スタンドアップジッパーポーチ市場Stand-up Zipper Pouches Market スタンドアップジッパーポーチ市場2015-2021年の世界産業分析と2022-2032年の機会評価 FMIが発行したスタンドアップジッパーポーチに関する最新市場調査レポートは、2015-2021年の世界産業分析と2022-2032年の機... もっと見る
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリースタンドアップジッパーポーチ市場2015-2021年の世界産業分析と2022-2032年の機会評価FMIが発行したスタンドアップジッパーポーチに関する最新市場調査レポートは、2015-2021年の世界産業分析と2022-2032年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ることができます。 市場区分 スタンドアップジッパーポーチの世界市場は、市場のあらゆる側面をカバーし、読者に完全な市場情報を提示するために詳細にセグメント化されています。 素材タイプ別:プラスチック - 紙 - アルミニウム 容量別 - 1.5オンス未満 - 1.5オンス~3オンス - 3オズ~7.5オズ - 7.5オズ~15オズ - 15オズ~30オズ - 30オズ以上 最終用途別 - 食品 - ヘルスケア&医薬品 - 電気・電子 - 化粧品・パーソナルケア - 自動車 - 消費財 - その他 地域別 - 北米 - ラテンアメリカ - アジア太平洋 - 中東・アフリカ - 欧州 レポートの章立て エグゼクティブサマリー スタンドアップジッパーパウチ市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、またアセプティック加工に関するFMI分析および推奨事項が含まれています。 第01章 市場概要 この章では、スタンドアップジッパーパウチ市場の詳細なセグメンテーションと定義が記載されており、アセプティック加工に関する基本情報を理解するのに役立ちます。また、この章では、読者がスタンドアップジッパーパウチ市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立つ市場スコープ、分類学、および制限を強調します。 第02章 市場の背景 この章では、バイネイチャーの加工方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析が含まれています。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界のGDP成長見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、近代的貿易の普及、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。また、本章では市場をより深く理解するために、予測要因-関連性と影響、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)についても取り上げています。 第03章 スタンドアップジッパーポーチの世界市場需要分析2015-2021年および予測、2022-2032年 この章では、過去の市場価値(560億米ドル)分析(2015-2021年)、現在および将来の市場価値(37.6億米ドル)および数量(5% %)予測(2022-2032年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対ドル機会分析国別に基づいています。 第04章 スタンドアップジッパーポーチの世界市場:価格分析 性質別」に基づいて、価格分析章では、地域別価格分析(米ドル/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因を含みます。 第05章 スタンドアップジッパーポーチの世界市場分析 2015-2021年および予測 2022-2032年:素材タイプ別 素材タイプ別に、スタンドアップジッパーポーチ市場はプラスチック、紙、アルミニウムに区分される。また、上記の素材タイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。 第06章 スタンドアップジッパーポーチの世界市場分析2015-2021年および予測2022-2032年:容量別 容量別に、スタンドアップジッパーポーチ市場は1.5オンス未満、1.5オンスから3オンス、3オンスから7.5オンス、7.5オンスから15オンス、15オンスから30オンス、30オンス以上に区分されます。このセクションでは、容量別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の容量別の金額予測と前年比成長率比較も提供する。 第07章 スタンドアップジッパーポーチの世界市場分析2015-2021年および予測2022-2032年:最終用途別 最終用途別に、スタンドアップジッパーポーチ市場は食品、ヘルスケア&医薬品、電気・電子、化粧品&パーソナルケア、自動車、消費財、その他に区分されます。また、本セクションでは、「最終用途別」に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記のエンドユーズ別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。 第08章 スタンドアップジッパーポーチの世界市場分析2015-2021年および予測2022-2032年:地域別 地域別に見ると、スタンドアップジッパーポーチ市場は北米、中南米、アジア太平洋、MEA、ヨーロッパに区分されます。また、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の地域別市場規模予測や前年比成長率比較もご覧いただけます。 第09章 北米のスタンドアップジッパーポーチ市場分析 2015-2021年および予測 2022-2032年 この章では、北米地域におけるスタンドアップジッパーポーチの成長の詳細な分析を、米国とカナダを含む国別の評価とともに掲載しています。また、読者は北米地域の様々なセグメントや国に基づく地域動向、規制、市場成長もご覧いただけます。 第10章 ラテンアメリカのスタンドアップジッパーポーチ市場分析 2015-2021年および予測 2022-2032年 本章では、中南米地域におけるスタンドアップジッパーポーチの成長について、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米地域を含む国別評価とともに詳細に分析します。読者は、中南米地域におけるスタンドアップジッパーポーチ市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。 第11章 欧州のスタンドアップジッパーポーチ市場分析2015-2021年および予測2022-2032年 本章では、ドイツ、イタリア、フランス、イギリス、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他のヨーロッパ地域を含む国別評価とともに、ヨーロッパ地域におけるスタンドアップジッパーポーチの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるスタンドアップジッパーポーチ市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。 第12章 東アジアのスタンドアップジッパーポーチ市場分析2015-2021年および予測2022-2032年 本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域におけるスタンドアップジッパーポーチの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるスタンドアップジッパーポーチ市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。 第13章 南アジアのスタンドアップジッパーポーチ市場分析2015-2021年および予測2022-2032年 本章では、南アジア地域におけるスタンドアップジッパーポーチの成長に関する詳細な分析を、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、南アジアのその他の地域を含む国別の評価とともに紹介します。読者は、地域市場におけるスタンドアップジッパーポーチ市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。 第14章 中東およびアフリカのスタンドアップジッパーポーチ市場分析 2015-2021年および予測 2022-2032年 本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域におけるスタンドアップジッパーポーチの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるスタンドアップジッパーポーチ市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。 第15章 主要国スタンドアップジッパーポーチ市場分析2017-2021年および予測2022-2032年 この章では、世界の主要国においてスタンドアップジッパーポーチ市場がどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。 第16章 市場構造分析-グローバル評価 この章では、企業ダッシュボード、企業階層別の産業構造分析、2022E、トッププレイヤーの企業シェア分析、2022E、競争ベンチマーキング-マトリックスを掲載しています。 第17章 競合の深堀り(暫定リスト) 本章では、本レポートで調査対象としている企業の会社概要、By Natureポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高の足跡、SWOT分析、戦略概要を掲載している。本レポートで取り上げている市場プレイヤーには、Amcor Plc.、San Miguel Yamamura Packaging Corporation、Aisapack SA、Graham Packaging Companyなどがあります。 第18章 前提条件と頭字語 この章では、スタンドアップジッパーパウチレポートに含まれる情報と統計のベースとなる略語と仮定のリストを掲載しています。 第19章 調査方法 この章では、スタンドアップジッパーポーチ市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために行った調査方法について読者の理解を助けます。 目次1. Executive Summary1.1. Global Market Outlook 1.2. Demand-side Trends 1.3. Supply-side Trends 1.4. Technology Roadmap Analysis 1.5. Analysis and Recommendations 2. Market Overview 2.1. Market Coverage / Taxonomy 2.2. Market Definition / Scope / Limitations 3. Market Background 3.1. Market Dynamics 3.1.1. Drivers 3.1.2. Restraints 3.1.3. Opportunity 3.1.4. Trends 3.2. Impact of Covid-19 3.2.1. Demand in Optimistic Scenario 3.2.2. Demand in Likely Scenario 3.2.3. Demand in Conservative Scenario 3.3. Macro Factors and Forecast Factors 3.4. Value Chain Analysis 3.4.1. Profit Margin Analysis 3.4.2. Raw Material Suppliers 3.4.3. Manufacturers, Wholesalers and Distributors 3.4.4. End Users/ Customers 3.5. Regional Parent Market Outlook 3.6. Production and Consumption Statistics 3.7. Global Average Pricing Analysis Benchmark 4. Global Market Analysis 2015-2021 and Forecast, 2022-2032 4.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis, 2015-2021 4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Projections, 2022-2032 4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis 4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis 5. Global Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032, By Material 5.1. Introduction / Key Findings 5.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis By Material, 2015-2021 5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis and Forecast By Material, 2022-2032 5.3.1. Plastic 5.3.2. Paper & Paperboard 5.3.3. Metal (Foil) 5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Material, 2015-2021 5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Material, 2022-2032 6. Global Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032, By Product Type 6.1. Introduction / Key Findings 6.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis By Product Type, 2015-2021 6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis and Forecast By Product Type, 2022-2032 6.3.1. Block Bottom 6.3.2. Side Gusset 6.3.3. Bottom Gusset 6.3.4. Spout Pouch 6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Product Type, 2015-2021 6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Product Type, 2022-2032 7. Global Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032, By End Use 7.1. Introduction / Key Findings 7.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis By End Use, 2015-2021 7.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis and Forecast By End Use, 2022-2032 7.3.1. Food & Beverage 7.3.2. Cosmetics & Personal Care 7.3.3. Pharmaceuticals 7.3.4. Agriculture 7.3.5. Homecare 7.3.6. Other Consumer Goods 7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By End Use, 2015-2021 7.5. Absolute $ Opportunity Analysis By End Use, 2022-2032 8. Global Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032, By Region 8.1. Introduction / Key Findings 8.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis By Region, 2015-2021 8.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis and Forecast By Region, 2022-2032 8.3.1. North America 8.3.2. Latin America 8.3.3. Europe 8.3.4. East Asia 8.3.5. South Asia 8.3.6. Oceania 8.3.7. Middle East and Africa (MEA) 8.4. Market Attractiveness Analysis, by Region 9. North America Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032, By Country 9.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 9.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 9.2.1. By Country 9.2.1.1. U.S. 9.2.1.2. Canada 9.2.2. By Material 9.2.3. By Product Type 9.2.4. By End Use 9.3. Market Attractiveness Analysis 9.3.1. By Country 9.3.2. By Material 9.3.3. By Product Type 9.3.4. By End Use 9.4. Key Takeaways 10. Latin America Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032, By Country 10.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 10.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 10.2.1. By Country 10.2.1.1. Brazil 10.2.1.2. Mexico 10.2.1.3. Argentina 10.2.1.4. Chile 10.2.1.5. Peru 10.2.1.6. Rest of Latin America 10.2.2. By Material 10.2.3. By Product Type 10.2.4. By End Use 10.3. Market Attractiveness Analysis 10.3.1. By Country 10.3.2. By Material 10.3.3. By Product Type 10.3.4. By End Use 10.4. Key Takeaways 11. Europe Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032, By Country 11.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 11.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 11.2.1. By Country 11.2.1.1. Germany 11.2.1.2. Italy 11.2.1.3. France 11.2.1.4. U.K. 11.2.1.5. Spain 11.2.1.6. BENELUX 11.2.1.7. Nordic 11.2.1.8. Russia 11.2.1.9. Poland 11.2.1.10. Rest of Europe 11.2.2. By Material 11.2.3. By Product Type 11.2.4. By End Use 11.3. Market Attractiveness Analysis 11.3.1. By Country 11.3.2. By Material 11.3.3. By Product Type 11.3.4. By End Use 11.4. Key Takeaways 12. East Asia Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032, By Country 12.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 12.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 12.2.1. By Country 12.2.1.1. China 12.2.1.2. Japan 12.2.1.3. South Korea 12.2.2. By Material 12.2.3. By Product Type 12.2.4. By End Use 12.3. Market Attractiveness Analysis 12.3.1. By Country 12.3.2. By Material 12.3.3. By Product Type 12.3.4. By End Use 12.4. Key Takeaways 13. South Asia Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032, By Country 13.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 13.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 13.2.1. By Country 13.2.1.1. India 13.2.1.2. Thailand 13.2.1.3. Malaysia 13.2.1.4. Indonesia 13.2.1.5. Rest of South Asia 13.2.2. By Material 13.2.3. By Product Type 13.2.4. By End Use 13.3. Market Attractiveness Analysis 13.3.1. By Country 13.3.2. By Material 13.3.3. By Product Type 13.3.4. By End Use 13.4. Key Takeaways 14. Oceania Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032, By Country 14.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 14.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 14.2.1. By Country 14.2.1.1. Australia 14.2.1.2. New Zealand 14.2.2. By Material 14.2.3. By Product Type 14.2.4. By End Use 14.3. Market Attractiveness Analysis 14.3.1. By Country 14.3.2. By Material 14.3.3. By Product Type 14.3.4. By End Use 14.4. Key Takeaways 15. Middle East & Africa Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032, By Country 15.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 15.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 15.2.1. By Country 15.2.1.1. GCC Countries 15.2.1.2. Turkey 15.2.1.3. Northern Africa 15.2.1.4. South Africa 15.2.1.5. Rest of MEA 15.2.2. By Material 15.2.3. By Product Type 15.2.4. By End Use 15.3. Market Attractiveness Analysis 15.3.1. By Country 15.3.2. By Material 15.3.3. By Product Type 15.3.4. By End Use 15.4. Key Takeaways 16. Country wise Market Analysis 16.1. United States (U.S.) 16.1.1. Market Share Analysis, 2022 16.1.2. By Material 16.1.3. By Product Type 16.1.4. By End Use 16.2. Canada 16.2.1. Market Share Analysis, 2022 16.2.2. By Material 16.2.3. By Product Type 16.2.4. By End Use 16.3. Brazil 16.3.1. Market Share Analysis, 2022 16.3.2. By Material 16.3.3. By Product Type 16.3.4. By End Use 16.4. Mexico 16.4.1. Market Share Analysis, 2022 16.4.2. By Material 16.4.3. By Product Type 16.4.4. By End Use 16.5. Germany 16.5.1. Market Share Analysis, 2022 16.5.2. By Material 16.5.3. By Product Type 16.5.4. By End Use 16.6. Italy 16.6.1. Market Share Analysis, 2022 16.6.2. By Material 16.6.3. By Product Type 16.6.4. By End Use 16.7. France 16.7.1. Market Share Analysis, 2022 16.7.2. By Material 16.7.3. By Product Type 16.7.4. By End Use 16.8. Spain 16.8.1. Market Share Analysis, 2022 16.8.2. By Material 16.8.3. By Product Type 16.8.4. By End Use 16.9. U.K. 16.9.1. Market Share Analysis, 2022 16.9.2. By Material 16.9.3. By Product Type 16.9.4. By End Use 16.10. Russia 16.10.1. Market Share Analysis, 2022 16.10.2. By Material 16.10.3. By Product Type 16.10.4. By End Use 16.11. China 16.11.1. Market Share Analysis, 2022 16.11.2. By Material 16.11.3. By Product Type 16.11.4. By End Use 16.12. Japan 16.12.1. Market Share Analysis, 2022 16.12.2. By Material 16.12.3. By Product Type 16.12.4. By End Use 16.13. India 16.13.1. Market Share Analysis, 2022 16.13.2. By Material 16.13.3. By Product Type 16.13.4. By End Use 16.14. GCC Countries 16.14.1. Market Share Analysis, 2022 16.14.2. By Material 16.14.3. By Product Type 16.14.4. By End Use 16.15. Australia 16.15.1. Market Share Analysis, 2022 16.15.2. By Material 16.15.3. By Product Type 16.15.4. By End Use 17. Market Structure Analysis 17.1. Competition Dashboard 17.2. Competition Benchmarking 17.3. Market Share Analysis of Top Players 17.3.1. By Region 17.3.2. By Product Portfolio 18. Competition Analysis 18.1. Competition Deep Dive 18.1.1. Pouch Direct Pty. Ltd. 18.1.1.1. Overview 18.1.1.2. Product Portfolio 18.1.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.1.4. Sales Footprint 18.1.1.5. Strategy Overview 18.1.1.5.1. Marketing Strategy 18.1.1.5.2. Product Strategy 18.1.1.5.3. Channel Strategy 18.1.2. Mondi Plc 18.1.2.1. Overview 18.1.2.2. Product Portfolio 18.1.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.2.4. Sales Footprint 18.1.2.5. Strategy Overview 18.1.2.5.1. Marketing Strategy 18.1.2.5.2. Product Strategy 18.1.2.5.3. Channel Strategy 18.1.3. Mangalam Polypack 18.1.3.1. Overview 18.1.3.2. Product Portfolio 18.1.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.3.4. Sales Footprint 18.1.3.5. Strategy Overview 18.1.3.5.1. Marketing Strategy 18.1.3.5.2. Product Strategy 18.1.3.5.3. Channel Strategy 18.1.4. Glenroy, Inc. 18.1.4.1. Overview 18.1.4.2. Product Portfolio 18.1.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.4.4. Sales Footprint 18.1.4.5. Strategy Overview 18.1.4.5.1. Marketing Strategy 18.1.4.5.2. Product Strategy 18.1.4.5.3. Channel Strategy 18.1.5. Novolex® 18.1.5.1. Overview 18.1.5.2. Product Portfolio 18.1.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.5.4. Sales Footprint 18.1.5.5. Strategy Overview 18.1.5.5.1. Marketing Strategy 18.1.5.5.2. Product Strategy 18.1.5.5.3. Channel Strategy 18.1.6. ProAmpac LLC 18.1.6.1. Overview 18.1.6.2. Product Portfolio 18.1.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.6.4. Sales Footprint 18.1.6.5. Strategy Overview 18.1.6.5.1. Marketing Strategy 18.1.6.5.2. Product Strategy 18.1.6.5.3. Channel Strategy 18.1.7. WINPAK LTD. 18.1.7.1. Overview 18.1.7.2. Product Portfolio 18.1.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.7.4. Sales Footprint 18.1.7.5. Strategy Overview 18.1.7.5.1. Marketing Strategy 18.1.7.5.2. Product Strategy 18.1.7.5.3. Channel Strategy 18.1.8. Duropack Limited 18.1.8.1. Overview 18.1.8.2. Product Portfolio 18.1.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.8.4. Sales Footprint 18.1.8.5. Strategy Overview 18.1.8.5.1. Marketing Strategy 18.1.8.5.2. Product Strategy 18.1.8.5.3. Channel Strategy 18.1.9. FLAIR Flexible Packaging Corporation 18.1.9.1. Overview 18.1.9.2. Product Portfolio 18.1.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.9.4. Sales Footprint 18.1.9.5. Strategy Overview 18.1.9.5.1. Marketing Strategy 18.1.9.5.2. Product Strategy 18.1.9.5.3. Channel Strategy 18.1.10. Bryce Corporation 18.1.10.1. Overview 18.1.10.2. Product Portfolio 18.1.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.10.4. Sales Footprint 18.1.10.5. Strategy Overview 18.1.10.5.1. Marketing Strategy 18.1.10.5.2. Product Strategy 18.1.10.5.3. Channel Strategy 19. Assumptions and Acronyms Used 20. Research Methodology
SummaryStand-up Zipper Pouches Market: Global Industry Analysis 2015–2021 and Opportunity Assessment 2022–2032 Table of Contents1. Executive Summary1.1. Global Market Outlook 1.2. Demand-side Trends 1.3. Supply-side Trends 1.4. Technology Roadmap Analysis 1.5. Analysis and Recommendations 2. Market Overview 2.1. Market Coverage / Taxonomy 2.2. Market Definition / Scope / Limitations 3. Market Background 3.1. Market Dynamics 3.1.1. Drivers 3.1.2. Restraints 3.1.3. Opportunity 3.1.4. Trends 3.2. Impact of Covid-19 3.2.1. Demand in Optimistic Scenario 3.2.2. Demand in Likely Scenario 3.2.3. Demand in Conservative Scenario 3.3. Macro Factors and Forecast Factors 3.4. Value Chain Analysis 3.4.1. Profit Margin Analysis 3.4.2. Raw Material Suppliers 3.4.3. Manufacturers, Wholesalers and Distributors 3.4.4. End Users/ Customers 3.5. Regional Parent Market Outlook 3.6. Production and Consumption Statistics 3.7. Global Average Pricing Analysis Benchmark 4. Global Market Analysis 2015-2021 and Forecast, 2022-2032 4.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis, 2015-2021 4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Projections, 2022-2032 4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis 4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis 5. Global Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032, By Material 5.1. Introduction / Key Findings 5.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis By Material, 2015-2021 5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis and Forecast By Material, 2022-2032 5.3.1. Plastic 5.3.2. Paper & Paperboard 5.3.3. Metal (Foil) 5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Material, 2015-2021 5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Material, 2022-2032 6. Global Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032, By Product Type 6.1. Introduction / Key Findings 6.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis By Product Type, 2015-2021 6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis and Forecast By Product Type, 2022-2032 6.3.1. Block Bottom 6.3.2. Side Gusset 6.3.3. Bottom Gusset 6.3.4. Spout Pouch 6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Product Type, 2015-2021 6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Product Type, 2022-2032 7. Global Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032, By End Use 7.1. Introduction / Key Findings 7.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis By End Use, 2015-2021 7.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis and Forecast By End Use, 2022-2032 7.3.1. Food & Beverage 7.3.2. Cosmetics & Personal Care 7.3.3. Pharmaceuticals 7.3.4. Agriculture 7.3.5. Homecare 7.3.6. Other Consumer Goods 7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By End Use, 2015-2021 7.5. Absolute $ Opportunity Analysis By End Use, 2022-2032 8. Global Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032, By Region 8.1. Introduction / Key Findings 8.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis By Region, 2015-2021 8.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis and Forecast By Region, 2022-2032 8.3.1. North America 8.3.2. Latin America 8.3.3. Europe 8.3.4. East Asia 8.3.5. South Asia 8.3.6. Oceania 8.3.7. Middle East and Africa (MEA) 8.4. Market Attractiveness Analysis, by Region 9. North America Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032, By Country 9.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 9.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 9.2.1. By Country 9.2.1.1. U.S. 9.2.1.2. Canada 9.2.2. By Material 9.2.3. By Product Type 9.2.4. By End Use 9.3. Market Attractiveness Analysis 9.3.1. By Country 9.3.2. By Material 9.3.3. By Product Type 9.3.4. By End Use 9.4. Key Takeaways 10. Latin America Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032, By Country 10.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 10.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 10.2.1. By Country 10.2.1.1. Brazil 10.2.1.2. Mexico 10.2.1.3. Argentina 10.2.1.4. Chile 10.2.1.5. Peru 10.2.1.6. Rest of Latin America 10.2.2. By Material 10.2.3. By Product Type 10.2.4. By End Use 10.3. Market Attractiveness Analysis 10.3.1. By Country 10.3.2. By Material 10.3.3. By Product Type 10.3.4. By End Use 10.4. Key Takeaways 11. Europe Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032, By Country 11.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 11.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 11.2.1. By Country 11.2.1.1. Germany 11.2.1.2. Italy 11.2.1.3. France 11.2.1.4. U.K. 11.2.1.5. Spain 11.2.1.6. BENELUX 11.2.1.7. Nordic 11.2.1.8. Russia 11.2.1.9. Poland 11.2.1.10. Rest of Europe 11.2.2. By Material 11.2.3. By Product Type 11.2.4. By End Use 11.3. Market Attractiveness Analysis 11.3.1. By Country 11.3.2. By Material 11.3.3. By Product Type 11.3.4. By End Use 11.4. Key Takeaways 12. East Asia Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032, By Country 12.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 12.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 12.2.1. By Country 12.2.1.1. China 12.2.1.2. Japan 12.2.1.3. South Korea 12.2.2. By Material 12.2.3. By Product Type 12.2.4. By End Use 12.3. Market Attractiveness Analysis 12.3.1. By Country 12.3.2. By Material 12.3.3. By Product Type 12.3.4. By End Use 12.4. Key Takeaways 13. South Asia Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032, By Country 13.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 13.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 13.2.1. By Country 13.2.1.1. India 13.2.1.2. Thailand 13.2.1.3. Malaysia 13.2.1.4. Indonesia 13.2.1.5. Rest of South Asia 13.2.2. By Material 13.2.3. By Product Type 13.2.4. By End Use 13.3. Market Attractiveness Analysis 13.3.1. By Country 13.3.2. By Material 13.3.3. By Product Type 13.3.4. By End Use 13.4. Key Takeaways 14. Oceania Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032, By Country 14.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 14.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 14.2.1. By Country 14.2.1.1. Australia 14.2.1.2. New Zealand 14.2.2. By Material 14.2.3. By Product Type 14.2.4. By End Use 14.3. Market Attractiveness Analysis 14.3.1. By Country 14.3.2. By Material 14.3.3. By Product Type 14.3.4. By End Use 14.4. Key Takeaways 15. Middle East & Africa Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032, By Country 15.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 15.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 15.2.1. By Country 15.2.1.1. GCC Countries 15.2.1.2. Turkey 15.2.1.3. Northern Africa 15.2.1.4. South Africa 15.2.1.5. Rest of MEA 15.2.2. By Material 15.2.3. By Product Type 15.2.4. By End Use 15.3. Market Attractiveness Analysis 15.3.1. By Country 15.3.2. By Material 15.3.3. By Product Type 15.3.4. By End Use 15.4. Key Takeaways 16. Country wise Market Analysis 16.1. United States (U.S.) 16.1.1. Market Share Analysis, 2022 16.1.2. By Material 16.1.3. By Product Type 16.1.4. By End Use 16.2. Canada 16.2.1. Market Share Analysis, 2022 16.2.2. By Material 16.2.3. By Product Type 16.2.4. By End Use 16.3. Brazil 16.3.1. Market Share Analysis, 2022 16.3.2. By Material 16.3.3. By Product Type 16.3.4. By End Use 16.4. Mexico 16.4.1. Market Share Analysis, 2022 16.4.2. By Material 16.4.3. By Product Type 16.4.4. By End Use 16.5. Germany 16.5.1. Market Share Analysis, 2022 16.5.2. By Material 16.5.3. By Product Type 16.5.4. By End Use 16.6. Italy 16.6.1. Market Share Analysis, 2022 16.6.2. By Material 16.6.3. By Product Type 16.6.4. By End Use 16.7. France 16.7.1. Market Share Analysis, 2022 16.7.2. By Material 16.7.3. By Product Type 16.7.4. By End Use 16.8. Spain 16.8.1. Market Share Analysis, 2022 16.8.2. By Material 16.8.3. By Product Type 16.8.4. By End Use 16.9. U.K. 16.9.1. Market Share Analysis, 2022 16.9.2. By Material 16.9.3. By Product Type 16.9.4. By End Use 16.10. Russia 16.10.1. Market Share Analysis, 2022 16.10.2. By Material 16.10.3. By Product Type 16.10.4. By End Use 16.11. China 16.11.1. Market Share Analysis, 2022 16.11.2. By Material 16.11.3. By Product Type 16.11.4. By End Use 16.12. Japan 16.12.1. Market Share Analysis, 2022 16.12.2. By Material 16.12.3. By Product Type 16.12.4. By End Use 16.13. India 16.13.1. Market Share Analysis, 2022 16.13.2. By Material 16.13.3. By Product Type 16.13.4. By End Use 16.14. GCC Countries 16.14.1. Market Share Analysis, 2022 16.14.2. By Material 16.14.3. By Product Type 16.14.4. By End Use 16.15. Australia 16.15.1. Market Share Analysis, 2022 16.15.2. By Material 16.15.3. By Product Type 16.15.4. By End Use 17. Market Structure Analysis 17.1. Competition Dashboard 17.2. Competition Benchmarking 17.3. Market Share Analysis of Top Players 17.3.1. By Region 17.3.2. By Product Portfolio 18. Competition Analysis 18.1. Competition Deep Dive 18.1.1. Pouch Direct Pty. Ltd. 18.1.1.1. Overview 18.1.1.2. Product Portfolio 18.1.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.1.4. Sales Footprint 18.1.1.5. Strategy Overview 18.1.1.5.1. Marketing Strategy 18.1.1.5.2. Product Strategy 18.1.1.5.3. Channel Strategy 18.1.2. Mondi Plc 18.1.2.1. Overview 18.1.2.2. Product Portfolio 18.1.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.2.4. Sales Footprint 18.1.2.5. Strategy Overview 18.1.2.5.1. Marketing Strategy 18.1.2.5.2. Product Strategy 18.1.2.5.3. Channel Strategy 18.1.3. Mangalam Polypack 18.1.3.1. Overview 18.1.3.2. Product Portfolio 18.1.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.3.4. Sales Footprint 18.1.3.5. Strategy Overview 18.1.3.5.1. Marketing Strategy 18.1.3.5.2. Product Strategy 18.1.3.5.3. Channel Strategy 18.1.4. Glenroy, Inc. 18.1.4.1. Overview 18.1.4.2. Product Portfolio 18.1.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.4.4. Sales Footprint 18.1.4.5. Strategy Overview 18.1.4.5.1. Marketing Strategy 18.1.4.5.2. Product Strategy 18.1.4.5.3. Channel Strategy 18.1.5. Novolex® 18.1.5.1. Overview 18.1.5.2. Product Portfolio 18.1.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.5.4. Sales Footprint 18.1.5.5. Strategy Overview 18.1.5.5.1. Marketing Strategy 18.1.5.5.2. Product Strategy 18.1.5.5.3. Channel Strategy 18.1.6. ProAmpac LLC 18.1.6.1. Overview 18.1.6.2. Product Portfolio 18.1.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.6.4. Sales Footprint 18.1.6.5. Strategy Overview 18.1.6.5.1. Marketing Strategy 18.1.6.5.2. Product Strategy 18.1.6.5.3. Channel Strategy 18.1.7. WINPAK LTD. 18.1.7.1. Overview 18.1.7.2. Product Portfolio 18.1.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.7.4. Sales Footprint 18.1.7.5. Strategy Overview 18.1.7.5.1. Marketing Strategy 18.1.7.5.2. Product Strategy 18.1.7.5.3. Channel Strategy 18.1.8. Duropack Limited 18.1.8.1. Overview 18.1.8.2. Product Portfolio 18.1.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.8.4. Sales Footprint 18.1.8.5. Strategy Overview 18.1.8.5.1. Marketing Strategy 18.1.8.5.2. Product Strategy 18.1.8.5.3. Channel Strategy 18.1.9. FLAIR Flexible Packaging Corporation 18.1.9.1. Overview 18.1.9.2. Product Portfolio 18.1.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.9.4. Sales Footprint 18.1.9.5. Strategy Overview 18.1.9.5.1. Marketing Strategy 18.1.9.5.2. Product Strategy 18.1.9.5.3. Channel Strategy 18.1.10. Bryce Corporation 18.1.10.1. Overview 18.1.10.2. Product Portfolio 18.1.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.10.4. Sales Footprint 18.1.10.5. Strategy Overview 18.1.10.5.1. Marketing Strategy 18.1.10.5.2. Product Strategy 18.1.10.5.3. Channel Strategy 19. Assumptions and Acronyms Used 20. Research Methodology
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(電子部品/半導体)の最新刊レポート
Future Market Insights社のパッケージング分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(pouches)の最新刊レポート
よくあるご質問Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。 弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/21 10:26 156.13 円 165.08 円 200.38 円 |