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カーボンネガティブ包装市場

カーボンネガティブ包装市場


Carbon-negative Packaging Market

カーボンネガティブ包装市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年 FMIが発行したカーボンネガティブ包装に関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提... もっと見る

 

 

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サマリー

カーボンネガティブ包装市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年

FMIが発行したカーボンネガティブ包装に関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

包装材料別

- バイオプラスチック
- エンジニアードウッド製品
- グリーンコンクリート
- 藻類由来材料
- その他

エンドユーザー別

- 食品・飲料
- 医薬品・ヘルスケア
- パーソナルケア&化粧品
- その他

地域別

- 北米
- 中南米
- 西ヨーロッパ
- 東欧
- 日本を除くアジア太平洋 (APEJ)
- 日本
- 中東・アフリカ (MEA)

チャプター

エグゼクティブサマリー

カーボンネガティブ包装市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、さらに車両レーダー試験システムのFMI分析と推奨事項が含まれています。

第01章 市場概要

この章では、カーボンネガティブ包装市場の詳細なセグメントと定義を紹介し、自動車レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、読者がカーボンネガティブ包装市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立つ、市場範囲、分類、制限を紹介します。

第02章 市場の背景

この章では、包装材料の加工方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界のGDP成長見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、近代的貿易の普及、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 カーボンネガティブ包装の世界市場需要分析2018-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(XX)分析(2018-2022年)と現在および将来の市場価値(7700万米ドル)および数量(6.5%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対$の機会分析国に基づいています。

第04章 カーボンネガティブ包装の世界市場:価格分析

包装材料別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。

第05章 カーボンネガティブ包装の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:包装材料別

包装材料別に、カーボンネガティブ包装市場はバイオプラスチック、エンジニアードウッド製品、グリーンコンクリート、藻類ベース材料、その他に区分される。また、上記の包装材料別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第06章 カーボンネガティブ包装の世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:エンドユーザー別

カーボンネガティブ包装市場は、エンドユーザー別に食品・飲料、医薬品・ヘルスケア、パーソナルケア・化粧品、その他に分類されます。このセクションでは、エンドユーザー別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記のエンドユーザー別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第07章 カーボンネガティブ包装の地域別市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

カーボンネガティブ包装市場は、地域別に北米、中南米、西欧、東欧、日本を除くアジア太平洋地域(APEJ)、日本、中東・アフリカ(MEA)に区分されます。このセクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の地域別市場規模予測や前年比成長率比較もご覧いただけます。

第08章 北米カーボンネガティブ包装市場の分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、北米地域における車両レーダーテストシステムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また読者は、北米地域の異なるセグメントや国別の地域動向、規制、市場成長もご覧いただけます。

第09章 ラテンアメリカのカーボンネガティブ包装市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米地域を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。中南米地域におけるカーボンネガティブ包装市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。

第10章 欧州のカーボンネガティブ包装市場の分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるカーボンネガティブ包装市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第11章 東アジアのカーボンネガティブ包装市場の分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるカーボンネガティブ包装市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第12章 南アジアのカーボンネガティブ包装市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジア地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるカーボンネガティブ包装市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 中東およびアフリカのカーボンネガティブ包装市場の分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるカーボンネガティブ包装市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 主要国のカーボンネガティブ包装市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、世界の主要国においてカーボンネガティブ包装市場がどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第15章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別の産業構造分析、2022E、トッププレーヤーの企業シェア分析、2022E、競争ベンチマーキングマトリックスを掲載。

第16章 競争の深堀り(暫定リスト)

この章では、企業概要、企業の包装材料別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高フットプリント、SWOT分析、レポートで調査している企業の戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーには、Phillips Carbon Black Limited、Birla Carbon USA, Inc.、Continental Carbon India Limited、Cabot Corporation、Tokai Carbon Group (Cancarb)、Sealed Air Corporation、Pregis Corporation、DS Smith Plc、Achilles Corporation、Delphon Industries, LLC、Smurfit Kappa Group、Storopack Hans Reichenecker GmbH、Desco Industries Inc、Nefab Group、Teknis Limited、Elcom (United Kingdom) Ltd.、GWP Group Limited、International Plastics Inc.、AUER Packaging GmbH、Pure-Stat Engineered Technologies, Inc.、Protective Packaging Corporation、主要セグメント。

第17章 前提条件と略語

本章では、車両レーダーテストシステムレポートに含まれる情報と統計のベースとなる略語と仮定のリストを掲載する。

第18章 調査方法

この章では、カーボンネガティブ包装市場に関する様々な結論や重要な質的・量的情報を得るために辿った調査方法を読者に理解していただきます。

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目次

1.エグゼクティブ・サマリー

1.1.世界市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.技術ロードマップ分析

1.5.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

3.市場の背景

3.1.市場ダイナミクス

3.1.1.促進要因

3.1.2.阻害要因

3.1.3.機会

3.1.4.トレンド

3.2.シナリオ予想

3.2.1.楽観シナリオの需要

3.2.2.可能性の高いシナリオにおける需要

3.2.3.保守的シナリオにおける需要

3.3.製品発表と最近の動向

3.4.製品ライフサイクル分析

3.5.バリューチェーン分析

3.5.1.供給側の参加者とその役割

3.5.1.1.生産者

3.5.1.2.中間レベルの参加者(トレーダー/エージェント/ブローカー)

3.5.1.3.卸売業者および流通業者

3.5.2.営業利益率分析

3.5.3.既存バイヤーと潜在的バイヤーのリスト

3.6.価格分析

3.6.1.地域別価格帯評価

3.6.2.生産地別価格ポイント査定

3.6.3.2033年までの価格予測

3.6.4.価格決定要因

3.7.予測要因 - 関連性と影響

3.8.規制情勢

3.9.地域の親市場展望

3.10.生産と消費の統計

3.11.消費者調査分析

3.12.マクロ経済要因

4.2018年から2022年までの世界分析と2023年から2033年までの予測

4.1.2018年から2022年までの過去の市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)分析

4.2.現在と将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)予測、2023年~2033年

4.2.1.前年比成長トレンド分析

4.2.2.絶対価格機会分析

5.2018~2022年の世界分析と2023~2033年の予測、材料別

5.1.イントロダクション/主な調査結果

5.2.2018年から2022年までの材料別過去市場規模金額(百万米ドル)と数量(トン)分析

5.3.現在と将来の市場規模金額(百万米ドル)&数量(トン)分析・予測:素材別

5.3.1.素材別(2023~2033年

5.3.2.バイオプラスチック

5.3.3.紙と段ボール

5.3.4.バイオベースポリマー

5.3.5.堆肥化可能材料

5.3.6.その他(ガラス、金属、天然繊維など)

5.4.素材別前年比成長動向分析(2018年~2022年

5.5.材料別の絶対価格機会分析、2023~2033年

6.包装材別の世界分析2018~2022年および予測2023~2033年

6.1.包装形態

6.2.はじめに/主な調査結果

6.3.包装形態別の過去の市場規模金額(百万米ドル)と数量(トン)分析 3、

6.3.1.2018年から2022年まで

6.4.現在および将来の市場規模 金額(百万米ドル)・数量(トン)分析および予測 別

6.4.1.包装形態(2023~2033年

6.4.2.ボトルと容器

6.4.3.バッグ&パウチ

6.4.4.カートン&ボックス

6.4.5.ラベルとラップ

6.4.6.その他(チューブ、ブリスターパックなど)

6.5.包装形態別の前年比成長動向分析(2018~2022年

6.6.包装形態別の絶対価格機会分析、2023~2033年

7.2018~2022年の世界分析と2023~2033年の予測、最終用途別

7.1.イントロダクション/主な調査結果

7.2.2018年から2022年までの最終用途別市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)過去分析

7.3.現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)分析と予測:用途別

7.3.1.最終用途(2023年~2033年

7.3.2.食品と飲料

7.3.3.パーソナルケアと化粧品

7.3.4.ヘルスケアと医薬品

7.3.5.電子商取引と物流

7.3.6.その他(エレクトロニクス、自動車など)

7.4.最終用途別前年比成長動向分析(2018年~2022年

7.5.最終用途別絶対価格機会分析、2023~2033年

8.2018~2022年の世界分析と2023~2033年の予測、地域別

8.1.はじめに

8.2.2018年から2022年までの地域別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)分析

8.3.地域別の現在の市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)分析と予測

8.4.2023年から2033年まで

8.4.1.北米

8.4.2.中南米

8.4.3.ヨーロッパ

8.4.4.東アジア

8.4.5.南アジア

8.4.6.オセアニア

8.4.7.MEA

8.5.地域別市場魅力度分析

9.北米の2018~2022年分析と2023~2033年予測(国別

9.1.過去の市場規模金額(US$ Million)・数量(トン)推移分析 市場分類別 2、

9.2.2018年から2022年まで

9.3.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)予測、2023年~2033年

9.3.1.国別

9.3.1.1.アメリカ

9.3.1.2.カナダ

9.3.2.素材別

9.3.3.包装形態別

9.3.4.最終用途別

9.4.市場魅力度分析

9.4.1.国別

9.4.2.素材別

9.4.3.包装形態別

9.4.4.最終用途別

9.5.主要項目

10.ラテンアメリカの2018~2022年分析と2023~2033年予測(国別

10.1.過去の市場規模金額(US$ Million)・数量(トン)推移分析 市場分類別 2、

10.1.1.2018年から2022年まで

10.2.2023年から2033年までの市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)予測

10.2.1.国別

10.2.1.1.ブラジル

10.2.1.2.メキシコ

10.2.1.3.アルゼンチン

10.2.1.4.チリ

10.2.1.5.ペルー

10.2.1.6.その他のラテンアメリカ

10.2.2.素材別

10.2.3.包装形態別

10.2.4.最終用途別

10.3.市場魅力度分析

10.3.1.国別

10.3.2.素材別

10.3.3.包装形態別

10.3.4.最終用途別

10.4.主要項目

11.欧州の2018~2022年分析と2023~2033年予測(国別

11.1.過去の市場規模金額(US$ Million)&数量(トン)推移分析 市場分類別 2、

11.1.1.2018年から2022年まで

11.2.2023年から2033年までの市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)予測

11.2.1.国別

11.2.1.1.ドイツ

11.2.1.2.イタリア

11.2.1.3.フランス

11.2.1.4.イギリス

11.2.1.5.スペイン

11.2.1.6.ロシア

11.2.1.7.ベネルクス

11.2.1.8.ポーランド

11.2.1.9.北欧諸国

11.2.1.10.その他のヨーロッパ

11.2.2.素材別

11.2.3.包装形態別

11.2.4.最終用途別

11.3.市場魅力度分析

11.3.1.国別

11.3.2.素材別

11.3.3.包装形態別

11.3.4.最終用途別

11.4.主要項目

12.東アジアの国別分析 2018~2022年および予測 2023~2033年

12.1.過去の市場規模金額(US$ Million)・数量(トン)推移分析 市場分類別 2、

12.1.1.2018年から2022年まで

12.2.2023年から2033年までの市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)予測

12.2.1.国別

12.2.1.1.中国

12.2.1.2.日本

12.2.1.3.韓国

12.2.2.素材別

12.2.3.包装形態別

12.2.4.最終用途別

12.3.市場魅力度分析

12.3.1.国別

12.3.2.素材別

12.3.3.包装形態別

12.3.4.最終用途別

12.4.主要項目

13.南アジアの国別分析2018~2022年および予測2023~2033年

13.1.過去の市場規模金額(US$ Million)・数量(トン)推移分析 市場分類別 2、

13.1.1.2018年から2022年まで

13.2.2023年から2033年までの市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)予測

13.2.1.国別

13.2.1.1.インド

13.2.1.2.タイ

13.2.1.3.マレーシア

13.2.1.4.インドネシア

13.2.1.5.シンガポール

13.2.1.6.その他の南アジア

13.2.2.素材別

13.2.3.包装形態別

13.2.4.最終用途別

13.3.市場魅力度分析

13.3.1.国別

13.3.2.素材別

13.3.3.包装形態別

13.3.4.最終用途別

13.4.主要項目

14.オセアニアの国別分析 2018~2022 年および 2023~2033 年予測

14.1.過去の市場規模金額(US$ Million)・数量(トン)推移分析 市場分類別 2、

14.1.1.2018年から2022年まで

14.2.2023年から2033年までの市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)予測

14.2.1.国別

14.2.1.1.オーストラリア

14.2.1.2.ニュージーランド

14.2.2.素材別

14.2.3.包装形態別

14.2.4.最終用途別

14.3.市場魅力度分析

14.3.1.国別

14.3.2.素材別

14.3.3.包装形態別

14.3.4.最終用途別

14.4.主要項目

15.MEAの2018~2022年分析と2023~2033年予測(国別

15.1.過去の市場規模金額(US$ Million)・数量(トン)推移分析 市場分類別 2、

15.1.1.2018年から2022年まで

15.2.2023年から2033年までの市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)予測

15.2.1.国別

15.2.1.1.GCC諸国

15.2.1.2.南アフリカ

15.2.1.3.中央アフリカ

15.2.1.4.北アフリカ

15.2.2.素材別

15.2.3.包装形態別

15.2.4.最終用途別

15.3.市場魅力度分析

15.3.1.国別

15.3.2.素材別

15.3.3.包装形態別

15.3.4.最終用途別

15.4.主要項目

16.主要国分析

16.1.米国

16.1.1.価格分析

16.1.2.市場シェア分析(2023年

16.1.2.1.材料別

16.1.2.2.包装形態別

16.1.2.3.最終用途別

16.2.カナダ

16.2.1.価格分析

16.2.2.市場シェア分析(2023年

16.2.2.1.材料別

16.2.2.2.包装形態別

16.2.2.3.最終用途別

16.3.ブラジル

16.3.1.価格分析

16.3.2.市場シェア分析(2023年

16.3.2.1.材料別

16.3.2.2.包装形態別

16.3.2.3.最終用途別

16.4.メキシコ

16.4.1.価格分析

16.4.2.市場シェア分析(2023年

16.4.2.1.材料別

16.4.2.2.包装形態別

16.4.2.3.最終用途別

16.5.アルゼンチン

16.5.1.価格分析

16.5.2.市場シェア分析、2023年

16.5.2.1.材料別

16.5.2.2.包装形態別

16.5.2.3.最終用途別

16.6.チリ

16.6.1.価格分析

16.6.2.市場シェア分析(2023年

16.6.2.1.材料別

16.6.2.2.包装形態別

16.6.2.3.最終用途別

16.7.ペルー

16.7.1.価格分析

16.7.2.市場シェア分析(2023年

16.7.2.1.材料別

16.7.2.2.包装形態別

16.7.2.3.最終用途別

16.8.ドイツ

16.8.1.価格分析

16.8.2.市場シェア分析、2023年

16.8.2.1.材料別

16.8.2.2.包装形態別

16.8.2.3.最終用途別

16.9.イタリア

16.9.1.価格分析

16.9.2.市場シェア分析、2023年

16.9.2.1.材料別

16.9.2.2.包装形態別

16.9.2.3.最終用途別

16.10.フランス

16.10.1.価格分析

16.10.2.市場シェア分析、2023年

16.10.2.1.材料別

16.10.2.2.包装形態別

16.10.2.3.最終用途別

16.11.スペイン

16.11.1.価格分析

16.11.2.市場シェア分析、2023年

16.11.2.1.素材別

16.11.2.2.包装形態別

16.11.2.3.最終用途別

16.12.英国

16.12.1.価格分析

16.12.2.市場シェア分析、2023年

16.12.2.1.材料別

16.12.2.2.包装形態別

16.12.2.3.最終用途別

16.13.ロシア

16.13.1.価格分析

16.13.2.市場シェア分析、2023年

16.13.2.1.材料別

16.13.2.2.包装形態別

16.13.2.3.最終用途別

16.14.ポーランド

16.14.1.価格分析

16.14.2.市場シェア分析(2023年

16.14.2.1.材料別

16.14.2.2.包装形態別

16.14.2.3.最終用途別

16.15.ベネルクス

16.15.1.価格分析

16.15.2.市場シェア分析、2023年

16.15.2.1.材料別

16.15.2.2.包装形態別

16.15.2.3.最終用途別

16.16.北欧諸国

16.16.1.価格分析

16.16.2.市場シェア分析、2023年

16.16.2.1.材料別

16.16.2.2.包装形態別

16.16.2.3.最終用途別

16.17.中国

16.17.1.価格分析

16.17.2.市場シェア分析、2023年

16.17.2.1.材料別

16.17.2.2.包装形態別

16.17.2.3.最終用途別

16.18.日本

16.18.1.価格分析

16.18.2.市場シェア分析、2023年

16.18.2.1.材料別

16.18.2.2.包装形態別

16.18.2.3.最終用途別

16.19.韓国

16.19.1.価格分析

16.19.2.市場シェア分析、2023年

16.19.2.1.材料別

16.19.2.2.包装形態別

16.19.2.3.最終用途別

16.20.インド

16.20.1.価格分析

16.20.2.市場シェア分析(2023年

16.20.2.1.材料別

16.20.2.2.包装形態別

16.20.2.3.最終用途別

16.21.タイ

16.21.1.価格分析

16.21.2.市場シェア分析(2023年

16.21.2.1.材料別

16.21.2.2.包装形態別

16.21.2.3.最終用途別

16.22.インドネシア

16.22.1.価格分析

16.22.2.市場シェア分析、2023年

16.22.2.1.素材別

16.22.2.2.包装形態別

16.22.2.3.最終用途別

16.23.マレーシア

16.23.1.価格分析

16.23.2.市場シェア分析、2023年

16.23.2.1.素材別

16.23.2.2.包装形態別

16.23.2.3.最終用途別

16.24.シンガポール

16.24.1.価格分析

16.24.2.市場シェア分析、2023年

16.24.2.1.素材別

16.24.2.2.包装形態別

16.24.2.3.最終用途別

16.25.オーストラリア

16.25.1.価格分析

16.25.2.市場シェア分析、2023年

16.25.2.1.材料別

16.25.2.2.包装形態別

16.25.2.3.最終用途別

16.26.ニュージーランド

16.26.1.価格分析

16.26.2.市場シェア分析、2023年

16.26.2.1.素材別

16.26.2.2.包装形態別

16.26.2.3.最終用途別

16.27.GCC諸国

16.27.1.価格分析

16.27.2.市場シェア分析、2023年

16.27.2.1.材料別

16.27.2.2.包装形態別

16.27.2.3.最終用途別

16.28.南アフリカ

16.28.1.価格分析

16.28.2.市場シェア分析、2023年

16.28.2.1.材料別

16.28.2.2.包装形態別

16.28.2.3.最終用途別

16.29.北アフリカ

16.29.1.価格分析

16.29.2.市場シェア分析、2023年

16.29.2.1.材料別

16.29.2.2.包装形態別

16.29.2.3.最終用途別

16.30.中央アフリカ

16.30.1.価格分析

16.30.2.市場シェア分析、2023年

16.30.2.1.材料別

16.30.2.2.包装形態別

16.30.2.3.最終用途別

17.市場構造分析

17.1.競争ダッシュボード

17.2.コンペティション・ベンチマーク

17.3.トッププレーヤーの市場シェア分析

17.3.1.地域別

17.3.2.素材別

17.3.3.包装形態別

17.3.4.最終用途別

18.競争分析

18.1.競争の深堀り

18.1.1.スラパック

18.1.1.1.概要

18.1.1.2.製品ポートフォリオ

18.1.1.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

18.1.1.4.販売フットプリント

18.1.1.5.戦略の概要

18.1.1.5.1.マーケティング戦略

18.1.1.5.2.製品戦略

18.1.1.5.3.チャネル戦略

18.1.2.エロパック

18.1.2.1.概要

18.1.2.2.製品ポートフォリオ

18.1.2.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

18.1.2.4.セールスフットプリント

18.1.2.5.戦略の概要

18.1.2.5.1.マーケティング戦略

18.1.2.5.2.製品戦略

18.1.2.5.3.チャネル戦略

18.1.3.ストーラエンソ

18.1.3.1.概要

18.1.3.2.製品ポートフォリオ

18.1.3.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

18.1.3.4.販売フットプリント

18.1.3.5.戦略の概要

18.1.3.5.1.マーケティング戦略

18.1.3.5.2.製品戦略

18.1.3.5.3.チャネル戦略

18.1.4.ウッドリー・オイ

18.1.4.1.概要

18.1.4.2.製品ポートフォリオ

18.1.4.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

18.1.4.4.セールスフットプリント

18.1.4.5.戦略の概要

18.1.4.5.1.マーケティング戦略

18.1.4.5.2.製品戦略

18.1.4.5.3.チャネル戦略

18.1.5.サンドランド・パッケージング社

18.1.5.1.概要

18.1.5.2.製品ポートフォリオ

18.1.5.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

18.1.5.4.セールスフットプリント

18.1.5.5.戦略の概要

18.1.5.5.1.マーケティング戦略

18.1.5.5.2.製品戦略

18.1.5.5.3.チャネル戦略

18.1.6.ハルトマン

18.1.6.1.概要

18.1.6.2.製品ポートフォリオ

18.1.6.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

18.1.6.4.セールスフットプリント

18.1.6.5.戦略の概要

18.1.6.5.1.マーケティング戦略

18.1.6.5.2.製品戦略

18.1.6.5.3.チャネル戦略

18.1.7.テトラパック

18.1.7.1.概要

18.1.7.2.製品ポートフォリオ

18.1.7.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

18.1.7.4.販売フットプリント

18.1.7.5.戦略の概要

18.1.7.5.1.マーケティング戦略

18.1.7.5.2.製品戦略

18.1.7.5.3.チャネル戦略

18.1.8.バイオパック

18.1.8.1.概要

18.1.8.2.製品ポートフォリオ

18.1.8.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

18.1.8.4.販売フットプリント

18.1.8.5.戦略の概要

18.1.8.5.1.マーケティング戦略

18.1.8.5.2.製品戦略

18.1.8.5.3.チャネル戦略

19.前提条件と略語

20.調査方法

 

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Summary

Carbon-negative Packaging Market: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Carbon-negative Packaging offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Packaging Material:

• Bioplastics
• Engineered Wood Products
• Green Concrete
• Algae-Based Materials
• Others

By End-User:

• Food & Beverages
• Pharmaceutical and Healthcare
• Personal Care & Cosmetics
• Others

By Region:

• North America
• Latin America
• Western Europe
• Eastern Europe
• Asia Pacific Excluding Japan (APEJ)
• Japan
• The Middle East & Africa (MEA)

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Carbon-negative Packaging Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Carbon-negative Packaging Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Carbon-negative Packaging Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Packaging Material processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Carbon-negative Packaging Market Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (XX) analysis (2018-2022) and current and future market value (US$ 77.0 million) and volume (6.5%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Carbon-negative Packaging Market - Pricing Analysis

Based on By Packaging Material, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Carbon-negative Packaging Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Packaging Material

Based on By Packaging Material, Carbon-negative Packaging Market is segmented into Bioplastics, Engineered Wood Products, Green Concrete, Algae-Based Materials, Others. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Packaging Material.

Chapter 06 - Global Carbon-negative Packaging Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By End-User

Based on By End-User, Carbon-negative Packaging Market is segmented into Food & Beverages, Pharmaceutical and Healthcare, Personal Care & Cosmetics, Others. This section also offers market attractiveness analysis based on By End-User. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By End-User.

Chapter 07 - Carbon-negative Packaging Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, Carbon-negative Packaging Market is segmented into North America, Latin America, Western Europe, Eastern Europe, Asia Pacific Excluding Japan (APEJ), Japan, The Middle East & Africa (MEA). This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 08 - North America Carbon-negative Packaging Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 09 - Latin America Carbon-negative Packaging Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Carbon-negative Packaging Market in the Latin America region.

Chapter 10 - Europe Carbon-negative Packaging Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Carbon-negative Packaging Market in the regional market.

Chapter 11 - East Asia Carbon-negative Packaging Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Carbon-negative Packaging Market in the regional market.

Chapter 12 - South Asia Carbon-negative Packaging Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Carbon-negative Packaging Market in the regional market.

Chapter 13 - Middle East and Africa Carbon-negative Packaging Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Carbon-negative Packaging Market in the regional market.

Chapter 14 - Key Countries Carbon-negative Packaging Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Carbon-negative Packaging Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 15 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 16 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Packaging Material portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Phillips Carbon Black Limited, Birla Carbon USA, Inc., Continental Carbon India Limited, Cabot Corporation, Tokai Carbon Group (Cancarb), Sealed Air Corporation, Pregis Corporation, DS Smith Plc, Achilles Corporation, Delphon Industries, LLC, Smurfit Kappa Group, Storopack Hans Reichenecker GmbH, Desco Industries Inc., Nefab Group, Teknis Limited, Elcom (United Kingdom) Ltd., GWP Group Limited, International Plastics Inc., AUER Packaging GmbH, Pure-Stat Engineered Technologies, Inc., Protective Packaging Corporation, Key Segments.

Chapter 17 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 18 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Carbon-negative Packaging Market.



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Table of Contents

1. Executive Summary

1.1. Global Market Outlook

1.2. Demand-side Trends

1.3. Supply-side Trends

1.4. Technology Roadmap Analysis

1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Market Background

3.1. Market Dynamics

3.1.1. Drivers

3.1.2. Restraints

3.1.3. Opportunity

3.1.4. Trends

3.2. Scenario Forecast

3.2.1. Demand in Optimistic Scenario

3.2.2. Demand in Likely Scenario

3.2.3. Demand in Conservative Scenario

3.3. Product launches & Recent Developments

3.4. Product Life Cycle Analysis

3.5. Value Chain Analysis

3.5.1. Supply Side Participants and their Roles

3.5.1.1. Producers

3.5.1.2. Mid-Level Participants (Traders/ Agents/ Brokers)

3.5.1.3. Wholesalers and Distributors

3.5.2. % of Operating Margin Analysis

3.5.3. List of Existing and Potential Buyer’s

3.6. Pricing Analysis

3.6.1. Price Point Assessment by Region

3.6.2. Price Point Assessment by production

3.6.3. Price Forecast till 2033

3.6.4. Factors affecting pricing

3.7. Forecast Factors - Relevance & Impact

3.8. Regulatory Landscape

3.9. Regional Parent Market Outlook

3.10. Production and Consumption Statistics

3.11. Consumers Survey Analysis

3.12. Macro-Economic Factors

4. Global Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

4.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tonnes) Analysis, 2018 to 2022

4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tonnes) Projections, 2023 to 2033

4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

5. Global Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Material

5.1. Introduction / Key Findings

5.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tonnes) Analysis By Material, 2018 to 2022

5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tonnes) Analysis and Forecast By

5.3.1. Material, 2023 to 2033

5.3.2. Bioplastics

5.3.3. Paper and Cardboard

5.3.4. Bio-based Polymers

5.3.5. Compostable Materials

5.3.6. Others (Glass, Metal, Natural Fibers, etc.)

5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Material, 2018 to 2022

5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Material, 2023 to 2033

6. Global Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Packaging

6.1. Formats

6.2. Introduction / Key Findings

6.3. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tonnes) Analysis By Packaging Formats,

6.3.1. 2018 to 2022

6.4. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tonnes) Analysis and Forecast By

6.4.1. Packaging Formats, 2023 to 2033

6.4.2. Bottles & Containers

6.4.3. Bags & Pouches

6.4.4. Cartons & Boxes

6.4.5. Labels & Wraps

6.4.6. Others (Tubes, Blister Packs, etc.)

6.5. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Packaging Formats, 2018 to 2022

6.6. Absolute $ Opportunity Analysis By Packaging Formats, 2023 to 2033

7. Global Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By End Use

7.1. Introduction / Key Findings

7.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tonnes) Analysis By End Use, 2018 to 2022

7.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tonnes) Analysis and Forecast By

7.3.1. End Use, 2023 to 2033

7.3.2. Food & Beverage

7.3.3. Personal Care and Cosmetics

7.3.4. Healthcare and Pharmaceuticals

7.3.5. E-commerce and Logistics

7.3.6. Others (Electronics, Automotive, etc.)

7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By End Use, 2018 to 2022

7.5. Absolute $ Opportunity Analysis By End Use, 2023 to 2033

8. Global Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Region

8.1. Introduction

8.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tonnes) Analysis By Region, 2018 to 2022

8.3. Current Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tonnes) Analysis and Forecast By Region,

8.4. 2023 to 2033

8.4.1. North America

8.4.2. Latin America

8.4.3. Europe

8.4.4. East Asia

8.4.5. South Asia

8.4.6. Oceania

8.4.7. MEA

8.5. Market Attractiveness Analysis By Region

9. North America Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

9.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tonnes) Trend Analysis By Market Taxonomy,

9.2. 2018 to 2022

9.3. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tonnes) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

9.3.1. By Country

9.3.1.1. USA

9.3.1.2. Canada

9.3.2. By Material

9.3.3. By Packaging Formats

9.3.4. By End Use

9.4. Market Attractiveness Analysis

9.4.1. By Country

9.4.2. By Material

9.4.3. By Packaging Formats

9.4.4. By End Use

9.5. Key Takeaways

10. Latin America Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

10.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tonnes) Trend Analysis By Market Taxonomy,

10.1.1. 2018 to 2022

10.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tonnes) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

10.2.1. By Country

10.2.1.1. Brazil

10.2.1.2. Mexico

10.2.1.3. Argentina

10.2.1.4. Chile

10.2.1.5. Peru

10.2.1.6. Rest of Latin America

10.2.2. By Material

10.2.3. By Packaging Formats

10.2.4. By End Use

10.3. Market Attractiveness Analysis

10.3.1. By Country

10.3.2. By Material

10.3.3. By Packaging Formats

10.3.4. By End Use

10.4. Key Takeaways

11. Europe Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

11.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tonnes) Trend Analysis By Market Taxonomy,

11.1.1. 2018 to 2022

11.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tonnes) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

11.2.1. By Country

11.2.1.1. Germany

11.2.1.2. Italy

11.2.1.3. France

11.2.1.4. UK

11.2.1.5. Spain

11.2.1.6. Russia

11.2.1.7. BENELUX

11.2.1.8. Poland

11.2.1.9. Nordic Countries

11.2.1.10. Rest of Europe

11.2.2. By Material

11.2.3. By Packaging Formats

11.2.4. By End Use

11.3. Market Attractiveness Analysis

11.3.1. By Country

11.3.2. By Material

11.3.3. By Packaging Formats

11.3.4. By End Use

11.4. Key Takeaways

12. East Asia Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

12.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tonnes) Trend Analysis By Market Taxonomy,

12.1.1. 2018 to 2022

12.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tonnes) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

12.2.1. By Country

12.2.1.1. China

12.2.1.2. Japan

12.2.1.3. South Korea

12.2.2. By Material

12.2.3. By Packaging Formats

12.2.4. By End Use

12.3. Market Attractiveness Analysis

12.3.1. By Country

12.3.2. By Material

12.3.3. By Packaging Formats

12.3.4. By End Use

12.4. Key Takeaways

13. South Asia Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

13.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tonnes) Trend Analysis By Market Taxonomy,

13.1.1. 2018 to 2022

13.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tonnes) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

13.2.1. By Country

13.2.1.1. India

13.2.1.2. Thailand

13.2.1.3. Malaysia

13.2.1.4. Indonesia

13.2.1.5. Singapore

13.2.1.6. Rest of South Asia

13.2.2. By Material

13.2.3. By Packaging Formats

13.2.4. By End Use

13.3. Market Attractiveness Analysis

13.3.1. By Country

13.3.2. By Material

13.3.3. By Packaging Formats

13.3.4. By End Use

13.4. Key Takeaways

14. Oceania Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

14.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tonnes) Trend Analysis By Market Taxonomy,

14.1.1. 2018 to 2022

14.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tonnes) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

14.2.1. By Country

14.2.1.1. Australia

14.2.1.2. New Zealand

14.2.2. By Material

14.2.3. By Packaging Formats

14.2.4. By End Use

14.3. Market Attractiveness Analysis

14.3.1. By Country

14.3.2. By Material

14.3.3. By Packaging Formats

14.3.4. By End Use

14.4. Key Takeaways

15. MEA Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

15.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tonnes) Trend Analysis By Market Taxonomy,

15.1.1. 2018 to 2022

15.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tonnes) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

15.2.1. By Country

15.2.1.1. GCC Countries

15.2.1.2. South Africa

15.2.1.3. Central Africa

15.2.1.4. North Africa

15.2.2. By Material

15.2.3. By Packaging Formats

15.2.4. By End Use

15.3. Market Attractiveness Analysis

15.3.1. By Country

15.3.2. By Material

15.3.3. By Packaging Formats

15.3.4. By End Use

15.4. Key Takeaways

16. Key Countries Analysis

16.1. USA

16.1.1. Pricing Analysis

16.1.2. Market Share Analysis, 2023

16.1.2.1. By Material

16.1.2.2. By Packaging Formats

16.1.2.3. By End Use

16.2. Canada

16.2.1. Pricing Analysis

16.2.2. Market Share Analysis, 2023

16.2.2.1. By Material

16.2.2.2. By Packaging Formats

16.2.2.3. By End Use

16.3. Brazil

16.3.1. Pricing Analysis

16.3.2. Market Share Analysis, 2023

16.3.2.1. By Material

16.3.2.2. By Packaging Formats

16.3.2.3. By End Use

16.4. Mexico

16.4.1. Pricing Analysis

16.4.2. Market Share Analysis, 2023

16.4.2.1. By Material

16.4.2.2. By Packaging Formats

16.4.2.3. By End Use

16.5. Argentina

16.5.1. Pricing Analysis

16.5.2. Market Share Analysis, 2023

16.5.2.1. By Material

16.5.2.2. By Packaging Formats

16.5.2.3. By End Use

16.6. Chile

16.6.1. Pricing Analysis

16.6.2. Market Share Analysis, 2023

16.6.2.1. By Material

16.6.2.2. By Packaging Formats

16.6.2.3. By End Use

16.7. Peru

16.7.1. Pricing Analysis

16.7.2. Market Share Analysis, 2023

16.7.2.1. By Material

16.7.2.2. By Packaging Formats

16.7.2.3. By End Use

16.8. Germany

16.8.1. Pricing Analysis

16.8.2. Market Share Analysis, 2023

16.8.2.1. By Material

16.8.2.2. By Packaging Formats

16.8.2.3. By End Use

16.9. Italy

16.9.1. Pricing Analysis

16.9.2. Market Share Analysis, 2023

16.9.2.1. By Material

16.9.2.2. By Packaging Formats

16.9.2.3. By End Use

16.10. France

16.10.1. Pricing Analysis

16.10.2. Market Share Analysis, 2023

16.10.2.1. By Material

16.10.2.2. By Packaging Formats

16.10.2.3. By End Use

16.11. Spain

16.11.1. Pricing Analysis

16.11.2. Market Share Analysis, 2023

16.11.2.1. By Material

16.11.2.2. By Packaging Formats

16.11.2.3. By End Use

16.12. UK

16.12.1. Pricing Analysis

16.12.2. Market Share Analysis, 2023

16.12.2.1. By Material

16.12.2.2. By Packaging Formats

16.12.2.3. By End Use

16.13. Russia

16.13.1. Pricing Analysis

16.13.2. Market Share Analysis, 2023

16.13.2.1. By Material

16.13.2.2. By Packaging Formats

16.13.2.3. By End Use

16.14. Poland

16.14.1. Pricing Analysis

16.14.2. Market Share Analysis, 2023

16.14.2.1. By Material

16.14.2.2. By Packaging Formats

16.14.2.3. By End Use

16.15. BENELUX

16.15.1. Pricing Analysis

16.15.2. Market Share Analysis, 2023

16.15.2.1. By Material

16.15.2.2. By Packaging Formats

16.15.2.3. By End Use

16.16. Nordic Countries

16.16.1. Pricing Analysis

16.16.2. Market Share Analysis, 2023

16.16.2.1. By Material

16.16.2.2. By Packaging Formats

16.16.2.3. By End Use

16.17. China

16.17.1. Pricing Analysis

16.17.2. Market Share Analysis, 2023

16.17.2.1. By Material

16.17.2.2. By Packaging Formats

16.17.2.3. By End Use

16.18. Japan

16.18.1. Pricing Analysis

16.18.2. Market Share Analysis, 2023

16.18.2.1. By Material

16.18.2.2. By Packaging Formats

16.18.2.3. By End Use

16.19. South Korea

16.19.1. Pricing Analysis

16.19.2. Market Share Analysis, 2023

16.19.2.1. By Material

16.19.2.2. By Packaging Formats

16.19.2.3. By End Use

16.20. India

16.20.1. Pricing Analysis

16.20.2. Market Share Analysis, 2023

16.20.2.1. By Material

16.20.2.2. By Packaging Formats

16.20.2.3. By End Use

16.21. Thailand

16.21.1. Pricing Analysis

16.21.2. Market Share Analysis, 2023

16.21.2.1. By Material

16.21.2.2. By Packaging Formats

16.21.2.3. By End Use

16.22. Indonesia

16.22.1. Pricing Analysis

16.22.2. Market Share Analysis, 2023

16.22.2.1. By Material

16.22.2.2. By Packaging Formats

16.22.2.3. By End Use

16.23. Malaysia

16.23.1. Pricing Analysis

16.23.2. Market Share Analysis, 2023

16.23.2.1. By Material

16.23.2.2. By Packaging Formats

16.23.2.3. By End Use

16.24. Singapore

16.24.1. Pricing Analysis

16.24.2. Market Share Analysis, 2023

16.24.2.1. By Material

16.24.2.2. By Packaging Formats

16.24.2.3. By End Use

16.25. Australia

16.25.1. Pricing Analysis

16.25.2. Market Share Analysis, 2023

16.25.2.1. By Material

16.25.2.2. By Packaging Formats

16.25.2.3. By End Use

16.26. New Zealand

16.26.1. Pricing Analysis

16.26.2. Market Share Analysis, 2023

16.26.2.1. By Material

16.26.2.2. By Packaging Formats

16.26.2.3. By End Use

16.27. GCC Countries

16.27.1. Pricing Analysis

16.27.2. Market Share Analysis, 2023

16.27.2.1. By Material

16.27.2.2. By Packaging Formats

16.27.2.3. By End Use

16.28. South Africa

16.28.1. Pricing Analysis

16.28.2. Market Share Analysis, 2023

16.28.2.1. By Material

16.28.2.2. By Packaging Formats

16.28.2.3. By End Use

16.29. North Africa

16.29.1. Pricing Analysis

16.29.2. Market Share Analysis, 2023

16.29.2.1. By Material

16.29.2.2. By Packaging Formats

16.29.2.3. By End Use

16.30. Central Africa

16.30.1. Pricing Analysis

16.30.2. Market Share Analysis, 2023

16.30.2.1. By Material

16.30.2.2. By Packaging Formats

16.30.2.3. By End Use

17. Market Structure Analysis

17.1. Competition Dashboard

17.2. Competition Benchmarking

17.3. Market Share Analysis of Top Players

17.3.1. By Regional

17.3.2. By Material

17.3.3. By Packaging Formats

17.3.4. By End Use

18. Competition Analysis

18.1. Competition Deep Dive

18.1.1. Sulapac

18.1.1.1. Overview

18.1.1.2. Product Portfolio

18.1.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

18.1.1.4. Sales Footprint

18.1.1.5. Strategy Overview

18.1.1.5.1. Marketing Strategy

18.1.1.5.2. Product Strategy

18.1.1.5.3. Channel Strategy

18.1.2. Elopak

18.1.2.1. Overview

18.1.2.2. Product Portfolio

18.1.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

18.1.2.4. Sales Footprint

18.1.2.5. Strategy Overview

18.1.2.5.1. Marketing Strategy

18.1.2.5.2. Product Strategy

18.1.2.5.3. Channel Strategy

18.1.3. Stora Enso

18.1.3.1. Overview

18.1.3.2. Product Portfolio

18.1.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

18.1.3.4. Sales Footprint

18.1.3.5. Strategy Overview

18.1.3.5.1. Marketing Strategy

18.1.3.5.2. Product Strategy

18.1.3.5.3. Channel Strategy

18.1.4. Woodly Oy

18.1.4.1. Overview

18.1.4.2. Product Portfolio

18.1.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

18.1.4.4. Sales Footprint

18.1.4.5. Strategy Overview

18.1.4.5.1. Marketing Strategy

18.1.4.5.2. Product Strategy

18.1.4.5.3. Channel Strategy

18.1.5. Sandland Packaging Ltd.

18.1.5.1. Overview

18.1.5.2. Product Portfolio

18.1.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

18.1.5.4. Sales Footprint

18.1.5.5. Strategy Overview

18.1.5.5.1. Marketing Strategy

18.1.5.5.2. Product Strategy

18.1.5.5.3. Channel Strategy

18.1.6. Hartmann

18.1.6.1. Overview

18.1.6.2. Product Portfolio

18.1.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

18.1.6.4. Sales Footprint

18.1.6.5. Strategy Overview

18.1.6.5.1. Marketing Strategy

18.1.6.5.2. Product Strategy

18.1.6.5.3. Channel Strategy

18.1.7. Tetra Pak

18.1.7.1. Overview

18.1.7.2. Product Portfolio

18.1.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

18.1.7.4. Sales Footprint

18.1.7.5. Strategy Overview

18.1.7.5.1. Marketing Strategy

18.1.7.5.2. Product Strategy

18.1.7.5.3. Channel Strategy

18.1.8. BioPak

18.1.8.1. Overview

18.1.8.2. Product Portfolio

18.1.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

18.1.8.4. Sales Footprint

18.1.8.5. Strategy Overview

18.1.8.5.1. Marketing Strategy

18.1.8.5.2. Product Strategy

18.1.8.5.3. Channel Strategy

19. Assumptions & Acronyms Used

20. Research Methodology

 

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