インドの砂糖菓子Sugar Confectionery in India インドでは、消費者の嗜好がより健康的なものへと変化し、多様なフレーバーのグミが入手可能になったことで、フルーツベースのグミの形をした砂糖菓子の需要が高まっている。グミは果実由来の原料を使用している... もっと見る
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サマリーインドでは、消費者の嗜好がより健康的なものへと変化し、多様なフレーバーのグミが入手可能になったことで、フルーツベースのグミの形をした砂糖菓子の需要が高まっている。グミは果実由来の原料を使用しているため、茹で菓子やトフィーといった従来の砂糖菓子に代わる健康的な菓子として人気が高まっている。砂糖の摂取に関する意識の高まりと健康的な食事への傾...Euromonitor Internationalのインドの砂糖菓子レポートは国レベルの市場に関する詳細な知識を提供し、他では得られない地域の洞察と理解を提供します。最新の小売販売データ2019-2023年に加え、主要企業、ブランド、小売店舗を特定し、消費者需要と販売成長の背景にある主要トレンドと人口動態の変化を評価しています。健康とウェルネス、持続可能性、パンデミックからの回復などの主要トレンドが、どのように市場を形成しているか<|Year|>2028年までの予測に直接役立ち、市場がどのように変化するかを明確に示します:対象製品:ゆで菓子、リコリス、ロリポップ、薬用菓子、ミント、その他の砂糖菓子、パスティル、グミ、ゼリー、チュー、トフィー、キャラメル、ヌガー。データ収録範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ本レポートを購入する理由:* 砂糖菓子市場の詳細な把握、* 成長分野の特定と変化を促す要因の特定、* 競争環境、市場の主要企業、主要ブランドの理解、* 5年間の予測を利用した市場の今後の予測評価Euromonitor Internationalは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の実績があります。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。目次Sugar Confectionery in IndiaEuromonitor International October 2024 List Of Contents And Tables SUGAR CONFECTIONERY IN INDIA KEY DATA FINDINGS 2024 DEVELOPMENTS Pastilles, gummies, jellies and chews benefits from the health and wellness trend Sugar confectionery faces challenges on account of health concerns and competition from healthier alternatives Small local grocers continues to dominate the distribution of sugar confectionery PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Legal challenges, coupled with evolving consumer preferences, could act as a hindrance to growth for sugar confectionery New innovations and flavours will be key to increase consumption occasions CATEGORY DATA Table 1 Sales of Sugar Confectionery by Category: Volume 2019-2024 Table 2 Sales of Sugar Confectionery by Category: Value 2019-2024 Table 3 Sales of Sugar Confectionery by Category: % Volume Growth 2019-2024 Table 4 Sales of Sugar Confectionery by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 5 Sales of Pastilles, Gummies, Jellies and Chews by Type: % Value 2019-2024 Table 6 NBO Company Shares of Sugar Confectionery: % Value 2020-2024 Table 7 LBN Brand Shares of Sugar Confectionery: % Value 2021-2024 Table 8 Distribution of Sugar Confectionery by Format: % Value 2019-2024 Table 9 Forecast Sales of Sugar Confectionery by Category: Volume 2024-2029 Table 10 Forecast Sales of Sugar Confectionery by Category: Value 2024-2029 Table 11 Forecast Sales of Sugar Confectionery by Category: % Volume Growth 2024-2029 Table 12 Forecast Sales of Sugar Confectionery by Category: % Value Growth 2024-2029 SNACKS IN INDIA EXECUTIVE SUMMARY Snacks in 2024: The big picture Key trends in 2024 Competitive landscape Channel developments What next for snacks? MARKET DATA Table 13 Sales of Snacks by Category: Volume 2019-2024 Table 14 Sales of Snacks by Category: Value 2019-2024 Table 15 Sales of Snacks by Category: % Volume Growth 2019-2024 Table 16 Sales of Snacks by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 17 NBO Company Shares of Snacks: % Value 2020-2024 Table 18 LBN Brand Shares of Snacks: % Value 2021-2024 Table 19 Penetration of Private Label by Category: % Value 2019-2024 Table 20 Distribution of Snacks by Format: % Value 2019-2024 Table 21 Forecast Sales of Snacks by Category: Volume 2024-2029 Table 22 Forecast Sales of Snacks by Category: Value 2024-2029 Table 23 Forecast Sales of Snacks by Category: % Volume Growth 2024-2029 Table 24 Forecast Sales of Snacks by Category: % Value Growth 2024-2029 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryIn India, the demand for sugar confectionery in the form of fruit-based gummies has picked up, driven by the shift in consumer preference toward healthier options, and the availability of diverse flavours of gummies. Gummies, due to their fruit-derived ingredients, are gaining popularity as they are perceived as healthier alternatives to traditional sugar confectionery in the form of boiled sweets and toffees. Increased consciousness about sugar intake and the inclination towards healthy eating... Euromonitor International's Sugar Confectionery in India report offers in-depth knowledge of the market at a national level, providing local insight and understanding unavailable elsewhere. In addition to the latest retail sales data 2019-2023, it identifies the leading companies, brands and retail outlets, and assesses the key trends and demographic shifts behind consumer demand and sales growth. How key trends such as health and wellness, sustainability and recovery from the pandemic are shaping the market in <|Year|> directly informs our forecasts to 2028, clearly indicating how the market is expected to change. Product coverage: Boiled Sweets, Liquorice, Lollipops, Medicated Confectionery, Mints, Other Sugar Confectionery, Pastilles, Gummies, Jellies and Chews, Toffees, Caramels and Nougat. Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data. Why buy this report? * Get a detailed picture of the Sugar Confectionery market; * Pinpoint growth sectors and identify factors driving change; * Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands; * Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop. Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.Table of ContentsSugar Confectionery in IndiaEuromonitor International October 2024 List Of Contents And Tables SUGAR CONFECTIONERY IN INDIA KEY DATA FINDINGS 2024 DEVELOPMENTS Pastilles, gummies, jellies and chews benefits from the health and wellness trend Sugar confectionery faces challenges on account of health concerns and competition from healthier alternatives Small local grocers continues to dominate the distribution of sugar confectionery PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Legal challenges, coupled with evolving consumer preferences, could act as a hindrance to growth for sugar confectionery New innovations and flavours will be key to increase consumption occasions CATEGORY DATA Table 1 Sales of Sugar Confectionery by Category: Volume 2019-2024 Table 2 Sales of Sugar Confectionery by Category: Value 2019-2024 Table 3 Sales of Sugar Confectionery by Category: % Volume Growth 2019-2024 Table 4 Sales of Sugar Confectionery by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 5 Sales of Pastilles, Gummies, Jellies and Chews by Type: % Value 2019-2024 Table 6 NBO Company Shares of Sugar Confectionery: % Value 2020-2024 Table 7 LBN Brand Shares of Sugar Confectionery: % Value 2021-2024 Table 8 Distribution of Sugar Confectionery by Format: % Value 2019-2024 Table 9 Forecast Sales of Sugar Confectionery by Category: Volume 2024-2029 Table 10 Forecast Sales of Sugar Confectionery by Category: Value 2024-2029 Table 11 Forecast Sales of Sugar Confectionery by Category: % Volume Growth 2024-2029 Table 12 Forecast Sales of Sugar Confectionery by Category: % Value Growth 2024-2029 SNACKS IN INDIA EXECUTIVE SUMMARY Snacks in 2024: The big picture Key trends in 2024 Competitive landscape Channel developments What next for snacks? MARKET DATA Table 13 Sales of Snacks by Category: Volume 2019-2024 Table 14 Sales of Snacks by Category: Value 2019-2024 Table 15 Sales of Snacks by Category: % Volume Growth 2019-2024 Table 16 Sales of Snacks by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 17 NBO Company Shares of Snacks: % Value 2020-2024 Table 18 LBN Brand Shares of Snacks: % Value 2021-2024 Table 19 Penetration of Private Label by Category: % Value 2019-2024 Table 20 Distribution of Snacks by Format: % Value 2019-2024 Table 21 Forecast Sales of Snacks by Category: Volume 2024-2029 Table 22 Forecast Sales of Snacks by Category: Value 2024-2029 Table 23 Forecast Sales of Snacks by Category: % Volume Growth 2024-2029 Table 24 Forecast Sales of Snacks by Category: % Value Growth 2024-2029 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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