世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

アジア太平洋地域の小袋包装市場


Asia Pacific Sachet Packaging Market

アジア太平洋地域の小袋包装市場世界の産業分析2014-2022年と機会評価2023-2033年 FMIが発行したアジア太平洋地域の小袋包装に関する最新市場調査レポートは、2014-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Future Market Insights
フューチャーマーケットインサイツ
2024年6月18日 US$5,000
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
203 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

アジア太平洋地域の小袋包装市場世界の産業分析2014-2022年と機会評価2023-2033年

FMIが発行したアジア太平洋地域の小袋包装に関する最新市場調査レポートは、2014-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

パックサイズ別:

- 1ml~10ml
- 11ml~20ml
- 21ml〜30ml
- 30ml以上

素材別

- プラスチック
- 紙
- アルミ箔

用途別

- 食品
- パーソナルケア&化粧品
- 医薬品
- 工業用

包装機械別

- 縦型フォームフィルシール (VFFS)
- 横型フォームフィルシール(VFFS)

地域別

- 中国
- 日本
- 韓国
- インド
- オーストラリア
- 東南アジア諸国連合
- その他のアジア太平洋地域

各レポート

エグゼクティブサマリー

アジア太平洋地域の小袋包装市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、また車両レーダーテストシステムに関するFMI分析と推奨事項が含まれています。

第01章 市場概要

この章では、アジア太平洋地域の小袋包装市場の詳細なセグメントと定義を掲載し、車両レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、アジア太平洋地域の小袋包装市場レポートの市場範囲を読者が理解するのに役立つ市場範囲、分類、制限を紹介します。

第02章 市場の背景

この章では、パックサイズ別の加工方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界のGDP成長見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、近代貿易の普及、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 アジア太平洋地域の小袋包装の世界市場需要分析2014-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(XX)分析(2014-2022年)と現在および将来の市場価値(37億米ドル)および数量(8.0%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対ドル機会分析国別に基づいています。

第04章 アジア太平洋地域の小袋包装の世界市場:価格分析

パックサイズ別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。

第05章 アジア太平洋地域の小袋包装の世界市場分析 2014-2022年および予測 2023-2033年:パックサイズ別

パックサイズ別に、アジア太平洋地域の小袋包装市場は、1ml〜10ml、11ml〜20ml、21ml〜30ml、30ml以上に区分されます。また、上記のパックサイズ別の金額予測と前年比成長率比較も提供する。

第06章 アジア太平洋地域の小袋包装の世界市場分析2014-2022年および予測2023-2033年:素材別

素材別に、アジア太平洋地域の小袋包装市場はプラスチック、紙、アルミ箔に区分されます。また、素材別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の素材別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第07章 アジア太平洋地域の小袋包装の世界市場分析2014-2022年および予測2023-2033年:用途別

用途別に、アジア太平洋地域の小袋包装市場は食品、パーソナルケア&化粧品、医薬品、工業用に区分されます。また、用途別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の用途別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第08章 アジア太平洋地域の小袋包装の世界市場分析2014-2022年および予測2023-2033年:包装機械別

包装機械別に、アジア太平洋地域の小袋包装市場は、縦型フォームフィルシール(VFFS)、横型フォームフィルシール(VFFS)に区分されます。また、「包装機械別」に基づく市場魅力度分析も掲載しています。また、上記の「包装機械別」の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第09章 アジア太平洋地域の小袋包装市場分析2014-2022年および地域別予測2023-2033年

地域別に、アジア太平洋地域の小袋包装市場は、中国、日本、韓国、インド、オーストラリア、東南アジア諸国連合、その他のアジア太平洋地域に区分されます。またこのセクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、読者は上記のすべての地域別の価値予測と前年比成長率比較もご覧いただけます。

第10章 主要国 アジア太平洋地域の小袋包装市場の分析 2014-2022年および予測 2023-2033年

この章では、アジア太平洋地域の小袋包装市場が世界の主要国でどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第11章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業の階層別産業構造分析、2022E、トッププレイヤーの企業シェア分析、2022E、競争ベンチマーキング-マトリックスを掲載しています。

第12章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、企業のパックサイズ別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、販売足跡、SWOT分析、本レポートで調査対象としている企業の戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場参入企業は、Amcor Plc、Huhtamäki Oyj、Sealed Air Corporation、Constantia Flexibles Group GmbH、UFlex Limited、Petals Packaging Company、Printpack Inc.、Paharpur 3P、Swiss Pac Pvt、ヤクソン・バイオケア社、パックマン・インダストリー社、カラーフレックス社、アジアン・フレキシ・パック・インディア社、ストラバ・ヘルスケア社、トッパン・プリンティング社、ニクロム・パッケージング・ソリューションズ社、ブリスGVSファーマ社、ハンドゥー・パッケージ社、TCLパッケージング社、シールズ・エアー社、Constantia Flexibles Group GmbH、UFlex社、Petals Packaging Company、Printpack Inc.

第13章 前提条件と頭字語

本章では、車両レーダー試験システム報告書に含まれる情報および統計の基礎となる頭字語および仮定の一覧を示す。

第14章 調査方法

この章では、アジア太平洋地域の小袋包装市場に関する様々な結論や重要な質的・量的情報を得るために行った調査方法について理解することができます。


ページTOPに戻る


目次

1.エグゼクティブ・サマリー

1.1.市場概要

1.2.市場分析

1.3.FMI分析と提言

1.4.機会分析

2.市場紹介

2.1.市場の定義

2.2.市場分類

3.市場概要

3.1.ヘルスケア包装の展望

3.2.化粧品

3.3.食品・飲料包装業界の展望

3.4.軟包装市場の展望

3.5.包装業界の概要

3.6.ポーターのファイブフォース分析

3.7.主要国のPESTLE分析

3.8.バリューチェーン分析

3.8.1.利益率

3.8.2.積極的な参加者リスト

3.8.2.1.原材料サプライヤー

3.8.2.2.小袋メーカー

3.8.2.3.ディストリビューター/サプライヤー

3.8.2.4.エンドユーザー

3.9.市場ダイナミクス

3.9.1.ドライバー

3.9.1.1.供給サイド

3.9.1.2.需要サイド

3.9.2.阻害要因

3.9.3.機会

3.9.4.トレンド

3.10.小袋販売成功の決定要因としての経済的・社会文化的要因

3.11.マクロ経済要因と相関分析

3.12.予測要因-関連性と影響

4.市場分析

4.1.価格分析

4.2.市場価値(10億米ドル)と市場数量(10億台)の分析と予測

4.3.前年比成長予測

4.4.絶対価格機会分析

5.アジア太平洋市場の分析と予測、パックサイズ別

5.1.セクション概要

5.2.はじめに

5.2.1.パックサイズ別市場シェアとベーシスポイント(BPS)分析

5.2.2.パックサイズ別前年比成長予測

5.3.2018年から2022年までのパックサイズ別過去市場価値(10億米ドル)および数量(10億個)分析

5.3.1.1ml~10ml

5.3.2.11mlから20ml

5.3.3.21mlから30ml

5.3.4.30ml以上

5.4.2023年から2033年までのパックサイズ別市場規模(億米ドル)および数量(億単位)予測

5.4.1.1ml~10ml

5.4.2.11mlから20ml

5.4.3.21mlから30ml

5.4.4.30ml以上

5.5.パックサイズ別市場魅力度分析

6.アジア太平洋市場の分析と予測:素材別

6.1.セクション概要

6.2.はじめに

6.2.1.材料別市場シェアとベーシスポイント(BPS)分析

6.2.2.前年比成長予測:素材別

6.3.2018年から2022年までの過去の市場価値(10億米ドル)と数量(億単位)分析、素材別

6.3.1.プラスチック

6.3.2.紙

6.3.3.アルミホイル

6.4.2023年から2033年までの素材別市場規模(億米ドル)および数量(億単位)予測

6.4.1.プラスチック

6.4.2.紙

6.4.3.アルミホイル

7.アジア太平洋地域の市場分析と予測:包装機械別

7.1.セクション概要

7.2.はじめに

7.2.1.包装機械別市場シェアとベーシスポイント(BPS)分析

7.2.2.前年比成長予測:包装機械別

7.3.包装機械別の2018年から2022年までの過去市場価値(億米ドル)および数量(億単位)分析

7.3.1.縦型フォームフィルシール(VFFS)

7.3.2.横型フォームフィルシール(HFFS)

7.4.2023~2033年包装機械別市場規模(億米ドル)・数量(億ユニット)予測

7.4.1.縦型フォームフィルシール(VFFS)

7.4.2.横型フォームフィルシール(HFFS)

7.5.市場魅力度分析(包装機械別

8.アジア太平洋市場の分析と予測:用途別

8.1.セクション概要

8.2.はじめに

8.2.1.用途別市場シェアとベーシスポイント(BPS)分析

8.2.2.用途別前年比成長予測

8.3.2018年から2022年までの過去の市場価値(10億米ドル)と数量(10億台)分析、用途別

8.3.1.食品

8.3.2.パーソナルケアと化粧品

8.3.3.医薬品

8.3.4.工業用

8.4.2023年から2033年までの用途別市場規模(億米ドル)および数量(億ユニット)予測

8.4.1.食品

8.4.2.パーソナルケアと化粧品

8.4.3.医薬品

8.4.4.工業用

8.5.市場魅力度分析(用途別

9.アジア太平洋市場の分析と予測:国別

9.1.セクション概要

9.2.はじめに

9.2.1.国別市場シェアとベーシスポイント(BPS)分析

9.2.2.前年比成長予測、国別

9.3.2018年から2022年までの国別過去市場価値(10億米ドル)と数量(10億台)分析

9.3.1.中国

9.3.2.インド

9.3.3.日本

9.3.4.韓国

9.3.5.オーストラリア

9.4.2023年から2033年までの国別市場規模(億米ドル)および数量(億台)予測

9.4.1.中国

9.4.2.インド

9.4.3.日本

9.4.4.韓国

9.4.5.オーストラリア

9.5.市場魅力度分析(国別

10.競争環境

10.1.各社の市場シェア分析

10.2.競合ダッシュボード

10.3.企業プロファイル(詳細 - 概要、財務、戦略、最近の動向、SWOT分析)

10.4.競合ディープダイブ

10.4.1.Amcor Plc

10.4.1.1.概要

10.4.1.2.製品ポートフォリオ

10.4.1.3.市場セグメント別の収益性

10.4.1.4.販売拠点

10.4.1.5.戦略の概要

10.4.1.5.1.マーケティング戦略

10.4.1.5.2.製品戦略

10.4.1.5.3.チャネル戦略

10.4.2.フフタマキ社

10.4.2.1.概要

10.4.2.2.製品ポートフォリオ

10.4.2.3.市場セグメント別の収益性

10.4.2.4.販売拠点

10.4.2.5.戦略の概要

10.4.2.5.1.マーケティング戦略

10.4.2.5.2.製品戦略

10.4.2.5.3.チャネル戦略

10.4.3.シールドエアー株式会社

10.4.3.1.概要

10.4.3.2.製品ポートフォリオ

10.4.3.3.市場セグメント別収益性

10.4.3.4.販売フットプリント

10.4.3.5.戦略の概要

10.4.3.5.1.マーケティング戦略

10.4.3.5.2.製品戦略

10.4.3.5.3.チャネル戦略

10.4.4.コンスタンチア・フレキシブル・グループGmbH

10.4.4.1.概要

10.4.4.2.製品ポートフォリオ

10.4.4.3.市場セグメント別収益性

10.4.4.4.販売拠点

10.4.4.5.戦略の概要

10.4.4.5.1.マーケティング戦略

10.4.4.5.2.製品戦略

10.4.4.5.3.チャネル戦略

10.4.5.ユーフレックス・リミテッド

10.4.5.1.概要

10.4.5.2.製品ポートフォリオ

10.4.5.3.市場セグメント別収益性

10.4.5.4.販売拠点

10.4.5.5.戦略の概要

10.4.5.5.1.マーケティング戦略

10.4.5.5.2.製品戦略

10.4.5.5.3.チャネル戦略

10.4.6.花びら包装会社

10.4.6.1.概要

10.4.6.2.製品ポートフォリオ

10.4.6.3.市場セグメント別収益性

10.4.6.4.販売拠点

10.4.6.5.戦略の概要

10.4.6.5.1.マーケティング戦略

10.4.6.5.2.製品戦略

10.4.6.5.3.チャネル戦略

10.4.7.プリントパック社

10.4.7.1.概要

10.4.7.2.製品ポートフォリオ

10.4.7.3.市場セグメント別収益性

10.4.7.4.販売拠点

10.4.7.5.戦略の概要

10.4.7.5.1.マーケティング戦略

10.4.7.5.2.製品戦略

10.4.7.5.3.チャネル戦略

10.4.8.パハルプール3P

10.4.8.1.概要

10.4.8.2.製品ポートフォリオ

10.4.8.3.市場セグメント別収益性

10.4.8.4.販売拠点

10.4.8.5.戦略の概要

10.4.8.5.1.マーケティング戦略

10.4.8.5.2.製品戦略

10.4.8.5.3.チャネル戦略

10.4.9.スイスパック

10.4.9.1.概要

10.4.9.2.製品ポートフォリオ

10.4.9.3.市場セグメント別収益性

10.4.9.4.販売拠点

10.4.9.5.戦略の概要

10.4.9.5.1.マーケティング戦略

10.4.9.5.2.製品戦略

10.4.9.5.3.チャネル戦略

10.4.10.ヤクソン・バイオケア社

10.4.10.1.概要

10.4.10.2.製品ポートフォリオ

10.4.10.3.市場セグメント別収益性

10.4.10.4.販売拠点

10.4.10.5.戦略の概要

10.4.10.5.1.マーケティング戦略

10.4.10.5.2.製品戦略

10.4.10.5.3.チャネル戦略

10.4.11.パックマン

10.4.11.1.概要

10.4.11.2.製品ポートフォリオ

10.4.11.3.市場セグメント別収益性

10.4.11.4.販売拠点

10.4.11.5.戦略の概要

10.4.11.5.1.マーケティング戦略

10.4.11.5.2.製品戦略

10.4.11.5.3.チャネル戦略

10.4.12.カラーフレックス

10.4.12.1.概要

10.4.12.2.製品ポートフォリオ

10.4.12.3.市場セグメント別の収益性

10.4.12.4.販売拠点

10.4.12.5.戦略の概要

10.4.12.5.1.マーケティング戦略

10.4.12.5.2.製品戦略

10.4.12.5.3.チャネル戦略

10.4.13.アジアン・フレキシ・パック・インディア社

10.4.13.1.概要

10.4.13.2.製品ポートフォリオ

10.4.13.3.市場セグメント別の収益性

10.4.13.4.販売拠点

10.4.13.5.戦略の概要

10.4.13.5.1.マーケティング戦略

10.4.13.5.2.製品戦略

10.4.13.5.3.チャネル戦略

10.4.14.Stravaヘルスケア

10.4.14.1.概要

10.4.14.2.製品ポートフォリオ

10.4.14.3.市場セグメント別の収益性

10.4.14.4.販売拠点

10.4.14.5.戦略の概要

10.4.14.5.1.マーケティング戦略

10.4.14.5.2.製品戦略

10.4.14.5.3.チャネル戦略

10.4.15.凸版印刷株式会社

10.4.15.1.概要

10.4.15.2.製品ポートフォリオ

10.4.15.3.市場セグメント別収益性

10.4.15.4.販売拠点

10.4.15.5.戦略の概要

10.4.15.5.1.マーケティング戦略

10.4.15.5.2.製品戦略

10.4.15.5.3.チャネル戦略

10.4.16.ニクロムパッケージングソリューション

10.4.16.1.概要

10.4.16.2.製品ポートフォリオ

10.4.16.3.市場セグメント別収益性

10.4.16.4.販売拠点

10.4.16.5.戦略の概要

10.4.16.5.1.マーケティング戦略

10.4.16.5.2.製品戦略

10.4.16.5.3.チャネル戦略

10.4.17.ブリスGVSファーマ

10.4.17.1.概要

10.4.17.2.製品ポートフォリオ

10.4.17.3.市場セグメント別の収益性

10.4.17.4.販売拠点

10.4.17.5.戦略の概要

10.4.17.5.1.マーケティング戦略

10.4.17.5.2.製品戦略

10.4.17.5.3.チャネル戦略

10.4.18.株式会社ハンドウパッケージ

10.4.18.1.会社概要

10.4.18.2.製品ポートフォリオ

10.4.18.3.市場セグメント別の収益性

10.4.18.4.販売拠点

10.4.18.5.戦略の概要

10.4.18.5.1.マーケティング戦略

10.4.18.5.2.製品戦略

10.4.18.5.3.チャネル戦略

10.4.19.TCLパッケージング

10.4.19.1.概要

10.4.19.2.製品ポートフォリオ

10.4.19.3.市場セグメント別の収益性

10.4.19.4.販売拠点

10.4.19.5.戦略の概要

10.4.19.5.1.マーケティング戦略

10.4.19.5.2.製品戦略

10.4.19.5.3.チャネル戦略

11.前提条件と略語

12.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Asia Pacific Sachet Packaging Market: Global Industry Analysis 2014-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Asia Pacific Sachet Packaging offers a global industry analysis for 2014-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Pack Size:

• 1 ml to 10 ml
• 11 ml to 20 ml
• 21 ml to 30 ml
• 30 ml & Above

By Material:

• Plastic
• Paper
• Aluminum Foil

By Application:

• Food
• Personal Care & Cosmetics
• Pharmaceutical
• Industrial

By Packaging Machinery:

• Vertical Form Fill Seal (VFFS)
• Horizontal Form Fill Seal (VFFS)

By Region:

• China
• Japan
• South Korea
• India
• Australia
• Association of Southeast Asian Nations
• Rest of Asia Pacific

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Asia Pacific Sachet Packaging Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Asia Pacific Sachet Packaging Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Asia Pacific Sachet Packaging Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Pack Size processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Asia Pacific Sachet Packaging Market Demand Analysis 2014-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (XX) analysis (2014-2022) and current and future market value (US$ 3.7 billion) and volume (8.0%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Asia Pacific Sachet Packaging Market - Pricing Analysis

Based on By Pack Size, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Asia Pacific Sachet Packaging Market Analysis 2014-2022 and Forecast 2023-2033, By Pack Size

Based on By Pack Size, Asia Pacific Sachet Packaging Market is segmented into 1 ml to 10 ml, 11 ml to 20 ml, 21 ml to 30 ml, 30 ml & Above. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Pack Size.

Chapter 06 - Global Asia Pacific Sachet Packaging Market Analysis 2014-2022 and Forecast 2023-2033, By Material

Based on By Material, Asia Pacific Sachet Packaging Market is segmented into Plastic, Paper, Aluminum Foil. This section also offers market attractiveness analysis based on By Material. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Material.

Chapter 07 - Global Asia Pacific Sachet Packaging Market Analysis 2014-2022 and Forecast 2023-2033, By Application

Based on By Application, Asia Pacific Sachet Packaging Market is segmented into Food, Personal Care & Cosmetics, Pharmaceutical, Industrial. This section also offers market attractiveness analysis based on By Application. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Application.

Chapter 08 - Global Asia Pacific Sachet Packaging Market Analysis 2014-2022 and Forecast 2023-2033, By Packaging Machinery

Based on By Packaging Machinery, Asia Pacific Sachet Packaging Market is segmented into Vertical Form Fill Seal (VFFS), Horizontal Form Fill Seal (VFFS). This section also offers market attractiveness analysis based on By Packaging Machinery. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Packaging Machinery.

Chapter 09 - Asia Pacific Sachet Packaging Market Analysis 2014-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, Asia Pacific Sachet Packaging Market is segmented into China, Japan, South Korea, India, Australia, Association of Southeast Asian Nations, Rest of Asia Pacific. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 10 - Key Countries Asia Pacific Sachet Packaging Market Analysis 2014-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Asia Pacific Sachet Packaging Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 11 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 12 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Pack Size portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Amcor Plc, Huhtamäki Oyj, Sealed Air Corporation, Constantia Flexibles Group GmbH, UFlex Limited, Petals Packaging Company, Printpack Inc., Paharpur 3P, Swiss Pac Pvt. Ltd., Yaxon Biocare Pvt. Ltd, Packman Industries, Color Flex, Asian Flexi Pack India Pvt Ltd, Strava Healthcare, TOPPAN PRINTING CO., LTD., Nichrome Packaging Solutions, Bliss GVS Pharma Ltd., Handoo Package Co., LTD., TCL Packaging.

Chapter 13 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 14 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Asia Pacific Sachet Packaging Market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary

1.1. Market Overview

1.2. Market Analysis

1.3. FMI Analysis and Recommendations

1.4. Opportunity Analysis

2. Market Introduction

2.1. Market Definition

2.2. Market Taxonomy

3. Market Overview

3.1. Healthcare Packaging Outlook

3.2. Cosmetics

3.3. Food & Beverage Packaging Industry Outlook

3.4. Flexible Packaging Market Outlook

3.5. Packaging Industry Overview

3.6. Porter’s Five Forces Analysis

3.7. PESTLE Analysis for Key Countries

3.8. Value Chain Analysis

3.8.1. Profitability Margins

3.8.2. List of Active Participants

3.8.2.1. Raw Material Suppliers

3.8.2.2. Sachet Manufacturers

3.8.2.3. Distributors/Suppliers

3.8.2.4. End-users

3.9. Market Dynamics

3.9.1. Drivers

3.9.1.1. Supply Side

3.9.1.2. Demand Side

3.9.2. Restraints

3.9.3. Opportunities

3.9.4. Trends

3.10. Economic and Socio-cultural Factors as Determinants of Sachet Sales Success

3.11. Macro-Economic Factors and Correlation Analysis

3.12. Forecast Factors - Relevance and Impact

4. Market Analysis

4.1. Pricing Analysis

4.2. Market Value (US$ billion) and Volume (billion Units) Analysis & Forecast

4.3. Y-o-Y Growth Projections

4.4. Absolute $ Opportunity Analysis

5. Asia Pacific Market Analysis and Forecast, by Pack Size

5.1. Section Summary

5.2. Introduction

5.2.1. Market share and Basis Points (BPS) Analysis, by Pack Size

5.2.2. Y-o-Y Growth Projections, by Pack Size

5.3. Historical Market Value (US$ billion) and Volume (billion Units) Analysis 2018 to 2022, by Pack Size

5.3.1. 1 ml to 10 ml

5.3.2. 11 ml to 20 ml

5.3.3. 21 ml to 30 ml

5.3.4. 30 ml and Above

5.4. Market Value (US$ billion) and Volume (billion Units) Forecast 2023 to 2033, by Pack Size

5.4.1. 1 ml to 10 ml

5.4.2. 11 ml to 20 ml

5.4.3. 21 ml to 30 ml

5.4.4. 30 ml and Above

5.5. Market Attractiveness Analysis, by Pack Size

6. Asia Pacific Market Analysis and Forecast, by Material

6.1. Section Summary

6.2. Introduction

6.2.1. Market share and Basis Points (BPS) Analysis, by Material

6.2.2. Y-o-Y Growth Projections, by Material

6.3. Historical Market Value (US$ billion) and Volume (billion Units) Analysis 2018 to 2022, by Material

6.3.1. Plastic

6.3.2. Paper

6.3.3. Aluminum Foil

6.4. Market Value (US$ billion) and Volume (billion Units) Forecast 2023 to 2033, by Material

6.4.1. Plastic

6.4.2. Paper

6.4.3. Aluminum Foil

7. Asia Pacific Market Analysis and Forecast, by Packaging Machinery

7.1. Section Summary

7.2. Introduction

7.2.1. Market share and Basis Points (BPS) Analysis, by Packaging Machinery

7.2.2. Y-o-Y Growth Projections, by Packaging Machinery

7.3. Historical Market Value (US$ billion) and Volume (billion Units) Analysis 2018 to 2022, by Packaging Machinery

7.3.1. Vertical Form-Fill-Seal (VFFS)

7.3.2. Horizontal Form-Fill-Seal (HFFS)

7.4. Market Value (US$ billion) and Volume (billion Units) Forecast 2023 to 2033, by Packaging Machinery

7.4.1. Vertical Form-Fill-Seal (VFFS)

7.4.2. Horizontal Form-Fill-Seal (HFFS)

7.5. Market Attractiveness Analysis, by Packaging Machinery

8. Asia Pacific Market Analysis and Forecast, by Application

8.1. Section Summary

8.2. Introduction

8.2.1. Market share and Basis Points (BPS) Analysis, by Application

8.2.2. Y-o-Y Growth Projections, by Application

8.3. Historical Market Value (US$ billion) and Volume (billion Units) Analysis 2018 to 2022, by Application

8.3.1. Food

8.3.2. Personal Care and Cosmetics

8.3.3. Pharmaceuticals

8.3.4. Industrial

8.4. Market Value (US$ billion) and Volume (billion Units) Forecast 2023 to 2033, by Application

8.4.1. Food

8.4.2. Personal Care and Cosmetics

8.4.3. Pharmaceuticals

8.4.4. Industrial

8.5. Market Attractiveness Analysis, by Applications

9. Asia Pacific Market Analysis and Forecast, by Country

9.1. Section Summary

9.2. Introduction

9.2.1. Market share and Basis Points (BPS) Analysis, by Country

9.2.2. Y-o-Y Growth Projections, by Country

9.3. Historical Market Value (US$ billion) and Volume (billion Units) Analysis 2018 to 2022, by Country

9.3.1. China

9.3.2. India

9.3.3. Japan

9.3.4. South Korea

9.3.5. Australia

9.4. Market Value (US$ billion) and Volume (billion Units) Forecast 2023 to 2033, by Country

9.4.1. China

9.4.2. India

9.4.3. Japan

9.4.4. South Korea

9.4.5. Australia

9.5. Market Attractiveness Analysis, by Country

10. Competitive Landscape

10.1. Company Market Share Analysis

10.2. Competition Dashboard

10.3. Company Profiles (Details – Overview, Financials, Strategy, Recent Developments, SWOT analysis)

10.4. Competition Deep Dive

10.4.1. Amcor Plc

10.4.1.1. Overview

10.4.1.2. Product Portfolio

10.4.1.3. Profitability by Market Segments

10.4.1.4. Sales Footprint

10.4.1.5. Strategy Overview

10.4.1.5.1. Marketing Strategy

10.4.1.5.2. Product Strategy

10.4.1.5.3. Channel Strategy

10.4.2. Huhtamäki Oyj

10.4.2.1. Overview

10.4.2.2. Product Portfolio

10.4.2.3. Profitability by Market Segments

10.4.2.4. Sales Footprint

10.4.2.5. Strategy Overview

10.4.2.5.1. Marketing Strategy

10.4.2.5.2. Product Strategy

10.4.2.5.3. Channel Strategy

10.4.3. Sealed Air Corporation

10.4.3.1. Overview

10.4.3.2. Product Portfolio

10.4.3.3. Profitability by Market Segments

10.4.3.4. Sales Footprint

10.4.3.5. Strategy Overview

10.4.3.5.1. Marketing Strategy

10.4.3.5.2. Product Strategy

10.4.3.5.3. Channel Strategy

10.4.4. Constantia Flexibles Group GmbH

10.4.4.1. Overview

10.4.4.2. Product Portfolio

10.4.4.3. Profitability by Market Segments

10.4.4.4. Sales Footprint

10.4.4.5. Strategy Overview

10.4.4.5.1. Marketing Strategy

10.4.4.5.2. Product Strategy

10.4.4.5.3. Channel Strategy

10.4.5. UFlex Limited

10.4.5.1. Overview

10.4.5.2. Product Portfolio

10.4.5.3. Profitability by Market Segments

10.4.5.4. Sales Footprint

10.4.5.5. Strategy Overview

10.4.5.5.1. Marketing Strategy

10.4.5.5.2. Product Strategy

10.4.5.5.3. Channel Strategy

10.4.6. Petals Packaging Company

10.4.6.1. Overview

10.4.6.2. Product Portfolio

10.4.6.3. Profitability by Market Segments

10.4.6.4. Sales Footprint

10.4.6.5. Strategy Overview

10.4.6.5.1. Marketing Strategy

10.4.6.5.2. Product Strategy

10.4.6.5.3. Channel Strategy

10.4.7. Printpack Inc

10.4.7.1. Overview

10.4.7.2. Product Portfolio

10.4.7.3. Profitability by Market Segments

10.4.7.4. Sales Footprint

10.4.7.5. Strategy Overview

10.4.7.5.1. Marketing Strategy

10.4.7.5.2. Product Strategy

10.4.7.5.3. Channel Strategy

10.4.8. Paharpur 3P

10.4.8.1. Overview

10.4.8.2. Product Portfolio

10.4.8.3. Profitability by Market Segments

10.4.8.4. Sales Footprint

10.4.8.5. Strategy Overview

10.4.8.5.1. Marketing Strategy

10.4.8.5.2. Product Strategy

10.4.8.5.3. Channel Strategy

10.4.9. Swiss Pac Pvt. Ltd.

10.4.9.1. Overview

10.4.9.2. Product Portfolio

10.4.9.3. Profitability by Market Segments

10.4.9.4. Sales Footprint

10.4.9.5. Strategy Overview

10.4.9.5.1. Marketing Strategy

10.4.9.5.2. Product Strategy

10.4.9.5.3. Channel Strategy

10.4.10. Yaxon Biocare Pvt. Ltd

10.4.10.1. Overview

10.4.10.2. Product Portfolio

10.4.10.3. Profitability by Market Segments

10.4.10.4. Sales Footprint

10.4.10.5. Strategy Overview

10.4.10.5.1. Marketing Strategy

10.4.10.5.2. Product Strategy

10.4.10.5.3. Channel Strategy

10.4.11. Packman Industries

10.4.11.1. Overview

10.4.11.2. Product Portfolio

10.4.11.3. Profitability by Market Segments

10.4.11.4. Sales Footprint

10.4.11.5. Strategy Overview

10.4.11.5.1. Marketing Strategy

10.4.11.5.2. Product Strategy

10.4.11.5.3. Channel Strategy

10.4.12. Color Flex

10.4.12.1. Overview

10.4.12.2. Product Portfolio

10.4.12.3. Profitability by Market Segments

10.4.12.4. Sales Footprint

10.4.12.5. Strategy Overview

10.4.12.5.1. Marketing Strategy

10.4.12.5.2. Product Strategy

10.4.12.5.3. Channel Strategy

10.4.13. Asian Flexi Pack India Pvt Ltd,

10.4.13.1. Overview

10.4.13.2. Product Portfolio

10.4.13.3. Profitability by Market Segments

10.4.13.4. Sales Footprint

10.4.13.5. Strategy Overview

10.4.13.5.1. Marketing Strategy

10.4.13.5.2. Product Strategy

10.4.13.5.3. Channel Strategy

10.4.14. Strava Healthcare

10.4.14.1. Overview

10.4.14.2. Product Portfolio

10.4.14.3. Profitability by Market Segments

10.4.14.4. Sales Footprint

10.4.14.5. Strategy Overview

10.4.14.5.1. Marketing Strategy

10.4.14.5.2. Product Strategy

10.4.14.5.3. Channel Strategy

10.4.15. TOPPAN PRINTING CO., LTD.

10.4.15.1. Overview

10.4.15.2. Product Portfolio

10.4.15.3. Profitability by Market Segments

10.4.15.4. Sales Footprint

10.4.15.5. Strategy Overview

10.4.15.5.1. Marketing Strategy

10.4.15.5.2. Product Strategy

10.4.15.5.3. Channel Strategy

10.4.16. Nichrome Packaging Solutions

10.4.16.1. Overview

10.4.16.2. Product Portfolio

10.4.16.3. Profitability by Market Segments

10.4.16.4. Sales Footprint

10.4.16.5. Strategy Overview

10.4.16.5.1. Marketing Strategy

10.4.16.5.2. Product Strategy

10.4.16.5.3. Channel Strategy

10.4.17. Bliss GVS Pharma Ltd.

10.4.17.1. Overview

10.4.17.2. Product Portfolio

10.4.17.3. Profitability by Market Segments

10.4.17.4. Sales Footprint

10.4.17.5. Strategy Overview

10.4.17.5.1. Marketing Strategy

10.4.17.5.2. Product Strategy

10.4.17.5.3. Channel Strategy

10.4.18. Handoo Package Co., LTD.

10.4.18.1. Overview

10.4.18.2. Product Portfolio

10.4.18.3. Profitability by Market Segments

10.4.18.4. Sales Footprint

10.4.18.5. Strategy Overview

10.4.18.5.1. Marketing Strategy

10.4.18.5.2. Product Strategy

10.4.18.5.3. Channel Strategy

10.4.19. TCL Packaging

10.4.19.1. Overview

10.4.19.2. Product Portfolio

10.4.19.3. Profitability by Market Segments

10.4.19.4. Sales Footprint

10.4.19.5. Strategy Overview

10.4.19.5.1. Marketing Strategy

10.4.19.5.2. Product Strategy

10.4.19.5.3. Channel Strategy

11. Assumptions & Acronyms Used

12. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(電子部品/半導体)の最新刊レポート


よくあるご質問


Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?


Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。  弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/21 10:26

156.13 円

165.08 円

200.38 円

ページTOPに戻る