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水溶性包装市場

水溶性包装市場


Water-soluble Packaging Market

水溶性包装市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年 FMI社が発行した水溶性包装に関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査... もっと見る

 

 

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サマリー

水溶性包装市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年

FMI社が発行した水溶性包装に関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

原材料別

- ポリマー
- 界面活性剤
- 繊維

デザイン

- プレート
- チューブラー

エンドユーザー産業別:

- 産業用
- 食品・飲料
- 医薬品
- 農業
- 化学
- 水処理
- 住宅

地域別

- 北米
- 中南米
- 欧州
- 東アジア
- 南アジア
- オセアニア
- 中東・アフリカ

レポートのチャプター

エグゼクティブサマリー

水溶性パッケージ市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、また車両レーダーテストシステムに関するFMI分析と推奨事項が含まれています。

第01章 市場概要

この章では、水溶性パッケージ市場の詳細なセグメントと定義を紹介し、車両レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、水溶性包装市場レポートの市場カバレッジを読者が理解するのに役立つ、市場範囲、分類、制限を紹介します。

第02章 市場の背景

この章では、原材料別の加工方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析が含まれています。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界のGDP成長見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、近代貿易の普及、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 世界の水溶性包装市場の需要分析2018-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(XX)分析(2018-2022年)と現在および将来の市場価値(3,450百万米ドル)および数量(6.5%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対ドル機会分析国別に基づいています。

第04章 水溶性包装の世界市場:価格分析

原料別に、価格分析の章では、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因を含んでいます。

第05章 水溶性包装の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:原材料別

原料別に、水溶性包装市場はポリマー、界面活性剤、繊維に区分される。また、上記の原材料別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第06章 水溶性包装の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:デザイン別

デザイン別に、水溶性包装市場はプレート、チューブラーに区分されます。また、デザイン別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記のBy Designについて、金額予測とYoY成長率比較も提供します。

第07章 水溶性包装の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:エンドユーザー産業別

エンドユーザー産業別に、水溶性包装市場は産業、食品・飲料、医薬品、農業、化学、水処理、住宅に区分されます。また、エンドユーザー産業別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記のエンドユーザー産業別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第08章 水溶性包装市場の地域別分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

地域別に、水溶性包装市場は北米、中南米、ヨーロッパ、東アジア、南アジア、オセアニア、中東・アフリカに区分されます。このセクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の地域別市場規模予測や前年比成長率比較もご覧いただけます。

第09章 北米の水溶性包装市場の分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、北米地域における車両レーダーテストシステムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また読者は、北米地域の異なるセグメントや国別の地域動向、規制、市場成長もご覧いただけます。

第10章 ラテンアメリカの水溶性包装市場の分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米地域を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。ラテンアメリカ地域の水溶性パッケージ市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第11章 欧州の水溶性包装市場の分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における水溶性包装市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第12章 東アジアの水溶性包装市場の分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における水溶性包装市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 南アジアの水溶性包装市場の分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジア地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における水溶性包装市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 中東・アフリカの水溶性包装市場の分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における水溶性包装市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第15章 主要国の水溶性包装市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、世界の主要国において水溶性包装市場がどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第16章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別の産業構造分析、2022E、トッププレーヤーの企業シェア分析、2022E、競争ベンチマーキング-マトリックスを掲載しています。

第17章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、各社の原料別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高の足跡、SWOT分析、本レポートで調査している企業の戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーには、Lithey Inc.、Mondi Group、積水化学工業、クラレ、三菱ケミカルズホールディングス、Aquapak Polymers Ltd.、Lactips、Cortec Corporation、Acedag Ltd.、MSD Corporation、Prodotti Solutions、JRF Technology LLC、Amtopak Inc.などがいる。

第18章 前提条件と頭字語

本章では、車両レーダーテストシステムレポートに含まれる情報および統計の基礎となる略語と仮定の一覧を示す。

第19章 調査方法

この章では、水溶性包装市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために辿った調査方法を読者に理解していただきます。

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目次

1.エグゼクティブ・サマリー

1.1.世界市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.技術ロードマップ分析

1.5.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

3.市場の背景

3.1.市場ダイナミクス

3.1.1.促進要因

3.1.2.阻害要因

3.1.3.機会

3.1.4.トレンド

3.2.シナリオ予想

3.2.1.楽観シナリオの需要

3.2.2.可能性の高いシナリオにおける需要

3.2.3.保守的シナリオにおける需要

3.3.製品上市と最近の動向

3.4.製品ライフサイクル分析

3.5.バリューチェーン分析

3.5.1.供給側の参加者とその役割

3.5.1.1.生産者

3.5.1.2.中間レベルの参加者(トレーダー/エージェント/ブローカー)

3.5.1.3.卸売業者および流通業者

3.5.2.営業利益率分析

3.5.3.既存バイヤーと潜在的バイヤーのリスト

3.6.価格分析

3.6.1.地域別価格帯評価

3.6.2.生産地別価格ポイント査定

3.6.3.2033年までの価格予測

3.6.4.価格決定要因

3.7.予測要因 - 関連性と影響

3.8.規制情勢

3.9.地域の親市場展望

3.10.生産と消費の統計

3.11.消費者調査分析

3.12.マクロ経済要因

4.2018年から2022年までの世界分析と2023年から2033年までの予測

4.1.2018年から2022年までの過去の市場規模金額(百万米ドル)&数量(トン)分析

4.2.現在と将来の市場規模金額(百万米ドル)&数量(トン)予測、2023年~2033年

4.2.1.前年比成長トレンド分析

4.2.2.絶対価格機会分析

5.2018~2022年の世界分析と2023~2033年の予測、材料別

5.1.イントロダクション/主な調査結果

5.2.2018年から2022年までの材料別市場規模推移(百万米ドル)・数量(トン)分析

5.3.材料別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)分析と予測、2023年~2033年

5.3.1.ポリビニルアルコール(PVA)

5.3.2.LDPE(低密度ポリエチレン)

5.3.3.HDPE(高密度ポリエチレン)

5.4.材料別前年比成長動向分析(2018~2022年

5.5.材料別の絶対価格機会分析、2023~2033年

6.製品別、2018~2022年の世界分析と2023~2033年の予測

6.1.イントロダクション/主な調査結果

6.2.2018年から2022年までの製品別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)分析

6.3.製品別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)分析と予測、2023年~2033年

6.3.1.バッグ

6.3.2.パウチ

6.3.3.ポッド&カプセル

6.4.製品別前年比成長トレンド分析(2018~2022年

6.5.製品別絶対価格機会分析、2023~2033年

7.容量別の世界分析2018~2022年および予測2023~2033年

7.1.イントロダクション/主な調査結果

7.2.2018年から2022年までの生産能力別市場規模推移(百万米ドル)・数量(トン)分析

7.3.現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)分析および容量別予測、2023年~2033年

7.3.1.50ml未満

7.3.2.51~200ml未満

7.3.3.201~300ml

7.3.4.300ml以上

7.4.容量別前年比成長トレンド分析(2018~2022年

7.5.容量別の絶対価格機会分析、2023~2033年

8.2018~2022年の世界分析と2023~2033年の予測、最終用途別

8.1.イントロダクション/主な調査結果

8.2.2018年から2022年までの最終用途別市場規模推移(百万米ドル)・数量(トン)分析

8.3.最終用途別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)分析と予測、2023年~2033年

8.3.1.化学・農薬

8.3.2.パーソナルケア&化粧品

8.3.3.ホームケア

8.3.4.食品

8.3.5.医薬品

8.4.最終用途別の前年比成長トレンド分析(2018~2022年

8.5.最終用途別絶対価格機会分析、2023~2033年

9.2018~2022年の世界分析と2023~2033年の予測、地域別

9.1.はじめに

9.2.2018年から2022年までの地域別過去市場規模金額(百万米ドル)&数量(トン)分析

9.3.地域別の現在の市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)分析と予測、2023年~2033年

9.3.1.北米

9.3.2.ラテンアメリカ

9.3.3.ヨーロッパ

9.3.4.東アジア

9.3.5.南アジア

9.3.6.オセアニア

9.3.7.中東・アフリカ(MEA)

9.4.地域別市場魅力度分析

10.北米の2018~2022年分析と2023~2033年予測(国別

10.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)&数量(トン)動向分析

10.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)予測、2023年~2033年

10.2.1.国別

10.2.1.1.アメリカ

10.2.1.2.カナダ

10.2.2.素材別

10.2.3.製品別

10.2.4.容量別

10.2.5.最終用途別

10.3.市場魅力度分析

10.3.1.国別

10.3.2.素材別

10.3.3.製品別

10.3.4.容量別

10.3.5.最終用途別

10.4.主要項目

11.ラテンアメリカの2018~2022年分析と2023~2033年予測(国別

11.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)&数量(トン)動向分析

11.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)予測、2023年~2033年

11.2.1.国別

11.2.1.1.ブラジル

11.2.1.2.メキシコ

11.2.1.3.アルゼンチン

11.2.1.4.その他のラテンアメリカ

11.2.2.素材別

11.2.3.製品別

11.2.4.容量別

11.2.5.最終用途別

11.3.市場魅力度分析

11.3.1.国別

11.3.2.素材別

11.3.3.製品別

11.3.4.容量別

11.3.5.最終用途別

11.4.主要項目

12.欧州の2018~2022年分析と2023~2033年予測(国別

12.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)&数量(トン)動向分析

12.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)予測、2023年~2033年

12.2.1.国別

12.2.1.1.ドイツ

12.2.1.2.イタリア

12.2.1.3.フランス

12.2.1.4.イギリス

12.2.1.5.スペイン

12.2.1.6.ロシア

12.2.1.7.ベネルクス

12.2.1.8.ポーランド

12.2.1.9.北欧諸国

12.2.1.10.その他のヨーロッパ

12.2.2.素材別

12.2.3.製品別

12.2.4.容量別

12.2.5.最終用途別

12.3.市場魅力度分析

12.3.1.国別

12.3.2.素材別

12.3.3.製品別

12.3.4.容量別

12.3.5.最終用途別

12.4.主要項目

13.東アジアの国別分析 2018~2022年および予測 2023~2033年

13.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)&数量(トン)動向分析

13.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)予測、2023年~2033年

13.2.1.国別

13.2.1.1.中国

13.2.1.2.日本

13.2.1.3.韓国

13.2.2.素材別

13.2.3.製品別

13.2.4.容量別

13.2.5.最終用途別

13.3.市場魅力度分析

13.3.1.国別

13.3.2.素材別

13.3.3.製品別

13.3.4.容量別

13.3.5.最終用途別

13.4.主要項目

14.南アジアの国別分析2018~2022年および予測2023~2033年

14.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)&数量(トン)動向分析

14.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)予測、2023年~2033年

14.2.1.国別

14.2.1.1.インド

14.2.1.2.タイ

14.2.1.3.マレーシア

14.2.1.4.インドネシア

14.2.1.5.シンガポール

14.2.1.6.その他の南アジア

14.2.2.素材別

14.2.3.製品別

14.2.4.容量別

14.2.5.最終用途別

14.3.市場魅力度分析

14.3.1.国別

14.3.2.素材別

14.3.3.製品別

14.3.4.容量別

14.3.5.最終用途別

14.4.主要項目

15.オセアニアの国別分析 2018~2022 年および 2023~2033 年予測

15.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)&数量(トン)動向分析

15.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)予測、2023年~2033年

15.2.1.国別

15.2.1.1.オーストラリア

15.2.1.2.ニュージーランド

15.2.2.素材別

15.2.3.製品別

15.2.4.容量別

15.2.5.最終用途別

15.3.市場魅力度分析

15.3.1.国別

15.3.2.素材別

15.3.3.製品別

15.3.4.容量別

15.3.5.最終用途別

15.4.主要項目

16.MEAの2018~2022年分析と2023~2033年予測(国別

16.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)&数量(トン)動向分析

16.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)予測、2023年~2033年

16.2.1.国別

16.2.1.1.GCC諸国

16.2.1.2.南アフリカ

16.2.1.3.北アフリカ

16.2.1.4.その他の中東・アフリカ(MEA)

16.2.2.素材別

16.2.3.製品別

16.2.4.容量別

16.2.5.最終用途別

16.3.市場魅力度分析

16.3.1.国別

16.3.2.素材別

16.3.3.製品別

16.3.4.容量別

16.3.5.最終用途別

16.4.主要項目

17.主要国分析

17.1.米国

17.1.1.価格分析

17.1.2.市場シェア分析、2022年

17.1.2.1.素材別

17.1.2.2.製品別

17.1.2.3.容量別

17.1.2.4.最終用途別

17.2.カナダ

17.2.1.価格分析

17.2.2.市場シェア分析、2022年

17.2.2.1.素材別

17.2.2.2.製品別

17.2.2.3.容量別

17.2.2.4.最終用途別

17.3.ブラジル

17.3.1.価格分析

17.3.2.市場シェア分析、2022年

17.3.2.1.素材別

17.3.2.2.製品別

17.3.2.3.容量別

17.3.2.4.最終用途別

17.4.メキシコ

17.4.1.価格分析

17.4.2.市場シェア分析、2022年

17.4.2.1.材料別

17.4.2.2.製品別

17.4.2.3.容量別

17.4.2.4.最終用途別

17.5.ドイツ

17.5.1.価格分析

17.5.2.市場シェア分析、2022年

17.5.2.1.素材別

17.5.2.2.製品別

17.5.2.3.容量別

17.5.2.4.最終用途別

17.6.イタリア

17.6.1.価格分析

17.6.2.市場シェア分析、2022年

17.6.2.1.素材別

17.6.2.2.製品別

17.6.2.3.容量別

17.6.2.4.最終用途別

17.7.フランス

17.7.1.価格分析

17.7.2.市場シェア分析、2022年

17.7.2.1.素材別

17.7.2.2.製品別

17.7.2.3.容量別

17.7.2.4.最終用途別

17.8.スペイン

17.8.1.価格分析

17.8.2.市場シェア分析、2022年

17.8.2.1.材料別

17.8.2.2.製品別

17.8.2.3.容量別

17.8.2.4.最終用途別

17.9.英国

17.9.1.価格分析

17.9.2.市場シェア分析、2022年

17.9.2.1.材料別

17.9.2.2.製品別

17.9.2.3.容量別

17.9.2.4.最終用途別

17.10.ロシア

17.10.1.価格分析

17.10.2.市場シェア分析、2022年

17.10.2.1.材料別

17.10.2.2.製品別

17.10.2.3.容量別

17.10.2.4.最終用途別

17.11.ポーランド

17.11.1.価格分析

17.11.2.市場シェア分析、2022年

17.11.2.1.素材別

17.11.2.2.製品別

17.11.2.3.容量別

17.11.2.4.最終用途別

17.12.ベネルクス

17.12.1.価格分析

17.12.2.市場シェア分析、2022年

17.12.2.1.材料別

17.12.2.2.製品別

17.12.2.3.容量別

17.12.2.4.最終用途別

17.13.北欧諸国

17.13.1.価格分析

17.13.2.市場シェア分析、2022年

17.13.2.1.材料別

17.13.2.2.製品別

17.13.2.3.容量別

17.13.2.4.最終用途別

17.14.中国

17.14.1.価格分析

17.14.2.市場シェア分析、2022年

17.14.2.1.材料別

17.14.2.2.製品別

17.14.2.3.容量別

17.14.2.4.最終用途別

17.15.日本

17.15.1.価格分析

17.15.2.市場シェア分析、2022年

17.15.2.1.材料別

17.15.2.2.製品別

17.15.2.3.容量別

17.15.2.4.最終用途別

17.16.韓国

17.16.1.価格分析

17.16.2.市場シェア分析、2022年

17.16.2.1.材料別

17.16.2.2.製品別

17.16.2.3.容量別

17.16.2.4.最終用途別

17.17.インド

17.17.1.価格分析

17.17.2.市場シェア分析、2022年

17.17.2.1.素材別

17.17.2.2.製品別

17.17.2.3.容量別

17.17.2.4.最終用途別

17.18.タイ

17.18.1.価格分析

17.18.2.市場シェア分析、2022年

17.18.2.1.素材別

17.18.2.2.製品別

17.18.2.3.容量別

17.18.2.4.最終用途別

17.19.インドネシア

17.19.1.価格分析

17.19.2.市場シェア分析、2022年

17.19.2.1.材料別

17.19.2.2.製品別

17.19.2.3.容量別

17.19.2.4.最終用途別

17.20.マレーシア

17.20.1.価格分析

17.20.2.市場シェア分析、2022年

17.20.2.1.素材別

17.20.2.2.製品別

17.20.2.3.容量別

17.20.2.4.最終用途別

17.21.シンガポール

17.21.1.価格分析

17.21.2.市場シェア分析、2022年

17.21.2.1.素材別

17.21.2.2.製品別

17.21.2.3.容量別

17.21.2.4.最終用途別

17.22.オーストラリア

17.22.1.価格分析

17.22.2.市場シェア分析、2022年

17.22.2.1.素材別

17.22.2.2.製品別

17.22.2.3.容量別

17.22.2.4.最終用途別

17.23.GCC諸国

17.23.1.価格分析

17.23.2.市場シェア分析、2022年

17.23.2.1.素材別

17.23.2.2.製品別

17.23.2.3.容量別

17.23.2.4.最終用途別

17.24.南アフリカ

17.24.1.価格分析

17.24.2.市場シェア分析、2022年

17.24.2.1.素材別

17.24.2.2.製品別

17.24.2.3.容量別

17.24.2.4.最終用途別

17.25.北アフリカ

17.25.1.価格分析

17.25.2.市場シェア分析、2022年

17.25.2.1.素材別

17.25.2.2.製品別

17.25.2.3.容量別

17.25.2.4.最終用途別

18.市場構造分析

18.1.競争ダッシュボード

18.2.コンペティション・ベンチマーク

18.3.トッププレーヤーの市場シェア分析

18.3.1.地域別

18.3.2.素材別

18.3.3.製品別

18.3.4.容量別

18.3.5.最終用途別

19.競争分析

19.1.競争の深堀り

19.1.1.ポリマテリアル(株

19.1.1.1.概要

19.1.1.2.製品ポートフォリオ

19.1.1.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

19.1.1.4.販売フットプリント

19.1.1.5.戦略の概要

19.1.1.5.1.マーケティング戦略

19.1.1.5.2.製品戦略

19.1.1.5.3.チャネル戦略

19.1.2.クロモグリーン

19.1.2.1.概要

19.1.2.2.製品ポートフォリオ

19.1.2.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

19.1.2.4.セールスフットプリント

19.1.2.5.戦略の概要

19.1.2.5.1.マーケティング戦略

19.1.2.5.2.製品戦略

19.1.2.5.3.チャネル戦略

19.1.3.エスカレ・オートマティザシオン・イ・サービス社

19.1.3.1.会社概要

19.1.3.2.製品ポートフォリオ

19.1.3.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

19.1.3.4.販売フットプリント

19.1.3.5.戦略の概要

19.1.3.5.1.マーケティング戦略

19.1.3.5.2.製品戦略

19.1.3.5.3.チャネル戦略

19.1.4.アセダグ・リミテッド

19.1.4.1.概要

19.1.4.2.製品ポートフォリオ

19.1.4.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

19.1.4.4.セールスフットプリント

19.1.4.5.戦略の概要

19.1.4.5.1.マーケティング戦略

19.1.4.5.2.製品戦略

19.1.4.5.3.チャネル戦略

19.1.5.エクストラ・パッケージング・コーポレーション

19.1.5.1.概要

19.1.5.2.製品ポートフォリオ

19.1.5.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

19.1.5.4.セールスフットプリント

19.1.5.5.戦略の概要

19.1.5.5.1.マーケティング戦略

19.1.5.5.2.製品戦略

19.1.5.5.3.チャネル戦略

19.1.6.トレバー・オーウェン

19.1.6.1.概要

19.1.6.2.製品ポートフォリオ

19.1.6.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

19.1.6.4.販売フットプリント

19.1.6.5.戦略の概要

19.1.6.5.1.マーケティング戦略

19.1.6.5.2.製品戦略

19.1.6.5.3.チャネル戦略

19.1.7.EOSプラスト社

19.1.7.1.概要

19.1.7.2.製品ポートフォリオ

19.1.7.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

19.1.7.4.販売フットプリント

19.1.7.5.戦略の概要

19.1.7.5.1.マーケティング戦略

19.1.7.5.2.製品戦略

19.1.7.5.3.チャネル戦略

19.1.8.デスコ・インディア

19.1.8.1.概要

19.1.8.2.製品ポートフォリオ

19.1.8.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

19.1.8.4.販売フットプリント

19.1.8.5.戦略の概要

19.1.8.5.1.マーケティング戦略

19.1.8.5.2.製品戦略

19.1.8.5.3.チャネル戦略

19.1.9.ロヴィ・パッケージング社

19.1.9.1.概要

19.1.9.2.製品ポートフォリオ

19.1.9.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

19.1.9.4.販売拠点

19.1.9.5.戦略の概要

19.1.9.5.1.マーケティング戦略

19.1.9.5.2.製品戦略

19.1.9.5.3.チャネル戦略

19.1.10.アドベントパック

19.1.10.1.概要

19.1.10.2.製品ポートフォリオ

19.1.10.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

19.1.10.4.販売フットプリント

19.1.10.5.戦略の概要

19.1.10.5.1.マーケティング戦略

19.1.10.5.2.製品戦略

19.1.10.5.3.チャネル戦略

19.1.11.グリーンテック・バイオ製品

19.1.11.1.概要

19.1.11.2.製品ポートフォリオ

19.1.11.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

19.1.11.4.販売フットプリント

19.1.11.5.戦略の概要

19.1.11.5.1.マーケティング戦略

19.1.11.5.2.製品戦略

19.1.11.5.3.チャネル戦略

19.1.12.上海易富包装製品有限公司

19.1.12.1.概要

19.1.12.2.製品ポートフォリオ

19.1.12.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

19.1.12.4.販売拠点

19.1.12.5.戦略の概要

19.1.12.5.1.マーケティング戦略

19.1.12.5.2.製品戦略

19.1.12.5.3.チャネル戦略

19.1.13.アクアパック

19.1.13.1.概要

19.1.13.2.製品ポートフォリオ

19.1.13.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

19.1.13.4.販売拠点

19.1.13.5.戦略の概要

19.1.13.5.1.マーケティング戦略

19.1.13.5.2.製品戦略

19.1.13.5.3.チャネル戦略

19.1.14.金額(百万米ドル)・数量(トン)ED STATES PLASTIC CORPORATION

19.1.14.1.概要

19.1.14.2.製品ポートフォリオ

19.1.14.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

19.1.14.4.販売フットプリント

19.1.14.5.戦略の概要

19.1.14.5.1.マーケティング戦略

19.1.14.5.2.製品戦略

19.1.14.5.3.チャネル戦略

19.1.15.佛山ポリバ材料有限公司

19.1.15.1.概要

19.1.15.2.製品ポートフォリオ

19.1.15.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

19.1.15.4.販売フットプリント

19.1.15.5.戦略の概要

19.1.15.5.1.マーケティング戦略

19.1.15.5.2.製品戦略

19.1.15.5.3.チャネル戦略

20.前提条件と略語

21.調査方法

 

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Summary

Water-soluble Packaging Market: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Water-soluble Packaging offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Raw Material:

• Polymers
• Surfactants
• Fibers

By Design:

• Plate
• Tubular

By End-user Industry:

• Industrial
• Food and Beverages
• Pharmaceuticals
• Agriculture
• Chemical
• Water Treatment
• Residential

By Region:

• North America
• Latin America
• Europe
• East Asia
• South Asia
• Oceania
• The Middle East & Africa

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Water-soluble Packaging Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Water-soluble Packaging Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Water-soluble Packaging Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Raw Material processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Water-soluble Packaging Market Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (XX) analysis (2018-2022) and current and future market value (US$ 3,450 million) and volume (6.5%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Water-soluble Packaging Market - Pricing Analysis

Based on By Raw Material, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Water-soluble Packaging Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Raw Material

Based on By Raw Material, Water-soluble Packaging Market is segmented into Polymers, Surfactants, Fibers. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Raw Material.

Chapter 06 - Global Water-soluble Packaging Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Design

Based on By Design, Water-soluble Packaging Market is segmented into Plate, Tubular. This section also offers market attractiveness analysis based on By Design. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Design.

Chapter 07 - Global Water-soluble Packaging Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By End-user Industry

Based on By End-user Industry, Water-soluble Packaging Market is segmented into Industrial, Food and Beverages, Pharmaceuticals, Agriculture, Chemical, Water Treatment, Residential. This section also offers market attractiveness analysis based on By End-user Industry. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By End-user Industry.

Chapter 08 - Water-soluble Packaging Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, Water-soluble Packaging Market is segmented into North America, Latin America, Europe, East Asia, South Asia, Oceania, The Middle East & Africa. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 09 - North America Water-soluble Packaging Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 10 - Latin America Water-soluble Packaging Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Water-soluble Packaging Market in the Latin America region.

Chapter 11 - Europe Water-soluble Packaging Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Water-soluble Packaging Market in the regional market.

Chapter 12 - East Asia Water-soluble Packaging Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Water-soluble Packaging Market in the regional market.

Chapter 13 - South Asia Water-soluble Packaging Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Water-soluble Packaging Market in the regional market.

Chapter 14 - Middle East and Africa Water-soluble Packaging Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Water-soluble Packaging Market in the regional market.

Chapter 15 - Key Countries Water-soluble Packaging Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Water-soluble Packaging Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 16 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 17 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Raw Material portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Lithey Inc., Mondi Group, Sekisui Chemicals, Kuraray Co.Ltd, Mitsubishi Chemicals Holdings, Aquapak Polymers Ltd, Lactips, Cortec Corporation, Acedag Ltd., MSD Corporation, Prodotti Solutions, JRF Technology LLC, Amtopak Inc.

Chapter 18 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 19 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Water-soluble Packaging Market.



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Table of Contents

1. Executive Summary

1.1. Global Market Outlook

1.2. Demand-side Trends

1.3. Supply-side Trends

1.4. Technology Roadmap Analysis

1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Market Background

3.1. Market Dynamics

3.1.1. Drivers

3.1.2. Restraints

3.1.3. Opportunity

3.1.4. Trends

3.2. Scenario Forecast

3.2.1. Demand in Optimistic Scenario

3.2.2. Demand in Likely Scenario

3.2.3. Demand in Conservative Scenario

3.3. Product Launches & Recent Developments

3.4. Product Life Cycle Analysis

3.5. Value Chain Analysis

3.5.1. Supply Side Participants and Their Roles

3.5.1.1. Producers

3.5.1.2. Mid-Level Participants (Traders/ Agents/ Brokers)

3.5.1.3. Wholesalers and Distributors

3.5.2. % of Operating Margin Analysis

3.5.3. List of Existing and Potential Buyers

3.6. Pricing Analysis

3.6.1. Price Point Assessment by Region

3.6.2. Price Point Assessment by Production

3.6.3. Price Forecast till 2033

3.6.4. Factors affecting pricing

3.7. Forecast Factors - Relevance & Impact

3.8. Regulatory Landscape

3.9. Regional Parent Market Outlook

3.10. Production and Consumption Statistics

3.11. Consumers Survey Analysis

3.12. Macro-Economic Factors

4. Global Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

4.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Analysis, 2018 to 2022

4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Projections, 2023 to 2033

4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

5. Global Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Material

5.1. Introduction / Key Findings

5.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Analysis By Material, 2018 to 2022

5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Analysis and Forecast By Material, 2023 to 2033

5.3.1. Polyvinyl Alcohol (PVA)

5.3.2. LDPE (Low-Density Polyethylene)

5.3.3. HDPE (High-Density Polyethylene)

5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Material, 2018 to 2022

5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Material, 2023 to 2033

6. Global Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Product

6.1. Introduction / Key Findings

6.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Analysis By Product, 2018 to 2022

6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Analysis and Forecast By Product, 2023 to 2033

6.3.1. Bags

6.3.2. Pouches

6.3.3. Pods & Capsules

6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Product, 2018 to 2022

6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Product, 2023 to 2033

7. Global Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Capacity

7.1. Introduction / Key Findings

7.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Analysis By Capacity, 2018 to 2022

7.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Analysis and Forecast By Capacity, 2023 to 2033

7.3.1. Less than 50 ml

7.3.2. 51 to 200 ml

7.3.3. 201 to 300 ml

7.3.4. Above 300 ml

7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Capacity, 2018 to 2022

7.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Capacity, 2023 to 2033

8. Global Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By End Use

8.1. Introduction / Key Findings

8.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Analysis By End Use, 2018 to 2022

8.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Analysis and Forecast By End Use, 2023 to 2033

8.3.1. Chemical & Agrochemical

8.3.2. Personal Care & Cosmetics

8.3.3. Home Care

8.3.4. Food

8.3.5. Pharmaceuticals

8.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By End Use, 2018 to 2022

8.5. Absolute $ Opportunity Analysis By End Use, 2023 to 2033

9. Global Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Region

9.1. Introduction

9.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Analysis By Region, 2018 to 2022

9.3. Current Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Analysis and Forecast By Region, 2023 to 2033

9.3.1. North America

9.3.2. Latin America

9.3.3. Europe

9.3.4. East Asia

9.3.5. South Asia

9.3.6. Oceania

9.3.7. Middle East and Africa(MEA)

9.4. Market Attractiveness Analysis By Region

10. North America Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

10.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

10.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

10.2.1. By Country

10.2.1.1. USA

10.2.1.2. Canada

10.2.2. By Material

10.2.3. By Product

10.2.4. By Capacity

10.2.5. By End Use

10.3. Market Attractiveness Analysis

10.3.1. By Country

10.3.2. By Material

10.3.3. By Product

10.3.4. By Capacity

10.3.5. By End Use

10.4. Key Takeaways

11. Latin America Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

11.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

11.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

11.2.1. By Country

11.2.1.1. Brazil

11.2.1.2. Mexico

11.2.1.3. Argentina

11.2.1.4. Rest of Latin America

11.2.2. By Material

11.2.3. By Product

11.2.4. By Capacity

11.2.5. By End Use

11.3. Market Attractiveness Analysis

11.3.1. By Country

11.3.2. By Material

11.3.3. By Product

11.3.4. By Capacity

11.3.5. By End Use

11.4. Key Takeaways

12. Europe Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

12.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

12.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

12.2.1. By Country

12.2.1.1. Germany

12.2.1.2. Italy

12.2.1.3. France

12.2.1.4. United Kingdom

12.2.1.5. Spain

12.2.1.6. Russia

12.2.1.7. BENELUX

12.2.1.8. Poland

12.2.1.9. Nordic Countries

12.2.1.10. Rest of Europe

12.2.2. By Material

12.2.3. By Product

12.2.4. By Capacity

12.2.5. By End Use

12.3. Market Attractiveness Analysis

12.3.1. By Country

12.3.2. By Material

12.3.3. By Product

12.3.4. By Capacity

12.3.5. By End Use

12.4. Key Takeaways

13. East Asia Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

13.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

13.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

13.2.1. By Country

13.2.1.1. China

13.2.1.2. Japan

13.2.1.3. South Korea

13.2.2. By Material

13.2.3. By Product

13.2.4. By Capacity

13.2.5. By End Use

13.3. Market Attractiveness Analysis

13.3.1. By Country

13.3.2. By Material

13.3.3. By Product

13.3.4. By Capacity

13.3.5. By End Use

13.4. Key Takeaways

14. South Asia Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

14.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

14.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

14.2.1. By Country

14.2.1.1. India

14.2.1.2. Thailand

14.2.1.3. Malaysia

14.2.1.4. Indonesia

14.2.1.5. Singapore

14.2.1.6. Rest of South Asia

14.2.2. By Material

14.2.3. By Product

14.2.4. By Capacity

14.2.5. By End Use

14.3. Market Attractiveness Analysis

14.3.1. By Country

14.3.2. By Material

14.3.3. By Product

14.3.4. By Capacity

14.3.5. By End Use

14.4. Key Takeaways

15. Oceania Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

15.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

15.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

15.2.1. By Country

15.2.1.1. Australia

15.2.1.2. New Zealand

15.2.2. By Material

15.2.3. By Product

15.2.4. By Capacity

15.2.5. By End Use

15.3. Market Attractiveness Analysis

15.3.1. By Country

15.3.2. By Material

15.3.3. By Product

15.3.4. By Capacity

15.3.5. By End Use

15.4. Key Takeaways

16. MEA Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

16.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

16.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

16.2.1. By Country

16.2.1.1. GCC Countries

16.2.1.2. South Africa

16.2.1.3. North Africa

16.2.1.4. Rest of Middle East and Africa(MEA)

16.2.2. By Material

16.2.3. By Product

16.2.4. By Capacity

16.2.5. By End Use

16.3. Market Attractiveness Analysis

16.3.1. By Country

16.3.2. By Material

16.3.3. By Product

16.3.4. By Capacity

16.3.5. By End Use

16.4. Key Takeaways

17. Key Countries Analysis

17.1. USA

17.1.1. Pricing Analysis

17.1.2. Market Share Analysis, 2022

17.1.2.1. By Material

17.1.2.2. By Product

17.1.2.3. By Capacity

17.1.2.4. By End Use

17.2. Canada

17.2.1. Pricing Analysis

17.2.2. Market Share Analysis, 2022

17.2.2.1. By Material

17.2.2.2. By Product

17.2.2.3. By Capacity

17.2.2.4. By End Use

17.3. Brazil

17.3.1. Pricing Analysis

17.3.2. Market Share Analysis, 2022

17.3.2.1. By Material

17.3.2.2. By Product

17.3.2.3. By Capacity

17.3.2.4. By End Use

17.4. Mexico

17.4.1. Pricing Analysis

17.4.2. Market Share Analysis, 2022

17.4.2.1. By Material

17.4.2.2. By Product

17.4.2.3. By Capacity

17.4.2.4. By End Use

17.5. Germany

17.5.1. Pricing Analysis

17.5.2. Market Share Analysis, 2022

17.5.2.1. By Material

17.5.2.2. By Product

17.5.2.3. By Capacity

17.5.2.4. By End Use

17.6. Italy

17.6.1. Pricing Analysis

17.6.2. Market Share Analysis, 2022

17.6.2.1. By Material

17.6.2.2. By Product

17.6.2.3. By Capacity

17.6.2.4. By End Use

17.7. France

17.7.1. Pricing Analysis

17.7.2. Market Share Analysis, 2022

17.7.2.1. By Material

17.7.2.2. By Product

17.7.2.3. By Capacity

17.7.2.4. By End Use

17.8. Spain

17.8.1. Pricing Analysis

17.8.2. Market Share Analysis, 2022

17.8.2.1. By Material

17.8.2.2. By Product

17.8.2.3. By Capacity

17.8.2.4. By End Use

17.9. U.K.

17.9.1. Pricing Analysis

17.9.2. Market Share Analysis, 2022

17.9.2.1. By Material

17.9.2.2. By Product

17.9.2.3. By Capacity

17.9.2.4. By End Use

17.10. Russia

17.10.1. Pricing Analysis

17.10.2. Market Share Analysis, 2022

17.10.2.1. By Material

17.10.2.2. By Product

17.10.2.3. By Capacity

17.10.2.4. By End Use

17.11. Poland

17.11.1. Pricing Analysis

17.11.2. Market Share Analysis, 2022

17.11.2.1. By Material

17.11.2.2. By Product

17.11.2.3. By Capacity

17.11.2.4. By End Use

17.12. BENELUX

17.12.1. Pricing Analysis

17.12.2. Market Share Analysis, 2022

17.12.2.1. By Material

17.12.2.2. By Product

17.12.2.3. By Capacity

17.12.2.4. By End Use

17.13. Nordic Countries

17.13.1. Pricing Analysis

17.13.2. Market Share Analysis, 2022

17.13.2.1. By Material

17.13.2.2. By Product

17.13.2.3. By Capacity

17.13.2.4. By End Use

17.14. China

17.14.1. Pricing Analysis

17.14.2. Market Share Analysis, 2022

17.14.2.1. By Material

17.14.2.2. By Product

17.14.2.3. By Capacity

17.14.2.4. By End Use

17.15. Japan

17.15.1. Pricing Analysis

17.15.2. Market Share Analysis, 2022

17.15.2.1. By Material

17.15.2.2. By Product

17.15.2.3. By Capacity

17.15.2.4. By End Use

17.16. South Korea

17.16.1. Pricing Analysis

17.16.2. Market Share Analysis, 2022

17.16.2.1. By Material

17.16.2.2. By Product

17.16.2.3. By Capacity

17.16.2.4. By End Use

17.17. India

17.17.1. Pricing Analysis

17.17.2. Market Share Analysis, 2022

17.17.2.1. By Material

17.17.2.2. By Product

17.17.2.3. By Capacity

17.17.2.4. By End Use

17.18. Thailand

17.18.1. Pricing Analysis

17.18.2. Market Share Analysis, 2022

17.18.2.1. By Material

17.18.2.2. By Product

17.18.2.3. By Capacity

17.18.2.4. By End Use

17.19. Indonesia

17.19.1. Pricing Analysis

17.19.2. Market Share Analysis, 2022

17.19.2.1. By Material

17.19.2.2. By Product

17.19.2.3. By Capacity

17.19.2.4. By End Use

17.20. Malaysia

17.20.1. Pricing Analysis

17.20.2. Market Share Analysis, 2022

17.20.2.1. By Material

17.20.2.2. By Product

17.20.2.3. By Capacity

17.20.2.4. By End Use

17.21. Singapore

17.21.1. Pricing Analysis

17.21.2. Market Share Analysis, 2022

17.21.2.1. By Material

17.21.2.2. By Product

17.21.2.3. By Capacity

17.21.2.4. By End Use

17.22. Australia

17.22.1. Pricing Analysis

17.22.2. Market Share Analysis, 2022

17.22.2.1. By Material

17.22.2.2. By Product

17.22.2.3. By Capacity

17.22.2.4. By End Use

17.23. GCC Countries

17.23.1. Pricing Analysis

17.23.2. Market Share Analysis, 2022

17.23.2.1. By Material

17.23.2.2. By Product

17.23.2.3. By Capacity

17.23.2.4. By End Use

17.24. South Africa

17.24.1. Pricing Analysis

17.24.2. Market Share Analysis, 2022

17.24.2.1. By Material

17.24.2.2. By Product

17.24.2.3. By Capacity

17.24.2.4. By End Use

17.25. North Africa

17.25.1. Pricing Analysis

17.25.2. Market Share Analysis, 2022

17.25.2.1. By Material

17.25.2.2. By Product

17.25.2.3. By Capacity

17.25.2.4. By End Use

18. Market Structure Analysis

18.1. Competition Dashboard

18.2. Competition Benchmarking

18.3. Market Share Analysis of Top Players

18.3.1. By Regional

18.3.2. By Material

18.3.3. By Product

18.3.4. By Capacity

18.3.5. By End Use

19. Competition Analysis

19.1. Competition Deep Dive

19.1.1. POLYE MATERIALS CO., LTD

19.1.1.1. Overview

19.1.1.2. Product Portfolio

19.1.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

19.1.1.4. Sales Footprint

19.1.1.5. Strategy Overview

19.1.1.5.1. Marketing Strategy

19.1.1.5.2. Product Strategy

19.1.1.5.3. Channel Strategy

19.1.2. Chromogreen

19.1.2.1. Overview

19.1.2.2. Product Portfolio

19.1.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

19.1.2.4. Sales Footprint

19.1.2.5. Strategy Overview

19.1.2.5.1. Marketing Strategy

19.1.2.5.2. Product Strategy

19.1.2.5.3. Channel Strategy

19.1.3. ESCARRÉ AUTOMATIZACIÓN Y SERVICIOS, S.L

19.1.3.1. Overview

19.1.3.2. Product Portfolio

19.1.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

19.1.3.4. Sales Footprint

19.1.3.5. Strategy Overview

19.1.3.5.1. Marketing Strategy

19.1.3.5.2. Product Strategy

19.1.3.5.3. Channel Strategy

19.1.4. Acedag Limited

19.1.4.1. Overview

19.1.4.2. Product Portfolio

19.1.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

19.1.4.4. Sales Footprint

19.1.4.5. Strategy Overview

19.1.4.5.1. Marketing Strategy

19.1.4.5.2. Product Strategy

19.1.4.5.3. Channel Strategy

19.1.5. Extra Packaging Corporation

19.1.5.1. Overview

19.1.5.2. Product Portfolio

19.1.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

19.1.5.4. Sales Footprint

19.1.5.5. Strategy Overview

19.1.5.5.1. Marketing Strategy

19.1.5.5.2. Product Strategy

19.1.5.5.3. Channel Strategy

19.1.6. TREVOR OWEN LIMITED

19.1.6.1. Overview

19.1.6.2. Product Portfolio

19.1.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

19.1.6.4. Sales Footprint

19.1.6.5. Strategy Overview

19.1.6.5.1. Marketing Strategy

19.1.6.5.2. Product Strategy

19.1.6.5.3. Channel Strategy

19.1.7. EOS Plast Srl

19.1.7.1. Overview

19.1.7.2. Product Portfolio

19.1.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

19.1.7.4. Sales Footprint

19.1.7.5. Strategy Overview

19.1.7.5.1. Marketing Strategy

19.1.7.5.2. Product Strategy

19.1.7.5.3. Channel Strategy

19.1.8. DESCO INDIA

19.1.8.1. Overview

19.1.8.2. Product Portfolio

19.1.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

19.1.8.4. Sales Footprint

19.1.8.5. Strategy Overview

19.1.8.5.1. Marketing Strategy

19.1.8.5.2. Product Strategy

19.1.8.5.3. Channel Strategy

19.1.9. Rovi Packaging, S.A.

19.1.9.1. Overview

19.1.9.2. Product Portfolio

19.1.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

19.1.9.4. Sales Footprint

19.1.9.5. Strategy Overview

19.1.9.5.1. Marketing Strategy

19.1.9.5.2. Product Strategy

19.1.9.5.3. Channel Strategy

19.1.10. Adventpac

19.1.10.1. Overview

19.1.10.2. Product Portfolio

19.1.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

19.1.10.4. Sales Footprint

19.1.10.5. Strategy Overview

19.1.10.5.1. Marketing Strategy

19.1.10.5.2. Product Strategy

19.1.10.5.3. Channel Strategy

19.1.11. Green Tech Bio Products

19.1.11.1. Overview

19.1.11.2. Product Portfolio

19.1.11.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

19.1.11.4. Sales Footprint

19.1.11.5. Strategy Overview

19.1.11.5.1. Marketing Strategy

19.1.11.5.2. Product Strategy

19.1.11.5.3. Channel Strategy

19.1.12. Shanghai Yifu Packaging Products Co., Ltd

19.1.12.1. Overview

19.1.12.2. Product Portfolio

19.1.12.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

19.1.12.4. Sales Footprint

19.1.12.5. Strategy Overview

19.1.12.5.1. Marketing Strategy

19.1.12.5.2. Product Strategy

19.1.12.5.3. Channel Strategy

19.1.13. Aquapak

19.1.13.1. Overview

19.1.13.2. Product Portfolio

19.1.13.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

19.1.13.4. Sales Footprint

19.1.13.5. Strategy Overview

19.1.13.5.1. Marketing Strategy

19.1.13.5.2. Product Strategy

19.1.13.5.3. Channel Strategy

19.1.14. Value (US$ Million) & Volume (Tons)ed States Plastic Corporation

19.1.14.1. Overview

19.1.14.2. Product Portfolio

19.1.14.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

19.1.14.4. Sales Footprint

19.1.14.5. Strategy Overview

19.1.14.5.1. Marketing Strategy

19.1.14.5.2. Product Strategy

19.1.14.5.3. Channel Strategy

19.1.15. FOSHAN POLYVA MATERIALS CO., LTD

19.1.15.1. Overview

19.1.15.2. Product Portfolio

19.1.15.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

19.1.15.4. Sales Footprint

19.1.15.5. Strategy Overview

19.1.15.5.1. Marketing Strategy

19.1.15.5.2. Product Strategy

19.1.15.5.3. Channel Strategy

20. Assumptions & Acronyms Used

21. Research Methodology

 

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