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欧州・米国家電包装市場


Europe & USA Consumer Electronics Packaging Market

欧州と米国の家電包装市場:2015-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価 FMIが発行した欧州と米国の家電包装に関する最新市場調査レポートは、2015-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供... もっと見る

 

 

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サマリー

欧州と米国の家電包装市場:2015-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価

FMIが発行した欧州と米国の家電包装に関する最新市場調査レポートは、2015-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場ダイナミクスを包括的に評価しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

材料タイプ別

- プラスチック
- 紙・板紙
- 成型繊維

製品タイプ別

- 折りたたみカートン
- 硬質ボックス
- トレー
- バッグ&パウチ
- ブリスターパック&クラムシェル
- その他の保護包装(ラッピングフィルム、ルースフィル、インサート&ディバイダーなど)

用途別

- 携帯電話
- コンピュータ
- 音楽システム
- カメラ
- テレビ
- 電子ウェアラブル
- デジタルメディアアダプター
- その他の家電製品

国別

- ヨーロッパ
- 米国

レポート

エグゼクティブ・サマリー

本レポートのエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、車両レーダーテストシステムに関するFMI分析および推奨事項などが含まれています。

第01章 市場概要

本章では、欧州と米国の民生用電子機器パッケージ市場の詳細なセグメントと定義を紹介し、車両レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、市場範囲、分類法、制限などを紹介し、読者が欧州&米国家電包装市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立ちます。

第02章 市場の背景

この章では、材料タイプ別の加工方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界のGDP成長見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の浸透、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 欧州と米国の家電用パッケージの世界市場需要分析2015-2022年と予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(39億米ドル、23億米ドル)分析(2015-2022年)と現在および将来の市場価値(40億米ドル、24億米ドル)および数量(4.8%、3.5%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対ドル機会分析国別分析に基づいている。

第04章 欧州と米国のコンシューマーエレクトロニクス向け包装の世界市場 - 価格分析

価格分析の章では、材料タイプ別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などを掲載しています。

第05章 欧州・米国のコンシューマーエレクトロニクス向けパッケージングの世界市場:材料タイプ別分析2015-2022年および予測2023-2033年

材料タイプ別に、欧州と米国の家電包装市場は、プラスチック、紙と板紙、成形繊維に区分されます。また、上記の材料タイプ別の金額予測とYoY成長率比較も提供します。

第06章 欧州・米国家電包装の世界市場分析2015-2022年および予測2023-2033年:製品タイプ別

製品タイプ別に、欧州と米国の家電包装市場は、折りたたみカートン、硬質ボックス、トレイ、バッグ&パウチ、ブリスターパック&クラムシェル、その他の保護包装(ラッピングフィルム、ルーズフィル、インサート&ディバイダーなど)に区分されます。このセクションでは、製品タイプ別に基づく市場魅力度分析も提供しています。上記の製品タイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第07章 欧米家電包装の世界市場分析2015-2022年および予測2023-2033年:用途別

用途別に、欧州と米国の家電包装市場は、携帯電話、コンピュータ、音楽システム、カメラ、テレビ、電子ウェアラブル、デジタルメディアアダプタ、その他の家電に区分される。また、用途別市場魅力度分析も掲載しています。また、上記アプリケーション別の金額予測や前年比成長率比較も提供します。

第08章 欧州と米国のコンシューマーエレクトロニクス向けパッケージング市場:国別分析2015-2022年および予測2023-2033年

国別に、欧州と米国の家電包装市場を欧州、米国に区分します。また、国別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の「国別市場」の価値予測と前年比成長率比較もご覧いただけます。

第09章 主要国 欧州・米国家電包装市場の分析 2015-2022年および予測 2023-2033年

この章では、欧州と米国の家電包装市場が世界の主要国でどのように成長すると予想されるかについての洞察を提供します。

第10章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別の産業構造分析、2022E、トッププレーヤーの企業シェア分析、2022E、競争ベンチマーキングマトリックスを掲載。

第11章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、企業の材料タイプ別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高、SWOT分析、本レポートで調査対象としている企業の戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーには、DS Smith PLC、WestRock Company、Mondi Group、Sonoco Products Company、International Paper Company、Smurfit Kappa Group PLC、Stora Enso Oyj、Pregis LLC、Sealed Air Corporation、UFP Technologies, Inc、NEFAB Group、JohnsByrne、Billerud AB、Universal Protective Packaging Inc.、PakFactory、Dordan Manufacturing Company、Golden Arrow Technology America Inc.、Wolters Packaging Czech Ltd.、Mayr-Melnhof Karton AG、Europe Packaging B.V.、Dunapack Packaging (Prinzhorn Group)、GWP Group、GPA Global、Zenpack、GY Packaging。

第12章 前提条件と頭字語

この章では、車両レーダー試験システムの報告書に含まれる情報や統計の基礎となる頭字語や仮定のリストを掲載する。

第13章 調査方法

この章では、欧州と米国の民生用電子機器包装市場に関する様々な結論や重要な質的・量的情報を得るために実施した調査方法を読者に理解していただきます。


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目次

1.エグゼクティブサマリー|欧州・米国家電包装市場

1.1.市場展望

1.2.市場分析

1.3.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲

2.2.市場の定義

3.主な市場動向

3.1.市場に影響を与える主なトレンド

3.2.製品イノベーションの動向

4.主な成功要因

4.1.製品採用分析

4.2.製品のUSP/特徴

5.2015年から2022年までの欧州・市場需要分析と2023年から2033年までの予測

5.1.過去の市場数量(トン)分析、2015~2022年

5.2.現在と将来の市場規模(トン)予測、2023~2033年

5.3.前年比成長トレンド分析

6.ヨーロッパ市場 - 価格分析

6.1.地域別価格分析

6.2.価格ブレークアップ

7.欧州・市場需要(金額単位:US$ Billion)の2015~2022年分析と2023~2033年予測

7.1.過去の市場価値(億米ドル)分析、2015~2022年

7.2.現在と将来の市場価値(10億米ドル)予測、2023~2033年

7.2.1.前年比成長トレンド分析

7.2.2.絶対価格機会分析

8.市場背景

8.1.包装市場の展望

8.2.マクロ経済要因

8.3.予測要因-関連性と影響

8.4.バリューチェーン分析

8.4.1.主要参加企業

8.4.1.1.原材料サプライヤー

8.4.1.2.製造業者

8.4.1.3.エンドユーザー/ブランドオーナー

8.4.2.利益率

8.5.市場ダイナミクス

8.5.1.ドライバー

8.5.2.阻害要因

8.5.3.機会分析

9.市場分析2015~2022年および予測2023~2033年:材料別

9.1.はじめに

9.2.過去の市場規模(10 億米ドル)および数量(トン)分析、材料別、2015~2022 年

9.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)および数量(トン)の分析・予測:材料別、2023~2033年

9.3.1.プラスチック

9.3.2.紙・板紙

9.3.3.成型繊維

9.4.市場魅力度分析, 素材別

10.市場分析2015~2022年および予測2023~2033年:製品タイプ別

10.1.序論

10.2.過去の市場規模(10 億米ドル)および数量(トン)分析、製品タイプ別、2015~2022 年

10.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)および数量(トン)の分析と予測:製品タイプ別、2023~2033年

10.3.1.折りたたみカートン

10.3.2.硬質ボックス

10.3.3.トレイ

10.3.4.バッグ&パウチ

10.3.5.ブリスターパックとクラムシェル

10.3.6.その他の保護包装(包装フィルム、ルースフィル、インサート&ディバイダーなど)

10.4.市場魅力度分析、製品タイプ別

11.2015~2022年市場分析と2023~2033年市場予測:用途別

11.1.はじめに

11.2.過去の市場規模(10 億米ドル)および数量(トン)分析、用途別、2015~2022 年

11.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)および数量(トン)の分析と予測、用途別、2023~2033年

11.3.1.携帯電話

11.3.2.コンピューター

11.3.3.音楽システム

11.3.4.カメラ

11.3.5.テレビ

11.3.6.電子ウェアラブル

11.3.7.デジタルメディアアダプター

11.3.8.その他の家電製品

11.4.市場魅力度分析, アプリケーション別

12.2015~2022年市場分析と2023~2033年市場予測:国別

12.1.市場紹介

12.2.過去の市場規模(10 億米ドル)および数量(トン)分析、国別、2015~2022 年

12.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)および数量(トン)の分析と予測:国別、2023~2033年

12.3.1.ドイツ

12.3.2.イタリア

12.3.3.フランス

12.3.4.イギリス

12.3.5.スペイン

12.3.6.ベネルクス

12.3.7.北欧

12.3.8.ロシア

12.3.9.ポーランド

12.3.10.その他のヨーロッパ

12.4.市場魅力度分析, 国別

13.2015~2022年市場分析と2023~2033年予測:材料別

13.1.はじめに

13.2.過去の市場規模(10 億米ドル)および数量(トン)分析、材料別、2015~2022 年

13.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)および数量(トン)の分析・予測:材料別、2023~2033年

13.3.1.プラスチック

13.3.2.紙・板紙

13.3.3.成型繊維

13.4.市場魅力度分析, 素材別

14.市場分析2015~2022年および予測2023~2033年:製品タイプ別

14.1.序論

14.2.過去の市場規模(10 億米ドル)および数量(トン)分析、製品タイプ別、2015~2022 年

14.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)および数量(トン)の分析・予測:製品タイプ別、2023~2033年

14.3.1.折りたたみカートン

14.3.2.硬質ボックス

14.3.3.トレイ

14.3.4.バッグ&パウチ

14.3.5.ブリスターパックとクラムシェル

14.3.6.その他の保護包装(包装フィルム、ルースフィル、インサート&ディバイダーなど)

14.4.市場魅力度分析、製品タイプ別

15.2015~2022年市場分析と2023~2033年市場予測:用途別

15.1.はじめに

15.2.過去の市場規模(10 億米ドル)および数量(トン)分析、用途別、2015~2022 年

15.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)および数量(トン)の分析と予測、用途別、2023~2033年

15.3.1.携帯電話

15.3.2.コンピューター

15.3.3.音楽システム

15.3.4.カメラ

15.3.5.テレビ

15.3.6.電子ウェアラブル

15.3.7.デジタルメディアアダプター

15.3.8.その他の家電製品

15.4.市場魅力度分析, アプリケーション別

16.2023年および2033年の市場国別分析

16.1.ドイツ市場分析

16.1.1.市場分類別数量(トン)および金額(百万米ドル)の分析と予測

16.1.1.1.材料別

16.1.1.2.製品タイプ別

16.1.1.3.用途別

16.2.イタリア市場分析

16.2.1.市場分類別数量(トン)および金額(百万米ドル)の分析と予測

16.2.1.1.材料別

16.2.1.2.製品タイプ別

16.2.1.3.用途別

16.3.フランス市場分析

16.3.1.市場分類別数量(トン)および金額(百万米ドル)の分析と予測

16.3.1.1.材料別

16.3.1.2.製品タイプ別

16.3.1.3.用途別

16.4.イギリス市場分析

16.4.1.市場分類別数量(トン)および金額(百万米ドル)の分析と予測

16.4.1.1.材料別

16.4.1.2.製品タイプ別

16.4.1.3.用途別

16.5.スペイン市場分析

16.5.1.市場分類別数量(トン)および金額(百万米ドル)の分析と予測

16.5.1.1.材料別

16.5.1.2.製品タイプ別

16.5.1.3.用途別

16.6.ベネルクス市場分析

16.6.1.市場分類別数量(トン)および金額(百万米ドル)の分析と予測

16.6.1.1.材料別

16.6.1.2.製品タイプ別

16.6.1.3.用途別

16.7.北欧市場分析

16.7.1.市場分類別数量(トン)および金額(百万米ドル)の分析と予測

16.7.1.1.材料別

16.7.1.2.製品タイプ別

16.7.1.3.用途別

16.8.ロシア市場分析

16.8.1.市場分類別数量(トン)および金額(百万米ドル)の分析と予測

16.8.1.1.材料別

16.8.1.2.製品タイプ別

16.8.1.3.用途別

16.9.ポーランド市場分析

16.9.1.市場分類別数量(トン)および金額(百万米ドル)の分析と予測

16.9.1.1.材料別

16.9.1.2.製品タイプ別

16.9.1.3.用途別

17.市場構造分析

17.1.市場分析(企業階層別

17.2.市場集中度

17.3.上位企業の市場シェア分析

17.4.市場プレゼンス分析

17.4.1.プレイヤーの地域別フットプリント

17.4.2.プレーヤーの製品フットプリント

17.4.3.プレーヤー別チャネルフットプリント

18.競合分析

18.1.競合ダッシュボード

18.2.コンペティション・ベンチマーク

18.3.競合の深堀り

18.3.1.DSスミス

18.3.1.1.概要

18.3.1.2.製品ポートフォリオ

18.3.1.3.市場セグメント別収益性

18.3.1.4.販売フットプリント

18.3.1.5.戦略の概要

18.3.1.5.1.マーケティング戦略

18.3.1.5.2.製品戦略

18.3.1.5.3.チャネル戦略

18.3.2.ウェストロック社

18.3.2.1.概要

18.3.2.2.製品ポートフォリオ

18.3.2.3.市場セグメント別の収益性

18.3.2.4.販売フットプリント

18.3.2.5.戦略の概要

18.3.2.5.1.マーケティング戦略

18.3.2.5.2.製品戦略

18.3.2.5.3.チャネル戦略

18.3.3.モンディグループ

18.3.3.1.概要

18.3.3.2.製品ポートフォリオ

18.3.3.3.市場セグメント別の収益性

18.3.3.4.販売フットプリント

18.3.3.5.戦略の概要

18.3.3.5.1.マーケティング戦略

18.3.3.5.2.製品戦略

18.3.3.5.3.チャネル戦略

18.3.4.ソノコ・プロダクツ・カンパニー

18.3.4.1.概要

18.3.4.2.製品ポートフォリオ

18.3.4.3.市場セグメント別収益性

18.3.4.4.販売拠点

18.3.4.5.戦略の概要

18.3.4.5.1.マーケティング戦略

18.3.4.5.2.製品戦略

18.3.4.5.3.チャネル戦略

18.3.5.インターナショナル・ペーパー・カンパニー

18.3.5.1.概要

18.3.5.2.製品ポートフォリオ

18.3.5.3.市場セグメント別収益性

18.3.5.4.販売拠点

18.3.5.5.戦略の概要

18.3.5.5.1.マーケティング戦略

18.3.5.5.2.製品戦略

18.3.5.5.3.チャネル戦略

18.3.6.スマーフィット・カッパ・グループ

18.3.6.1.概要

18.3.6.2.製品ポートフォリオ

18.3.6.3.市場セグメント別収益性

18.3.6.4.販売拠点

18.3.6.5.戦略の概要

18.3.6.5.1.マーケティング戦略

18.3.6.5.2.製品戦略

18.3.6.5.3.チャネル戦略

18.3.7.ストラ・エンソ社

18.3.7.1.概要

18.3.7.2.製品ポートフォリオ

18.3.7.3.市場セグメント別収益性

18.3.7.4.販売フットプリント

18.3.7.5.戦略の概要

18.3.7.5.1.マーケティング戦略

18.3.7.5.2.製品戦略

18.3.7.5.3.チャネル戦略

18.3.8.プレジス

18.3.8.1.概要

18.3.8.2.製品ポートフォリオ

18.3.8.3.市場セグメント別収益性

18.3.8.4.販売フットプリント

18.3.8.5.戦略の概要

18.3.8.5.1.マーケティング戦略

18.3.8.5.2.製品戦略

18.3.8.5.3.チャネル戦略

18.3.9.シールドエアー

18.3.9.1.概要

18.3.9.2.製品ポートフォリオ

18.3.9.3.市場セグメント別収益性

18.3.9.4.販売拠点

18.3.9.5.戦略の概要

18.3.9.5.1.マーケティング戦略

18.3.9.5.2.製品戦略

18.3.9.5.3.チャネル戦略

18.3.10.UFPテクノロジーズ

18.3.10.1.概要

18.3.10.2.製品ポートフォリオ

18.3.10.3.市場セグメント別収益性

18.3.10.4.販売拠点

18.3.10.5.戦略の概要

18.3.10.5.1.マーケティング戦略

18.3.10.5.2.製品戦略

18.3.10.5.3.チャネル戦略

18.3.11.ユニバーサル・プロテクティブ・パッケージング社

18.3.11.1.概要

18.3.11.2.製品ポートフォリオ

18.3.11.3.市場セグメント別収益性

18.3.11.4.販売拠点

18.3.11.5.戦略の概要

18.3.11.5.1.マーケティング戦略

18.3.11.5.2.製品戦略

18.3.11.5.3.チャネル戦略

18.3.12.ネファブグループ

18.3.12.1.概要

18.3.12.2.製品ポートフォリオ

18.3.12.3.市場セグメント別収益性

18.3.12.4.販売拠点

18.3.12.5.戦略の概要

18.3.12.5.1.マーケティング戦略

18.3.12.5.2.製品戦略

18.3.12.5.3.チャネル戦略

18.3.13.パックファクトリー

18.3.13.1.概要

18.3.13.2.製品ポートフォリオ

18.3.13.3.市場セグメント別収益性

18.3.13.4.販売拠点

18.3.13.5.戦略の概要

18.3.13.5.1.マーケティング戦略

18.3.13.5.2.製品戦略

18.3.13.5.3.チャネル戦略

18.3.14.ドーダン・マニュファクチャリング・カンパニー

18.3.14.1.概要

18.3.14.2.製品ポートフォリオ

18.3.14.3.市場セグメント別収益性

18.3.14.4.販売フットプリント

18.3.14.5.戦略の概要

18.3.14.5.1.マーケティング戦略

18.3.14.5.2.製品戦略

18.3.14.5.3.チャネル戦略

18.3.15.ゴールデン・アロー・テクノロジー・アメリカ

18.3.15.1.概要

18.3.15.2.製品ポートフォリオ

18.3.15.3.市場セグメント別収益性

18.3.15.4.販売フットプリント

18.3.15.5.戦略の概要

18.3.15.5.1.マーケティング戦略

18.3.15.5.2.製品戦略

18.3.15.5.3.チャネル戦略

18.3.16.ウォルターズ・パッケージング・チェコ

18.3.16.1.概要

18.3.16.2.製品ポートフォリオ

18.3.16.3.市場セグメント別収益性

18.3.16.4.販売拠点

18.3.16.5.戦略の概要

18.3.16.5.1.マーケティング戦略

18.3.16.5.2.製品戦略

18.3.16.5.3.チャネル戦略

18.3.17.マイヤー・メルンホフ・カートンAG

18.3.17.1.概要

18.3.17.2.製品ポートフォリオ

18.3.17.3.市場セグメント別収益性

18.3.17.4.販売フットプリント

18.3.17.5.戦略の概要

18.3.17.5.1.マーケティング戦略

18.3.17.5.2.製品戦略

18.3.17.5.3.チャネル戦略

18.3.18.ヨーロッパ・パッケージングB.V.

18.3.18.1.概要

18.3.18.2.製品ポートフォリオ

18.3.18.3.市場セグメント別の収益性

18.3.18.4.販売フットプリント

18.3.18.5.戦略の概要

18.3.18.5.1.マーケティング戦略

18.3.18.5.2.製品戦略

18.3.18.5.3.チャネル戦略

18.3.19.ビレルドAB

18.3.19.1.概要

18.3.19.2.製品ポートフォリオ

18.3.19.3.市場セグメント別収益性

18.3.19.4.販売フットプリント

18.3.19.5.戦略の概要

18.3.19.5.1.マーケティング戦略

18.3.19.5.2.製品戦略

18.3.19.5.3.チャネル戦略

18.3.20.ダナパック・パッケージング(プリンツホルングループ)

18.3.20.1.概要

18.3.20.2.製品ポートフォリオ

18.3.20.3.市場セグメント別の収益性

18.3.20.4.販売フットプリント

18.3.20.5.戦略の概要

18.3.20.5.1.マーケティング戦略

18.3.20.5.2.製品戦略

18.3.20.5.3.チャネル戦略

18.3.21.GWPグループ

18.3.21.1.概要

18.3.21.2.製品ポートフォリオ

18.3.21.3.市場セグメント別の収益性

18.3.21.4.販売フットプリント

18.3.21.5.戦略の概要

18.3.21.5.1.マーケティング戦略

18.3.21.5.2.製品戦略

18.3.21.5.3.チャネル戦略

18.3.22.GPAグローバル

18.3.22.1.概要

18.3.22.2.製品ポートフォリオ

18.3.22.3.市場セグメント別の収益性

18.3.22.4.販売フットプリント

18.3.22.5.戦略の概要

18.3.22.5.1.マーケティング戦略

18.3.22.5.2.製品戦略

18.3.22.5.3.チャネル戦略

18.3.23.ゼンパック

18.3.23.1.概要

18.3.23.2.製品ポートフォリオ

18.3.23.3.市場セグメント別の収益性

18.3.23.4.販売フットプリント

18.3.23.5.戦略の概要

18.3.23.5.1.マーケティング戦略

18.3.23.5.2.製品戦略

18.3.23.5.3.チャネル戦略

18.3.24.GYパッケージング

18.3.24.1.概要

18.3.24.2.製品ポートフォリオ

18.3.24.3.市場セグメント別の収益性

18.3.24.4.販売フットプリント

18.3.24.5.戦略の概要

18.3.24.5.1.マーケティング戦略

18.3.24.5.2.製品戦略

18.3.24.5.3.チャネル戦略

18.3.25.ジョンズバーン

18.3.25.1.概要

18.3.25.2.製品ポートフォリオ

18.3.25.3.市場セグメント別の収益性

18.3.25.4.販売フットプリント

18.3.25.5.戦略の概要

18.3.25.5.1.マーケティング戦略

18.3.25.5.2.製品戦略

18.3.25.5.3.チャネル戦略

19.前提条件と略語

20.調査方法

 

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Summary

Europe & USA Consumer Electronics Packaging Market: Global Industry Analysis 2015-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Europe & USA Consumer Electronics Packaging offers a global industry analysis for 2015-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Material Type:

• Plastic
• Paper & Paperboard
• Molded Fiber

By Product Type:

• Folding Cartons
• Rigid Boxes
• Trays
• Bags & Pouches
• Blister Packs & Clamshells
• Other Protective Packaging (Wrapping Films, Loose Fill, Inserts & Dividers, etc.)

By Application:

• Mobile Phones
• Computers
• Music Systems
• Cameras
• TV
• Electronic Wearables
• Digital Media Adapters
• Other Consumer Electronics

By Country:

• Europe
• USA

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Europe & USA Consumer Electronics Packaging Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Europe & USA Consumer Electronics Packaging Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Europe & USA Consumer Electronics Packaging Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Material Type processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Europe & USA Consumer Electronics Packaging Market Demand Analysis 2015-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (US$ 3.9 billion, US$ 2.3 billion) analysis (2015-2022) and current and future market value (US$ 4 billion, US$ 2.4 billion) and volume (4.8%, 3.5%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Europe & USA Consumer Electronics Packaging Market - Pricing Analysis

Based on By Material Type, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Europe & USA Consumer Electronics Packaging Market Analysis 2015-2022 and Forecast 2023-2033, By Material Type

Based on By Material Type, Europe & USA Consumer Electronics Packaging Market is segmented into Plastic, Paper & Paperboard, Molded Fiber. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Material Type.

Chapter 06 - Global Europe & USA Consumer Electronics Packaging Market Analysis 2015-2022 and Forecast 2023-2033, By Product Type

Based on By Product Type, Europe & USA Consumer Electronics Packaging Market is segmented into Folding Cartons, Rigid Boxes, Trays, Bags & Pouches, Blister Packs & Clamshells, Other Protective Packaging (Wrapping Films, Loose Fill, Inserts & Dividers, etc.). This section also offers market attractiveness analysis based on By Product Type. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Product Type.

Chapter 07 - Global Europe & USA Consumer Electronics Packaging Market Analysis 2015-2022 and Forecast 2023-2033, By Application

Based on By Application, Europe & USA Consumer Electronics Packaging Market is segmented into Mobile Phones, Computers, Music Systems, Cameras, TV, Electronic Wearables, Digital Media Adapters, Other Consumer Electronics. This section also offers market attractiveness analysis based on By Application. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Application.

Chapter 08 - Europe & USA Consumer Electronics Packaging Market Analysis 2015-2022 and Forecast 2023-2033, By Country

Based on By Country, Europe & USA Consumer Electronics Packaging Market is segmented into Europe, USA. This section also offers market attractiveness analysis based on By Country. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Country.

Chapter 09 - Key Countries Europe & USA Consumer Electronics Packaging Market Analysis 2015-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Europe & USA Consumer Electronics Packaging Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 10 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 11 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Material Type portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are DS Smith PLC, WestRock Company, Mondi Group, Sonoco Products Company, International Paper Company, Smurfit Kappa Group PLC, Stora Enso Oyj, Pregis LLC, Sealed Air Corporation, UFP Technologies, Inc., NEFAB Group, JohnsByrne, Billerud AB, Universal Protective Packaging Inc., PakFactory, Dordan Manufacturing Company, Golden Arrow Technology America Inc., Wolters Packaging Czech Ltd., Mayr-Melnhof Karton AG, Europe Packaging B.V., Dunapack Packaging (Prinzhorn Group), GWP Group, GPA Global, Zenpack, GY Packaging.

Chapter 12 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 13 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Europe & USA Consumer Electronics Packaging Market.



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Table of Contents

1. Executive Summary | Europe & USA Consumer Electronics Packaging Market

1.1. Market Outlook

1.2. Market Analysis

1.3. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage

2.2. Market Definition

3. Key Market Trends

3.1. Key Trends Impacting the Market

3.2. Product Innovation Trends

4. Key Success Factors

4.1. Product Adoption Analysis

4.2. Product USPs / Features

5. Europe & Market Demand Analysis 2015 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

5.1. Historical Market Volume (Tonnes) Analysis, 2015 to 2022

5.2. Current and Future Market Volume (Tonnes) Projections, 2023 to 2033

5.3. Y-o-Y Growth Trend Analysis

6. Europe & Market - Pricing Analysis

6.1. Regional Pricing Analysis

6.2. Pricing Break-up

7. Europe & Market Demand (Value in US$ Billion) Analysis 2015 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

7.1. Historical Market Value (US$ Billion) Analysis, 2015 to 2022

7.2. Current and Future Market Value (US$ Billion) Projections, 2023 to 2033

7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

8. Market Background

8.1. Packaging Market Outlook

8.2. Macro-Economic Factors

8.3. Forecast Factors - Relevance & Impact

8.4. Value Chain Analysis

8.4.1. Key Participants

8.4.1.1. Raw Material Suppliers

8.4.1.2. Manufacturers

8.4.1.3. End Users/Brand Owners

8.4.2. Profitability Margin

8.5. Market Dynamics

8.5.1. Drivers

8.5.2. Restraints

8.5.3. Opportunity Analysis

9. Market Analysis 2015 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Material

9.1. Introduction

9.2. Historical Market Size (US$ Billion) and Volume (Tonnes) Analysis, By Material, 2015 to 2022

9.3. Current and Future Market Size (US$ Billion) and Volume (Tonnes) Analysis and Forecast, By Material, 2023 to 2033

9.3.1. Plastic

9.3.2. Paper & Paperboard

9.3.3. Molded Fiber

9.4. Market Attractiveness Analysis, By Material

10. Market Analysis 2015 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Product Type

10.1. Introduction

10.2. Historical Market Size (US$ Billion) and Volume (Tonnes) Analysis, By Product Type, 2015 to 2022

10.3. Current and Future Market Size (US$ Billion) and Volume (Tonnes) Analysis and Forecast, By Product Type, 2023 to 2033

10.3.1. Folding Cartons

10.3.2. Rigid Boxes

10.3.3. Trays

10.3.4. Bags & Pouches

10.3.5. Blister Packs & Clamshells

10.3.6. Other Protective Packaging (Wrapping Films, Loose Fill, Inserts & Dividers, etc.)

10.4. Market Attractiveness Analysis, By Product Type

11. Market Analysis 2015 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Application

11.1. Introduction

11.2. Historical Market Size (US$ Billion) and Volume (Tonnes) Analysis, By Application, 2015 to 2022

11.3. Current and Future Market Size (US$ Billion) and Volume (Tonnes) Analysis and Forecast, By Application, 2023 to 2033

11.3.1. Mobile Phones

11.3.2. Computers

11.3.3. Music Systems

11.3.4. Cameras

11.3.5. TV

11.3.6. Electronic Wearable

11.3.7. Digital Media Adapters

11.3.8. Other Consumer Electronics

11.4. Market Attractiveness Analysis, By Application

12. Market Analysis 2015 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

12.1. Introduction

12.2. Historical Market Size (US$ Billion) and Volume (Tonnes) Analysis, By Country, 2015 to 2022

12.3. Current and Future Market Size (US$ Billion) and Volume (Tonnes) Analysis and Forecast, By Country, 2023 to 2033

12.3.1. Germany

12.3.2. Italy

12.3.3. France

12.3.4. United Kingdom

12.3.5. Spain

12.3.6. BENELUX

12.3.7. Nordic

12.3.8. Russia

12.3.9. Poland

12.3.10. Rest of Europe

12.4. Market Attractiveness Analysis, By Country

13. Market Analysis 2015 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Material

13.1. Introduction

13.2. Historical Market Size (US$ Billion) and Volume (Tonnes) Analysis, By Material, 2015 to 2022

13.3. Current and Future Market Size (US$ Billion) and Volume (Tonnes) Analysis and Forecast, By Material, 2023 to 2033

13.3.1. Plastic

13.3.2. Paper & Paperboard

13.3.3. Molded Fiber

13.4. Market Attractiveness Analysis, By Material

14. Market Analysis 2015 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Product Type

14.1. Introduction

14.2. Historical Market Size (US$ Billion) and Volume (Tonnes) Analysis, By Product Type, 2015 to 2022

14.3. Current and Future Market Size (US$ Billion) and Volume (Tonnes) Analysis and Forecast, By Product Type, 2023 to 2033

14.3.1. Folding Cartons

14.3.2. Rigid Boxes

14.3.3. Trays

14.3.4. Bags & Pouches

14.3.5. Blister Packs & Clamshells

14.3.6. Other Protective Packaging (Wrapping Films, Loose Fill, Inserts & Dividers, etc.)

14.4. Market Attractiveness Analysis, By Product Type

15. Market Analysis 2015 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Application

15.1. Introduction

15.2. Historical Market Size (US$ Billion) and Volume (Tonnes) Analysis, By Application, 2015 to 2022

15.3. Current and Future Market Size (US$ Billion) and Volume (Tonnes) Analysis and Forecast, By Application, 2023 to 2033

15.3.1. Mobile Phones

15.3.2. Computers

15.3.3. Music Systems

15.3.4. Cameras

15.3.5. TV

15.3.6. Electronic Wearable

15.3.7. Digital Media Adapters

15.3.8. Other Consumer Electronics

15.4. Market Attractiveness Analysis, By Application

16. Market Country wise Analysis 2023 & 2033

16.1. Germany Market Analysis

16.1.1. Market Volume (Tonnes) and Value (US$ Million) Analysis and Forecast, by Market Taxonomy

16.1.1.1. By Material

16.1.1.2. By Product Type

16.1.1.3. By Application

16.2. Italy Market Analysis

16.2.1. Market Volume (Tonnes) and Value (US$ Million) Analysis and Forecast, by Market Taxonomy

16.2.1.1. By Material

16.2.1.2. By Product Type

16.2.1.3. By Application

16.3. France Market Analysis

16.3.1. Market Volume (Tonnes) and Value (US$ Million) Analysis and Forecast, by Market Taxonomy

16.3.1.1. By Material

16.3.1.2. By Product Type

16.3.1.3. By Application

16.4. United Kingdom Market Analysis

16.4.1. Market Volume (Tonnes) and Value (US$ Million) Analysis and Forecast, by Market Taxonomy

16.4.1.1. By Material

16.4.1.2. By Product Type

16.4.1.3. By Application

16.5. Spain Market Analysis

16.5.1. Market Volume (Tonnes) and Value (US$ Million) Analysis and Forecast, by Market Taxonomy

16.5.1.1. By Material

16.5.1.2. By Product Type

16.5.1.3. By Application

16.6. BENELUX Market Analysis

16.6.1. Market Volume (Tonnes) and Value (US$ Million) Analysis and Forecast, by Market Taxonomy

16.6.1.1. By Material

16.6.1.2. By Product Type

16.6.1.3. By Application

16.7. Nordic Market Analysis

16.7.1. Market Volume (Tonnes) and Value (US$ Million) Analysis and Forecast, by Market Taxonomy

16.7.1.1. By Material

16.7.1.2. By Product Type

16.7.1.3. By Application

16.8. Russia Market Analysis

16.8.1. Market Volume (Tonnes) and Value (US$ Million) Analysis and Forecast, by Market Taxonomy

16.8.1.1. By Material

16.8.1.2. By Product Type

16.8.1.3. By Application

16.9. Poland Market Analysis

16.9.1. Market Volume (Tonnes) and Value (US$ Million) Analysis and Forecast, by Market Taxonomy

16.9.1.1. By Material

16.9.1.2. By Product Type

16.9.1.3. By Application

17. Market Structure Analysis

17.1. Market Analysis, by Tier of Companies

17.2. Market Concentration

17.3. Market Share Analysis of Top Players

17.4. Market Presence Analysis

17.4.1. By Regional Foot Print of Players

17.4.2. Product Foot Print by Players

17.4.3. Channel Foot Print by Players

18. Competition Analysis

18.1. Competition Dashboard

18.2. Competition Benchmarking

18.3. Competition Deep Dive

18.3.1. DS Smith plc

18.3.1.1. Overview

18.3.1.2. Product Portfolio

18.3.1.3. Profitability by Market Segments

18.3.1.4. Sales Footprint

18.3.1.5. Strategy Overview

18.3.1.5.1. Marketing Strategy

18.3.1.5.2. Product Strategy

18.3.1.5.3. Channel Strategy

18.3.2. WestRock Company

18.3.2.1. Overview

18.3.2.2. Product Portfolio

18.3.2.3. Profitability by Market Segments

18.3.2.4. Sales Footprint

18.3.2.5. Strategy Overview

18.3.2.5.1. Marketing Strategy

18.3.2.5.2. Product Strategy

18.3.2.5.3. Channel Strategy

18.3.3. Mondi Group

18.3.3.1. Overview

18.3.3.2. Product Portfolio

18.3.3.3. Profitability by Market Segments

18.3.3.4. Sales Footprint

18.3.3.5. Strategy Overview

18.3.3.5.1. Marketing Strategy

18.3.3.5.2. Product Strategy

18.3.3.5.3. Channel Strategy

18.3.4. Sonoco Products Company

18.3.4.1. Overview

18.3.4.2. Product Portfolio

18.3.4.3. Profitability by Market Segments

18.3.4.4. Sales Footprint

18.3.4.5. Strategy Overview

18.3.4.5.1. Marketing Strategy

18.3.4.5.2. Product Strategy

18.3.4.5.3. Channel Strategy

18.3.5. International Paper Company

18.3.5.1. Overview

18.3.5.2. Product Portfolio

18.3.5.3. Profitability by Market Segments

18.3.5.4. Sales Footprint

18.3.5.5. Strategy Overview

18.3.5.5.1. Marketing Strategy

18.3.5.5.2. Product Strategy

18.3.5.5.3. Channel Strategy

18.3.6. Smurfit Kappa Group plc

18.3.6.1. Overview

18.3.6.2. Product Portfolio

18.3.6.3. Profitability by Market Segments

18.3.6.4. Sales Footprint

18.3.6.5. Strategy Overview

18.3.6.5.1. Marketing Strategy

18.3.6.5.2. Product Strategy

18.3.6.5.3. Channel Strategy

18.3.7. Stora Enso Oyj

18.3.7.1. Overview

18.3.7.2. Product Portfolio

18.3.7.3. Profitability by Market Segments

18.3.7.4. Sales Footprint

18.3.7.5. Strategy Overview

18.3.7.5.1. Marketing Strategy

18.3.7.5.2. Product Strategy

18.3.7.5.3. Channel Strategy

18.3.8. Pregis LLC

18.3.8.1. Overview

18.3.8.2. Product Portfolio

18.3.8.3. Profitability by Market Segments

18.3.8.4. Sales Footprint

18.3.8.5. Strategy Overview

18.3.8.5.1. Marketing Strategy

18.3.8.5.2. Product Strategy

18.3.8.5.3. Channel Strategy

18.3.9. Sealed Air Corporation

18.3.9.1. Overview

18.3.9.2. Product Portfolio

18.3.9.3. Profitability by Market Segments

18.3.9.4. Sales Footprint

18.3.9.5. Strategy Overview

18.3.9.5.1. Marketing Strategy

18.3.9.5.2. Product Strategy

18.3.9.5.3. Channel Strategy

18.3.10. UFP Technologies, Inc.

18.3.10.1. Overview

18.3.10.2. Product Portfolio

18.3.10.3. Profitability by Market Segments

18.3.10.4. Sales Footprint

18.3.10.5. Strategy Overview

18.3.10.5.1. Marketing Strategy

18.3.10.5.2. Product Strategy

18.3.10.5.3. Channel Strategy

18.3.11. Universal Protective Packaging, Inc.

18.3.11.1. Overview

18.3.11.2. Product Portfolio

18.3.11.3. Profitability by Market Segments

18.3.11.4. Sales Footprint

18.3.11.5. Strategy Overview

18.3.11.5.1. Marketing Strategy

18.3.11.5.2. Product Strategy

18.3.11.5.3. Channel Strategy

18.3.12. Nefab Group

18.3.12.1. Overview

18.3.12.2. Product Portfolio

18.3.12.3. Profitability by Market Segments

18.3.12.4. Sales Footprint

18.3.12.5. Strategy Overview

18.3.12.5.1. Marketing Strategy

18.3.12.5.2. Product Strategy

18.3.12.5.3. Channel Strategy

18.3.13. PakFactory

18.3.13.1. Overview

18.3.13.2. Product Portfolio

18.3.13.3. Profitability by Market Segments

18.3.13.4. Sales Footprint

18.3.13.5. Strategy Overview

18.3.13.5.1. Marketing Strategy

18.3.13.5.2. Product Strategy

18.3.13.5.3. Channel Strategy

18.3.14. Dordan Manufacturing Company

18.3.14.1. Overview

18.3.14.2. Product Portfolio

18.3.14.3. Profitability by Market Segments

18.3.14.4. Sales Footprint

18.3.14.5. Strategy Overview

18.3.14.5.1. Marketing Strategy

18.3.14.5.2. Product Strategy

18.3.14.5.3. Channel Strategy

18.3.15. Golden Arrow Technology America, Inc.

18.3.15.1. Overview

18.3.15.2. Product Portfolio

18.3.15.3. Profitability by Market Segments

18.3.15.4. Sales Footprint

18.3.15.5. Strategy Overview

18.3.15.5.1. Marketing Strategy

18.3.15.5.2. Product Strategy

18.3.15.5.3. Channel Strategy

18.3.16. Wolters Packaging Czech Ltd.

18.3.16.1. Overview

18.3.16.2. Product Portfolio

18.3.16.3. Profitability by Market Segments

18.3.16.4. Sales Footprint

18.3.16.5. Strategy Overview

18.3.16.5.1. Marketing Strategy

18.3.16.5.2. Product Strategy

18.3.16.5.3. Channel Strategy

18.3.17. Mayr-Melnhof Karton AG

18.3.17.1. Overview

18.3.17.2. Product Portfolio

18.3.17.3. Profitability by Market Segments

18.3.17.4. Sales Footprint

18.3.17.5. Strategy Overview

18.3.17.5.1. Marketing Strategy

18.3.17.5.2. Product Strategy

18.3.17.5.3. Channel Strategy

18.3.18. Europe Packaging B.V.

18.3.18.1. Overview

18.3.18.2. Product Portfolio

18.3.18.3. Profitability by Market Segments

18.3.18.4. Sales Footprint

18.3.18.5. Strategy Overview

18.3.18.5.1. Marketing Strategy

18.3.18.5.2. Product Strategy

18.3.18.5.3. Channel Strategy

18.3.19. Billerud AB

18.3.19.1. Overview

18.3.19.2. Product Portfolio

18.3.19.3. Profitability by Market Segments

18.3.19.4. Sales Footprint

18.3.19.5. Strategy Overview

18.3.19.5.1. Marketing Strategy

18.3.19.5.2. Product Strategy

18.3.19.5.3. Channel Strategy

18.3.20. Dunapack Packaging (Prinzhorn Group)

18.3.20.1. Overview

18.3.20.2. Product Portfolio

18.3.20.3. Profitability by Market Segments

18.3.20.4. Sales Footprint

18.3.20.5. Strategy Overview

18.3.20.5.1. Marketing Strategy

18.3.20.5.2. Product Strategy

18.3.20.5.3. Channel Strategy

18.3.21. GWP Group

18.3.21.1. Overview

18.3.21.2. Product Portfolio

18.3.21.3. Profitability by Market Segments

18.3.21.4. Sales Footprint

18.3.21.5. Strategy Overview

18.3.21.5.1. Marketing Strategy

18.3.21.5.2. Product Strategy

18.3.21.5.3. Channel Strategy

18.3.22. GPA Global

18.3.22.1. Overview

18.3.22.2. Product Portfolio

18.3.22.3. Profitability by Market Segments

18.3.22.4. Sales Footprint

18.3.22.5. Strategy Overview

18.3.22.5.1. Marketing Strategy

18.3.22.5.2. Product Strategy

18.3.22.5.3. Channel Strategy

18.3.23. Zenpack

18.3.23.1. Overview

18.3.23.2. Product Portfolio

18.3.23.3. Profitability by Market Segments

18.3.23.4. Sales Footprint

18.3.23.5. Strategy Overview

18.3.23.5.1. Marketing Strategy

18.3.23.5.2. Product Strategy

18.3.23.5.3. Channel Strategy

18.3.24. GY Packaging

18.3.24.1. Overview

18.3.24.2. Product Portfolio

18.3.24.3. Profitability by Market Segments

18.3.24.4. Sales Footprint

18.3.24.5. Strategy Overview

18.3.24.5.1. Marketing Strategy

18.3.24.5.2. Product Strategy

18.3.24.5.3. Channel Strategy

18.3.25. Johnsbyrne

18.3.25.1. Overview

18.3.25.2. Product Portfolio

18.3.25.3. Profitability by Market Segments

18.3.25.4. Sales Footprint

18.3.25.5. Strategy Overview

18.3.25.5.1. Marketing Strategy

18.3.25.5.2. Product Strategy

18.3.25.5.3. Channel Strategy

19. Assumptions and Acronyms Used

20. Research Methodology

 

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2024/09/13 10:26

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