クッキーの世界市場規模調査、製品タイプ別(バークッキー、成型クッキー、ロールクッキー、その他)、流通チャネル別(オンライン、オフライン)、地域別予測 2022-2028Global Cookies Market Size study, By Product Type (Bar Cookies, Molded Cookies, Rolled Cookies, Others), By Distribution Channel (Online, Offline), and Regional Forecasts 2022-2028 世界のクッキー市場は、2021年に約XXX万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年にはXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。クッキーは、小麦粉、砂糖、液体、脂肪で作られる、一般的に小さく、平ら... もっと見る
サマリー世界のクッキー市場は、2021年に約XXX万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年にはXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。クッキーは、小麦粉、砂糖、液体、脂肪で作られる、一般的に小さく、平らで、甘い焼き菓子またはデザートである。また、レーズン、オーツ麦、チョコレートチップ、ナッツなど、様々な香味料が含まれており、独特の風味を楽しむことができる。すぐに食べられるスナックへの需要の高まり、労働人口の増加、ギフトの代替品としての製品人気の高まり、および様々な香味料を使用した健康的で低コレステロールのクッキーの導入が、世界的に高い市場需要を目撃する主要因として機能しています。例えば、2020年1月、The Campbell Soup Co.は、グルテンフリーセグメント向けに、Pepperidge FarmブランドでグルテンフリーのFarmhouse Thin and Crispy milk chocolate chip cookiesとButter crisp cookiesを発売すると宣言しています。同様に、2021 年 8 月には、Mondelez International がオンラインプラットフォームの MissFresh とパートナーシップ契約を結び、同社の砂糖不使用のサンドイッチクッキーの新シリーズ Oreo Zero- を中国全土に紹介しました。このように、製品の発売やM&Aなど、多くの戦略的アクションがクッキーの需要を急増させ、世界的な市場の成長を後押ししています。しかし、代替品の入手や原材料価格の変動が、2022-2028年の予測期間における市場の成長を妨げています。また、新興国での可処分所得の増加や紅茶・コーヒーショップの増加が、予測期間中の市場需要の触媒として作用すると予想されます。クッキーの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。北米は、労働人口の間におけるスナック需要の急増と、健康志向の人々のためのオートミールのような健康的なクッキーの導入により、市場シェアの面で世界の主要地域となっています。一方、アジア太平洋地域は、予測期間2022-2028年にかけて最も高いCAGRを示すと予測されています。可処分所得の増加や人々のライフスタイルの変化などの要因が、アジア太平洋地域のクッキー市場に有利な成長見通しをもたらすと考えられます。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: ケロッグ・カンパニー(The Kellogg Company Nestlé S.A. クラフトフーズ ブリタニア・インダストリーズ・リミテッド ザ・キャンベル・スープ・カンパニー モンデリーズ・インターナショナルInc. ダノンS.A. パールプロダクツプライベートリミテッド バートンズ・ビスケット・カンパニー ロータスベーカリーズNV 本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象である各地域・国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する: 製品タイプ別 製品タイプ別:バークッキー モールドクッキー ロール状クッキー その他 流通チャネル別 オンライン オフライン 地域別 北アメリカ 米国 カナダ ヨーロッパ 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア・パシフィック 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他の地域 さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです: 過去年 - 2018年、2019年、2020年 基準年 - 2021年 予測期間 - 2022年~2028年 市場調査におけるクッキーの世界市場のターゲットオーディエンス 主要なコンサルティング会社およびアドバイザーの方々 大企業、中堅企業、中小企業 ベンチャーキャピタル 付加価値再販業者(VAR) サードパーティナレッジプロバイダー 投資銀行家 投資家 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Million) 1.2.1. Cookies Market, by Region, 2020-2028 (USD Million) 1.2.2. Cookies Market, by Product Type, 2020-2028 (USD Million) 1.2.3. Cookies Market, by Distribution Channel, 2020-2028 (USD Million) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Cookies Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Cookies Market Dynamics 3.1. Cookies Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Surging demand for ready-to-eat snacks 3.1.1.2. Introduction of healthy and low cholesterol cookies with various flavoring agents 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Availability of substitute products 3.1.2.2. Volatility in the price of raw materials 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Increasing disposable income across emerging economies 3.1.3.2. Growing number of tea and coffee shops Chapter 4. Global Cookies Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario Chapter 6. Global Cookies Market, by Product Type 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Cookies Market by Product Type, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Cookies Market Estimates & Forecasts by Product Type, 2018-2028 (USD Million) 6.4. Cookies Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Bar Cookies 6.4.2. Molded Cookies 6.4.3. Rolled Cookies 6.4.4. Others Chapter 7. Global Cookies Market, by Distribution Channel 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Cookies Market by Distribution Channel, Performance – Potential Analysis 7.3. Global Cookies Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel, 2018-2028 (USD Million) 7.4. Cookies Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Online 7.4.2. Offline Chapter 8. Global Cookies Market, Regional Analysis 8.1. Cookies Market, Regional Market Snapshot 8.2. North America Cookies Market 8.2.1. U.S. Cookies Market 8.2.1.1. Product Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 8.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 8.2.2. Canada Cookies Market 8.3. Europe Cookies Market Snapshot 8.3.1. U.K. Cookies Market 8.3.2. Germany Cookies Market 8.3.3. France Cookies Market 8.3.4. Spain Cookies Market 8.3.5. Italy Cookies Market 8.3.6. Rest of Europe Cookies Market 8.4. Asia-Pacific Cookies Market Snapshot 8.4.1. China Cookies Market 8.4.2. India Cookies Market 8.4.3. Japan Cookies Market 8.4.4. Australia Cookies Market 8.4.5. South Korea Cookies Market 8.4.6. Rest of Asia Pacific Cookies Market 8.5. Latin America Cookies Market Snapshot 8.5.1. Brazil Cookies Market 8.5.2. Mexico Cookies Market 8.6. Rest of The World Cookies Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Top Market Strategies 9.2. Company Profiles 9.2.1. The Kellogg Company 9.2.1.1. Key Information 9.2.1.2. Overview 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.2.1.4. Product Summary 9.2.1.5. Recent Developments 9.2.2. Nestlé S.A. 9.2.3. Kraft Foods 9.2.4. Britannia Industries Ltd. 9.2.5. The Campbell Soup Company 9.2.6. Mondelez International, Inc. 9.2.7. Danone S.A 9.2.8. Parle Products Private Limited 9.2.9. Burton's Biscuit Company 9.2.10. Lotus Bakeries NV Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
SummaryGlobal Cookies Market is valued at approximately USDXX million in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX% over the forecast period 2022-2028. A cookie is a typically small, flat, and sweet baked snack or dessert that is made with flour, sugar, liquid, and fat. It also includes various flavoring agents such as raisins, oats, chocolate chips, nuts, etc. to give an exclusive taste. The surging demand for ready-to-eat snacks, increasing working population, growing product popularity as gifting alternative, along with the introduction of healthy and low cholesterol cookies with various flavoring agents are acting as primary factors witnessing higher market demand worldwide. For instance, in January 2020, The Campbell Soup Co. declares the launch of gluten-free Farmhouse Thin and Crispy milk chocolate chip cookies and butter crisp cookies under its Pepperidge Farm brand for the gluten-free segment. Similarly, in August 2021, Mondelez International entered into a partnership agreement with MissFresh- an online platform, to introduce the company’s Oreo Zero- a new range of sugar-free sandwich cookies across China. Thereby, a rising number of strategic actions such as product launches, mergers & acquisitions, and many others are soaring the demand for cookies, which is bolstering the market growth around the world. However, the availability of substitute products and volatility in the price of raw materials hinders the growth of the market over the forecast period of 2022-2028. Also, the increasing disposable income across emerging economies and a growing number of tea and coffee shops are anticipated to act as catalyzing factors for the market demand during the forecast period. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Million) 1.2.1. Cookies Market, by Region, 2020-2028 (USD Million) 1.2.2. Cookies Market, by Product Type, 2020-2028 (USD Million) 1.2.3. Cookies Market, by Distribution Channel, 2020-2028 (USD Million) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Cookies Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Cookies Market Dynamics 3.1. Cookies Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Surging demand for ready-to-eat snacks 3.1.1.2. Introduction of healthy and low cholesterol cookies with various flavoring agents 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Availability of substitute products 3.1.2.2. Volatility in the price of raw materials 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Increasing disposable income across emerging economies 3.1.3.2. Growing number of tea and coffee shops Chapter 4. Global Cookies Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario Chapter 6. Global Cookies Market, by Product Type 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Cookies Market by Product Type, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Cookies Market Estimates & Forecasts by Product Type, 2018-2028 (USD Million) 6.4. Cookies Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Bar Cookies 6.4.2. Molded Cookies 6.4.3. Rolled Cookies 6.4.4. Others Chapter 7. Global Cookies Market, by Distribution Channel 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Cookies Market by Distribution Channel, Performance – Potential Analysis 7.3. Global Cookies Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel, 2018-2028 (USD Million) 7.4. Cookies Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Online 7.4.2. Offline Chapter 8. Global Cookies Market, Regional Analysis 8.1. Cookies Market, Regional Market Snapshot 8.2. North America Cookies Market 8.2.1. U.S. Cookies Market 8.2.1.1. Product Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 8.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 8.2.2. Canada Cookies Market 8.3. Europe Cookies Market Snapshot 8.3.1. U.K. Cookies Market 8.3.2. Germany Cookies Market 8.3.3. France Cookies Market 8.3.4. Spain Cookies Market 8.3.5. Italy Cookies Market 8.3.6. Rest of Europe Cookies Market 8.4. Asia-Pacific Cookies Market Snapshot 8.4.1. China Cookies Market 8.4.2. India Cookies Market 8.4.3. Japan Cookies Market 8.4.4. Australia Cookies Market 8.4.5. South Korea Cookies Market 8.4.6. Rest of Asia Pacific Cookies Market 8.5. Latin America Cookies Market Snapshot 8.5.1. Brazil Cookies Market 8.5.2. Mexico Cookies Market 8.6. Rest of The World Cookies Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Top Market Strategies 9.2. Company Profiles 9.2.1. The Kellogg Company 9.2.1.1. Key Information 9.2.1.2. Overview 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.2.1.4. Product Summary 9.2.1.5. Recent Developments 9.2.2. Nestlé S.A. 9.2.3. Kraft Foods 9.2.4. Britannia Industries Ltd. 9.2.5. The Campbell Soup Company 9.2.6. Mondelez International, Inc. 9.2.7. Danone S.A 9.2.8. Parle Products Private Limited 9.2.9. Burton's Biscuit Company 9.2.10. Lotus Bakeries NV Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(その他)の最新刊レポートBizwit Research & Consulting LLP 社の最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(distribution channel)の最新刊レポート
よくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/10/31 10:26 154.64 円 168.23 円 203.01 円 |