Million)
7.4.4.インド
7.4.4.1.インドの抗疲労化粧品市場の推定と予測、2018〜2030年(USD Million)
7.4.5.韓国
7.4.5.1.韓国の抗疲労化粧品市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Million)
7.4.6.オーストラリア
7.4.6.1.オーストラリアの抗疲労化粧品市場の推定と予測、2018〜2030年(USD Million)
7.5.ラテンアメリカ
7.5.1.中南米の抗疲労化粧品市場の推定と予測、2018年〜2030年(USD Million)
7.5.2.ブラジル
7.5.2.1.ブラジルの抗疲労化粧品市場の推定と予測、2018年~2030年 (百万米ドル)
7.6.中東・アフリカ
7.6.1.中東・アフリカの抗疲労化粧品市場の推定と予測、2018〜2030年 (百万米ドル)
7.6.2.アラブ首長国連邦
7.6.2.1.UAEの抗疲労化粧品市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Million)
第8章 競争環境競合の状況
8.1.主要市場参入企業の最新動向と影響分析
8.2.企業の分類
8.3.企業ヒートマップ分析
8.4.企業プロフィール
8.4.1.ロレアル
8.4.1.1.参加企業の概要
8.4.1.2.財務パフォーマンス
8.4.1.3.製品ベンチマーク
8.4.1.4.最近の動向/戦略的イニシアティブ
8.4.2.ユニリーバ
8.4.2.1.参加企業の概要
8.4.2.2.業績
8.4.2.3.製品ベンチマーク
8.4.2.4.最近の開発/戦略的イニシアティブ
8.4.3.株式会社資生堂
8.4.3.1.会社概要
8.4.3.2.業績
8.4.3.3.製品ベンチマーク
8.4.3.4.最近の動向/戦略的イニシアティブ
8.4.4.エスティ ローダー カンパニーズ
8.4.4.1.参加企業の概要
8.4.4.2.業績
8.4.4.3.製品ベンチマーク
8.4.4.4.最近の開発/戦略的イニシアティブ
8.4.5.株式会社バイオヴェーダ・アクションリサーチ(バイオティーク)
8.4.5.1.参加企業の概要
8.4.5.2.業績
8.4.5.3.製品ベンチマーク
8.4.5.4.最近の開発/戦略的イニシアティブ
8.4.6.クリスチャン・ディオールSE
8.4.6.1.参加企業の概要
8.4.6.2.業績
8.4.6.3.製品ベンチマーク
8.4.6.4.最近の開発/戦略的イニシアティブ
8.4.7.ニュクス
8.4.7.1.参加企業の概要
8.4.7.2.業績
8.4.7.3.製品ベンチマーク
8.4.7.4.最近の開発/戦略的イニシアティブ
8.4.8.クラランスグループ
8.4.8.1.参加企業の概要
8.4.8.2.業績
8.4.8.3.製品ベンチマーク
8.4.8.4.最近の開発/戦略的イニシアティブ
8.4.9.デシエム・ビューティ・グループ
8.4.9.1.参加企業の概要
8.4.9.2.業績
8.4.9.3.製品ベンチマーク
8.4.9.4.最近の動向/戦略的イニシアティブ

 

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Summary

Anti-Fatigue Cosmetics Market Growth & Trends

The global anti-fatigue cosmetics market size is expected to reach USD 24.3 million by 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc., registering a CAGR of 4.6% from 2024 to 2030. Growing stress, hectic lifestyle, and unhealthy diet of people around the world have been having a negative impact on their skin, thereby driving the demand for anti-fatigue cosmetics. An increasing number of skincare awareness campaigns by leading cosmetics brands is also likely to expand the scope of various anti-fatigue cosmetics.

Creams held the largest revenue share of over 37.3% in 2023, with overnight moisturizers, under-eye creams, and under-eye primers emerging as the most popular products in this category. These products hydrate the skin and reduce dullness, puffiness, dark circles, and pores. Numerous companies have been introducing effective anti-fatigue cosmetics with innovative ingredients to stay ahead of the competition. For instance, Glamglow launched its Brighteyes Illuminating Anti-Fatigue Eye Cream in 2019, aimed at energizing the entire eye area and making it appear well-rested. The fast-absorbing cream nourishes tired-looking under eyes with ingredients such as apple, watermelon, and narcissus extracts, caffeine, linoleic acid, and peptides.

The online distribution channel is projected to expand at the fastest CAGR of 5.4% over the forecast period owing to the thriving e-commerce industry and growing consumer preference for purchasing cosmetics and personal care products online. Sephora, Amazon, Ulta Beauty, Inc., Feelunique, and Strawberrynet are some of the key e-retailers of anti-fatigue and other cosmetics. Asia Pacific is expected to witness a steady CAGR of 5.2% from 2024 to 2030. Consumers in countries like China, Japan, South Korea, and India have shown a high interest in personal care. This awareness, coupled with increasing purchasing power, will impact the demand for anti-fatigue cosmetics.

Key competitors in this market include L’Oréal S.A.; Unilever; Shiseido Company, Limited; The Estée Lauder Companies Inc.; Bio Veda Action Research Co. (Biotique); Christian Dior SE; Nuxe, Inc.; Mesoestetic; Groupe Clarins SA; and The Ordinary. Companies have been expanding their business by extending production capacity or through merger and acquisition activities. For instance, in June 2016, Bio Veda Action Research Co. (Biotique) announced its plan to invest USD 27.9 million in manufacturing capacity expansion. Similarly, in November 2016, The Estée Lauder Companies Inc. acquired BECCA Cosmetics. This acquisition helped the former expand its makeup portfolio, with a focus on offering more complexion and color products.

Anti-Fatigue Cosmetics Market Report Highlights

• Creams held the largest revenue share of over 37.3% in 2023, with overnight moisturizers, under-eye creams, and under-eye primers emerging as the most popular products in this category

• The Asia Pacific anti-fatigue cosmetics market is anticipated to witness significant growth

• North America dominated the anti-fatigue cosmetics market in 2023, accounting for 36.5% of the global revenue share. This can be attributed to the increased prevalence of skin fatigue among consumers in the U.S. and Canada

• The online distribution channel is projected to expand at the fastest CAGR of 5.4% over the forecast period owing to the thriving e-commerce industry and growing consumer preference for purchasing cosmetics and personal care products online



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Table of Contents

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope
1.1. Market Segmentation and Scope
1.2. Market Definitions
1.3. Research Methodology
1.3.1. Information Procurement
1.3.2. Information or Data Analysis
1.3.3. Market Formulation & Data Visualization
1.3.4. Data Validation & Publishing
1.4. Research Scope and Assumptions
1.4.1. List of Data Sources
Chapter 2. Executive Summary
2.1. Market Outlook
2.2. Segment Outlook
2.3. Competitive Insights
Chapter 3. Anti-Fatigue Cosmetics Market Variables, Trends, & Scope
3.1. Market Introduction/Lineage Outlook
3.2. Market Size and Growth Prospects (USD Million)
3.3. Market Dynamics
3.3.1. Market Drivers Analysis
3.3.2. Market Restraints Analysis
3.4. Anti-Fatigue Cosmetics Market Analysis Tools
3.4.1. Porter’s Analysis
3.4.1.1. Bargaining power of the suppliers
3.4.1.2. Bargaining power of the buyers
3.4.1.3. Threats of substitution
3.4.1.4. Threats from new entrants
3.4.1.5. Competitive rivalry
3.4.2. PESTEL Analysis
3.4.2.1. Political landscape
3.4.2.2. Economic and Social landscape
3.4.2.3. Technological landscape
3.4.2.4. Environmental landscape
3.4.2.5. Legal landscape
Chapter 4. Anti-Fatigue Cosmetics Market: Product Estimates & Trend Analysis
4.1. Segment Dashboard
4.2. Anti-Fatigue Cosmetics Market: Product Movement Analysis, 2023 & 2030 (USD Million)
4.3. Cream
4.3.1. Cream Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
4.4. Oil
4.4.1. Oil Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
4.5. Lotion
4.5.1. Lotion Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
4.6. Serum
4.6.1. Serum Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
4.7. Gel
4.7.1. Gel Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
4.8. Others
4.8.1. Other Products Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 5. Anti-Fatigue Cosmetics Market: End Use Estimates & Trend Analysis
5.1. Segment Dashboard
5.2. Anti-Fatigue Cosmetics Market: End Use Movement Analysis, 2023 & 2030 (USD Million)
5.3. Women
5.3.1. Women Users Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
5.4. Men
5.4.1. Men Users Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 6. Anti-Fatigue Cosmetics Market: Distribution Channel Estimates & Trend Analysis
6.1. Segment Dashboard
6.2. Anti-Fatigue Cosmetics Market: Distribution Channel Movement Analysis, 2023 & 2030 (USD Million)
6.3. Offline
6.3.1. Offline Distribution Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
6.4. Online
6.4.1. Online Distribution Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 7. Anti-Fatigue Cosmetics Market: Regional Estimates & Trend Analysis
7.1. Anti-Fatigue Cosmetics Market Share, By Region, 2023 & 2030 (USD Million)
7.2. North America
7.2.1. North America Anti-Fatigue Cosmetics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
7.2.2. U.S.
7.2.2.1. U.S. Anti-Fatigue Cosmetics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
7.2.3. Canada
7.2.3.1. Canada Anti-Fatigue Cosmetics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
7.2.4. Mexico
7.2.4.1. Mexico Anti-Fatigue Cosmetics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3. Europe
7.3.1. Europe Anti-Fatigue Cosmetics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.2. UK
7.3.2.1. UK Anti-Fatigue Cosmetics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.3. Germany
7.3.3.1. Germany Anti-Fatigue Cosmetics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.4. France
7.3.4.1. France Anti-Fatigue Cosmetics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.5. Italy
7.3.5.1. Italy Anti-Fatigue Cosmetics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.6. Spain
7.3.6.1. Spain Anti-Fatigue Cosmetics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
7.4. Asia Pacific
7.4.1. Asia Pacific Anti-Fatigue Cosmetics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
7.4.2. China
7.4.2.1. China Anti-Fatigue Cosmetics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
7.4.3. Japan
7.4.3.1. Japan Anti-Fatigue Cosmetics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
7.4.4. India
7.4.4.1. India Anti-Fatigue Cosmetics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
7.4.5. South Korea
7.4.5.1. South Korea Anti-Fatigue Cosmetics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
7.4.6. Australia
7.4.6.1. Australia Anti-Fatigue Cosmetics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
7.5. Latin America
7.5.1. Latin America Anti-Fatigue Cosmetics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
7.5.2. Brazil
7.5.2.1. Brazil Anti-Fatigue Cosmetics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
7.6. Middle East and Africa
7.6.1. Middle East and Africa Anti-Fatigue Cosmetics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
7.6.2. UAE
7.6.2.1. UAE Anti-Fatigue Cosmetics Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 8. Competitive Landscape
8.1. Recent Developments & Impact Analysis by Key Market Participants
8.2. Company Categorization
8.3. Company Heat Map Analysis
8.4. Company Profiles
8.4.1. L’Oréal S.A.
8.4.1.1. Participant’s Overview
8.4.1.2. Financial Performance
8.4.1.3. Product Benchmarking
8.4.1.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
8.4.2. Unilever
8.4.2.1. Participant’s Overview
8.4.2.2. Financial Performance
8.4.2.3. Product Benchmarking
8.4.2.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
8.4.3. Shiseido Company, Limited
8.4.3.1. Participant’s Overview
8.4.3.2. Financial Performance
8.4.3.3. Product Benchmarking
8.4.3.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
8.4.4. The Estee Lauder Companies Inc
8.4.4.1. Participant’s Overview
8.4.4.2. Financial Performance
8.4.4.3. Product Benchmarking
8.4.4.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
8.4.5. Bio Veda Action Research Co. (Biotique)
8.4.5.1. Participant’s Overview
8.4.5.2. Financial Performance
8.4.5.3. Product Benchmarking
8.4.5.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
8.4.6. Christian Dior SE
8.4.6.1. Participant’s Overview
8.4.6.2. Financial Performance
8.4.6.3. Product Benchmarking
8.4.6.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
8.4.7. Nuxe
8.4.7.1. Participant’s Overview
8.4.7.2. Financial Performance
8.4.7.3. Product Benchmarking
8.4.7.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
8.4.8. Groupe Clarins
8.4.8.1. Participant’s Overview
8.4.8.2. Financial Performance
8.4.8.3. Product Benchmarking
8.4.8.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
8.4.9. DECIEM Beauty Group Inc.
8.4.9.1. Participant’s Overview
8.4.9.2. Financial Performance
8.4.9.3. Product Benchmarking
8.4.9.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives

 

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