世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

クッキーの世界市場規模調査、製品タイプ別(バークッキー、成型クッキー、ロールクッキー、その他)、流通チャネル別(オンライン、オフライン)、地域別予測 2022-2028


Global Cookies Market Size study, By Product Type (Bar Cookies, Molded Cookies, Rolled Cookies, Others), By Distribution Channel (Online, Offline), and Regional Forecasts 2022-2028

世界のクッキー市場は、2021年に約XXX万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年にはXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。クッキーは、小麦粉、砂糖、液体、脂肪で作られる、一般的に小さく、平ら... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2022年7月11日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

世界のクッキー市場は、2021年に約XXX万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年にはXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。クッキーは、小麦粉、砂糖、液体、脂肪で作られる、一般的に小さく、平らで、甘い焼き菓子またはデザートである。また、レーズン、オーツ麦、チョコレートチップ、ナッツなど、様々な香味料が含まれており、独特の風味を楽しむことができる。すぐに食べられるスナックへの需要の高まり、労働人口の増加、ギフトの代替品としての製品人気の高まり、および様々な香味料を使用した健康的で低コレステロールのクッキーの導入が、世界的に高い市場需要を目撃する主要因として機能しています。例えば、2020年1月、The Campbell Soup Co.は、グルテンフリーセグメント向けに、Pepperidge FarmブランドでグルテンフリーのFarmhouse Thin and Crispy milk chocolate chip cookiesとButter crisp cookiesを発売すると宣言しています。同様に、2021 年 8 月には、Mondelez International がオンラインプラットフォームの MissFresh とパートナーシップ契約を結び、同社の砂糖不使用のサンドイッチクッキーの新シリーズ Oreo Zero- を中国全土に紹介しました。このように、製品の発売やM&Aなど、多くの戦略的アクションがクッキーの需要を急増させ、世界的な市場の成長を後押ししています。しかし、代替品の入手や原材料価格の変動が、2022-2028年の予測期間における市場の成長を妨げています。また、新興国での可処分所得の増加や紅茶・コーヒーショップの増加が、予測期間中の市場需要の触媒として作用すると予想されます。

クッキーの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。北米は、労働人口の間におけるスナック需要の急増と、健康志向の人々のためのオートミールのような健康的なクッキーの導入により、市場シェアの面で世界の主要地域となっています。一方、アジア太平洋地域は、予測期間2022-2028年にかけて最も高いCAGRを示すと予測されています。可処分所得の増加や人々のライフスタイルの変化などの要因が、アジア太平洋地域のクッキー市場に有利な成長見通しをもたらすと考えられます。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
ケロッグ・カンパニー(The Kellogg Company
Nestlé S.A.
クラフトフーズ
ブリタニア・インダストリーズ・リミテッド
ザ・キャンベル・スープ・カンパニー
モンデリーズ・インターナショナルInc.
ダノンS.A.
パールプロダクツプライベートリミテッド
バートンズ・ビスケット・カンパニー
ロータスベーカリーズNV
本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象である各地域・国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:
製品タイプ別
製品タイプ別:バークッキー
モールドクッキー
ロール状クッキー
その他
流通チャネル別
オンライン
オフライン
地域別
北アメリカ
米国
カナダ
ヨーロッパ
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア・パシフィック
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他の地域

さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです:

過去年 - 2018年、2019年、2020年
基準年 - 2021年
予測期間 - 2022年~2028年

市場調査におけるクッキーの世界市場のターゲットオーディエンス

主要なコンサルティング会社およびアドバイザーの方々
大企業、中堅企業、中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家







ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Million)
1.2.1. Cookies Market, by Region, 2020-2028 (USD Million)
1.2.2. Cookies Market, by Product Type, 2020-2028 (USD Million)
1.2.3. Cookies Market, by Distribution Channel, 2020-2028 (USD Million)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Cookies Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Cookies Market Dynamics
3.1. Cookies Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Surging demand for ready-to-eat snacks
3.1.1.2. Introduction of healthy and low cholesterol cookies with various flavoring agents
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Availability of substitute products
3.1.2.2. Volatility in the price of raw materials
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Increasing disposable income across emerging economies
3.1.3.2. Growing number of tea and coffee shops
Chapter 4. Global Cookies Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario
Chapter 6. Global Cookies Market, by Product Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Cookies Market by Product Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Cookies Market Estimates & Forecasts by Product Type, 2018-2028 (USD Million)
6.4. Cookies Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Bar Cookies
6.4.2. Molded Cookies
6.4.3. Rolled Cookies
6.4.4. Others
Chapter 7. Global Cookies Market, by Distribution Channel
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Cookies Market by Distribution Channel, Performance – Potential Analysis
7.3. Global Cookies Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel, 2018-2028 (USD Million)
7.4. Cookies Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Online
7.4.2. Offline
Chapter 8. Global Cookies Market, Regional Analysis
8.1. Cookies Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Cookies Market
8.2.1. U.S. Cookies Market
8.2.1.1. Product Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
8.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
8.2.2. Canada Cookies Market
8.3. Europe Cookies Market Snapshot
8.3.1. U.K. Cookies Market
8.3.2. Germany Cookies Market
8.3.3. France Cookies Market
8.3.4. Spain Cookies Market
8.3.5. Italy Cookies Market
8.3.6. Rest of Europe Cookies Market
8.4. Asia-Pacific Cookies Market Snapshot
8.4.1. China Cookies Market
8.4.2. India Cookies Market
8.4.3. Japan Cookies Market
8.4.4. Australia Cookies Market
8.4.5. South Korea Cookies Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Cookies Market
8.5. Latin America Cookies Market Snapshot
8.5.1. Brazil Cookies Market
8.5.2. Mexico Cookies Market
8.6. Rest of The World Cookies Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. The Kellogg Company
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. Nestlé S.A.
9.2.3. Kraft Foods
9.2.4. Britannia Industries Ltd.
9.2.5. The Campbell Soup Company
9.2.6. Mondelez International, Inc.
9.2.7. Danone S.A
9.2.8. Parle Products Private Limited
9.2.9. Burton's Biscuit Company
9.2.10. Lotus Bakeries NV
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Cookies Market is valued at approximately USDXX million in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX% over the forecast period 2022-2028. A cookie is a typically small, flat, and sweet baked snack or dessert that is made with flour, sugar, liquid, and fat. It also includes various flavoring agents such as raisins, oats, chocolate chips, nuts, etc. to give an exclusive taste. The surging demand for ready-to-eat snacks, increasing working population, growing product popularity as gifting alternative, along with the introduction of healthy and low cholesterol cookies with various flavoring agents are acting as primary factors witnessing higher market demand worldwide. For instance, in January 2020, The Campbell Soup Co. declares the launch of gluten-free Farmhouse Thin and Crispy milk chocolate chip cookies and butter crisp cookies under its Pepperidge Farm brand for the gluten-free segment. Similarly, in August 2021, Mondelez International entered into a partnership agreement with MissFresh- an online platform, to introduce the company’s Oreo Zero- a new range of sugar-free sandwich cookies across China. Thereby, a rising number of strategic actions such as product launches, mergers & acquisitions, and many others are soaring the demand for cookies, which is bolstering the market growth around the world. However, the availability of substitute products and volatility in the price of raw materials hinders the growth of the market over the forecast period of 2022-2028. Also, the increasing disposable income across emerging economies and a growing number of tea and coffee shops are anticipated to act as catalyzing factors for the market demand during the forecast period.

The key regions considered for the global Cookies Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and the Rest of the World. North America is the leading region across the world in terms of market share owing to the surging demand for snacks among working population and introduction of healthy cookies like oatmeal for health-conscious individuals. Whereas, Asia-Pacific is anticipated to exhibit the highest CAGR over the forecast period 2022-2028. Factors such as the increasing disposable income, as well as changing lifestyle of the population, would create lucrative growth prospects for the Cookies Market across the Asia-Pacific region.

Major market players included in this report are:
The Kellogg Company
Nestlé S.A.
Kraft Foods
Britannia Industries Ltd.
The Campbell Soup Company
Mondelez International, Inc.
Danone S.A
Parle Products Private Limited
Burton's Biscuit Company
Lotus Bakeries NV
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Product Type:
Bar Cookies
Molded Cookies
Rolled Cookies
Others
By Distribution Channel:
Online
Offline
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World

Furthermore, years considered for the study are as follows:

Historical year – 2018, 2019, 2020
Base year – 2021
Forecast period – 2022 to 2028

Target Audience of the Global Cookies Market in Market Study:

Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors







ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Million)
1.2.1. Cookies Market, by Region, 2020-2028 (USD Million)
1.2.2. Cookies Market, by Product Type, 2020-2028 (USD Million)
1.2.3. Cookies Market, by Distribution Channel, 2020-2028 (USD Million)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Cookies Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Cookies Market Dynamics
3.1. Cookies Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Surging demand for ready-to-eat snacks
3.1.1.2. Introduction of healthy and low cholesterol cookies with various flavoring agents
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Availability of substitute products
3.1.2.2. Volatility in the price of raw materials
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Increasing disposable income across emerging economies
3.1.3.2. Growing number of tea and coffee shops
Chapter 4. Global Cookies Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario
Chapter 6. Global Cookies Market, by Product Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Cookies Market by Product Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Cookies Market Estimates & Forecasts by Product Type, 2018-2028 (USD Million)
6.4. Cookies Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Bar Cookies
6.4.2. Molded Cookies
6.4.3. Rolled Cookies
6.4.4. Others
Chapter 7. Global Cookies Market, by Distribution Channel
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Cookies Market by Distribution Channel, Performance – Potential Analysis
7.3. Global Cookies Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel, 2018-2028 (USD Million)
7.4. Cookies Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Online
7.4.2. Offline
Chapter 8. Global Cookies Market, Regional Analysis
8.1. Cookies Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Cookies Market
8.2.1. U.S. Cookies Market
8.2.1.1. Product Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
8.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
8.2.2. Canada Cookies Market
8.3. Europe Cookies Market Snapshot
8.3.1. U.K. Cookies Market
8.3.2. Germany Cookies Market
8.3.3. France Cookies Market
8.3.4. Spain Cookies Market
8.3.5. Italy Cookies Market
8.3.6. Rest of Europe Cookies Market
8.4. Asia-Pacific Cookies Market Snapshot
8.4.1. China Cookies Market
8.4.2. India Cookies Market
8.4.3. Japan Cookies Market
8.4.4. Australia Cookies Market
8.4.5. South Korea Cookies Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Cookies Market
8.5. Latin America Cookies Market Snapshot
8.5.1. Brazil Cookies Market
8.5.2. Mexico Cookies Market
8.6. Rest of The World Cookies Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. The Kellogg Company
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. Nestlé S.A.
9.2.3. Kraft Foods
9.2.4. Britannia Industries Ltd.
9.2.5. The Campbell Soup Company
9.2.6. Mondelez International, Inc.
9.2.7. Danone S.A
9.2.8. Parle Products Private Limited
9.2.9. Burton's Biscuit Company
9.2.10. Lotus Bakeries NV
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Bizwit Research & Consulting LLP 社の最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(distribution channel)の最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/10/31 10:26

154.64 円

168.23 円

203.01 円

ページTOPに戻る