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機能性食品の市場規模、シェア、分析、成分別(脂肪酸、カロテノイド、食物繊維、プレバイオティクス&プロバイオティクス、ミネラル、ビタミン、その他)、製品別(乳製品、ベーカリー&シリアル、肉、大豆製品、魚&卵、油脂、その他)、用途別(スポーツ栄養、免疫、心臓の健康、体重管理、臨床栄養、消化器の健康、その他)、カテゴリー別(オーガニック、従来型)、流通チャネル別(オンライン小売、コンビニエンスストア、スーパーマーケットおよびハイパーマーケット、その他)、地域別予測、2022-2032年


Functional Foods Market Size, Share, and Analysis, By Ingredient (Fatty Acids, Carotenoids, Dietary Fibres, Prebiotics & Probiotics, Minerals, Vitamins, Others), By Product (Dairy Products, Bakery & Cereals, Meat, Soy Products, Fish & Eggs, Fats & Oils, Others), By Application (Sports Nutrition, Immunity, Cardio Health, Weight Management, Clinical Nutrition, Digestive Health, Others), By Category (Organic, Conventional), By Distribution Channel (Online Retail, Convenience Stores, Supermarkets and Hypermarkets, Others), and Regional Forecasts, 2022-2032

機能性食品の市場規模、シェア、分析、成分別(脂肪酸、カロテノイド、食物繊維、プレバイオティクス&プロバイオティクス、ミネラル、ビタミン、その他)、製品別(乳製品、ベーカリー&シリアル、肉、大豆製品... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Fatpos Global
Fatpos グローバル
2023年12月30日 US$4,950
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サマリー

機能性食品の市場規模、シェア、分析、成分別(脂肪酸、カロテノイド、食物繊維、プレバイオティクス&プロバイオティクス、ミネラル、ビタミン、その他)、製品別(乳製品、ベーカリー&シリアル、肉、大豆製品、魚&卵、油脂、その他)、用途別(スポーツ栄養、免疫、心臓の健康、体重管理、臨床栄養、消化器の健康、その他)、カテゴリー別(オーガニック、従来型)、流通チャネル別(オンライン小売、コンビニエンスストア、スーパーマーケットおよびハイパーマーケット、その他)、地域別予測、2022-2032年

製品概要
機能性食品の市場規模は2021年に2,623億4,000万米ドルで、予測期間中のCAGRは9.1%を示し、2023年の3,113億米ドルから2032年には6,813億米ドルに成長すると予測されている。
機能性食品とは、心臓の健康増進、骨の健康増進、コレステロール管理など、通常の日常的な栄養素摂取量を上回る利点があり、健康を改善すると言われている改良食品である。病気を治すとは言っていないが、必須栄養素を摂取することで健康増進を図り、病気のリスクを最小限に抑える手助けをする。機能性食品に添加物を加える目的は、食品の栄養価を高めることにある。機能性食品は、健康上の利点をもたらす、全体が濃縮された保護食品である。

市場のハイライト
機能性食品市場は 6,813 億米ドルに達し、予測期間中に CAGR 9.1%で成長すると予想される。健康と栄養を高める可能性のある機能性食品の消費が増加しているため、食物繊維を含む食品の需要が増加しており、市場成長にプラスの影響を与えている。機能性食品が提供する栄養上の利点に関する認識を促進するために政府や非政府機関が行っている取り組みも、市場の成長を押し上げると予想される。

機能性食品市場のセグメント:
- 成分
o 脂肪酸
o カロテノイド
o 食物繊維
o プレバイオティクスとプロバイオティクス
o ミネラル
o ビタミン
o その他
- 製品
o 乳製品
o ベーカリー&シリアル
o 肉
o 大豆製品
o 魚卵
o 油脂
o その他
- アプリケーション
o スポーツ栄養
o 免疫
o 心臓の健康
o 体重管理
o 臨床栄養
o 消化の健康
o その他
- カテゴリー
オーガニック
o コンベンショナル
- 流通チャネル
o オンライン小売
o コンビニエンスストア
o スーパーマーケットとハイパーマーケット
o その他
市場ダイナミクス
成長促進要因
老年人口の増加が市場の成長を促進する見込み
革新的な製品の開発が市場の成長を促進する見込み
抑制要因
不快な風味が市場の成長を抑制する可能性

主要プレイヤー
- アムウェイ
- カーギル
- アーラ・フーズ
- BASF
- ニュートリネイション
- GFRファーマ
- ハーバライフ
- グッドソースフーズLLC
- ネスレ
- ヒルデュール
- その他の著名なプレーヤー(会社概要、事業戦略、主要製品、財務実績、主要業績指標、リスク分析、最近の開発、地域プレゼンス、SWOT分析)


研究室用温度制御ユニットの世界市場はさらに地域別に分類されます:
- 北米市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAG.R - 米国、カナダ
- 中南米市場規模、シェア、動向、機会、YoY成長率、CAGR - メキシコ、アルゼンチン、ブラジル、中南米の残りの地域
- ヨーロッパ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - イギリス、フランス、ドイツ、イタリア、スペイン、ベルギー、ハンガリー、ルクセンブルク、オランダ、ポーランド、ノルディック、ロシア、トルコ、その他のヨーロッパ地域
- アジア太平洋地域の市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - インド, 中国, 韓国, 日本, マレーシア, インドネシア, ニュージーランド, オーストラリア, その他の地域
- 中東・アフリカ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - 北アフリカ、イスラエル、GCC、南アフリカ、その他の地域


本レポートを購入する理由
- 経済的要因および非経済的要因の両方を含むセグメンテーションに基づく市場の定性的および定量的分析
- 各セグメントおよびサブセグメントの市場価値(10億米ドル)データの提供
- 市場の最速成長と支配が期待される地域とセグメントを表示
- 各地域における製品/サービスの消費を強調し、各地域の市場に影響を与えている要因を示す地域別分析
- 主要プレイヤーの市場ランキング、プロファイリングされた企業の過去5年間の新サービス/製品発売、提携、事業拡大、買収を盛り込んだ競争状況
- 主要市場プレイヤーの会社概要、企業洞察、製品ベンチマーク、SWOT分析からなる広範な企業プロフィール
- 新興地域と先進地域の両方の成長機会と促進要因、課題と阻害要因を含む最近の動向に関する業界の現在と将来の市場展望
- ポーターのファイブフォース分析による様々な観点からの市場の詳細分析
- バリューチェーンによる市場洞察の提供
- 市場ダイナミクスのシナリオと、今後数年間の市場の成長機会
- 販売後3ヶ月間のアナリストサポート


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目次

1. Executive Summary
1.1.Regional Market Share
1.2. Business Trends
1.3. Functional Foods Market: COVID-19 Outbreak
1.4.Regional Trends
1.5. Segmentation Snapshot
2. Research Methodology
2.1. Research Objective
2.2.Research Approach
2.3.Data Sourcing and Methodology
2.4. Primary Research
2.5. Secondary Research
2.5.1.Paid Sources
2.5.2. Public Sources
2.6.Market Size Estimation and Data Triangulation
3. Market Characteristics
3.1. Market Definition
3.2.Functional Foods Market: COVID-19 Impact
3.3.Key Segmentations
3.4. Key Developments
3.5. Allied Industry Data
4. Functional Foods Market – Industry Insights
4.1.Industry Segmentation
4.2. COVID-19 overview on world economy
4.3. Industry ecosystem Channel analysis
4.4. Innovation & Sustainability
5. Macroeconomic Indicators
6. Recent Developments
7.Market Dynamics
7.1. Introduction
7.2.Growth Drivers
7.3.Market Opportunities
7.4. Market Restraints
7.5.Market Trends
8. Risk Analysis
9. Market Analysis
9.1. Porters Five Forces
9.2.PEST Analysis
9.2.1. Political
9.2.2.Economic
9.2.3.Social
9.2.4.Technological
10. Functional Foods Market
10.1.Overview
10.2. Historical Analysis (2016-2021)
10.2.1. Market Size, Y-o-Y Growth (%) and Market Forecast
11.Functional Foods Market Size & Forecast 2022A-2032F
11.1.Overview
11.2. Key Findings
11.3. Market Segmentation
11.3.1.By Ingredient
11.3.1.1. Fatty Acids
11.3.1.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.1.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.2.Carotenoids
11.3.1.2.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.2.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.3.Dietary Fibers
11.3.1.3.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.3.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.4.Prebiotics & Probiotics
11.3.1.4.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.4.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.5.Minerals
11.3.1.5.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.5.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.5.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.6.Vitamins
11.3.1.6.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.6.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.6.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.7.Others
11.3.1.7.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.7.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.7.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.2. By Product
11.3.2.1.Dairy Products
11.3.2.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.2.1.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.2.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.2.2. Bakery & Cereals
11.3.2.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.2.2.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.2.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.2.3. Meat
11.3.2.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.2.3.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.2.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.2.4. Soy Products
11.3.2.4.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.2.4.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.2.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.2.5. Fish & Eggs
11.3.2.5.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.2.5.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.2.5.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.2.6. Fats & Oils
11.3.2.6.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.2.6.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.2.6.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.2.7. Other
11.3.2.7.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.2.7.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.2.7.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3. By Application
11.3.3.1.Sports Nutrition
11.3.3.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.1.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3.2. Immunity
11.3.3.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.2.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3.3. Cardio Health
11.3.3.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.3.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3.4. Weight Management
11.3.3.4.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.4.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3.5. Clinical Nutrition
11.3.3.5.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.5.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.5.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3.6. Digestive Health
11.3.3.6.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.6.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.6.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3.7. Others
11.3.3.7.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.7.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.7.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.4. By Category
11.3.4.1.Organic
11.3.4.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.4.1.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.4.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.4.2. Conventional
11.3.4.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.4.2.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.4.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.5. By Distribution Channel
11.3.5.1.Online Retail
11.3.5.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.5.1.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.5.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.5.2. Convenience Stores
11.3.5.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.5.2.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.5.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.5.3. Supermarkets and Hypermarkets
11.3.5.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.5.3.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.5.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.5.4. Others
11.3.5.4.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.5.4.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.5.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
12. North America Functional Foods Market Size & Forecast 2022A-2032F
12.1. Overview
12.2. Key Findings
12.3. Market Segmentation
12.3.1. By Ingredient
12.3.2.By Product
12.3.3.By Application
12.3.4.By Category
12.3.5.By Distribution Channel
12.4. Country
12.4.1.United States
12.4.2. Canada
13. Europe Functional Foods Market Size & Forecast 2022A-2032F
13.1. Overview
13.2. Key Findings
13.3. Market Segmentation
13.3.1. By Ingredient
13.3.2.By Product
13.3.3.By Application
13.3.4.By Category
13.3.5.By Distribution Channel
13.4. Country
13.4.1.Germany
13.4.2. United Kingdom
13.4.3. France
13.4.4. Italy
13.4.5. Spain
13.4.6. Russia
13.4.7. Rest of Europe (BENELUX, NORDIC, Hungary, Turkey & Poland)
14. Asia Functional Foods Market Size & Forecast 2022A-2032F
14.1.Overview
14.2. Key Findings
14.3. Market Segmentation
14.3.1. By Ingredient
14.3.2.By Product
14.3.3.By Application
14.3.4. By Category
14.3.5.By Distribution Channel
14.4. Country
14.4.1.India
14.4.2. China
14.4.3. South Korea
14.4.4. Japan
14.4.5. Rest of APAC
15. Middle East and Africa Functional Foods Market Size & Forecast 2022A-2032F
15.1.Overview
15.2. Key Findings
15.3. Market Segmentation
15.3.1. By Ingredient
15.3.2.By Product
15.3.3.By Application
15.3.4.By Category
15.3.5.By Distribution Channel
15.4. Country
15.4.1.Israel
15.4.2. GCC
15.4.3. North Africa
15.4.4. South Africa
15.4.5. Rest of Middle East and Africa
16. Latin America Functional Foods Market Size & Forecast 2022A-2032F
16.1. Overview
16.2. Key Findings
16.3. Market Segmentation
16.3.1. By Ingredient
16.3.2.By Product
16.3.3.By Application
16.3.4.By Category
16.3.5.By Distribution Channel
16.4. Country
16.4.1. Mexico
16.4.2. Brazil
16.4.3. Rest of Latin America
17. Competitive Landscape
17.1. Company market share, 2021
17.2.Key player overview
17.3. Key stakeholders
18. Company Profiles
18.1.Amway
18.1.1.Company Overview
18.1.2.Financial Overview
18.1.3.Key Product; Analysis
18.1.4.Company Assessment
18.1.4.1.Product Portfolio
18.1.4.2. Key Clients
18.1.4.3. Market Share
18.1.4.4. Recent News & Development (Last 3 Yrs.)
18.1.4.5. Executive Team
18.2. Cargill
18.3. Arla Foods
18.4.BASF
18.5. Nutri-Nation
18.6. GFR Pharma
18.7. Herbalife
18.8.Good Source Foods, LLC.
18.9. Nestlé
18.10.HILDUR
18.11.Other Prominent Players
19. Appendix
20.Consultant Recommendation

 

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Summary

Functional Foods Market Size, Share, and Analysis, By Ingredient (Fatty Acids, Carotenoids, Dietary Fibres, Prebiotics & Probiotics, Minerals, Vitamins, Others), By Product (Dairy Products, Bakery & Cereals, Meat, Soy Products, Fish & Eggs, Fats & Oils, Others), By Application (Sports Nutrition, Immunity, Cardio Health, Weight Management, Clinical Nutrition, Digestive Health, Others), By Category (Organic, Conventional), By Distribution Channel (Online Retail, Convenience Stores, Supermarkets and Hypermarkets, Others), and Regional Forecasts, 2022-2032

PRODUCT OVERVIEW
Functional Foods Market size was USD 262.34 billion in 2021 and projected to grow from USD 311.3 billion in 2023 to USD 681.3 billion by 2032, exhibiting a CAGR of 9.1% during the forecast period.
Functional foods are referred to as a modified food that are said to improve health having the advantages exceeding normal daily intake of nutrients like improving health of heart, boosting bone health, cholesterol management etc. It does not state to heal the disease but aids in minimising the risk of diseases by enhancing the health by giving essential nutrients. The aim of adding additives into the functional food is expected to boost the nutritional value of food products. Functional foods are whole, enriched, protective foods that provide health benefits.

MARKET HIGHLIGHTS
Functional Foods Market is expected to reach USD 681.3 billion, growing at a CAGR of 9.1% during forecast period owing to the rising awareness about maintaining health and about preventive healthcare. The demand for foods containing of dietary fibres has increased due to the growing consumption of functional foods that may boost the health and nutrition thereby having positive impact on market growth. The initiatives taken by the government and non-governmental bodies to promote awareness on nutritional benefits offered by functional foods is also expected to boost the growth of the market.

Functional Foods Market Segments:
• Ingredient
o Fatty Acids
o Carotenoids
o Dietary Fibres
o Prebiotics & Probiotics
o Minerals
o Vitamins
o Others
• Product
o Dairy Products
o Bakery & Cereals
o Meat
o Soy Products
o Fish & Eggs
o Fats & Oils
o Others
• Application
o Sports Nutrition
o Immunity
o Cardio Health
o Weight Management
o Clinical Nutrition
o Digestive Health
o Others
• Category
o Organic
o Conventional
• Distribution Channel
o Online Retail
o Convenience Stores
o Supermarkets and Hypermarkets
o Others
MARKET DYNAMICS
Growth Drivers
Increasing Geriatric Population is Expected to Boost the Growth of the Market
Development of Innovative Products is Expected to Boost the Growth of the Market
Restraint
Unpleasant Flavours May Restrain the Growth of the Market

Key Players
• Amway
• Cargill
• Arla Foods
• BASF
• Nutri-Nation
• GFR Pharma
• Herbalife
• Good Source Foods, LLC.
• Nestlé
• HILDUR
• Other Prominent Players (Company Overview, Business Strategy, Key Product Offerings, Financial Performance, Key Performance Indicators, Risk Analysis, Recent Development, Regional Presence, SWOT Analysis)


Global Laboratory Temperature Control Units Market is further segmented by region into:
• North America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAG.R – United States and Canada
• Latin America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – Mexico, Argentina, Brazil and Rest of Latin America
• Europe Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – United Kingdom, France, Germany, Italy, Spain, Belgium, Hungary, Luxembourg, Netherlands, Poland, NORDIC, Russia, Turkey and Rest of Europe
• Asia Pacific Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – India, China, South Korea, Japan, Malaysia, Indonesia, New Zealand, Australia and Rest of APAC
• Middle East and Africa Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – North Africa, Israel, GCC, South Africa and Rest of MENA


Reasons to Purchase this Report
• Qualitative and quantitative analysis of the market based on segmentation involving both economic as well as non-economic factors
• Provision of market value (USD Billion) data for each segment and sub-segment
• Indicates the region and segment that is expected to witness the fastest growth as well as to dominate the market
• Analysis by geography highlighting the consumption of the product/service in the region as well as indicating the factors that are affecting the market within each region
• Competitive landscape which incorporates the market ranking of the major players, along with new service/product launches, partnerships, business expansions, and acquisitions in the past five years of companies profiled
• Extensive company profiles comprising of company overview, company insights, product benchmarking, and SWOT analysis for the major market players
• The current as well as the future market outlook of the industry with respect to recent developments which involve growth opportunities and drivers as well as challenges and restraints of both emerging as well as developed regions
• Includes in-depth analysis of the market of various perspectives through Porter’s five forces analysis
• Provides insight into the market through Value Chain
• Market dynamics scenario, along with growth opportunities of the market in the years to come
• 3-month post-sales analyst support.



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1.Regional Market Share
1.2. Business Trends
1.3. Functional Foods Market: COVID-19 Outbreak
1.4.Regional Trends
1.5. Segmentation Snapshot
2. Research Methodology
2.1. Research Objective
2.2.Research Approach
2.3.Data Sourcing and Methodology
2.4. Primary Research
2.5. Secondary Research
2.5.1.Paid Sources
2.5.2. Public Sources
2.6.Market Size Estimation and Data Triangulation
3. Market Characteristics
3.1. Market Definition
3.2.Functional Foods Market: COVID-19 Impact
3.3.Key Segmentations
3.4. Key Developments
3.5. Allied Industry Data
4. Functional Foods Market – Industry Insights
4.1.Industry Segmentation
4.2. COVID-19 overview on world economy
4.3. Industry ecosystem Channel analysis
4.4. Innovation & Sustainability
5. Macroeconomic Indicators
6. Recent Developments
7.Market Dynamics
7.1. Introduction
7.2.Growth Drivers
7.3.Market Opportunities
7.4. Market Restraints
7.5.Market Trends
8. Risk Analysis
9. Market Analysis
9.1. Porters Five Forces
9.2.PEST Analysis
9.2.1. Political
9.2.2.Economic
9.2.3.Social
9.2.4.Technological
10. Functional Foods Market
10.1.Overview
10.2. Historical Analysis (2016-2021)
10.2.1. Market Size, Y-o-Y Growth (%) and Market Forecast
11.Functional Foods Market Size & Forecast 2022A-2032F
11.1.Overview
11.2. Key Findings
11.3. Market Segmentation
11.3.1.By Ingredient
11.3.1.1. Fatty Acids
11.3.1.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.1.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.2.Carotenoids
11.3.1.2.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.2.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.3.Dietary Fibers
11.3.1.3.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.3.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.4.Prebiotics & Probiotics
11.3.1.4.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.4.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.5.Minerals
11.3.1.5.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.5.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.5.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.6.Vitamins
11.3.1.6.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.6.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.6.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.7.Others
11.3.1.7.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.7.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.7.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.2. By Product
11.3.2.1.Dairy Products
11.3.2.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.2.1.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.2.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.2.2. Bakery & Cereals
11.3.2.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.2.2.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.2.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.2.3. Meat
11.3.2.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.2.3.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.2.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.2.4. Soy Products
11.3.2.4.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.2.4.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.2.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.2.5. Fish & Eggs
11.3.2.5.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.2.5.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.2.5.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.2.6. Fats & Oils
11.3.2.6.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.2.6.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.2.6.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.2.7. Other
11.3.2.7.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.2.7.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.2.7.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3. By Application
11.3.3.1.Sports Nutrition
11.3.3.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.1.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3.2. Immunity
11.3.3.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.2.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3.3. Cardio Health
11.3.3.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.3.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3.4. Weight Management
11.3.3.4.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.4.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3.5. Clinical Nutrition
11.3.3.5.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.5.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.5.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3.6. Digestive Health
11.3.3.6.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.6.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.6.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3.7. Others
11.3.3.7.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.7.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.7.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.4. By Category
11.3.4.1.Organic
11.3.4.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.4.1.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.4.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.4.2. Conventional
11.3.4.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.4.2.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.4.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.5. By Distribution Channel
11.3.5.1.Online Retail
11.3.5.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.5.1.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.5.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.5.2. Convenience Stores
11.3.5.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.5.2.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.5.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.5.3. Supermarkets and Hypermarkets
11.3.5.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.5.3.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.5.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.5.4. Others
11.3.5.4.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.5.4.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.5.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
12. North America Functional Foods Market Size & Forecast 2022A-2032F
12.1. Overview
12.2. Key Findings
12.3. Market Segmentation
12.3.1. By Ingredient
12.3.2.By Product
12.3.3.By Application
12.3.4.By Category
12.3.5.By Distribution Channel
12.4. Country
12.4.1.United States
12.4.2. Canada
13. Europe Functional Foods Market Size & Forecast 2022A-2032F
13.1. Overview
13.2. Key Findings
13.3. Market Segmentation
13.3.1. By Ingredient
13.3.2.By Product
13.3.3.By Application
13.3.4.By Category
13.3.5.By Distribution Channel
13.4. Country
13.4.1.Germany
13.4.2. United Kingdom
13.4.3. France
13.4.4. Italy
13.4.5. Spain
13.4.6. Russia
13.4.7. Rest of Europe (BENELUX, NORDIC, Hungary, Turkey & Poland)
14. Asia Functional Foods Market Size & Forecast 2022A-2032F
14.1.Overview
14.2. Key Findings
14.3. Market Segmentation
14.3.1. By Ingredient
14.3.2.By Product
14.3.3.By Application
14.3.4. By Category
14.3.5.By Distribution Channel
14.4. Country
14.4.1.India
14.4.2. China
14.4.3. South Korea
14.4.4. Japan
14.4.5. Rest of APAC
15. Middle East and Africa Functional Foods Market Size & Forecast 2022A-2032F
15.1.Overview
15.2. Key Findings
15.3. Market Segmentation
15.3.1. By Ingredient
15.3.2.By Product
15.3.3.By Application
15.3.4.By Category
15.3.5.By Distribution Channel
15.4. Country
15.4.1.Israel
15.4.2. GCC
15.4.3. North Africa
15.4.4. South Africa
15.4.5. Rest of Middle East and Africa
16. Latin America Functional Foods Market Size & Forecast 2022A-2032F
16.1. Overview
16.2. Key Findings
16.3. Market Segmentation
16.3.1. By Ingredient
16.3.2.By Product
16.3.3.By Application
16.3.4.By Category
16.3.5.By Distribution Channel
16.4. Country
16.4.1. Mexico
16.4.2. Brazil
16.4.3. Rest of Latin America
17. Competitive Landscape
17.1. Company market share, 2021
17.2.Key player overview
17.3. Key stakeholders
18. Company Profiles
18.1.Amway
18.1.1.Company Overview
18.1.2.Financial Overview
18.1.3.Key Product; Analysis
18.1.4.Company Assessment
18.1.4.1.Product Portfolio
18.1.4.2. Key Clients
18.1.4.3. Market Share
18.1.4.4. Recent News & Development (Last 3 Yrs.)
18.1.4.5. Executive Team
18.2. Cargill
18.3. Arla Foods
18.4.BASF
18.5. Nutri-Nation
18.6. GFR Pharma
18.7. Herbalife
18.8.Good Source Foods, LLC.
18.9. Nestlé
18.10.HILDUR
18.11.Other Prominent Players
19. Appendix
20.Consultant Recommendation

 

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