タイの砂糖菓子Sugar Confectionery in Thailand タイの砂糖菓子は、2024年の小売数量ベースで横ばいとなる見込みである。砂糖の過剰摂取による健康への影響に対する消費者の懸念の高まりや、不要な添加物や化学物質を含むスナック菓子を避ける傾向へのシフトが... もっと見る
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サマリータイの砂糖菓子は、2024年の小売数量ベースで横ばいとなる見込みである。砂糖の過剰摂取による健康への影響に対する消費者の懸念の高まりや、不要な添加物や化学物質を含むスナック菓子を避ける傾向へのシフトが、需要に悪影響を及ぼしている。さらに、砂糖菓子は衝動買いをされることが多いため、消費者がパッケージ食品やその他の必需品の価格上昇に対応して予算を引き締めるという課題にも直面している。ユーロモニター・インターナショナルの『タイの砂糖菓子』レポートは、国レベルの市場に関する詳細な知識を提供し、他では得られない地域的な洞察と理解を提供する。最新の小売販売データ2019-2023年に加え、主要企業、ブランド、小売店舗を特定し、消費者需要と売上成長の背景にある主要トレンドと人口動態の変化を評価しています。健康とウェルネス、持続可能性、パンデミックからの回復などの主要トレンドが、どのように市場を形成しているか<|Year|>2028年までの予測に直接役立ち、市場がどのように変化するかを明確に示します:対象製品:ゆで菓子、リコリス、ロリポップ、薬用菓子、ミント、その他の砂糖菓子、パスティル、グミ、ゼリー、チュー、トフィー、キャラメル、ヌガー。データ収録範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ本レポートを購入する理由:* 砂糖菓子市場の詳細な全体像を把握する、* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する、* 競争環境、市場の主要企業、主要ブランドを理解する、* 5年間の予測を使用して市場がどのように発展すると予測されるかを評価するEuromonitor Internationalは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の実績があります。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。目次Sugar Confectionery in ThailandEuromonitor International August 2024 List Of Contents And Tables SUGAR CONFECTIONERY IN THAILAND KEY DATA FINDINGS 2024 DEVELOPMENTS Concerns over excessive sugar content limits retail volume growth of sugar confectionery Greater product variety drives growth in pastilles, gummies, jellies and chews Small local grocers and convenience retailers continue as key distribution channels PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Health-related product innovation will be key driver of growth Fortified gummies and jellies will be increasing viewed as more convenient alternative to traditional vitamin supplements Continued demand for oral refreshers is expected to drive demand for mints and medicated confectionery CATEGORY DATA Summary 1 Other Sugar Confectionery by Product Type: 2024 Table 1 Sales of Sugar Confectionery by Category: Volume 2019-2024 Table 2 Sales of Sugar Confectionery by Category: Value 2019-2024 Table 3 Sales of Sugar Confectionery by Category: % Volume Growth 2019-2024 Table 4 Sales of Sugar Confectionery by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 5 Sales of Pastilles, Gummies, Jellies and Chews by Type: % Value 2019-2024 Table 6 NBO Company Shares of Sugar Confectionery: % Value 2020-2024 Table 7 LBN Brand Shares of Sugar Confectionery: % Value 2021-2024 Table 8 Distribution of Sugar Confectionery by Format: % Value 2019-2024 Table 9 Forecast Sales of Sugar Confectionery by Category: Volume 2024-2029 Table 10 Forecast Sales of Sugar Confectionery by Category: Value 2024-2029 Table 11 Forecast Sales of Sugar Confectionery by Category: % Volume Growth 2024-2029 Table 12 Forecast Sales of Sugar Confectionery by Category: % Value Growth 2024-2029 SNACKS IN THAILAND EXECUTIVE SUMMARY Snacks in 2024: The big picture Key trends in 2024 Competitive landscape Channel developments What next for snacks? MARKET DATA Table 13 Sales of Snacks by Category: Volume 2019-2024 Table 14 Sales of Snacks by Category: Value 2019-2024 Table 15 Sales of Snacks by Category: % Volume Growth 2019-2024 Table 16 Sales of Snacks by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 17 NBO Company Shares of Snacks: % Value 2020-2024 Table 18 LBN Brand Shares of Snacks: % Value 2021-2024 Table 19 Penetration of Private Label by Category: % Value 2019-2024 Table 20 Distribution of Snacks by Format: % Value 2019-2024 Table 21 Forecast Sales of Snacks by Category: Volume 2024-2029 Table 22 Forecast Sales of Snacks by Category: Value 2024-2029 Table 23 Forecast Sales of Snacks by Category: % Volume Growth 2024-2029 Table 24 Forecast Sales of Snacks by Category: % Value Growth 2024-2029 DISCLAIMER SOURCES Summary 2 Research Sources
SummarySugar confectionery in Thailand is set to see a flat performance in retail volume terms in 2024. Demand is being negatively impacted by increasing consumer concerns about the health implications of excessive sugar intake, and a shift towards avoiding snack foods with unnecessary additives and chemicals. Additionally, because sugar confectionery is often purchased on impulse, it faces challenges as consumers tighten their budgets in response to rising prices for packaged foods and other essential... Euromonitor International's Sugar Confectionery in Thailand report offers in-depth knowledge of the market at a national level, providing local insight and understanding unavailable elsewhere. In addition to the latest retail sales data 2019-2023, it identifies the leading companies, brands and retail outlets, and assesses the key trends and demographic shifts behind consumer demand and sales growth. How key trends such as health and wellness, sustainability and recovery from the pandemic are shaping the market in <|Year|> directly informs our forecasts to 2028, clearly indicating how the market is expected to change. Product coverage: Boiled Sweets, Liquorice, Lollipops, Medicated Confectionery, Mints, Other Sugar Confectionery, Pastilles, Gummies, Jellies and Chews, Toffees, Caramels and Nougat. Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data. Why buy this report? * Get a detailed picture of the Sugar Confectionery market; * Pinpoint growth sectors and identify factors driving change; * Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands; * Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop. Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.Table of ContentsSugar Confectionery in ThailandEuromonitor International August 2024 List Of Contents And Tables SUGAR CONFECTIONERY IN THAILAND KEY DATA FINDINGS 2024 DEVELOPMENTS Concerns over excessive sugar content limits retail volume growth of sugar confectionery Greater product variety drives growth in pastilles, gummies, jellies and chews Small local grocers and convenience retailers continue as key distribution channels PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Health-related product innovation will be key driver of growth Fortified gummies and jellies will be increasing viewed as more convenient alternative to traditional vitamin supplements Continued demand for oral refreshers is expected to drive demand for mints and medicated confectionery CATEGORY DATA Summary 1 Other Sugar Confectionery by Product Type: 2024 Table 1 Sales of Sugar Confectionery by Category: Volume 2019-2024 Table 2 Sales of Sugar Confectionery by Category: Value 2019-2024 Table 3 Sales of Sugar Confectionery by Category: % Volume Growth 2019-2024 Table 4 Sales of Sugar Confectionery by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 5 Sales of Pastilles, Gummies, Jellies and Chews by Type: % Value 2019-2024 Table 6 NBO Company Shares of Sugar Confectionery: % Value 2020-2024 Table 7 LBN Brand Shares of Sugar Confectionery: % Value 2021-2024 Table 8 Distribution of Sugar Confectionery by Format: % Value 2019-2024 Table 9 Forecast Sales of Sugar Confectionery by Category: Volume 2024-2029 Table 10 Forecast Sales of Sugar Confectionery by Category: Value 2024-2029 Table 11 Forecast Sales of Sugar Confectionery by Category: % Volume Growth 2024-2029 Table 12 Forecast Sales of Sugar Confectionery by Category: % Value Growth 2024-2029 SNACKS IN THAILAND EXECUTIVE SUMMARY Snacks in 2024: The big picture Key trends in 2024 Competitive landscape Channel developments What next for snacks? MARKET DATA Table 13 Sales of Snacks by Category: Volume 2019-2024 Table 14 Sales of Snacks by Category: Value 2019-2024 Table 15 Sales of Snacks by Category: % Volume Growth 2019-2024 Table 16 Sales of Snacks by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 17 NBO Company Shares of Snacks: % Value 2020-2024 Table 18 LBN Brand Shares of Snacks: % Value 2021-2024 Table 19 Penetration of Private Label by Category: % Value 2019-2024 Table 20 Distribution of Snacks by Format: % Value 2019-2024 Table 21 Forecast Sales of Snacks by Category: Volume 2024-2029 Table 22 Forecast Sales of Snacks by Category: Value 2024-2029 Table 23 Forecast Sales of Snacks by Category: % Volume Growth 2024-2029 Table 24 Forecast Sales of Snacks by Category: % Value Growth 2024-2029 DISCLAIMER SOURCES Summary 2 Research Sources
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注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
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2024/11/21 10:26 156.13 円 165.08 円 200.38 円 |