リードマイニング・ソフトウェアの世界市場規模調査、タイプ別(オンプレミス、クラウド型)、用途別(中小企業、大企業)、地域別予測 2022-2028Global Lead Mining Software Market Size study, by Type (On-Premises, Cloud-based), by Application (Small and Medium-sized Enterprises (SMEs), Large Enterprises) and Regional Forecasts 2022-2028 世界のリードマイニングソフトウェア市場は、2021年に約11億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には21.5%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。さまざまな分野の企業がリードマイニング・ソフト... もっと見る
サマリー世界のリードマイニングソフトウェア市場は、2021年に約11億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には21.5%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。さまざまな分野の企業がリードマイニング・ソフトウェアを利用して、セールスコミュニケーション、コンテンツ管理、オンボーディング、トレーニングなどの領域で、セールスおよびマーケティングチームの効率を高めています。営業・マーケティングチームは、リードマイニング・ツールを使って顧客のニーズに合った関連資料を提供することができ、顧客の獲得率を高めることができます。顧客関係管理(CRM)などの既存システムと統合できるソフトウェアの能力、クラウドソーシングやクラウドベースのソリューションの需要が、予測期間中、リードマイニング・ソフトウェアの採用につながっています。インスタンス:2022年のStatistaによると、世界のIoT接続によって生成されるデータ量は、2019年に13.6ゼタバイトを超え、2025年には79ゼタバイトを超えると予想されています。銀行、保険、通信などの著名な分野では、米国、ドイツ、英国が、企業におけるデータ主導の意思決定において世界をリードしています。2020年には、企業はクラウドインフラストラクチャサービスだけに1,295億ドルを費やし、クラウドを収容するデータセンターの機器やソフトウェアには890億ドルを費やすと予想されます。また、競争力の強化やデータの劣化の拡大が、予測期間中の市場成長を高めると考えられます。しかし、ユーザーのデータの安全性とセキュリティが損なわれるため、2022-2028年の予測期間における市場の成長を阻害する可能性があります。リードマイニングソフトウェアの世界市場調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、その他の地域です。北米は、クラウドソーシングやクラウドベースのソリューションに対する需要の高まりと、顧客関係管理(CRM)などの既存システムと統合するソフトウェアの能力により、市場シェアの面で世界の主要地域となっています。一方、アジア太平洋地域は、2022-2028年の予測期間において最も高い成長率を示すと予測されています。競争力の強化やデータの劣化の進行といった要因が、アジア太平洋地域のリードマイニング・ソフトウェア市場に有利な成長見通しをもたらすと考えられます。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: Growlabs NetFactor オセアノス キックファイア(KickFire ソケド Prospect.io LeadGnome AeroLeads BuiltWith リードギボン 本調査の目的は、近年における様々なセグメントと国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、本調査の対象である各地域・国において、産業の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する: タイプ別 オンプレミス クラウドベース アプリケーション別 中小企業 (SMEs) 大企業向け 地域別 北米 米国 カナダ 欧州 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア・パシフィック 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他の地域 さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです: 過去年 - 2018年、2019年、2020年 基準年 - 2021年 予測期間 - 2022年~2028年 市場調査におけるリードマイニング・ソフトウェアの世界市場のターゲットオーディエンス 主要なコンサルティング会社およびアドバイザー 大企業、中堅企業、中小企業 ベンチャーキャピタル 付加価値再販業者(VAR) サードパーティナレッジプロバイダー 投資銀行家 投資家 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.1. Lead Mining Software Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.2. Lead Mining Software Market, by Type, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.3. Lead Mining Software Market, by Application, 2020-2028 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Lead Mining Software Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Lead Mining Software Market Dynamics 3.1. Lead Mining Software Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. The capacity of software to integrate with existing systems such as Customer Relationship Management (CRM) and Marketing platforms 3.1.1.2. Demand for crowdsourcing and cloud-based solutions is increasing. 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Compromises the safety and security of the user's data 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Greater competitiveness 3.1.3.2. Growing data deterioration rates Chapter 4. Global Lead Mining Software Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Lead Mining Software Market, by Type 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Lead Mining Software Market by Type, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Lead Mining Software Market Estimates & Forecasts by Type, 2018-2028 (USD Billion) 6.4. Lead Mining Software Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. On-Premises 6.4.2. Cloud based Chapter 7. Global Lead Mining Software Market, by Application 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Lead Mining Software Market by Application, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Lead Mining Software Market Estimates & Forecasts by Application, 2018-2028 (USD Billion) 7.4. Lead Mining Software Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Small and Medium-sized Enterprises (SMEs) 7.4.2. Large Enterprises Chapter 8. Global Lead Mining Software Market, Regional Analysis 8.1. Lead Mining Software Market, Regional Market Snapshot 8.2. North America Lead Mining Software Market 8.2.1. U.S. Lead Mining Software Market 8.2.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 8.2.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 8.2.2. Canada Lead Mining Software Market 8.3. Europe Lead Mining Software Market Snapshot 8.3.1. U.K. Lead Mining Software Market 8.3.2. Germany Lead Mining Software Market 8.3.3. France Lead Mining Software Market 8.3.4. Spain Lead Mining Software Market 8.3.5. Italy Lead Mining Software Market 8.3.6. Rest of Europe Lead Mining Software Market 8.4. Asia-Pacific Lead Mining Software Market Snapshot 8.4.1. China Lead Mining Software Market 8.4.2. India Lead Mining Software Market 8.4.3. Japan Lead Mining Software Market 8.4.4. Australia Lead Mining Software Market 8.4.5. South Korea Lead Mining Software Market 8.4.6. Rest of Asia Pacific Lead Mining Software Market 8.5. Latin America Lead Mining Software Market Snapshot 8.5.1. Brazil Lead Mining Software Market 8.5.2. Mexico Lead Mining Software Market 8.6. Rest of The World Lead Mining Software Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Top Market Strategies 9.2. Company Profiles 9.2.1. Growlabs 9.2.1.1. Key Information 9.2.1.2. Overview 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.2.1.4. Product Summary 9.2.1.5. Recent Developments 9.2.2. NetFactor 9.2.3. Oceanos 9.2.4. KickFire 9.2.5. Socedo 9.2.6. Prospect.io 9.2.7. LeadGnome 9.2.8. AeroLeads 9.2.9. BuiltWith 9.2.10. LeadGibbon Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
SummaryGlobal Lead Mining Software Market is valued at approximately USD 1.10 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 21.5 % over the forecast period 2022-2028. Companies across sectors are using lead mining software to increase their sales and marketing teams' efficiency in areas like sales communication, content management, onboarding, and training. Sales and marketing teams can deliver relevant material suited to the client's needs using lead mining tools, enhancing customer win rates. The capacity of software to integrate with existing systems such as Customer Relationship Management (CRM) and Demand for crowdsourcing and cloud-based solutions have led to the adoption of Lead Mining Software across the forecast period. For Instance: as per Statista in 2022, The data volume generated by global IoT connections surpassed 13.6 zettabytes in 2019 and is expected to surpass 79 zettabytes by 2025. With prominent areas like banking, insurance, and telecommunication, the United States, Germany, and the United Kingdom lead the globe in data-driven decision-making in businesses. In 2020, enterprises spend 129.5 billion dollars on cloud infrastructure services alone, compared to 89 billion dollars on data centre gear and software, which houses the cloud. Also, greater competitiveness and growing data deterioration are likely to increase the market growth during the forecast period. However, it compromises the safety and security of the user's data which may impede the growth of the market over the forecast period of 2022-2028. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.1. Lead Mining Software Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.2. Lead Mining Software Market, by Type, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.3. Lead Mining Software Market, by Application, 2020-2028 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Lead Mining Software Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Lead Mining Software Market Dynamics 3.1. Lead Mining Software Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. The capacity of software to integrate with existing systems such as Customer Relationship Management (CRM) and Marketing platforms 3.1.1.2. Demand for crowdsourcing and cloud-based solutions is increasing. 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Compromises the safety and security of the user's data 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Greater competitiveness 3.1.3.2. Growing data deterioration rates Chapter 4. Global Lead Mining Software Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Lead Mining Software Market, by Type 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Lead Mining Software Market by Type, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Lead Mining Software Market Estimates & Forecasts by Type, 2018-2028 (USD Billion) 6.4. Lead Mining Software Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. On-Premises 6.4.2. Cloud based Chapter 7. Global Lead Mining Software Market, by Application 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Lead Mining Software Market by Application, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Lead Mining Software Market Estimates & Forecasts by Application, 2018-2028 (USD Billion) 7.4. Lead Mining Software Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Small and Medium-sized Enterprises (SMEs) 7.4.2. Large Enterprises Chapter 8. Global Lead Mining Software Market, Regional Analysis 8.1. Lead Mining Software Market, Regional Market Snapshot 8.2. North America Lead Mining Software Market 8.2.1. U.S. Lead Mining Software Market 8.2.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 8.2.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 8.2.2. Canada Lead Mining Software Market 8.3. Europe Lead Mining Software Market Snapshot 8.3.1. U.K. Lead Mining Software Market 8.3.2. Germany Lead Mining Software Market 8.3.3. France Lead Mining Software Market 8.3.4. Spain Lead Mining Software Market 8.3.5. Italy Lead Mining Software Market 8.3.6. Rest of Europe Lead Mining Software Market 8.4. Asia-Pacific Lead Mining Software Market Snapshot 8.4.1. China Lead Mining Software Market 8.4.2. India Lead Mining Software Market 8.4.3. Japan Lead Mining Software Market 8.4.4. Australia Lead Mining Software Market 8.4.5. South Korea Lead Mining Software Market 8.4.6. Rest of Asia Pacific Lead Mining Software Market 8.5. Latin America Lead Mining Software Market Snapshot 8.5.1. Brazil Lead Mining Software Market 8.5.2. Mexico Lead Mining Software Market 8.6. Rest of The World Lead Mining Software Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Top Market Strategies 9.2. Company Profiles 9.2.1. Growlabs 9.2.1.1. Key Information 9.2.1.2. Overview 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.2.1.4. Product Summary 9.2.1.5. Recent Developments 9.2.2. NetFactor 9.2.3. Oceanos 9.2.4. KickFire 9.2.5. Socedo 9.2.6. Prospect.io 9.2.7. LeadGnome 9.2.8. AeroLeads 9.2.9. BuiltWith 9.2.10. LeadGibbon Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
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