タイのアイスクリームIce Cream in Thailand タイにおけるアイスクリームの需要は、消費者の嗜好性の高さと継続的なブランド革新に牽引され、2024年も引き続き拡大すると予想される。しかし、生活費が高騰する中、消費者が不要不急の買い物を選り好みするよ... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリータイにおけるアイスクリームの需要は、消費者の嗜好性の高さと継続的なブランド革新に牽引され、2024年も引き続き拡大すると予想される。しかし、生活費が高騰する中、消費者が不要不急の買い物を選り好みするようになるため、小売数量の伸び率は前年に比べて鈍化すると予測される。特に、インパルスのアイスクリームの伸びは、持ち帰り用の品種に遅れを取る可能性が高い。バルクのアイスクリームは、よりお得な価格で魅力的なものを提供していると認識されているためである。最新の小売販売データ2019-2023年に加え、主要企業、ブランド、小売店舗を特定し、消費者需要と販売成長の背景にある主要トレンドと人口動態の変化を評価しています。健康とウェルネス、持続可能性、パンデミックからの回復などの主要トレンドが、どのように市場を形成しているか<|Year|>2028年までの予測に直接役立ち、市場がどのように変化するかを明確に示す:対象製品:フローズンヨーグルト、インパルスアイスクリーム、植物性アイスクリーム、テイクホームアイスクリーム、パッケージなしアイスクリーム。データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ本レポートを購入する理由:* アイスクリーム市場の詳細な全体像を把握する、* 成長分野を特定し、変化を促進する要因を特定する、* 競争環境、市場の主要企業、主要ブランドを理解する、* 5年間の予測を使用して、市場がどのように発展すると予測されるかを評価するEuromonitor Internationalは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の実績があります。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。目次Ice Cream in ThailandEuromonitor International August 2024 List Of Contents And Tables ICE CREAM IN THAILAND KEY DATA FINDINGS 2024 DEVELOPMENTS Slower growth in 2024, in face of intensified competition from unpackaged ice cream Flavour innovation continues to drive growth in ice cream Brand collaborations continue as key strategy in piquing consumer interest PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Premiumisation represents opportunity to drive value growth Increased interest in healthier alternatives Cross-category product expansion helps to appeal to a wider consumer base CATEGORY DATA Table 1 Sales of Ice Cream by Category: Volume 2019-2024 Table 2 Sales of Ice Cream by Category: Value 2019-2024 Table 3 Sales of Ice Cream by Category: % Volume Growth 2019-2024 Table 4 Sales of Ice Cream by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 5 Sales of Ice Cream by Leading Flavours: Rankings 2019-2024 Table 6 Sales of Impulse Ice Cream by Format: % Value 2019-2024 Table 7 NBO Company Shares of Ice Cream: % Value 2020-2024 Table 8 LBN Brand Shares of Ice Cream: % Value 2021-2024 Table 9 NBO Company Shares of Impulse Ice Cream: % Value 2020-2024 Table 10 LBN Brand Shares of Impulse Ice Cream: % Value 2021-2024 Table 11 NBO Company Shares of Take-home Ice Cream: % Value 2020-2024 Table 12 LBN Brand Shares of Take-home Ice Cream: % Value 2021-2024 Table 13 Distribution of Ice Cream by Format: % Value 2019-2024 Table 14 Forecast Sales of Ice Cream by Category: Volume 2024-2029 Table 15 Forecast Sales of Ice Cream by Category: Value 2024-2029 Table 16 Forecast Sales of Ice Cream by Category: % Volume Growth 2024-2029 Table 17 Forecast Sales of Ice Cream by Category: % Value Growth 2024-2029 SNACKS IN THAILAND EXECUTIVE SUMMARY Snacks in 2024: The big picture Key trends in 2024 Competitive landscape Channel developments What next for snacks? MARKET DATA Table 18 Sales of Snacks by Category: Volume 2019-2024 Table 19 Sales of Snacks by Category: Value 2019-2024 Table 20 Sales of Snacks by Category: % Volume Growth 2019-2024 Table 21 Sales of Snacks by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 22 NBO Company Shares of Snacks: % Value 2020-2024 Table 23 LBN Brand Shares of Snacks: % Value 2021-2024 Table 24 Penetration of Private Label by Category: % Value 2019-2024 Table 25 Distribution of Snacks by Format: % Value 2019-2024 Table 26 Forecast Sales of Snacks by Category: Volume 2024-2029 Table 27 Forecast Sales of Snacks by Category: Value 2024-2029 Table 28 Forecast Sales of Snacks by Category: % Volume Growth 2024-2029 Table 29 Forecast Sales of Snacks by Category: % Value Growth 2024-2029 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryDemand for ice cream in Thailand is expected to grow continue to grow in 2024, driven by consumer indulgence and ongoing brand innovation. However, the rate of retail volume growth is projected to slow compared to the previous year, as consumers become more selective about non-essential purchases amid the high cost of living. Specifically, impulse ice cream is likely to lag behind take-home varieties in terms of growth, as bulk ice cream is perceived as offering better value for money, appealing... Euromonitor International's Ice Cream in Thailand report offers in-depth knowledge of the market at a national level, providing local insight and understanding unavailable elsewhere. In addition to the latest retail sales data 2019-2023, it identifies the leading companies, brands and retail outlets, and assesses the key trends and demographic shifts behind consumer demand and sales growth. How key trends such as health and wellness, sustainability and recovery from the pandemic are shaping the market in <|Year|> directly informs our forecasts to 2028, clearly indicating how the market is expected to change. Product coverage: Frozen Yoghurt, Impulse Ice Cream, Plant-based Ice Cream, Take-Home Ice Cream, Unpackaged Ice Cream. Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data. Why buy this report? * Get a detailed picture of the Ice Cream market; * Pinpoint growth sectors and identify factors driving change; * Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands; * Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop. Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.Table of ContentsIce Cream in ThailandEuromonitor International August 2024 List Of Contents And Tables ICE CREAM IN THAILAND KEY DATA FINDINGS 2024 DEVELOPMENTS Slower growth in 2024, in face of intensified competition from unpackaged ice cream Flavour innovation continues to drive growth in ice cream Brand collaborations continue as key strategy in piquing consumer interest PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Premiumisation represents opportunity to drive value growth Increased interest in healthier alternatives Cross-category product expansion helps to appeal to a wider consumer base CATEGORY DATA Table 1 Sales of Ice Cream by Category: Volume 2019-2024 Table 2 Sales of Ice Cream by Category: Value 2019-2024 Table 3 Sales of Ice Cream by Category: % Volume Growth 2019-2024 Table 4 Sales of Ice Cream by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 5 Sales of Ice Cream by Leading Flavours: Rankings 2019-2024 Table 6 Sales of Impulse Ice Cream by Format: % Value 2019-2024 Table 7 NBO Company Shares of Ice Cream: % Value 2020-2024 Table 8 LBN Brand Shares of Ice Cream: % Value 2021-2024 Table 9 NBO Company Shares of Impulse Ice Cream: % Value 2020-2024 Table 10 LBN Brand Shares of Impulse Ice Cream: % Value 2021-2024 Table 11 NBO Company Shares of Take-home Ice Cream: % Value 2020-2024 Table 12 LBN Brand Shares of Take-home Ice Cream: % Value 2021-2024 Table 13 Distribution of Ice Cream by Format: % Value 2019-2024 Table 14 Forecast Sales of Ice Cream by Category: Volume 2024-2029 Table 15 Forecast Sales of Ice Cream by Category: Value 2024-2029 Table 16 Forecast Sales of Ice Cream by Category: % Volume Growth 2024-2029 Table 17 Forecast Sales of Ice Cream by Category: % Value Growth 2024-2029 SNACKS IN THAILAND EXECUTIVE SUMMARY Snacks in 2024: The big picture Key trends in 2024 Competitive landscape Channel developments What next for snacks? MARKET DATA Table 18 Sales of Snacks by Category: Volume 2019-2024 Table 19 Sales of Snacks by Category: Value 2019-2024 Table 20 Sales of Snacks by Category: % Volume Growth 2019-2024 Table 21 Sales of Snacks by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 22 NBO Company Shares of Snacks: % Value 2020-2024 Table 23 LBN Brand Shares of Snacks: % Value 2021-2024 Table 24 Penetration of Private Label by Category: % Value 2019-2024 Table 25 Distribution of Snacks by Format: % Value 2019-2024 Table 26 Forecast Sales of Snacks by Category: Volume 2024-2029 Table 27 Forecast Sales of Snacks by Category: Value 2024-2029 Table 28 Forecast Sales of Snacks by Category: % Volume Growth 2024-2029 Table 29 Forecast Sales of Snacks by Category: % Value Growth 2024-2029 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート
Euromonitor International社のスナック分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(ice)の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|