世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

アメリカとカナダの成形繊維パルプ包装市場


USA and Canada Molded Fiber Pulp Packaging Market

米国とカナダの成形繊維パルプ包装市場:世界の産業分析2015-2022年と機会評価2023-2033年 FMIが発行した米国とカナダの成型繊維パルプ包装に関する最新市場調査レポートは、2015-2022年の世界産業分析と2023-... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Future Market Insights
フューチャーマーケットインサイツ
2024年6月18日 US$5,000
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
197 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

米国とカナダの成形繊維パルプ包装市場:世界の産業分析2015-2022年と機会評価2023-2033年

FMIが発行した米国とカナダの成型繊維パルプ包装に関する最新市場調査レポートは、2015-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ることができます。

市場区分

成形パルプタイプ別

- 厚肉
- トランスファー成形
- 熱成形ファイバー
- 加工パルプ

製品タイプ別

- トレイ
- ドリンクキャリア
- 2カップ
- 4カップ
- 6カップ
- 8カップ以上
- ボックス
- エンドキャップ
- 皿
- ボウル
- カップ
- クラムシェル容器

用途別

- 一次包装
- 二次梱包
- エッジプロテクター

最終用途別

- 耐久消費財
- 携帯電話
- テレビ
- ノートパソコン
- 電球
- その他(エアコン、冷蔵庫)
- 食品・飲料
- 卵包装
- 4個入り卵
- 6個入り卵
- 12個入り
- 24個入り
- 30卵以上
- ワインのパッケージ
- 375ミリリットル
- 750ミリリットル
- 1.5リットル
- 3リットル以上
- フルーツ包装
- その他
- 化粧品
- 食品サービス
- ヘルスケア
- 自動車
- 物流
- その他(キャンドル、フラワーパッケージ)

地域別

- 米国
- カナダ

レポートの章

エグゼクティブサマリー

この調査レポートは、米国とカナダの成形繊維パルプ包装市場を調査・分析し、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、自動車レーダーテストシステムに関するFMI分析および推奨事項を掲載しています。

第01章 市場概要

この章では、米国とカナダの成型繊維パルプ包装市場の詳細なセグメント化と定義を確認することができます。また、この章では市場範囲、分類、制限を紹介し、読者が米国とカナダの成形繊維パルプ包装市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立ちます。

第02章 市場の背景

この章では、成形パルプタイプ別の加工方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界のGDP成長見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、近代貿易の普及、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 米国とカナダの成形繊維パルプ包装の世界市場需要分析2015-2022年と予測、2023-2033年

この章では、過去の市場価値(18億米ドル)分析(2015-2022年)と現在および将来の市場価値(19億米ドル)および数量(5.2%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対ドル機会分析国別に基づいています。

第04章 米国とカナダの成形繊維パルプ包装の世界市場 - 価格分析

成形パルプタイプ別に、価格分析の章では地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因を掲載しています。

第05章 米国とカナダの成形繊維パルプ包装の世界市場分析 2015-2022年および予測 2023-2033年 成形パルプタイプ別

成形パルプタイプ別に、米国とカナダの成形繊維パルプ包装市場は、厚肉、トランスファー成形、熱成形繊維、加工パルプに区分されます。また、上記の成形パルプタイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供されます。

第06章 米国とカナダの成形繊維パルプ包装の世界市場分析2015-2022年および予測2023-2033年:製品タイプ別

製品タイプ別に、米国とカナダの成形繊維パルプ包装市場は、トレイ、ドリンクキャリア(2カップ、4カップ、6カップ、8カップ以上)、ボックス、エンドキャップ、プレート、ボウル、カップ、クラムシェル容器に区分されます。このセクションでは、製品タイプ別の市場魅力度分析も提供しています。また、上記の製品タイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供する。

第07章 米国とカナダの成形繊維パルプ包装の世界市場分析2015-2022年および予測2023-2033年:用途別

用途別に、米国とカナダの成型繊維パルプ包装市場は、一次包装、二次包装、エッジプロテクターに区分されます。また、用途別に基づく市場魅力度分析も掲載しています。また、上記の用途別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第08章 米国とカナダの成形繊維パルプ包装の世界市場分析2015-2022年および予測2023-2033年:最終用途別

米国とカナダの成形繊維パルプ包装市場は、最終用途別に耐久消費財(携帯電話、テレビ、ノートパソコン、チューブライト・電球、その他)、食品・飲料(卵包装、ワイン包装、果物包装、その他)、化粧品、フードサービス、ヘルスケア、自動車、物流、その他(キャンドル、フラワー包装)に区分されます。また、このセクションでは、最終用途別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記のエンドユーズ別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第09章 米国とカナダの成形繊維パルプ包装市場分析2015-2022年および地域別予測2023-2033年

地域別に、米国とカナダの成形繊維パルプ包装市場を米国、カナダに区分します。また、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の地域別市場の価値予測と前年比成長率比較もご覧いただけます。

第10章 主要国アメリカおよびカナダ成形繊維パルプ包装市場分析2015-2022年および予測2023-2033年

この章では、米国とカナダの成型繊維パルプ包装市場が世界の主要国でどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第11章 市場構造分析-グローバル評価

この章では、企業ダッシュボード、企業の階層別産業構造分析、2022E、トッププレーヤーの企業シェア分析、2022E、競争ベンチマーキング-マトリックスを掲載しています。

第12章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、成形パルプタイプ別企業ポートフォリオ、市場セグメント別収益性、売上高フットプリント、SWOT分析、本レポートで調査している企業の戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーには、FiberCel Packaging LLC、Pactiv LLC、Henry Molded Products, Inc.、EnviroPAK Corporation、Michelsen Packaging Company、Western Pulp Products Company、Footprint、Multipap Industries、ProtoPak Engineering Corporation、Hartmann Canada Inc、Keiding社、Atlantic Pulp社、MFT-CKF社、OrCon Industries社、Cascades社、Huhtamaki Oyj社、Pacific Pulp Molding社、IB Packaging社、Earth Recycle International S. de R. L. de C. V. 社、Interbrands Packaging社、YFY Jupiter.

第13章 前提条件と略語

本章には、車両レーダー試験システム報告書に含まれる情報および統計の基礎となる略語と仮定のリストが含まれる。

第14章 調査方法

この章では、米国とカナダの成形繊維パルプ包装市場に関する様々な結論や重要な質的・量的情報を得るために行った調査方法について理解することができます。


ページTOPに戻る


目次

1.エグゼクティブサマリー|アメリカとカナダの成形繊維パルプ包装市場

1.1.世界市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.技術ロードマップ分析

1.5.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

3.市場の背景

3.1.市場ダイナミクス

3.1.1.促進要因

3.1.2.阻害要因

3.1.3.機会

3.1.4.トレンド

3.2.ケースベースのシナリオ - 評価分析

3.2.1.楽観シナリオにおける需要

3.2.2.可能性の高いシナリオにおける需要

3.2.3.保守的シナリオにおける需要

3.3.マクロ要因と予測要因

3.4.バリューチェーン分析

3.4.1.利益率分析

3.4.2.部品サプライヤー

3.4.3.メーカー、卸売業者、販売業者

3.4.4.最終用途産業/顧客

3.5.地域の親市場展望

3.6.生産と消費の統計

3.7.地域平均価格分析ベンチマーク

4.2015年から2022年までの市場分析と2023年から2033年までの予測

4.1.2015年から2022年までの過去の市場価値(億米ドル)数量(トン)分析

4.2.現在と将来の市場価値(10億米ドル)数量(トン)予測、2023~2033年

4.2.1.前年比成長トレンド分析

4.2.2.絶対価格機会分析

5.2015~2022年市場分析、2023~2033年市場予測:成形パルプタイプ別

5.1.はじめに / 主要調査結果

5.2.2015年から2022年までの成型パルプタイプ別過去市場価値(US$10億)数量(トン)分析

5.3.現在および将来の市場価値(US$10億)数量(トン)分析と予測:成形パルプタイプ別、2023~2033年

5.3.1.厚肉

5.3.2.トランスファー成形

5.3.3.熱成形繊維

5.3.4.加工パルプ

5.4.成形パルプタイプ別、2015~2022年の前年比成長トレンド分析

5.5.成形パルプタイプ別、2023~2033年の絶対価格機会分析

6.市場分析2015~2022年および予測2023~2033年:製品タイプ別

6.1.はじめに / 主要調査結果

6.2.2015年から2022年までの製品タイプ別市場価値(億米ドル)数量(トン)過去分析

6.3.現在および将来の市場価値(10億米ドル)数量(トン)分析と予測:製品タイプ別、2023~2033年

6.3.1.トレー

6.3.2.ドリンクキャリア

6.3.2.1.2カップ

6.3.2.2.4カップ

6.3.2.3.6カップ

6.3.2.4.8カップ以上

6.3.3.箱

6.3.4.エンドキャップ

6.3.5.プレート

6.3.6.ボウル

6.3.7.カップ

6.3.8.クラムシェル容器

6.4.製品タイプ別前年比成長トレンド分析、2015~2022年

6.5.絶対価格機会分析、製品タイプ別、2023~2033年

7.2015~2022年市場分析と2023~2033年市場予測:用途別

7.1.はじめに / 主要調査結果

7.2.過去の市場価値(US$10億)数量(トン)分析、用途別、2015~2022年

7.3.現在および将来の市場価値(10億米ドル)数量(トン)分析と予測:用途別、2023~2033年

7.3.1.一次包装

7.3.2.二次包装

7.3.3.エッジプロテクター

7.4.用途別前年比成長トレンド分析(2015~2022年

7.5.用途別絶対価格機会分析、2023~2033年

8.2015~2022年市場分析と2023~2033年市場予測:最終用途別

8.1.はじめに / 主要調査結果

8.2.2015年から2022年までの最終用途別市場価値(US$10億)数量(トン)過去分析

8.3.現在および将来の市場価値(10億米ドル)数量(トン)分析と予測:最終用途別、2023~2033年

8.3.1.耐久消費財

8.3.1.1.携帯電話

8.3.1.2.テレビ

8.3.1.3.ノートパソコン

8.3.1.4.チューブライト

8.3.1.5.その他(エアコン、冷蔵庫)

8.3.2.食品・飲料

8.3.2.1.卵の包装

8.3.2.1.1.卵4個

8.3.2.1.2.卵6個

8.3.2.1.3.卵12個

8.3.2.1.4.卵24個

8.3.2.1.5.卵30個以上

8.3.2.2.ワインの包装

8.3.2.2.1.375ミリリットル

8.3.2.2.2.750ミリリットル

8.3.2.2.3. 1.5リットル

8.3.2.2.4.3リットル以上

8.3.2.3.果物の包装

8.3.2.4.その他

8.3.3.化粧品

8.3.4.食品サービス

8.3.5.ヘルスケア

8.3.6.自動車

8.3.7.物流

8.3.8.その他(キャンドル、フラワーパッケージ)

8.4.最終用途別前年比成長トレンド分析(2015~2022年

8.5.エンドユース別絶対価格機会分析、2023~2033年

9.市場構造分析

9.1.競争ダッシュボード

9.2.コンペティション・ベンチマーク

9.3.トッププレーヤーの市場シェア分析

9.3.1.地域別

9.3.2.製品ポートフォリオ別

10.競合分析

10.1.競合の深堀り

10.1.1.ファイバーセル・パッケージング LLC

10.1.1.1.概要

10.1.1.2.製品ポートフォリオ

10.1.1.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

10.1.1.4.セールスフットプリント

10.1.1.5.戦略の概要

10.1.1.5.1.マーケティング戦略

10.1.1.5.2.製品戦略

10.1.1.5.3.チャネル戦略

10.1.2.パクチブLLC

10.1.2.1.概要

10.1.2.2.製品ポートフォリオ

10.1.2.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

10.1.2.4.セールスフットプリント

10.1.2.5.戦略の概要

10.1.2.5.1.マーケティング戦略

10.1.2.5.2.製品戦略

10.1.2.5.3.チャネル戦略

10.1.3.ヘンリー・モールド・プロダクツ

10.1.3.1.概要

10.1.3.2.製品ポートフォリオ

10.1.3.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

10.1.3.4.セールスフットプリント

10.1.3.5.戦略の概要

10.1.3.5.1.マーケティング戦略

10.1.3.5.2.製品戦略

10.1.3.5.3.チャネル戦略

10.1.4.EnviroPAK株式会社

10.1.4.1.会社概要

10.1.4.2.製品ポートフォリオ

10.1.4.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

10.1.4.4.セールスフットプリント

10.1.4.5.戦略の概要

10.1.4.5.1.マーケティング戦略

10.1.4.5.2.製品戦略

10.1.4.5.3.チャネル戦略

10.1.5.ミッシェルセン・パッケージング・カンパニー

10.1.5.1.概要

10.1.5.2.製品ポートフォリオ

10.1.5.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

10.1.5.4.セールスフットプリント

10.1.5.5.戦略の概要

10.1.5.5.1.マーケティング戦略

10.1.5.5.2.製品戦略

10.1.5.5.3.チャネル戦略

10.1.6.ウエスタン・パルプ・プロダクツ・カンパニー

10.1.6.1.概要

10.1.6.2.製品ポートフォリオ

10.1.6.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

10.1.6.4.セールスフットプリント

10.1.6.5.戦略の概要

10.1.6.5.1.マーケティング戦略

10.1.6.5.2.製品戦略

10.1.6.5.3.チャネル戦略

10.1.7.マルチパップインダストリー

10.1.7.1.概要

10.1.7.2.製品ポートフォリオ

10.1.7.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

10.1.7.4.セールスフットプリント

10.1.7.5.戦略の概要

10.1.7.5.1.マーケティング戦略

10.1.7.5.2.製品戦略

10.1.7.5.3.チャネル戦略

10.1.8.プロトパックエンジニアリング株式会社

10.1.8.1.概要

10.1.8.2.製品ポートフォリオ

10.1.8.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

10.1.8.4.セールスフットプリント

10.1.8.5.戦略の概要

10.1.8.5.1.マーケティング戦略

10.1.8.5.2.製品戦略

10.1.8.5.3.チャネル戦略

10.1.9.ハートマン・カナダ

10.1.9.1.概要

10.1.9.2.製品ポートフォリオ

10.1.9.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

10.1.9.4.セールスフットプリント

10.1.9.5.戦略の概要

10.1.9.5.1.マーケティング戦略

10.1.9.5.2.製品戦略

10.1.9.5.3.チャネル戦略

10.1.10.株式会社ケイディング

10.1.10.1.会社概要

10.1.10.2.製品ポートフォリオ

10.1.10.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

10.1.10.4.セールスフットプリント

10.1.10.5.戦略の概要

10.1.10.5.1.マーケティング戦略

10.1.10.5.2.製品戦略

10.1.10.5.3.チャネル戦略

10.1.11.大西洋パルプ

10.1.11.1.概要

10.1.11.2.製品ポートフォリオ

10.1.11.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

10.1.11.4.セールスフットプリント

10.1.11.5.戦略の概要

10.1.11.5.1.マーケティング戦略

10.1.11.5.2.製品戦略

10.1.11.5.3.チャネル戦略

10.1.12.MFT-CKF社

10.1.12.1.概要

10.1.12.2.製品ポートフォリオ

10.1.12.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

10.1.12.4.セールスフットプリント

10.1.12.5.戦略の概要

10.1.12.5.1.マーケティング戦略

10.1.12.5.2.製品戦略

10.1.12.5.3.チャネル戦略

10.1.13.オーコン産業株式会社

10.1.13.1.概要

10.1.13.2.製品ポートフォリオ

10.1.13.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

10.1.13.4.セールスフットプリント

10.1.13.5.戦略の概要

10.1.13.5.1.マーケティング戦略

10.1.13.5.2.製品戦略

10.1.13.5.3.チャネル戦略

10.1.14.カスケード

10.1.14.1.概要

10.1.14.2.製品ポートフォリオ

10.1.14.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

10.1.14.4.セールスフットプリント

10.1.14.5.戦略の概要

10.1.14.5.1.マーケティング戦略

10.1.14.5.2.製品戦略

10.1.14.5.3.チャネル戦略

10.1.15.フルタマキ

10.1.15.1.概要

10.1.15.2.製品ポートフォリオ

10.1.15.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

10.1.15.4.セールスフットプリント

10.1.15.5.戦略の概要

10.1.15.5.1.マーケティング戦略

10.1.15.5.2.製品戦略

10.1.15.5.3.チャネル戦略

10.1.16.パシフィック・パルプ・モールディング社

10.1.16.1.概要

10.1.16.2.製品ポートフォリオ

10.1.16.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

10.1.16.4.セールスフットプリント

10.1.16.5.戦略の概要

10.1.16.5.1.マーケティング戦略

10.1.16.5.2.製品戦略

10.1.16.5.3.チャネル戦略

10.1.17.IBパッケージ

10.1.17.1.概要

10.1.17.2.製品ポートフォリオ

10.1.17.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

10.1.17.4.セールスフットプリント

10.1.17.5.戦略の概要

10.1.17.5.1.マーケティング戦略

10.1.17.5.2.製品戦略

10.1.17.5.3.チャネル戦略

10.1.18.アース・リサイクル・インターナショナル S. de R. L. de C. V.

10.1.18.1.概要

10.1.18.2.製品ポートフォリオ

10.1.18.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

10.1.18.4.セールスフットプリント

10.1.18.5.戦略の概要

10.1.18.5.1.マーケティング戦略

10.1.18.5.2.製品戦略

10.1.18.5.3.チャネル戦略

10.1.19.ブランド間パッケージング

10.1.19.1.概要

10.1.19.2.製品ポートフォリオ

10.1.19.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

10.1.19.4.セールスフットプリント

10.1.19.5.戦略の概要

10.1.19.5.1.マーケティング戦略

10.1.19.5.2.製品戦略

10.1.19.5.3.チャネル戦略

10.1.20.YFYジュピター

10.1.20.1.概要

10.1.20.2.製品ポートフォリオ

10.1.20.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

10.1.20.4.セールスフットプリント

10.1.20.5.戦略の概要

10.1.20.5.1.マーケティング戦略

10.1.20.5.2.製品戦略

10.1.20.5.3.チャネル戦略

11.前提条件と略語

12.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

USA and Canada Molded Fiber Pulp Packaging Market: Global Industry Analysis 2015-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on USA and Canada Molded Fiber Pulp Packaging offers a global industry analysis for 2015-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Molded Pulp Type:

• Thick Wall
• Transfer Molded
• Thermoformed Fiber
• Processed Pulp

By Product Type:

• Trays
• Drink Carriers
• 2 Cups
• 4 Cups
• 6 Cups
• More than 8 cups
• Boxes
• End Caps
• Plates
• Bowls
• Cups
• Clamshell Containers

By Application:

• Primary Packaging
• Secondary Packaging
• Edge Protectors

By End Use:

• Consumer Durables
• Mobile Phone
• Television
• Laptops
• Tube Lights and Bulbs
• Others (Air Conditioners, Refrigerators)
• Food & Beverage
• Egg Packaging
• 4 eggs
• 6 eggs
• 12 eggs
• 24 eggs
• More than 30 eggs
• Wine Packaging
• 375 ml
• 750 ml
• 1.5 liters
• More than 3 liters
• Fruit Packaging
• Others
• Cosmetics
• Food Services
• Healthcare
• Automotive
• Logistics
• Others (Candles, Flower Packaging)

By Region:

• USA
• Canada

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the USA and Canada Molded Fiber Pulp Packaging Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the USA and Canada Molded Fiber Pulp Packaging Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of USA and Canada Molded Fiber Pulp Packaging Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Molded Pulp Type processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global USA and Canada Molded Fiber Pulp Packaging Market Demand Analysis 2015-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (US$ 1.8 billion) analysis (2015-2022) and current and future market value (US$ 1.9 billion) and volume (5.2%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global USA and Canada Molded Fiber Pulp Packaging Market - Pricing Analysis

Based on By Molded Pulp Type, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global USA and Canada Molded Fiber Pulp Packaging Market Analysis 2015-2022 and Forecast 2023-2033, By Molded Pulp Type

Based on By Molded Pulp Type, USA and Canada Molded Fiber Pulp Packaging Market is segmented into Thick Wall, Transfer Molded, Thermoformed Fiber, Processed Pulp. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Molded Pulp Type.

Chapter 06 - Global USA and Canada Molded Fiber Pulp Packaging Market Analysis 2015-2022 and Forecast 2023-2033, By Product Type

Based on By Product Type, USA and Canada Molded Fiber Pulp Packaging Market is segmented into Trays, Drink Carriers (2 Cups, 4 Cups, 6 Cups, More than 8 cups), Boxes, End Caps, Plates, Bowls, Cups, Clamshell Containers. This section also offers market attractiveness analysis based on By Product Type. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Product Type.

Chapter 07 - Global USA and Canada Molded Fiber Pulp Packaging Market Analysis 2015-2022 and Forecast 2023-2033, By Application

Based on By Application, USA and Canada Molded Fiber Pulp Packaging Market is segmented into Primary Packaging, Secondary Packaging, Edge Protectors. This section also offers market attractiveness analysis based on By Application. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Application.

Chapter 08 - Global USA and Canada Molded Fiber Pulp Packaging Market Analysis 2015-2022 and Forecast 2023-2033, By End Use

Based on By End Use, USA and Canada Molded Fiber Pulp Packaging Market is segmented into Consumer Durables (Mobile Phone, Television, Laptops, Tube Lights and Bulbs, Others), Food & Beverage (Egg Packaging, Wine Packaging, Fruit Packaging, Others), Cosmetics, Food Services, Healthcare, Automotive, Logistics, Others (Candles, Flower Packaging). This section also offers market attractiveness analysis based on By End Use. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By End Use.

Chapter 09 - USA and Canada Molded Fiber Pulp Packaging Market Analysis 2015-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, USA and Canada Molded Fiber Pulp Packaging Market is segmented into USA, Canada. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 10 - Key Countries USA and Canada Molded Fiber Pulp Packaging Market Analysis 2015-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the USA and Canada Molded Fiber Pulp Packaging Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 11 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 12 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Molded Pulp Type portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are FiberCel Packaging LLC, Pactiv LLC, Henry Molded Products, Inc., EnviroPAK Corporation, Michelsen Packaging Company, Western Pulp Products Company, Footprint, Multipap Industries, ProtoPak Engineering Corporation, Hartmann Canada Inc., Keiding Inc, Atlantic Pulp, MFT-CKF Inc, OrCon Industries Corporation, Cascades Inc., Huhtamaki Oyj, Pacific Pulp Molding, Inc., IB Packaging, Earth Recycle International S. de R. L. de C. V., Interbrands Packaging, YFY Jupiter.

Chapter 13 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 14 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on USA and Canada Molded Fiber Pulp Packaging Market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary | USA and Canada Molded Fiber Pulp Packaging Market

1.1. Global Market Outlook

1.2. Demand-side Trends

1.3. Supply-side Trends

1.4. Technology Roadmap Analysis

1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Market Background

3.1. Market Dynamics

3.1.1. Drivers

3.1.2. Restraints

3.1.3. Opportunity

3.1.4. Trends

3.2. Case-based Scenario - Assessment Analysis

3.2.1. Demand in Optimistic Scenario

3.2.2. Demand in Likely Scenario

3.2.3. Demand in Conservative Scenario

3.3. Macro Factors and Forecast Factors

3.4. Value Chain Analysis

3.4.1. Profit Margin Analysis

3.4.2. Component Suppliers

3.4.3. Manufacturers, Wholesalers and Distributors

3.4.4. End Use Industries/ Customers

3.5. Regional Parent Market Outlook

3.6. Production and Consumption Statistics

3.7. Regional Average Pricing Analysis Benchmark

4. Market Analysis 2015 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

4.1. Historical Market Value (US$ billion) Volume (Tons) Analysis, 2015 to 2022

4.2. Current and Future Market Value (US$ billion) Volume (Tons) Projections, 2023 to 2033

4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

5. Market Analysis 2015 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Molded Pulp Type

5.1. Introduction / Key Findings

5.2. Historical Market Value (US$ billion) Volume (Tons) Analysis, By Molded Pulp Type, 2015 to 2022

5.3. Current and Future Market Value (US$ billion) Volume (Tons) Analysis and Forecast, By Molded Pulp Type, 2023 to 2033

5.3.1. Thick Wall

5.3.2. Transfer Molded

5.3.3. Thermoformed Fiber

5.3.4. Processed Pulp

5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis, By Molded Pulp Type, 2015 to 2022

5.5. Absolute $ Opportunity Analysis, By Molded Pulp Type, 2023 to 2033

6. Market Analysis 2015 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Product Type

6.1. Introduction / Key Findings

6.2. Historical Market Value (US$ billion) Volume (Tons) Analysis, By Product Type, 2015 to 2022

6.3. Current and Future Market Value (US$ billion) Volume (Tons) Analysis and Forecast, By Product Type, 2023 to 2033

6.3.1. Trays

6.3.2. Drink Carriers

6.3.2.1. 2 Cups

6.3.2.2. 4 Cups

6.3.2.3. 6 Cups

6.3.2.4. More than 8 cups

6.3.3. Boxes

6.3.4. End Caps

6.3.5. Plates

6.3.6. Bowls

6.3.7. Cups

6.3.8. Clamshell Containers

6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis, By Product Type, 2015 to 2022

6.5. Absolute $ Opportunity Analysis, By Product Type, 2023 to 2033

7. Market Analysis 2015 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Application

7.1. Introduction / Key Findings

7.2. Historical Market Value (US$ billion) Volume (Tons) Analysis, By Application, 2015 to 2022

7.3. Current and Future Market Value (US$ billion) Volume (Tons) Analysis and Forecast, By Application, 2023 to 2033

7.3.1. Primary Packaging

7.3.2. Secondary Packaging

7.3.3. Edge Protectors

7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis, By Application, 2015 to 2022

7.5. Absolute $ Opportunity Analysis, By Application, 2023 to 2033

8. Market Analysis 2015 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By End Use

8.1. Introduction / Key Findings

8.2. Historical Market Value (US$ billion) Volume (Tons) Analysis, By End Use, 2015 to 2022

8.3. Current and Future Market Value (US$ billion) Volume (Tons) Analysis and Forecast, By End Use, 2023 to 2033

8.3.1. Consumer Durables

8.3.1.1. Mobile Phone

8.3.1.2. Television

8.3.1.3. Laptops

8.3.1.4. Tube Lights Bulbs

8.3.1.5. Others (Air Conditioners, Refrigerators)

8.3.2. Food & Beverage

8.3.2.1. Egg Packaging

8.3.2.1.1. 4 eggs

8.3.2.1.2. 6 eggs

8.3.2.1.3. 12 eggs

8.3.2.1.4. 24 eggs

8.3.2.1.5. More than 30 eggs

8.3.2.2. Wine Packaging

8.3.2.2.1. 375 ml

8.3.2.2.2. 750 ml

8.3.2.2.3. 1.5 liters

8.3.2.2.4. More than 3 liters

8.3.2.3. Fruit Packaging

8.3.2.4. Others

8.3.3. Cosmetics

8.3.4. Food Services

8.3.5. Healthcare

8.3.6. Automotive

8.3.7. Logistics

8.3.8. Others (Candles, Flower Packaging)

8.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis, By End Use, 2015 to 2022

8.5. Absolute $ Opportunity Analysis, By End Use, 2023 to 2033

9. Market Structure Analysis

9.1. Competition Dashboard

9.2. Competition Benchmarking

9.3. Market Share Analysis of Top Players

9.3.1. By Region

9.3.2. By Product Portfolio

10. Competition Analysis

10.1. Competition Deep Dive

10.1.1. FiberCel Packaging LLC

10.1.1.1. Overview

10.1.1.2. Product Portfolio

10.1.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

10.1.1.4. Sales Footprint

10.1.1.5. Strategy Overview

10.1.1.5.1. Marketing Strategy

10.1.1.5.2. Product Strategy

10.1.1.5.3. Channel Strategy

10.1.2. Pactiv LLC

10.1.2.1. Overview

10.1.2.2. Product Portfolio

10.1.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

10.1.2.4. Sales Footprint

10.1.2.5. Strategy Overview

10.1.2.5.1. Marketing Strategy

10.1.2.5.2. Product Strategy

10.1.2.5.3. Channel Strategy

10.1.3. Henry Molded Products, Inc

10.1.3.1. Overview

10.1.3.2. Product Portfolio

10.1.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

10.1.3.4. Sales Footprint

10.1.3.5. Strategy Overview

10.1.3.5.1. Marketing Strategy

10.1.3.5.2. Product Strategy

10.1.3.5.3. Channel Strategy

10.1.4. EnviroPAK Corporation

10.1.4.1. Overview

10.1.4.2. Product Portfolio

10.1.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

10.1.4.4. Sales Footprint

10.1.4.5. Strategy Overview

10.1.4.5.1. Marketing Strategy

10.1.4.5.2. Product Strategy

10.1.4.5.3. Channel Strategy

10.1.5. Michelsen Packaging Company

10.1.5.1. Overview

10.1.5.2. Product Portfolio

10.1.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

10.1.5.4. Sales Footprint

10.1.5.5. Strategy Overview

10.1.5.5.1. Marketing Strategy

10.1.5.5.2. Product Strategy

10.1.5.5.3. Channel Strategy

10.1.6. Western Pulp Products Company

10.1.6.1. Overview

10.1.6.2. Product Portfolio

10.1.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

10.1.6.4. Sales Footprint

10.1.6.5. Strategy Overview

10.1.6.5.1. Marketing Strategy

10.1.6.5.2. Product Strategy

10.1.6.5.3. Channel Strategy

10.1.7. Multipap Industries

10.1.7.1. Overview

10.1.7.2. Product Portfolio

10.1.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

10.1.7.4. Sales Footprint

10.1.7.5. Strategy Overview

10.1.7.5.1. Marketing Strategy

10.1.7.5.2. Product Strategy

10.1.7.5.3. Channel Strategy

10.1.8. ProtoPak Engineering Corporation

10.1.8.1. Overview

10.1.8.2. Product Portfolio

10.1.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

10.1.8.4. Sales Footprint

10.1.8.5. Strategy Overview

10.1.8.5.1. Marketing Strategy

10.1.8.5.2. Product Strategy

10.1.8.5.3. Channel Strategy

10.1.9. Hartmann Canada Inc.

10.1.9.1. Overview

10.1.9.2. Product Portfolio

10.1.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

10.1.9.4. Sales Footprint

10.1.9.5. Strategy Overview

10.1.9.5.1. Marketing Strategy

10.1.9.5.2. Product Strategy

10.1.9.5.3. Channel Strategy

10.1.10. Keiding Inc

10.1.10.1. Overview

10.1.10.2. Product Portfolio

10.1.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

10.1.10.4. Sales Footprint

10.1.10.5. Strategy Overview

10.1.10.5.1. Marketing Strategy

10.1.10.5.2. Product Strategy

10.1.10.5.3. Channel Strategy

10.1.11. Atlantic Pulp

10.1.11.1. Overview

10.1.11.2. Product Portfolio

10.1.11.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

10.1.11.4. Sales Footprint

10.1.11.5. Strategy Overview

10.1.11.5.1. Marketing Strategy

10.1.11.5.2. Product Strategy

10.1.11.5.3. Channel Strategy

10.1.12. MFT-CKF Inc

10.1.12.1. Overview

10.1.12.2. Product Portfolio

10.1.12.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

10.1.12.4. Sales Footprint

10.1.12.5. Strategy Overview

10.1.12.5.1. Marketing Strategy

10.1.12.5.2. Product Strategy

10.1.12.5.3. Channel Strategy

10.1.13. OrCon Industries Corporation

10.1.13.1. Overview

10.1.13.2. Product Portfolio

10.1.13.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

10.1.13.4. Sales Footprint

10.1.13.5. Strategy Overview

10.1.13.5.1. Marketing Strategy

10.1.13.5.2. Product Strategy

10.1.13.5.3. Channel Strategy

10.1.14. Cascades Inc.

10.1.14.1. Overview

10.1.14.2. Product Portfolio

10.1.14.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

10.1.14.4. Sales Footprint

10.1.14.5. Strategy Overview

10.1.14.5.1. Marketing Strategy

10.1.14.5.2. Product Strategy

10.1.14.5.3. Channel Strategy

10.1.15. Huhtamaki Oyj

10.1.15.1. Overview

10.1.15.2. Product Portfolio

10.1.15.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

10.1.15.4. Sales Footprint

10.1.15.5. Strategy Overview

10.1.15.5.1. Marketing Strategy

10.1.15.5.2. Product Strategy

10.1.15.5.3. Channel Strategy

10.1.16. Pacific Pulp Molding, Inc.

10.1.16.1. Overview

10.1.16.2. Product Portfolio

10.1.16.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

10.1.16.4. Sales Footprint

10.1.16.5. Strategy Overview

10.1.16.5.1. Marketing Strategy

10.1.16.5.2. Product Strategy

10.1.16.5.3. Channel Strategy

10.1.17. IB Packaging

10.1.17.1. Overview

10.1.17.2. Product Portfolio

10.1.17.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

10.1.17.4. Sales Footprint

10.1.17.5. Strategy Overview

10.1.17.5.1. Marketing Strategy

10.1.17.5.2. Product Strategy

10.1.17.5.3. Channel Strategy

10.1.18. Earth Recycle International S. de R. L. de C. V.

10.1.18.1. Overview

10.1.18.2. Product Portfolio

10.1.18.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

10.1.18.4. Sales Footprint

10.1.18.5. Strategy Overview

10.1.18.5.1. Marketing Strategy

10.1.18.5.2. Product Strategy

10.1.18.5.3. Channel Strategy

10.1.19. Interbrands Packaging

10.1.19.1. Overview

10.1.19.2. Product Portfolio

10.1.19.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

10.1.19.4. Sales Footprint

10.1.19.5. Strategy Overview

10.1.19.5.1. Marketing Strategy

10.1.19.5.2. Product Strategy

10.1.19.5.3. Channel Strategy

10.1.20. YFY Jupiter

10.1.20.1. Overview

10.1.20.2. Product Portfolio

10.1.20.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

10.1.20.4. Sales Footprint

10.1.20.5. Strategy Overview

10.1.20.5.1. Marketing Strategy

10.1.20.5.2. Product Strategy

10.1.20.5.3. Channel Strategy

11. Assumptions and Acronyms Used

12. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?


Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。  弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/14 10:27

156.77 円

166.04 円

201.95 円

ページTOPに戻る