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サトウキビ包装市場

サトウキビ包装市場


Sugarcane Packaging Market

サトウキビ包装市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年 FMIが発行したサトウキビ包装に関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。こ... もっと見る

 

 

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サマリー

サトウキビ包装市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年

FMIが発行したサトウキビ包装に関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

製品タイプ別

- パウチ
- 袋
- ボックス
- 食器

最終用途別

- 食品
- パーソナルケアと化粧品
- 医薬品
- 小売
- 繊維

販売チャネル別

- オンライン
- オフライン

素材別

- バガスベース
- サトウキビベース

地域別

- 北米
- 中南米
- 西ヨーロッパ
- 東欧
- 日本を除くアジア太平洋 (APEJ)
- 日本
- 中東・アフリカ (MEA)

チャプター

エグゼクティブサマリー

サトウキビ包装市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、また車両レーダーテストシステムのFMI分析と推奨事項が含まれています。

第01章 市場概要

この章では、サトウキビ包装市場の詳細なセグメントと定義を掲載し、車両レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、読者がサトウキビ包装市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立つ市場範囲、分類、制限を強調します。

第02章 市場の背景

この章では、製品タイプ別の加工方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界のGDP成長見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、近代貿易の普及、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 世界のサトウキビ包装市場の需要分析2018-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(XX)分析(2018-2022年)、現在および将来の市場価値(2億5,500万米ドル)および数量(13.3%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対$の機会分析国に基づいています。

第04章 世界のサトウキビ包装市場 - 価格分析

製品タイプ別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。

第05章 世界のサトウキビ包装市場:製品タイプ別分析2018-2022年および予測2023-2033年

製品タイプ別に、サトウキビ包装市場はパウチ、袋、箱、食器に区分される。また、上記の製品タイプ別の金額予測とYoY成長率比較も提供します。

第06章 サトウキビ包装の世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:最終用途別

最終用途別に、サトウキビ包装市場は食品、パーソナルケアと化粧品、医薬品、小売、繊維に区分されます。また、用途別市場魅力度分析も掲載しています。また、上記のエンドユーズ別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第07章 サトウキビ包装の世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:販売チャネル別

販売チャネル別に、サトウキビ包装市場はオンライン、オフラインに区分されます。また、販売チャネル別に基づく市場魅力度分析も掲載しています。また、上記の販売チャネル別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第08章 世界のサトウキビ包装市場の分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:素材別

素材別に、サトウキビ包装市場はバガスベース、サトウキビベースに区分されます。また、「素材別」に基づく市場魅力度分析も掲載しています。また、上記のBy Materialについて、金額予測とYoY成長率比較も提供します。

第09章 サトウキビ包装市場の地域別分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

地域別に、サトウキビ包装市場は北米、中南米、西欧、東欧、日本を除くアジア太平洋(APEJ)、日本、中東・アフリカ(MEA)に区分されます。このセクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の地域別市場規模予測および前年比成長率比較もご覧いただけます。

第10章 北米サトウキビ包装市場の分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、北米地域における車両レーダーテストシステムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。読者は北米地域の異なるセグメントと国に基づく地域動向、規制、市場成長もご覧いただけます。

第11章 ラテンアメリカのサトウキビ包装市場の分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。ラテンアメリカ地域におけるサトウキビ包装市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。

第12章 欧州のサトウキビ包装市場の分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるサトウキビ包装市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 東アジアのサトウキビ包装市場の分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるサトウキビ包装市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 南アジアのサトウキビ包装市場の分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、南アジアのその他の地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるサトウキビ包装市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第15章 中東・アフリカのサトウキビ包装市場の分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるサトウキビ包装市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第16章 主要国のサトウキビ包装市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

この章では、世界の主要国でサトウキビ包装市場がどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第17章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別の産業構造分析、2022E、トッププレーヤーの企業シェア分析、2022E、競争ベンチマーキングマトリックスを掲載。

第18章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、企業の製品タイプ別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高、SWOT分析、本レポートで調査対象としている企業の戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーの一部は、Amcor Ltd.、Constantia Flexibles Group GmbH、Berry Global Group, Inc.、Huhtamäki Oyj、Sonoco Products Company、Bemis Company, Inc.、Sealed Air Corporation、AR Packaging Group AB、Mondi Group、DS Smith Plc、CCL Industries Inc.、Sealed Air Corporation、AR Packaging Group AB、Mondi Group、DS Smith Plc、CCL Industries Inc.

第19章 前提条件と頭字語

本章には、車両レーダー試験システム報告書に含まれる情報および統計の基礎となる略語および仮定のリストが含まれる。

第20章 調査方法

この章では、読者がサトウキビ包装市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために辿った調査方法を理解するのに役立ちます。

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目次

1.エグゼクティブサマリー|サトウキビ包装市場

1.1.世界市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.技術ロードマップ分析

1.5.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

3.市場の背景

3.1.市場ダイナミクス

3.1.1.促進要因

3.1.2.阻害要因

3.1.3.機会

3.1.4.トレンド

3.2.シナリオ予想

3.2.1.楽観シナリオの需要

3.2.2.可能性の高いシナリオにおける需要

3.2.3.保守的シナリオにおける需要

3.3.製品発表と最近の動向

3.4.製品ライフサイクル分析

3.5.バリューチェーン分析

3.5.1.供給側の参加者とその役割

3.5.1.1.生産者

3.5.1.2.中間レベルの参加者(トレーダー/エージェント/ブローカー)

3.5.1.3.卸売業者および流通業者

3.5.2.営業利益率分析

3.5.3.既存バイヤーと潜在的バイヤーのリスト

3.6.価格分析

3.6.1.地域別価格帯評価

3.6.2.生産地別価格ポイント査定

3.6.3.2032年までの価格予測

3.6.4.価格決定要因

3.7.予測要因 - 関連性と影響

3.8.規制情勢

3.9.地域の親市場展望

3.10.生産と消費の統計

3.11.消費者調査分析

3.12.マクロ経済要因

4.2018年から2022年までの世界分析と2023年から2033年までの予測

4.1.2018年から2022年までの過去の市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)分析

4.2.現在と将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)予測、2023年~2033年

4.2.1.前年比成長トレンド分析

4.2.2.絶対価格機会分析

5.2018~2022年の世界分析と2023~2033年の予測、材料別

5.1.イントロダクション/主な調査結果

5.2.2018年から2022年までの材料別過去市場規模金額(百万米ドル)と数量(トン)分析

5.3.現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)分析・予測:素材別、2023年~2033年

5.3.1.バガスベース

5.3.2.サトウキビ由来ポリエチレン(PE)

5.4.材料別前年比成長動向分析(2018~2022年

5.5.材料別の絶対価格機会分析、2023~2033年

6.製品タイプ別、2018~2022年の世界分析と2023~2033年の予測

6.1.イントロダクション/主な調査結果

6.2.2018年から2022年までの製品タイプ別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)分析

6.3.製品タイプ別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)分析と予測、2023年~2033年

6.3.1.食器

6.3.2.チューブ

6.3.3.ボトル

6.3.4.瓶

6.3.5.バッグ&パウチ

6.4.製品タイプ別前年比成長トレンド分析、2018~2022年

6.5.製品タイプ別絶対価格機会分析、2023~2033年

7.2018~2022年の世界分析と2023~2033年の予測、販売チャネル別

7.1.イントロダクション/主な調査結果

7.2.2018年から2022年までの販売チャネル別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)分析

7.3.現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)分析および販売チャネル別予測、2023年~2033年

7.3.1.オンライン

7.3.2.オフライン

7.4.販売チャネル別前年比成長トレンド分析(2018~2022年

7.5.販売チャネル別、2023~2033年の絶対価格機会分析

8.エンドユース別、2018~2022年の世界分析と2023~2033年の予測

8.1.イントロダクション/主な調査結果

8.2.2018年から2022年までの最終用途別市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)過去分析

8.3.現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)分析および予測:最終用途別、2023年~2033年

8.3.1.食品・飲料

8.3.2.ヘルスケア

8.3.3.パーソナルケアと化粧品

8.3.4.その他(小売、Eコマースなど)

8.4.エンドユース別前年比成長トレンド分析(2018年~2022年

8.5.最終用途別絶対価格機会分析、2023~2033年

9.2018~2022年の世界分析と2023~2033年の予測、地域別

9.1.はじめに

9.2.2018年から2022年までの地域別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)分析

9.3.地域別の現在の市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)分析と予測、2023年~2033年

9.3.1.北米

9.3.2.ラテンアメリカ

9.3.3.ヨーロッパ

9.3.4.東アジア

9.3.5.南アジア

9.3.6.オセアニア

9.3.7.MEA

9.4.地域別市場魅力度分析

10.北米の2018~2022年分析と2023~2033年予測(国別

10.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)動向分析

10.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)予測、2023年~2033年

10.2.1.国別

10.2.1.1.アメリカ

10.2.1.2.カナダ

10.2.2.素材別

10.2.3.製品タイプ別

10.2.4.販売チャネル別

10.2.5.最終用途別

10.3.市場魅力度分析

10.3.1.国別

10.3.2.素材別

10.3.3.製品タイプ別

10.3.4.販売チャネル別

10.3.5.最終用途別

10.4.主要項目

11.ラテンアメリカの国別分析2018~2022年および予測2023~2033年

11.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(US$ Million)&数量(トン)動向分析

11.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)予測、2023年~2033年

11.2.1.国別

11.2.1.1.ブラジル

11.2.1.2.メキシコ

11.2.1.3.アルゼンチン

11.2.1.4.チリ

11.2.1.5.ペルー

11.2.1.6.その他のラテンアメリカ

11.2.2.素材別

11.2.3.製品タイプ別

11.2.4.販売チャネル別

11.2.5.最終用途別

11.3.市場魅力度分析

11.3.1.国別

11.3.2.素材別

11.3.3.製品タイプ別

11.3.4.販売チャネル別

11.3.5.最終用途別

11.4.主要項目

12.欧州の2018~2022年分析と2023~2033年予測(国別

12.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)&数量(トン)動向分析

12.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)予測、2023年~2033年

12.2.1.国別

12.2.1.1.ドイツ

12.2.1.2.イタリア

12.2.1.3.フランス

12.2.1.4.イギリス

12.2.1.5.スペイン

12.2.1.6.ロシア

12.2.1.7.ベネルクス

12.2.1.8.ポーランド

12.2.1.9.北欧諸国

12.2.1.10.その他のヨーロッパ

12.2.2.素材別

12.2.3.製品タイプ別

12.2.4.販売チャネル別

12.2.5.最終用途別

12.3.市場魅力度分析

12.3.1.国別

12.3.2.素材別

12.3.3.製品タイプ別

12.3.4.販売チャネル別

12.3.5.最終用途別

12.4.主要項目

13.東アジアの国別分析 2018~2022年および予測 2023~2033年

13.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(US$ Million)&数量(トン)動向分析

13.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)予測、2023年~2033年

13.2.1.国別

13.2.1.1.中国

13.2.1.2.日本

13.2.1.3.韓国

13.2.2.素材別

13.2.3.製品タイプ別

13.2.4.販売チャネル別

13.2.5.最終用途別

13.3.市場魅力度分析

13.3.1.国別

13.3.2.素材別

13.3.3.製品タイプ別

13.3.4.販売チャネル別

13.3.5.最終用途別

13.4.主要項目

14.南アジアの国別分析2018~2022年および予測2023~2033年

14.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)動向分析

14.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)予測、2023年~2033年

14.2.1.国別

14.2.1.1.インド

14.2.1.2.タイ

14.2.1.3.マレーシア

14.2.1.4.インドネシア

14.2.1.5.シンガポール

14.2.1.6.その他の南アジア

14.2.2.素材別

14.2.3.製品タイプ別

14.2.4.販売チャネル別

14.2.5.最終用途別

14.3.市場魅力度分析

14.3.1.国別

14.3.2.素材別

14.3.3.製品タイプ別

14.3.4.販売チャネル別

14.3.5.最終用途別

14.4.主要項目

15.オセアニアの国別分析 2018~2022 年および 2023~2033 年予測

15.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)動向分析

15.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)予測、2023年~2033年

15.2.1.国別

15.2.1.1.オーストラリア

15.2.1.2.ニュージーランド

15.2.2.素材別

15.2.3.製品タイプ別

15.2.4.販売チャネル別

15.2.5.最終用途別

15.3.市場魅力度分析

15.3.1.国別

15.3.2.素材別

15.3.3.製品タイプ別

15.3.4.販売チャネル別

15.3.5.最終用途別

15.4.主要項目

16.MEAの2018~2022年分析と2023~2033年予測(国別

16.1.2018~2022年の市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)動向分析

16.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)予測、2023年~2033年

16.2.1.国別

16.2.1.1.GCC諸国

16.2.1.2.南アフリカ

16.2.1.3.中央アフリカ

16.2.1.4.北アフリカ

16.2.2.素材別

16.2.3.製品タイプ別

16.2.4.販売チャネル別

16.2.5.最終用途別

16.3.市場魅力度分析

16.3.1.国別

16.3.2.素材別

16.3.3.製品タイプ別

16.3.4.販売チャネル別

16.3.5.最終用途別

16.4.主要項目

17.主要国分析

17.1.米国

17.1.1.価格分析

17.1.2.市場シェア分析、2022年

17.1.2.1.素材別

17.1.2.2.製品タイプ別

17.1.2.3.販売チャネル別

17.1.2.4.最終用途別

17.2.カナダ

17.2.1.価格分析

17.2.2.市場シェア分析、2022年

17.2.2.1.素材別

17.2.2.2.製品タイプ別

17.2.2.3.販売チャネル別

17.2.2.4.最終用途別

17.3.ブラジル

17.3.1.価格分析

17.3.2.市場シェア分析、2022年

17.3.2.1.素材別

17.3.2.2.製品タイプ別

17.3.2.3.販売チャネル別

17.3.2.4.最終用途別

17.4.メキシコ

17.4.1.価格分析

17.4.2.市場シェア分析、2022年

17.4.2.1.材料別

17.4.2.2.製品タイプ別

17.4.2.3.販売チャネル別

17.4.2.4.最終用途別

17.5.アルゼンチン

17.5.1.価格分析

17.5.2.市場シェア分析、2022年

17.5.2.1.素材別

17.5.2.2.製品タイプ別

17.5.2.3.販売チャネル別

17.5.2.4.最終用途別

17.6.チリ

17.6.1.価格分析

17.6.2.市場シェア分析、2022年

17.6.2.1.素材別

17.6.2.2.製品タイプ別

17.6.2.3.販売チャネル別

17.6.2.4.最終用途別

17.7.ペルー

17.7.1.価格分析

17.7.2.市場シェア分析、2022年

17.7.2.1.素材別

17.7.2.2.製品タイプ別

17.7.2.3.販売チャネル別

17.7.2.4.最終用途別

17.8.ドイツ

17.8.1.価格分析

17.8.2.市場シェア分析、2022年

17.8.2.1.材料別

17.8.2.2.製品タイプ別

17.8.2.3.販売チャネル別

17.8.2.4.最終用途別

17.9.イタリア

17.9.1.価格分析

17.9.2.市場シェア分析、2022年

17.9.2.1.材料別

17.9.2.2.製品タイプ別

17.9.2.3.販売チャネル別

17.9.2.4.最終用途別

17.10.フランス

17.10.1.価格分析

17.10.2.市場シェア分析、2022年

17.10.2.1.材料別

17.10.2.2.製品タイプ別

17.10.2.3.販売チャネル別

17.10.2.4.最終用途別

17.11.スペイン

17.11.1.価格分析

17.11.2.市場シェア分析、2022年

17.11.2.1.素材別

17.11.2.2.製品タイプ別

17.11.2.3.販売チャネル別

17.11.2.4.最終用途別

17.12.イギリス

17.12.1.価格分析

17.12.2.市場シェア分析、2022年

17.12.2.1.材料別

17.12.2.2.製品タイプ別

17.12.2.3.販売チャネル別

17.12.2.4.最終用途別

17.13.ロシア

17.13.1.価格分析

17.13.2.市場シェア分析、2022年

17.13.2.1.材料別

17.13.2.2.製品タイプ別

17.13.2.3.販売チャネル別

17.13.2.4.最終用途別

17.14.ポーランド

17.14.1.価格分析

17.14.2.市場シェア分析、2022年

17.14.2.1.材料別

17.14.2.2.製品タイプ別

17.14.2.3.販売チャネル別

17.14.2.4.最終用途別

17.15.ベネルクス

17.15.1.価格分析

17.15.2.市場シェア分析、2022年

17.15.2.1.材料別

17.15.2.2.製品タイプ別

17.15.2.3.販売チャネル別

17.15.2.4.最終用途別

17.16.北欧諸国

17.16.1.価格分析

17.16.2.市場シェア分析、2022年

17.16.2.1.材料別

17.16.2.2.製品タイプ別

17.16.2.3.販売チャネル別

17.16.2.4.最終用途別

17.17.中国

17.17.1.価格分析

17.17.2.市場シェア分析、2022年

17.17.2.1.素材別

17.17.2.2.製品タイプ別

17.17.2.3.販売チャネル別

17.17.2.4.最終用途別

17.18.日本

17.18.1.価格分析

17.18.2.市場シェア分析、2022年

17.18.2.1.素材別

17.18.2.2.製品タイプ別

17.18.2.3.販売チャネル別

17.18.2.4.最終用途別

17.19.韓国

17.19.1.価格分析

17.19.2.市場シェア分析、2022年

17.19.2.1.材料別

17.19.2.2.製品タイプ別

17.19.2.3.販売チャネル別

17.19.2.4.最終用途別

17.20.インド

17.20.1.価格分析

17.20.2.市場シェア分析、2022年

17.20.2.1.素材別

17.20.2.2.製品タイプ別

17.20.2.3.販売チャネル別

17.20.2.4.最終用途別

17.21.タイ

17.21.1.価格分析

17.21.2.市場シェア分析、2022年

17.21.2.1.素材別

17.21.2.2.製品タイプ別

17.21.2.3.販売チャネル別

17.21.2.4.最終用途別

17.22.インドネシア

17.22.1.価格分析

17.22.2.市場シェア分析、2022年

17.22.2.1.素材別

17.22.2.2.製品タイプ別

17.22.2.3.販売チャネル別

17.22.2.4.最終用途別

17.23.マレーシア

17.23.1.価格分析

17.23.2.市場シェア分析、2022年

17.23.2.1.素材別

17.23.2.2.製品タイプ別

17.23.2.3.販売チャネル別

17.23.2.4.最終用途別

17.24.シンガポール

17.24.1.価格分析

17.24.2.市場シェア分析、2022年

17.24.2.1.素材別

17.24.2.2.製品タイプ別

17.24.2.3.販売チャネル別

17.24.2.4.最終用途別

17.25.オーストラリア

17.25.1.価格分析

17.25.2.市場シェア分析、2022年

17.25.2.1.素材別

17.25.2.2.製品タイプ別

17.25.2.3.販売チャネル別

17.25.2.4.最終用途別

17.26.ニュージーランド

17.26.1.価格分析

17.26.2.市場シェア分析、2022年

17.26.2.1.素材別

17.26.2.2.製品タイプ別

17.26.2.3.販売チャネル別

17.26.2.4.最終用途別

17.27.GCC諸国

17.27.1.価格分析

17.27.2.市場シェア分析、2022年

17.27.2.1.素材別

17.27.2.2.製品タイプ別

17.27.2.3.販売チャネル別

17.27.2.4.最終用途別

17.28.南アフリカ

17.28.1.価格分析

17.28.2.市場シェア分析、2022年

17.28.2.1.素材別

17.28.2.2.製品タイプ別

17.28.2.3.販売チャネル別

17.28.2.4.最終用途別

17.29.北アフリカ

17.29.1.価格分析

17.29.2.市場シェア分析、2022年

17.29.2.1.素材別

17.29.2.2.製品タイプ別

17.29.2.3.販売チャネル別

17.29.2.4.最終用途別

17.30.中央アフリカ

17.30.1.価格分析

17.30.2.市場シェア分析、2022年

17.30.2.1.素材別

17.30.2.2.製品タイプ別

17.30.2.3.販売チャネル別

17.30.2.4.最終用途別

18.市場構造分析

18.1.競争ダッシュボード

18.2.コンペティション・ベンチマーク

18.3.トッププレーヤーの市場シェア分析

18.3.1.地域別

18.3.2.素材別

18.3.3.製品タイプ別

18.3.4.販売チャネル別

18.3.5.最終用途別

19.競争分析

19.1.競争の深堀り

19.1.1.ボンソン・インダストリアル・カンパニー・リミテッド

19.1.1.1.概要

19.1.1.2.製品ポートフォリオ

19.1.1.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

19.1.1.4.販売フットプリント

19.1.1.5.戦略の概要

19.1.1.5.1.マーケティング戦略

19.1.1.5.2.製品戦略

19.1.1.5.3.チャネル戦略

19.1.2.バイオパック

19.1.2.1.概要

19.1.2.2.製品ポートフォリオ

19.1.2.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

19.1.2.4.セールスフットプリント

19.1.2.5.戦略の概要

19.1.2.5.1.マーケティング戦略

19.1.2.5.2.製品戦略

19.1.2.5.3.チャネル戦略

19.1.3.バイオ・フューチュラ

19.1.3.1.概要

19.1.3.2.製品ポートフォリオ

19.1.3.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

19.1.3.4.販売フットプリント

19.1.3.5.戦略の概要

19.1.3.5.1.マーケティング戦略

19.1.3.5.2.製品戦略

19.1.3.5.3.チャネル戦略

19.1.4.エコウェア・ソリューションズ社

19.1.4.1.概要

19.1.4.2.製品ポートフォリオ

19.1.4.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

19.1.4.4.セールスフットプリント

19.1.4.5.戦略の概要

19.1.4.5.1.マーケティング戦略

19.1.4.5.2.製品戦略

19.1.4.5.3.チャネル戦略

19.1.5.パプコ・グリーンウェア

19.1.5.1.概要

19.1.5.2.製品ポートフォリオ

19.1.5.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

19.1.5.4.セールスフットプリント

19.1.5.5.戦略の概要

19.1.5.5.1.マーケティング戦略

19.1.5.5.2.製品戦略

19.1.5.5.3.チャネル戦略

19.1.6.龍岩グリーンオリーブ環境保護技術有限公司

19.1.6.1.会社概要

19.1.6.2.製品ポートフォリオ

19.1.6.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

19.1.6.4.セールスフットプリント

19.1.6.5.戦略の概要

19.1.6.5.1.マーケティング戦略

19.1.6.5.2.製品戦略

19.1.6.5.3.チャネル戦略

19.1.7.エコ・ジョイ

19.1.7.1.概要

19.1.7.2.製品ポートフォリオ

19.1.7.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

19.1.7.4.セールスフットプリント

19.1.7.5.戦略の概要

19.1.7.5.1.マーケティング戦略

19.1.7.5.2.製品戦略

19.1.7.5.3.チャネル戦略

19.1.8.グラベコ・パッケージングLLP

19.1.8.1.概要

19.1.8.2.製品ポートフォリオ

19.1.8.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

19.1.8.4.販売フットプリント

19.1.8.5.戦略の概要

19.1.8.5.1.マーケティング戦略

19.1.8.5.2.製品戦略

19.1.8.5.3.チャネル戦略

19.1.9.ダイナース

19.1.9.1.概要

19.1.9.2.製品ポートフォリオ

19.1.9.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

19.1.9.4.販売フットプリント

19.1.9.5.戦略の概要

19.1.9.5.1.マーケティング戦略

19.1.9.5.2.製品戦略

19.1.9.5.3.チャネル戦略

19.1.10.ホフマン・ネオパックAG

19.1.10.1.概要

19.1.10.2.製品ポートフォリオ

19.1.10.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

19.1.10.4.販売フットプリント

19.1.10.5.戦略の概要

19.1.10.5.1.マーケティング戦略

19.1.10.5.2.製品戦略

19.1.10.5.3.チャネル戦略

19.1.11.APGパッケージング

19.1.11.1.概要

19.1.11.2.製品ポートフォリオ

19.1.11.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

19.1.11.4.販売フットプリント

19.1.11.5.戦略の概要

19.1.11.5.1.マーケティング戦略

19.1.11.5.2.製品戦略

19.1.11.5.3.チャネル戦略

19.1.12.SRパッケージ

19.1.12.1.概要

19.1.12.2.製品ポートフォリオ

19.1.12.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

19.1.12.4.販売拠点

19.1.12.5.戦略の概要

19.1.12.5.1.マーケティング戦略

19.1.12.5.2.製品戦略

19.1.12.5.3.チャネル戦略

19.1.13.江原エコテック(株

19.1.13.1.概要

19.1.13.2.製品ポートフォリオ

19.1.13.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

19.1.13.4.販売拠点

19.1.13.5.戦略の概要

19.1.13.5.1.マーケティング戦略

19.1.13.5.2.製品戦略

19.1.13.5.3.チャネル戦略

19.1.14.イデアルパック

19.1.14.1.概要

19.1.14.2.製品ポートフォリオ

19.1.14.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

19.1.14.4.販売フットプリント

19.1.14.5.戦略の概要

19.1.14.5.1.マーケティング戦略

19.1.14.5.2.製品戦略

19.1.14.5.3.チャネル戦略

19.1.15.ベジウェア社

19.1.15.1.概要

19.1.15.2.製品ポートフォリオ

19.1.15.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

19.1.15.4.販売フットプリント

19.1.15.5.戦略の概要

19.1.15.5.1.マーケティング戦略

19.1.15.5.2.製品戦略

19.1.15.5.3.チャネル戦略

19.1.16.グリーングッド

19.1.16.1.概要

19.1.16.2.製品ポートフォリオ

19.1.16.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

19.1.16.4.セールスフットプリント

19.1.16.5.戦略の概要

19.1.16.5.1.マーケティング戦略

19.1.16.5.2.製品戦略

19.1.16.5.3.チャネル戦略

19.1.17.パクチブ・エバーグリーン

19.1.17.1.概要

19.1.17.2.製品ポートフォリオ

19.1.17.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

19.1.17.4.セールスフットプリント

19.1.17.5.戦略の概要

19.1.17.5.1.マーケティング戦略

19.1.17.5.2.製品戦略

19.1.17.5.3.チャネル戦略

19.1.18.ダート・コンテナー・コーポレーション

19.1.18.1.概要

19.1.18.2.製品ポートフォリオ

19.1.18.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

19.1.18.4.販売拠点

19.1.18.5.戦略の概要

19.1.18.5.1.マーケティング戦略

19.1.18.5.2.製品戦略

19.1.18.5.3.チャネル戦略

19.1.19.ドゥニAB

19.1.19.1.概要

19.1.19.2.製品ポートフォリオ

19.1.19.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

19.1.19.4.販売拠点

19.1.19.5.戦略の概要

19.1.19.5.1.マーケティング戦略

19.1.19.5.2.製品戦略

19.1.19.5.3.チャネル戦略

19.1.20.デトモールド・グループ(デトパック)

19.1.20.1.概要

19.1.20.2.製品ポートフォリオ

19.1.20.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

19.1.20.4.販売フットプリント

19.1.20.5.戦略の概要

19.1.20.5.1.マーケティング戦略

19.1.20.5.2.製品戦略

19.1.20.5.3.チャネル戦略

20.前提条件と略語

21.調査方法

 

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Summary

Sugarcane Packaging Market: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Sugarcane Packaging offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Product Type:

• Pouches
• Bags
• Boxes
• Tableware

By End-Use:

• Food
• Personal Care and Cosmetics
• Pharmaceuticals
• Retail
• Textile

By Sales Channel:

• Online
• Offline

By Material:

• Bagasse-based
• Sugarcane-based

By Region:

• North America
• Latin America
• Western Europe
• Eastern Europe
• Asia Pacific Excluding Japan (APEJ)
• Japan
• The Middle East & Africa (MEA)

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Sugarcane Packaging Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Sugarcane Packaging Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Sugarcane Packaging Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Product Type processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Sugarcane Packaging Market Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (XX) analysis (2018-2022) and current and future market value (US$ 255.0 million) and volume (13.3%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Sugarcane Packaging Market - Pricing Analysis

Based on By Product Type, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Sugarcane Packaging Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Product Type

Based on By Product Type, Sugarcane Packaging Market is segmented into Pouches, Bags, Boxes, Tableware. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Product Type.

Chapter 06 - Global Sugarcane Packaging Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By End-Use

Based on By End-Use, Sugarcane Packaging Market is segmented into Food, Personal Care and Cosmetics, Pharmaceuticals, Retail, Textile. This section also offers market attractiveness analysis based on By End-Use. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By End-Use.

Chapter 07 - Global Sugarcane Packaging Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Sales Channel

Based on By Sales Channel, Sugarcane Packaging Market is segmented into Online, Offline. This section also offers market attractiveness analysis based on By Sales Channel. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Sales Channel.

Chapter 08 - Global Sugarcane Packaging Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Material

Based on By Material, Sugarcane Packaging Market is segmented into Bagasse-based, Sugarcane-based. This section also offers market attractiveness analysis based on By Material. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Material.

Chapter 09 - Sugarcane Packaging Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, Sugarcane Packaging Market is segmented into North America, Latin America, Western Europe, Eastern Europe, Asia Pacific Excluding Japan (APEJ), Japan, The Middle East & Africa (MEA). This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 10 - North America Sugarcane Packaging Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 11 - Latin America Sugarcane Packaging Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Sugarcane Packaging Market in the Latin America region.

Chapter 12 - Europe Sugarcane Packaging Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Sugarcane Packaging Market in the regional market.

Chapter 13 - East Asia Sugarcane Packaging Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Sugarcane Packaging Market in the regional market.

Chapter 14 - South Asia Sugarcane Packaging Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Sugarcane Packaging Market in the regional market.

Chapter 15 - Middle East and Africa Sugarcane Packaging Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Sugarcane Packaging Market in the regional market.

Chapter 16 - Key Countries Sugarcane Packaging Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Sugarcane Packaging Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 17 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 18 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Product Type portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Amcor Ltd., Constantia Flexibles Group GmbH, Berry Global Group, Inc., Huhtamäki Oyj, Sonoco Products Company, Bemis Company, Inc., Sealed Air Corporation, AR Packaging Group AB, Mondi Group, DS Smith Plc, CCL Industries Inc.

Chapter 19 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 20 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Sugarcane Packaging Market.



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Table of Contents

1. Executive Summary | Sugarcane Packaging Market

1.1. Global Market Outlook

1.2. Demand-side Trends

1.3. Supply-side Trends

1.4. Technology Roadmap Analysis

1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Market Background

3.1. Market Dynamics

3.1.1. Drivers

3.1.2. Restraints

3.1.3. Opportunity

3.1.4. Trends

3.2. Scenario Forecast

3.2.1. Demand in Optimistic Scenario

3.2.2. Demand in Likely Scenario

3.2.3. Demand in Conservative Scenario

3.3. Product launches & Recent Developments

3.4. Product Life Cycle Analysis

3.5. Value Chain Analysis

3.5.1. Supply Side Participants and their Roles

3.5.1.1. Producers

3.5.1.2. Mid-Level Participants (Traders/ Agents/ Brokers)

3.5.1.3. Wholesalers and Distributors

3.5.2. % of Operating Margin Analysis

3.5.3. List of Existing and Potential Buyer’s

3.6. Pricing Analysis

3.6.1. Price Point Assessment by Region

3.6.2. Price Point Assessment by production

3.6.3. Price Forecast till 2032

3.6.4. Factors affecting pricing

3.7. Forecast Factors - Relevance & Impact

3.8. Regulatory Landscape

3.9. Regional Parent Market Outlook

3.10. Production and Consumption Statistics

3.11. Consumers Survey Analysis

3.12. Macro-Economic Factors

4. Global Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

4.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tonnes) Analysis, 2018 to 2022

4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tonnes) Projections, 2023 to 2033

4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

5. Global Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Material

5.1. Introduction / Key Findings

5.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tonnes) Analysis By Material, 2018 to 2022

5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tonnes) Analysis and Forecast ByMaterial, 2023 to 2033

5.3.1. Bagasse-based

5.3.2. Sugarcane-based Polyethylene (PE)

5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Material, 2018 to 2022

5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Material, 2023 to 2033

6. Global Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Product Type

6.1. Introduction / Key Findings

6.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tonnes) Analysis By Product Type, 2018 to 2022

6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tonnes) Analysis and Forecast ByProduct Type, 2023 to 2033

6.3.1. Tableware

6.3.2. Tubes

6.3.3. Bottles

6.3.4. Jars

6.3.5. Bags & Pouches

6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Product Type, 2018 to 2022

6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Product Type, 2023 to 2033

7. Global Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Sales Channel

7.1. Introduction / Key Findings

7.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tonnes) Analysis By Sales Channel, 2018 to 2022

7.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tonnes) Analysis and Forecast BySales Channel, 2023 to 2033

7.3.1. Online

7.3.2. Offline

7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Sales Channel, 2018 to 2022

7.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Sales Channel, 2023 to 2033

8. Global Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By End Use

8.1. Introduction / Key Findings

8.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tonnes) Analysis By End Use, 2018 to 2022

8.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tonnes) Analysis and Forecast By End Use,2023 to 2033

8.3.1. Food and Beverage

8.3.2. Healthcare

8.3.3. Personal Care and Cosmetics

8.3.4. Others (Retail, E-commerce, etc.)

8.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By End Use, 2018 to 2022

8.5. Absolute $ Opportunity Analysis By End Use, 2023 to 2033

9. Global Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Region

9.1. Introduction

9.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tonnes) Analysis By Region, 2018 to 2022

9.3. Current Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tonnes) Analysis and Forecast By Region, 2023 to 2033

9.3.1. North America

9.3.2. Latin America

9.3.3. Europe

9.3.4. East Asia

9.3.5. South Asia

9.3.6. Oceania

9.3.7. MEA

9.4. Market Attractiveness Analysis By Region

10. North America Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

10.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tonnes) Trend Analysis By Market Taxonomy,2018 to 2022

10.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tonnes) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

10.2.1. By Country

10.2.1.1. USA

10.2.1.2. Canada

10.2.2. By Material

10.2.3. By Product Type

10.2.4. By Sales Channel

10.2.5. By End Use

10.3. Market Attractiveness Analysis

10.3.1. By Country

10.3.2. By Material

10.3.3. By Product Type

10.3.4. By Sales Channel

10.3.5. By End Use

10.4. Key Takeaways

11. Latin America Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

11.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tonnes) Trend Analysis By Market Taxonomy,2018 to 2022

11.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tonnes) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

11.2.1. By Country

11.2.1.1. Brazil

11.2.1.2. Mexico

11.2.1.3. Argentina

11.2.1.4. Chile

11.2.1.5. Peru

11.2.1.6. Rest of Latin America

11.2.2. By Material

11.2.3. By Product Type

11.2.4. By Sales Channel

11.2.5. By End Use

11.3. Market Attractiveness Analysis

11.3.1. By Country

11.3.2. By Material

11.3.3. By Product Type

11.3.4. By Sales Channel

11.3.5. By End Use

11.4. Key Takeaways

12. Europe Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

12.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tonnes) Trend Analysis By Market Taxonomy,2018 to 2022

12.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tonnes) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

12.2.1. By Country

12.2.1.1. Germany

12.2.1.2. Italy

12.2.1.3. France

12.2.1.4. United kingdom

12.2.1.5. Spain

12.2.1.6. Russia

12.2.1.7. BENELUX

12.2.1.8. Poland

12.2.1.9. Nordic Countries

12.2.1.10. Rest of Europe

12.2.2. By Material

12.2.3. By Product Type

12.2.4. By Sales Channel

12.2.5. By End Use

12.3. Market Attractiveness Analysis

12.3.1. By Country

12.3.2. By Material

12.3.3. By Product Type

12.3.4. By Sales Channel

12.3.5. By End Use

12.4. Key Takeaways

13. East Asia Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

13.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tonnes) Trend Analysis By Market Taxonomy,2018 to 2022

13.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tonnes) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

13.2.1. By Country

13.2.1.1. China

13.2.1.2. Japan

13.2.1.3. South Korea

13.2.2. By Material

13.2.3. By Product Type

13.2.4. By Sales Channel

13.2.5. By End Use

13.3. Market Attractiveness Analysis

13.3.1. By Country

13.3.2. By Material

13.3.3. By Product Type

13.3.4. By Sales Channel

13.3.5. By End Use

13.4. Key Takeaways

14. South Asia Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

14.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tonnes) Trend Analysis By Market Taxonomy,2018 to 2022

14.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tonnes) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

14.2.1. By Country

14.2.1.1. India

14.2.1.2. Thailand

14.2.1.3. Malaysia

14.2.1.4. Indonesia

14.2.1.5. Singapore

14.2.1.6. Rest of South Asia

14.2.2. By Material

14.2.3. By Product Type

14.2.4. By Sales Channel

14.2.5. By End Use

14.3. Market Attractiveness Analysis

14.3.1. By Country

14.3.2. By Material

14.3.3. By Product Type

14.3.4. By Sales Channel

14.3.5. By End Use

14.4. Key Takeaways

15. Oceania Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

15.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tonnes) Trend Analysis By Market Taxonomy,2018 to 2022

15.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tonnes) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

15.2.1. By Country

15.2.1.1. Australia

15.2.1.2. New Zealand

15.2.2. By Material

15.2.3. By Product Type

15.2.4. By Sales Channel

15.2.5. By End Use

15.3. Market Attractiveness Analysis

15.3.1. By Country

15.3.2. By Material

15.3.3. By Product Type

15.3.4. By Sales Channel

15.3.5. By End Use

15.4. Key Takeaways

16. MEA Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

16.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tonnes) Trend Analysis By Market Taxonomy,2018 to 2022

16.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tonnes) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

16.2.1. By Country

16.2.1.1. GCC Countries

16.2.1.2. South Africa

16.2.1.3. Central Africa

16.2.1.4. North Africa

16.2.2. By Material

16.2.3. By Product Type

16.2.4. By Sales Channel

16.2.5. By End Use

16.3. Market Attractiveness Analysis

16.3.1. By Country

16.3.2. By Material

16.3.3. By Product Type

16.3.4. By Sales Channel

16.3.5. By End Use

16.4. Key Takeaways

17. Key Countries Analysis

17.1. USA

17.1.1. Pricing Analysis

17.1.2. Market Share Analysis, 2022

17.1.2.1. By Material

17.1.2.2. By Product Type

17.1.2.3. By Sales Channel

17.1.2.4. By End Use

17.2. Canada

17.2.1. Pricing Analysis

17.2.2. Market Share Analysis, 2022

17.2.2.1. By Material

17.2.2.2. By Product Type

17.2.2.3. By Sales Channel

17.2.2.4. By End Use

17.3. Brazil

17.3.1. Pricing Analysis

17.3.2. Market Share Analysis, 2022

17.3.2.1. By Material

17.3.2.2. By Product Type

17.3.2.3. By Sales Channel

17.3.2.4. By End Use

17.4. Mexico

17.4.1. Pricing Analysis

17.4.2. Market Share Analysis, 2022

17.4.2.1. By Material

17.4.2.2. By Product Type

17.4.2.3. By Sales Channel

17.4.2.4. By End Use

17.5. Argentina

17.5.1. Pricing Analysis

17.5.2. Market Share Analysis, 2022

17.5.2.1. By Material

17.5.2.2. By Product Type

17.5.2.3. By Sales Channel

17.5.2.4. By End Use

17.6. Chile

17.6.1. Pricing Analysis

17.6.2. Market Share Analysis, 2022

17.6.2.1. By Material

17.6.2.2. By Product Type

17.6.2.3. By Sales Channel

17.6.2.4. By End Use

17.7. Peru

17.7.1. Pricing Analysis

17.7.2. Market Share Analysis, 2022

17.7.2.1. By Material

17.7.2.2. By Product Type

17.7.2.3. By Sales Channel

17.7.2.4. By End Use

17.8. Germany

17.8.1. Pricing Analysis

17.8.2. Market Share Analysis, 2022

17.8.2.1. By Material

17.8.2.2. By Product Type

17.8.2.3. By Sales Channel

17.8.2.4. By End Use

17.9. Italy

17.9.1. Pricing Analysis

17.9.2. Market Share Analysis, 2022

17.9.2.1. By Material

17.9.2.2. By Product Type

17.9.2.3. By Sales Channel

17.9.2.4. By End Use

17.10. France

17.10.1. Pricing Analysis

17.10.2. Market Share Analysis, 2022

17.10.2.1. By Material

17.10.2.2. By Product Type

17.10.2.3. By Sales Channel

17.10.2.4. By End Use

17.11. Spain

17.11.1. Pricing Analysis

17.11.2. Market Share Analysis, 2022

17.11.2.1. By Material

17.11.2.2. By Product Type

17.11.2.3. By Sales Channel

17.11.2.4. By End Use

17.12. United kingdom

17.12.1. Pricing Analysis

17.12.2. Market Share Analysis, 2022

17.12.2.1. By Material

17.12.2.2. By Product Type

17.12.2.3. By Sales Channel

17.12.2.4. By End Use

17.13. Russia

17.13.1. Pricing Analysis

17.13.2. Market Share Analysis, 2022

17.13.2.1. By Material

17.13.2.2. By Product Type

17.13.2.3. By Sales Channel

17.13.2.4. By End Use

17.14. Poland

17.14.1. Pricing Analysis

17.14.2. Market Share Analysis, 2022

17.14.2.1. By Material

17.14.2.2. By Product Type

17.14.2.3. By Sales Channel

17.14.2.4. By End Use

17.15. BENELUX

17.15.1. Pricing Analysis

17.15.2. Market Share Analysis, 2022

17.15.2.1. By Material

17.15.2.2. By Product Type

17.15.2.3. By Sales Channel

17.15.2.4. By End Use

17.16. Nordic Countries

17.16.1. Pricing Analysis

17.16.2. Market Share Analysis, 2022

17.16.2.1. By Material

17.16.2.2. By Product Type

17.16.2.3. By Sales Channel

17.16.2.4. By End Use

17.17. China

17.17.1. Pricing Analysis

17.17.2. Market Share Analysis, 2022

17.17.2.1. By Material

17.17.2.2. By Product Type

17.17.2.3. By Sales Channel

17.17.2.4. By End Use

17.18. Japan

17.18.1. Pricing Analysis

17.18.2. Market Share Analysis, 2022

17.18.2.1. By Material

17.18.2.2. By Product Type

17.18.2.3. By Sales Channel

17.18.2.4. By End Use

17.19. South Korea

17.19.1. Pricing Analysis

17.19.2. Market Share Analysis, 2022

17.19.2.1. By Material

17.19.2.2. By Product Type

17.19.2.3. By Sales Channel

17.19.2.4. By End Use

17.20. India

17.20.1. Pricing Analysis

17.20.2. Market Share Analysis, 2022

17.20.2.1. By Material

17.20.2.2. By Product Type

17.20.2.3. By Sales Channel

17.20.2.4. By End Use

17.21. Thailand

17.21.1. Pricing Analysis

17.21.2. Market Share Analysis, 2022

17.21.2.1. By Material

17.21.2.2. By Product Type

17.21.2.3. By Sales Channel

17.21.2.4. By End Use

17.22. Indonesia

17.22.1. Pricing Analysis

17.22.2. Market Share Analysis, 2022

17.22.2.1. By Material

17.22.2.2. By Product Type

17.22.2.3. By Sales Channel

17.22.2.4. By End Use

17.23. Malaysia

17.23.1. Pricing Analysis

17.23.2. Market Share Analysis, 2022

17.23.2.1. By Material

17.23.2.2. By Product Type

17.23.2.3. By Sales Channel

17.23.2.4. By End Use

17.24. Singapore

17.24.1. Pricing Analysis

17.24.2. Market Share Analysis, 2022

17.24.2.1. By Material

17.24.2.2. By Product Type

17.24.2.3. By Sales Channel

17.24.2.4. By End Use

17.25. Australia

17.25.1. Pricing Analysis

17.25.2. Market Share Analysis, 2022

17.25.2.1. By Material

17.25.2.2. By Product Type

17.25.2.3. By Sales Channel

17.25.2.4. By End Use

17.26. New Zealand

17.26.1. Pricing Analysis

17.26.2. Market Share Analysis, 2022

17.26.2.1. By Material

17.26.2.2. By Product Type

17.26.2.3. By Sales Channel

17.26.2.4. By End Use

17.27. GCC Countries

17.27.1. Pricing Analysis

17.27.2. Market Share Analysis, 2022

17.27.2.1. By Material

17.27.2.2. By Product Type

17.27.2.3. By Sales Channel

17.27.2.4. By End Use

17.28. South Africa

17.28.1. Pricing Analysis

17.28.2. Market Share Analysis, 2022

17.28.2.1. By Material

17.28.2.2. By Product Type

17.28.2.3. By Sales Channel

17.28.2.4. By End Use

17.29. North Africa

17.29.1. Pricing Analysis

17.29.2. Market Share Analysis, 2022

17.29.2.1. By Material

17.29.2.2. By Product Type

17.29.2.3. By Sales Channel

17.29.2.4. By End Use

17.30. Central Africa

17.30.1. Pricing Analysis

17.30.2. Market Share Analysis, 2022

17.30.2.1. By Material

17.30.2.2. By Product Type

17.30.2.3. By Sales Channel

17.30.2.4. By End Use

18. Market Structure Analysis

18.1. Competition Dashboard

18.2. Competition Benchmarking

18.3. Market Share Analysis of Top Players

18.3.1. By Regional

18.3.2. By Material

18.3.3. By Product Type

18.3.4. By Sales Channel

18.3.5. By End Use

19. Competition Analysis

19.1. Competition Deep Dive

19.1.1. Bonson Industrial Company Limited

19.1.1.1. Overview

19.1.1.2. Product Portfolio

19.1.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

19.1.1.4. Sales Footprint

19.1.1.5. Strategy Overview

19.1.1.5.1. Marketing Strategy

19.1.1.5.2. Product Strategy

19.1.1.5.3. Channel Strategy

19.1.2. BioPak

19.1.2.1. Overview

19.1.2.2. Product Portfolio

19.1.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

19.1.2.4. Sales Footprint

19.1.2.5. Strategy Overview

19.1.2.5.1. Marketing Strategy

19.1.2.5.2. Product Strategy

19.1.2.5.3. Channel Strategy

19.1.3. Bio Futura

19.1.3.1. Overview

19.1.3.2. Product Portfolio

19.1.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

19.1.3.4. Sales Footprint

19.1.3.5. Strategy Overview

19.1.3.5.1. Marketing Strategy

19.1.3.5.2. Product Strategy

19.1.3.5.3. Channel Strategy

19.1.4. Ecoware Solutions Pvt. Ltd.

19.1.4.1. Overview

19.1.4.2. Product Portfolio

19.1.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

19.1.4.4. Sales Footprint

19.1.4.5. Strategy Overview

19.1.4.5.1. Marketing Strategy

19.1.4.5.2. Product Strategy

19.1.4.5.3. Channel Strategy

19.1.5. Pappco Greenware

19.1.5.1. Overview

19.1.5.2. Product Portfolio

19.1.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

19.1.5.4. Sales Footprint

19.1.5.5. Strategy Overview

19.1.5.5.1. Marketing Strategy

19.1.5.5.2. Product Strategy

19.1.5.5.3. Channel Strategy

19.1.6. Longyan Green Olive Environmental Protection Technology Co., Ltd.

19.1.6.1. Overview

19.1.6.2. Product Portfolio

19.1.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

19.1.6.4. Sales Footprint

19.1.6.5. Strategy Overview

19.1.6.5.1. Marketing Strategy

19.1.6.5.2. Product Strategy

19.1.6.5.3. Channel Strategy

19.1.7. Eco Joy

19.1.7.1. Overview

19.1.7.2. Product Portfolio

19.1.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

19.1.7.4. Sales Footprint

19.1.7.5. Strategy Overview

19.1.7.5.1. Marketing Strategy

19.1.7.5.2. Product Strategy

19.1.7.5.3. Channel Strategy

19.1.8. Grabeco Packaging LLP

19.1.8.1. Overview

19.1.8.2. Product Portfolio

19.1.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

19.1.8.4. Sales Footprint

19.1.8.5. Strategy Overview

19.1.8.5.1. Marketing Strategy

19.1.8.5.2. Product Strategy

19.1.8.5.3. Channel Strategy

19.1.9. Dinearth

19.1.9.1. Overview

19.1.9.2. Product Portfolio

19.1.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

19.1.9.4. Sales Footprint

19.1.9.5. Strategy Overview

19.1.9.5.1. Marketing Strategy

19.1.9.5.2. Product Strategy

19.1.9.5.3. Channel Strategy

19.1.10. Hoffmann Neopac AG

19.1.10.1. Overview

19.1.10.2. Product Portfolio

19.1.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

19.1.10.4. Sales Footprint

19.1.10.5. Strategy Overview

19.1.10.5.1. Marketing Strategy

19.1.10.5.2. Product Strategy

19.1.10.5.3. Channel Strategy

19.1.11. APG Packaging

19.1.11.1. Overview

19.1.11.2. Product Portfolio

19.1.11.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

19.1.11.4. Sales Footprint

19.1.11.5. Strategy Overview

19.1.11.5.1. Marketing Strategy

19.1.11.5.2. Product Strategy

19.1.11.5.3. Channel Strategy

19.1.12. SR Packaging

19.1.12.1. Overview

19.1.12.2. Product Portfolio

19.1.12.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

19.1.12.4. Sales Footprint

19.1.12.5. Strategy Overview

19.1.12.5.1. Marketing Strategy

19.1.12.5.2. Product Strategy

19.1.12.5.3. Channel Strategy

19.1.13. Gangxuan Eco-Tech Co., Ltd.

19.1.13.1. Overview

19.1.13.2. Product Portfolio

19.1.13.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

19.1.13.4. Sales Footprint

19.1.13.5. Strategy Overview

19.1.13.5.1. Marketing Strategy

19.1.13.5.2. Product Strategy

19.1.13.5.3. Channel Strategy

19.1.14. Idealpak

19.1.14.1. Overview

19.1.14.2. Product Portfolio

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19.1.14.5. Strategy Overview

19.1.14.5.1. Marketing Strategy

19.1.14.5.2. Product Strategy

19.1.14.5.3. Channel Strategy

19.1.15. Vegware Ltd

19.1.15.1. Overview

19.1.15.2. Product Portfolio

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19.1.15.5. Strategy Overview

19.1.15.5.1. Marketing Strategy

19.1.15.5.2. Product Strategy

19.1.15.5.3. Channel Strategy

19.1.16. GreenGood

19.1.16.1. Overview

19.1.16.2. Product Portfolio

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19.1.16.4. Sales Footprint

19.1.16.5. Strategy Overview

19.1.16.5.1. Marketing Strategy

19.1.16.5.2. Product Strategy

19.1.16.5.3. Channel Strategy

19.1.17. Pactiv Evergreen Inc.

19.1.17.1. Overview

19.1.17.2. Product Portfolio

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19.1.17.5. Strategy Overview

19.1.17.5.1. Marketing Strategy

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19.1.18. Dart Container Corporation

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19.1.18.5.1. Marketing Strategy

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19.1.19. Duni AB

19.1.19.1. Overview

19.1.19.2. Product Portfolio

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19.1.19.5. Strategy Overview

19.1.19.5.1. Marketing Strategy

19.1.19.5.2. Product Strategy

19.1.19.5.3. Channel Strategy

19.1.20. Detmold Group (Detpak)

19.1.20.1. Overview

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19.1.20.5. Strategy Overview

19.1.20.5.1. Marketing Strategy

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20. Assumptions & Acronyms Used

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