世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

セルフタンニング製品の世界市場規模調査、製品別(ローション、ジェル、その他)、用途別(男性、女性)、流通チャネル別(スーパーマーケット&ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、オンライン)、地域別予測 2022-2028


Global Self-tanning Products Market Size study, by Product (Lotions, Gels, Others) by Application (Men, Women) by Distribution Channel (Supermarkets & Hypermarkets, Convenience Stores, Online) and Regional Forecasts 2022-2028

世界のセルフタンニング製品市場は、2021年に約8億7697万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には4.5%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。過度の日焼けが健康や長期的な美観に及ぼす影響につい... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2022年6月9日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

世界のセルフタンニング製品市場は、2021年に約8億7697万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には4.5%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。過度の日焼けが健康や長期的な美観に及ぼす影響について消費者の意識が高まるにつれ、セルフタンニングソリューションの人気が高まっています。UVAやUVBに広くさらされた結果、皮膚がんの症例が着実に増加しており、こうした機器の需要を後押ししています。COVID-19の流行は、市場に壊滅的な影響を与えた。消費者基盤の大部分はヨーロッパと北米にあり、両地域は流行の影響を大きく受けている。今後、日焼けによる皮膚病などの健康被害が懸念されるため、より多くの需要が見込まれます。ローションやジェルは、定期的に使用するものであるため、最も人気のあるアイテムの一つです。ローションやジェルは、手軽に使える速効性で乾燥肌に対応するほか、「すぐに潤う」「吹き出物ができにくい」「肌がきれいになる」といった効果があります。サンレスタンナーは、紫外線を浴びることなく、日焼けしたような肌を演出する製品です。しかし、2022-2028年の予測期間では、これらの製品の副作用によって市場の成長が妨げられると考えられます。

セルフタンニング製品の世界市場調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。欧州が最大の市場シェアを占めており、これは予測期間中も続くと思われます。セルフタンニング製品に含まれるDHAに関する規制が強化された結果、消費者の好みがオーガニックやナチュラルローションにシフトしており、皮膚への悪影響に関する知識が高まっているためです。2022年から2028年にかけて、アジア太平洋地域が最も急成長する地域市場になると予測されています。アジア太平洋市場は、中国やインドなどの新興市場におけるスキンケアおよび化粧品需要の増加から恩恵を受けると予想されます。これは、新製品の発売数の増加や、皮膚の健康、紫外線の有害な影響、皮膚の状態に対する関心の高まりなどの要因によります。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
エスティ ローダー カンパニーズ Inc.
L'Oréal
株式会社資生堂
サン・トロペ
ユニリーバ
花王株式会社
バイヤスドルフAG
ジョンソン・エンド・ジョンソンサービス株式会社
エイボン・プロダクツ・インク
クラランス


本調査の目的は、近年の様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象地域や国ごとに、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します:
製品別
ローション
ジェル
その他
用途別
男性
女性
流通チャネル別
スーパーマーケット、ハイパーマーケット
コンビニエンスストア
オンライン
地域別
北アメリカ
アメリカ
カナダ
ヨーロッパ
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア・パシフィック
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他の地域

さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです:

過去年 - 2018年、2019年、2020年
基準年 - 2021年
予測期間 - 2022年~2028年

市場調査における世界のセルフタンニング製品市場のターゲットオーディエンス:

主要なコンサルティング会社およびアドバイザーの方々
大企業、中堅企業、中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家


ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Million)
1.2.1. Self-tanning Products Market, by Region, 2020-2028 (USD Million)
1.2.2. Self-tanning Products Market, by Product, 2020-2028 (USD Million)
1.2.3. Self-tanning Products Market, by Application, 2020-2028 (USD Million)
1.2.4. Self-tanning Products Market, by Distribution Channel, 2020-2028 (USD Million)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Self-tanning Products Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Self-tanning Products Market Dynamics
3.1. Self-tanning Products Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Rising preference for healthy and tanned skin, especially among female consumers
3.1.1.2. Growing prevalence of skin diseases, such as skin cancers
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Side effects associated with the products
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Popularity of the online distribution channel
3.1.3.2. Market players developing new Self-tanning Products
Chapter 4. Global Self-tanning Products Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Self-tanning Products Market, by Product
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Self-tanning Products Market by Product, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Self-tanning Products Market Estimates & Forecasts by Product 2018-2028 (USD Million)
6.4. Self-tanning Products Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Lotions
6.4.2. Gels
6.4.3. Others
Chapter 7. Global Self-tanning Products Market, by Application
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Self-tanning Products Market by Application, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Self-tanning Products Market Estimates & Forecasts by Application 2018-2028 (USD Million)
7.4. Self-tanning Products Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Men
7.4.2. Women
Chapter 8. Global Self-tanning Products Market, by Distribution Channel
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Self-tanning Products Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Self-tanning Products Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2018-2028 (USD Million)
8.4. Self-tanning Products Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. SuperMarkets & HyperMarkets
8.4.2. Convenience Stores
8.4.3. Online
Chapter 9. Global Self-tanning Products Market, Regional Analysis
9.1. Self-tanning Products Market, Regional Market Snapshot
9.2. North America Self-tanning Products Market
9.2.1. U.S. Self-tanning Products Market
9.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.1.3. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.2. Canada Self-tanning Products Market
9.3. Europe Self-tanning Products Market Snapshot
9.3.1. U.K. Self-tanning Products Market
9.3.2. Germany Self-tanning Products Market
9.3.3. France Self-tanning Products Market
9.3.4. Spain Self-tanning Products Market
9.3.5. Italy Self-tanning Products Market
9.3.6. Rest of Europe Self-tanning Products Market
9.4. Asia-Pacific Self-tanning Products Market Snapshot
9.4.1. China Self-tanning Products Market
9.4.2. India Self-tanning Products Market
9.4.3. Japan Self-tanning Products Market
9.4.4. Australia Self-tanning Products Market
9.4.5. South Korea Self-tanning Products Market
9.4.6. Rest of Asia Pacific Self-tanning Products Market
9.5. Latin America Self-tanning Products Market Snapshot
9.5.1. Brazil Self-tanning Products Market
9.5.2. Mexico Self-tanning Products Market
9.6. Rest of The World Self-tanning Products Market

Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Top Market Strategies
10.2. Company Profiles
10.2.1. The Estée Lauder Companies Inc.
10.2.1.1. Key Information
10.2.1.2. Overview
10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.2.1.4. Product Summary
10.2.1.5. Recent Developments

10.2.2. L’Oréal
10.2.3. Shiseido Co., Ltd.
10.2.4. St. Tropez
10.2.5. Unilever
10.2.6. Kao Corporation
10.2.7. Beiersdorf AG
10.2.8. Johnson & Johnson Services, Inc.
10.2.9. Avon Products, Inc.
10.2.10. Clarins
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Self-tanning Products Market is valued approximately USD 876.97 million in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 4.5% over the forecast period 2022-2028. As consumers have become more aware of the health and long-term aesthetic repercussions of excessive sun exposure, self-tanning solutions have become more popular. Skin cancer cases are steadily rising as a result of widespread UVA and UVB exposure, which has fueled the demand of such devices. The COVID-19 pandemic has had a devastating effect on the market, as the majority of the consumer base is located in Europe and North America, both of which have been significantly impacted by the epidemic. In the coming years, rising worries about skin illnesses and other health problems related with sun exposure will drive greater demand for such products. Because lotions and gels are regularly administered, they are among the most popular items. Lotions and gels are easy-to-use rapid remedies for addressing dry skin, in addition to benefits such as instant hydration, fewer breakouts, and refreshed skin. Sunless tanners are products that give the skin a tanned appearance without exposing it to damaging ultraviolet (UV) radiation.. However, the market's growth would be hampered by the side effects of these products over the projection period of 2022-2028.

The key regions considered for the global Self-tanning Products Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. Europe had the biggest market share, and this is likely to continue throughout the projection period. Consumer preference has shifted toward organic and natural lotions as a result of greater regulations on DHA in self-tan products, owing to a rising knowledge of its adverse effects on the skin. From 2022 to 2028, Asia Pacific is predicted to be the fastest-growing regional market. The Asia Pacific market is expected to benefit from rising demand for skincare and cosmetic products in emerging markets such as China and India, due to factors such as a growing number of new product launches and rising concerns about skin health, the harmful effects of UV rays, and skin conditions.

Major market player included in this report are:
The Estée Lauder Companies Inc.
L’Oréal
Shiseido Co., Ltd.
St. Tropez
Unilever
Kao Corporation
Beiersdorf AG
Johnson & Johnson Services, Inc.
Avon Products, Inc.
Clarins


The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Product
Lotions
Gels
Others
By Application
Men
Women
By Distribution Channel
Supermarkets & Hypermarkets
Convenience Stores
Online
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World

Furthermore, years considered for the study are as follows:

Historical year – 2018, 2019, 2020
Base year – 2021
Forecast period – 2022 to 2028

Target Audience of the Global Self-tanning Products Market in Market Study:

Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Million)
1.2.1. Self-tanning Products Market, by Region, 2020-2028 (USD Million)
1.2.2. Self-tanning Products Market, by Product, 2020-2028 (USD Million)
1.2.3. Self-tanning Products Market, by Application, 2020-2028 (USD Million)
1.2.4. Self-tanning Products Market, by Distribution Channel, 2020-2028 (USD Million)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Self-tanning Products Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Self-tanning Products Market Dynamics
3.1. Self-tanning Products Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Rising preference for healthy and tanned skin, especially among female consumers
3.1.1.2. Growing prevalence of skin diseases, such as skin cancers
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Side effects associated with the products
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Popularity of the online distribution channel
3.1.3.2. Market players developing new Self-tanning Products
Chapter 4. Global Self-tanning Products Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Self-tanning Products Market, by Product
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Self-tanning Products Market by Product, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Self-tanning Products Market Estimates & Forecasts by Product 2018-2028 (USD Million)
6.4. Self-tanning Products Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Lotions
6.4.2. Gels
6.4.3. Others
Chapter 7. Global Self-tanning Products Market, by Application
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Self-tanning Products Market by Application, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Self-tanning Products Market Estimates & Forecasts by Application 2018-2028 (USD Million)
7.4. Self-tanning Products Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Men
7.4.2. Women
Chapter 8. Global Self-tanning Products Market, by Distribution Channel
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Self-tanning Products Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Self-tanning Products Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2018-2028 (USD Million)
8.4. Self-tanning Products Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. SuperMarkets & HyperMarkets
8.4.2. Convenience Stores
8.4.3. Online
Chapter 9. Global Self-tanning Products Market, Regional Analysis
9.1. Self-tanning Products Market, Regional Market Snapshot
9.2. North America Self-tanning Products Market
9.2.1. U.S. Self-tanning Products Market
9.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.1.3. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.2. Canada Self-tanning Products Market
9.3. Europe Self-tanning Products Market Snapshot
9.3.1. U.K. Self-tanning Products Market
9.3.2. Germany Self-tanning Products Market
9.3.3. France Self-tanning Products Market
9.3.4. Spain Self-tanning Products Market
9.3.5. Italy Self-tanning Products Market
9.3.6. Rest of Europe Self-tanning Products Market
9.4. Asia-Pacific Self-tanning Products Market Snapshot
9.4.1. China Self-tanning Products Market
9.4.2. India Self-tanning Products Market
9.4.3. Japan Self-tanning Products Market
9.4.4. Australia Self-tanning Products Market
9.4.5. South Korea Self-tanning Products Market
9.4.6. Rest of Asia Pacific Self-tanning Products Market
9.5. Latin America Self-tanning Products Market Snapshot
9.5.1. Brazil Self-tanning Products Market
9.5.2. Mexico Self-tanning Products Market
9.6. Rest of The World Self-tanning Products Market

Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Top Market Strategies
10.2. Company Profiles
10.2.1. The Estée Lauder Companies Inc.
10.2.1.1. Key Information
10.2.1.2. Overview
10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.2.1.4. Product Summary
10.2.1.5. Recent Developments

10.2.2. L’Oréal
10.2.3. Shiseido Co., Ltd.
10.2.4. St. Tropez
10.2.5. Unilever
10.2.6. Kao Corporation
10.2.7. Beiersdorf AG
10.2.8. Johnson & Johnson Services, Inc.
10.2.9. Avon Products, Inc.
10.2.10. Clarins
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Bizwit Research & Consulting LLP社の消費者向けグッズ・サービス分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(distribution channel)の最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る