輸送用テープ市場Shipping Tapes Market 輸送用テープ市場:2015-2021年の世界産業分析と2022-2032年の機会評価 FMIが発行したシッピングテープに関する最新市場調査レポートは、2015-2021年の世界産業分析と2022-2032年の機会評価を提供しています。... もっと見る
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サマリー輸送用テープ市場:2015-2021年の世界産業分析と2022-2032年の機会評価FMIが発行したシッピングテープに関する最新市場調査レポートは、2015-2021年の世界産業分析と2022-2032年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場ダイナミクスを包括的に評価しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。 市場区分 世界のシッピングテープ市場は、市場のあらゆる側面をカバーし、読者に完全な市場情報を提示するために詳細にセグメント化されています。 粘着剤タイプ別 天然ゴム アクリル その他(ホットメルト、水活性テープなど) 基材別 紙 プラスチック その他(金属箔、ガラス繊維など) 最終用途別 食品・飲料 医薬品 建築・建設 電子商取引 化粧品・パーソナルケア 電気・電子 海運・物流 その他(繊維、農業など) 地域別 北米 中南米 ヨーロッパ 南アジア 東アジア 中東・アフリカ オセアニア レポートのチャプター エグゼクティブサマリー 本レポートのエグゼクティブサマリーには、出荷用テープ市場の世界市場展望、需要側動向、供給側動向のほか、無菌処理に関するFMI分析および推奨事項を掲載しています。 第01章 市場概要 本章では、シッピングテープ市場の詳細なセグメントと定義について解説しており、アセプティック加工に関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、市場のスコープ、分類、制限をハイライトしており、読者がシッピングテープ市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立ちます。 第02章 市場の背景 この章では、バイネイチャーの加工方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を掲載しています。また、マクロ経済要因の詳細分析も含まれており、世界のGDP成長見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、近代貿易の普及、消費者物価指数などのトピックを取り上げています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。 第03章 出荷用テープの世界市場需要分析2015-2021年および予測、2022-2032年 この章では、過去の市場価値(XX億米ドル)分析(2015-2021年)、現在および将来の市場価値(181億米ドル)および数量(4.3 %)予測(2022-2032年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と全体$の機会分析国に基づいています。 第04章 出荷用テープの世界市場:価格分析 価格分析の章では、「性質別」に基づいて、地域別価格分析(米ドル/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などを掲載しています。 第05章 シッピングテープの世界市場分析2015-2021年および予測2022-2032年:粘着剤タイプ別 粘着剤タイプ別に、シッピングテープ市場は天然ゴム、アクリル、その他(ホットメルト、水活性テープなど)に区分されます。本セクションでは、粘着剤タイプ別の市場魅力度分析も提供します。また、上記の粘着剤タイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供する。 第06章 出荷用テープの世界市場分析2015-2021年および予測2022-2032年:裏打ち材料別 シッピングテープ市場は、裏打ち材料別に、紙、プラスチック、その他(金属箔、ガラス繊維など)に区分されます。また本セクションでは、裏打ち材別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の裏打ち材別の価値予測とYoY成長率比較も提供します。 第07章 出荷用テープの世界市場分析2015-2021年および予測2022-2032年:最終用途別 シッピングテープ市場は、最終用途別に食品・飲料、医薬品、建築・建設、Eコマース、化粧品・パーソナルケア、電気・電子、海運・物流、その他(繊維、農業など)に分類されます。また、このセクションでは、「最終用途別」に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記のエンドユーズ別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。 第08章 出荷用テープの世界市場分析2015-2021年および予測2022-2032年:地域別 シッピングテープ市場は地域別に、北米、中南米、ヨーロッパ、南アジア、東アジア、中東・アフリカ、オセアニアに区分されます。また本セクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の地域別市場規模予測や前年比成長率比較もご覧いただけます。 第09章 北米シッピングテープ市場分析 2015-2021年および予測 2022-2032年 本章では、北米地域におけるシッピングテープの成長を、米国とカナダからなる国別評価とともに詳細に分析します。また、北米地域の様々なセグメントや国別の地域動向、規制、市場成長についても紹介しています。 第10章 ラテンアメリカのシッピングテープ市場分析 2015-2021年および予測 2022-2032年 本章では、中南米地域におけるシッピングテープの成長を、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米地域を含む国別評価とともに詳細に分析します。中南米地域におけるシッピングテープ市場の成長に影響を与える価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報をご覧いただけます。 第11章 欧州のシッピングテープ市場分析2015-2021年および予測2022-2032年 本章では、欧州地域におけるシッピングテープの成長について、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他欧州などの国別評価とともに詳細に分析しています。価格分析や地域動向など、シッピングテープ市場の成長に影響を与えているいくつかの要因に関する詳細な情報をご覧いただけます。 第12章 東アジアのシッピングテープ市場分析2015-2021年および予測2022-2032年 本章では、東アジア地域におけるシッピングテープの成長を、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに詳細に分析します。価格分析や地域動向など、シッピングテープ市場の成長に影響を与えているいくつかの要因についての詳細な情報をご覧いただけます。 第13章 南アジアのシッピングテープ市場分析2015-2021年および予測2022-2032年 本章では、南アジア地域におけるシッピングテープの成長について、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジア地域を含む国別の評価とともに詳細に分析しています。地域市場におけるシッピングテープ市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報をご覧いただけます。 第14章 中東・アフリカのシッピングテープ市場分析 2015-2021年および予測 2022-2032年 本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域におけるシッピングテープの成長に関する詳細な分析を掲載しています。地域市場におけるシッピングテープ市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報をご覧いただけます。 第15章 主要国のシッピングテープ市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年 本章では、世界の主要国においてシッピングテープ市場がどのように成長すると予測されるかについて考察しています。 第16章 市場構造分析-世界の評価 本章では、企業ダッシュボード、企業の階層別産業構造分析、2022E、トッププレイヤーの企業シェア分析、2022E、競合ベンチマーキング-マトリックスを掲載しています。 第17章 競争の深堀り(暫定リスト) 本章では、本レポートで調査対象としている企業の会社概要、By Natureポートフォリオ、市場セグメント別収益性、売上高フットプリント、SWOT分析、戦略概要を掲載している。本レポートで取り上げている市場プレイヤーには、3M Company、Intertape Polymer Group Inc.、Shurtape Technologies LLC、Tesa SE Group、日東電工株式会社、Papertec, Inc.、Holland Manufacturing Co. Inc.、Berry Global, Inc.、Scapa Group plc.、Bolex (Shenzhen) Adhesive Products Co.Ltd., Vibac Group S.p.a., Ultratape Industries Inc., Shanghai Yongguan Adhesive Productions Corp., Ltd., Pro Tapes & Specialties, Inc., Maxfel S.R.l., NEUBRONNER GmbH & Co.KG, Loytape Industries SDN.BHD., Windmill Tapes & Labels Ltd., Avery Dennison Corporation, American Biltrite Inc. 第18章 前提条件と頭字語 本章では、シッピングテープレポートに含まれる情報と統計のベースとなる略語と仮定のリストを掲載する。 第19章 調査方法 本章では、シッピングテープ市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために行った調査方法について読者の理解を助けます。 目次1. Executive Summary1.1. Global Market Outlook 1.2. Demand Side Trends 1.3. Supply Side Trends 1.4. Technology Roadmap 1.5. Analysis and Recommendations 2. Market Overview 2.1. Market Coverage / Taxonomy 2.2. Market Definition / Scope / Limitations 3. Market Background 3.1. Market Dynamics 3.1.1. Drivers 3.1.2. Restraints 3.1.3. Opportunity 3.1.4. Trends 3.2. Impact of COVID-19 3.2.1. Demand in Optimistic Scenario 3.2.2. Demand in Likely Scenario 3.2.3. Demand in Conservative Scenario 3.3. Value Chain Analysis 3.3.1. Profit Margin Analysis 3.3.2. Key Participants 3.3.2.1. Manufacturers 3.3.2.2. Wholesalers and Distributors 3.3.2.3. Retailers 3.4. Regulatory Landscape 3.5. Regional Parent Market Outlook 3.6. Production and Consumption Statistics 3.7. Global Average Pricing Analysis Benchmark 4. Global Shipping Tapes Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032 4.1. Historical Market Size Value (US$ Bn) & Volume (Sq. m.) Analysis, 2015-2021 4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Bn) & Volume (Sq. m.) Analysis and Forecast, 2022-2032 4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis 4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis 5. Global Shipping Tapes Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032, By Adhesive Type 5.1. Introduction / Key Findings 5.2. Historical Market Size Value (US$ Bn) & Volume (Sq. m.) Analysis By Adhesive Type, 2015-2021 5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Bn) & Volume (Sq. m.) Analysis and Forecast By Adhesive Type, 2022-2032 5.3.1. Natural Rubber 5.3.2. Acrylic 5.3.3. Others (Hot Melt, Water-Activated Tape, etc.) 5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Adhesive Type, 2015-2021 5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Adhesive Type, 2022-2032 6. Global Shipping Tapes Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032, By Backing Material 6.1. Introduction / Key Findings 6.2. Historical Market Size Value (US$ Bn) & Volume (Sq. m.) Analysis By Backing Material, 2015-2021 6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Bn) & Volume (Sq. m.) Analysis and Forecast By Backing Material, 2022-2032 6.3.1. Paper 6.3.2. Plastic 6.3.3. Others (Metal Foil, Glass Fiber, etc.) 6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Backing Material, 2015-2021 6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Backing Material, 2022-2032 7. Global Shipping Tapes Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032, By End Use 7.1. Introduction / Key Findings 7.2. Historical Market Size Value (US$ Bn) & Volume (Sq. m.) Analysis By End Use, 2015-2021 7.3. Current and Future Market Size Value (US$ Bn) & Volume (Sq. m.) Analysis and Forecast By End Use, 2022-2032 7.3.1. Food & Beverages 7.3.2. Pharmaceuticals 7.3.3. Building & Construction 7.3.4. E-Commerce 7.3.5. Cosmetics & Personal Care 7.3.6. Electrical & Electronics 7.3.7. Shipping & Logistics 7.3.8. Others (Textile, etc.) 7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By End Use, 2015-2021 7.5. Absolute $ Opportunity Analysis By End Use, 2022-2032 8. Global Shipping Tapes Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032, by Region 8.1. Introduction / Key Findings 8.2. Historical Market Size Value (US$ Bn) & Volume (Sq. m.) Analysis By Region, 2015-2021 8.3. Current and Future Market Size Value (US$ Bn) & Volume (Sq. m.) Analysis and Forecast By Region, 2022-2032 8.3.1. North America 8.3.2. Latin America 8.3.3. Europe 8.3.4. Middle East and Africa (MEA) 8.3.5. East Asia 8.3.6. South Asia 8.3.7. Oceania 8.4. Market Attractiveness Analysis, by Region 9. North America Shipping Tapes Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032 9.1. Historical Market Size Value (US$ Bn) & Volume (Sq. m.) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 9.2. Market Size Value (US$ Bn) & Volume (Sq. m.) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 9.2.1. By Country 9.2.1.1. U.S. 9.2.1.2. Canada 9.2.2. By Adhesive Type 9.2.3. By Backing Material 9.2.4. By End Use 9.3. Market Attractiveness Analysis 9.3.1. By Country 9.3.2. By Adhesive Type 9.3.3. By Backing Material 9.3.4. By End Use 9.4. Key Takeaways 10. Latin America Shipping Tapes Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032 10.1. Historical Market Size Value (US$ Bn) & Volume (Sq. m.) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 10.2. Market Size Value (US$ Bn) & Volume (Sq. m.) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 10.2.1. By Country 10.2.1.1. Brazil 10.2.1.2. Mexico 10.2.1.3. Argentina 10.2.1.4. Rest of Latin America 10.2.2. By Adhesive Type 10.2.3. By Backing Material 10.2.4. By End Use 10.3. Market Attractiveness Analysis 10.3.1. By Country 10.3.2. By Adhesive Type 10.3.3. By Backing Material 10.3.4. By End Use 10.4. Key Takeaways 11. Europe Shipping Tapes Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032 11.1. Historical Market Size Value (US$ Bn) & Volume (Sq. m.) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 11.2. Market Size Value (US$ Bn) & Volume (Sq. m.) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 11.2.1. By Country 11.2.1.1. Germany 11.2.1.2. Italy 11.2.1.3. France 11.2.1.4. U.K. 11.2.1.5. Spain 11.2.1.6. BENELUX 11.2.1.7. Nordic 11.2.1.8. Russia 11.2.1.9. Poland 11.2.1.10. Rest of Europe 11.2.2. By Adhesive Type 11.2.3. By Backing Material 11.2.4. By End Use 11.3. Market Attractiveness Analysis 11.3.1. By Country 11.3.2. By Adhesive Type 11.3.3. By Backing Material 11.3.4. By End Use 11.4. Key Takeaways 12. East Asia Shipping Tapes Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032 12.1. Historical Market Size Value (US$ Bn) & Volume (Sq. m.) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 12.2. Market Size Value (US$ Bn) & Volume (Sq. m.) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 12.2.1. By Country 12.2.1.1. China 12.2.1.2. Japan 12.2.1.3. South Korea 12.2.2. By Adhesive Type 12.2.3. By Backing Material 12.2.4. By End Use 12.3. Market Attractiveness Analysis 12.3.1. By Country 12.3.2. By Adhesive Type 12.3.3. By Backing Material 12.3.4. By End Use 12.4. Key Takeaways 13. South Asia Shipping Tapes Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032 13.1. Historical Market Size Value (US$ Bn) & Volume (Sq. m.) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 13.2. Market Size Value (US$ Bn) & Volume (Sq. m.) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 13.2.1. By Country 13.2.1.1. India 13.2.1.2. Thailand 13.2.1.3. Malaysia 13.2.1.4. Indonesia 13.2.1.5. Rest of South Asia 13.2.2. By Adhesive Type 13.2.3. By Backing Material 13.2.4. By End Use 13.3. Market Attractiveness Analysis 13.3.1. By Country 13.3.2. By Adhesive Type 13.3.3. By Backing Material 13.3.4. By End Use 13.4. Key Takeaways 14. Oceania Shipping Tapes Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032 14.1. Historical Market Size Value (US$ Bn) & Volume (Sq. m.) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 14.2. Market Size Value (US$ Bn) & Volume (Sq. m.) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 14.2.1. By Country 14.2.1.1. Australia 14.2.1.2. New Zealand 14.2.2. By Adhesive Type 14.2.3. By Backing Material 14.2.4. By End Use 14.3. Market Attractiveness Analysis 14.3.1. By Country 14.3.2. By Adhesive Type 14.3.3. By Backing Material 14.3.4. By End Use 14.4. Key Takeaways 15. Middle East & Africa Shipping Tapes Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032 15.1. Historical Market Size Value (US$ Bn) & Volume (Sq. m.) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 15.2. Market Size Value (US$ Bn) & Volume (Sq. m.) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 15.2.1. By Country 15.2.1.1. GCC Countries 15.2.1.2. Turkey 15.2.1.3. Northern Africa 15.2.1.4. South Africa 15.2.1.5. Rest of MEA 15.2.2. By Adhesive Type 15.2.3. By Backing Material 15.2.4. By End Use 15.3. Market Attractiveness Analysis 15.3.1. By Country 15.3.2. By Adhesive Type 15.3.3. By Backing Material 15.3.4. By End Use 15.4. Key Takeaways 16. Country wise Shipping Tapes Market Analysis 16.1. United States (US) Shipping Tapes Market Analysis 16.1.1. By Adhesive Type 16.1.2. By Backing Material 16.1.3. By End Use 16.2. Brazil Shipping Tapes Market Analysis 16.2.1. By Adhesive Type 16.2.2. By Backing Material 16.2.3. By End Use 16.3. Mexico Shipping Tapes Market Analysis 16.3.1. By Adhesive Type 16.3.2. By Backing Material 16.3.3. By End Use 16.4. Germany Shipping Tapes Market Analysis 16.4.1. By Adhesive Type 16.4.2. By Backing Material 16.4.3. By End Use 16.5. Italy Shipping Tapes Market Analysis 16.5.1. By Adhesive Type 16.5.2. By Backing Material 16.5.3. By End Use 16.6. France Shipping Tapes Market Analysis 16.6.1. By Adhesive Type 16.6.2. By Backing Material 16.6.3. By End Use 16.7. China Shipping Tapes Market Analysis 16.7.1. By Adhesive Type 16.7.2. By Backing Material 16.7.3. By End Use 16.8. Japan Shipping Tapes Market Analysis 16.8.1. By Adhesive Type 16.8.2. By Backing Material 16.8.3. By End Use 16.9. India Shipping Tapes Market Analysis 16.9.1. By Adhesive Type 16.9.2. By Backing Material 16.9.3. By End Use 16.10. Australia Shipping Tapes Market Analysis 16.10.1. By Adhesive Type 16.10.2. By Backing Material 16.10.3. By End Use 17. Market Structure Analysis 17.1. Competition Dashboard 17.2. Competition Benchmarking 17.3. Market Share Analysis of Top Players 18. Competition Analysis 18.1. Competition Deep Dive 18.1.1. 3M Company 18.1.1.1. Overview 18.1.1.2. Product Portfolio 18.1.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.1.4. Sales Footprint 18.1.1.5. Strategy Overview 18.1.1.5.1. Marketing Strategy 18.1.1.5.2. Product Strategy 18.1.1.5.3. Channel Strategy 18.1.2. Intertape Polymer Group Inc. 18.1.2.1. Overview 18.1.2.2. Product Portfolio 18.1.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.2.4. Sales Footprint 18.1.2.5. Strategy Overview 18.1.2.5.1. Marketing Strategy 18.1.2.5.2. Product Strategy 18.1.2.5.3. Channel Strategy 18.1.3. Shurtape Technologies LLC 18.1.3.1. Overview 18.1.3.2. Product Portfolio 18.1.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.3.4. Sales Footprint 18.1.3.5. Strategy Overview 18.1.3.5.1. Marketing Strategy 18.1.3.5.2. Product Strategy 18.1.3.5.3. Channel Strategy 18.1.4. tesa SE Group 18.1.4.1. Overview 18.1.4.2. Product Portfolio 18.1.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.4.4. Sales Footprint 18.1.4.5. Strategy Overview 18.1.4.5.1. Marketing Strategy 18.1.4.5.2. Product Strategy 18.1.4.5.3. Channel Strategy 18.1.5. Nitto Denko Corp 18.1.5.1. Overview 18.1.5.2. Product Portfolio 18.1.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.5.4. Sales Footprint 18.1.5.5. Strategy Overview 18.1.5.5.1. Marketing Strategy 18.1.5.5.2. Product Strategy 18.1.5.5.3. Channel Strategy 18.1.6. Berry Global Group Inc. 18.1.6.1. Overview 18.1.6.2. Product Portfolio 18.1.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.6.4. Sales Footprint 18.1.6.5. Strategy Overview 18.1.6.5.1. Marketing Strategy 18.1.6.5.2. Product Strategy 18.1.6.5.3. Channel Strategy 18.1.7. Scapa Group plc. 18.1.7.1. Overview 18.1.7.2. Product Portfolio 18.1.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.7.4. Sales Footprint 18.1.7.5. Strategy Overview 18.1.7.5.1. Marketing Strategy 18.1.7.5.2. Product Strategy 18.1.7.5.3. Channel Strategy 18.1.8. Bolex (Shenzhen) Adhesive Products Co. Ltd. 18.1.8.1. Overview 18.1.8.2. Product Portfolio 18.1.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.8.4. Sales Footprint 18.1.8.5. Strategy Overview 18.1.8.5.1. Marketing Strategy 18.1.8.5.2. Product Strategy 18.1.8.5.3. Channel Strategy 18.1.9. Vibac Group S.p.a. 18.1.9.1. Overview 18.1.9.2. Product Portfolio 18.1.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.9.4. Sales Footprint 18.1.9.5. Strategy Overview 18.1.9.5.1. Marketing Strategy 18.1.9.5.2. Product Strategy 18.1.9.5.3. Channel Strategy 18.1.10. Ultratape Industries Inc. 18.1.10.1. Overview 18.1.10.2. Product Portfolio 18.1.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.10.4. Sales Footprint 18.1.10.5. Strategy Overview 18.1.10.5.1. Marketing Strategy 18.1.10.5.2. Product Strategy 18.1.10.5.3. Channel Strategy 18.1.11. Shanghai Yongguan Adhesive Productions Corp.,Ltd. 18.1.11.1. Overview 18.1.11.2. Product Portfolio 18.1.11.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.11.4. Sales Footprint 18.1.11.5. Strategy Overview 18.1.11.5.1. Marketing Strategy 18.1.11.5.2. Product Strategy 18.1.11.5.3. Channel Strategy 18.1.12. Pro Tapes & Specialties, Inc. 18.1.12.1. Overview 18.1.12.2. Product Portfolio 18.1.12.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.12.4. Sales Footprint 18.1.12.5. Strategy Overview 18.1.12.5.1. Marketing Strategy 18.1.12.5.2. Product Strategy 18.1.12.5.3. Channel Strategy 18.1.13. Maxfel S.R.l 18.1.13.1. Overview 18.1.13.2. Product Portfolio 18.1.13.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.13.4. Sales Footprint 18.1.13.5. Strategy Overview 18.1.13.5.1. Marketing Strategy 18.1.13.5.2. Product Strategy 18.1.13.5.3. Channel Strategy 18.1.14. NEUBRONNER GmbH & Co.KG 18.1.14.1. Overview 18.1.14.2. Product Portfolio 18.1.14.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.14.4. Sales Footprint 18.1.14.5. Strategy Overview 18.1.14.5.1. Marketing Strategy 18.1.14.5.2. Product Strategy 18.1.14.5.3. Channel Strategy 18.1.15. Loytape Industries SDN.BHD. 18.1.15.1. Overview 18.1.15.2. Product Portfolio 18.1.15.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.15.4. Sales Footprint 18.1.15.5. Strategy Overview 18.1.15.5.1. Marketing Strategy 18.1.15.5.2. Product Strategy 18.1.15.5.3. Channel Strategy 18.1.16. Papertec, Inc. 18.1.16.1. Overview 18.1.16.2. Product Portfolio 18.1.16.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.16.4. Sales Footprint 18.1.16.5. Strategy Overview 18.1.16.5.1. Marketing Strategy 18.1.16.5.2. Product Strategy 18.1.16.5.3. Channel Strategy 18.1.17. Windmill Tapes & Labels Ltd. 18.1.17.1. Overview 18.1.17.2. Product Portfolio 18.1.17.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.17.4. Sales Footprint 18.1.17.5. Strategy Overview 18.1.17.5.1. Marketing Strategy 18.1.17.5.2. Product Strategy 18.1.17.5.3. Channel Strategy 18.1.18. Holland Manufacturing Co. Inc. 18.1.18.1. Overview 18.1.18.2. Product Portfolio 18.1.18.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.18.4. Sales Footprint 18.1.18.5. Strategy Overview 18.1.18.5.1. Marketing Strategy 18.1.18.5.2. Product Strategy 18.1.18.5.3. Channel Strategy 18.1.19. Avery Dennison Corporation 18.1.19.1. Overview 18.1.19.2. Product Portfolio 18.1.19.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.19.4. Sales Footprint 18.1.19.5. Strategy Overview 18.1.19.5.1. Marketing Strategy 18.1.19.5.2. Product Strategy 18.1.19.5.3. Channel Strategy 18.1.20. American Biltrite Inc. 18.1.20.1. Overview 18.1.20.2. Product Portfolio 18.1.20.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.20.4. Sales Footprint 18.1.20.5. Strategy Overview 18.1.20.5.1. Marketing Strategy 18.1.20.5.2. Product Strategy 18.1.20.5.3. Channel Strategy 19. Assumptions and Acronyms Used 20. Research Methodology
SummaryShipping Tapes Market: Global Industry Analysis 2015-2021 and Opportunity Assessment 2022-2032 Table of Contents1. Executive Summary1.1. Global Market Outlook 1.2. Demand Side Trends 1.3. Supply Side Trends 1.4. Technology Roadmap 1.5. Analysis and Recommendations 2. Market Overview 2.1. Market Coverage / Taxonomy 2.2. Market Definition / Scope / Limitations 3. Market Background 3.1. Market Dynamics 3.1.1. Drivers 3.1.2. Restraints 3.1.3. Opportunity 3.1.4. Trends 3.2. Impact of COVID-19 3.2.1. Demand in Optimistic Scenario 3.2.2. Demand in Likely Scenario 3.2.3. Demand in Conservative Scenario 3.3. Value Chain Analysis 3.3.1. Profit Margin Analysis 3.3.2. Key Participants 3.3.2.1. Manufacturers 3.3.2.2. Wholesalers and Distributors 3.3.2.3. Retailers 3.4. Regulatory Landscape 3.5. Regional Parent Market Outlook 3.6. Production and Consumption Statistics 3.7. Global Average Pricing Analysis Benchmark 4. Global Shipping Tapes Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032 4.1. Historical Market Size Value (US$ Bn) & Volume (Sq. m.) Analysis, 2015-2021 4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Bn) & Volume (Sq. m.) Analysis and Forecast, 2022-2032 4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis 4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis 5. Global Shipping Tapes Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032, By Adhesive Type 5.1. Introduction / Key Findings 5.2. Historical Market Size Value (US$ Bn) & Volume (Sq. m.) Analysis By Adhesive Type, 2015-2021 5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Bn) & Volume (Sq. m.) Analysis and Forecast By Adhesive Type, 2022-2032 5.3.1. Natural Rubber 5.3.2. Acrylic 5.3.3. Others (Hot Melt, Water-Activated Tape, etc.) 5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Adhesive Type, 2015-2021 5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Adhesive Type, 2022-2032 6. Global Shipping Tapes Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032, By Backing Material 6.1. Introduction / Key Findings 6.2. Historical Market Size Value (US$ Bn) & Volume (Sq. m.) Analysis By Backing Material, 2015-2021 6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Bn) & Volume (Sq. m.) Analysis and Forecast By Backing Material, 2022-2032 6.3.1. Paper 6.3.2. Plastic 6.3.3. Others (Metal Foil, Glass Fiber, etc.) 6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Backing Material, 2015-2021 6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Backing Material, 2022-2032 7. Global Shipping Tapes Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032, By End Use 7.1. Introduction / Key Findings 7.2. Historical Market Size Value (US$ Bn) & Volume (Sq. m.) Analysis By End Use, 2015-2021 7.3. Current and Future Market Size Value (US$ Bn) & Volume (Sq. m.) Analysis and Forecast By End Use, 2022-2032 7.3.1. Food & Beverages 7.3.2. Pharmaceuticals 7.3.3. Building & Construction 7.3.4. E-Commerce 7.3.5. Cosmetics & Personal Care 7.3.6. Electrical & Electronics 7.3.7. Shipping & Logistics 7.3.8. Others (Textile, etc.) 7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By End Use, 2015-2021 7.5. Absolute $ Opportunity Analysis By End Use, 2022-2032 8. Global Shipping Tapes Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032, by Region 8.1. Introduction / Key Findings 8.2. Historical Market Size Value (US$ Bn) & Volume (Sq. m.) Analysis By Region, 2015-2021 8.3. Current and Future Market Size Value (US$ Bn) & Volume (Sq. m.) Analysis and Forecast By Region, 2022-2032 8.3.1. North America 8.3.2. Latin America 8.3.3. Europe 8.3.4. Middle East and Africa (MEA) 8.3.5. East Asia 8.3.6. South Asia 8.3.7. Oceania 8.4. Market Attractiveness Analysis, by Region 9. North America Shipping Tapes Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032 9.1. Historical Market Size Value (US$ Bn) & Volume (Sq. m.) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 9.2. Market Size Value (US$ Bn) & Volume (Sq. m.) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 9.2.1. By Country 9.2.1.1. U.S. 9.2.1.2. Canada 9.2.2. By Adhesive Type 9.2.3. By Backing Material 9.2.4. By End Use 9.3. Market Attractiveness Analysis 9.3.1. By Country 9.3.2. By Adhesive Type 9.3.3. By Backing Material 9.3.4. By End Use 9.4. Key Takeaways 10. Latin America Shipping Tapes Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032 10.1. Historical Market Size Value (US$ Bn) & Volume (Sq. m.) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 10.2. Market Size Value (US$ Bn) & Volume (Sq. m.) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 10.2.1. By Country 10.2.1.1. Brazil 10.2.1.2. Mexico 10.2.1.3. Argentina 10.2.1.4. Rest of Latin America 10.2.2. By Adhesive Type 10.2.3. By Backing Material 10.2.4. By End Use 10.3. Market Attractiveness Analysis 10.3.1. By Country 10.3.2. By Adhesive Type 10.3.3. By Backing Material 10.3.4. By End Use 10.4. Key Takeaways 11. Europe Shipping Tapes Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032 11.1. Historical Market Size Value (US$ Bn) & Volume (Sq. m.) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 11.2. Market Size Value (US$ Bn) & Volume (Sq. m.) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 11.2.1. By Country 11.2.1.1. Germany 11.2.1.2. Italy 11.2.1.3. France 11.2.1.4. U.K. 11.2.1.5. Spain 11.2.1.6. BENELUX 11.2.1.7. Nordic 11.2.1.8. Russia 11.2.1.9. Poland 11.2.1.10. Rest of Europe 11.2.2. By Adhesive Type 11.2.3. By Backing Material 11.2.4. By End Use 11.3. Market Attractiveness Analysis 11.3.1. By Country 11.3.2. By Adhesive Type 11.3.3. By Backing Material 11.3.4. By End Use 11.4. Key Takeaways 12. East Asia Shipping Tapes Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032 12.1. Historical Market Size Value (US$ Bn) & Volume (Sq. m.) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 12.2. Market Size Value (US$ Bn) & Volume (Sq. m.) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 12.2.1. By Country 12.2.1.1. China 12.2.1.2. Japan 12.2.1.3. South Korea 12.2.2. By Adhesive Type 12.2.3. By Backing Material 12.2.4. By End Use 12.3. Market Attractiveness Analysis 12.3.1. By Country 12.3.2. By Adhesive Type 12.3.3. By Backing Material 12.3.4. By End Use 12.4. Key Takeaways 13. South Asia Shipping Tapes Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032 13.1. Historical Market Size Value (US$ Bn) & Volume (Sq. m.) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 13.2. Market Size Value (US$ Bn) & Volume (Sq. m.) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 13.2.1. By Country 13.2.1.1. India 13.2.1.2. Thailand 13.2.1.3. Malaysia 13.2.1.4. Indonesia 13.2.1.5. Rest of South Asia 13.2.2. By Adhesive Type 13.2.3. By Backing Material 13.2.4. By End Use 13.3. Market Attractiveness Analysis 13.3.1. By Country 13.3.2. By Adhesive Type 13.3.3. By Backing Material 13.3.4. By End Use 13.4. Key Takeaways 14. Oceania Shipping Tapes Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032 14.1. Historical Market Size Value (US$ Bn) & Volume (Sq. m.) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 14.2. Market Size Value (US$ Bn) & Volume (Sq. m.) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 14.2.1. By Country 14.2.1.1. Australia 14.2.1.2. New Zealand 14.2.2. By Adhesive Type 14.2.3. By Backing Material 14.2.4. By End Use 14.3. Market Attractiveness Analysis 14.3.1. By Country 14.3.2. By Adhesive Type 14.3.3. By Backing Material 14.3.4. By End Use 14.4. Key Takeaways 15. Middle East & Africa Shipping Tapes Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032 15.1. Historical Market Size Value (US$ Bn) & Volume (Sq. m.) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 15.2. Market Size Value (US$ Bn) & Volume (Sq. m.) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 15.2.1. By Country 15.2.1.1. GCC Countries 15.2.1.2. Turkey 15.2.1.3. Northern Africa 15.2.1.4. South Africa 15.2.1.5. Rest of MEA 15.2.2. By Adhesive Type 15.2.3. By Backing Material 15.2.4. By End Use 15.3. Market Attractiveness Analysis 15.3.1. By Country 15.3.2. By Adhesive Type 15.3.3. By Backing Material 15.3.4. By End Use 15.4. Key Takeaways 16. Country wise Shipping Tapes Market Analysis 16.1. United States (US) Shipping Tapes Market Analysis 16.1.1. By Adhesive Type 16.1.2. By Backing Material 16.1.3. By End Use 16.2. Brazil Shipping Tapes Market Analysis 16.2.1. By Adhesive Type 16.2.2. By Backing Material 16.2.3. By End Use 16.3. Mexico Shipping Tapes Market Analysis 16.3.1. By Adhesive Type 16.3.2. By Backing Material 16.3.3. By End Use 16.4. Germany Shipping Tapes Market Analysis 16.4.1. By Adhesive Type 16.4.2. By Backing Material 16.4.3. By End Use 16.5. Italy Shipping Tapes Market Analysis 16.5.1. By Adhesive Type 16.5.2. By Backing Material 16.5.3. By End Use 16.6. France Shipping Tapes Market Analysis 16.6.1. By Adhesive Type 16.6.2. By Backing Material 16.6.3. By End Use 16.7. China Shipping Tapes Market Analysis 16.7.1. By Adhesive Type 16.7.2. By Backing Material 16.7.3. By End Use 16.8. Japan Shipping Tapes Market Analysis 16.8.1. By Adhesive Type 16.8.2. By Backing Material 16.8.3. By End Use 16.9. India Shipping Tapes Market Analysis 16.9.1. By Adhesive Type 16.9.2. By Backing Material 16.9.3. By End Use 16.10. Australia Shipping Tapes Market Analysis 16.10.1. By Adhesive Type 16.10.2. By Backing Material 16.10.3. By End Use 17. Market Structure Analysis 17.1. Competition Dashboard 17.2. Competition Benchmarking 17.3. Market Share Analysis of Top Players 18. Competition Analysis 18.1. Competition Deep Dive 18.1.1. 3M Company 18.1.1.1. Overview 18.1.1.2. Product Portfolio 18.1.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.1.4. Sales Footprint 18.1.1.5. Strategy Overview 18.1.1.5.1. Marketing Strategy 18.1.1.5.2. Product Strategy 18.1.1.5.3. Channel Strategy 18.1.2. Intertape Polymer Group Inc. 18.1.2.1. Overview 18.1.2.2. Product Portfolio 18.1.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.2.4. Sales Footprint 18.1.2.5. Strategy Overview 18.1.2.5.1. Marketing Strategy 18.1.2.5.2. Product Strategy 18.1.2.5.3. Channel Strategy 18.1.3. Shurtape Technologies LLC 18.1.3.1. Overview 18.1.3.2. Product Portfolio 18.1.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.3.4. Sales Footprint 18.1.3.5. Strategy Overview 18.1.3.5.1. Marketing Strategy 18.1.3.5.2. Product Strategy 18.1.3.5.3. Channel Strategy 18.1.4. tesa SE Group 18.1.4.1. Overview 18.1.4.2. Product Portfolio 18.1.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.4.4. Sales Footprint 18.1.4.5. Strategy Overview 18.1.4.5.1. Marketing Strategy 18.1.4.5.2. Product Strategy 18.1.4.5.3. Channel Strategy 18.1.5. Nitto Denko Corp 18.1.5.1. Overview 18.1.5.2. Product Portfolio 18.1.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.5.4. Sales Footprint 18.1.5.5. Strategy Overview 18.1.5.5.1. Marketing Strategy 18.1.5.5.2. Product Strategy 18.1.5.5.3. Channel Strategy 18.1.6. Berry Global Group Inc. 18.1.6.1. Overview 18.1.6.2. Product Portfolio 18.1.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.6.4. Sales Footprint 18.1.6.5. Strategy Overview 18.1.6.5.1. Marketing Strategy 18.1.6.5.2. Product Strategy 18.1.6.5.3. Channel Strategy 18.1.7. Scapa Group plc. 18.1.7.1. Overview 18.1.7.2. Product Portfolio 18.1.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.7.4. Sales Footprint 18.1.7.5. Strategy Overview 18.1.7.5.1. Marketing Strategy 18.1.7.5.2. Product Strategy 18.1.7.5.3. Channel Strategy 18.1.8. Bolex (Shenzhen) Adhesive Products Co. Ltd. 18.1.8.1. Overview 18.1.8.2. Product Portfolio 18.1.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.8.4. Sales Footprint 18.1.8.5. Strategy Overview 18.1.8.5.1. Marketing Strategy 18.1.8.5.2. Product Strategy 18.1.8.5.3. Channel Strategy 18.1.9. Vibac Group S.p.a. 18.1.9.1. Overview 18.1.9.2. Product Portfolio 18.1.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.9.4. Sales Footprint 18.1.9.5. Strategy Overview 18.1.9.5.1. Marketing Strategy 18.1.9.5.2. Product Strategy 18.1.9.5.3. Channel Strategy 18.1.10. Ultratape Industries Inc. 18.1.10.1. Overview 18.1.10.2. Product Portfolio 18.1.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.10.4. Sales Footprint 18.1.10.5. Strategy Overview 18.1.10.5.1. Marketing Strategy 18.1.10.5.2. Product Strategy 18.1.10.5.3. Channel Strategy 18.1.11. Shanghai Yongguan Adhesive Productions Corp.,Ltd. 18.1.11.1. Overview 18.1.11.2. Product Portfolio 18.1.11.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.11.4. Sales Footprint 18.1.11.5. Strategy Overview 18.1.11.5.1. Marketing Strategy 18.1.11.5.2. Product Strategy 18.1.11.5.3. Channel Strategy 18.1.12. Pro Tapes & Specialties, Inc. 18.1.12.1. Overview 18.1.12.2. Product Portfolio 18.1.12.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.12.4. Sales Footprint 18.1.12.5. Strategy Overview 18.1.12.5.1. Marketing Strategy 18.1.12.5.2. Product Strategy 18.1.12.5.3. Channel Strategy 18.1.13. Maxfel S.R.l 18.1.13.1. Overview 18.1.13.2. Product Portfolio 18.1.13.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.13.4. Sales Footprint 18.1.13.5. Strategy Overview 18.1.13.5.1. Marketing Strategy 18.1.13.5.2. Product Strategy 18.1.13.5.3. Channel Strategy 18.1.14. NEUBRONNER GmbH & Co.KG 18.1.14.1. Overview 18.1.14.2. Product Portfolio 18.1.14.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.14.4. Sales Footprint 18.1.14.5. Strategy Overview 18.1.14.5.1. Marketing Strategy 18.1.14.5.2. Product Strategy 18.1.14.5.3. Channel Strategy 18.1.15. Loytape Industries SDN.BHD. 18.1.15.1. Overview 18.1.15.2. Product Portfolio 18.1.15.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.15.4. Sales Footprint 18.1.15.5. Strategy Overview 18.1.15.5.1. Marketing Strategy 18.1.15.5.2. Product Strategy 18.1.15.5.3. Channel Strategy 18.1.16. Papertec, Inc. 18.1.16.1. Overview 18.1.16.2. Product Portfolio 18.1.16.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.16.4. Sales Footprint 18.1.16.5. Strategy Overview 18.1.16.5.1. Marketing Strategy 18.1.16.5.2. Product Strategy 18.1.16.5.3. Channel Strategy 18.1.17. Windmill Tapes & Labels Ltd. 18.1.17.1. Overview 18.1.17.2. Product Portfolio 18.1.17.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.17.4. Sales Footprint 18.1.17.5. Strategy Overview 18.1.17.5.1. Marketing Strategy 18.1.17.5.2. Product Strategy 18.1.17.5.3. Channel Strategy 18.1.18. Holland Manufacturing Co. Inc. 18.1.18.1. Overview 18.1.18.2. Product Portfolio 18.1.18.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.18.4. Sales Footprint 18.1.18.5. Strategy Overview 18.1.18.5.1. Marketing Strategy 18.1.18.5.2. Product Strategy 18.1.18.5.3. Channel Strategy 18.1.19. Avery Dennison Corporation 18.1.19.1. Overview 18.1.19.2. Product Portfolio 18.1.19.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.19.4. Sales Footprint 18.1.19.5. Strategy Overview 18.1.19.5.1. Marketing Strategy 18.1.19.5.2. Product Strategy 18.1.19.5.3. Channel Strategy 18.1.20. American Biltrite Inc. 18.1.20.1. Overview 18.1.20.2. Product Portfolio 18.1.20.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.20.4. Sales Footprint 18.1.20.5. Strategy Overview 18.1.20.5.1. Marketing Strategy 18.1.20.5.2. Product Strategy 18.1.20.5.3. Channel Strategy 19. Assumptions and Acronyms Used 20. Research Methodology
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