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冷食肉の世界市場規模調査&予測、タイプ別(スライス冷食肉、非スライス冷食肉)、用途別(スーパーマーケット/ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、個人小売店、オンライン販売、その他)、地域別分析、2023-2030年


Global Cold Meat Market Size study & Forecast, by Type (Sliced Cold Meats, Non-sliced Cold Meats), by Application (Supermarkets/ Hypermarkets, Convenience Stores, Independent Retailers, Online Sales, Others) and Regional Analysis, 2023-2030

世界のコールドミート市場は2022年に約XXX億米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には4.2%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。コールド・ミートとは、調理済みまたは加工済みの食肉製品のことで、... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2023年9月10日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
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200 英語

 

サマリー

世界のコールドミート市場は2022年に約XXX億米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には4.2%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。コールド・ミートとは、調理済みまたは加工済みの食肉製品のことで、通常、さらに調理したり加熱したりする必要なく消費される。これらの食肉は通常、賞味期限を延ばし風味を向上させるため、あらかじめ調理、熟成、燻製されている。コールドミートはスライスされ、冷たいまま、または常温で提供されることが多く、手軽な食事やサンドイッチ、サラダに便利です。コールドミートの例としては、ハム、七面鳥、ローストビーフ、サラミなどの惣菜、ソーセージ、ホットドッグなどがある。市場成長を後押しする要因は、食肉需要の増加とパック詰め食品の需要増加である。

2022年のStatistaによると、食肉市場は2028年までに6億2,200万Kgに達すると予想されており、インドにおける食肉需要の高さを示している。同じ情報源によると、2022年のインドにおける包装食品の推定市場価値は4兆インドルピー以上であった。これは前年に比べ増加した。包装食品の市場価値は、2026年には5兆インドルピー以上に増加する可能性が高い。さらに、オンライン小売や消費者直販チャネル、クリーンラベルや天然素材は、市場にさらなる機会を生み出す可能性がある。しかし、持続可能性と環境への影響、そしてもう一つの要因として、植物性タンパク質や代替肉源のような代替タンパク質との競争が、2023~2030年の予測期間を通じて市場の成長を阻害する。

コールドミートの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、中東・アフリカである。2022年には北米が市場を支配した。この地域の成長は、便利な食品への需要の増加、ライフスタイルの変化、可処分所得の上昇に起因している。さらに、消費者の間で食肉加工品の人気が高まっていることも市場の成長に寄与している。最も急成長している地域はアジア太平洋地域である。アジア太平洋地域は、特に中国やインドなどの国々で人口が急増し、急速に成長しているからである。都市化が進むにつれ、コールドミートを含む便利で加工された食品への需要が高まっている。



本レポートに含まれる主な市場プレイヤー
WHグループ
秦皇島海洋食品有限公司
四川省汇泉缶詰有限公司
チューリップ食品
クラフトハインツ社
シーボードコーポレーション
ホーメルフードコーポレーション
ダニエール社
アップルゲート・ファームズ LLC
クリスティムS.A.

市場における最近の動き
 2022年12月、Hormel FoodsはCrispおよびgoogle cloudと協業し、機能を拡張。クリスププラットフォームを利用し、ホーメルフードは過去とリアルタイムのデータインサイトを共有、活用できるようになる。
 2022年9月、Oklahoma Pork CouncilはSeaboard Foodsと提携し、飢餓対策月間にオクラホマ州の地域フードバンクに豚肉を寄付。
世界のコールドミート市場レポートスコープ:
 過去データ - 2020 - 2021
 推計基準年 - 2022年
 予測期間 - 2023-2030
 レポート対象 - 売上予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、動向
 対象セグメント - タイプ、用途、地域
 地域範囲 - 北米; 欧州; アジア太平洋; 中南米; 中東 & アフリカ
 カスタマイズ範囲 - レポートのカスタマイズは無料(アナリストの作業時間8時間分まで)。国、地域、セグメントスコープ*の追加または変更

本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の市場価値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面の両方を盛り込むよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:

タイプ別
スライス冷食肉
非スライス冷食肉

用途別
スーパーマーケット/ハイパーマーケット
コンビニエンスストア
個人小売店
オンライン販売
その他

地域別

北米
米国
カナダ

ヨーロッパ
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
RoAPAC

ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ

中東・アフリカ
サウジアラビア
南アフリカ
その他の中東・アフリカ

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目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Zinc-Air Battery Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Zinc-Air Battery Market, by Type, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Zinc-Air Battery Market, by Application, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Zinc-Air Battery Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Zinc-Air Battery Market Dynamics
3.1. Zinc-Air Battery Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Growing demand in hearing aids and electronic devices
3.1.1.2. Rising demand for high-energy-density storage solutions
3.1.1.3. Increasing demand for electric vehicles
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Corrosion between electrolyte and anode in zinc-air batteries
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Technological advancement in Zinc-Air Battery
Chapter 4. Global Zinc-Air Battery Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Zinc-Air Battery Market, by Type
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Zinc-Air Battery Market by Type, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Zinc-Air Battery Market Estimates & Forecasts by Type 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Zinc-Air Battery Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Rechargeable
5.4.2. Non-Rechargeable
Chapter 6. Global Zinc-Air Battery Market, by Application
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Zinc-Air Battery Market by Application, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Zinc-Air Battery Market Estimates & Forecasts by Application 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Zinc-Air Battery Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Small Devices
6.4.2. Remote Signalling and Communication
6.4.3. Safety Lamps
6.4.4. Electric Cars
6.4.5. Others
Chapter 7. Global Zinc-Air Battery Market, Regional Analysis
7.1. Top Leading Countries
7.2. Top Emerging Countries
7.3. Zinc-Air Battery Market, Regional Market Snapshot
7.4. North America Zinc-Air Battery Market
7.4.1. U.S. Zinc-Air Battery Market
7.4.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
7.4.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
7.4.2. Canada Zinc-Air Battery Market
7.5. Europe Zinc-Air Battery Market Snapshot
7.5.1. U.K. Zinc-Air Battery Market
7.5.2. Germany Zinc-Air Battery Market
7.5.3. France Zinc-Air Battery Market
7.5.4. Spain Zinc-Air Battery Market
7.5.5. Italy Zinc-Air Battery Market
7.5.6. Rest of Europe Zinc-Air Battery Market
7.6. Asia-Pacific Zinc-Air Battery Market Snapshot
7.6.1. China Zinc-Air Battery Market
7.6.2. India Zinc-Air Battery Market
7.6.3. Japan Zinc-Air Battery Market
7.6.4. Australia Zinc-Air Battery Market
7.6.5. South Korea Zinc-Air Battery Market
7.6.6. Rest of Asia Pacific Zinc-Air Battery Market
7.7. Latin America Zinc-Air Battery Market Snapshot
7.7.1. Brazil Zinc-Air Battery Market
7.7.2. Mexico Zinc-Air Battery Market
7.8. Middle East & Africa Zinc-Air Battery Market
7.8.1. Saudi Arabia Zinc-Air Battery Market
7.8.2. South Africa Zinc-Air Battery Market
7.8.3. Rest of Middle East & Africa Zinc-Air Battery Market

Chapter 8. Competitive Intelligence
8.1. Key Company SWOT Analysis
8.1.1. Company 1
8.1.2. Company 2
8.1.3. Company 3
8.2. Top Market Strategies
8.3. Company Profiles
8.3.1. Electric Fuel Battery Corp
8.3.1.1. Key Information
8.3.1.2. Overview
8.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
8.3.1.4. Product Summary
8.3.1.5. Recent Developments
8.3.2. Revolt Technology Group
8.3.3. ZAF Energy Systems Inc,
8.3.4. Renata SA
8.3.5. Panasonic Corporation
8.3.6. Zhuhai Zhi Li Battery Co. Ltd
8.3.7. Berkshire Hathaway Inc. (Hohmann & Barnard Inc.)
8.3.8. Spectrum Brands Holdings, Inc.
8.3.9. ZincNyx Energy Solutions Inc.
8.3.10. Energizer Holdings Inc
Chapter 9. Research Process
9.1. Research Process
9.1.1. Data Mining
9.1.2. Analysis
9.1.3. Market Estimation
9.1.4. Validation
9.1.5. Publishing
9.2. Research Attributes
9.71. Research Assumption

 

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Summary

Global Cold Meat Market is valued at approximately USD XXX billion in 2022 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 4.2% over the forecast period 2023-2030. Cold meat refers to cooked or processed meat products that are typically consumed without the need for further cooking or heating. These meats are usually pre-cooked, cured, or smoked to extend their shelf life and improve their flavor. Cold meats are often sliced and served cold or at room temperature, making them convenient for quick meals, sandwiches, or salads. Some examples of cold meats include deli meats such as ham, turkey, roast beef, and salami, as well as sausages and hot dogs. The driving factors boosting the market growth are increasing demand for meat and increase demand for packed food.

According to Statista in 2022, the meat market is expected to amount to 6292.00m Kg by 2028 which shows the high demand of meat in India. As per the same source in 2022, the estimated market value of packaged food was over 4 trillion Indian rupees in the India. This was increase as compared to the previous year. The market value of packaged food is likely to increase to more than 5 trillion Indian rupees in 2026. Moreover, online retail and direct-to-consumer channels, clean label and natural ingredients can create more opportunities in the market. However, the sustainability and environmental impact and another factor is competition form alternative protein like plant-based protein and alternative meat substitutes sources stifles market growth throughout the forecast period of 2023-2030.

The key regions considered for the Global Cold Meat Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Middle East & Africa. North America dominated the market in 2022. The growth in the region can be attributed to the increasing demand for convenience foods, changing lifestyles, and rising disposable incomes. Additionally, the growing popularity of processed meat products among consumers is also contributing to the growth of the market. The fastest growing region is the Asia Pacific region as the Asia Pacific region has a large and rapidly growing population, particularly in countries like China and India. As urbanization continues to rise, there is a greater demand for convenient and processed food products, including cold meats.



Major market player included in this report are:
WH Group Limited
Qinhuangdao Ocean Food Co Ltd
Sichuan Province Huiquan Canned Food Co
Tulip Food Company A/S
Kraft Heinz Company
Seaboard Corporation
Hormel Food Corporation
Daniele Inc
Applegate Farms LLC
Cris-Tim S.A

Recent Developments in the Market:
 In December 2022, Hormel Foods collaborates with Crisp and google cloud to expand their capabilities. Using a crisp platform, Hormel Food is able to share and leverage historical and real-time data insights.
 In September 2022, Oklahoma Pork Council Partners with Seaboard Foods to donate pork to regional food bank of Oklahoma for hunger action month.
Global Cold Meat Market Report Scope:
 Historical Data – 2020 - 2021
 Base Year for Estimation – 2022
 Forecast period - 2023-2030
 Report Coverage - Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
 Segments Covered - Type, Application, Region
 Regional Scope - North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Middle East & Africa
 Customization Scope - Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Type:
Sliced Cold Meats
Non-sliced Cold Meats

By Application:
Supermarkets/ Hypermarkets
Convenience Stores
Independent Retailers
Online Sales
Others

By Region:

North America
U.S.
Canada

Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC

Latin America
Brazil
Mexico

Middle East & Africa
Saudi Arabia
South Africa
Rest of Middle East & Africa



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Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Zinc-Air Battery Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Zinc-Air Battery Market, by Type, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Zinc-Air Battery Market, by Application, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Zinc-Air Battery Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Zinc-Air Battery Market Dynamics
3.1. Zinc-Air Battery Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Growing demand in hearing aids and electronic devices
3.1.1.2. Rising demand for high-energy-density storage solutions
3.1.1.3. Increasing demand for electric vehicles
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Corrosion between electrolyte and anode in zinc-air batteries
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Technological advancement in Zinc-Air Battery
Chapter 4. Global Zinc-Air Battery Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Zinc-Air Battery Market, by Type
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Zinc-Air Battery Market by Type, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Zinc-Air Battery Market Estimates & Forecasts by Type 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Zinc-Air Battery Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Rechargeable
5.4.2. Non-Rechargeable
Chapter 6. Global Zinc-Air Battery Market, by Application
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Zinc-Air Battery Market by Application, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Zinc-Air Battery Market Estimates & Forecasts by Application 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Zinc-Air Battery Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Small Devices
6.4.2. Remote Signalling and Communication
6.4.3. Safety Lamps
6.4.4. Electric Cars
6.4.5. Others
Chapter 7. Global Zinc-Air Battery Market, Regional Analysis
7.1. Top Leading Countries
7.2. Top Emerging Countries
7.3. Zinc-Air Battery Market, Regional Market Snapshot
7.4. North America Zinc-Air Battery Market
7.4.1. U.S. Zinc-Air Battery Market
7.4.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
7.4.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
7.4.2. Canada Zinc-Air Battery Market
7.5. Europe Zinc-Air Battery Market Snapshot
7.5.1. U.K. Zinc-Air Battery Market
7.5.2. Germany Zinc-Air Battery Market
7.5.3. France Zinc-Air Battery Market
7.5.4. Spain Zinc-Air Battery Market
7.5.5. Italy Zinc-Air Battery Market
7.5.6. Rest of Europe Zinc-Air Battery Market
7.6. Asia-Pacific Zinc-Air Battery Market Snapshot
7.6.1. China Zinc-Air Battery Market
7.6.2. India Zinc-Air Battery Market
7.6.3. Japan Zinc-Air Battery Market
7.6.4. Australia Zinc-Air Battery Market
7.6.5. South Korea Zinc-Air Battery Market
7.6.6. Rest of Asia Pacific Zinc-Air Battery Market
7.7. Latin America Zinc-Air Battery Market Snapshot
7.7.1. Brazil Zinc-Air Battery Market
7.7.2. Mexico Zinc-Air Battery Market
7.8. Middle East & Africa Zinc-Air Battery Market
7.8.1. Saudi Arabia Zinc-Air Battery Market
7.8.2. South Africa Zinc-Air Battery Market
7.8.3. Rest of Middle East & Africa Zinc-Air Battery Market

Chapter 8. Competitive Intelligence
8.1. Key Company SWOT Analysis
8.1.1. Company 1
8.1.2. Company 2
8.1.3. Company 3
8.2. Top Market Strategies
8.3. Company Profiles
8.3.1. Electric Fuel Battery Corp
8.3.1.1. Key Information
8.3.1.2. Overview
8.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
8.3.1.4. Product Summary
8.3.1.5. Recent Developments
8.3.2. Revolt Technology Group
8.3.3. ZAF Energy Systems Inc,
8.3.4. Renata SA
8.3.5. Panasonic Corporation
8.3.6. Zhuhai Zhi Li Battery Co. Ltd
8.3.7. Berkshire Hathaway Inc. (Hohmann & Barnard Inc.)
8.3.8. Spectrum Brands Holdings, Inc.
8.3.9. ZincNyx Energy Solutions Inc.
8.3.10. Energizer Holdings Inc
Chapter 9. Research Process
9.1. Research Process
9.1.1. Data Mining
9.1.2. Analysis
9.1.3. Market Estimation
9.1.4. Validation
9.1.5. Publishing
9.2. Research Attributes
9.71. Research Assumption

 

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