世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

中国の砂糖菓子


Sugar Confectionery in China

2022年の砂糖菓子小売売上高は、パンデミック(世界的大流行)の広範な影響とそれに続く主要都市の閉鎖により、大幅な後退を経験した。その主な要因は、砂糖菓子の最も重要な消費機会のひとつである春節の需要が... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2023年6月22日 US$990
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
21 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

2022年の砂糖菓子小売売上高は、パンデミック(世界的大流行)の広範な影響とそれに続く主要都市の閉鎖により、大幅な後退を経験した。その主な要因は、砂糖菓子の最も重要な消費機会のひとつである春節の需要が減少したことである。中国の消費者は伝統的に、お祝いの集まりの際に友人や家族と一緒に食べるスナックとして、ゆで菓子やヌガーを購入する。しかし、社会的な距離の...Euromonitor Internationalの中国の砂糖菓子レポートは国レベルの市場の詳細な知識を提供し、他では得られない地域の洞察と理解を提供します。2018-2022年の最新の小売販売データに加え、主要企業、ブランド、小売店舗を特定し、消費者需要と販売成長の背景にある主要トレンドと人口動態の変化を評価しています。健康とウェルネス、持続可能性、パンデミックからの回復などの主要トレンドが、どのように市場を形成しているか<|Year|>2027年までの予測に直接役立ち、市場がどのように変化するかを明確に示します:対象製品:ゆで菓子、リコリス、ロリポップ、薬用菓子、ミント、その他の砂糖菓子、パスティル、グミ、ゼリー、チュー、トフィー、キャラメル、ヌガー。データ収録範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ本レポートを購入する理由:* 砂糖菓子市場の詳細な全体像を把握する、* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する、* 競争環境、市場の主要企業、主要ブランドを理解する、* 5年間の予測を使用して市場がどのように発展すると予測されるかを評価するEuromonitor Internationalは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の実績があります。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。

ページTOPに戻る


目次

Sugar Confectionery in China
Euromonitor International
June 2023

List Of Contents And Tables

SUGAR CONFECTIONERY IN CHINA
KEY DATA FINDINGS
2023 DEVELOPMENTS
Value sales of sugar confectionery rebound in 2023, but not to pre-COVID-19 level
Medicated confectionery experiences a surge due to pandemic spread
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Gummies with high content of fresh fruit juice and novel texture favoured by Chinese consumers
Emerging distribution channel of snack collective stores has growth potential
Summary 1 Other Sugar Confectionery by Product Type: 2023
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Sugar Confectionery by Category: Volume 2018-2023
Table 2 Sales of Sugar Confectionery by Category: Value 2018-2023
Table 3 Sales of Sugar Confectionery by Category: % Volume Growth 2018-2023
Table 4 Sales of Sugar Confectionery by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 5 Sales of Pastilles, Gummies, Jellies and Chews by Type: % Value 2018-2023
Table 6 NBO Company Shares of Sugar Confectionery: % Value 2019-2023
Table 7 LBN Brand Shares of Sugar Confectionery: % Value 2020-2023
Table 8 Distribution of Sugar Confectionery by Format: % Value 2018-2023
Table 9 Forecast Sales of Sugar Confectionery by Category: Volume 2023-2028
Table 10 Forecast Sales of Sugar Confectionery by Category: Value 2023-2028
Table 11 Forecast Sales of Sugar Confectionery by Category: % Volume Growth 2023-2028
Table 12 Forecast Sales of Sugar Confectionery by Category: % Value Growth 2023-2028
SNACKS IN CHINA
EXECUTIVE SUMMARY
Snacks in 2023: The big picture
Key trends in 2023
Competitive landscape
Channel developments
What next for snacks?
MARKET DATA
Table 13 Sales of Snacks by Category: Volume 2018-2023
Table 14 Sales of Snacks by Category: Value 2018-2023
Table 15 Sales of Snacks by Category: % Volume Growth 2018-2023
Table 16 Sales of Snacks by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 17 NBO Company Shares of Snacks: % Value 2019-2023
Table 18 LBN Brand Shares of Snacks: % Value 2020-2023
Table 19 Penetration of Private Label by Category: % Value 2018-2023
Table 20 Distribution of Snacks by Format: % Value 2018-2023
Table 21 Forecast Sales of Snacks by Category: Volume 2023-2028
Table 22 Forecast Sales of Snacks by Category: Value 2023-2028
Table 23 Forecast Sales of Snacks by Category: % Volume Growth 2023-2028
Table 24 Forecast Sales of Snacks by Category: % Value Growth 2023-2028
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 2 Research Sources

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Retail current value sales of sugar confectionery experienced a significant setback in 2022, due to the widespread impact of the pandemic and subsequent lockdowns in major cities. A key contributing factor was the diminished demand for sugar confectionery during one of its most important consumption occasions: the Spring Festival. Traditionally, Chinese consumers purchase boiled sweets and nougat as snacks to share with friends and family during festive gatherings. However, social distancing mea... Euromonitor International's Sugar Confectionery in China report offers in-depth knowledge of the market at a national level, providing local insight and understanding unavailable elsewhere. In addition to the latest retail sales data 2018-2022, it identifies the leading companies, brands and retail outlets, and assesses the key trends and demographic shifts behind consumer demand and sales growth. How key trends such as health and wellness, sustainability and recovery from the pandemic are shaping the market in <|Year|> directly informs our forecasts to 2027, clearly indicating how the market is expected to change. Product coverage: Boiled Sweets, Liquorice, Lollipops, Medicated Confectionery, Mints, Other Sugar Confectionery, Pastilles, Gummies, Jellies and Chews, Toffees, Caramels and Nougat. Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data. Why buy this report? * Get a detailed picture of the Sugar Confectionery market; * Pinpoint growth sectors and identify factors driving change; * Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands; * Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop. Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.

ページTOPに戻る


Table of Contents

Sugar Confectionery in China
Euromonitor International
June 2023

List Of Contents And Tables

SUGAR CONFECTIONERY IN CHINA
KEY DATA FINDINGS
2023 DEVELOPMENTS
Value sales of sugar confectionery rebound in 2023, but not to pre-COVID-19 level
Medicated confectionery experiences a surge due to pandemic spread
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Gummies with high content of fresh fruit juice and novel texture favoured by Chinese consumers
Emerging distribution channel of snack collective stores has growth potential
Summary 1 Other Sugar Confectionery by Product Type: 2023
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Sugar Confectionery by Category: Volume 2018-2023
Table 2 Sales of Sugar Confectionery by Category: Value 2018-2023
Table 3 Sales of Sugar Confectionery by Category: % Volume Growth 2018-2023
Table 4 Sales of Sugar Confectionery by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 5 Sales of Pastilles, Gummies, Jellies and Chews by Type: % Value 2018-2023
Table 6 NBO Company Shares of Sugar Confectionery: % Value 2019-2023
Table 7 LBN Brand Shares of Sugar Confectionery: % Value 2020-2023
Table 8 Distribution of Sugar Confectionery by Format: % Value 2018-2023
Table 9 Forecast Sales of Sugar Confectionery by Category: Volume 2023-2028
Table 10 Forecast Sales of Sugar Confectionery by Category: Value 2023-2028
Table 11 Forecast Sales of Sugar Confectionery by Category: % Volume Growth 2023-2028
Table 12 Forecast Sales of Sugar Confectionery by Category: % Value Growth 2023-2028
SNACKS IN CHINA
EXECUTIVE SUMMARY
Snacks in 2023: The big picture
Key trends in 2023
Competitive landscape
Channel developments
What next for snacks?
MARKET DATA
Table 13 Sales of Snacks by Category: Volume 2018-2023
Table 14 Sales of Snacks by Category: Value 2018-2023
Table 15 Sales of Snacks by Category: % Volume Growth 2018-2023
Table 16 Sales of Snacks by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 17 NBO Company Shares of Snacks: % Value 2019-2023
Table 18 LBN Brand Shares of Snacks: % Value 2020-2023
Table 19 Penetration of Private Label by Category: % Value 2018-2023
Table 20 Distribution of Snacks by Format: % Value 2018-2023
Table 21 Forecast Sales of Snacks by Category: Volume 2023-2028
Table 22 Forecast Sales of Snacks by Category: Value 2023-2028
Table 23 Forecast Sales of Snacks by Category: % Volume Growth 2023-2028
Table 24 Forecast Sales of Snacks by Category: % Value Growth 2023-2028
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 2 Research Sources

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート


よくあるご質問


Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?


Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る