中国のスイートビスケット、スナックバー、フルーツスナックSweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks in China 2023年、中国のスイートビスケット、スナックバー、フルーツスナックは、小売の現行金額ベースでは2022年の穏やかな落ち込みから完全に回復すると予想される。金額ベースの売上高の半分以上を占めるスイート・ビ... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリー2023年、中国のスイートビスケット、スナックバー、フルーツスナックは、小売の現行金額ベースでは2022年の穏やかな落ち込みから完全に回復すると予想される。金額ベースの売上高の半分以上を占めるスイート・ビスケットは、2023年にはカテゴリー全体と同様の成長率を記録すると予想されるが、この成長率は2021年よりも低くなるとみられ、これは消費者の間食習慣の回復を表しているが、砂糖の使用量を減らすか、使用しないようにする動きによって制限されるためである。フルーツスナックは第2位の規模である。Euromonitor Internationalの中国のスイートビスケット、スナックバー、フルーツスナックレポートは、国レベルの市場に関する詳細な知識を提供し、他では得られない地域の洞察と理解を提供する。2018-2022年の最新小売販売データに加え、主要企業、ブランド、小売店舗を特定し、消費者需要と売上成長の背景にある主要トレンドと人口動態の変化を評価しています。健康とウェルネス、持続可能性、パンデミックからの回復などの主要トレンドが、どのように市場を形成しているか<|Year|>は、2027年までの予測に直接役立ち、市場がどのように変化すると予想されるかを明確に示している:製品範囲:フルーツスナック、スナックバー、スイートビスケット。データ収録範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ本レポートを購入する理由:* スウィートビスケット、スナックバー、フルーツスナック市場の詳細な情報を入手する;* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する;* 競争環境、市場の主要企業、主要ブランドを理解する;* 5年間の予測を使用して、市場がどのように発展すると予測されるかを評価するEuromonitor Internationalは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の実績があります。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。目次Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks in ChinaEuromonitor International June 2023 List Of Contents And Tables SWEET BISCUITS, SNACK BARS AND FRUIT SNACKS IN CHINA KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Sweet biscuits and fruit snacks recover from 2022 declines, but snack bars sees a more significant surge Freeze-dried fruit snacks drives growth in fruit snacks Small packaging continues to be the trend in sweet biscuits in 2023 PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Sweet biscuits, snack bars and fruit snacks set to develop with the health trend The health trend and sensory experiences will drive innovation in fruit snacks Protein/energy bars, filled biscuits and wafers to record solid growth CATEGORY DATA Table 1 Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: Volume 2018-2023 Table 2 Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: Value 2018-2023 Table 3 Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: % Volume Growth 2018-2023 Table 4 Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 5 NBO Company Shares of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks: % Value 2019-2023 Table 6 LBN Brand Shares of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks: % Value 2020-2023 Table 7 NBO Company Shares of Sweet Biscuits: % Value 2019-2023 Table 8 LBN Brand Shares of Sweet Biscuits: % Value 2020-2023 Table 9 NBO Company Shares of Snack Bars: % Value 2019-2023 Table 10 LBN Brand Shares of Snack Bars: % Value 2020-2023 Table 11 NBO Company Shares of Fruit Snacks: % Value 2019-2023 Table 12 LBN Brand Shares of Fruit Snacks: % Value 2020-2023 Table 13 Distribution of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Format: % Value 2018-2023 Table 14 Distribution of Sweet Biscuits by Format: % Value 2018-2023 Table 15 Distribution of Snack Bars by Format: % Value 2018-2023 Table 16 Distribution of Fruit Snacks by Format: % Value 2018-2023 Table 17 Forecast Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: Volume 2023-2028 Table 18 Forecast Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: Value 2023-2028 Table 19 Forecast Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: % Volume Growth 2023-2028 Table 20 Forecast Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: % Value Growth 2023-2028 SNACKS IN CHINA EXECUTIVE SUMMARY Snacks in 2023: The big picture Key trends in 2023 Competitive landscape Channel developments What next for snacks? MARKET DATA Table 21 Sales of Snacks by Category: Volume 2018-2023 Table 22 Sales of Snacks by Category: Value 2018-2023 Table 23 Sales of Snacks by Category: % Volume Growth 2018-2023 Table 24 Sales of Snacks by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 25 NBO Company Shares of Snacks: % Value 2019-2023 Table 26 LBN Brand Shares of Snacks: % Value 2020-2023 Table 27 Penetration of Private Label by Category: % Value 2018-2023 Table 28 Distribution of Snacks by Format: % Value 2018-2023 Table 29 Forecast Sales of Snacks by Category: Volume 2023-2028 Table 30 Forecast Sales of Snacks by Category: Value 2023-2028 Table 31 Forecast Sales of Snacks by Category: % Volume Growth 2023-2028 Table 32 Forecast Sales of Snacks by Category: % Value Growth 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryIn 2023, sweet biscuits, snack bars and fruit snacks in China is expected to witness full recovery from the mild decline seen in 2022 in retail current value terms. Sweet biscuits, which accounts for more than half of value sales, is expected to record a similar growth rate to the overall category in 2023, although this growth rate is set to be lower than in 2021, representing a recovery of consumers’ snacking habits but limited by a push to less or no sugar. Fruit snacks, the second largest cat... Euromonitor International's Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks in China report offers in-depth knowledge of the market at a national level, providing local insight and understanding unavailable elsewhere. In addition to the latest retail sales data 2018-2022, it identifies the leading companies, brands and retail outlets, and assesses the key trends and demographic shifts behind consumer demand and sales growth. How key trends such as health and wellness, sustainability and recovery from the pandemic are shaping the market in <|Year|> directly informs our forecasts to 2027, clearly indicating how the market is expected to change. Product coverage: Fruit Snacks, Snack Bars, Sweet Biscuits. Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data. Why buy this report? * Get a detailed picture of the Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks market; * Pinpoint growth sectors and identify factors driving change; * Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands; * Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop. Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.Table of ContentsSweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks in ChinaEuromonitor International June 2023 List Of Contents And Tables SWEET BISCUITS, SNACK BARS AND FRUIT SNACKS IN CHINA KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Sweet biscuits and fruit snacks recover from 2022 declines, but snack bars sees a more significant surge Freeze-dried fruit snacks drives growth in fruit snacks Small packaging continues to be the trend in sweet biscuits in 2023 PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Sweet biscuits, snack bars and fruit snacks set to develop with the health trend The health trend and sensory experiences will drive innovation in fruit snacks Protein/energy bars, filled biscuits and wafers to record solid growth CATEGORY DATA Table 1 Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: Volume 2018-2023 Table 2 Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: Value 2018-2023 Table 3 Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: % Volume Growth 2018-2023 Table 4 Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 5 NBO Company Shares of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks: % Value 2019-2023 Table 6 LBN Brand Shares of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks: % Value 2020-2023 Table 7 NBO Company Shares of Sweet Biscuits: % Value 2019-2023 Table 8 LBN Brand Shares of Sweet Biscuits: % Value 2020-2023 Table 9 NBO Company Shares of Snack Bars: % Value 2019-2023 Table 10 LBN Brand Shares of Snack Bars: % Value 2020-2023 Table 11 NBO Company Shares of Fruit Snacks: % Value 2019-2023 Table 12 LBN Brand Shares of Fruit Snacks: % Value 2020-2023 Table 13 Distribution of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Format: % Value 2018-2023 Table 14 Distribution of Sweet Biscuits by Format: % Value 2018-2023 Table 15 Distribution of Snack Bars by Format: % Value 2018-2023 Table 16 Distribution of Fruit Snacks by Format: % Value 2018-2023 Table 17 Forecast Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: Volume 2023-2028 Table 18 Forecast Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: Value 2023-2028 Table 19 Forecast Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: % Volume Growth 2023-2028 Table 20 Forecast Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: % Value Growth 2023-2028 SNACKS IN CHINA EXECUTIVE SUMMARY Snacks in 2023: The big picture Key trends in 2023 Competitive landscape Channel developments What next for snacks? MARKET DATA Table 21 Sales of Snacks by Category: Volume 2018-2023 Table 22 Sales of Snacks by Category: Value 2018-2023 Table 23 Sales of Snacks by Category: % Volume Growth 2018-2023 Table 24 Sales of Snacks by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 25 NBO Company Shares of Snacks: % Value 2019-2023 Table 26 LBN Brand Shares of Snacks: % Value 2020-2023 Table 27 Penetration of Private Label by Category: % Value 2018-2023 Table 28 Distribution of Snacks by Format: % Value 2018-2023 Table 29 Forecast Sales of Snacks by Category: Volume 2023-2028 Table 30 Forecast Sales of Snacks by Category: Value 2023-2028 Table 31 Forecast Sales of Snacks by Category: % Volume Growth 2023-2028 Table 32 Forecast Sales of Snacks by Category: % Value Growth 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート
Euromonitor International社のスナック分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(snack)の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |