中国の砂糖菓子Sugar Confectionery in China 2022年の砂糖菓子小売売上高は、パンデミック(世界的大流行)の広範な影響とそれに続く主要都市の閉鎖により、大幅な後退を経験した。その主な要因は、砂糖菓子の最も重要な消費機会のひとつである春節の需要が... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリー2022年の砂糖菓子小売売上高は、パンデミック(世界的大流行)の広範な影響とそれに続く主要都市の閉鎖により、大幅な後退を経験した。その主な要因は、砂糖菓子の最も重要な消費機会のひとつである春節の需要が減少したことである。中国の消費者は伝統的に、お祝いの集まりの際に友人や家族と一緒に食べるスナックとして、ゆで菓子やヌガーを購入する。しかし、社会的な距離の...Euromonitor Internationalの中国の砂糖菓子レポートは国レベルの市場の詳細な知識を提供し、他では得られない地域の洞察と理解を提供します。2018-2022年の最新の小売販売データに加え、主要企業、ブランド、小売店舗を特定し、消費者需要と販売成長の背景にある主要トレンドと人口動態の変化を評価しています。健康とウェルネス、持続可能性、パンデミックからの回復などの主要トレンドが、どのように市場を形成しているか<|Year|>2027年までの予測に直接役立ち、市場がどのように変化するかを明確に示します:対象製品:ゆで菓子、リコリス、ロリポップ、薬用菓子、ミント、その他の砂糖菓子、パスティル、グミ、ゼリー、チュー、トフィー、キャラメル、ヌガー。データ収録範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ本レポートを購入する理由:* 砂糖菓子市場の詳細な全体像を把握する、* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する、* 競争環境、市場の主要企業、主要ブランドを理解する、* 5年間の予測を使用して市場がどのように発展すると予測されるかを評価するEuromonitor Internationalは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の実績があります。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。目次Sugar Confectionery in ChinaEuromonitor International June 2023 List Of Contents And Tables SUGAR CONFECTIONERY IN CHINA KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Value sales of sugar confectionery rebound in 2023, but not to pre-COVID-19 level Medicated confectionery experiences a surge due to pandemic spread PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Gummies with high content of fresh fruit juice and novel texture favoured by Chinese consumers Emerging distribution channel of snack collective stores has growth potential Summary 1 Other Sugar Confectionery by Product Type: 2023 CATEGORY DATA Table 1 Sales of Sugar Confectionery by Category: Volume 2018-2023 Table 2 Sales of Sugar Confectionery by Category: Value 2018-2023 Table 3 Sales of Sugar Confectionery by Category: % Volume Growth 2018-2023 Table 4 Sales of Sugar Confectionery by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 5 Sales of Pastilles, Gummies, Jellies and Chews by Type: % Value 2018-2023 Table 6 NBO Company Shares of Sugar Confectionery: % Value 2019-2023 Table 7 LBN Brand Shares of Sugar Confectionery: % Value 2020-2023 Table 8 Distribution of Sugar Confectionery by Format: % Value 2018-2023 Table 9 Forecast Sales of Sugar Confectionery by Category: Volume 2023-2028 Table 10 Forecast Sales of Sugar Confectionery by Category: Value 2023-2028 Table 11 Forecast Sales of Sugar Confectionery by Category: % Volume Growth 2023-2028 Table 12 Forecast Sales of Sugar Confectionery by Category: % Value Growth 2023-2028 SNACKS IN CHINA EXECUTIVE SUMMARY Snacks in 2023: The big picture Key trends in 2023 Competitive landscape Channel developments What next for snacks? MARKET DATA Table 13 Sales of Snacks by Category: Volume 2018-2023 Table 14 Sales of Snacks by Category: Value 2018-2023 Table 15 Sales of Snacks by Category: % Volume Growth 2018-2023 Table 16 Sales of Snacks by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 17 NBO Company Shares of Snacks: % Value 2019-2023 Table 18 LBN Brand Shares of Snacks: % Value 2020-2023 Table 19 Penetration of Private Label by Category: % Value 2018-2023 Table 20 Distribution of Snacks by Format: % Value 2018-2023 Table 21 Forecast Sales of Snacks by Category: Volume 2023-2028 Table 22 Forecast Sales of Snacks by Category: Value 2023-2028 Table 23 Forecast Sales of Snacks by Category: % Volume Growth 2023-2028 Table 24 Forecast Sales of Snacks by Category: % Value Growth 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 2 Research Sources
SummaryRetail current value sales of sugar confectionery experienced a significant setback in 2022, due to the widespread impact of the pandemic and subsequent lockdowns in major cities. A key contributing factor was the diminished demand for sugar confectionery during one of its most important consumption occasions: the Spring Festival. Traditionally, Chinese consumers purchase boiled sweets and nougat as snacks to share with friends and family during festive gatherings. However, social distancing mea... Euromonitor International's Sugar Confectionery in China report offers in-depth knowledge of the market at a national level, providing local insight and understanding unavailable elsewhere. In addition to the latest retail sales data 2018-2022, it identifies the leading companies, brands and retail outlets, and assesses the key trends and demographic shifts behind consumer demand and sales growth. How key trends such as health and wellness, sustainability and recovery from the pandemic are shaping the market in <|Year|> directly informs our forecasts to 2027, clearly indicating how the market is expected to change. Product coverage: Boiled Sweets, Liquorice, Lollipops, Medicated Confectionery, Mints, Other Sugar Confectionery, Pastilles, Gummies, Jellies and Chews, Toffees, Caramels and Nougat. Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data. Why buy this report? * Get a detailed picture of the Sugar Confectionery market; * Pinpoint growth sectors and identify factors driving change; * Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands; * Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop. Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.Table of ContentsSugar Confectionery in ChinaEuromonitor International June 2023 List Of Contents And Tables SUGAR CONFECTIONERY IN CHINA KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Value sales of sugar confectionery rebound in 2023, but not to pre-COVID-19 level Medicated confectionery experiences a surge due to pandemic spread PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Gummies with high content of fresh fruit juice and novel texture favoured by Chinese consumers Emerging distribution channel of snack collective stores has growth potential Summary 1 Other Sugar Confectionery by Product Type: 2023 CATEGORY DATA Table 1 Sales of Sugar Confectionery by Category: Volume 2018-2023 Table 2 Sales of Sugar Confectionery by Category: Value 2018-2023 Table 3 Sales of Sugar Confectionery by Category: % Volume Growth 2018-2023 Table 4 Sales of Sugar Confectionery by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 5 Sales of Pastilles, Gummies, Jellies and Chews by Type: % Value 2018-2023 Table 6 NBO Company Shares of Sugar Confectionery: % Value 2019-2023 Table 7 LBN Brand Shares of Sugar Confectionery: % Value 2020-2023 Table 8 Distribution of Sugar Confectionery by Format: % Value 2018-2023 Table 9 Forecast Sales of Sugar Confectionery by Category: Volume 2023-2028 Table 10 Forecast Sales of Sugar Confectionery by Category: Value 2023-2028 Table 11 Forecast Sales of Sugar Confectionery by Category: % Volume Growth 2023-2028 Table 12 Forecast Sales of Sugar Confectionery by Category: % Value Growth 2023-2028 SNACKS IN CHINA EXECUTIVE SUMMARY Snacks in 2023: The big picture Key trends in 2023 Competitive landscape Channel developments What next for snacks? MARKET DATA Table 13 Sales of Snacks by Category: Volume 2018-2023 Table 14 Sales of Snacks by Category: Value 2018-2023 Table 15 Sales of Snacks by Category: % Volume Growth 2018-2023 Table 16 Sales of Snacks by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 17 NBO Company Shares of Snacks: % Value 2019-2023 Table 18 LBN Brand Shares of Snacks: % Value 2020-2023 Table 19 Penetration of Private Label by Category: % Value 2018-2023 Table 20 Distribution of Snacks by Format: % Value 2018-2023 Table 21 Forecast Sales of Snacks by Category: Volume 2023-2028 Table 22 Forecast Sales of Snacks by Category: Value 2023-2028 Table 23 Forecast Sales of Snacks by Category: % Volume Growth 2023-2028 Table 24 Forecast Sales of Snacks by Category: % Value Growth 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 2 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート
Euromonitor International社のスナック分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(sugar)の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |