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高級ワインと蒸留酒の世界市場規模調査&予測、タイプ別(ワイン/シャンパン、蒸留酒)、流通チャネル別(卸売、小売、Eコマース、その他)、地域別分析、2023-2030年


Global Luxury Wines and Spirits Market Size study & Forecast, by Type (Wines/Champagnes, Spirits), by Distribution Channel (Wholesale, Retail, E-Commerce, Others) and Regional Analysis, 2023-2030

世界の高級ワイン・スピリッツ市場は、2022年に約2,436億米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には6.2%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。高級ワイン・スピリッツ市場は、アルコール度数(ABV)3... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2023年9月10日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
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200 英語

 

サマリー

世界の高級ワイン・スピリッツ市場は、2022年に約2,436億米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には6.2%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。高級ワイン・スピリッツ市場は、アルコール度数(ABV)3~40%の高品質アルコール飲料で構成される。ワインや蒸留酒を含むこれらのプレミアム価格の製品は、通常、結婚式、パーティー、社交の場などの特別な機会に消費される。ほとんどの国の政府規制では、消費は17歳以上に制限されている。さらに、これらの飲料は中高年の消費者、特に35~55歳の消費者の間で人気が高まっている。世界の高級ワイン・スピリッツ業界は、高級で個性的な製品に対する需要の高まりによって支えられている。高品質で個性的な商品に対する消費者の関心の高まりが、高級ワイン・スピリッツ市場を牽引している。

高級ワイン・スピリッツ市場の収益の伸びは、富裕層の増加によってもたらされている。2022年のオックスファムの報告書によると、連邦統計局の2019年のドイツの可処分個人所得は5,162億3,000万米ドル(5,045億4,000万ユーロ)で、2022年には5,444億7,000万米ドル(5,321億4,000万ユーロ)に増加する。また、世界銀行によると、メキシコの2016年の一人当たりGDPは8,774.5米ドルと推定されている。また、絶えず成長し、2021年には9,926.4米ドルに達する。予測期間中、高級ワイン・スピリッツ市場は、いくつかの重要な要因によって大きな成長が見込まれる。これらには、バーやパブの増加、ワイン・スピリッツ業界におけるプレミアム化の傾向、消費者の生活水準の向上などが含まれる。しかし、高級ワイン・スピリッツ市場には、その成長を阻害する要因もある。これには、アルコール消費と流通に関する政府の厳しい規制が含まれ、市場の拡大を制限する可能性がある。さらに、高級ワインや蒸留酒に対する高い輸入関税や物品税は製品コストを上昇させ、特定の消費者層にとっては手が届きにくいものとなる可能性がある。

高級ワイン・スピリッツの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、中東・アフリカである。欧州が市場を支配しており、予測期間2023-2030年においても大きな成長が見込まれている。欧州の高級ワイン・スピリッツ市場は確立されており、比較的均一で、市場浸透度が高いためである。カンパリ、バカルディ、ペルノ・リシャール、ディアジオといった主要企業が市場を支配している。欧州における高級ワインと蒸留酒の需要は、消費者の可処分所得の大幅な増加に牽引された、進化するライフスタイルによって支えられている。一方、アジア太平洋地域は、ホスピタリティセクターの成長、人口の増加、バー、パブ、ホテルの増加により、最も高いCAGRで成長すると推定される。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通り:
ディアジオ・ピーエルシー
HITEJINRO株式会社
サントリーホールディングス
ダヴィデ・カンパリ・ミラノN.V.
ブラウン・フォーマン社
ペルノ・リカール
LVMH
タイ・ビバレッジ・パブリック社
バヤデラグループ
バカルディ・リミテッド

市場における最近の動き
 2023年1月、Diageo plc.は最近、フィリピンの超高級ダークラムであるDon Papa Rumの買収に関する発表を行った。この戦略的な動きは、ディアジオのポートフォリオを強化・多様化し、既存のラム酒シリーズに補完的な付加価値を提供することを目的としている。
 2022年11月、ディアジオplc.は米国テキサスを拠点とする有名なスーパープレミアムウイスキー蒸留所であるバルコンズ蒸留所の買収を成功裏に完了した。この買収は、ディアジオがそのポートフォリオを拡大し、ウイスキー市場におけるプレゼンスを強化するためにとった戦略的ステップである。
世界の高級ワインとスピリッツ市場レポートスコープ:
 過去データ - 2020 - 2021
 推計基準年 - 2022年
 予測期間 - 2023-2030
 レポート対象 - 売上予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、動向
 対象セグメント - タイプ、流通チャネル、地域
 地域範囲 - 北米; 欧州; アジア太平洋; 中南米; 中東・アフリカ
 カスタマイズ範囲 - レポートのカスタマイズは無料(アナリストの作業時間8時間分まで)。国、地域、セグメントスコープ*の追加または変更

本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の市場価値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面の両方を盛り込むよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:

タイプ別
ワイン/シャンパン
スピリッツ

流通チャネル別
卸売
小売
Eコマース
その他

地域別

北米
米国
カナダ

ヨーロッパ
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
RoAPAC

ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ

中東・アフリカ
サウジアラビア
南アフリカ
その他の中東・アフリカ

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目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Zinc-Air Battery Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Zinc-Air Battery Market, by Type, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Zinc-Air Battery Market, by Application, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Zinc-Air Battery Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Zinc-Air Battery Market Dynamics
3.1. Zinc-Air Battery Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Growing demand in hearing aids and electronic devices
3.1.1.2. Rising demand for high-energy-density storage solutions
3.1.1.3. Increasing demand for electric vehicles
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Corrosion between electrolyte and anode in zinc-air batteries
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Technological advancement in Zinc-Air Battery
Chapter 4. Global Zinc-Air Battery Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Zinc-Air Battery Market, by Type
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Zinc-Air Battery Market by Type, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Zinc-Air Battery Market Estimates & Forecasts by Type 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Zinc-Air Battery Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Rechargeable
5.4.2. Non-Rechargeable
Chapter 6. Global Zinc-Air Battery Market, by Application
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Zinc-Air Battery Market by Application, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Zinc-Air Battery Market Estimates & Forecasts by Application 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Zinc-Air Battery Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Small Devices
6.4.2. Remote Signalling and Communication
6.4.3. Safety Lamps
6.4.4. Electric Cars
6.4.5. Others
Chapter 7. Global Zinc-Air Battery Market, Regional Analysis
7.1. Top Leading Countries
7.2. Top Emerging Countries
7.3. Zinc-Air Battery Market, Regional Market Snapshot
7.4. North America Zinc-Air Battery Market
7.4.1. U.S. Zinc-Air Battery Market
7.4.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
7.4.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
7.4.2. Canada Zinc-Air Battery Market
7.5. Europe Zinc-Air Battery Market Snapshot
7.5.1. U.K. Zinc-Air Battery Market
7.5.2. Germany Zinc-Air Battery Market
7.5.3. France Zinc-Air Battery Market
7.5.4. Spain Zinc-Air Battery Market
7.5.5. Italy Zinc-Air Battery Market
7.5.6. Rest of Europe Zinc-Air Battery Market
7.6. Asia-Pacific Zinc-Air Battery Market Snapshot
7.6.1. China Zinc-Air Battery Market
7.6.2. India Zinc-Air Battery Market
7.6.3. Japan Zinc-Air Battery Market
7.6.4. Australia Zinc-Air Battery Market
7.6.5. South Korea Zinc-Air Battery Market
7.6.6. Rest of Asia Pacific Zinc-Air Battery Market
7.7. Latin America Zinc-Air Battery Market Snapshot
7.7.1. Brazil Zinc-Air Battery Market
7.7.2. Mexico Zinc-Air Battery Market
7.8. Middle East & Africa Zinc-Air Battery Market
7.8.1. Saudi Arabia Zinc-Air Battery Market
7.8.2. South Africa Zinc-Air Battery Market
7.8.3. Rest of Middle East & Africa Zinc-Air Battery Market

Chapter 8. Competitive Intelligence
8.1. Key Company SWOT Analysis
8.1.1. Company 1
8.1.2. Company 2
8.1.3. Company 3
8.2. Top Market Strategies
8.3. Company Profiles
8.3.1. Electric Fuel Battery Corp
8.3.1.1. Key Information
8.3.1.2. Overview
8.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
8.3.1.4. Product Summary
8.3.1.5. Recent Developments
8.3.2. Revolt Technology Group
8.3.3. ZAF Energy Systems Inc,
8.3.4. Renata SA
8.3.5. Panasonic Corporation
8.3.6. Zhuhai Zhi Li Battery Co. Ltd
8.3.7. Berkshire Hathaway Inc. (Hohmann & Barnard Inc.)
8.3.8. Spectrum Brands Holdings, Inc.
8.3.9. ZincNyx Energy Solutions Inc.
8.3.10. Energizer Holdings Inc
Chapter 9. Research Process
9.1. Research Process
9.1.1. Data Mining
9.1.2. Analysis
9.1.3. Market Estimation
9.1.4. Validation
9.1.5. Publishing
9.2. Research Attributes
9.57. Research Assumption

 

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Summary

Global Luxury Wines and Spirits Market is valued at approximately USD 243.6 billion in 2022 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 6.2% over the forecast period 2023-2030. The luxury wines and spirits market comprise high-quality alcoholic beverages with alcohol by volume (ABV) ranging from 3 to 40%. These premium-priced products, including wines and distilled spirits, are typically consumed during special occasions such as weddings, parties, and social gatherings. Government regulations in most countries restrict their consumption to individuals aged 17 and above. Moreover, these beverages are gaining popularity among middle-aged consumers, specifically those between the ages of 35 and 55. The global luxury wines and spirits industry is propelled by the increasing demand for premium and distinctive products. Consumers' growing interest in high-quality and unique goods drives the market for luxury wines and spirits.

The growth in the luxury wines and spirits market revenue is driven by the rising number of high-net-worth individuals. According to a report by Oxfam in 2022, As per the Federal Statistical Office, in 2019, disposable personal income in Germany accounted for USD 516.23 billion (EUR 504.54 billion) and the amount increases and reach to USD 544.47 billion (EUR 532.14 billion) in the year 2022. Also, according to The World Bank, in Mexico, the GDP per capita was estimated to be account for USD 8,774.5 in 2016. Also, it is constantly growing and reached USD 9,926.4 by the year 2021. Throughout the forecast period, the luxury wines, and spirits market are expected to witness significant growth driven by several key factors. These include the increasing number of bars and pubs, the trend of premiumization within the wines and spirits industry, and the rising living standards of consumers. However, the luxury wines and spirits market also faces certain restraints that can impede its growth. These include strict government regulations on alcohol consumption and distribution, which can limit market expansion. Additionally, high import and excise duties on luxury wines and spirits can increase product costs, making them less affordable for certain consumer segments.

The key regions considered for the Global Luxury Wines and Spirits Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Middle East & Africa. Europe dominated the market and is also expected to grow significantly during the forecast period 2023-2030. As the European market for luxury wines and spirits is well-established and relatively uniform, with a high level of market penetration. Leading key players such as Campari, Bacardi, Pernod Richard, and Diageo dominate the market. The demand for luxury wines and spirits in Europe is bolstered by evolving lifestyles, driven by a significant increase in disposable income among consumers. Whereas, Asia Pacific is estimated to grow at the highest CAGR owing to the growth of the hospitality sector, increasing population, and increasing number of bars, pubs, and hotels.

Major market players included in this report are:
Diageo plc.
HITEJINRO Co., Ltd.
Suntory Holdings Limited
Davide Campari-Milano N.V.
Brown-Forman Corporation
Pernod Ricard
LVMH
Thai Beverage Pubilc Company Limited
Bayadera Group
Bacardi Limited

Recent Developments in the Market:
 In January 2023, Diageo plc. recently made an announcement regarding the acquisition of Don Papa Rum, a super-premium dark rum from the Philippines. This strategic move aims to enhance and diversify Diageo's portfolio, providing a complementary addition to its existing range of rums.
 In November 2022, Diageo plc. successfully completed the acquisition of Balcones Distilling, a renowned super premium whisky distiller based in Texas, USA. This acquisition is a strategic step taken by Diageo to expand its portfolio and strengthen its presence in the whisky market.
Global Luxury Wines and Spirits Market Report Scope:
 Historical Data – 2020 - 2021
 Base Year for Estimation – 2022
 Forecast period - 2023-2030
 Report Coverage - Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
 Segments Covered - Type, Distribution Channel, Region
 Regional Scope - North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Middle East & Africa
 Customization Scope - Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Type:
Wines/Champagnes
Spirits

By Distribution Channel:
Wholesale
Retail
E-Commerce
Others

By Region:

North America
U.S.
Canada

Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC

Latin America
Brazil
Mexico

Middle East & Africa
Saudi Arabia
South Africa
Rest of Middle East & Africa



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Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Zinc-Air Battery Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Zinc-Air Battery Market, by Type, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Zinc-Air Battery Market, by Application, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Zinc-Air Battery Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Zinc-Air Battery Market Dynamics
3.1. Zinc-Air Battery Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Growing demand in hearing aids and electronic devices
3.1.1.2. Rising demand for high-energy-density storage solutions
3.1.1.3. Increasing demand for electric vehicles
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Corrosion between electrolyte and anode in zinc-air batteries
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Technological advancement in Zinc-Air Battery
Chapter 4. Global Zinc-Air Battery Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Zinc-Air Battery Market, by Type
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Zinc-Air Battery Market by Type, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Zinc-Air Battery Market Estimates & Forecasts by Type 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Zinc-Air Battery Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Rechargeable
5.4.2. Non-Rechargeable
Chapter 6. Global Zinc-Air Battery Market, by Application
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Zinc-Air Battery Market by Application, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Zinc-Air Battery Market Estimates & Forecasts by Application 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Zinc-Air Battery Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Small Devices
6.4.2. Remote Signalling and Communication
6.4.3. Safety Lamps
6.4.4. Electric Cars
6.4.5. Others
Chapter 7. Global Zinc-Air Battery Market, Regional Analysis
7.1. Top Leading Countries
7.2. Top Emerging Countries
7.3. Zinc-Air Battery Market, Regional Market Snapshot
7.4. North America Zinc-Air Battery Market
7.4.1. U.S. Zinc-Air Battery Market
7.4.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
7.4.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
7.4.2. Canada Zinc-Air Battery Market
7.5. Europe Zinc-Air Battery Market Snapshot
7.5.1. U.K. Zinc-Air Battery Market
7.5.2. Germany Zinc-Air Battery Market
7.5.3. France Zinc-Air Battery Market
7.5.4. Spain Zinc-Air Battery Market
7.5.5. Italy Zinc-Air Battery Market
7.5.6. Rest of Europe Zinc-Air Battery Market
7.6. Asia-Pacific Zinc-Air Battery Market Snapshot
7.6.1. China Zinc-Air Battery Market
7.6.2. India Zinc-Air Battery Market
7.6.3. Japan Zinc-Air Battery Market
7.6.4. Australia Zinc-Air Battery Market
7.6.5. South Korea Zinc-Air Battery Market
7.6.6. Rest of Asia Pacific Zinc-Air Battery Market
7.7. Latin America Zinc-Air Battery Market Snapshot
7.7.1. Brazil Zinc-Air Battery Market
7.7.2. Mexico Zinc-Air Battery Market
7.8. Middle East & Africa Zinc-Air Battery Market
7.8.1. Saudi Arabia Zinc-Air Battery Market
7.8.2. South Africa Zinc-Air Battery Market
7.8.3. Rest of Middle East & Africa Zinc-Air Battery Market

Chapter 8. Competitive Intelligence
8.1. Key Company SWOT Analysis
8.1.1. Company 1
8.1.2. Company 2
8.1.3. Company 3
8.2. Top Market Strategies
8.3. Company Profiles
8.3.1. Electric Fuel Battery Corp
8.3.1.1. Key Information
8.3.1.2. Overview
8.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
8.3.1.4. Product Summary
8.3.1.5. Recent Developments
8.3.2. Revolt Technology Group
8.3.3. ZAF Energy Systems Inc,
8.3.4. Renata SA
8.3.5. Panasonic Corporation
8.3.6. Zhuhai Zhi Li Battery Co. Ltd
8.3.7. Berkshire Hathaway Inc. (Hohmann & Barnard Inc.)
8.3.8. Spectrum Brands Holdings, Inc.
8.3.9. ZincNyx Energy Solutions Inc.
8.3.10. Energizer Holdings Inc
Chapter 9. Research Process
9.1. Research Process
9.1.1. Data Mining
9.1.2. Analysis
9.1.3. Market Estimation
9.1.4. Validation
9.1.5. Publishing
9.2. Research Attributes
9.57. Research Assumption

 

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