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感圧テープ・ラベル市場


Pressure Sensitive Tapes and Labels Market

感圧テープとラベル市場:世界の産業分析2017-2022年と機会評価2023-2033年 FMIが発行した感圧テープとラベルに関する最新市場調査レポートは、2017-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供してい... もっと見る

 

 

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サマリー

感圧テープとラベル市場:世界の産業分析2017-2022年と機会評価2023-2033年

FMIが発行した感圧テープとラベルに関する最新市場調査レポートは、2017-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

裏打ち材別

- ポリプロピレン
- PVC
- 紙
- 布
- その他

粘着力別

- 片面
- 両面
- 粘着転写

製品別

- テープ
- ラベル
- ライン入り
- バーコード
- その他
- ライナーレス
- バーコード
- その他

エンドユーザー別

- 食品・飲料
- ヘルスケア
- 物流
- 自動車・運輸
- 一般製造業
- その他

地域別

- 北米
- 欧州
- アジア太平洋
- ラテンアメリカ
- MEA

チャプター

エグゼクティブサマリー

感圧テープ・ラベル市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、また車両レーダーテストシステムに関するFMI分析と推奨事項が含まれています。

第01章 市場概要

本章では、感圧テープ・ラベル市場の詳細なセグメンテーションと定義を掲載しており、車両用レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。また、この章では、感圧テープ・ラベル市場の市場範囲、分類、制限を紹介しており、読者が感圧テープ・ラベル市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立ちます。

第02章 市場の背景

この章では、By Backing Materialの加工方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界のGDP成長見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の浸透、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 感圧テープとラベルの世界市場需要分析2017-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(900億米ドル)分析(2017-2022年)と現在および将来の市場価値(954億米ドル)および数量(6%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対ドル機会分析国別に基づいています。

第04章 感圧テープとラベルの世界市場:価格分析

価格分析の章では、裏打ち材料別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などを掲載しています。

第05章 感圧テープとラベルの世界市場分析2017-2022年および予測2023-2033年:裏打ち材料別

感圧テープ・ラベル市場は、基材別にポリプロピレン、PVC、紙、布、その他に区分されます。また、上記の裏打ち材別の金額予測とYoY成長率比較も提供します。

第06章 感圧テープ・ラベルの世界市場分析2017-2022年および予測2023-2033年:粘着剤別

粘着力別に、感圧テープ・ラベル市場は片面、両面、粘着転写に区分されます。また、粘着力別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の粘着力別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第07章 感圧テープとラベルの世界市場分析2017-2022年および予測2023-2033年:製品別

製品別に、感圧テープ・ラベル市場はテープ、ラベル(ライン入り、ライナーレス)に区分されます。また、「製品別」に基づく市場魅力度分析も掲載しています。また、上記の製品別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第08章 感圧テープとラベルの世界市場分析2017-2022年および予測2023-2033年:エンドユーザー別

エンドユーザー別に、感圧テープ・ラベル市場は食品・飲料、ヘルスケア、物流、自動車・輸送、一般製造、その他に区分されます。また、エンドユーザー別市場魅力度分析も掲載しています。また、上記のエンドユーザー別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第09章 感圧テープ・ラベル市場分析2017-2022年および予測2023-2033年:地域別

感圧テープ・ラベル市場は、地域別に北米、中南米、ヨーロッパ、東アジア、南アジア、オセアニア、MEAに区分されます。またこのセクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の地域別市場規模予測や前年比成長率比較もご覧いただけます。

第10章 北米の感圧テープ・ラベル市場分析 2017-2022年および予測 2023-2033年

本章では、北米地域における車両レーダーテストシステムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また、北米地域の異なるセグメントや国別の地域動向、規制、市場成長についても紹介しています。

第11章 ラテンアメリカの感圧テープ・ラベル市場分析 2017-2022年および予測 2023-2033年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米地域を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。ラテンアメリカ地域の感圧テープ・ラベル市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。

第12章 欧州の感圧テープ・ラベル市場分析2017-2022年および予測2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における感圧テープ・ラベル市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 東アジアの感圧テープ・ラベル市場分析 2017-2022年および予測 2023-2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における感圧テープ・ラベル市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 南アジアの感圧テープ・ラベル市場分析 2017-2022年および予測 2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジア地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における感圧テープ・ラベル市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第15章 中東・アフリカの感圧テープ・ラベル市場分析 2017-2022年および予測 2023-2033年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における感圧テープ・ラベル市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第16章 主要国の感圧テープ・ラベル市場分析 2017-2022年および予測 2023-2033年

本章では、感圧テープ・ラベル市場が世界の主要国でどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第17章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別産業構造分析(2022E)、トッププレーヤーの企業シェア分析(2022E)、競合ベンチマーキングマトリックスを掲載。

第18章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、本レポートで調査対象としている企業の会社概要、By Backing Materialポートフォリオ、市場セグメント別収益性、売上高フットプリント、SWOT分析、戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーは、Rogers Corporation、Scapa Group Ltd、American Biltrite、Gaska Tapes Inc.、Mactac Americas, LLC.、LINTEC Corporation、UPM、Fuji Seal International, Inc.などです。

第19章 前提条件と頭字語

本章では、本レポートに含まれる情報や統計のベースとなる頭字語や仮定のリストを掲載する。

第20章 調査方法

この章では、感圧テープ・ラベル市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために行った調査方法について読者の理解を助けます。


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目次

1.エグゼクティブサマリー|感圧テープ・ラベル市場

1.1.世界市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.技術ロードマップ分析

1.5.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

3.市場の背景

3.1.市場ダイナミクス

3.1.1.促進要因

3.1.2.阻害要因

3.1.3.機会

3.1.4.トレンド

3.2.シナリオ予想

3.2.1.楽観シナリオの需要

3.2.2.可能性の高いシナリオにおける需要

3.2.3.保守的シナリオにおける需要

3.3.機会マップ分析

3.4.製品ライフサイクル分析

3.5.サプライチェーン分析

3.5.1.供給側の参加者とその役割

3.5.1.1.生産者

3.5.1.2.中間レベルの参加者(トレーダー/エージェント/ブローカー)

3.5.1.3.卸売業者および流通業者

3.5.2.サプライチェーンにおける付加価値と創出価値

3.5.3.原材料サプライヤー一覧

3.5.4.既存および潜在的バイヤーのリスト

3.6.投資可能性マトリックス

3.7.バリューチェーン分析

3.7.1.利益率分析

3.7.2.卸売業者と販売業者

3.7.3.小売業者

3.8.PESTLE分析とポーター分析

3.9.規制情勢

3.9.1.主要地域別

3.9.2.主要国別

3.10.地域別親市場展望

3.11.生産と消費の統計

3.12.輸出入統計

4.世界・市場分析 2018~2022年および予測、2023~2033年

4.1.2018年から2022年までの過去の市場規模金額(百万米ドル)&数量(台)分析

4.2.現在と将来の市場規模金額(百万米ドル)&数量(台数)予測、2023年~2033年

4.2.1.前年比成長トレンド分析

4.2.2.絶対価格機会分析

5.世界・市場分析2018~2022年、予測2023~2033年、材料別

5.1.はじめに / 主要調査結果

5.2.2018年から2022年までの材料別市場規模推移(百万米ドル)&数量(本)分析

5.3.現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(ユニット)分析および予測:素材別、2023年~2033年

5.3.1.ポリプロピレン

5.3.2.ポリ塩化ビニール

5.3.3.紙

5.3.4.布

5.4.素材別前年比成長トレンド分析(2018~2022年

5.5.材料別の絶対価格機会分析、2023~2033年

6.世界・市場分析2018~2022年、予測2023~2033年、接着性別

6.1.はじめに / 主要調査結果

6.2.2018年から2022年までの接着剤別市場規模推移(百万米ドル)・数量(本)分析

6.3.接着剤別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(ユニット)分析と予測、2023年~2033年

6.3.1.片面

6.3.2.両面

6.4.粘着力別の前年比成長トレンド分析(2018~2022年

6.5.接着剤別の絶対価格機会分析、2023~2033年

7.製品別、2018~2022年の世界・市場分析、2023~2033年の予測

7.1.はじめに / 主要な調査結果

7.2.2018年から2022年までの製品別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(台)分析

7.3.製品別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(ユニット)分析と予測、2023年~2033年

7.3.1.テープ

7.3.2.

7.4.製品別前年比成長トレンド分析(2018~2022年

7.5.製品別絶対価格機会分析、2023~2033年

8.世界・市場分析2018~2022年、予測2023~2033年、エンドユーザー別

8.1.はじめに / 主要調査結果

8.2.2018年から2022年までのエンドユーザー別過去市場規模金額(百万米ドル)&数量(台)分析

8.3.エンドユーザー別の現在および将来市場規模金額(百万米ドル)・数量(ユニット)分析と予測、2023年~2033年

8.3.1.食品・飲料

8.3.2.ヘルスケア

8.3.3.物流

8.3.4.その他

8.4.エンドユーザー別前年比成長動向分析(2018~2022年

8.5.エンドユーザー別絶対価格機会分析、2023~2033年

9.世界・地域別市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

9.1.はじめに

9.2.2018年から2022年までの地域別過去市場規模金額(百万米ドル)&数量(台)分析

9.3.地域別の現在の市場規模金額(百万米ドル)&数量(ユニット)分析と予測、2023年~2033年

9.3.1.北米

9.3.2.ラテンアメリカ

9.3.3.ヨーロッパ

9.3.4.東アジア

9.3.5.南アジア

9.3.6.オセアニア

9.3.7.中東・アフリカ

9.4.地域別市場魅力度分析

10.北米・国別市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

10.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)&数量(台数)動向分析

10.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(ユニット)予測、2023年~2033年

10.2.1.国別

10.2.1.1.アメリカ

10.2.1.2.カナダ

10.2.2.素材別

10.2.3.接着剤別

10.2.4.製品別

10.2.5.エンドユーザー別

10.3.市場魅力度分析

10.3.1.国別

10.3.2.素材別

10.3.3.接着剤別

10.3.4.製品別

10.3.5.エンドユーザー別

10.4.主要項目

11.ラテンアメリカ・国別市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

11.1.市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)&数量(台数)動向分析、2018~2022年

11.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(ユニット)予測、2023年~2033年

11.2.1.国別

11.2.1.1.ブラジル

11.2.1.2.メキシコ

11.2.1.3.その他のラテンアメリカ

11.2.2.素材別

11.2.3.接着剤別

11.2.4.製品別

11.2.5.エンドユーザー別

11.3.市場魅力度分析

11.3.1.国別

11.3.2.素材別

11.3.3.接着剤別

11.3.4.製品別

11.3.5.エンドユーザー別

11.4.主要項目

12.欧州・国別市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

12.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(US$ Million)&数量(Units)動向分析

12.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(ユニット)予測、2023年~2033年

12.2.1.国別

12.2.1.1.ドイツ

12.2.1.2.イタリア

12.2.1.3.フランス

12.2.1.4.イギリス

12.2.1.5.スペイン

12.2.1.6.ベネルクス

12.2.1.7.ロシア

12.2.1.8.その他のヨーロッパ

12.2.2.素材別

12.2.3.接着剤別

12.2.4.製品別

12.2.5.エンドユーザー別

12.3.市場魅力度分析

12.3.1.国別

12.3.2.素材別

12.3.3.接着剤別

12.3.4.製品別

12.3.5.エンドユーザー別

12.4.主要項目

13.東アジア・国別市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年

13.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(US$ Million)&数量(Units)動向分析

13.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(ユニット)予測、2023年~2033年

13.2.1.国別

13.2.1.1.中国

13.2.1.2.日本

13.2.1.3.韓国

13.2.2.素材別

13.2.3.接着剤別

13.2.4.製品別

13.2.5.エンドユーザー別

13.3.市場魅力度分析

13.3.1.国別

13.3.2.素材別

13.3.3.接着剤別

13.3.4.製品別

13.3.5.エンドユーザー別

13.4.主要項目

14.南アジアの国別市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

14.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)&数量(台数)動向分析

14.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(ユニット)予測、2023年~2033年

14.2.1.国別

14.2.1.1.マレーシア

14.2.1.2.タイ

14.2.1.3.インド

14.2.1.4.その他の南アジア地域

14.2.2.素材別

14.2.3.接着剤別

14.2.4.製品別

14.2.5.エンドユーザー別

14.3.市場魅力度分析

14.3.1.国別

14.3.2.素材別

14.3.3.接着剤別

14.3.4.製品別

14.3.5.エンドユーザー別

14.4.主要項目

15.オセアニア・国別市場分析 2018~2022年および2023~2033年予測

15.1.市場分類別過去市場規模金額(US$ Million)&数量(Units)推移分析、2018~2022年

15.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(ユニット)予測、2023年~2033年

15.2.1.国別

15.2.1.1.オーストラリア

15.2.1.2.ニュージーランド

15.2.2.素材別

15.2.3.接着剤別

15.2.4.製品別

15.2.5.エンドユーザー別

15.3.市場魅力度分析

15.3.1.国別

15.3.2.素材別

15.3.3.接着剤別

15.3.4.製品別

15.3.5.エンドユーザー別

15.4.主要項目

16.中東・アフリカ市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:国別

16.1.市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)&数量(台数)動向分析:2018~2022年

16.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(ユニット)予測、2023年~2033年

16.2.1.国別

16.2.1.1.GCC諸国

16.2.1.2.南アフリカ

16.2.1.3.トルコ

16.2.1.4.その他の中東・アフリカ

16.2.2.素材別

16.2.3.接着剤別

16.2.4.製品別

16.2.5.エンドユーザー別

16.3.市場魅力度分析

16.3.1.国別

16.3.2.素材別

16.3.3.接着剤別

16.3.4.製品別

16.3.5.エンドユーザー別

16.4.主要項目

17.主要国と市場分析

17.1.米国

17.1.1.価格分析

17.1.2.市場シェア分析、2022年

17.1.2.1.素材別

17.1.2.2.接着剤別

17.1.2.3.製品別

17.1.2.4.エンドユーザー別

17.2.カナダ

17.2.1.価格分析

17.2.2.市場シェア分析、2022年

17.2.2.1.素材別

17.2.2.2.接着剤別

17.2.2.3.製品別

17.2.2.4.エンドユーザー別

17.3.ブラジル

17.3.1.価格分析

17.3.2.市場シェア分析、2022年

17.3.2.1.素材別

17.3.2.2.接着剤別

17.3.2.3.製品別

17.3.2.4.エンドユーザー別

17.4.メキシコ

17.4.1.価格分析

17.4.2.市場シェア分析、2022年

17.4.2.1.材料別

17.4.2.2.接着剤別

17.4.2.3.製品別

17.4.2.4.エンドユーザー別

17.5.ドイツ

17.5.1.価格分析

17.5.2.市場シェア分析、2022年

17.5.2.1.素材別

17.5.2.2.接着剤別

17.5.2.3.製品別

17.5.2.4.エンドユーザー別

17.6.イタリア

17.6.1.価格分析

17.6.2.市場シェア分析、2022年

17.6.2.1.素材別

17.6.2.2.接着剤別

17.6.2.3.製品別

17.6.2.4.エンドユーザー別

17.7.フランス

17.7.1.価格分析

17.7.2.市場シェア分析、2022年

17.7.2.1.素材別

17.7.2.2.接着剤別

17.7.2.3.製品別

17.7.2.4.エンドユーザー別

17.8.イギリス

17.8.1.価格分析

17.8.2.市場シェア分析、2022年

17.8.2.1.材料別

17.8.2.2.接着剤別

17.8.2.3.製品別

17.8.2.4.エンドユーザー別

17.9.スペイン

17.9.1.価格分析

17.9.2.市場シェア分析、2022年

17.9.2.1.材料別

17.9.2.2.接着剤別

17.9.2.3.製品別

17.9.2.4.エンドユーザー別

17.10.ベネルクス

17.10.1.価格分析

17.10.2.市場シェア分析、2022年

17.10.2.1.材料別

17.10.2.2.接着剤別

17.10.2.3.製品別

17.10.2.4.エンドユーザー別

17.11.ロシア

17.11.1.価格分析

17.11.2.市場シェア分析、2022年

17.11.2.1.素材別

17.11.2.2.接着剤別

17.11.2.3.製品別

17.11.2.4.エンドユーザー別

17.12.中国

17.12.1.価格分析

17.12.2.市場シェア分析、2022年

17.12.2.1.素材別

17.12.2.2.接着剤別

17.12.2.3.製品別

17.12.2.4.エンドユーザー別

17.13.日本

17.13.1.価格分析

17.13.2.市場シェア分析、2022年

17.13.2.1.材料別

17.13.2.2.接着剤別

17.13.2.3.製品別

17.13.2.4.エンドユーザー別

17.14.韓国

17.14.1.価格分析

17.14.2.市場シェア分析、2022年

17.14.2.1.材料別

17.14.2.2.接着剤別

17.14.2.3.製品別

17.14.2.4.エンドユーザー別

17.15.マレーシア

17.15.1.価格分析

17.15.2.市場シェア分析、2022年

17.15.2.1.材料別

17.15.2.2.接着剤別

17.15.2.3.製品別

17.15.2.4.エンドユーザー別

17.16.タイ

17.16.1.価格分析

17.16.2.市場シェア分析、2022年

17.16.2.1.材料別

17.16.2.2.接着剤別

17.16.2.3.製品別

17.16.2.4.エンドユーザー別

17.17.インド

17.17.1.価格分析

17.17.2.市場シェア分析、2022年

17.17.2.1.素材別

17.17.2.2.接着剤別

17.17.2.3.製品別

17.17.2.4.エンドユーザー別

17.18.オーストラリア

17.18.1.価格分析

17.18.2.市場シェア分析、2022年

17.18.2.1.素材別

17.18.2.2.接着剤別

17.18.2.3.製品別

17.18.2.4.エンドユーザー別

17.19.ニュージーランド

17.19.1.価格分析

17.19.2.市場シェア分析、2022年

17.19.2.1.材料別

17.19.2.2.接着剤別

17.19.2.3.製品別

17.19.2.4.エンドユーザー別

17.20.GCC諸国

17.20.1.価格分析

17.20.2.市場シェア分析、2022年

17.20.2.1.素材別

17.20.2.2.接着剤別

17.20.2.3.製品別

17.20.2.4.エンドユーザー別

17.21.南アフリカ

17.21.1.価格分析

17.21.2.市場シェア分析、2022年

17.21.2.1.素材別

17.21.2.2.接着剤別

17.21.2.3.製品別

17.21.2.4.エンドユーザー別

17.22.トルコ

17.22.1.価格分析

17.22.2.市場シェア分析、2022年

17.22.2.1.素材別

17.22.2.2.接着剤別

17.22.2.3.製品別

17.22.2.4.エンドユーザー別

18.市場構造分析

18.1.競争ダッシュボード

18.2.コンペティション・ベンチマーク

18.3.トッププレーヤーの市場シェア分析

18.3.1.地域別

18.3.2.素材別

18.3.3.接着剤別

18.3.4.製品別

18.3.5.エンドユーザー別

19.競合分析

19.1.競合の深堀り

19.1.1.デワル工業

19.1.1.1.概要

19.1.1.2.製品ポートフォリオ

19.1.1.3.市場セグメント別の収益性

19.1.1.4.販売拠点

19.1.1.5.戦略の概要

19.1.1.5.1.マーケティング戦略

19.1.1.5.2.製品戦略

19.1.1.5.3.チャネル戦略

19.1.2.3M社

19.1.2.1.概要

19.1.2.2.製品ポートフォリオ

19.1.2.3.市場セグメント別の収益性

19.1.2.4.販売拠点

19.1.2.5.戦略の概要

19.1.2.5.1.マーケティング戦略

19.1.2.5.2.製品戦略

19.1.2.5.3.チャネル戦略

19.1.3.ベリーグローバル

19.1.3.1.概要

19.1.3.2.製品ポートフォリオ

19.1.3.3.市場セグメント別の収益性

19.1.3.4.販売拠点

19.1.3.5.戦略の概要

19.1.3.5.1.マーケティング戦略

19.1.3.5.2.製品戦略

19.1.3.5.3.チャネル戦略

19.1.4.ガスカテープ

19.1.4.1.概要

19.1.4.2.製品ポートフォリオ

19.1.4.3.市場セグメント別の収益性

19.1.4.4.販売拠点

19.1.4.5.戦略の概要

19.1.4.5.1.マーケティング戦略

19.1.4.5.2.製品戦略

19.1.4.5.3.チャネル戦略

19.1.5.英国インダストリアルテープ社

19.1.5.1.概要

19.1.5.2.製品ポートフォリオ

19.1.5.3.市場セグメント別収益性

19.1.5.4.販売拠点

19.1.5.5.戦略の概要

19.1.5.5.1.マーケティング戦略

19.1.5.5.2.製品戦略

19.1.5.5.3.チャネル戦略

19.1.6.粘着テープのナショナル・カンパニー

19.1.6.1.概要

19.1.6.2.製品ポートフォリオ

19.1.6.3.市場セグメント別収益性

19.1.6.4.販売拠点

19.1.6.5.戦略の概要

19.1.6.5.1.マーケティング戦略

19.1.6.5.2.製品戦略

19.1.6.5.3.チャネル戦略

19.1.7.タフテープFzco

19.1.7.1.概要

19.1.7.2.製品ポートフォリオ

19.1.7.3.市場セグメント別収益性

19.1.7.4.販売拠点

19.1.7.5.戦略の概要

19.1.7.5.1.マーケティング戦略

19.1.7.5.2.製品戦略

19.1.7.5.3.チャネル戦略

19.1.8.バグラ・グループ

19.1.8.1.概要

19.1.8.2.製品ポートフォリオ

19.1.8.3.市場セグメント別収益性

19.1.8.4.販売拠点

19.1.8.5.戦略の概要

19.1.8.5.1.マーケティング戦略

19.1.8.5.2.製品戦略

19.1.8.5.3.チャネル戦略

19.1.9.ウェスタン・ペーパー・インダストリーズ社

19.1.9.1.概要

19.1.9.2.製品ポートフォリオ

19.1.9.3.市場セグメント別収益性

19.1.9.4.販売拠点

19.1.9.5.戦略の概要

19.1.9.5.1.マーケティング戦略

19.1.9.5.2.製品戦略

19.1.9.5.3.チャネル戦略

19.1.10.イルプラストS.p.A.

19.1.10.1.概要

19.1.10.2.製品ポートフォリオ

19.1.10.3.市場セグメント別の収益性

19.1.10.4.販売拠点

19.1.10.5.戦略の概要

19.1.10.5.1.マーケティング戦略

19.1.10.5.2.製品戦略

19.1.10.5.3.チャネル戦略

20.前提条件と略語

21.調査方法

 

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Summary

Pressure Sensitive Tapes and Labels Market: Global Industry Analysis 2017-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Pressure Sensitive Tapes and Labels offers a global industry analysis for 2017-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Backing Material:

• Polypropylene
• PVC
• Paper
• Cloth
• Others

By Adhesion:

• Single Sided
• Double Sided
• Adhesive Transfer

By Product:

• Tapes
• Labels
• Linered
• Barcode
• Others
• Linerless
• Barcode
• Others

By End User:

• Food and beverage
• Healthcare
• Logistics
• Automotive and Transportation
• General Manufacturing
• Others

By Region:

• North America
• Europe
• Asia Pacific
• Latin America
• MEA

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Pressure Sensitive Tapes and Labels Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Pressure Sensitive Tapes and Labels Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Pressure Sensitive Tapes and Labels Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Backing Material processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Pressure Sensitive Tapes and Labels Market Demand Analysis 2017-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (US$ 90 billion) analysis (2017-2022) and current and future market value (US$ 95.40 billion) and volume (6%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Pressure Sensitive Tapes and Labels Market - Pricing Analysis

Based on By Backing Material, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Pressure Sensitive Tapes and Labels Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033, By Backing Material

Based on By Backing Material, Pressure Sensitive Tapes and Labels Market is segmented into Polypropylene, PVC, Paper, Cloth, Others. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Backing Material.

Chapter 06 - Global Pressure Sensitive Tapes and Labels Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033, By Adhesion

Based on By Adhesion, Pressure Sensitive Tapes and Labels Market is segmented into Single Sided, Double Sided, Adhesive Transfer. This section also offers market attractiveness analysis based on By Adhesion. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Adhesion.

Chapter 07 - Global Pressure Sensitive Tapes and Labels Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033, By Product

Based on By Product, Pressure Sensitive Tapes and Labels Market is segmented into Tapes, Labels (Linered, Linerless). This section also offers market attractiveness analysis based on By Product. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Product.

Chapter 08 - Global Pressure Sensitive Tapes and Labels Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033, By End User

Based on By End User, Pressure Sensitive Tapes and Labels Market is segmented into Food and beverage, Healthcare, Logistics, Automotive and Transportation, General Manufacturing, Others. This section also offers market attractiveness analysis based on By End User. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By End User.

Chapter 09 - Pressure Sensitive Tapes and Labels Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, Pressure Sensitive Tapes and Labels Market is segmented into North America, Latin America, Europe, East Asia, South Asia, Oceania and MEA. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 10 - North America Pressure Sensitive Tapes and Labels Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 11 - Latin America Pressure Sensitive Tapes and Labels Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Pressure Sensitive Tapes and Labels Market in the Latin America region.

Chapter 12 - Europe Pressure Sensitive Tapes and Labels Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Pressure Sensitive Tapes and Labels Market in the regional market.

Chapter 13 - East Asia Pressure Sensitive Tapes and Labels Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Pressure Sensitive Tapes and Labels Market in the regional market.

Chapter 14 - South Asia Pressure Sensitive Tapes and Labels Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Pressure Sensitive Tapes and Labels Market in the regional market.

Chapter 15 - Middle East and Africa Pressure Sensitive Tapes and Labels Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Pressure Sensitive Tapes and Labels Market in the regional market.

Chapter 16 - Key Countries Pressure Sensitive Tapes and Labels Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Pressure Sensitive Tapes and Labels Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 17 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 18 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Backing Material portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Rogers Corporation, Scapa Group Ltd, American Biltrite, Gaska Tapes Inc., Mactac Americas, LLC., LINTEC Corporation, UPM, Fuji Seal International, Inc., Others.

Chapter 19 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 20 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Pressure Sensitive Tapes and Labels Market.



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Table of Contents

1. Executive Summary | Pressure Sensitive Tapes and Labels Market

1.1. Global Market Outlook

1.2. Demand-side Trends

1.3. Supply-side Trends

1.4. Technology Roadmap Analysis

1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Market Background

3.1. Market Dynamics

3.1.1. Drivers

3.1.2. Restraints

3.1.3. Opportunity

3.1.4. Trends

3.2. Scenario Forecast

3.2.1. Demand in Optimistic Scenario

3.2.2. Demand in Likely Scenario

3.2.3. Demand in Conservative Scenario

3.3. Opportunity Map Analysis

3.4. Product Life Cycle Analysis

3.5. Supply Chain Analysis

3.5.1. Supply Side Participants and their Roles

3.5.1.1. Producers

3.5.1.2. Mid-Level Participants (Traders/ Agents/ Brokers)

3.5.1.3. Wholesalers and Distributors

3.5.2. Value Added and Value Created at Node in the Supply Chain

3.5.3. List of Raw Material Suppliers

3.5.4. List of Existing and Potential Buyer’s

3.6. Investment Feasibility Matrix

3.7. Value Chain Analysis

3.7.1. Profit Margin Analysis

3.7.2. Wholesalers and Distributors

3.7.3. Retailers

3.8. PESTLE and Porter’s Analysis

3.9. Regulatory Landscape

3.9.1. By Key Regions

3.9.2. By Key Countries

3.10. Regional Parent Market Outlook

3.11. Production and Consumption Statistics

3.12. Import and Export Statistics

4. Global & Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

4.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis, 2018 to 2022

4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Projections, 2023 to 2033

4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

5. Global & Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Material

5.1. Introduction / Key Findings

5.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis By Material, 2018 to 2022

5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis and Forecast By Material, 2023 to 2033

5.3.1. Polypropylene

5.3.2. PVC

5.3.3. Paper

5.3.4. Cloth

5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Material, 2018 to 2022

5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Material, 2023 to 2033

6. Global & Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Adhesion

6.1. Introduction / Key Findings

6.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis By Adhesion, 2018 to 2022

6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis and Forecast By Adhesion, 2023 to 2033

6.3.1. Single Sided

6.3.2. Double Sided

6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Adhesion, 2018 to 2022

6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Adhesion, 2023 to 2033

7. Global & Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Product

7.1. Introduction / Key Findings

7.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis By Product, 2018 to 2022

7.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis and Forecast By Product, 2023 to 2033

7.3.1. Tapes

7.3.2.

7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Product, 2018 to 2022

7.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Product, 2023 to 2033

8. Global & Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By End User

8.1. Introduction / Key Findings

8.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis By End User, 2018 to 2022

8.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis and Forecast By End User, 2023 to 2033

8.3.1. Food & Beverages

8.3.2. Healthcare

8.3.3. Logistics

8.3.4. Others

8.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By End User, 2018 to 2022

8.5. Absolute $ Opportunity Analysis By End User, 2023 to 2033

9. Global & Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Region

9.1. Introduction

9.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis By Region, 2018 to 2022

9.3. Current Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis and Forecast By Region, 2023 to 2033

9.3.1. North America

9.3.2. Latin America

9.3.3. Europe

9.3.4. East Asia

9.3.5. South Asia

9.3.6. Oceania

9.3.7. Middle East and Africa

9.4. Market Attractiveness Analysis By Region

10. North America & Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

10.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

10.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

10.2.1. By Country

10.2.1.1. USA

10.2.1.2. Canada

10.2.2. By Material

10.2.3. By Adhesion

10.2.4. By Product

10.2.5. By End User

10.3. Market Attractiveness Analysis

10.3.1. By Country

10.3.2. By Material

10.3.3. By Adhesion

10.3.4. By Product

10.3.5. By End User

10.4. Key Takeaways

11. Latin America & Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

11.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

11.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

11.2.1. By Country

11.2.1.1. Brazil

11.2.1.2. Mexico

11.2.1.3. Rest of Latin America

11.2.2. By Material

11.2.3. By Adhesion

11.2.4. By Product

11.2.5. By End User

11.3. Market Attractiveness Analysis

11.3.1. By Country

11.3.2. By Material

11.3.3. By Adhesion

11.3.4. By Product

11.3.5. By End User

11.4. Key Takeaways

12. Europe & Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

12.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

12.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

12.2.1. By Country

12.2.1.1. Germany

12.2.1.2. Italy

12.2.1.3. France

12.2.1.4. United Kingdom

12.2.1.5. Spain

12.2.1.6. BENELUX

12.2.1.7. Russia

12.2.1.8. Rest of Europe

12.2.2. By Material

12.2.3. By Adhesion

12.2.4. By Product

12.2.5. By End User

12.3. Market Attractiveness Analysis

12.3.1. By Country

12.3.2. By Material

12.3.3. By Adhesion

12.3.4. By Product

12.3.5. By End User

12.4. Key Takeaways

13. East Asia & Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

13.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

13.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

13.2.1. By Country

13.2.1.1. China

13.2.1.2. Japan

13.2.1.3. South Korea

13.2.2. By Material

13.2.3. By Adhesion

13.2.4. By Product

13.2.5. By End User

13.3. Market Attractiveness Analysis

13.3.1. By Country

13.3.2. By Material

13.3.3. By Adhesion

13.3.4. By Product

13.3.5. By End User

13.4. Key Takeaways

14. South Asia & Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

14.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

14.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

14.2.1. By Country

14.2.1.1. Malaysia

14.2.1.2. Thailand

14.2.1.3. India

14.2.1.4. Rest of South Asia

14.2.2. By Material

14.2.3. By Adhesion

14.2.4. By Product

14.2.5. By End User

14.3. Market Attractiveness Analysis

14.3.1. By Country

14.3.2. By Material

14.3.3. By Adhesion

14.3.4. By Product

14.3.5. By End User

14.4. Key Takeaways

15. Oceania & Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

15.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

15.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

15.2.1. By Country

15.2.1.1. Australia

15.2.1.2. New Zealand

15.2.2. By Material

15.2.3. By Adhesion

15.2.4. By Product

15.2.5. By End User

15.3. Market Attractiveness Analysis

15.3.1. By Country

15.3.2. By Material

15.3.3. By Adhesion

15.3.4. By Product

15.3.5. By End User

15.4. Key Takeaways

16. Middle East and Africa & Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

16.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

16.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

16.2.1. By Country

16.2.1.1. GCC Countries

16.2.1.2. South Africa

16.2.1.3. Türkiye

16.2.1.4. Rest of Middle East and Africa

16.2.2. By Material

16.2.3. By Adhesion

16.2.4. By Product

16.2.5. By End User

16.3. Market Attractiveness Analysis

16.3.1. By Country

16.3.2. By Material

16.3.3. By Adhesion

16.3.4. By Product

16.3.5. By End User

16.4. Key Takeaways

17. Key Countries & Market Analysis

17.1. USA

17.1.1. Pricing Analysis

17.1.2. Market Share Analysis, 2022

17.1.2.1. By Material

17.1.2.2. By Adhesion

17.1.2.3. By Product

17.1.2.4. By End User

17.2. Canada

17.2.1. Pricing Analysis

17.2.2. Market Share Analysis, 2022

17.2.2.1. By Material

17.2.2.2. By Adhesion

17.2.2.3. By Product

17.2.2.4. By End User

17.3. Brazil

17.3.1. Pricing Analysis

17.3.2. Market Share Analysis, 2022

17.3.2.1. By Material

17.3.2.2. By Adhesion

17.3.2.3. By Product

17.3.2.4. By End User

17.4. Mexico

17.4.1. Pricing Analysis

17.4.2. Market Share Analysis, 2022

17.4.2.1. By Material

17.4.2.2. By Adhesion

17.4.2.3. By Product

17.4.2.4. By End User

17.5. Germany

17.5.1. Pricing Analysis

17.5.2. Market Share Analysis, 2022

17.5.2.1. By Material

17.5.2.2. By Adhesion

17.5.2.3. By Product

17.5.2.4. By End User

17.6. Italy

17.6.1. Pricing Analysis

17.6.2. Market Share Analysis, 2022

17.6.2.1. By Material

17.6.2.2. By Adhesion

17.6.2.3. By Product

17.6.2.4. By End User

17.7. France

17.7.1. Pricing Analysis

17.7.2. Market Share Analysis, 2022

17.7.2.1. By Material

17.7.2.2. By Adhesion

17.7.2.3. By Product

17.7.2.4. By End User

17.8. United Kingdom

17.8.1. Pricing Analysis

17.8.2. Market Share Analysis, 2022

17.8.2.1. By Material

17.8.2.2. By Adhesion

17.8.2.3. By Product

17.8.2.4. By End User

17.9. Spain

17.9.1. Pricing Analysis

17.9.2. Market Share Analysis, 2022

17.9.2.1. By Material

17.9.2.2. By Adhesion

17.9.2.3. By Product

17.9.2.4. By End User

17.10. BENELUX

17.10.1. Pricing Analysis

17.10.2. Market Share Analysis, 2022

17.10.2.1. By Material

17.10.2.2. By Adhesion

17.10.2.3. By Product

17.10.2.4. By End User

17.11. Russia

17.11.1. Pricing Analysis

17.11.2. Market Share Analysis, 2022

17.11.2.1. By Material

17.11.2.2. By Adhesion

17.11.2.3. By Product

17.11.2.4. By End User

17.12. China

17.12.1. Pricing Analysis

17.12.2. Market Share Analysis, 2022

17.12.2.1. By Material

17.12.2.2. By Adhesion

17.12.2.3. By Product

17.12.2.4. By End User

17.13. Japan

17.13.1. Pricing Analysis

17.13.2. Market Share Analysis, 2022

17.13.2.1. By Material

17.13.2.2. By Adhesion

17.13.2.3. By Product

17.13.2.4. By End User

17.14. South Korea

17.14.1. Pricing Analysis

17.14.2. Market Share Analysis, 2022

17.14.2.1. By Material

17.14.2.2. By Adhesion

17.14.2.3. By Product

17.14.2.4. By End User

17.15. Malaysia

17.15.1. Pricing Analysis

17.15.2. Market Share Analysis, 2022

17.15.2.1. By Material

17.15.2.2. By Adhesion

17.15.2.3. By Product

17.15.2.4. By End User

17.16. Thailand

17.16.1. Pricing Analysis

17.16.2. Market Share Analysis, 2022

17.16.2.1. By Material

17.16.2.2. By Adhesion

17.16.2.3. By Product

17.16.2.4. By End User

17.17. India

17.17.1. Pricing Analysis

17.17.2. Market Share Analysis, 2022

17.17.2.1. By Material

17.17.2.2. By Adhesion

17.17.2.3. By Product

17.17.2.4. By End User

17.18. Australia

17.18.1. Pricing Analysis

17.18.2. Market Share Analysis, 2022

17.18.2.1. By Material

17.18.2.2. By Adhesion

17.18.2.3. By Product

17.18.2.4. By End User

17.19. New Zealand

17.19.1. Pricing Analysis

17.19.2. Market Share Analysis, 2022

17.19.2.1. By Material

17.19.2.2. By Adhesion

17.19.2.3. By Product

17.19.2.4. By End User

17.20. GCC Countries

17.20.1. Pricing Analysis

17.20.2. Market Share Analysis, 2022

17.20.2.1. By Material

17.20.2.2. By Adhesion

17.20.2.3. By Product

17.20.2.4. By End User

17.21. South Africa

17.21.1. Pricing Analysis

17.21.2. Market Share Analysis, 2022

17.21.2.1. By Material

17.21.2.2. By Adhesion

17.21.2.3. By Product

17.21.2.4. By End User

17.22. Türkiye

17.22.1. Pricing Analysis

17.22.2. Market Share Analysis, 2022

17.22.2.1. By Material

17.22.2.2. By Adhesion

17.22.2.3. By Product

17.22.2.4. By End User

18. Market Structure Analysis

18.1. Competition Dashboard

18.2. Competition Benchmarking

18.3. Market Share Analysis of Top Players

18.3.1. By Regional

18.3.2. By Material

18.3.3. By Adhesion

18.3.4. By Product

18.3.5. By End User

19. Competition Analysis

19.1. Competition Deep Dive

19.1.1. Dewal Industries

19.1.1.1. Overview

19.1.1.2. Product Portfolio

19.1.1.3. Profitability by Market Segments

19.1.1.4. Sales Footprint

19.1.1.5. Strategy Overview

19.1.1.5.1. Marketing Strategy

19.1.1.5.2. Product Strategy

19.1.1.5.3. Channel Strategy

19.1.2. 3M Company

19.1.2.1. Overview

19.1.2.2. Product Portfolio

19.1.2.3. Profitability by Market Segments

19.1.2.4. Sales Footprint

19.1.2.5. Strategy Overview

19.1.2.5.1. Marketing Strategy

19.1.2.5.2. Product Strategy

19.1.2.5.3. Channel Strategy

19.1.3. Berry Global Inc.

19.1.3.1. Overview

19.1.3.2. Product Portfolio

19.1.3.3. Profitability by Market Segments

19.1.3.4. Sales Footprint

19.1.3.5. Strategy Overview

19.1.3.5.1. Marketing Strategy

19.1.3.5.2. Product Strategy

19.1.3.5.3. Channel Strategy

19.1.4. Gaska Tapes Inc.

19.1.4.1. Overview

19.1.4.2. Product Portfolio

19.1.4.3. Profitability by Market Segments

19.1.4.4. Sales Footprint

19.1.4.5. Strategy Overview

19.1.4.5.1. Marketing Strategy

19.1.4.5.2. Product Strategy

19.1.4.5.3. Channel Strategy

19.1.5. UK Industrial Tapes Ltd.

19.1.5.1. Overview

19.1.5.2. Product Portfolio

19.1.5.3. Profitability by Market Segments

19.1.5.4. Sales Footprint

19.1.5.5. Strategy Overview

19.1.5.5.1. Marketing Strategy

19.1.5.5.2. Product Strategy

19.1.5.5.3. Channel Strategy

19.1.6. National Company for Adhesive Tape

19.1.6.1. Overview

19.1.6.2. Product Portfolio

19.1.6.3. Profitability by Market Segments

19.1.6.4. Sales Footprint

19.1.6.5. Strategy Overview

19.1.6.5.1. Marketing Strategy

19.1.6.5.2. Product Strategy

19.1.6.5.3. Channel Strategy

19.1.7. Tuftape Fzco

19.1.7.1. Overview

19.1.7.2. Product Portfolio

19.1.7.3. Profitability by Market Segments

19.1.7.4. Sales Footprint

19.1.7.5. Strategy Overview

19.1.7.5.1. Marketing Strategy

19.1.7.5.2. Product Strategy

19.1.7.5.3. Channel Strategy

19.1.8. Bagla Group

19.1.8.1. Overview

19.1.8.2. Product Portfolio

19.1.8.3. Profitability by Market Segments

19.1.8.4. Sales Footprint

19.1.8.5. Strategy Overview

19.1.8.5.1. Marketing Strategy

19.1.8.5.2. Product Strategy

19.1.8.5.3. Channel Strategy

19.1.9. Western Paper Industries (Pvt) Ltd.

19.1.9.1. Overview

19.1.9.2. Product Portfolio

19.1.9.3. Profitability by Market Segments

19.1.9.4. Sales Footprint

19.1.9.5. Strategy Overview

19.1.9.5.1. Marketing Strategy

19.1.9.5.2. Product Strategy

19.1.9.5.3. Channel Strategy

19.1.10. Irplast S.p.A.

19.1.10.1. Overview

19.1.10.2. Product Portfolio

19.1.10.3. Profitability by Market Segments

19.1.10.4. Sales Footprint

19.1.10.5. Strategy Overview

19.1.10.5.1. Marketing Strategy

19.1.10.5.2. Product Strategy

19.1.10.5.3. Channel Strategy

20. Assumptions & Acronyms Used

21. Research Methodology

 

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